Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WC] Bureau mod [Pics]

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 928 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
sideface schreef op 22 december 2003 @ 00:03:
*kick*
enige progress te melden?

weer effe geleden dat hier nog iets werd gepost, terwijl het mij wel een interessant project leek.
jup, in deze vrije dagen heb ik niet stil gezeten :)
Zwiepie zei toevallig eergister nog tegen me, dat ik wel plaatjes moest maken om op tweakers te zetten :D
ik zei hierop dat hij maar wat plaatjes moest posten zodat hij ook eens wat post hier :P dus wie weet binnenkort misschien plaatjes :)

Ik heb om te beginnen de zaag in mijn plannen gezet. De kasten zijn beide wat korter geworden en ook wat minder afgerond. Beide komen ze nu op pootjes te staan en ze zijn ook beide qua grote gelijk aan elkaar geworden. Ook intern gaat er het een en ander veranderen aan het pc gedeelte van de kast. Ik heb onlangs een Aopen voeding gekocht, met van die fancy kleurtjes erin. Zwiepie en ik hebben deze inmiddels al in de kast weten te modden.
Ik wilde bij freezinghardware de onderdelen voor de waterkoeling gaan bestellen, dat word weer een aardige kostenpost...
8 meter siliconenslang en een eheim pomp. Dan moet ik ook nog wat bochtjes kopen en misschien zelfs nog een VGA koeler, maar ik denk dat ik dat nog even achterwegen laat.

Ik moet nu nog gaan bedenken hoe ik met de monitor kabel ed. naar m'n computer kom (waar de gaten komen) en hoe ik de eheim pomp van stroom ga voorzien. (waar dus de stroom naar buiten gaat)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 11:32

Geckoo

Good news, everyone!

ik denk dat dit wel het langst lopen de C&E topic is :d
en als ie af is zeker 1 van de mooiere

[ Voor 29% gewijzigd door Geckoo op 22-12-2003 02:29 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Pagina: 1 2 3 Laatste