Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
welke gekleurd waterVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:02:
kunt ook eventu paar van die plexi buizen door je bureaublad laten lopen, met hier en daar een "kijkgat" in je bureau, waar je dan deze plexibuis ziet zitten en dan het gekleurde water e kan zien dooorlopen.
Lijkt me best wel leuk.
en ik denk overigens niet dat er een radiator komt in het eerste ontwerp, vanwege de grote buffer.
maar over dat elektrischeteitssnoer, iemand een leuk idee?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Dan doe ik het maarAtgast schreef op 20 November 2002 @ 17:24:
ik zeg niks
check de begin datum van dit topic
Dit is dus de reden waarom jullie kruisjes zien, dus leest eerst hele topic voor onzinning geblaat.
Kmoe er wel bij zeggen na alle reacties gelezen te hebben wil ik de pixies zeer graag zien
Hehe... 10 sept... naja sorrie iig.Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 17:47:
[...]
Dan doe ik het maar
check de begin datum van dit topic
tutwente.nl
hmm, heb ik UTwente al niet vaker gezien in het nieuws?
Ah.. hehe lolTriloxigen schreef op 20 november 2002 @ 20:43:
gaat niet om de datum, gaat om de server..
tutwente.nl
hmm, heb ik UTwente al niet vaker gezien in het nieuws?
werkt niet meer..?Xiric schreef op 20 November 2002 @ 16:55:
heheh jammer zon brandje bij ut twente
nu werkt picserver niet meer
bestaat niet meer zul je bedoelen..
Verwijderd
ze hebben toch hopelijk wel een goede brandschade verzekering hoop ik.Is toch wel jammer.Max Groove schreef op 20 november 2002 @ 22:08:
ja, ik waardeer dit niet echt als UT-student die zojuist zn werkkamer kwijt is geraakt in de vlammen
misschien wat cru maar het zijn natuurlijk ook belastingscenten van de bevolking die hier in vlammen opgingen
ik hoop dat ik jullie in de loop van deze week wat plaatjes kan laten zien van de zwarte kast, ik weet nog neit zeker of ik tijd heb dit weekend
Gezien het feit dat er niks verloren is gegaan qua data of menselijke schade vind ik dat je er wel grapjes over kan maken.Max Groove schreef op 20 November 2002 @ 22:08:
ja, ik waardeer dit niet echt als UT-student die zojuist zn werkkamer kwijt is geraakt in de vlammen
(btw, ik had zelf een paar euro over gemaakt voor de picserver, dus voor mij hoefde t niet...)
Edit:
mmm dat was dus al gezien sorry
Volgensmij moet het wel een uber vette mod worden. Ben je nog vanplan de pix binnekort ergens anders te hosten?
je kan de rendering toch zeker wel zien ?Tweak-Freak schreef op 21 November 2002 @ 19:25:
He ik ben ook altijd weer telaat hezijn de pix al weer down. Wel klote dat alles afgefikt is
![]()
Volgensmij moet het wel een uber vette mod worden. Ben je nog vanplan de pix binnekort ergens anders te hosten?
A kijk toch nog een pixie, dit ziet er wel fijn uit, ik wacht met spanning tot er meer pixies volgen
Ja inderdaat de rendering nog wel. Deze had ik een hele tijd geleden al gezien toen je hem voor het eerste gepost had. Maar ik ben toch wel heel erg nieuwschierig naar het echte werk
Als je ruimte nodig hebt om de pix op te hosten moet je maar ff mailen. Dan zet ik ze wel op de server van mijn website. Veel succes verder met het modden.
Dat ziet er cker fijn uit. Maar 70 L is wel erg veel
Maar het ziet er fijn uit
Verwijderd
Verwijderd
Als je enkele gele fluostiften in je water steekt, en dan een blauwe ccfl in je water gooit, heb je een radioactief groen zopje, at lijkt me wel cool in een bureu (mijn reactor om mijn PC te voeden
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
hehe, ik wilde het houden bij een blauwe kleur van het waternaftebakje schreef op 29 november 2002 @ 19:47:
Ik heb zelf een reservoir van een 10 à 20 liter onder mijn bureau staan, en warmer dan 20 °c wordt ie niet (AMD TB 1GHz). Die buizen zijn dus overbodig, tenzij je 10 processors in je PC hebt ofzo.
Als je enkele gele fluostiften in je water steekt, en dan een blauwe ccfl in je water gooit, heb je een radioactief groen zopje, at lijkt me wel cool in een bureu (mijn reactor om mijn PC te voeden) . Dat fluo is wel niet te gezond als je vissen wilt houden, maar das een ander verhaal.
ik weet alleen nog neit of ik dat met blacklight en kleurstof wil doen, of met een blauwe ccfl.
Het kan overigens nog wel een tijdje duren voordat ik deze kast kan spuiten, aangezien de werkplaats vol staat met troep en het buiten te koud is om verfwerk te verrichten.
ik hoop dat ik binnekort een update kan geven
Verwijderd
het is nog steeds te koud/te veel rommel om de kast te kunnen spuiten.
Wel heb ik in de kingofdos' actie 2 ccfl's besteld, die gaan in het onderste gedeelte van de kast
Verwijderd
maar dat wordt wel snel lelijk, heb ik ook een tijdje gehad en na een jaar heb je een grote kras (of je meot elk jaar een nieuwe plaat erop zetten... of gewoon heel zuinig zijn)enermax schreef op 03 January 2003 @ 15:10:
Een plexiglazen plaat als tafelblad is ook wel gaaf.
Verwijderd
Das echt waar je woei !! van wordt
Ik hoop dat het net zo mooi wordt, zoals je kan tekenen
Verwijderd
Als je MDF mooi egaal in de verf wil krijgen heb je minimaal een roller nodig.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 20:16:
Kun je dat hout dan niet gewoon verfen met de kwast?
Wat atdude wil met de compressor geeft altijd het mooiste resultaat.
Met een kwast krijg je het wel in de verf maar niet mooi, tenzij je über1337 verfskills hebt.
Volgens mij zou het met een rollertje ook goed kunnen maar zo strak als een gespoten oppervlak krijg je het nooit.
Nee hoor, met een rollertje krijg je zeer acceptabele resultaten (en je bent zo klaar!)
het was ff ietsje warmer, alhoewel het ijs nog op de vijver staat
Dus ik meteen de compressor gepakt en gaan spuiten. De eerste laag zit er nu op, ik hoop binnen een week de 2e laag te kunnen aanbrengen.
Mijn lightsabers zijn binnen (2x30cm blue ccfl)
dus in principe hoeft dan alleen nog maar het plexiglas en dan is ie klaar om be-loodgietert te gaan worden
Verwijderd
Was vandaag best lekker weer om wat te klussen!!
En daar heb jij gebruik van gemaakt !!
Ziet er echt netjes uit man !!, ben benieuwd naar het eind resultaat!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 17:46 ]
Ben benieuwd wat t eindresultaat zal zijn
Denk je nou echt dat er zo verschrikkelijk veel warmte vanaf komt ??Mini-me schreef op 11 September 2002 @ 00:14:
Het zou me niet zo relaxed lijken om mijn schoot te laten worden verwarmd door mijn processor.. op deze manier zal de warmte die door de buizen wordt uitgestraald vrijwel allemaal onder je bureaublad blijven hangen aangezien MDF nou niet erg best geleidt.. en dan zit je zelf dus in de warmte.
Dat water komt waarschijnlijk net een paar graden boven de omgevingstemperatuur uit hoor.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
en mischien kun je voor je rad ook iets van lamellen er op gassolderen dan lijkt het net echt
*burp*
eehrm wat zijn die vage vlammen op die onderste pic? enne jammer dat die radiator niet doorgaat, zag er wel errug vet uitAtgast schreef op 23 februari 2003 @ 17:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
het was ff ietsje warmer, alhoewel het ijs nog op de vijver staat
Dus ik meteen de compressor gepakt en gaan spuiten. De eerste laag zit er nu op, ik hoop binnen een week de 2e laag te kunnen aanbrengen.
Mijn lightsabers zijn binnen (2x30cm blue ccfl)
dus in principe hoeft dan alleen nog maar het plexiglas en dan is ie klaar om be-loodgietert te gaan worden
Wat denk je van zonlicht, dat deels door de struik/plant die je daar ziet wordt doorgelaten._Mystikal_ schreef op 23 februari 2003 @ 22:39:
[...]
eehrm wat zijn die vage vlammen op die onderste pic?
Verwijderd
eehm zie pagina 1, en dan vooral de datumVerwijderd schreef op 24 February 2003 @ 08:44:
Dèja vu....
Dit topic heb ik volgens mij eerder gezien
helaas was mijn vader zo vriendelijk geweest om de boven en onder plaat vol te strooien met dennenaalden en druppels water, dus de boven en onderkant hebben een wonderlijk motiefje
maar aangezien je die toch niet ziet heb ik er vrede mee
Overigens moet gezegd worden dat een vriend van me mij bij bijna elke fase van de bouw heeft geholpen, Ron, bedankt !
keeping you posted
hard aan het werk zou ik zeggen :d
Verwijderd
hoe gaat het met de vorderingen van uwe geweldige mod. Echt volg het nu echt alles op de punt. Ik vind gewoon een ontzettende gaaf idee en uitvoering....
you have my respect
Verwijderd
En laat je je reservoir ook nog steeds boven de grond hangen?
daar is je in 1986 al iemand voor geweest als koeling voor de cray2 super computerrimpeldinky schreef op 23 February 2003 @ 20:36:
netjes netjes, zat net de 1e pagina door te lezen omdat ik een reservoir wil maken met GROTE plexi pijpenwas al ff bang dat iemand me voor was geweest
en mischien kun je voor je rad ook iets van lamellen er op gassolderen dan lijkt het net echt
d a r n, denk je weer s orrigineel te zijn...Sine schreef op 06 maart 2003 @ 00:27:
[...]
daar is je in 1986 al iemand voor geweest als koeling voor de cray2 super computer
[afbeelding]
maar weer ff ontopic, waarom maak je die radiator niet? ziet er niet echt moeilijk uit en zou wel orrigineel zijn
*burp*
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Intentionally left blank.
Verwijderd
wat moet hij anders met dat bakje doenVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 15:58:
Waarom in hemelsnaam 70 liter water?!!
is toch vet , zekerz dat je daar een lekker cool systeem mee hebt
Om te voorkomen dat z'n pc niet gejat word
Dat neem je niet zomaar ff mee
[edit] waarom verdwijnen er hier berichten... vaag
[ Voor 42% gewijzigd door Guldan op 21-03-2003 15:41 . Reden: typo en andere zooi ]
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
more this week
Verwijderd
Excuses voor het omhoog schopppen van dit topic.. maar is er al meer nieuws/foto's?Atgast schreef op 21 March 2003 @ 16:56:
mja, heb het plexiglas eringelegd, maar het moet nog waterdicht worden afgewerkt, de kit gaf wat probleempjes...
more this week
Ik had gisteravond een soort gelijk idee mbt waterkoeling ... en nu kwam ik toevallig dit verhaal tegen..erg interessant
in de vakantie die nu begonnen is moet ie af
ik ben benieuwd naar het resultaat
[ Voor 17% gewijzigd door Henk op 21-04-2003 01:08 ]
Misschien gewoon van die raamrubbers moeten gebruiken die je ook bij de diverse casemods tegenkomt ?? Daar wat kit tussensmeren en dat zal wonderen doenAtgast schreef op 20 April 2003 @ 15:22:
nog steeds vast op het kitprobleem, hij lekte namelijk bij de eerste test...
Wat me trouwens wel lijkt, het 'grote' koeloppervlak... met een 70 liter reservoir lijkt me een radiator eigenlijk al overbodig... de grote hoeveelheid water en de afstand tussen je compu en het reservoir is al genoeg om het water weer op kamertemperatuur te krijgen... Ik weet niet wat voor pomp je gaat gebruiken maar ja
Iig een erg leuk project... En wat mijn inzicht betreft, als je toch je bureaublad nog warm wilt hebben
Verder, succes !! en foto's wil ik zien
Deze plek is te koop.
Verwijderd
we zullen zienAtgast schreef op 20 april 2003 @ 15:22:
nog steeds vast op het kitprobleem, hij lekte namelijk bij de eerste test...
kvond het wel een kewl projectje, ma al ff niets meer van gehoord
Helaas nog steeds niet aan het kitten toegekomen, aangezien ik het nu wel goed wil doen. (al de 2e keer dat ik er plexiglas voor heb gesneden)
Na deze hittegolf beloof ik de kast af te kitten en als mijn financieele situatie het toelaat dan meteen ook in gereedheid te brengen voor gebruik
het project is dus nog niet dood, maar staat wel nog op een laag pitje
ik heb zonet de bak gevuld, ik schat dat er nu zo'n 80 liter water inzit
Tot nog toe houdt de bak de druk, maar ik laat em 24 uur staan om er zeker van te zijn. Als deze test succesvol blijkt dan kan ik de onderdelen gaan kopen voor de waterkoeling
Verwijderd
kan je ons daar maybe pics van geven... want we zijn zeer benieuwtAtgast schreef op 18 augustus 2003 @ 13:53:
** update **
ik heb zonet de bak gevuld, ik schat dat er nu zo'n 80 liter water inzit
Tot nog toe houdt de bak de druk, maar ik laat em 24 uur staan om er zeker van te zijn. Als deze test succesvol blijkt dan kan ik de onderdelen gaan kopen voor de waterkoeling
Verwijderd
iddVerwijderd schreef op 18 August 2003 @ 14:53:
[...]
kan je ons daar maybe pics van geven... want we zijn zeer benieuwt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 14:58 ]
Wat een gare site man, alleen maar 404's en (typ)fouten in de linkswhocarez schreef op 18 August 2003 @ 15:43:
je moet eens voor de gein op barracuda-central.org kijke daar is 1 of andere gek bezig met een water coolings set met een reservoir van 90 liter, Heeft alleen zijn project stop gezet in verband met een te kort aan sponsors
Maarre ontopic: TS, hoe staat het ermee?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
/me houdt je in de gaten
Of zo`n staande pijp met vissen enzo en die als koelreservoir gebruiken. Moet je alleen geen kleurstof in het water doen en opletten dat je je vissen niet kookt.
(just some thaugts (hoe scrijf je dat eigenlijk) maar kan aan de pics zien dat je lekker bezig bent.
[ Voor 47% gewijzigd door raymonvdm op 18-08-2003 23:59 ]
Lijkt me nou niet echt een goed idee, vissen willen graag een beetje zuurstof in het water en niet al te warm water.raymonvdm schreef op 18 August 2003 @ 23:57:
Kweet niet of het al voorbij gekomen is maar kan je niet een buitenunit van een airco "vinden" en die gebruiken als radiator ? (en dan ook buiten aan de muur hangen)
Of zo`n staande pijp met vissen enzo en die als koelreservoir gebruiken. Moet je alleen geen kleurstof in het water doen en opletten dat je je vissen niet kookt.
(just some thaugts (hoe scrijf je dat eigenlijk) maar kan aan de pics zien dat je lekker bezig bent.
Vissen moeten ook eten hebben, dat poepen ze weer uit. Ik kan het weten, want we hebben een partij van die sch#terds
'When you're not paying for the product, you are the product!'
enige progress te melden?
weer effe geleden dat hier nog iets werd gepost, terwijl het mij wel een interessant project leek.
Digital Media Junkie