White Dust: ik mistte je al maar zo makkelijk kom je niet van ons af
Mijn ultra(!) wilde(!) idee(!) van tech SP:
Zero-tolerance wat betreft off topic posten. Heb je niets zinnigs toe te voegen ga je maar elders posten. Iedere modereeraktie in tech SP is een waarschuwing (een move/slotje/verwijder akie/aansturing in een post). Ik zie het liefst een klein forum met 100% posts welke zoekwaardig zijn en mensen helpen die problemen hebben en men 10 keer nadenkt wat men post omdat men bang voor mij is
Wat komt er in tech?
Tech gedeelte moet een zoekdatabase worden.
Doe-opdrachten: verzamelen van bijvoorbeeld dingen die met games te maken hebben (alle gamesdevelopers, games-engines met specifikaties, gameswebsites etc etc).
Discussietopics waardoor men in W+L jaloers op ons word

Voorbeeld: ik wil alle info hebben over de Unreal engine. Ik wil alles weten over het organiseren van Lans. Hoe pak je dat aan? En dan een discussie eronder waarvan je kunt zeggen ALS ik dit in 1 post giet heb ik een heel mooi verhaal met alles wat ik wil weten.
Besprekingen van games.
Een verzameling van posts met multiplayer games erin en ervaringen van users erbij.
Iedere user een eigen draad voor dagboektopics met wat men die dag heeft meegemaakt met games. Een soort van eigen plekje.
In het kort: iedere die-hard gamer in Nederland/Belgie moet in Tech SP zoeken voordat men met google gaat zoeken
*zuht*
En ja, dit is natuurlijk niet haalbaar maar je moet hoog grijpen om op SG nivo te komen

*zucht*
En toen werd ik wakker.
Betreffende het verplaatsen: ik denk dat het alsvolgt zal gaan.
Aktive topics van vandaag af en dan terug tot een maximum van x maanden doorkijken op titel. Is het een titel die riekt naar een techpost topic doornemen. Opschonen van domme replies en kijken wat er over is. Goede techpost? Moven. En dan werken naar een startende database van een 5000-tal topics
Het is gewoon niet mogelijk alle topics door te nemen

Niemand zit meer te wachten op een post met die crash waardoor je niet je pong highscore kon bewaren
Betreffende de Faqs. Hier zit nog veel werk

Eerlijk gezegd denk ik dat de Faq betreffende tech SP noodzakelijk is. De andere nog niet perse en kan eventueel opgezet worden na de splitsing