Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik zou eingelijk niet weten waarom het slechter zou zijn, hij brand minder vel, het kost minder energy dus langere levensduur : )Ruuddie schreef op 19 september 2002 @ 07:18:
[...]
Ik ben benieuwd of dit de levensduur van je CCFL ten gunste komt
En net als pureoptical al zij dr zijn ook bv. knipper mods al te vinden op ccmod
enne, zo'n knipperlicht is misschien zelfs wel slechter, want als ie 'uit' gaat, zal de spoel van de inverter een aardige piek door die ccfl sturen en das niet dat je zegt gunstig
Verwijderd
Hij heeft het al getest en het viel ZWAAR tegenDemoniac schreef op 19 september 2002 @ 10:14:
Sjonge nou weet ik het niet meer hoor
Het gaat mij er niet zozeer om dat die UV-CCFL's er uit zien als blacklight, maar dat ze mijn glow-stuff op laten gloeien...
PO, heb je niet iets waar je het mee kan testen?
edit:
400 replys alweerHet gat hard!
dus neem nou maar een groene : ) of zo (of een blauwe) zijn we allemaal blij
Ja maar een vel papier is niet bedoeld als UV-reactief materiaal...Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 10:20:
[...]
Hij heeft het al getest en het viel ZWAAR tegen
dus neem nou maar een groene : ) of zo (of een blauwe) zijn we allemaal blij
Dus misschien dat het wel werkt met spul dat er wel voor bedoeld is?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Je hebt geen vertrouwen in ons!! Wacht nu rustig af! Als ik straks definitieve aantallen heb heb ik wel een onderhandelingsargument in handen waar je niet om heen kunt!!bombadil schreef op 19 september 2002 @ 10:40:
Als ik het nu zo zie op de laupro site haal je voor veel producten de 30 niet. Wat gaan jullie dan doen; annuleren of de prijs omhoog? En hoeveel omhoog?
Verwijderd
Waarmee mot ik et dan testen, textmarker ofsow?Demoniac schreef op 19 september 2002 @ 10:23:
[...]
Ja maar een vel papier is niet bedoeld als UV-reactief materiaal...
Dus misschien dat het wel werkt met spul dat er wel voor bedoeld is?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 12:19:
OK, ik heb die UV nog eens aan een test onderworpen en heb goed nieuws te melden. Het werkt goed met een textmarker, gele strepen gloeien als de NETEN op, dus die UV biedt toch nog wel wat perspectieven.
Dat wou ik ff kwijt!!
Nog ff dit: wil iedereen een verzendmethode aanvinken, anders bouncen we de bestelling!!!! Wil iedereen die niets besteld uit de aktie zichzelf dan ook uitschrijven uit de aktie, is wat overzichtelijkr!!!
Verwijderd
BLijft de prijs van de 90cm ROunded IDE ZILver:
306 HDD ATA133 90cm flex PVC/zilver 3 connectors
Gewoon 12,50, aangezien er nog maar 12 van zijn "verkocht"
??????????????????????
Thanks Pure.. voor je testjes
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
Verwijderd
Daar ga ik voorlopig nog wel van uit, have faith brother!Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 13:18:
P.O., Ruuddieeeeeboy,
BLijft de prijs van de 90cm ROunded IDE ZILver:
306 HDD ATA133 90cm flex PVC/zilver 3 connectors
Gewoon 12,50, aangezien er nog maar 12 van zijn "verkocht"
??????????????????????
dat klijne ccfl'tje ... dat zit toch niet bij de inkoop actie ? ? anders wil ik er daar nog wel van!D-FENCE schreef op 18 september 2002 @ 17:36:
... Het geeft voldoende licht om kabels, fans en dergelijke op te lichten, zie plaatje!!!
[afbeelding]
I don't ride fast, i fly low
Ja vind ik ook wel eigenlijk...Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 13:29:
[...]
Yepp, iemand moet het doen toch!! Vind wel dat ik goed bezig ben!!
1 worshipje dan:
Verwijderd
Nope!jelmo schreef op 19 september 2002 @ 14:10:
[...]
dat klijne ccfl'tje ... dat zit toch niet bij de inkoop actie ? ? anders wil ik er daar nog wel van!
Maar een 2e UV besteld.. op 1 ccfl kun je niet lopen
Verwijderd
Dit houdt voor deze aktie dus in dat alle prijzen op het huidige nivo blijven vaststaan, ook als we over de honderd komen. Daar staat tegenover dat we spullen waarvan er minder als 30 besteld worden, toch geleverd worden tegen de geldende aktieprijs!!Op GOT gaat elke 2e post zo'n beetje over de prijzen van de spullen als het minimum niet gehaald wordt. Ik wil daar het volgende over melden:
Omdat de aktie zo'n succes is, zijn de prijzen definitief ongeacht het aantal mits natuurlijk niet opeens de helft zich afmeldt. Dat betekent natuurlijk automatisch ook dat de bestsellers ook op de zelfde prijs blijven. Zie het als compensatie.
MvGr Space Promotion
Bij dit alles gaan we ervan uit dat er nu op de valreep niet teveel mensen afhaken en dat iedereen ook daadwerkelijk op tijd betaald!!
En nu ff allemaal vriendelijk bedankend zwaaien naar mijnheer Space PLZ!!
Heey, da's echt perfect nieuws!Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:56:
Kreeg vandaag de volgende mail van Space Promotion, en die neemt veel onzekerheid weg:
[...]
Dit houdt voor deze aktie dus in dat alle prijzen op het huidige nivo blijven vaststaan, ook als we over de honderd komen. Daar staat tegenover dat we spullen waarvan er minder als 30 besteld worden, toch geleverd worden tegen de geldende aktieprijs!!
Bij dit alles gaan we ervan uit dat er nu op de valreep niet teveel mensen afhaken en dat iedereen ook daadwerkelijk op tijd betaald!!
En nu ff allemaal vriendelijk bedankend zwaaien naar mijnheer Space PLZ!!
En het mooie is, dat de producten die in prijs zijn verlaagd, nu niet terug worden gezet naar de eerdere prijzen
BDW, thnx Space Promotion!!
En een voor de mensen van Space Promotion:
Verwijderd
Nope, één fannetje past nog wel in een enveloppeVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:42:
kep ff een klein vraagje : Ik wilde graag zo'n fan met blauwe leds erin bestellen (kep die van de inkoopactie van Nitraat gemold) Maar moet ik voor dit ene fannetje een doos bestellen of kan t ook wel in een enveloppe ?
Verwijderd
Prachtig, ik bestel meteenRuuddie schreef op 19 september 2002 @ 15:44:
[...]
Nope, één fannetje past nog wel in een enveloppe
Nog 1 vraagje, op de site van spacepromotion staat dat de fans binnenkort leverbaar zouden zijn, maar geldt dat ook voor 'ons' ?
Verwijderd
PS deze zijn veel mooier trouwens, wees blij dat je die ene gemold hebt!!!Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:42:
kep ff een klein vraagje : Ik wilde graag zo'n fan met blauwe leds erin bestellen (kep die van de inkoopactie van Nitraat gemold) Maar moet ik voor dit ene fannetje een doos bestellen of kan t ook wel in een enveloppe ?
Verwijderd
Nou ja, blij...... ik was bezig er zelf blauwe leds in te zetten aan de zijkant. Toen schoot ik zeg maar door het plastic heen en kwam de boor tegen een van de spoelen aan -> spoel + fan naar de klote. .....Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:47:
[...]
PS deze zijn veel mooier trouwens, wees blij dat je die ene gemold hebt!!!
En dat grapje kost toch wel weer 11,75. Maar goed, deze zijn idd mooier
Binnenkort == binnen ons termijn, ben maar niet bangVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:46:
[...]
Prachtig, ik bestel meteen
Nog 1 vraagje, op de site van spacepromotion staat dat de fans binnenkort leverbaar zouden zijn, maar geldt dat ook voor 'ons' ?
Verwijderd
ikku niet hoorRuuddie schreef op 19 september 2002 @ 16:50:
[...]
Binnenkort == binnen ons termijn, ben maar niet bang
sorry, ik houd niet alle 18 de pagina's bij
BTW errug vet dat de prijs onder de 30stuks hetzelfde blijft
De IA wordt op de 22e van September (as zondag) geslotenBezzerk schreef op 19 september 2002 @ 17:39:
Waneer houd de bestelling op?
sorry, ik houd niet alle 18 de pagina's bij
BTW errug vet dat de prijs onder de 30stuks hetzelfde blijft
Daarna krijgt iedereen een meeltje met het rekeningnummer van pureoptical. Dan krijgen jullie tot 6 october de tijd om het geld over te maken
Nogmaals attentie!! Vergeet niet een verzendoptie te kiezen!!
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Als ie helemaal paars is doe ik mee! (Ik wil zeker geen UV, dus ik vergis me niet ofzo
Verwijderd
Er stond eerst paars/wit, maar was een foutje van .....Tentacle1 schreef op 19 september 2002 @ 18:02:
Is die paarse ccfl nou echt paars of paars/wit??
Als ie helemaal paars is doe ik mee! (Ik wil zeker geen UV, dus ik vergis me niet ofzo)
Het moet zijn paars
en wit
dus er is een paarse ccfl en een witte. Maar volgens mij is dat wel op de IA te zien
Okee dan, count me in!! K zal vandaag of morgen nog een lading spullen bestellenVerwijderd schreef op 19 September 2002 @ 18:29:
[...]
Er stond eerst paars/wit, maar was een foutje van .....
Het moet zijn paars
en wit
dus er is een paarse ccfl en een witte. Maar volgens mij is dat wel op de IA te zien
[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 19-09-2002 19:16 . Reden: icontje deet ut nie :) ]
maar schitterede actie
Als ik er aan denk zal ik er speciaal voor jou een sticketje op doen, als felicitatie
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 22:56:
[...]
Vink nu maar gewoon de groene aan, en heb vertrouwen inmij en Ruuddieboy! We trekken alles uit de kast!!
ik zal morgen even een besteling plaatsen
Alvast bedankt en mijn complimenten voor deze geweldige actie!!!
Verwijderd
[hkmodus]
ook eentje voor mij??
niemand,
dan maar lekker voor mezelf
(of twee)
[/hkmodus]
dot.blaat
Halen we wel hoorThunderman_303 schreef op 19 september 2002 @ 21:03:
Kom op, nog 1 x een blauwe ccfl, dan zijn het er 100 !!!
We moeten hier ook een mijlpalen sectie beginnen
Op zich best goed idee, deze IA's.
Heb een blauwe CCFL, 2x blauwe ledfans en 2 fanguards besteld.
Hoop dat het goed gaat. Maar dat zal vast wel.
En aangezien het de gewoonte schijnt te zijn, doe ik er ook nog maar een paar:
Thanks RB, PO & SP!
Verwijderd
en omdat het nu hoort
Verwijderd
Verwijderd
Thnx dude!Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:35:
Damn, volgens mij zorgt deze IA echt voor een enorm aantal nieuwe mods! Door deze IA krijg ik mn laatste spullen binnen, en daarna is mn mod klaar! QUAKE 3 MOD!
en omdat het nu hoort:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude, dadelijk begin ik me nog wat te voelen door al deze complimentjes
Verwijderd
Ik adviseerde nog iemand ook bij jou te bestellen, wij gaan het dus samen afhalen... wat ben ik blij dat ik dichtbij woon ... dat scheelt
[edit:
ik heb:
2 ccfl's - Blauw --> rood
2 ccfl's - Blauw
3 Fan's - Blauw
past dit in 1 doos ?? anders meer verzendkosten nl....
Verwijderd
Dat scheelt helaas niet veel!!!Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:24:
Ruud, ik kan niet langer meer wachten ... ik wil spulletjes ophalen
Ik adviseerde nog iemand ook bij jou te bestellen, wij gaan het dus samen afhalen... wat ben ik blij dat ik dichtbij woon ... dat scheelt
[edit:![]()
![]()
]
Dan weet ik dat ook weer, tnx...Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 19:54:
Die paarse mag je eerder pink noemen, je moet er van houden, hij kleurt mooi zacht roze!!
* Tentacle1 schrapt de paarse ccfl van zn lijstje en kuist een groene aan...
hehe vind je dat niet mooi ... de "barbie case" ?Tentacle1 schreef op 19 september 2002 @ 22:53:
[...]
Dan weet ik dat ook weer, tnx...
* Tentacle1 schrapt de paarse ccfl van zn lijstje en kuist een groene aan...
Uhm, nee... jij wel?
Hint: Tentacle1 -> Day of the Tentacle -> Purple Tentacle & Green Tentacle...
Helaas is paars dus weer niet echt paars (hoe moeilijk kan het zijn) en UV geeft te weining paars, dus dan maar groen... is ook mooi, en niet zo standaard?
Oh ja, kerels... julie zijn toppie
oohw .. jij had goede plannenTentacle1 schreef op 19 september 2002 @ 22:59:
[...]
...
Hint: Tentacle1 -> Day of the Tentacle -> Purple Tentacle & Green Tentacle...
Hehe, t kan nog ff duren maar ik koop geen ccfl's voor een dichte kastjelmo schreef op 19 september 2002 @ 23:33:
[...]
oohw .. jij had goede plannenwillem graag zien als ie af id
Jammer dat die groene fans er deze keer niet bijzitten anders had ik die ook genomen, blauw hoort hier helaas niet bij (het moet groen blijven) en die fans zijn ook mooier als je een grote window hebt of een blowhole aan de zijkant maakt.
Dat zeg ik....
Verwijderd
krijg ik een melding van je hebt al betaald of de starter heeft je misschien geweigerd en bij mijn bestellingen staat dan nix
Moet je ook niet aanvinken dat je al betaald hebt heVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 00:54:
Die site werkt niet goed tenminste niet bij mij als ik op het laatst op toevoegen klik
krijg ik een melding van je hebt al betaald of de starter heeft je misschien geweigerd en bij mijn bestellingen staat dan nix
Heb je nu afgevinkt, en nu kan je bestellen
X-doos kastTentacle1 schreef op 19 september 2002 @ 23:43:
[...]
Hehe, t kan nog ff duren maar ik koop geen ccfl's voor een dichte kast
Jammer dat die groene fans er deze keer niet bijzitten anders had ik die ook genomen, blauw hoort hier helaas niet bij (het moet groen blijven) en die fans zijn ook mooier als je een grote window hebt of een blowhole aan de zijkant maakt.

Zag je op LAN's ook wel us, ziet echt best kut uit. Pikdonker 's nachts, zie je zo'n billige X-box kleur 10 meter verderop zitten

Verwijderd
Hmm... Ik ga in de 1e plaats nooit naar lan's dus ben ik niet verplicht om een blauwe te nemen (anders ben je niet 1337?). Ten 2e heeft de kleur weinig met de X-box te maken, daarvoor was het toch ook nog steeds groen? En ten derde moet het wel groen worden omdat ik me aan een bepaald 'thema' houd, en aangezien die paarse rose licht geeft is dit mijn keuseRuuddie schreef op 20 september 2002 @ 07:24:
[...]
X-doos kast
Zag je op LAN's ook wel us, ziet echt best kut uit. Pikdonker 's nachts, zie je zo'n billige X-box kleur 10 meter verderop zitten(nofi, is alleen maar als tip bedoelt)
Geef me anders nog een 'tip' waarom ik het niet zou doen
weet niet of dit al bekend was hoor maar ik verveel me een beetje
Dat zeg ik....
Thema = goed, anders wordt het zo'n kermis-kastTentacle1 schreef op 20 september 2002 @ 08:54:
[...]
Hmm... Ik ga in de 1e plaats nooit naar lan's dus ben ik niet verplicht om een blauwe te nemen (anders ben je niet 1337?). Ten 2e heeft de kleur weinig met de X-box te maken, daarvoor was het toch ook nog steeds groen? En ten derde moet het wel groen worden omdat ik me aan een bepaald 'thema' houd, en aangezien die paarse rose licht geeft is dit mijn keuse

Verwijderd
Boh... ik wil ook een doorzichtige PSU-Case!Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 08:50:
Kwam de Vantec kabels tegen in een review en ze zien er zeer mooi uit!! Dat treft: http://www.ocia.net/reviews/uvsensitive/uvsensitive.shtml

ken iemand dit ff beantwoorden plzjelmo schreef op 19 september 2002 @ 22:28:
eej lui, ik heb weer wat meer besteld... maar vraag me af of het allemaal in 1 doos past...
ik heb:
2 ccfl's - Blauw --> rood
2 ccfl's - Blauw
3 Fan's - Blauw
past dit in 1 doos ?? anders meer verzendkosten nl....
Tja, is niet als kritiek bedoelt hoorTentacle1 schreef op 20 september 2002 @ 08:54:
[...]
Hmm... Ik ga in de 1e plaats nooit naar lan's dus ben ik niet verplicht om een blauwe te nemen (anders ben je niet 1337?). Ten 2e heeft de kleur weinig met de X-box te maken, daarvoor was het toch ook nog steeds groen? En ten derde moet het wel groen worden omdat ik me aan een bepaald 'thema' houd, en aangezien die paarse rose licht geeft is dit mijn keuse
Ik vind groene kasten alleen zo'n x-box effect geven, maar idd, als het om een bepaald thema gaat is het wel cool
Kunnen jullie in het pakket een Zalman CNPS5100CU erbij doen?
Die komt ook van Space Promotion.
Zo ja, wat gaat dat extra kosten?
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Zie hier die kabel.

K vind het een beetje onzin om rounded cables te gaan gebruiken en dat deze platte er nog steeds is... Iemand hier nog idee-en over?
Verwijderd
Zoals iemand hiervoor al zij, zelf rounden, als je er een 'mooi geheel' van wil maken, kan je die plugjes gewoon vervangen, (of een extra pinnetje bij zetten) maar das al weer wat meer advanced modding en je moet toevallig wat van die stekkertjes rond hebbe ligge waar je wel zo'n pinnetje uit kan halen.Tentacle1 schreef op 20 september 2002 @ 14:30:
Hmm, ik zit te twijfelen. Er zit zo'n grote 'ide' kabel tussen m'n soundblaster live en live-drive. Ik
<snip>
K vind het een beetje onzin om rounded cables te gaan gebruiken en dat deze platte er nog steeds is... Iemand hier nog idee-en over?
Misschien is zelfs die 1ne ader door verbonden, zou me wel is kunnen, maar reken er niet op.
Denk dat PO hier wel wat meer info over kan geven, net als of ze wel 80 addertjes hebben of gewoon 40 plus silver mesh. Op de foto's is dat erg slecht te zien.
waneer is het nou eindelijk 22 okt, wil mn spulle nu wel erg graag al hebben, word gek

Oh, en nog steeds mijn
(ja we houden van jullie ; )
Idd, gewoon die kabel zelf rounden.Tentacle1 schreef op 20 september 2002 @ 14:30:
Hmm, ik zit te twijfelen. Er zit zo'n grote 'ide' kabel tussen m'n soundblaster live en live-drive. Ik wou daar eerst gewoon een rounded IDE kabel voor pakken, maar kom er achter dat de connector van de live anders is dan die van de IDE. De connectoren zijn wel hetzelfde, maar het gaatje (in het midden) wat dicht zit op de IDE connector is open op de 'Live-connector' en wordt daar ook gebruikt. Ik zou de connectoren kunnen wisselen van de standaard kabel naar de rounded cable maar is dit wel verstandig, en niet te moeilijk? (ik heb de connectoren van mn kleine usb kabel ook op een andere kabel gezet, dus ik weet wel hoe).
Zie hier die kabel.
[afbeelding].
Zie http://www.ccmod.com/howto.php/3 voor hoe dat moet
K, tnx en ook de andereRuuddie schreef op 20 september 2002 @ 16:29:
[...]
Idd, gewoon die kabel zelf rounden.
Zie http://www.ccmod.com/howto.php/3 voor hoe dat moet
Jah rounden is niet zo moeilijk, maar t effect van de zilveren kabels is wel een klein beetje weg... k zal wel eens rondkijken voor zilverkleurige tape dan ofzo
Bij gewone flatcables kan je een stukje van het einde afsnijden zodat je nieuwe gaatjes kan prikken m.b.v de connector, bij de rounded kan dat niet dus dat is eigenlijk de grootste rede waarom ik er vanaf zie, mja komt goed
Ik heb niks met UV te maken
Wat is conrad een ramp geworden met zoeken... Heb net een ferm 400 dremel gekocht bij de kijkshop krijg je ook een standaard bij, da's mooi meegenomen (ik miste alleen een busje zandsteentjes, maar die boeien niet, k moet toch nog naar de bouwmarkt voor een veiligheidsbril en wat dremel schijfjes).
Verwijderd
Nou dat zegt toch nix tegenwoordig ; )Ruuddie schreef op 20 september 2002 @ 16:32:
[...]
Sorry, je lijkt me een hele leuke gast, maar ik ben al bezet
Verwijderd
En ik ben aan het voorbereiden om een case-window te maken
Dit is mijn ontwerp.. erg ambitieus al zeg ik het zelf.
(wit gaat weg, grijs is kast)

Verwijderd
Damn! Jij zal heel pecies moete gaan dremeleGranny schreef op 20 september 2002 @ 22:38:
Iedereen is auto's aan het wassen om die spulletjes te kunnen betalen
[afbeelding]
he hoe heet die manga babe ook alweer, heb ze vaker gezien *denkdenk*Granny schreef op 20 september 2002 @ 22:38:
Iedereen is auto's aan het wassen om die spulletjes te kunnen betalen
[afbeelding]
http://www.geocities.com/Tokyo/1072/fit.jpg is ook 'hot'
Sorry, was lazergamenVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:20:
Wat is het trouwens stil hier op het board vandaag ... Iedereen hart aanval omdat het bijna de 22ste is en moet betalen? Of een hartaanval omdat het de 22ste bijna is je krijgt bijna je spullen! : )
Da's het probleem van die IA's he.Bezzerk schreef op 20 september 2002 @ 23:15:
Krijg de 22ste eerder een hartaanval dat ik nog meer had kunnen kopen
Heb je 150 euro, geef je 150 euro uit
Dan heeft iedereen tot 13 october om geld over te maken, en hebben we (als alles opschiet) alle producten de 20e of zo binnen. Dan hebben we mooi de herfstvakantie om in te pakken, want in 'n weekend of 2 weekenden halen we dit waarschijnlijk niet...
Als er veel mensen voor zijn, laten we de IA gewoon een weekje langer duren, maar als er veel tegen zijn (we wachten tot morgen (zaterdag) avond met beslissen) eindigen we de IA gewoon de 22e, en hopen we maar dat we tijd kunnen maken voor het inpakken.
Verwijderd
Maareuh .. Ben je gek?? lol
NOG langer wachten??
Als we nou echt is allemaal 1 a 2 euro extra over maken, hebbe jullie toch mooi everdienste binne voor het inpakke, wat vinde jullie jonguns??
Dit topic is gesloten.