Sorry dat ik wat laat ben, maar ik heb 't toegevoegdVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 12:39:
OK prijsupdate:
LED fans: bl-bl-bl zakt nu definitief naar 8.75
LED fan : multi r-g-b zakt nu definitief naar 9.60 (geen minimum meer vereist!!)
Aanvulling: aangezien er op de fans standaard geen grilletje zit hebben we deze ook in de aktie opgenomen: Standaard chrome fanguard 80 mm: 1.70 (boven de 150 stuks: 1.55 Moet lukken)
Ruuddieboy, pas jij straks LauPro even aan! Thnx
En we gaan gewoon gezellig door met meer dingetjes bestellen
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
Juist, zo hoort hetGranny schreef op 10 september 2002 @ 20:06:
En we gaan gewoon gezellig door met meer dingetjes bestellen
yep klopt, daar heb je andere verf voor: fluoriscerende verf, te koop bij de Conrad en verfzaken hoewel je bij verfzaken meestal alleen grotere spuitbussen kan kopenBurning_Tyre schreef op 10 september 2002 @ 15:40:
Heb je daarvoor nog speciale andere verf nodig als je dingen wilt laten oplichten? Lijkt me wel tog?
[ Voor 0% gewijzigd door swipe op 10-09-2002 22:35 . Reden: klere typo's, te snel op verzend geveegd ja :( ]
die blauwe fans, zijn die een beetje stil? welk merk zijn ze eigenlijk, weet iemand dit
ik ga iig wel wat rounded cables en een zalman heatsink bestellen, en die enermax 8fab misschien
ik ga iig wel wat rounded cables en een zalman heatsink bestellen, en die enermax 8fab misschien
Acoustic Noise:Emcee schreef op 11 september 2002 @ 02:09:
die blauwe fans, zijn die een beetje stil? welk merk zijn ze eigenlijk, weet iemand dit
30 dBA (at average rpm) <--- niet geruisloos, maar ook geen straalmotoren
http://www.brunssum.net/~strypbam/ccfl/led_fan/led_fan.htm
Ik weet alleen niet of de LED's dan nog fel schijnen...Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 07:42:
en anders laat je ze op 7 volt werken, dat scheelt ook veel geluid
andere weerstand gebruiken hé... leds draaien niet op 7V maar iets van 3 of 4... Er zit als goed is een weerstand tussen..
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Verwijderd
maar dan zit er wel een weerstand al voor, dus gaan ze wel minder fel werken
De enige manier is dan de leds op een aparte draad aan te sluiten..
Of de weerstand die er al in zit te slopenVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 08:55:
maar dan zit er wel een weerstand al voor, dus gaan ze wel minder fel werkenDe enige manier is dan de leds op een aparte draad aan te sluiten..
Verwijderd
Dan vernaggel je dus wel je garantie!!! Die LEDS doen het op 7 V ook, van de week krijg ik een sample en zal ik em op 7 checken.
Verwijderd
oooo goodie goodie.....zeker wel dat ik er naar uitkijk naar me bestelde zooi, ken ik EINDELIJK me mod afmaken
...foto's volgen uiteraard asap. bereid je in ieder geval voor op 7
neon buizen, linker kap raam + etched radiation logo, rechterkap boven voeding logo van mortal kombat
...en de rest zie jullie wel ghehe
Verwijderd
Is het mogelijk om het volgende ook per envelope te versturen?
- 306 HDD ATA133 90cm flex PVC/zilver 3 connectors
- 282 LED fan groen + blauw + rood
- 314 Standaard chrome fanguard 80 mm
Ik heb nu het als doos staan, maar kan dit toch wel in een envelope ?
GEILE ACTIE BTW
GEILE ACTIE BTW
Verwijderd
Maak daar maar een envelop van, gaat wel lukken!Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 11:12:
Is het mogelijk om het volgende ook per envelope te versturen?
GEILE ACTIE BTW![]()
Maarehh,.. Hoeveel van die CCFL's heb je eigenlijk nodig voor een bigtower wil je alles een beetje goed hebben? is 1 tje genoeg? en de combinatie blacklight en blauw?
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Verwijderd
Zie hier het effect van 3 multicolours in een grote miditoren: http://www.ccmod.com/review.php/5/5
* sigh * Granny tikt weer braaf in: www.laupro.nl voor het bijbestellen.
Verwijderd
120mm Enermax blauw Fan te verkrijgen via deze actie? Had ergens opgevangen dat je dingen kon kopen daar bij regenboog evt. en dan meeverzenden.. Again, zou me die 5 euro verzend kosten schelen en heb nu toch al ne doos aangevinkt.. Soz voor et gemeut
Verwijderd
Ik wil wel zoon vet CCFL-letje, maar kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt met betaling enzo? Want daar snap ik niks van...:?
je besteld wat, je krijgt mail dat je moet betalen, je pakt acceptgiro vult gegeves in en het te betalen bedrag w8 paar dagen, je hebt betaald na een tijdje komt je zooi.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 14:54:
Ik wil wel zoon vet CCFL-letje, maar kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt met betaling enzo? Want daar snap ik niks van...:?
edit: owja je moet je wel aanmelden op www.laupro.nl en bij je gegeves je adres invullen!
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
ff een vraagje
komt er binnen een aantal maanden nog zo'n actie ??? ja jullie zouden het wel niet zeker weten maartoch want met mijn computer kan ik nog niks doen en kmoet dus w88 totdat ie weg is en kweer het geld bijelkaar heb voor de nieuwe en om nou die fans enzo hier stof te laten vreten lijkt me ook weer nie alles kenk ze net zo goed over een aantal maanden kopen
maare zeer vette actie hoor
komt er binnen een aantal maanden nog zo'n actie ??? ja jullie zouden het wel niet zeker weten maartoch want met mijn computer kan ik nog niks doen en kmoet dus w88 totdat ie weg is en kweer het geld bijelkaar heb voor de nieuwe en om nou die fans enzo hier stof te laten vreten lijkt me ook weer nie alles kenk ze net zo goed over een aantal maanden kopen
maare zeer vette actie hoor
Verwijderd
nou ehm, ik zou ze maar bestellen........Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:39:
ff een vraagje
maare zeer vette actie hoor![]()
![]()
![]()
Niets is zeker natuurlijk, maar Pureoptical en ik waren wel van plan om een tijdje hierna (denk aan 1-2 maanden) wéér zo'n zelfde soort IA te regelen, waarbij we dan ook glowwires en zo meenemen.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:39:
ff een vraagje
![]()
![]()
Maar nogmaals, niets is zeker, dus ik kan niet beloven dat we je dan nog alles voor deze lage prijzen kunnen regelen. (bestellen bij Space zelf kan natuurlijk altijd, maar da's direct een stuk duurder)
Zo'n aktie als dit tref je maar 1x aan in je leven, dus ik zou maar snel bestellen!Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:39:
ff een vraagje
![]()
![]()
Trouwen 'Vet' is uit.. net zoals 'Flex' het is nu geloof ik '1337'
Een 1337 actie.
Verwijderd
PO, ik kan er wel aankomenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:22:
Update: De Glowwire verdwijnt even van het toneel. Levering valt niet te regelen binnen het bestek van deze inkoopaktie, dan zouden jullie te lang op de spullen moeten wachten.
spreek me @ msn.
9,80 per meter ofzo
18 euro inverter
kant & klaar kan ook, prijzen weet ik niet.
ik kan via een maat aan dat spul komen.
als je dan gewoon zecht wat je wilt, dan stort je maar over en dan bestel ik dat wel.
ik ben nogal nieuwe met modden, maar zo'n ccfl lijkt me wel leuk. Alleen hoe bevestig je deze in je kast? Zitten er dingen bij of moet je die apart kopen?
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Door ff hier te kijken.ScorpionNL schreef op 11 september 2002 @ 20:34:
ik ben nogal nieuwe met modden, maar zo'n ccfl lijkt me wel leuk. Alleen hoe bevestig je deze in je kast? Zitten er dingen bij of moet je die apart kopen?
Of op Sunbeam tech. De fabrikant maar omdat de support "under construction" is ook ff een andere opgezocht

- specs - audioscrobbler -
Ik zie dat er bij de groene CCFL's nog maar 3 zijn besteld. Betekend dat strax dat we daar meer voor moeten gaan betalen, omdat we nog niet aan de 30 zitten? Of worden die strax gewoon bij de andere (enkel-kleurige) CCFL's opgeteld?
Wil dit graag weten aangezien ik er 2 v/d 3 besteld heb.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
Neen dank je King, kan zogauw ze hier binnenkomen in Nederland Sunbeam kits (incl wire) voor nog geen 20 euro leveren. Das net zoveel als jouw inverterVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 18:24:
[...]
PO, ik kan er wel aankomen
spreek me @ msn.
9,80 per meter ofzo
18 euro inverter
kant & klaar kan ook, prijzen weet ik niet.
ik kan via een maat aan dat spul komen.
als je dan gewoon zecht wat je wilt, dan stort je maar over en dan bestel ik dat wel.
Verwijderd
Voor mensen die te lui zijn om het hele topic te lezen :ScorpionNL schreef op 11 september 2002 @ 20:34:
http://www.ccmod.com/review.php/5
Verwijderd
Rustig afwachtenthunder8 schreef op 11 september 2002 @ 20:56:
Ik zie dat er bij de groene CCFL's nog maar 3 zijn besteld. Betekend dat strax dat we daar meer voor moeten gaan betalen, omdat we nog niet aan de 30 zitten? Of worden die strax gewoon bij de andere (enkel-kleurige) CCFL's opgeteld?
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=97 bedoel je thusVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:01:
is dit die inkoop actie die ook op laupro staat ???
Waarom besteld toch niemand die window kit?
In totaal al meer dan 100 van die ccfl'etjes besteld, maar straks gaat bij iedereen de kast gewoon dicht ? Hoe kun je de ccfl dan ooit zien?
Of hebben we allemaal al een windowtje erin zitten?
In totaal al meer dan 100 van die ccfl'etjes besteld, maar straks gaat bij iedereen de kast gewoon dicht ? Hoe kun je de ccfl dan ooit zien?
Of hebben we allemaal al een windowtje erin zitten?

Of rond is geen gewilde vorm...Granny schreef op 11 september 2002 @ 22:53:
Waarom besteld toch niemand die window kit?![]()
![]()
Of hebben we allemaal al een windowtje erin zitten?![]()

Ronde vormen zijn de mooiste vormen!
Maar euhm ik heb al een window en anders maak ik er een.
Verwijderd
Tegen de tijd dat die actie komt ben je al te laatRuuddie schreef op 11 september 2002 @ 16:57:
[...]
Niets is zeker natuurlijk, maar Pureoptical en ik waren wel van plan om een tijdje hierna (denk aan 1-2 maanden) wéér zo'n zelfde soort IA te regelen, waarbij we dan ook glowwires en zo meenemen.
Maar nogmaals, niets is zeker, dus ik kan niet beloven dat we je dan nog alles voor deze lage prijzen kunnen regelen. (bestellen bij Space zelf kan natuurlijk altijd, maar da's direct een stuk duurder)

hmmz, der zijn maar 2 dingetjes die ik eerlijk gezegd wil, (uv ccfl, en misschien zon raam... helaas komt dat ding net 3 cm te kort om echt goed in men plannetje te passen...)
als der een glowire bij komt doe ik pas echt mee, dan alleen voor uv ccfl dinges en glowwire...
(raampie moet maar ergens anders...)
[de rest heb ik bij bovenstaande al gehaald
. en anders word het me VEEL te duur...]
als der een glowire bij komt doe ik pas echt mee, dan alleen voor uv ccfl dinges en glowwire...
(raampie moet maar ergens anders...)
[de rest heb ik bij bovenstaande al gehaald
Battle.net Spud#2543
Dat zal ik dan doen.
En die window: Ik denk inderdaad dat de meesten nu onderhand al wel een window hebben of rond niet mooi vinden. Ik heb ik me HX08 zelf een window gemaakt met een retanglekit, maar voor me Lian Li heb ik gewoon de PC75 zijwand besteld. Kost minder tijd en qua kosten zat er niet veel verschil tussen. En qua dremelen ben ik nog niet zo'n ster en als het dan mis gaat in de originele zijwand dan wordt het een heel duur raampje.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
LOL @ Pure.
Trouwens, joepie.. mijn 100e post!!! feestje!!!
eej nog ff vraagie, ik neem aan dat die fan's (waar ik er 2 van besteld heb) even groot zijn als enermax 8x8 regelbare fans?? want ik ga zijkand van me kast zagen, en moet ik wel goede grootte hebben
weet iemand dit ? b.v.b.d.
edit:
Want ik heb al 3 van die enermax dingen, amar als ze dus even groot zijn kank ze overtrekken
Want ik heb al 3 van die enermax dingen, amar als ze dus even groot zijn kank ze overtrekken
[ Voor 0% gewijzigd door jelmo op 12-09-2002 11:55 . Reden: toevoeging ]
I don't ride fast, i fly low
Is allemaal standaard maat, dus kan je gewoon als mal gebruiken...jelmo schreef op 12 september 2002 @ 11:51:
eej nog ff vraagie, ik neem aan dat die fan's (waar ik er 2 van besteld heb) even groot zijn als enermax 8x8 regelbare fans?? want ik ga zijkand van me kast zagen, en moet ik wel goede grootte hebbenweet iemand dit ? b.v.b.d.
edit:
Want ik heb al 3 van die enermax dingen, amar als ze dus even groot zijn kank ze overtrekken![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ok thnx! dan word het zagenDemoniac schreef op 12 september 2002 @ 12:31:
[...]
Is allemaal standaard maat, dus kan je gewoon als mal gebruiken...
vergeet niet foto's te maken van je geweldige gatenkaas aktie
Is er al beslist of er kortere FDD kabels in de actie meegenomen kunnen worden?Ruuddie schreef op 06 september 2002 @ 07:36:
[...]
Je koopt je maar een grotere kast
Neej, ik zal 't us met Pureoptical besprekenHij is degene die de contacten met Space heeft namelijk
._ViP_ schreef op 12 september 2002 @ 20:04:
[...]
Is er al beslist of er kortere FDD kabels in de actie meegenomen kunnen worden?
denk et niet
dot.blaat
Hier wat plaatjes van huidige kast dan maar... moet het topic toch hoog houden 
met webcam gemaakt btw... sorry

Het is zwart metallic, maar dat metallic zie je slecht, in het echt veel beter en minder "dood zwart"
met webcam gemaakt btw... sorry

Het is zwart metallic, maar dat metallic zie je slecht, in het echt veel beter en minder "dood zwart"
Aopen HQ08 rulez....:)
wacht maar tot mijn mod af is... die wordt veel beter...:)
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
heheh i'm waiting ... maar aan die van mij gaat ook nog wat gebeuren... ook blauwe ledz aan de voorkandBurning_Tyre schreef op 12 september 2002 @ 20:45:
Aopen HQ08 rulez....:)
Wat een rotkast
Heb lekker een Chieftec DA-01W besteld, welke ik over een weekje of zo verwacht te komen 
BDW, die kortere FDD kabels doen we niet thus, want we hebben besloten niets meer toe te voegen, tenzij het echt zéér dringend is. (zoals met die fanguards)
BDW, die kortere FDD kabels doen we niet thus, want we hebben besloten niets meer toe te voegen, tenzij het echt zéér dringend is. (zoals met die fanguards)
Verwijderd
Sorry vergeten te melden, de kortere fdd kabels gaan het helaas niet redden op redelijke termijn! sorry._ViP_ schreef op 12 september 2002 @ 20:04:
[...]
Is er al beslist of er kortere FDD kabels in de actie meegenomen kunnen worden?
Als goed is kan ik van het weekeinde fotos maken van de singlecolour ccfl's en van de fans.
WOEI
Hey, kan je niet een keer bij Wilhelmina langslopen en ook wat test stuff voor mij door de brievenbus naar binnen gooien??Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 21:15:
[...]
Sorry vergeten te melden, de kortere fdd kabels gaan het helaas niet redden op redelijke termijn! sorry.
Als goed is kan ik van het weekeinde fotos maken van de singlecolour ccfl's en van de fans.
WOEI
Verwijderd
Damn, wordt dus pas dinsdag op zijn vroegst, Space Promotion is enkele dagen gesloten!!Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 21:15:
[...]
WOEI
Ik zie niks.. pics!!Biobakker schreef op 13 september 2002 @ 19:52:
ik heb nu een blacklight bij mijn werk vandaan ziet er echt wel strak uit in je kast
pics inderdaad!Biobakker schreef op 13 september 2002 @ 19:52:
ik heb nu een blacklight bij mijn werk vandaan ziet er echt wel strak uit in je kast
niks
Da's een goeie ja, om alles te bestellen, hoewel ik me heb laten vertellen dat UV én een andere kleur in één kast niet goed werkt, dan zie je het effect van de UV niet meer...Chop2000 schreef op 13 september 2002 @ 20:39:
[...]
pics inderdaad!ik zit nog ff te denken of ik nou 2 blauwe ccfl's bestel of 2 uv's
(of ik bestel het gewoon alle2
)
Verwijderd
Ruuddie, zitten niet voor niks schakelaartjes bij die kit
gwoon 2 gekleurde aan een inverter + schakelaar en 1 UV aan andere inverter + schakelaar, das wat ik ga doen iig
Verwijderd
hij dacht dat je bedoelde da hij morgen met pics zou komen, maar morge neem jij pics van je eigen uv ccfl
ik moet nog wachten met bestellen, stomme vriend is er nog niet uit wat voor ccfl hij will..
niks
Achja, zo lang het vóór 22 september maar bekend is heChop2000 schreef op 14 september 2002 @ 23:38:
ik moet nog wachten met bestellen, stomme vriend is er nog niet uit wat voor ccfl hij will..
(ik moet voor die tijd ook iets met me ouders regelen, ik heb nog maar ene paar euro
St. HRdIAD Stichting Help RuuddieBoy de InkoopActie Door is here. Allemaal de prijzen (naar boven) afronden op gehele getallen & dan kan Ruuddieboy ook nog genieten van de IA (samen met z'n partnerRuuddie schreef op 15 september 2002 @ 00:38:
[...]
Achja, zo lang het vóór 22 september maar bekend is he
(ik moet voor die tijd ook iets met me ouders regelen, ik heb nog maar ene paar euro)
Allen help mee
Maar goed, ik w8 op smart op m'n E-male dan
Doen man doenVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 21:37:
ik denk nog ff overna om 2 rode te bestellen maar ik heb namelijk niet zoveel poen
Komen we misschien toch nog boven de 30 uit.
En btw deze zijn al niet zo duur en mooi. Dus als je ze later moet kopen ben je weer meer centen kwijt. Dus...

LOL @ Enterprice_NL!!Enterprice_NL schreef op 15 september 2002 @ 04:25:
[...]
St. HRdIAD Stichting Help RuuddieBoy de InkoopActie Door is here. Allemaal de prijzen (naar boven) afronden op gehele getallen & dan kan Ruuddieboy ook nog genieten van de IA (samen met z'n partner) wat zij organiseren.
Allen help mee
Maar goed, ik w8 op smart op m'n E-male dan![]()
Thnx voor het organiseren van een hulpstichting. Als je nu ook nog us een plaatsje in een gesticht voor me kon regelen
Ach jah, alle beetjes helpen zou ik zeggenRuuddie schreef op 15 september 2002 @ 11:53:
[...]
LOL @ Enterprice_NL!!
Thnx voor het organiseren van een hulpstichting. Als je nu ook nog us een plaatsje in een gesticht voor me kon regelen
ik wil ff weten om wat voor een window het gaat: ik heb namelijk op http://www.sunbeamtech.com/products-WindowKits.htm nogal wat windows gezien van sunbeam, op het plaatje dat jullie eerder lieten zien was de ronde window te zien maar ik vroeg me af of jullie ook andere modellen kunnen leveren, ik kan waarschijnlijk 3 windows en 3 ccfls gebruiken
Nope, we leveren alleen maar deze ronde, transpirante windows. (thus niet gekleurd zoals het plaatje laat zien)JBplap schreef op 15 september 2002 @ 16:53:
ik wil ff weten om wat voor een window het gaat: ik heb namelijk op http://www.sunbeamtech.com/products-WindowKits.htm nogal wat windows gezien van sunbeam, op het plaatje dat jullie eerder lieten zien was de ronde window te zien maar ik vroeg me af of jullie ook andere modellen kunnen leveren, ik kan waarschijnlijk 3 windows en 3 ccfls gebruiken
waarom eigenlijk ronde? volgens mijn zijn die helemaal niet zo gewild?
niks
ik vind het alleen wat genaai eerst kost t maar 11 pleuro en nu bijna 17
nogal gaar

Mijn kast staat braaf te wachten op de De CCFL'etjes en window kit
(alleen zijn baas wordt erg ongeduldig

Verwijderd
Waar heb je het over? Als het over artikelen in deze IA gaat, vind ik wel dat je wat minder lomp kan doen. Die mensen doen wat ze kunnen om de prijs zo laag mogelijk te krijgen, en als ze dat dan niet lukt, krijgen ze reacties als 'dat t alleen maar genaai is'. Als je het te duur vind, koop je nix, anders moe je nix zeggen.The_Resetter schreef op 15 september 2002 @ 20:58:
ik vind het alleen wat genaai eerst kost t maar 11 pleuro en nu bijna 17nogal gaar
Als je het niet over deze IA hebt, heb ik nix gezegd
Hij heeft het over de 2-kleurige CCFL's vergeleken vanuit de peiling naar de werkelijke actie denk ik.Verwijderd schreef op 15 September 2002 @ 21:54:
[...]
Waar heb je het over? Als het over artikelen in deze IA gaat, vind ik wel dat je wat minder lomp kan doen. Die mensen doen wat ze kunnen om de prijs zo laag mogelijk te krijgen, en als ze dat dan niet lukt, krijgen ze reacties als 'dat t alleen maar genaai is'. Als je het te duur vind, koop je nix, anders moe je nix zeggen.
Als je het niet over deze IA hebt, heb ik nix gezegd
En hij moet idd niet zeuren, als hij het te duur vind koopt hij ze toch niet. Of ergens anders voor €10 meer.
Jip, dat waren de prijzen van Sunbeam zelf, exclusief BTW en verzendkosten om het naar Nederland te versturen.The_Resetter schreef op 15 september 2002 @ 20:58:
ik vind het alleen wat genaai eerst kost t maar 11 pleuro en nu bijna 17nogal gaar
Deze prijzen zijn all-inc
Mooi kassieGranny schreef op 15 september 2002 @ 21:50:
[afbeelding]
Mijn kast staat braaf te wachten op de De CCFL'etjes en window kit
(alleen zijn baas wordt erg ongeduldig![]()
)
Ik ben nogsteeds aan het wachten op mijn Chieftec
Verwijderd
Lang genoeg!! 30cmVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 15:48:
Hoe laaaaaaaaang zijn die ccfl's eigenlijk ???
gr Clio
dan heb ik nix gezechtRuuddie schreef op 15 september 2002 @ 22:22:
[...]
Jip, dat waren de prijzen van Sunbeam zelf, exclusief BTW en verzendkosten om het naar Nederland te versturen.
Deze prijzen zijn all-inc
het een en ander nameten en wat ik nog ben ff bestellen
hebben die ccfl's ook een aan/uit schakleaar? kan ik er meer in 1 case doen, beetje combineren/afwisselen
Verwijderd
Jepp, ik heb nu 3 multis in mijn case, alledrie appart schakelbaar!!Emcee schreef op 16 september 2002 @ 17:56:
hebben die ccfl's ook een aan/uit schakleaar? kan ik er meer in 1 case doen, beetje combineren/afwisselen
die ccfl's zijn zeker niet kleiner te maken dan 30cm .. ?
want ik wil er eigenlijk 1 tussen me voetjes van me Aopen kast... maar 30 cm... da pas nooit
.. hhmmzz iets anders verzinnen...
Mijn motto: als het niet past dan maken we dat het pastjelmo schreef op 16 september 2002 @ 19:14:
die ccfl's zijn zeker niet kleiner te maken dan 30cm .. ?want ik wil er eigenlijk 1 tussen me voetjes van me Aopen kast... maar 30 cm... da pas nooit
30 cm != 10 cmjelmo schreef op 16 september 2002 @ 19:14:
die ccfl's zijn zeker niet kleiner te maken dan 30cm .. ?want ik wil er eigenlijk 1 tussen me voetjes van me Aopen kast... maar 30 cm... da pas nooit
Maarja, het motto van granny klopt ja, echte moddersmentaliteit
Een CCFL gaat als de spanning lager wordt in het midden (bijna) uit. De reden dat ie aan beide kanten blijft branden is omdat er wisselspanning op staat (gelijkspanning zou maar één kant op doen lichten dacht ik).
Kan ik nu met gelijkspanning maar één kant laten branden? Dan kan ik dmv. PWM besturing van de polariteit een soort kitt CCFL maken?
Je kan dan met die multicolor buis ook wel speciale effecten creeren! Je zou bijvoorbeeld met een rood-blauwe de temperatuur in je kast kunnen laten zien
Of valt ie uit met DC?
Kan ik nu met gelijkspanning maar één kant laten branden? Dan kan ik dmv. PWM besturing van de polariteit een soort kitt CCFL maken?
Je kan dan met die multicolor buis ook wel speciale effecten creeren! Je zou bijvoorbeeld met een rood-blauwe de temperatuur in je kast kunnen laten zien
Of valt ie uit met DC?
Pix heeft in totaal 16 dingen besteld 
ID Naam Aantal Stukprijs Totaal
308 FDD 60cm flex PVC/zilver 3 connectors € 8,00 € 8,00
314 Standaard chrome fanguard 80 mm € 1,70 € 6,80
281 LED fan blauw + blauw + blauw € 8,75 € 35,00
306 HDD ATA133 90cm flex PVC/zilver 3 connectors € 12,50 € 25,00
278 CCFL blauw € 15,50 € 62,00
299 Afhalen € 0,00 € 0,00
Totaal: 16 € 136,80
Redelijk toch ??
ID Naam Aantal Stukprijs Totaal
308 FDD 60cm flex PVC/zilver 3 connectors € 8,00 € 8,00
314 Standaard chrome fanguard 80 mm € 1,70 € 6,80
281 LED fan blauw + blauw + blauw € 8,75 € 35,00
306 HDD ATA133 90cm flex PVC/zilver 3 connectors € 12,50 € 25,00
278 CCFL blauw € 15,50 € 62,00
299 Afhalen € 0,00 € 0,00
Totaal: 16 € 136,80
Redelijk toch ??
Verwijderd
Stunten met je ccfl doe je op eigen risico!!Benadski schreef op 16 september 2002 @ 20:46:
Een CCFL gaat als de spanning lager wordt in het midden (bijna) uit. De reden dat ie aan beide kanten blijft branden is omdat er wisselspanning op staat (gelijkspanning zou maar één kant op doen lichten dacht ik).
Of valt ie uit met DC?
Dit topic is gesloten.