Dat zeg ik....
Die gast van Space Promotion komt morgen pas thuis van vakantie, en Pureoptical gaat zo snel mogelijk kijken of Space nog een UV CCFL'etje heeft liggen om te reviewen.Emcee schreef op 16 september 2002 @ 22:43:
kwamen er nog pics van de paarse/uv ccfl e.d. trouwens?
Verwijderd
Die ccfl's hoe zit dat nou precies, stel ik sluit er een 'dimmer' op aan ipv die aan en uit schakelaar, werkt dat ook (net als b.v. met een fan) of kunnen die lampen alleen aan/uit zijn. Aangezien er ook van die geluids reageer dingen ervoor zijn lijkt me dit niet echt een gekke vraag, verder hoveel lampen kunnen op zo'n inverter gekoppeld worden? Hoeveel watt verbruikt zo'n lamp+ inverter setje? wil natuurlijk niet mn PSU te zwaar belasten. (of mn electra rekening)
iig bedankt
Verwijderd
Doe ons en jezelf een lol en lees dit topic of lees de review:Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:51:
Dr zullen vast wel tig andere casemod forms zijn waar ik dit misschien beter zou kunne vragen, maar ik doe het lekker toch!
Die ccfl's hoe zit dat nou precies, stel ik sluit er een 'dimmer' op aan ipv die aan en uit schakelaar, werkt dat ook (net als b.v. met een fan) of kunnen die lampen alleen aan/uit zijn. Aangezien er ook van die geluids reageer dingen ervoor zijn lijkt me dit niet echt een gekke vraag, verder hoveel lampen kunnen op zo'n inverter gekoppeld worden? Hoeveel watt verbruikt zo'n lamp+ inverter setje? wil natuurlijk niet mn PSU te zwaar belasten. (of mn electra rekening)
iig bedankt
http://www.ccmod.com/review.php/5/5
Dan zijn iig het gros van je vragen beantwoord. Als een ccfl minder stroom krijgt gaat ie in het midden uit en dooft dan langzaam naar de uiteinden toe.
De rest kun je zelf opzoeken!
Verwijderd
Iig toch bedankt en ben ook al lang de andere threads aan het lezen (wilde eigenlijk net deze editen of zo ; ) Anyway dat fade out is opzich wel geinig maar kan dus alleen echt mooi met die glow wires .. jammer ...
Nou ga ik ff de rest van de posts lezen over die rounded IDE cables, want moet nog weten of het echt zilver is (relative magnetische permabiliteit van zilver is lager dan die van koper) en of ze ook intern van elkaar geschielded zijn. denk het niet maar dat zou wel extra geil zijn. En moet nog ff zoeken waarom ze langer dan 45cm te krijgen zijn, was het niet buiten de ATA33/66/100/133 specs langer dan 45cm?? Echte tweaker zou dit moeten weten ...
Verwijderd
Dus bij deze ff netjes gevraagd:
1) Het lijken maar 40 gekleurde aderen (of is elk draadje appart geshield en dus gewoon ietsjes dikker?) of zijn het echt 80?
2) Is het ect zilver of alleen een cheap dunne zilvercoating. ... mwa boeie, zilveren zijn toch gewoon mooier ; )
3) Hoe zit het met de lengte, want wat ik me kan herinneren volgens de specs is recommended cable length 45cm (aangezien deze kabels netjes geround zijn is er volgens mij geen overhead van het rounded gekomen). Ik weet dat met een 90cm lange 40 aderige standaard ouderwetse IDE cable, met een Oude ATA/33 (de standaard die nog geen 80aderige kabels vereisde) Quantum Fireball 5.1 op een 300Mhz mobotje (Dus het lag niet aan excecife hoge speeds of zo) ik veel data errors en zelfs corruptie kreeg. Ik was eerst overtuigt van brakke ram (slechte pc100 ram pc66 of zo te hoog geclocked) bleek dus uiteindelijk de te lange IDE cable te zijn. Dus niet onbelangrijk!!
Als deze kabels nou beetje relaxed zijn zit ik ook al over de 100E duur grappje allemaal hoor ; )
Achja, fouten maakt iedereen die nieuw is wel eens heVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:49:
Sorry Sorry Sorry Je hebt helemaal gelijk ... Ik was zo stom om te denken dat maar niemand meer reageerde op dit threadje had HELEMAAL niet gezien dat er 13 pagina's!! waren. (Omdat dit mn eerste keer op GOT is en forms mij in het algemeen niet boeien).
Iig toch bedankt en ben ook al lang de andere threads aan het lezen (wilde eigenlijk net deze editen of zo ; ) Anyway dat fade out is opzich wel geinig maar kan dus alleen echt mooi met die glow wires .. jammer ...
Nou ga ik ff de rest van de posts lezen over die rounded IDE cables, want moet nog weten of het echt zilver is (relative magnetische permabiliteit van zilver is lager dan die van koper) en of ze ook intern van elkaar geschielded zijn. denk het niet maar dat zou wel extra geil zijn. En moet nog ff zoeken waarom ze langer dan 45cm te krijgen zijn, was het niet buiten de ATA33/66/100/133 specs langer dan 45cm?? Echte tweaker zou dit moeten weten ...
BDW, een echte tweaker weet ook dat het verschil tussen ATA66/100/133 te verwaarlozen is
[ Voor 0% gewijzigd door Ruuddie op 17-09-2002 07:50 . Reden: typo |:( ]
Verwijderd
En langer dan 45 cm: soms noodzakelijk als je een joekel van een case hebt! Natuurlijk hoe korter hoe beter!! En ze zijn wel mooi!!
Verwijderd
HEHEHE nog 5 dagen wachten en dan kunnen ze flink emailen
Ik wacht met smart
Verwijderd
En te verwalozen of het een ata133 of ata100 kabel is .. nou Ik heb dus zelfs maar ata33 op mn mobo, dus daar gaat het niet aan liggen, maar wat er gaat gebeuren is dat (maakt niet uit hoe snel) je krijgt crosstalk over die adertjes. Dus je signaal dat er al door heen gaat, word dus langzamer. dus ipv 20mb/s nog 'maar' 18mb/r zou niet zo gek zijn (jah mijn hdd doet maar 18mb/s of zo) dus als jij dan zegt 'maar' 40mb/s zou je ok wel is een paar mb/s goed kwijt kunnen zijn!
Verwijderd
Das goed nieuws!Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 15:00:
Vanavond kan ik enkele samples ophalen: singlecolour ccfl en fans, misschien zijn er ook kabels bij, dan kan ik ze ff goed bestuderen, zal laat vanavond fotos uppen!
niks
Bij mij komt 60 cm niet eens bij m'n HDD'sVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 07:57:
En langer dan 45 cm: soms noodzakelijk als je een joekel van een case hebt! Natuurlijk hoe korter hoe beter!! En ze zijn wel mooi!!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
45 cm. is toch echt te kort hoor in mijn case, voor de hd's gaat het wel maar voor de cd-roms heb ik echt 60 cm. nodig.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 07:57:
Kabels zijn pertinent ATA 133, of het echt zilver is kan niet echt ontdekken, misschien dat er van de week nog een sample binnenkomt, dan post ik eventuele info hier wel!
Het is gewoon een Chieftec.
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
maar 4 bestellingen!....
Verwijderd

niks
Tja, het zij zo...Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 21:16:
Hij is eigenlijk gewoonweg lelijk ... te klein ... niet mooi en ook wel duur, volgens mij krijg je plexi glas bij de gamma voor minder ....
Maarja, het voordeel hiervan is dat er al een raamrubber bij zit, en dan de window is voorgesneden
Btw, als de led fans (blauw-blauw-blauw) over de 200 komen worden ze dan nog goedkoper ?
enn erhmmmz komop, die blauwe ccfl's moeten over de 100!!! dan worden ze cheaper!
niks
niet veel denk ikChop2000 schreef op 17 september 2002 @ 21:53:
als de led fans (blauw-blauw-blauw) over de 200 komen worden ze dan nog goedkoper ?![]()
enn erhmmmz komop, die blauwe ccfl's moeten over de 100!!! dan worden ze cheaper!
nee maar cheaper=cheaper (ja, kben een echte nederlander hoe goedkoper hoe beter
niks
Idd, niet veel lager, maar dat wil waarschijnlijk wel zeggen dat Space ons niet veel hogere prijzen gaat rekenen als we de 30 niet halen
BDW, Pureoptical is momenteel bezig met een fotosessie over van alles; single color CCFL's, en LED fans. Meer hierover als hij klaar is
Of zie ik dit helemaal verkeerd?
Dat zeg ik....
Wat is nu de werkelijke diameter?

Misschien is dat opgemeten incl rubber of zo_ViP_ schreef op 17 september 2002 @ 23:03:
FF een vraagje/opmerking over die Window kit: Er staat op de laupro site dat de diameter 240 mm is. Als ik bij Sunbeam kijk, staat er dat de diameter 285 mm is...
Wat is nu de werkelijke diameter?
[afbeelding]
/edit: idd, je hebt gelijk
Pureoptical en ik staan voor een raadselRound:
Dimensions
Diameter: 285mm Thickness: 3 mm
Ik pas direct de LauPro site aan
Maarja, ik denk toch dat die 4,5 mm verschil te verwaarlozen valt.
Verwijderd
Verwijderd
Zo zijn de afspraken nu eenmaal gemaakt, als ie er 100 van een kleur besteld dan koopt ie ze ook voordeliger in, ze gaan per overdoos!!!Emcee schreef op 17 september 2002 @ 23:00:
ik vind het eigenlijk een beetje vreemd om onderscheid te maken wat betreft aantallen per kleur van die ccfl's, die kosten normaal toch ook hetzelfde? Zou zeggen tel het totaal aantal ccfl's van verschillende kleuren bij elkaar op en en rolt een zacht prijsje uit
Of zie ik dit helemaal verkeerd?
ok, hing ff de nederlander uit, vroeg het me gewoon afVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:21:
[...]
Zo zijn de afspraken nu eenmaal gemaakt, als ie er 100 van een kleur besteld dan koopt ie ze ook voordeliger in, ze gaan per overdoos!!!
Het gaat om 4,5 cm. hoor niet om 4,5 mm.Ruuddie schreef op 17 september 2002 @ 23:15:
[...]
Misschien is dat opgemeten incl rubber of zo
/edit: idd, je hebt gelijk
[...]
Pureoptical en ik staan voor een raadsel
Ik pas direct de LauPro site aan
Maarja, ik denk toch dat die 4,5 mm verschil te verwaarlozen valt.
Verwijderd
blak en dan toch weer blauw is het dan zwart of toch blue lol
geintje
KOM OP MET DIE FOTO"S WE WORDEN GEK!!!
oh die fan's hoe zit het nou met lagere voltages erop knallen?
en en en en
sorry word nu wel errug zenuw achtig
oh btw, krijgen de top 3 bestellers cadeautje? : )
want dan verzin ik nog wel wat erbij. (ja top 3 die niet voor allemaal anderen bestellen das nie eerlijk he)
oh je kan echt cheap plexiglas heel goedkoop krijgen maar kwee niet meer waar dat nou was. Volgens mij zelfs bij de dieren winkel dacht ik ...maar idd zonder rubbertje.
Iig trusten all.
Het lijkt alleen of die UV een beetje flets overkomt, klopt dat?
Ga ik denk ik toch maar voor blauw, staat ook beter bij die blauwe leds in de fans denk ik.
Tja, ik zal eerlijk zijn. Pureoptical vond de UV ook al niet echt speciaalmlevd schreef op 18 september 2002 @ 08:18:
Foto's zien er goed uit.
Het lijkt alleen of die UV een beetje flets overkomt, klopt dat?
Ga ik denk ik toch maar voor blauw, staat ook beter bij die blauwe leds in de fans denk ik.

Maarja, meningen verschillen, en het is thus idd een echte zonnebank-kleur, en thus niet blacklight. Hij had zich blacklight voorgesteld, daarom vond hij 'm niet zo speciaal...
Maar ze doen dus reflecterende dingen ook niet oplichten? en witte t-shirtjes e.d. zoals ECHT uv wel doet?Ruuddie schreef op 18 september 2002 @ 08:37:
[...]
Tja, ik zal eerlijk zijn. Pureoptical vond de UV ook al niet echt speciaal
Maarja, meningen verschillen, en het is thus idd een echte zonnebank-kleur, en thus niet blacklight. Hij had zich blacklight voorgesteld, daarom vond hij 'm niet zo speciaal...
En anders word je er wel lekker bruik van zoals een echte zonnebank?
Laatste wijziging:
9-11-2002 8:44:58
Gestart op:
9-1-2002 23:14:05
Einddatum:
22-9-2002
de laatste moet 9-22-2002 zijn neem ik aan, of de andere moeten worden omgedraaid..
Verwijderd
dat heb je natuurlijk ook nodig voor al je modding needs ; ) dus ook daar lekker bestellen jongens. (en tis nie eens zo gek duur, des te meer des te goedkooper geld ook daar weer)
en nu alleen nog wachten op foto's van die duo-color ccfl's
tot nu toe goede actie !
I don't ride fast, i fly low
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt niet opgelet, die pics staan al ruim een week online: http://www.ccmod.com/review.php/5jelmo schreef op 18 september 2002 @ 11:54:
eej nu ik die fan's nog keertje gezien heb op echte (non reclame) foto's ken ik nie wachten !! GEIL
en nu alleen nog wachten op foto's van die duo-color ccfl'shopen dat die er ook goei uitzien ...
tot nu toe goede actie !
Lees de hele review ff, weet je meteen dat je iets goeds gekocht hebt!!
Verwijderd
Verwijderd
Je kan gewoon afhalen kiezen als verzendoptie heVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 15:04:
Ik heb ook spullen besteld, omdat ik niet veel spullen besteld heb... is het niet nodig ze te laten afleveren. Ik kan dus ook aangeven dat ik ze zelf ophaal? Ik woon in Heerlen... dat is dus het probleem niet.
Maaruh Nork, jij mag nix kopen, want IK moet de blitz maken op LAN's, niet jij
Verwijderd
Nee ... geintje, thnx voor de info. Maar... waar staat die optie? Like... ik ben blind?

Je hebt afhalen al gekozen als verzendoptie hoorVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:15:
Zak in de poep...
Nee ... geintje, thnx voor de info. Maar... waar staat die optie? Like... ik ben blind?
Als de IA is afgelopen meelen we iedereen die afhalen heeft gekozen het adres van PO door
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 12:37:
Ik heb pics gemaakt boven vel papier, maar kan niet zeggen dat het mooi oplicht, de UV is in mijn ogen een kleine teleurstelling. Rood, groen en blauw zijn superbright!!
Nouja dan maar blauw of blauw + rood er in
Hier een klein review: http://www.virtual-hideou...dex.shtml/Virtual_Hideout
Het geeft voldoende licht om kabels, fans en dergelijke op te lichten, zie plaatje!!!
niks
Pureoptical meelt ze zo naar mij, waarna ik ze op me server kan gooien, en op GoT kan postenChop2000 schreef op 18 september 2002 @ 18:15:
wanneer komen de volgende landing pics?
Verwijderd
Dat zijn dus jou woorden, ik heb een andere idee over blacklight!! Deze sunbeams zijn geen blacklighT.Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 14:31:
UV = Blacklight
Laden kan ff duren, is 400 kb aan plaatjes

Verwijderd
PureOptical, hoe zit het met die fanadapter, halen jullie die als ik betaald heb, of daarvoor al?
Verwijderd
Verwijderd
(BTW: U and RuuddyBoy RULE! deze IA is egt zwaar
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2002 22:39 . Reden: RuuddieBoy rulez ook :) ]
BTW maken die b+b+b fans zo'n irritant hoog geluid, of gewoon een zachte brom?
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, branden ze dan net zo fel of zwakken ze iets af, heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt.Syzzer schreef op 18 september 2002 @ 21:59:
En wanneer komen de pics van die fans op 7v? Ben erg benieuwd...
Neem maar ff aan dat er 1 in zit...
Dus dat die leds op 7v nog op volle kracht branden?
Trouwens... die uv -ccfl.. echt helemaal nada noppes oplichten? Alleen maar een relatief zwak zonnebank kleurtje?
mmm.. twijfel......
Verwijderd
Daar in wat meer tekst en uitleg en natuurlijk big pics!!
Ik heb de fans op 7 volt gehangen en de LEDs gaan een klein beetje zwakker branden, niet noemenswaardig. Fans zijn redelijk stil vinf ik, mij viel geen irri geluid op. Ze produceren 30 dB(A) volgens specs en dat is goed te verdragen, hey maar WTF we zijn casemodders, wil je stille fans dan moet je die Papst bestellen!! En of de weerstand modbaar is?? zal best maar ik ga die samples niet openslopen!! ZONDE
En 100 blauwe gaat vast lukken, en na de Multicolors zijn de blauwe echt superstrak blauw!!
Verwijderd
Kun je dan nog een andere kleur krijgen of hoe wordt dat geregeld
Verwijderd
Er zijn diverse types van Papst op de markt, de NGL is de allerstilste, in de inkoopaktie zit de NGM!!Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 22:38:
op ccmod staat dat de papst fans 12 dB zijn, maar op laupro staat dat ze 26 dB zijn. Wat zijn ze nou? (26dB is ook al nie veel)
-edit- lees de post van Pureoptical hieronder, staat hetzelfde inPC-Medic schreef op 18 september 2002 @ 22:45:
Ik wil ook graag een groene CCFL maar die komen waarschijnlijk niet aan het minimum.
Verwijderd
Vink nu maar gewoon de groene aan, en heb vertrouwen inmij en Ruuddieboy! We trekken alles uit de kast!!PC-Medic schreef op 18 september 2002 @ 22:45:
Ik wil ook graag een groene CCFL maar die komen waarschijnlijk niet aan het minimum.
Verwijderd
Kijk, blacklight is gwoon de "coolere" naam die gebruikt wordt in et normale (uitgaans)leven voor UV lights.. UV light is licht met een golflengte van onder de 380 nanometer, het zichtbare gedeelte gaat van 800 (rood) tot ongeveer 400 nanometer(paarsig). Hier zit et verschil tussen echte blacklight en fake. Een echte die zend dus voornamelijk in voor ons onzichtbaar licht uit, de fake zend een paarsige kleur uit.. Laat nou net zijn dat alleen bij UV-licht fluorescentie optreed in dit geval.. Simpel gezegd, deze absorberen het voor ons ontzichtbare licht en zenden hierdoor voor ons zichtbaar licht uit. Bij een hogere golflengte, gebeurt dit dus niet.Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 20:24:
[...]
Dat zijn dus jou woorden, ik heb een andere idee over blacklight!! Deze sunbeams zijn geen blacklighT.
Goede UV-light is te herkennen aan donker paars zwak licht en je moet er gwoon een a4'tje bij houden om te kijken of et oplicht, anders heb je gwoon te maken met een paarsige kleur licht, en dus totaal niet juist het toffe effect van UV.
Verwijderd
http://www.papst.de/pdf_dat_d/Seite_18.pdfVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 22:38:
op ccmod staat dat de papst fans 12 dB zijn, maar op laupro staat dat ze 26 dB zijn. Wat zijn ze nou? (26dB is ook al nie veel)
Alle details
Verwijderd
Ik kan hieruit opmaken at je nog geen kabel binnen hebt om die te bestuderen/fotografen/reviewen?
Verwijderd
** One controlling unit connect up to two inverter, one inverter connect up to two CCFL
Dus dat knipper licht effect e.d. word dus berijkt door de 12V te veranderen. Ofwel, je kan er b.v. een dimmer of iets dergelijks voor knallen. Niet te laag denk ik, want dan krijg je dat ie uit gaat in het midden, maar volgens mij moet er aardig wat aan te knutselen zijn.
Het moet lukken dus
Maar euhmmm, toch maar wat Xtra dingetjes besteld
Ik ben benieuwd of dit de levensduur van je CCFL ten gunste komtEnterprice_NL schreef op 19 september 2002 @ 01:47:
Ik heb zo'n CCFL op een trein-travo gezet en hij start ongeveer bij 6V (5V alleen de uiteindes dus). Dus je kan hem wel schakelen denk op 7V/12V. Maar dat heb ik niet uitgeprobeerd in m'n kast, alleen op zo'n travootje
Het moet lukken dus
Maar euhmmm, toch maar wat Xtra dingetjes besteld
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 23:21:
[...]
Kijk, blacklight is gwoon de "coolere" naam die gebruikt wordt in et normale (uitgaans)leven voor UV lights.. UV light is licht met een golflengte van onder de 380 nanometer, het zichtbare gedeelte gaat van 800 (rood) tot ongeveer 400 nanometer(paarsig). Hier zit et verschil tussen echte blacklight en fake. Een echte die zend dus voornamelijk in voor ons onzichtbaar licht uit, de fake zend een paarsige kleur uit.. Laat nou net zijn dat alleen bij UV-licht fluorescentie optreed in dit geval.. Simpel gezegd, deze absorberen het voor ons ontzichtbare licht en zenden hierdoor voor ons zichtbaar licht uit. Bij een hogere golflengte, gebeurt dit dus niet.
Goede UV-light is te herkennen aan donker paars zwak licht en je moet er gwoon een a4'tje bij houden om te kijken of et oplicht, anders heb je gwoon te maken met een paarsige kleur licht, en dus totaal niet juist het toffe effect van UV.

Verwijderd
Neen helaas geen kabels op zicht.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 00:28:
PureOptical:
Ik kan hieruit opmaken at je nog geen kabel binnen hebt om die te bestuderen/fotografen/reviewen?
Bekijk ze eens op http://www.vantecusa.com/home.html
Verwijderd
Probeer eens de cathode throbber te solderen, schakkeling kan 2 ccfl's afwisselend laten knipperen, coool effect: http://www.ccmod.com/howto.php/12Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 00:34:
Trouwens, ik zit net nog is die site van sunbeam te bekijken en ze hebben het dus over die sound activated ccfl's en ik quote ff
** One controlling unit connect up to two inverter, one inverter connect up to two CCFL
Dus dat knipper licht effect e.d. word dus berijkt door de 12V te veranderen. Ofwel, je kan er b.v. een dimmer of iets dergelijks voor knallen. Niet te laag denk ik, want dan krijg je dat ie uit gaat in het midden, maar volgens mij moet er aardig wat aan te knutselen zijn.
Op de foto lijkt het misschien dan hetzelfde, maar dat is het dus niet.
Ik ga maar wat anders uitzoeken dan UV.
Verwijderd
- 22 september stopt de inkoopactie, maar sturen jullie dan ook 22 september alle mailtjes rond met het bank/giro nummer waar al het geld heen moet ?
- Ik krijg de 23/24ste mijn salaris, is het ook goed dat ik dan direct geld overmaak?
- ROnd welke datum kunnen we dan de spulletjes
Hoe zit het met bevestiging als ik betaald heb ? Mailen jullie dat of komt dat op Laupro te staan?
P.O of Ruuddieboy, graag ff jullie reactie, gedetaileerd dan weten veel tweakers hiero goed waar ze aan toe zijn
Verwijderd
Komend weekeind gaat de mailing de deur uit, waarschijnlijk nog effe net iets voor het weekeinde. Zorg dat je een verzendoptie geselecteerd hebt anders kunnen we de bestelling niet goed verwerken.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:16:
Nog ff voor de duidelijkheid, tja ik wil echt gewoon dat dit goed gaat net zoals waarschijnlijk al mijn medetweakers in het huis,
- 22 september stopt de inkoopactie, maar sturen jullie dan ook 22 september alle mailtjes rond met het bank/giro nummer waar al het geld heen moet ?
- Ik krijg de 23/24ste mijn salaris, is het ook goed dat ik dan direct geld overmaak?
- ROnd welke datum kunnen we dan de spulletjesverwachten aan mijn deur ?
Hoe zit het met bevestiging als ik betaald heb ? Mailen jullie dat of komt dat op Laupro te staan?
P.O of Ruuddieboy, graag ff jullie reactie, gedetaileerd dan weten veel tweakers hiero goed waar ze aan toe zijnThx
Aangezien nog niet iedereen online bankiert krijgt iedereen 2 weken de tijd om te zorgen dat het totaalbedrag op het genoemde nummer staat. Dus 6 oktober wil ik definitief de balans opmaken, aangezien ik dan ook pas de definitieve order kan plaatsen bij Space Promotion. Het meeste kan gewoon door Space uit voorraad geleverd worden, maar we houden ff slag om de arm, you never know. Maar we gaan ervan uit dat alles goed gaat. Als alles compleet geleverd is wordt het ingepakt en meteen verzonden. NPD levert de volgende werkdag, dus dat is lekker snel.
Status van betaling en verzending houden we bij via LauPro site.
In het belang van een vlotte afhandeling van deze actie is het derhalve zeer gewenst de betaling zo snel mogelijk af te handelen.
Dit topic is gesloten.