Wijziging beleid Spielerij...

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Topicstarter
Er gaat het een en ander wijzigen in SPielerij. Alle problemen die naar voren zijn gekomen sinds de User Poll en in de diverse draadjes in LA
zijn aangetroffen hebben we samengevoegd. Er is een hele tijd over nagedacht, gewikt en gewogen. Het is een tijdje bewust laten liggen om te kunnen groeien.

Daar is dus onderstaand voorstel uit voortgekomen (en fyi geaccepteerd maar nog niet uitgevoerd).

Spielerij word opgedeeld in 2 gedeeltes.

• De topics welke over problemen gaan krijgen een apart gedeelte.

In principe zal dit een relatief klein en compact onderdeel worden maar dat is natuurlijk essentieel voor iemand die een probleem heeft.
Doel is om iemand snel te kunnen helpen met een probleem en daarvoor ook de mogelijkheid te bieden. Dus een search gericht op de probleemtopics
zonder alle ruis van de praattopics er doorheen. Korte topics met een duidelijke startpost en antwoorden. Weinig tot geen off topic erdoorheen.
Dit word dus een forum vergelijkbaar met de andere techfora op GoT dus.

• De topics welke over het spelen van games gaan krijgen een apart gedeelte.

Dit word dus het praatgedeelte compleet gericht op games. 'Grote' topics, zoals ze nu bestaan, kunnen hierbij worden afgeschaft. In de plaats
daarvan gaan we over op meerdere (kleinere) topics per game specifiek gericht op onderdelen van een game. Dit gedeelte word
vergelijkbaar met Stuffis Generalis en per definitie een non-tech gedeelte. Opmerking: het is zeer zeker niet de bedoeling een 2de HK te maken!

Het eerste voorstel is om er (nog) geen toegangseisen te stellen aan dit gedeelte (in principe was het al mogelijk om op deze manier te posten
dus blijft dit ook zo).

Door het inleveren van de techposts op de praattopics kunnen we dus een hele hoop bereiken. Globaal gezien zou dit nivo en
sfeerverhogend moeten werken binnen SP maar ook een verlaging van de druk naar SG en HK moeten opleveren.

Wat willen we nu van jullie?
In de eerste plaats natuurlijk opmerkingen en eventuele tips :)
En in de tweede plaats 2 pakkende namen die beide gedeeltes duidelijk verklaren. Dus verzin iets moois en die naam komt op de voorpagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 22:48

Arno

PF5A

betekent dit een extra forum :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Traag schreef op 09 september 2002 @ 23:54:
betekent dit een extra forum :?
Lijkt me wel, anders kun je iets moeilijk 'splitsen' :)
imho iig een erg goed idee...

* Vinnie is ff aan ut brainstormen voor wat naampies :+

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49
Een goed plan! Ik had ook altijd medelijden met mensen die 30 pagina's moesten doorzoeken naar het vinden van hun probleem, en dat is bij deze opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja :P

edit: was dus reactie op Traag :)

het mooie is dat het allemaal wat gespreider wordt op deze manier, de o zo gehaatte 'Het Grote Topic's moeten zo verdwijnen en hopelijk het niveau hoger, omdat er dan minder wordt geblaat.

En het SG-gedeelte wordt dus niet als techpost meegerekend, dus geen stimulans om maar raak te blaten voor techposts.

Hopelijk krijgen mensen met echte problemen nu wel antwoord op vragen en problemen, en wordt het kletsen over games op een andere plaats gedaan. Knowledge base wordt optimaler gebruikt, en hopelijk daardoor ook meer de search :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik zou 't jammer vinden.

De grote topics zijn juist zo compact & handig. En geschikt voor de search (Hoewel 't er wel veel zijn, denk aan: Het grote aapjes topic deel 501 bijv.). Toch zal ik 't onveranderd willen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Spielerij S.O.S.

en

Spielerij.... Huis ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Spielerij Support :?
goed idee op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Vinnie schreef op 09 september 2002 @ 23:54:
Lijkt me wel, anders kun je iets moeilijk 'splitsen' :)
Mij ook, maar sneeuwbal is niet echt duidelijk ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Traag: ja, een formele splitsing tussen tech en non tech.

In principe is dat een van de grootste problemen gebleken: zoeken naar oplossing voor een probleem word om zeep geholpen door alle ruis die het zoeken oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Traag schreef op 09 september 2002 @ 23:57:
[...]

Mij ook, maar sneeuwbal is niet echt duidelijk ;)
Is ie dat ooit dan? :X :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Shock3r schreef op 09 september 2002 @ 23:55:
Ik zou 't jammer vinden.

De grote topics zijn juist zo compact & handig. En geschikt voor de search (Hoewel 't er wel veel zijn, denk aan: Het grote aapjes topic deel 501 bijv.). Toch zal ik 't onveranderd willen zien. :)
Nee, het is juist NIET geschikt voor de search! In elk topic van 40 pagina's komt er wel een of ander probleem aan bod, welnu, de search vindt het topic met het probleem, maar niet de pagina! Aan jou de taak om het hele zooitje effe door te lezen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Goed idee, kunnen we eindelijk een beetje leuke opsomtopics in Spielerij houden en niet meteen naar de HK worden gestuurd. Net als iedereen vond ook ik Grote Topics niet fijn. Nadeel sinds React is ook dat als je een post in zo'n topic had gedaan, hij maar terug bleef komen in je posthistory. Mooi dat dat dus ook opgelost wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Doe ik met plezier :Y) Saekerhett.

Het grootste probeelm is dan dat ik geen techposts meer scoor :X En worden er nieuwe modjes aangewezen als dit idee doorgaat?

Ben ik trouwens de enige die hier een beetej negatief is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Shock3r schreef op 09 september 2002 @ 23:55:
Ik zou 't jammer vinden.

ik vind het juist niet handig voor de search. ALs je een specifiek probleem hebt, enj e gaat searchen is het ontzettend ontmoedigend om een groot topic met superveel replies met ctrl f te doorzoeken. Zeker omdat er ook een hoop geblaat tussen zit, die je moet filteren.

Bij deze splitsing krijg je dus een betere benutting van topics; men stelt een vraag en die wordt zonder ruis en geblaat opgelost (als het goed is ;))

Hoe meer je van dit soort topics krijgt, hoe makkelijker het ook is om met de search meer topics te vinden, op relevantie enzovoorts. En hopelijk minder ontmoedigend om de search te gebruiken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Shock3r schreef op 09 september 2002 @ 23:59:
Het grootste probeelm is dan dat ik geen techposts meer scoor :X En worden er nieuwe modjes aangewezen als dit idee doorgaat?
ItSnows op de ene en IceStorm op de andere :?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett

Het zou kunnen, je weet niet hoe het loopt, welke van de 2 de grootste wordt (ik denk het gewone praat-subforum), en of het echt nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Maar IceStorm is d'r 1x per week? Zal wel met z'n leeftijd te maken hebben >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Traag schreef op 10 september 2002 @ 00:00:
Ik denk dat IceStorm het momenteel daar wel redelijk druk voor heeft. Ik zie hem vrij weinig op het forum eigenlijk (social life zeker, het wordt nog wat met ons tweakers :Y)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spielerij Hulp
Spielerij Help
Spieler Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Traag schreef op 10 september 2002 @ 00:00:
[...]

Kunnen ze naar mijn idee beter beide op allebei zetten, 't zijn allebei Spielerij mods, en waarom er geen voordeel uit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 00:01:
Ik denk dat IceStorm het momenteel daar wel redelijk druk voor heeft. Ik zie hem vrij weinig op het forum eigenlijk (social life zeker, het wordt nog wat met ons tweakers :Y)).
Nog een extra softe mod weg kan er ook nog wel bij :+

geintje IceStorm en Jotti :D

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even voor de goede orde: als dit allemaal gaat zoals ik ingeschat heb zullen er MINDER topics en posts komen. Niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 22:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]

Hoezo? ga je dan in andere fora nu "techposts scoren"? Vrij kansloos vind ik dat eigenlijk...

Grote topics zoals "het grote gamecube topic" zijn alleen maar onhandig, omdat er wel 5 onderwerpen door elkaar lopen: highscores van spellen, hardware, problemen, nieuwe spellen, alles door elkaar. Veel overzichtelijker en makkelijker terug te vinden zou het zijn als de spellen gewoon in een eigen topic staan.

Per spel kan je natuurlijk wel gewoon een topic aanhouden, om het in te bespreken, maar niet alles door elkaar van een console en andere irritante grote topic aangelegenheden (waardoor je geen topic over bijvoorbeeld skins in spellenkan openen).

De naam "het grote... topic" wordt als het aan mij ligt dan ook compleet uitgebannen. We zijn er nu bij spielerij mee begonnen, maar als de mogelijkheid er komt zullen we verder gaan! :Y)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar die moeten tog ook gemod worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
JvS schreef op 10 september 2002 @ 00:04:
[nohtml]
[...]
Hoezo? ga je dan in andere fora nu "techposts scoren"? Vrij kansloos vind ik dat eigenlijk...
Was eigenlijk als grapje bedoelt meneer :P. Maar zijn jullie niet bang dat 't blaat-gedeelte uitloopt op een soort lite-HK? Met 'PICS!', 'LAMERS' en 'IP!!!!11'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

JvS schreef op 10 september 2002 @ 00:04:
De naam "het grote... topic" wordt als het aan mij ligt dan ook compleet uitgebannen. We zijn er nu bij spielerij mee begonnen, maar als de mogelijkheid er komt zullen we verder gaan! :Y)
Lijkt mij niet, het topic van LopeZ ("Hoeveel is dit nog waard deel zoveel") is erg makkelijk, daar hoeft volgens mij niets aan te veranderen :) (bijvoorbeeld).

Ook de Radeon-topics in V&B blijf ik uit en ik vind het prima dat daar gezellig gepraat wordt, als het maar bij een topic blijft. Tenzij daar nog een betere oplossing voor komt zonder dat m'n active topics list vervuild wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Shock3r schreef op 10 september 2002 @ 00:07:
[...]

Was eigenlijk als grapje bedoelt meneer :P. Maar zijn jullie niet bang dat 't blaat-gedeelte uitloopt op een soort lite-HK? Met 'PICS!', 'LAMERS' en 'IP!!!!11'. ;)

Dat moet natuurlijk streng gemod worden. :)

het is wel de bedoeling dat er gepraat wordt over games met serieuze ondertoon, vandaar dat de vergelijking ook wordt getrokken met SG en NIET met HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Shock3r schreef op 10 september 2002 @ 00:07:
[...]

waarom? Dat gebeurt in andere fora toch ook niet? Als mensen daar maar raak gaan posten gaan ze toch echt gewaarschuwd worden hoor... Desnoods officieel. Wees maar niet bang.

Blaten doen ze maar op andere fora, niet hier iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Compubiter: verkeerde voorbeeld :) Er staat geen "het grote hoeveel is dit waard topic" :D
Wat JvS bedoelt is "Het Grote ..." word verbannen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Anoniem: 29349 schreef op 10 september 2002 @ 00:08:
Compubiter: verkeerde voorbeeld :) Er staat geen "het grote hoeveel is dit waard topic" :D
Wat JvS bedoelt is "Het Grote ..." word verbannen ;)
Oh, dus als het voorvoegsel weg is is het wel goed :P :+.

[TOPIC=592973///]~~Het grote show je sig topic~[/TOPIC], ook een leuke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 00:09:
[...]
"..Gamecube topic deel 5" :P ;) :+

En in 't bespreek forum? Mogen daar wel 'Grote' topics? Of is dat ook uti den boze? Want die Openingspost waren/zijn (8)) nogal handig enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 00:07:
[...]

Ook de Radeon-topics in V&B blijf ik uit en ik vind het prima dat daar gezellig gepraat wordt, als het maar bij een topic blijft. Tenzij daar nog een betere oplossing voor komt zonder dat m'n active topics list vervuild wordt.

Nee, die topic is mij persoonlijk ook een doorn in het oog. Wat mij betreft wordt VB ook opgesplitst in een VB deel met "daaronder" een specifiek ati en nvidia deel met allemaal losse topics per discussie. Het gezellige is misschien wel leuk, en de traditie is wel geinig, maar de functionaliteit van het forum is (veel) belangrijker. Je kan namelijk niets vinden in grote topics. Kan je beter op andere fora gaan zoeken, en dat willen we toch niet hebben?

Ik had laatst problemen met de TV out van eem ati radeon en ik kon dus geen ene kont vinden (jah, 60 grote topics, zonder duidelijke titel, hoi :{). Altijd kom je uit bij "het grote topic" omdat iedereen denkt "ow daar kan ik het wel ff in vragen". Het is slecht modereerbaar en nodigt dus uit tot kansloos posten...

Ik heb het overigens opgelost door iemand van zo'n groot topic maar via ICQ alles te vragen (ik heb een beetje topic-open angst :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Shock3r schreef op 10 september 2002 @ 00:11:
[...]

"..Gamecube topic deel 5" :P ;) :+

En in 't bespreek forum? Mogen daar wel 'Grote' topics? Of is dat ook uti den boze? Want die Openingspost waren/zijn (8)) nogal handig enzo :)

nou, je mag van mij wel een "nieuwe games voor de gamecube" topic hebben, of een "highscores met waverace @ gamecube" en "zelda op de gamecube" en "hardware en extra's voor de gamecube", maar dus niet meer op een manier waarop het nu allemaal in een groot topic gemikt wordt.

Die startposts zijn wel handig, maar als het in losse topics zit met duidelijke titels, is het met een goeie search (:P) allemaal prima na te zoeken en te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ey jullie. We hebben het over SP. Maken jullie maar een eigen topic in LA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

precies, iedereen die weleens iets zocht zal vast wel met frustratie begonnen zijn aan zulke topcis. Zelf hadik het met de Napa. Er loopt een groot topic over, en ik hoefde alleen iets over batterijen te weten. Stel dat dat grote topic er niet was geweest, en de mogelijkheid was om aparte vragen te stellen, dan was er met de search vast meer gevonden in de vorm van een aantal, kleine maar informatievolle topics.

En ik vind persoonlijk dat we dit met zoveel topics moeten gaan verbeteren in zoveel mogelijke fora. De opsplitsing van SP is iig een goede stap in de richting denk ik. Alhoewel dat eerst moet blijken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Anoniem: 29349 schreef op 10 september 2002 @ 00:15:
Ey jullie. We hebben het over SP. Maken jullie maar een eigen topic in LA :+
Valt er nog meer over te discussieren dan?

OK, paar vraagjes dan: Per wanneer willen jullie dit invoeren? Hoe gaat het andere subforum heten (of veranderen ze allebei van naam)? Hoe denk je minder topics te realiseren? Het lijkt mij juist dat als er sneller topics mogen worden geopend (hoeft niet in grote topic) dat er juist meer topics komen.
Anoniem: 29349 schreef op 10 september 2002 @ 00:18:
Wat er gaat komen is dat er wel over een game gesproken kan worden maar zoals nu het geval is word er binnen 1 topic over 10 tot 15 dingen gesproken. Er lopen dus veel lijnen door 1 topic. Dit dient terug naar liefst 1 lijn te gaan met 10 tot 15 topics.
Dit bedoel ik, ipv 1 topic nu ineens 10 of 15. Lijkt me lastig om dan minder topics te maken.

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 10-09-2002 00:19 . Reden: typo :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat er gaat komen is dat er wel over een game gesproken kan worden maar zoals nu het geval is word er binnen 1 topic over 10 tot 15 dingen gesproken. Er lopen dus veel lijnen door 1 topic. Dit dient terug naar liefst 1 lijn te gaan met 10 tot 15 topics.

Indien er gepraat word over hoe een game uitziet moet het DAAR ook over gaan en niet over waarom binnen de game de aansturing dom werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Maar als jullie dit ook met andere gedeeltes gaan doen krijwen we/jullie een lange lisjt met verschillende topics over een thema OH & OH SUPPORT. (HK PICS & HK LOL @ [..] :P ;))

Wordt dat niet beetje vol, verwarrend en meer van dat soort ongein :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 00:09:
[...]

[TOPIC=592973///]~~Het grote show je sig topic~[/TOPIC], ook een leuke :D

dat is huiskamer. dat is anders. Het gaat om topics die je na wil zoeken als je info zoekt. Als je een sig wil zien, is een groot sig topic prima. Maar als je wat wil weten over de nieuwe zelde op de gamecube, is een "groot gamecube topic" bruut irritant.

Tuurlijk mag je ook het "show hier je desktop" nog hebben of andere duidelijke verzameltopics... Maar ik merk onder sommige gebruikers een groot "grote-topic-open-geilheid" :{... Laatst zag ik dit topic verschijnen en toen brak echt mijn klomp!
(groot?) Notebook-topic!

Dus, grote topics mogen wel, maar niet zo alles-op-een-hoop. Als jij een groot topic denkt te kunnen openen over een onderwerp en je vindt het leuk om dat "het grote" te noemen, ga je gang.. Maar niet zulke topics die eigenlijk fungeren als complete sub-fora, waar je niets terug kan vinden dus.

Duidelijk wat het verschil is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

JvS schreef op 10 september 2002 @ 00:20:

[...]

dat is huiskamer. dat is anders. Het gaat om topics die je na wil zoeken als je info zoekt. Als je een sig wil zien, is een groot sig topic prima. Maar als je wat wil weten over de nieuwe zelde op de gamecube, is een "groot gamecube topic" bruut irritant.
Was ook een niet serieus bedoeld voorbeeld hoor ;).
Tuurlijk mag je ook het "show hier je desktop" nog hebben of andere duidelijke verzameltopics... Maar ik merk onder sommige gebruikers een groot "grote-topic-open-geilheid" :{... Laatst zag ik dit topic verschijnen en toen brak echt mijn klomp!
(groot?) Notebook-topic!
LOL. Die gozer heeft best wel humor. Volgende topic: "Het grote computer-problemen topic" :+. Maar het zal waarschijnlijk wel per topic worden bekeken :).
Dus, grote topics mogen wel, maar niet zo alles-op-een-hoop. Als jij een groot topic denkt te kunnen openen over een onderwerp en je vindt het leuk om dat "het grote" te noemen, ga je gang.. Maar niet zulke topics die eigenlijk fungeren als complete sub-fora, waar je niets terug kan vinden dus.

Duidelijk wat het verschil is? :)
Ik begrijp het verschil, maar ik beargumenteerde meer waarom niet alle grote topics zullen verdwijnen ;). Wat ik zeg: Het zal wel van geval tot geval bekeken worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 10-09-2002 00:24 . Reden: [/quote] vergeten |:( :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 03-07 21:25
Spielerij - chat
Spielerij - tech

het blijft tenslotte spielerij :P

trouwens, lijkt me dat je nog steeds wel grote topics moet houden in het chat gedeelte, anders wordt dat een volledige chaos, een enorme rotzooi dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]
Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 00:17:
[...]
Valt er nog meer over te discussieren dan?

OK, paar vraagjes dan: Per wanneer willen jullie dit invoeren? Hoe gaat het andere subforum heten (of veranderen ze allebei van naam)? Hoe denk je minder topics te realiseren? Het lijkt mij juist dat als er sneller topics mogen worden geopend (hoeft niet in grote topic) dat er juist meer topics komen.
Topics worden nu gestart, en er kan gemodereerd worden op kansloze vragen. We kunnen weer eisen dat er gezocht gaat worden en bij topics die op slot gaan een link naar een relevante search-opdracht geven.

Als mensen alleen maar kansloze topics gaan openen, worden ze vanzelf aangepakt. We zijn nu intern ook bezig om dit soort mensen wat structureler aan te gaan pakken (ipv achteraf met een "helpdesk-SM-melding" eens een keer een slap mailtje te sturen).
Dit bedoel ik, ipv 1 topic nu ineens 10 of 15. Lijkt me lastig om dan minder topics te maken.
Mjah, dat zie ik zelf ook niet echt :P. Maar itsnows wegen zijn onbegrijpelijk O-). Misschien bedoelt-ie uiteindelijk zullen er minder posts nodig zijn, omdat er minder herhaalt gaat worden in die grote topics en er meer gezocht kan worden en we dit ook kunnen gaan eisen :).

Of het minder topics oplevert in het begin? Ik schat zelf van niet in, maar at moeten we even zien. Het zal iig streng gemod gaan worden. Geen HK geblaat zal worden toegestaan.
Shock3r schreef op 10 september 2002 @ 00:19:
Maar als jullie dit ook met andere gedeeltes gaan doen krijwen we/jullie een lange lisjt met verschillende topics over een thema OH & OH SUPPORT. (HK PICS & HK LOL @ [..] :P ;))
Wees gerust, wij denken wel na voordat we een forum splitten en zullen dat niet zomaar doen. Verder kunnen we een 'sub-subforum' feature request doen bij Parse, zodat je topiclist niet langer wordt, maar dat je topics een klikje "dieper" liggen.

De active topics zullen wel langer worden dan, maar dat kan je oplossen door de oninteressante fora eruit te houden en wat mij betreft gaat de Huiskamer er dan ook uit (uit active topics dus), maar dat is allemaal zwaar speculatie van mijn kant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Is er niet een kans dat er _te_ specifieke topic worden geopend? Dat voor elk levelonderdeel van een spel een nieuw topic wordt geopend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JvS: ja dat bedoel ik ook hoor ;) Zoals ik ooit heb gezegd: ik wil nadenken voor ik post :D

Robin: ja die kans is er. Het zal dus voor mij een afwegen worden waar die grens ligt. Er zal nagedacht moeten worden wat de moeite waard is om een topic over te beginnen.

Wat dus zou kunnen is starten met een topic en indien er binnen dat topic blijkt dat er een zijtak ontstaat zou dat een nieuw topic kunnen opleveren.

Met zoiets blijft staan dat de diverse topics zuiver blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Huidige verzameling van voorstellen:

Spielerij - Tech(no)Talk
Spielerij - Troubleshooting
Spielerij - Tech(no)Babbel

Spielerij - GameTalk
Spielerij - Gameplay
Spielerij - FanBabbel
Spielerij - Gamen

Of heel afwijkend:
Gamen - Tech(no)Talk
Gamen - Spielerij

Games - Tech(no)Talk
Games - Spielerij

Games - General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

OK, daar moet iig nog wat aan gesleuteld worden. Die namen stellen niet zo veel voor eigenlijk :P. Misschien een idee om in SP een
"*** Het grote "Hoe moeten de nieuwe SP-subfora heten"-topic ***"
te openen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Drie subfora's zijn wel heel erg veel :X

Persoonlijk vind ik dat er maar 2 SP fora's moeten zijn :Y) Want vier wordt veel, dus gewoon Support & Blaat.

Maar wie ben ik om dat te beslissen? :)

edit/oh 't zijn suggesties, mag je wel Enters tussen zetten dan |:( :P

Ben nu slapen trouwens :Y) Stelletje laatblijvers B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar is DIT topic ook voor jij gek :)

Het moet duidelijk en pakkend zijn. Beide fora moeten uitstralen waar ze voor staan en moeten dus ervoor zorgen dat men niet een "waarom gaat deze deur niet open in dit spel" niet bij de problemen komt maar bij de spelervaringen ;)

Shocker: het zijn namen voor 2 subfora niet 3. Voor elk forum zijn een AANTAL namen gepost die zijn gevallen toen er gesproken werd over de namen. Alleen crewleden zijn niet zo creatief is gebleken ;) Daarom de vraag om er ook eens over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Anoniem: 29349 schreef op 10 september 2002 @ 00:43:
Daar is DIT topic ook voor jij gek :)
:* Hier komen volgens mij niet zoveel SP-mensjes als in SP zelf en die zullen er uiteindelijk toch het meeste in moeten zitten ;).
Het moet duidelijk en pakkend zijn. Beide fora moeten uitstralen waar ze voor staan en moeten dus ervoor zorgen dat men niet een "waarom gaat deze deur niet open in dit spel" niet bij de problemen komt maar bij de spelervaringen ;)
ItSnows kelder? ItSnows eigen plekje @ GoT?

edit:
Als LA-meubilair praat je ook overal over mee he, ik kom heeeel weinig in SP, maar vind de discussie gewoon leuk :D
En op ICQ word ik door iedereen genegeerd, dus moet ik hier maar meepraten :{ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 01-07 18:44

Sen

<-->

Hmm waarom niet gewoon Spielerij en Game Talk. Je ken het er toch onder zetten waar het op slaat.

Ik vind het een goed idee. En ik hoop dat het met meer fora gaat gebeuren.
Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 00:46:
edit:
Als LA-meubilair praat je ook overal over mee he, ik kom heeeel weinig in SP, maar vind de discussie gewoon leuk :D
En op ICQ word ik door iedereen genegeerd, dus moet ik hier maar meepraten :{ :+
Ahhh wat zielig >:)

Die 4 topics in SP vielen wel op maar of het nou echt helpt ik weet het niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

PRUTSER :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wfvn2/itsnowsprutst.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

okee... maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

wfvn schreef op 10 september 2002 @ 01:02:
[...]

okee... maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden :+
Dat is waar })

Dat itsnows een fout maakt moeten we natuurlijk vieren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

code:
1
Door ItSnows (HTML prutser) - Tuesday 10 September 2002 00:55

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Sen schreef op 10 september 2002 @ 01:03:
[...]

Dat is waar })

Dat itsnows een fout maakt moeten we natuurlijk vieren >:)
Bovendien een beetje jouw argumenten wat meer gewicht geven met pics kan ook geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

wfvn schreef op 10 september 2002 @ 01:04:
[...]

Bovendien een beetje jouw argumenten wat meer gewicht geven met pics kan ook geen kwaad ;)
Na nader inzien ben ik het volkomen met je eens ;)

ItSnows == Prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 01:04:
code:
1
Door ItSnows (HTML prutser) - Tuesday 10 September 2002 00:55

:+
ROTFLOLPIMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Sen schreef op 10 september 2002 @ 01:05:
[...]

Na nader inzien ben ik het volkomen met je eens ;)

ItSnows == Prutser
Nickchangerequest voor ItSnows...................... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

wfvn schreef op 10 september 2002 @ 01:06:
[...]

Nickchangerequest voor ItSnows...................... >:)
Hij heeft zijn fouten weggewerkt maar we hebben bewijs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik vind van een screenshot een .jpg maken ook niet getuigen van niet-prutser zijn eerlijk gezegd :P....

Mensen, van een screenshot met tekst en pc/html graphics maak je een gif ofzo, van een organisch plaatje een JPG :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

JvS schreef op 10 september 2002 @ 01:11:

[...]

ik vind van een screenshot een .jpg maken ook niet getuigen van niet-prutser zijn eerlijk gezegd :P....

Mensen, van een screenshot met tekst en pc/html graphics maak je een gif ofzo, van een organisch plaatje een JPG :).
Hmm ja eigenlijk wel. Maar wat ik het vreemste aan die screenshot vind is dat er geen banner op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Sen schreef op 10 september 2002 @ 01:14:
[...]

Hmm ja eigenlijk wel. Maar wat ik het vreemste aan die screenshot vind is dat er geen banner op staat.
Croppen noemen ze dat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13874

Neuh, want die banner valt qua hoogte halverwege het logo uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 00:01:

Zo makkelijk komen jullie niet van me af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:16
Een goed idee, ik vraag me alleen af, omdat meer fora met problemen campen, tot hoeverre gaat GoT dingen opsplitsen, straks hebben we voor elk forum 4 fora om het maar ff te overdrijven, ti's alleen voor the picture natuurlijk.

Ti's best wel een goed idee, alleen de uitvoering (door users dan vooral) moet in mijn ogen nog blijken, maar ik ga er met vol vertrouwen naar uit kijken!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

RedHat schreef op 10 september 2002 @ 08:48:
Een goed idee, ik vraag me alleen af, omdat meer fora met problemen campen, tot hoeverre gaat GoT dingen opsplitsen, straks hebben we voor elk forum 4 fora om het maar ff te overdrijven, ti's alleen voor the picture natuurlijk.

Klopt, er moet uitgekeken worden dat het geen forum.sharereactor achtige taferelen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Het idee is perfect, zeker niet zelf bedacht ItSnows ;) :P Naam kan ik niet verzinnen, ben niet creatief. Hopelijk wordt het tech gedeelte van SP niet een mislukking zoals het virusforum wat ik zo graag wilde hebben maar waar gewoon niet gepost werd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Spielerij - Technisch
Spielerij - Inhoudelijk

Lijkt mij wel aardig. En wat gebeurt er eigenlijk met de bestaande SP-posts? Worden die uitgesplitst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 11:00
offtopic:
Waarom zijn er altijd zulke intressante topics over SP in LA als m'n PC brak is ? :(
GoT-en op een 14" schermpje op 800x600 en 256 kleuren max zuigt ;(

Anyways, GREAT! :D
Goed nieuws en ik ben zeker ook voor het idee in.
Ookal vraag ik me af waarom dit zo ineens kan ?
Er zou toch gewacht worden tot React 2.0 kwam :? :X

Maar dan toch nog een paar punten die jullie vast al besproken hebben in het CF.
Maar ik wil jullie er toch nog ff opwijzen ;)

Voor het tech gedeelte:
De "walktrough-zoeken-op-google" -vraagjes zullen je op de oren vliegen.
Vooral bij nieuwe games, lijkt me zelf beter dat de "ik zit vast" topics gewoon nog steeds "groot" blijven.
En de echte probleem topics los.

Voor de general chat gedeelte:
Herkennen jullie de games nog zoals GTA3 ? Mohaa ? ect.
Zulke games zetten half de game-wereld op z'n kop.
En GoT word gewoon mee gezogen.
Met als gevolg dat als je alles niet in 1 topic stopt half SP over 1 game gaat.

Uiteraard is deze verandering ook 10x beter voor onze SP mods.
Want een groot topic van 900 posts over een game die je niet intresseerd door lezen valt niet mee.
En ook vaak zie je wel eens een flamepje, warez request of iets anders langskomen.
Zonder dat iemand het opvalt.

Zelf heb ik geen flauw idee hoe jullie het met de moderators doen.
Het General Chat gedeelte van SP zal wel onder Grrrrrene komen te vallen nu.
En zullen er mods uit GC komen modden :?

Zelf lijken de volgende namen we wel iets :)
Spielerij - Troubleshooting
• Spielerij - Discussion (?)

Plz hou Spielerij er wel in! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Hmm, en hiervoor werd er in LA telkens gezecht dat SP dus niet in 2en zou worden opgesplitst, en nu wordt het toch gedaan? :+

Ik vind 't een goed plan, er zullen lijke me idd meer topics komen, maar die zakken natuurlijk dan ook weer sneller weg :)
ik vraag me alleen af waarom er gedacht wordt dat er ineens veel minder onzin wordt geblaat? Of wordt er tegelijkertijd met die spiltsing strenger gemod? :?

* kamerplant delete sig :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M@nic: vragen over walkthroughs zijn chat vragen geen tech ;) Verder kan er natuurlijk een hoop vraagwerk afgevangen worden: waar walkthoughs zich bevinden weten we allemaal :)

De beslissing om te splitsen is iig genomen. De invulling word vanaf nu over nagedacht (daarvoor was eerst de beslissing nodig ;) ): Faq(s), modforce, wel/niet SP2 in de active topics opnemen. (sp1 is tech; sp2 is chat).

SP blijft onder softe goederen vallen. De ideeen over de inrichting waren een complete discussie maar in het kort: discussie over games word gezien als computer gerelateerd en dus niet tot GC behorend (vervallen is dus de insteek: discussie in niet tech dus GC gerelateerd ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[nohtml]
M@NIC schreef op 10 september 2002 @ 09:54:
offtopic:
Waarom zijn er altijd zulke intressante topics over SP in LA als m'n PC brak is ? :(
GoT-en op een 14" schermpje op 800x600 en 256 kleuren max zuigt ;(

Anyways, GREAT! :D
Goed nieuws en ik ben zeker ook voor het idee in.
Ookal vraag ik me af waarom dit zo ineens kan ?
Er zou toch gewacht worden tot React 2.0 kwam :? :X
De irritatie rondom Grote topics werden steeds erger, en daarom de discussie nog maar eens flink aangeslingerd in het crewforum ;) Dit bleek zo vruchtbaar dat er gelijk maar wat knopen gehakt zijn :)
Maar dan toch nog een paar punten die jullie vast al besproken hebben in het CF.
Maar ik wil jullie er toch nog ff opwijzen ;)

Voor het tech gedeelte:
De "walktrough-zoeken-op-google" -vraagjes zullen je op de oren vliegen.
Vooral bij nieuwe games, lijkt me zelf beter dat de "ik zit vast" topics gewoon nog steeds "groot" blijven.
En de echte probleem topics los.

Voor de general chat gedeelte:
Herkennen jullie de games nog zoals GTA3 ? Mohaa ? ect.
Zulke games zetten half de game-wereld op z'n kop.
En GoT word gewoon mee gezogen.
Met als gevolg dat als je alles niet in 1 topic stopt half SP over 1 game gaat.
ik denk dat de SP-mods vast wel een manier vinden om het een beetje te reguleren. Als je consequent een categorie of 5 (ik noem nu overigens maar wat ;)) bedenkt zodat deze de hele game representeert, dan zal dat best meevallen. Die shitload aan topics had je toen ook al, dus zal nu niet anders gemod worden (de splitsing wil natuurlijk niet zeggen dat je nu WEL overal een topic voor mag openen natuurlijk :P).
Uiteraard is deze verandering ook 10x beter voor onze SP mods.
Want een groot topic van 900 posts over een game die je niet intresseerd door lezen valt niet mee.
En ook vaak zie je wel eens een flamepje, warez request of iets anders langskomen.
Zonder dat iemand het opvalt.
Idd, ik denk dat alles stukken beter gereguleerd kan worden en het wordt er voor de mods ook plezieriger op. Ik heb groot respect voor de SP-modjes als ik zie hoe de index volstaat met immens grote topics. Zeker met in het achterhoofd dat ik een hekel aan die dingen heb, kan ik alleen maar zeggen dat ik het knap vindt dat ze dat allemaal maar doorlezen ;)
Zelf heb ik geen flauw idee hoe jullie het met de moderators doen.
Het General Chat gedeelte van SP zal wel onder Grrrrrene komen te vallen nu.
En zullen er mods uit GC komen modden :?
Het blijft nog steeds Softe Goederen, het is namelijk toch nog steeds computer-gerelateerd. GC is echt bedoeld om over iets anders dan PC's en wat daar mee te maken heeft te lullen. Verder blijft dus alles vrij hetzelfde.

Verder komen er geen GC-mods modden, tenzij ze GM rechten natuurlijk hebben (>:)).
DataBeest schreef op 10 september 2002 @ 09:58:
Hmm, en hiervoor werd er in LA telkens gezecht dat SP dus niet in 2en zou worden opgesplitst, en nu wordt het toch gedaan? :+
Tsjah, eindelijk hebben we het voor elkaar gekregen na een lange maar vruchtbare discussie :)
Ik vind 't een goed plan, er zullen lijke me idd meer topics komen, maar die zakken natuurlijk dan ook weer sneller weg :)
ik vraag me alleen af waarom er gedacht wordt dat er ineens veel minder onzin wordt geblaat? Of wordt er tegelijkertijd met die spiltsing strenger gemod? :?

* LuNaTiC delete sig :+
In het tech gedeelte sowieso minder. Net als in de andere techfora is de bedoeling. Nu zie je dat SP een lage drempel om te posten heeft, niemand hoeft eigenlijk echt ergens verstand van te hebben om zn mening over een spel te geven. Logisch gevolg is dat de kans groter is dat er ook meer geblaat kan worden, en ook chatterig wordt.

Door de splitsing wordt dat minder, hopelijk. En het plan is idd om wat strenger te modden, zodat duidelijk is wat ongeveer wel en niet mag. Het is dus NIET alleen het plan om het 'gechat' te isoleren, het is wel een bijkomend voordeel maar het games-bespreekforum :P moet duidelijk geen HK2 worden, maar meer naar model van SG (het moet dus wel degelijk met het niveau een beetje serieus blijven :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Anoniem: 29349 schreef op 10 september 2002 @ 10:06:
M@nic: vragen over walkthroughs zijn chat vragen geen tech ;) Verder kan er natuurlijk een hoop vraagwerk afgevangen worden: waar walkthoughs zich bevinden weten we allemaal :)
Wha, tis maar hoe je het ziet :P
De beslissing om te splitsen is iig genomen. De invulling word vanaf nu over nagedacht (daarvoor was eerst de beslissing nodig ;) ): Faq(s), modforce, wel/niet SP2 in de active topics opnemen. (sp1 is tech; sp2 is chat).
Zo te zien zit de HK nog in de Active Topics.
Dus waarom SP2 dan niet :? :)
SP blijft onder softe goederen vallen. De ideeen over de inrichting waren een complete discussie maar in het kort: discussie over games word gezien als computer gerelateerd en dus niet tot GC behorend (vervallen is dus de insteek: discussie in niet tech dus GC gerelateerd ;) ).
Woei! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DataBeest schreef op 10 september 2002 @ 09:58:

Splisten is altijd een optie geweest ;)

Er zal minder onzin komen omdat de draadjes kleiner worden. Omdat ze kleiner worden blijven ze leesbaar voor iederen en dus controleerbaar voor iedereen. En er zal inderdaad anders gemodereerd worden: het praatgedeelte mag geen HK2 worden. Daar ligt dus een uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

M@NIC schreef op 10 september 2002 @ 10:12:

HK uit de active topics is hopelijk alleen nog maar een kwestie van tijd. Zelfde geldt dan voor SP2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M@NIC schreef op 10 september 2002 @ 10:12:

Daar is nog discussie over :) En je zegt het goed: "nog" ;)

edit: jij weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Anoniem: 29349 schreef op 10 september 2002 @ 10:13:

[...]

het praatgedeelte mag geen HK2 worden. Daar ligt dus een uitdaging :)
Ik wil niet lullig doen, maar SP ging de laatste tijd wel erg veel richting HK style :X ;)
LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 10:14:

[...]

HK uit de active topics is hopelijk alleen nog maar een kwestie van tijd. Zelfde geldt dan voor SP2 :)
Okay okay :)
Ik weer :? blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee die gek tussen ons in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

M@NIC schreef op 10 september 2002 @ 10:20:
[...]

Ik wil niet lullig doen, maar SP ging de laatste tijd wel erg veel richting HK style :X ;)
Ja, mede door de extreem slecht modereerdbare grote topics. Nu gaan we daar wat aan doen. Ik vind "chatforum" een echt verkeerd woord, het is gewoon het discussie gedeelte, en het tech gedeelte is voor de echt technische vragen/discussies over games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wat gebeurt er trouwens met de huidige Support-Topics? Getrashed of gemoved? En waar moeten topics over mods heen? (Denk aan: GTA3 NL MOD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
JvS schreef op 10 september 2002 @ 11:12:

[...]
Ja, mede door de extreem slecht modereerdbare grote topics. Nu gaan we daar wat aan doen. Ik vind "chatforum" een echt verkeerd woord, het is gewoon het discussie gedeelte, en het tech gedeelte is voor de echt technische vragen/discussies over games :)
Gaat modden van games, en mapping ook onder Tech vallen ?
Of alleen hard-/software problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27915

ItSnows, complimenten dat je dit aandurft. Ik vind dit een van de beste ideeen in tijden voor SP.

Gaat het 'praatgedeelte' (SP gamechat oid? :?) nu onder General Chat of blijft het onder Zacht Dingetjes staan? En welke veranderingen zullen er in het modereerbeleid alhier optreden om te zorgen dat het niveau niet in een HK2 vervalt? Als dat 'op niveau blijven' goed gaat lukken kun je denk ik van een zeer geslaagde actie spreken!

Nogmaals, complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

M@NIC schreef op 10 september 2002 @ 11:14:
[...]

Gaat modden van games, en mapping ook onder Tech vallen ?
Of alleen hard-/software problemen ?

laten we maar beginnen met alleen hardware/software problemen. Dat is tech-troubleshooting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Anoniem: 27915 schreef op 10 september 2002 @ 11:23:
ItSnows, complimenten dat je dit aandurft. Ik vind dit een van de beste ideeen in tijden voor SP.
* M@NIC agrees
Gaat het 'praatgedeelte' (SP gamechat oid? :?) nu onder General Chat of blijft het onder Zacht Dingetjes staan? En welke veranderingen zullen er in het modereerbeleid alhier optreden om te zorgen dat het niveau niet in een HK2 vervalt?
Lees het draadje ff door ;)
Als dat 'op niveau blijven' goed gaat lukken kun je denk ik van een zeer geslaagde actie spreken!

Nogmaals, complimenten!
Nou het lijkt mee eerder dat het niveau juist omhoog moet inplaats van op dit niveau te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het idee gejat van anderen hoor >:) Mijn gedeelte beperkte zich tot het bedenken hoe anderen zover te krijgen dat het een goed idee ;)
Wat gebeurt er trouwens met de huidige Support-Topics? Getrashed of gemoved? En waar moeten topics over mods heen? (Denk aan: GTA3 NL MOD)
De huidige topics worden gemoved :)
Mods: stel je heb vragen over hoe zoiets moet en je wil help lijkt me dit tech. Stel je wilt gezamelijk een mod maken valt dit onder discussie. Oftewel: is afhankelijk van de startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Anoniem: 13874 schreef op 10 september 2002 @ 02:37:

[...]

Neuh, want die banner valt qua hoogte halverwege het logo uit :X
Ik heb hier ook geen banner meer? Ligt dit aan mij (dan moet ik gaan sleutelen hier) of hebben meer mensen hier last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-07 16:07

Wokschotel

Op 6 wielen

Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 12:13:
[...]
Ik heb hier ook geen banner meer? Ligt dit aan mij (dan moet ik gaan sleutelen hier) of hebben meer mensen hier last van :?
Ik heb ook geen banner meer. En nee, ik heb geen blocker oid draaien.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik wacht eigenlijk nog steeds op een reactie van Captain_Pervert >:) :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Spielerij - Speelplezier voor GC gedeelte

Spielerij - Trubbels voor problemen gedeelte

Klinkk een beetje vrolijk, en niet zo zakelijk. Het gaat om games, geen levensbedreigend progwerk ;)

In deeze zin staan drie fauten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 14:11
SP Troubleshooting (SP-T)
SP Inhoudelijk (SP-I)

beetje saai, maar wel duidelijk voor de user.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Spellis Generalis en Spellis Techus Problemis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lunatic: serieuze antwoorden ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Spellis Generalis lijkt me eerlijk gezegd wel wat hoor :D

neem je gelijk ook wat 1337ness mee uit GC :7

die andere weet ik dan niet hoor... verzin maar wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 19:34:
Spellis Generalis lijkt me eerlijk gezegd wel wat hoor :D

neem je gelijk ook wat 1337ness mee uit GC :7

die andere weet ik dan niet hoor... verzin maar wat :+
Mij ook wel, waarom moet alles bloedjes serieus en/of ABN? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Natuurlijk hoeft dat niet maar ik denk wel dat de forumnaam een relatie heeft met hoe er gepost word op een forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Anoniem: 29349 schreef op 10 september 2002 @ 21:30:
Natuurlijk hoeft dat niet maar ik denk wel dat de forumnaam een relatie heeft met hoe er gepost word op een forum :)
Idd, zoiets als jou status? }> :+

Kzal ook uns ff mee-brainstormen :P

• Vinnie
  • Niet online
Wat gebeurt er eigelijk als men dan iets totaal overbodigs in het 'tech' gedeelte iets post... wordt dit dan alleen gesloten of wordt dan ook ff naar het andere gedeelte gezeult?

Tis immers een tech-post als ie in het tech-gedeelte blijft... of lul ik nu onzin? :P

Topicstarter
Dat is iets dat regelmatig zal gebeuren denk ik. Men wil natuurlijk techposts en dat word een stuk lastiger door in SP te posten ;)

Mogelijkheden: move naar SP2, HK of zelfs TC :) Oftewel: deze wordt ont-tech'd :+

Daarbij lijkt me dat er natuurlijk gekeken dient te worden of zoiets een notitie waard is: herhaling kan hiermee makkelijk voorkomen worden en dat is weer nivo-verhogend :)
Pagina: 1 2 3 Laatste