[IA] Multicolor CCFL's *CLOSED* > Afhandeling

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 1.812 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ja Strak plan 1 of 2 euro extra ze stoppen er een hoop tijd en werk in en dat mag best een beetje beloond worden.

langer wachten zou ik jammer vinden kan bijna niet meer wachten heb mijn case al open staan >:)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ruuddie schreef op 21 september 2002 @ 00:24:
Hey jongens, hebben jullie er iets op tegen als we de IA één week langer laten lopen?
Dan heeft iedereen tot 13 october om geld over te maken, en hebben we (als alles opschiet) alle producten de 20e of zo binnen. Dan hebben we mooi de herfstvakantie om in te pakken, want in 'n weekend of 2 weekenden halen we dit waarschijnlijk niet...

Als er veel mensen voor zijn, laten we de IA gewoon een weekje langer duren, maar als er veel tegen zijn (we wachten tot morgen (zaterdag) avond met beslissen) eindigen we de IA gewoon de 22e, en hopen we maar dat we tijd kunnen maken voor het inpakken.
Geen probleem, die ene week maakt ook niet uit.
Ik neem ook aan dat iedereen aan het eind van de maand zijn salaris weer krijgt, dus komt met betalen ook goed uit.

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Emcee schreef op 20 september 2002 @ 23:07:
aha heb ook al de originele plaatje (http://www.geocities.com/Tokyo/1072/pose.jpg) gevonden, nice hoor, maar ik vrees dat het moeilijk te dremelen is, kun je niet een overlay over je window maken oid, beetje offtopic trouwens
http://www.geocities.com/Tokyo/1072/fit.jpg is ook 'hot'
Ik kan nog een expirimentje doen met het printen van het plaatje op een overlay? sheet.. die ze gebruiken voor presentaties.. ff kijken of dat er mooi uit ziet.
Trouwens je links doen het hier niet. kun je er eens naar kijken? Ik wil ze graag zien.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Verwijderd

Ik heb niet zo een zin in wachten, maar ja, ik heb ook de spullen niet "hard" nodig. Maar liever niet wachten ;)

Verwijderd

wat mij betreft kunnen we nog wel even wachten. Liever niet inderdaad, maar zie maar.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 22:29
liever 1 euro meer overmaken dan 1 HELE week wachten :)

Verwijderd

Ik vind t ook nie erg om 1 of 2 euro extra over te maken (zou er tog al bij kome ;) ), maar ik zou wel graag mn spullen in de herfstvakantie hebben, zodat ik er dan aan kan werken.. Ik heb voor de rest niet zo veel tijd.. :'(
het is natuurlijk wel zo dat jullie er &$@* hard voor werken, dus als jullie het echt een probleem vinden, ok dan maar :)

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 23:46

Syzzer

Prutser

* Syzzer heeft er geen problemen mee om een weekje langer te w88, PO en RuuddieBoy hebben nl werk zat aan deze IA!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

edit:
Maar het zou natuurlijk wel mooi zijn als de spullen binnenkomen tijdens de herfstvakantie!

Verwijderd

ik zou het ook wel fijn vinden als jullie nog ff w88 want ik ben er nog hard over aan het denken om iets te bestellen

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

en ook de Beun heeft een bestellinkie geplaatst :)

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Het mooiste zou ik het vinden als de actie gewoon morgen wordt afgerond.
De actie heeft nu 3 weken gelopen; mensen die nu nog niet beslist hebben wat ze willen, moeten maar op de volgende actie wachten :)

Verwijderd

Ik heb alle tijd, het is natuurlijk leuk om het eerder te krijgen. Maar we moeten ook aan de gasten denken die dit organiseren en moeten inpakken :)

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 15:37

jelmo

A.K.A. jelmo

Jah weekje langer is niet erg, maar hebhet liever zo snel mogenlijk! 3 weken is idd wel lang genoeg, maar als jullie gewoon geen tijd hebben om het eerder te doen vind ik het nie erg :)

maar laat het gewoon wel ff weten :+

I don't ride fast, i fly low

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
Ik ben aan het wachten tot Pureoptical online komt, ik kan natuurlijk niet in m'n uppie beslissen wat we doen :P

Verwijderd

Vanavond zullen we de knoop doorhakken. Maar natuurlijk werkt het wel twee kanten op en ik wil iedereen nog even op het hart drukken om goed op te letten en een verzendoptie te selecteren. Als wij daar dalijk achteraan moeten hollen gaat daar te veel tijd en rompslomp in zitten!!

Dus selecteer verzendwijze

Verwijderd

De snelste >: )

Verwijderd

Dus morgen is de IA gesloten en gaat er betaald worden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 17:20:
Dus morgen is de IA gesloten en gaat er betaald worden?
dat is dus NOG niet bekent

Verwijderd

Mij boeit et niet, doe wat jullie beter uitkomt :)

Verwijderd

Um in de inkoopactie staat de volgende prijs bij artikel, 15,50 ccfl blauw. Maar nou is mijn vraag of deze ook goedkoper word..... omdat er meer dan 100 besteld zijn...

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 18:14:
Um in de inkoopactie staat de volgende prijs bij artikel, 15,50 ccfl blauw. Maar nou is mijn vraag of deze ook goedkoper word..... omdat er meer dan 100 besteld zijn...
Je kunt iets terug in de topic lezen dat de prijzen niet meer omlaag gaan, met als gevolg dat je wel de zekerheid hebt dat je je spullen krijgt indien minder dan het gewenste aantal is bereikt :)

System specs

Verwijderd

ik heb er niets op tegen, als ik de spullen het eerste weekend van november maar binnen heb. maar dat moet wel lukken denk ik (al zullen jullie nog werk genoeg hebben met het inpakken van al die fans!)

• Ruuddie
Tentacle1 schreef op 21 september 2002 @ 18:47:
[...]

Je kunt iets terug in de topic lezen dat de prijzen niet meer omlaag gaan, met als gevolg dat je wel de zekerheid hebt dat je je spullen krijgt indien minder dan het gewenste aantal is bereikt :)
Juist ja :)

Waarschijnlijk kunnen jullie vanavond een meel ontvangen met het rekeningnummer en alles erin voor het overmaken.
Ik wacht ff op Pureoptical, dan kunnen we samen de brief schrijven, zodat we niets vergeten van info :)

Verwijderd

mooi :) heb ik me toch nog net op tijd aangemeld ! :D

heb 2 rounded kabeltjes voor mijn colo server nodig...gave dingetjes trouwens :)

Verwijderd

dus de IA loopt toch tot morge? Beginnen jullie dan ook 6 oktober met verzenden?
Hoe gaat dat verzenden eigenlijk, verzenden jullie het spul zodra iemand betaald heeft, of wordt alles in 1 x verzonden als iedereen betaald heeft?

Verwijderd

Bazer schreef op 20 september 2002 @ 14:29:
Ik heb net een flinke bestelling gedaan.
Kunnen jullie in het pakket een Zalman CNPS5100CU erbij doen?
Die komt ook van Space Promotion.
Zo ja, wat gaat dat extra kosten?
Speciaal voor jou 37 euro!!

Moet je die straks gewoon extra mee overmaken en mij even separaat mailen en melden dat je dat ding wil en 37 euro extra gestort hebt!!

Dit geld ook voor die mensen die mij eerder gevraagd hebben iets anders uit de Space shop mee te sturen (of uit een andere winkel), ik denk dan aan die 2 enermaxen 120 en die fanadapter!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 20:04:
dus de IA loopt toch tot morge? Beginnen jullie dan ook 6 oktober met verzenden?
Hoe gaat dat verzenden eigenlijk, verzenden jullie het spul zodra iemand betaald heeft, of wordt alles in 1 x verzonden als iedereen betaald heeft?
Aangezien we tot 6 oktober laten betalen, kunnen de definitieve aantalen ook pas de 7e doorgegeven worden op 7 oktober. Als alles dan klaar staat pikken we het op en gaan verzenden.

BTW aktie stopt morgen om 23.00, ik zie nog een aantal mensen staan die geen verzendwijze geselecteerd hebben. Die bestellingen nemen we niet in behandeling (ik heb het nu duidelijk en vaak genoeg gemeld)

Verwijderd

pureoptical, de mail box van kingofswing@hotmail.com is vol!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

offtopic:
Ik had laatst toch zo'n vraag over rounden? Maar om zeker te zijn dat het rounden niet teveel afwijkte van de originele kabels heb ik op mn werk even wat inelkaar geflanst.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/cable.jpg

K heb ff wat losse dummy draadjes geround met brede grijze tape. Daarover een vlechtwerkje en wat doorzichtige tape :).

Ziet er toch best aardig uit lijkt mij... (zonder vlechtwerk kan ook, maar hij moet een beetje zilverkleurig blijven i.v.m. de originele rounded cables ;)

System specs

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 20:17:
pureoptical, de mail box van kingofswing@hotmail.com is vol!
Het is ook kingofswingfan@hotmail.com :p

System specs

Verwijderd

ah, da kan idd wat schele :)

Verwijderd

Pure, kzal je melen idd en et extra geld storten + extra voor al et werk m8, serious alles mooi oppoten gezet :) Err meel rekening nm. en zow standaard meel naar zelfde adress als dat ik jou had gemeeld, staat ook op err IA if i'm right, die hier staat gebruik ik niet, kon gwoon hotmail adres nie gebruiken tijdens reg.. :/

• Ruuddie
Okay, ik heb net de mail geschreven, en pureoptical gaat 'm zo ff filteren op fouten en/of verbeteringen :)

De IA wordt idd morgenavond gesloten :)

• Ruuddie
Hmm, we wilden de meel zo versturen, maar bij nader inzien doen we dat pas als we de IA hebben gesloten.
Dit omdat er als er mensen zijn die morgen nog meedoen, geen meel krijgen...

BDW, we sluiten de IA morgen om 23:00 's avonds, thus als je nog iets wil veranderen, moet je dat vóór die tijd doen!! (we gaan geen geklungel met na de hand veranderen doen!!)

/edit: LOL, was net een paar seconden eerder dan Pureoptical *D

Verwijderd

Mail gaat pas morgenavond eruit, zodat laatkomers em ook krijgen.

Nog een maal: selecteer verzendoptie!!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:46
Tentacle1 schreef op 21 september 2002 @ 20:27:
offtopic:
Ik had laatst toch zo'n vraag over rounden? Maar om zeker te zijn dat het rounden niet teveel afwijkte van de originele kabels heb ik op mn werk even wat inelkaar geflanst.

[afbeelding]

K heb ff wat losse dummy draadjes geround met brede grijze tape. Daarover een vlechtwerkje en wat doorzichtige tape :).

Ziet er toch best aardig uit lijkt mij... (zonder vlechtwerk kan ook, maar hij moet een beetje zilverkleurig blijven i.v.m. de originele rounded cables ;)
Hoe kom je aan dat vlechtwerk?

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Burning_Tyre schreef op 21 september 2002 @ 21:45:
[...]

Hoe kom je aan dat vlechtwerk?
Gewoon een afgeschermde kabel opensnijden en het vlechtwerk ervanaf halen. (Als je het vlechtwerk naar elkaar toe schuift wordt het een stuk wijder en kan je de kabel die erin zit makkelijk uithalen, daarna doe je het vlechtwerk over de nieuwe kabel en trek je het weer van elkaar af totdat het strak zit. Sim-pel :))

System specs

• jelmo
  • Laatst online: 22-09 15:37

jelmo

A.K.A. jelmo

ok lui, wie doet er meej aan het "d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f." ???

uitleg:
"d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f." => dit is zo'n goede inkoop actie, ik stort gewoon wat meer fonds :D

kom op, iedereen die het kan missen stort ff paar €'s meer voor de moeite en de geweldige inkoop actie die de lui hier op poten hebben gezet! hoef nie veel te zijn, amar al doen veel mensen het komt het op een leuke som :)

ik doet meej iig :+

I don't ride fast, i fly low

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

misschien wat aan de late kant...

... maar ik lees in een ander topic dat de Zalman ZM80 HP bij Space Promotion al leverbaar is en dat er zeer veel animo voor deze VGA koeler met heatpipe is. Misschien een id om deze nog op het laatste moment mee te nemen in de actie :?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Na enige twijfel doe ik toch mee :D

Ik heb besteld:
1 ccfl blauw
fan blauw
fdd kabel zilver
hdd kabel ata 133 zilver x 2
Nu nog een dremel halen (aangezien het lelijk wordt met de decoupeerzaag denk ik) en dan mijn nick uit de zijkant halen. ccfl erachter en huppakee :P (kan ik dan trouwens een plaat plexiglas erachter doen of moet ik dat per letter netjes uitsnijden enzo :? )

Dan nog bekijken waar ikd e blauwe fan plaats, ik heb al 2 casefans in mijn pc (E-pack 300W kast) en ik heb volgens mij geen ruimte voor nog meer extra fans :(

Als het goed is krijg ik binnenkort ook een 2x20 LCD display (blauw met backlight), dus ik heb nog genoeg te doen.

Ohja, ik wil mn kast ook zwart spuiten :P

LOL.

Maarrem, erg goede actie!

• Tristan
ok vet ... ik w8 op jullie mail!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok als jullie m morgen sluiten... wanneer hebben we dan het spul ongeveer binnen? voor de herfst vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Beun_de_Haas schreef op 21 september 2002 @ 23:02:
misschien wat aan de late kant...

... maar ik lees in een ander topic dat de Zalman ZM80 HP bij Space Promotion al leverbaar is en dat er zeer veel animo voor deze VGA koeler met heatpipe is. Misschien een id om deze nog op het laatste moment mee te nemen in de actie :?
Nope sorry, we nemen geen artikelen meer mee in de IA.
Als je wil dat er iets bijbesteld wordt van Space, valt dat eventueel met PO te regelen, maar dan krijg je geen korting op het product, scheelt alleen in verzendkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Laatst online: 13-10 15:46
* Bezzerk hoopt het allemaal klaar te hebben op 21okt (verjaardag) 8)
Zal de familie raar opkijken :*)

Ennehhhhh:
d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. komt ook wel voor elkaar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Dat "d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. " is wel een leuk initiatief ja ;)

offtopic:
Verveelde me net, thus heb ff het volgende opgenomen, is misschien wel lachen om te luisteren http://www.brunssum.net/~strypbam/120mm_fan.mp3
Da's het geluid van mijn computer met de 120mm fan aan :P (350 kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
terrrrrring j0h! Dat ding klinkt eerder als een scheerapparaat terwijl je je al 4dagen niet geschoren hebt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op 22 september 2002 @ 00:20:
Dat "d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. " is wel een leuk initiatief ja ;)

offtopic:
Verveelde me net, thus heb ff het volgende opgenomen, is misschien wel lachen om te luisteren http://www.brunssum.net/~strypbam/120mm_fan.mp3
Da's het geluid van mijn computer met de 120mm fan aan :P (350 kb)
nou klinkt meer als een straaljager motor maar zal wel lekker cool zijn daar binnen :+ :+ :+ :+

en doe zeker ook mee aan d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. jullie stoppen er tenslotte een hoop tijd in mag wel een kleinigheid tegenoverstaan.. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:27:
[...]

nou klinkt meer als een straaljager motor maar zal wel lekker cool zijn daar binnen :+ :+ :+ :+

en doe zeker ook mee aan d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. jullie stoppen er tenslotte een hoop tijd in mag wel een kleinigheid tegenoverstaan.. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hij is nog niet ingebouwd, maar ik heb 'm ff als test op de HD en CPU gericht.
Beide koelden 7 graden af in één minuut :D
Ding uit, CPU weer 7 graden warmer :P

'k Kwam trouwens wel zachtjes met me vinger tussen dat ding (schuin erop), nou dat voel je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
'k Kwam trouwens wel zachtjes met me vinger tussen dat ding (schuin erop), nou dat voel je
En hoor je! >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op 22 september 2002 @ 00:30:
[...]

Hij is nog niet ingebouwd, maar ik heb 'm ff als test op de HD en CPU gericht.
Beide koelden 7 graden af in één minuut :D
Ding uit, CPU weer 7 graden warmer :P

'k Kwam trouwens wel zachtjes met me vinger tussen dat ding (schuin erop), nou dat voel je >:)
lekker cool dus en elke graad is meegenomen. maar kijk je uit met je vinger je heb ze nog hard nodig met het inpakken van al dat mooie spul. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:11
* nimmolon is ready to pay :D

Kwacht ook nog op de mail, maar heb geen haast :p

Goede inkoop actie tot nu toe, hulde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail wordt zondag na 23.00 uur verstuurd, don't worry.

Misschien wel ff verstandig om als je maandagavond nog niks van ons gehoord hebt dat ff te melden!! Zou zonde zijn als je te laat betaald omdat de mail niet aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezzerk schreef op 22 september 2002 @ 00:13:
* Bezzerk hoopt het allemaal klaar te hebben op 21okt (verjaardag) 8)
Zal de familie raar opkijken :*)

Ennehhhhh:
d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. komt ook wel voor elkaar! ;)
11okt is mijn verjaardag, als jullie het dan de 8ste de deur uit doen zou ik het met mijn verjaardag hebben : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 02:24:
Mail wordt zondag na 23.00 uur verstuurd, don't worry.

Misschien wel ff verstandig om als je maandagavond nog niks van ons gehoord hebt dat ff te melden!! Zou zonde zijn als je te laat betaald omdat de mail niet aankomt!
Zou dat ook om 22:30 kunnen gebeuren? Kijk ik wil dat geld via girotel overmaken, en die sluiten namelijk om 23:00 dus als je het om 22:30 doet kan ik het nog zondag avond overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Ruuddie schreef op 22 september 2002 @ 00:10:
[...]

Nope sorry, we nemen geen artikelen meer mee in de IA.
Als je wil dat er iets bijbesteld wordt van Space, valt dat eventueel met PO te regelen, maar dan krijg je geen korting op het product, scheelt alleen in verzendkosten :)
got it ;)

mail naar PO is onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 00:42

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 02:52:
[...]

Zou dat ook om 22:30 kunnen gebeuren? Kijk ik wil dat geld via girotel overmaken, en die sluiten namelijk om 23:00 dus als je het om 22:30 doet kan ik het nog zondag avond overmaken.
dat heeft toch geen nut, want je moet toch wachten tot de rest betaald heeft...

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 02:52:
[...]

Zoals Chop2000 al zei, dat heeft geen nut he.
Je zal toch moeten wachten tot de rest het geld heeft overgemaakt.
Of is het tegenwoordig ook een rage om "first transfer" te hebben?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ff checken, Pureoptical heb je mijn mail ontvangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ik wil gewoon de eerste zijn die betaald : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Waarom zit ik nou zo te twijfelen op het laatste moment... dit is echt irri...

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem hem nou maar gewoon want straks heb je er spijt van
zo goed koop krijg je ze nergens moet je maar denken.

Ik zit ook te twijvelen om die rode er nog maar bij te pakken, maar denk dat dat beetje TE veel word, zit al aan de 175E ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo jullie bieden ronde windows kits....maar nou zag ik op de site van sunbeam http://www.sunbeamtech.com/products-WindowKits.htm dat er ook andere vormen zijn... is het ook mogelijk dat ik een andere vorm bestel ipv de ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-10 19:45
lees topic, meel po

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 14:23:
neem hem nou maar gewoon want straks heb je er spijt van
zo goed koop krijg je ze nergens moet je maar denken.

Ik zit ook te twijvelen om die rode er nog maar bij te pakken, maar denk dat dat beetje TE veel word, zit al aan de 175E ; )
Ja k heb nog ff om verder te twijfelen... nemen doe ik zeker... Ik vraag me eigenlijk nog af hoe groot die plasic blokjes zijn op de uiteinden, zijn die niet groter dan 2cm?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij stond dat ergens, ik ga het ff voor je nakijken.

Nou Gideon heeft dus reviewtje over die dingen
http://www.gideontech.com/reviews/sunbeam_multiccfl/

When you removed the CCFL from the bubble wrap, the CCFL is encased in a 1cm acrylic tube with 1.5cm cube ends. To further protect the acrylic it, is wrapped in plastic to prevent scratches.

Dus 1.5cm ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

K, tnx... :)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ppff... jij ook al .. :) ik moet ook kappen met meer dingen erbij nemen want dat vind mn rekening niet zo leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog maar effies deelgenomen met een bescheiden bestelling. anders had ik dit hele topic voor niks bijgehouden. En die spullen zijn simpelweg te mooi om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
edit:

waar zit ik nou op te reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28
Heb ook meer besteld dan ik wilde, ging eigenlijk alleen voor rounded cables, maar die ccfl's gaan ook niet misstaan in mijn nieuwe zwarte chieftec dragon midi tower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
sjah moet ook nog een nieuwe case kopen eigenlijk .... maar een IA gaat voor he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ergste is dat we nu moeten wachaten op loosers die nie meteen kunne dokke : )

Daar bedenk ik me nou dus ineens, als echt IEDEREEN al zeg, woensdag betaald heeft (kan he) Beginnen jullie dan ook al eerder met verzenden? Aangezien je niet meer op geld hoeft te wachten ...

Als dit zo is, DOKKE JONGENS!! of ik kom het bij jullie allemaal hale ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo jullie bieden ronde windows kits....maar nou zag ik op de site van sunbeam http://www.sunbeamtech.com/products-WindowKits.htm dat er ook andere vormen zijn... is het ook mogelijk dat ik een andere vorm bestel ipv de ronde?
Sorry alleen ronde!! Dus of de ronde nemen of je bestelling ff veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:04:
Het ergste is dat we nu moeten wachaten op loosers die nie meteen kunne dokke : )

Daar bedenk ik me nou dus ineens, als echt IEDEREEN al zeg, woensdag betaald heeft (kan he) Beginnen jullie dan ook al eerder met verzenden? Aangezien je niet meer op geld hoeft te wachten ...

humm zou wat zijn :) lukt toch niet denk ik .... en wat ik ook al niet snap er zijn gasten die joinen een IA maar bestellen nix .. waarom join je dan ?!!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:06:
[...]

Sorry alleen ronde!! Dus of de ronde nemen of je bestelling ff veranderen.
kut maarja jammer dan dan maar een ronde..... in mijn a-open hq45........ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep nog ff een klein vraagje : Ik heb een paar dagen geleden de vraag gesteld of 1 fan in een enveloppe kon of dat er een doos voor moest komen. Dit kon in een enveloppe. Maar nou wil ik eigenlijk ook nog een Zalman NB32J erbij bestellen (als ik toch bezig ben He ?)
Maar kan deze er nog bij in de enveloppe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:04:

Ik bestel pas als ik het geld heb, of jij hebt toevallig ff 11.000 euroos liggen, dan kan het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:09:
kep nog ff een klein vraagje : Ik heb een paar dagen geleden de vraag gesteld of 1 fan in een enveloppe kon of dat er een doos voor moest komen. Dit kon in een enveloppe. Maar nou wil ik eigenlijk ook nog een Zalman NB32J erbij bestellen (als ik toch bezig ben He ?)
Maar kan deze er nog bij in de enveloppe ?
Lukt ook nog wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW mensen: NOG 4 UURTJES EN DAN KAN HET NIET MEER!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 07:11

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik ben al aan het aftellen, en met mij nog wel meer!!! :Y) (denk ik)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit ik kom er net achter dat we geen decoupeerzaag meer hebben :(
dus een window inbouwen wordt moeilijk.... iemand misschien een idee wat een dremel kost???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hartstikke mooi, ik heb m toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 19:13:
.... iemand misschien een idee wat een dremel kost???
Een dremel-kloon c.q. hobbymachine heb je al voor 30 euro.
Er zijn verschillende altijd wel in de aanbieding bij de gamma, bouwmarkt, praxis, etc.. Ik zou wel een nemen met een flexibele as erbij... moet ook voor 30 euro te vinden zijn. Laatst zelf de kinzo bij de gamma gekocht voor 29 euro en bevalt prima.
Anders even zoeken op GOT.. er is er genoeg over geschreven.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Granny schreef op 22 september 2002 @ 19:22:
[...]

Er zijn verschillende altijd wel in de aanbieding bij de gamma, bouwmarkt, praxis, etc.. Ik zou wel een nemen met een flexibele as erbij... moet ook voor 30 euro te vinden zijn. Laatst zelf de kinzo bij de gamma gekocht voor 29 euro en bevalt prima.
Juist, ik heb voor die van mij 35 euro betaald, van de kijkshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granny schreef op 22 september 2002 @ 19:22:
[...]

ok tnx dan bestel ik het wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EternalDragon
  • Laatst online: 06-03-2013
Ik zit te twijfelen of de HDD ATA133 45cm flex PVC/zilver 3 connectors lang genoeg is voor mijn midi-kast. Weet iemand hoelang een standaard IDE-kabel is!

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EternalDragon schreef op 22 september 2002 @ 19:59:
Ik zit te twijfelen of de HDD ATA133 45cm flex PVC/zilver 3 connectors lang genoeg is voor mijn midi-kast. Weet iemand hoelang een standaard IDE-kabel is!
meestal zijn de kabels 45 CM lang. maar met rounded cables heb je altijd iets minder lengte omdat die wat stugger zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog maar 2,5 uur!!!!!!!!>:) :9 8) :9~ :O :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Hehehe, t duurt niet lang meer idd.

Ik zit nog een heel klein beetje te twijfelen over het volgende:

Ik wil mijn kast zo egaal mogelijk opdelen in 2 verschillende stukken met elk een andere kleur. Neem de kleur groen en blauw bijvoorbeeld, is het dan beter om 1 groene en blauwe ccfl te gebruiken en die tegenover elkaar te zetten?

Even een voorbeeldje, een zijaanzicht waarbij de puntjes de scheiding van de kleur aangeven en de strepen de ccfl's voorstellen:
code:
1
2
3
4
|   .   |
|   .   |
|   .   |
G       B

of 2 ccfl's te nemen van groen/blauw en die bovenelkaar te zetten:
code:
1
2
3
4
5
G___.___B
    .
    .
    .
G___.___B

Heeft iemand hier nog een mening over?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jij wil, het wordt jou MOD.

BTW tiktiktik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Krijgen mensen die meedoen met d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. voorrang met versturen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jepp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog maar 1 uutje jongenzz :) :( ;) >:) :> :P :9 :r :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :Y) (8> :7 :9~ O+ :O }:O :/ :| B) :X :? 8)7 |:( O-) :z :Z ;( })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Wie nog iets wil kiezen, doe het nu, over 'n uurtje issie dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 21:36:
Wat jij wil, het wordt jou MOD.

BTW tiktiktik
Jep daar heb je gelijk in, maar ik wou gewoon wat meningen zien... nouja maakt niet uit, ik ben er inmiddels uit (manier 1 gewoon). K heb t uiteindelijk bepaald door zelf ff de case na te maken in PSP en wat te spelen met de belichtingsopties :).

Ik heb in zo'n lange tijd nog nooit zoveel getwijfeld :X Maar ik ben er nu echt zeker van hoor ;)

B.t.w. de d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. actie wordt uiteraard doorgevoerd... afronden naar boven dus... hmm s kijken... dat wordt dan 99,40 naar 100,00 dan maar :+. Ietsies meer kan ook het geval zijn, maar zoals ik altijd zeg: komt goed!

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
Ik zit te twijfelen over een 2e CCFL... in de high tower aOpen HQ08........

Damn op het laatste moment :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28
[sluikreclame]ze zijn wel cheap he!? en mooi compleet setje[/sluikreclame]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik heb ook zo'n Aopen kast HX (ofzo) dan, en die's dus best groot.

Gewoon doen, ik twijfelde ook en heb toch maar een extra ccfl genomen. Denk eraan hoe hard je zal balen als je straks merkt dat die ene ccfl net niet genoeg is ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Se7enth_son
  • Laatst online: 08-09 11:00

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

Damn, ik heb m'n activeringsbericht nog niet binnen en ik wil één dingetje bestellen!!!
Arggghhhhhhhhhh!!!

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
......nu of nooit..........

* Bezzerk zet een 2e CCFL in de bestelling :P :9

Je moet maar zo denken..... uuhm.. dunno vul maar wat wijs in :+
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.