Wijziging beleid Spielerij...

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik kan zeggen dat we er achter de schermen nog mee bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Buzzman schreef op 24 september 2002 @ 18:17:
Ik kan zeggen dat we er achter de schermen nog mee bezig zijn :)
Euhm.... we :?
Jij ook dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

IceStorm

This place is GoT-like!!!

M@NIC schreef op 24 september 2002 @ 18:26:
Euhm.... we :?
Jij ook dan ? :P

:Y)

Overigens hebben we een klein probleem met de financien maar we zullen ons uiterste best doen om alles zo soepel en vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah ik eis 300 euro, maar dat willen ze niet geven :X
Nee men is er dus nog mee bezig ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik wil eindelijk wel eens betaald worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 19:30:
Ja, ik wil eindelijk wel eens betaald worden :+
Jij wordt al betaald, door mij :P Hoe kan ik anders mijn topics van slotjes vrij houden ;)

C:\>_

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik ruik geld >:)

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Sorry dat was ik. O-)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
En een zekere SP lite-mod ontvangt van mij aardig wat poen, hij is mijn 'SP insider' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

maar hoe zit t no dan met die grote topics? t is wel fijn maar ook weer niet...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
HIValicious schreef op 27 september 2002 @ 15:12:
maar hoe zit t no dan met die grote topics? t is wel fijn maar ook weer niet...
Je hebt het draadje zeker niet doorgelezen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Rafe schreef op 25 september 2002 @ 19:06:
En een zekere SP lite-mod ontvangt van mij aardig wat poen, hij is mijn 'SP insider' :+
Dat lite had je moeten weg laten, want er is maar één lite mod :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
MaRc0: doh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ivm met de meeting zal het zeker niet deze week worden :+
(volgend weekend een andere reden >:) maar het gaat wel gebeuren ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
MaRc0 schreef op 27 september 2002 @ 15:52:
[...]

Dat lite had je moeten weg laten, want er is maar één lite mod :+
duhhhhhh :D

Ik kan echt niet wachten, is er al wat nieuws over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

geduld geduld :)

het komt _echt_ wel, alleen dr moeten eerst even wat dingetjes achter de schermen gebeuren ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het splitsen is een leuk idee maar ik ben bang dat het niet gaat werken

Ik ben er zelf een beetje bang voor dat veel meer mensen in het lulmaarraakforum gaan zitten en dat dat dan een soort 2de huiskamer word (eentje waar je niet eerst zolang voor geregged moet zijn en een minimaal aantal posts moet hebben)
En veel mensen het probleemforum overslaan

Ik ben bang dat de splitsing zelfs nivoverlagend gaat worden :/ omdat je als je nu in de SP zit de problemen ook ziet en kijkt of je kan helpen
Zijn er 2 verschillende forums moet je er al specifiek heen gaan
mensen zijn lui en als ze in het ene forum aan het praten zijn dan komen ze minder snel langs de probleem topics en zullen die ook minder snel geholpen worden

En ja die grote topics mogen van mij ook best weg maar ik heb liever 1 of 2 van die grote topics dan dat ik bij alles wat ik wil weten (over wil hebben) de (niet altijd evengoed werkende) search moet gebruiken omdat ik anders meteen een waarschuwing aan mijn broek heb hangen

Ach we zullen het wel zien maar de modjes gaan het druk krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je de meeste mensen die SP als general chat gebruiken ook helemaal niet nodig hebt voor het oplossen van tech problemen... als de nieuwe SP-chat een ranzige zooi wordt kan ie ook gewoon gedelete worden toch :) lijkt me een goeie ontwikkeling dit, tech zoiezo scheiden van chat en lng leven de verbeteringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Goed, het techgedeelte zal duidelijk niet naar HK niveau gaan stinken, lijkt me duidelijk.

Het andere gedeelte is dus voor discussie, waar onzinreplys minder erg zijn, aangezien je niet snel discussies later weer gaat op zoeken en lezen. Als je dus techproblemem hebt zit je gelukkig dus niet meer tussen die onzinreplys te zoeken :)
Maar goed, de bedoeling is dus dat het SG niveau wordt, hoe dat zal gaan is (lijkt mij) zeer afhankelijk van de moderatie.
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:36:
Ivm met de meeting zal het zeker niet deze week worden :+
wtf heeft die meeting er nou weer mee te maken?
Werkt die kola zo lang door in je hoofd? :D :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
^^

:D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gamegod: tech gedeelte lijkt me duidelijk dat dit een goede zaak is. Het word een compact forum waarin men niet offtopic mag. Duidelijke antwoorden op problemen welke met games te maken hebben. Verder komen daar ook de gamefaqs zoals sommige users aan het maken zijn (voor CS zijn 2 man bezig met het maken van een zeer uitgebreide ;) Faq).
Wat mijn betreft word dit een klein forum maar wel 1 waarin met verplicht is vooraf te zoeken en moeite te doen zelf mee te denken met wat men vraagt ...

Betreffende je opmerking dat dit een lulmaarraakforum word: in wat verschilt dat met wat het NU is? :)

Databeest: lees ook de regel eronder ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 12:15:
gamegod: tech gedeelte lijkt me duidelijk dat dit een goede zaak is. Het word een compact forum waarin men niet offtopic mag. Duidelijke antwoorden op problemen welke met games te maken hebben. Verder komen daar ook de gamefaqs zoals sommige users aan het maken zijn (voor CS zijn 2 man bezig met het maken van een zeer uitgebreide ;) Faq).
Wat mijn betreft word dit een klein forum maar wel 1 waarin met verplicht is vooraf te zoeken en moeite te doen zelf mee te denken met wat men vraagt ...
Ik ga ervan uit dat het techforum wel goed gaat werken alleen denk ik dat mensen die geen problemen hebben (en oplossingen weten) minder snel in het forum komen en dat daarom de hulp minder snel gegeven word
Betreffende je opmerking dat dit een lulmaarraakforum word: in wat verschilt dat met wat het NU is? :)
:P uhm
Ik denk dat bij dat nieuwe forum de regels tussen serieus en onzin te veel verschillen
In de huidige SP heb ik nog wel het gevoel dat er serieus gereplied word (uitzonderingen daargelaten :+) omdat het een tech forum is
Als het hele techforum idee eraf valt wordt het veel meer een free 4 all forum waar de consequenties voor niet tech posts weg valt, wat er toe lijdt dat je eerder onzin gaat blaten

Momenteel vind ik het nivo in de SP nog wel redelijk (hoewel verbetering mogelijk is :)) en ik ben bang dat het nivo gaat dalen (v/h lulforum dan) want hoogstaande discussies zullen er niet komen
Wat eventueel wel positief is dat mensen die echt niks nuttigs hebben te melden meteen doorgaan naar de HK en niet het in de SP posten
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:13:
Ik denk dat je de meeste mensen die SP als general chat gebruiken ook helemaal niet nodig hebt voor het oplossen van tech problemen... als de nieuwe SP-chat een ranzige zooi wordt kan ie ook gewoon gedelete worden toch :) lijkt me een goeie ontwikkeling dit, tech zoiezo scheiden van chat en lng leven de verbeteringen!
Ik gebruik de SP voornamelijk voor de chat (over games) maar dat neemt niet weg dat als ik een vraag zie van iemand en ik weet daar het antwoord op dat ik dat niet post.
Het scheiden heb ik geen probleem mee maar ik ben gewoon te bang dat het chatgedeelte een te grote rotzooi word en het daarom onoverzichtelijk word (en als dat chat gedeelte gewist word word ik helemaal chagerijnig :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je niet zo bang hoefd te zijn dat de problemen niet meer behanmdeld zullen worden... kijk naar de andere fora en SG/HK dat werkt ook nog (al kan het heeeel veeel beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gamegod: het is niet gezegd dat in het tech forum geen discussies gevoerd kunnen/mogen worden ;) Afhankelijk van het postgedrag kan het best zijn dat een discussie in Tech terecht komt. Misschien na wat modpowers erop los te laten. Voor het tech gedeelte staan ook doe-opdrachten geplanned: maken van mods, beschrijvingen van games. In het algemeen: goed te lezen draadjes waar info de boventoon voert en niet het chatten :)

In het chat gedeelte zal ook strikter gemodereerd worden hoor.
Waar ik naar toe wil is een mogelijkheid te bepalen wie op spielerij gebied Tech antwoord en wie alleen maar chat. Op basis daarvan kunnen eventueel nog andere beslissingen genomen worden. Op dit moment weet ik alleen dat SP l33t is en het SG forum met de meeste posts ;) Qua sfeer is het idd. verbeterd lijkt me: qua ow's en notes de afgelopen maand is het weer minder geworden dan de maand ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik heb overigens nog even zitten denken. Het leek mij persoonlijk (bij wijze van experiment) wel een goed idee om SP niet op te splitsen maar juist alle topics bij elkaar te houden. Dus 1 groot algemeen screenshot topic, 1 probleem topic en 1 lul-maar-raak-voor-een-knaak-topic.

Op die manier heb je maar 3 topics + 1 FAQ, moet je eens zien hoe overzichtelijk dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 19-09 14:59
Mwah dat word heel snel ergerlijk om eerlijk te zijn, ik kwam vroeger nogal veel in Spielerij, maar als ik zo'n enorm topic zie staan, druk ik niet eens meer, en ik weet dat er velen met mij zijn die dat ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben voor splitsen... maar jah, ik kom er nooit ;)
maar ook dat kan zijn vanwege de huidige staat van zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Als we het dan over de namen gaan hebben :)

1 tech forum voor korte vragen:

de spel handleiding | handlijding >:)

2 praat forum

Spielerij

ja ik zou de spielerij term erin houden, meer omdat spielerij in mijn ogen op dit moment meer een praat forum is en daaorm de term goed genoeg zou zijn om op een subforum toepasbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
BuzzerCrAsH schreef op 01 oktober 2002 @ 19:21:
Mwah dat word heel snel ergerlijk om eerlijk te zijn, ik kwam vroeger nogal veel in Spielerij, maar als ik zo'n enorm topic zie staan, druk ik niet eens meer, en ik weet dat er velen met mij zijn die dat ook niet doen.
Dat heb ik ook! Topics zijn en worden in SP veel te groot. En het is heel erg saai om een lang topic helemaal door te lezen om niks te missen...

Zijn er trouwens al (officiële) namen bekend voor de twee Spielerij's? Niet dat dit nou erg van belang is, maar het is wel leuk om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Er word gevraagd voor inspiratie op de nieuwe namen :P zie mijn post boven de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Even een quote van de vorige pagina:
Zo, na wat ge-overleg zijn we voor het moment even tot dit gekomen:

code:
1
2
[b]Spielerij - Problemen & Vragen[/b]
"Voor alle vragen over crashes, vastlopers en doodlopers."

code:
1
2
3
[b] Spielerij - Games & Discussies[/b]
"Voor al je game gerelateerde gebabbel, van Arkanoid tot Zelda. 
Uiteraard ook voor je Pong highscore."

Op en aanmerkingen zijn nog steeds welkom, of we ze meenemen in ons beraad laten we even in het midden ;).
Waarbij gezegd moet worden dat de ondertitel van SGD nog wat getweaked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
BuzzerCrAsH schreef op 01 oktober 2002 @ 20:46:
Er word gevraagd voor inspiratie op de nieuwe namen :P zie mijn post boven de jouwe.
Oeh vet :P
* Hahn is ff wat aan het verzinnen hoor :+

Hoe komt het er eigenlijk uit te zien? Krijg je gewoon in Softe Goederen 2x Spielerij te zien of krijgt Spielerij echt een eigen deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MaRc0 schreef op 01 oktober 2002 @ 23:00:
[...]

Oeh vet :P
* Peertje is ff wat aan het verzinnen hoor :+

Hoe komt het er eigenlijk uit te zien? Krijg je gewoon in Softe Goederen 2x Spielerij te zien of krijgt Spielerij echt een eigen deel?
Een eigen gedeelte voor 2 fora lijkt mij een beetje overdreven :+ Ik denk zelf (zonder de draad gelezen te hebben) 2 fora in Softe Goederen of alleen de tech in Softe Goederen en het discussie forum verplaatsen naar General Chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Een category voor twee fora overdreven? Mwa, de Devschuur dan? Maar het is niet ideaal en zou de overzichtelijkheid niet ten goede komen. Misschien zijn deze namen een beter idee:

Spielerij - Technische Kwesties
Spielerij - Spelbabbel

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat Peertje zei kan inderdaad ook, dat het gedeelte waar je over games praat naar de General Chat gaat. Maar dan gaat het ben ik bang iets te veel op de HK lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Dat is niet echt overzichtelijk, vind ik. Maakt de toch al lange lijst subfora behoorlijk rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Het chat gebeuren zou wel onder Softe goederen blijven vallen, zover mij verteld is.
Overigens zal het niet onder het tech gedeelte vallen en zullen ze niet als techposts vallen. (Voor HK ect.)
Wel als gewone posts.

Disclaimer: Dis mij iig verteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft in ieder geval onder SG vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werd tijd ja :)
Goed idee en het zal het niveau zeker verhogen, omdat mensen snel geholpen kunnen worden, en beter zelf kunnen zoeken naar problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Session Start (ICQ - 163958674:ItSnows): Fri Oct 04 16:29:13 2002
[16:29:27] Rafe: ok, ik ga nu heel erg vervelend doen :P
[16:29:46] Rafe: [irri]wanneer splits de SP nou eens op?[/irri]
[16:29:52] Rafe: en ja, ik ben ongeduldig ;)
[16:30:08] ItSnows: kan ik niet dus vraag het maar aan de hga ;)
[16:31:30] Rafe: [irri]tjonge jonge, service is ook ver te zoeken :P :+ [/irri]
[16:31:56] Rafe: HGA is jotti toch? ijsstorm is GM
[16:32:28] ItSnows: ja :+ alleen jotti zal afwezig zijn verwacht ik :D
[16:32:37] ItSnows: kick die LA draad maar ;)
[16:32:57] *** ItSnows signed off at Fri Oct 04 16:32:57 2002.
Session Close (ItSnows): Fri Oct 04 16:54:25 2002

Bij deze, dan hoef ik Snows niet meer te spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Mja er word een beetje vreemd in om gepraat, tegen de users.
Eerst zou men het doen als Jotti kwam, toen werd ons verteld dat IceStorm alles zelf moest splitsen.
Toen is mij verteld dat ie dat helemaal niet ging doen :P

En nu :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd zijn er wat dingetjes die afgehandeld moeten worden, voordat SP gesplitst wordt. Het is niet zo dat het morgen gebeurd moet zijn he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 17:53:
Zoals gezegd zijn er wat dingetjes die afgehandeld moeten worden, voordat SP gesplitst wordt. Het is niet zo dat het morgen gebeurd moet zijn he? ;)
Als je betaalt wilt worden, wel 8)7
Maar, kunnen jullie iets meer info geven, wat is er al gedaan/moet nog worden gedaan?
Hoeveel topics gaan gemoved worden, en hoeveel hebben daarvan al een plaatsje in een van de twee nieuwe fora?
Wat gebeurt er met de topics die 'te oud' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Aangezien een leuke naam idee nooit weg is heb ik er hier één :P

Spielerij
Van A2-Racer tot Zelda. Alles wat over games gaat is hier op de juiste plaats.

Spielerij - Techtalk
Voor al de wat serieuzere dingen die met games te maken hebben.

Waarom heet de 'normale' Spielerij bij mij nog gewoon Spielerij? Omdat er volgens mij/voor mij niet veel hoeft te veranderen in dat deel van Spielerij. Alleen de wat serieuzeren problemen/discussies gaan naar het Tech gedeelte. (En ik kon geen passende naam voor de non-tech gedeelte verzinnen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:10:
Gamegod: het is niet gezegd dat in het tech forum geen discussies gevoerd kunnen/mogen worden ;) Afhankelijk van het postgedrag kan het best zijn dat een discussie in Tech terecht komt.
Als er geen discussies gevoerd mochten worden was ik zowiezo snel weg :+
In het chat gedeelte zal ook strikter gemodereerd worden hoor.
Waar ik naar toe wil is een mogelijkheid te bepalen wie op spielerij gebied Tech antwoord en wie alleen maar chat. Op basis daarvan kunnen eventueel nog andere beslissingen genomen worden.
Momenteel chat discuseer ik veel in de SP en maak ook nog wel techposts (mits ik een topic zie waar ik wat van weet)
Het probleem met 2 forums (of is het nu fora :?) is dat je moet switchen
Ik kom nu al bijna nooit buiten de SP (dit is ook een uitzondering :+) en als er straks 2 SP forums zijn dan is er een grote kans dat ik niet vaak in het tech gedeelte kom omdat ik er (meestal) niks zoek en dan zal ik er ook minder vaak in posten

zeker als jullie er bepaalde beslissingen aan vast gaan leggen dat mensen meer chatten dan tech post maken denk ik dat de "chatters" er een negatievere naam aan overhouden en dat dat juist de sfeer zou kunnen gaan verpesten
dus het ligt er veel aan hoe het verschil tussen chatters en techposters wordt gemaakt

ach misschien zie ik het ook wel negatief in en zal het allemaal wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 17:07:
[...]

Als er geen discussies gevoerd mochten worden was ik zowiezo snel weg :+

[...]

Het probleem met 2 forums (of is het nu fora :?) is dat je moet switchen
Ik kom nu al bijna nooit buiten de SP (dit is ook een uitzondering :+) en als er straks 2 SP forums zijn dan is er een grote kans dat ik niet vaak in het tech gedeelte kom omdat ik er (meestal) niks zoek en dan zal ik er ook minder vaak in posten
Mag allebei...

Ik ben het met je eens. Het is hetzelfde als de keuze SG en HK. (het is nml allebei General Chat,de HK is leuker en de meeste GoT'ers zitten hier voor hun plezier)
Ik weet niet of dit verder al gezegt is maar je kan bijvoorbeeld nieuwe gebruikers pas toegang geven als ze een aantal tech posts hebben in het 'help' gedeelte

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het is gesplitst! 8)7
Eens kijken of het wat wordt/is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Gratz dudes!
Hopen dat het verbetering is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

Pyrus

Hardknock life

*thumbs up*
Goed bezig :)
Nu nog de topics splitsen :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suc6 met verplaatsen e.d. zal veel veel werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ItSnows draait overuren momenteel :+ >:)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Toch ff nieuwsgierig;

Het babbel gedeelte, levert dat nou techposts op, of gaat er juist wat vanaf, net als in de HK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:54

Arno

PF5A

Captain Pervert schreef op 05 oktober 2002 @ 21:00:
Het babbel gedeelte, levert dat nou techposts op, of gaat er juist wat vanaf, net als in de HK?
Ja boeju :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het telt niet mee als techpost, zoals je vast wel ergens in de rest van deze draad had kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Als Thomas A. Edison niet nieuwsgierig was geweest zaten we nu in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
LuNaTiC schreef op 05 oktober 2002 @ 20:55:
ItSnows draait overuren momenteel :+ >:)
Ik heb hem al aangeboden te helpen, maar hij wilde het allemaal zelf doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
waar blijft die FAQ in probs en qwestions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
GTA3 schreef op 05 oktober 2002 @ 22:26:
Ze kunnen niet alles tegelijk ;)
Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
GTA3 schreef op 05 oktober 2002 @ 22:26:
Tja... ik legde Snows deze 2 keuzes voor:
A) Ik ga huiswerk maken
B) Ik ga een FAQ maken

Zegt 'ie A |:( :+
Kennelijk heeft 'ie het nog niet druk genoeg ofzo :P

[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 05-10-2002 23:04 . Reden: even wat [plain] tags om B) - ik wilde geen smilie :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:59
Rafe schreef op 05 oktober 2002 @ 23:02:
[...]

Tja... ik legde Snows deze 2 keuzes voor:
A) Ik ga huiswerk maken
B) Ik ga een FAQ maken

Zegt 'ie A |:( :+
Kennelijk heeft 'ie het nog niet druk genoeg ofzo :P
Jonge :), voor iedereen in de 2efase is het volgende week toetsweek :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Termi schreef op 05 oktober 2002 @ 23:05:
[...]

Voor mij niet hoor :P
Eerst vakantie en dan pas toetsweek, maar dit is heel erg offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Ik denk niet dat ItSnows nog toetsweken heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Laatst online: 13-05 13:47
Lachu het is dus nu eindelijk gesplitst!!!
Goed werk.
Ben ik trouwens laat met deze opmerking?? :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 08:38
Termi schreef op 05 oktober 2002 @ 23:05:
[...]

offtopic:
voor mij pas na de herfstvakantie pas hoor
anders had ik nu een probleem :X

het ziet er best goed uit zo, en het went ook best snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Aah, mooi :)

Maar ik hebbe een vraagje:
Spielerij - Problemen & Vragen
"Voor alle vragen over crashes, vastlopers en doodlopers."

Omschrijving:
- Tech, voor de problemen die met hardware te maken hebben.
Enne software problemen dan? Bijvoorbeeld een spel die niet op Windows XP wilt lopen oid, die horen toch niet in het discussiegedeelte thuis lijkt me? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee, die horen uiteraard ook in de Problemen sectie ;)

overigens moet ik zeggen dat het er zo lekker overzichtelijk uitziet in SPV, de echte problemen krijgen tenminste zo een kans zonder loos geblaat er tussen :)

hopelijk zullen de grote topics in SPD ook nog grotendeels verdwijnen, af en toe is niet erg, maar wat meer gespreid zou ook al een beter aanblik geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
databeest: problemen die je met software heb worden nagenoeg altijd door hardware veroorzaakt. Oh en ik reken de drivers ook tot hardware ;)

Maar die vragen horen in Problemen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Omschrijving:
- Tech, voor de problemen die met hardware te maken hebben.
Dat klopt eigenlijk niet :P Want we zitten in Spielerij en niet in Hardware Algemeen.
Je had beter dit neer kunnen zetten: 'Tech, voor de problemen die met games te maken hebben.'
Zo krijg je dat soort vragen die DataBeest stelde ook niet meer (wat heel begrijpelijk was). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Captain Pervert schreef op 05 oktober 2002 @ 21:04:
[...]

Als Thomas A. Edison niet nieuwsgierig was geweest zaten we nu in het donker.
Als mensen minder hebberig geweest waren hoefden wij nooit lampen te verwisselen :+
Pagina: 1 2 3 Laatste