[IA] Multicolor CCFL's *CLOSED* > Afhandeling

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 1.787 views sinds 30-01-2008

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Ruuddie schreef op 05 september 2002 @ 20:26:
* Ruuddie is terug van weggeweest :)

Ben ff slaap aan het inhalen geweest door vroeg naar bed te gaan en weinig te doen overdag. Een week lang elke dag maar van 1:00 tot 7:00 slapen terwijl je nog gewend bent om van 2:00 tot 12:00 te slapen van de vakantie is best k*t >:)

Pureoptical krijgt trouwens waarschijnlijk morgen de info over de glowwires binnen :)
Waarschijnlijk voegen we geen producten meer toe nadat we die glowwires erbij hebben gedaan, omdat dan de keuze zó groot wordt, dat we die 30 bestellingen per product nooit halen...
Whaha, dat had ik vandaag nou ook. Ik heb me gewoon ziek gemeld op stage. Lekker tot 1500u in me nest blijven maffen :z

w00t

Verwijderd

Update: De Glowwire verdwijnt even van het toneel. Levering valt niet te regelen binnen het bestek van deze inkoopaktie, dan zouden jullie te lang op de spullen moeten wachten. Iedereen is gebaat bij een snel goed afgehandelde inkoopaktie. Per slot van rekening wil je zo snel mogelijk na je betaling ook je goodies in ontvangst nemen.

Ook de nieuwe Zalman koeler zal niet binnen de aktie kunnen vallen. Ook dit heeft met tijdsduur te maken. 12 September zullen slechts enkele exemplaren Europa kunnen bereiken en die zijn al grotendeels voorbestemd om reviewexemplaar te worden. De echte grote partij komt later.

Maar nu het goede nieuws: Zogauw de koeler en de glowwire goed leverbaar zijn, zullen wij meteen een volgende aktie opstarten mits de GoT mods dat goedkeuren (mwa).

Ook nog leuk om te vermelden: de Glowwirekits zullen niet meer dan 20 eurokosten en bestaat naast een inverter uit 1,5 meter glowwire in alle denkbare kleuren. Maar dat is voor later.

Sorry guys!!

Verwijderd

ReBooT84 heeft bij Multicolor CCFL IA bij Space Promotion de volgende producten besteld:

ID Naam Aantal Stukprijs Totaal
281 LED fan blauw + blauw + blauw 17 € 8,95 € 152,15

Klopt dat ReBooT84 of was dat a slip of the finger?? :?

• FireStarter
Ja, ik ken hem, hij besteld ook voor anderen, omdat hun te bang zijn om hier te reggen :D

w00t

Verwijderd

Klopt ik heb ook bij reboot besteld, ik ben te bang om te reggen :D

Verwijderd

OK just checking, je wil niet weten wat voor weirdos hier rondlopen!!!!

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Is het ook mogelijk om kortere FDD kabels in de actie op te nemen?
60 cm is een beetje te lang voor het mooie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
_ViP_ schreef op 06 september 2002 @ 00:12:
Is het ook mogelijk om kortere FDD kabels in de actie op te nemen?
60 cm is een beetje te lang voor het mooie :)
Je koopt je maar een grotere kast >:)
Neej, ik zal 't us met Pureoptical bespreken :) Hij is degene die de contacten met Space heeft namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:58:
OK just checking, je wil niet weten wat voor weirdos hier rondlopen!!!!

:X
Ja oke, niet iedereen kan 17 fans gebruiken :D

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even terugkomen op die nieuwe VGA koelers:

Er komen dus twee verschillende modellen uit: hier staan ze http://www.ccmod.com/nieuws.php/128

Maar nogmaals deze koelers zullen dus niet in het bestek van deze aktie vallen, er zal wel een vervolgaktie komen mits er genoeg animo is voor deze koelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
(jarig!)
Ik heb animo.. sterker nog, zou het niet erg vinden dat deze inkoopaktie daardoor verlengt gaat worden. (ook gezien de aantallen wat we nodig hebben voor de korting)
De mega-aktie van nitraat loopt nu ook tegen het einde en ik denk dat veel mensen ook hier zullen bestellen als die ten einde is gekomen. En persoonlijk vind ik deze artikelen nog veel mooier dan die van nitraat zijn aktie. :X :X
Zeker die glowwires heb ik ook wel interesse in... :9

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal nog een poging wagen te achterhalen wanneer de gloeidraden ons kunnen bereiken, maar nogmaals niemand is gebaat bij langdradige akties. Op een gegeven moment is de animo en het enthousiasme van de deelnemers verdwenen. Die glowwire zal zo gauw mogelijk in een aktie komen, al betwijfel ik of het in deze actie lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:22:
[...]

Maar nu het goede nieuws: Zogauw de koeler en de glowwire goed leverbaar zijn, zullen wij meteen een volgende aktie opstarten mits de GoT mods dat goedkeuren (mwa).

Ook nog leuk om te vermelden: de Glowwirekits zullen niet meer dan 20 eurokosten en bestaat naast een inverter uit 1,5 meter glowwire in alle denkbare kleuren. Maar dat is voor later.

Sorry guys!!
Okay, dan w8 ik wel op die actie, maar 1,5 meter is toch te weinig voor een keyboard mod? Op ccmod hebben ze het over een kit met 3,3 meter draad en een batterij-bakje. Komt die daar dan ook bij en wat gaat die dan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

bij die CCFLs, is dat een hele kit zoals op zo'n review site stond, of alleen inverter en CCFL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

dit staat op laupro:
280 - CCFL UV
CCFL UV, extra scherp licht, extra felle kleur
ben toch benieuwd hoe jij het voor elkaar krijgt UV licht extra fel te zien :+
aldus niettemin(blijft een leuk woord) koop ik er toch maar een denk ik :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 06 september 2002 @ 16:02:
[...]

Okay, dan w8 ik wel op die actie, maar 1,5 meter is toch te weinig voor een keyboard mod? Op ccmod hebben ze het over een kit met 3,3 meter draad en een batterij-bakje. Komt die daar dan ook bij en wat gaat die dan kosten?
Deze kits zijn standaard voorzien van een 12V invertor en 1,5 meter wire, maar we proberen te kijken of we langere kits of extra losse wire kunnen regelen. Misschien zijn er tegen die tijd ook soundactivated glowwire invertors te krijgen (helemaal wauw).

Ben dus vandaag nog bij Space promotion geweest om een en ander te vragen en te checken. Glowwire is echt niet haalbaar. Maar de vervolgactie gaat zeker komen.

Over de fans: de fans hebben geen RPM draadje!!! Er zit standaard geen grill bij, maar we proberen nog een grill in de actie mee te nemen (tegen een acceptabele prijs)

Over de ccfl's: de twee en driekleurenvariant zijn binnen (althans de samples) en ik heb van elk een voorbeeld hier liggen om ze even uitgebreid te bestuderen!! Ik moet zeggen, dit is echt magnifiekspul!!! Vergeet de normale ccfl's nu maar, als je dit gezien hebt wil je niets anders meer, ik vertel:

De buis zit in een schitterende plexi buis (met dunne witte streepjes) en is aan elk einde voorzien van een plexi blokje zodat bevestiging kinderspel is!! De inverter kan 2 ccfl's van stroom voorzien en is in een klittebandwrap geheel geissoleerd terwijl ie toch zijn eventuele warmte kwijt kan. Heb er een een half uur aangehad en alles bleef koel. Aan de invertor zit een komplete kabelboom inclusief een mooie zwarte ronde tuimelschakelaar en een doorlopende molexconnector. Er zitten klitteband bevestigings plakkers bij om de ccfl te bevestigen en een klittebandstikker om de invertor vast te zetten. Er wordt ook nog een rond boorsjabloontje bijgeleverd om de switch in te bouwen. En voor de echte n00bs onder ons: Ja er zit een gebruiksaanwijzing bij van twee a viertjes. Dit zit dus allemaal standaard bij de buisjes!!!!

Alles zit zeer goed en degelijk verpakt, wil de postbode daar eentje van mollen, dan heeft ie minimaal een maatje 44 nodig. :|(

Nu nog even over de VGA koelers: Toevallig zijn er vandaag twee samples van die VGA koelers gearriveerd bij Space Promotion. Ik heb ze even mogen bekijken en ik moet zeggen dat dat er heel interressant uitziet. Ik ben verkocht, ik ga er zogauw ze leverbaar zijn eentje kopen. Er is een klein model voor de lichtere GPU's en een schitterende zware jongen voor de zware gpu chips. En je kunt zeggen wat je wilt maar qua afwerking schiet je met Zalman altijd raak. Zie voor iets meer info dit nieuwsberichtje: http://www.ccmod.com/nieuws.php/128

Helaas kan Zalman fabriek deze kaart nog niet in grote aantallen leveren, dat laat nog even op zich wachten. Mocht er bij het verschijnen in de reguliere handel genoeg interresse zijn voor deze koelers dan behoort een inkoopactie met interressante prijzen zeer zeker tot de mogelijkheden.

Tering, wat een lap tekst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pureoptical BB neemd ook mijn CFFL's meej (zitten ook bij zijn besteling...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
(jarig!)
Pureoptical < Ik hoop wel dat je weet wat je over je nek haalt, want dit is echt wel een boel werk strakkies met inpakken enzo :)
Trouwens veruit de mooiste aktie tot nu toe voor mij, dus laat hem alsjeblieft lukken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Granny schreef op 06 september 2002 @ 22:59:
Pureoptical < Ik hoop wel dat je weet wat je over je nek haalt, want dit is echt wel een boel werk strakkies met inpakken enzo :)
[..]
Daarom doen Pureoptical en ik 'm ook samen ;)
Is handig, hij woont in de stad naast me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
enne al foto's van de uv ccfl ? ik weet niet of ik die of die blauwe zal nemen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UV is nog niet binnen, volgt

ben nu pics van de bonte aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK hier enkele pics die ik in de gauwigheid gemaakt hebt:

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0385.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0386.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0389.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0390.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0391.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0394.JPG

Jullie zien:
De degelijke verpakking met kleurcodes, de handleiding en het bevestigingsspul plus boorsjabloontje

Kabelboompje met Molexen en switch, Details van ccfl in plexi

3 kleurige in actie, 2kleurigen en driekleurige in actie

NEED I SAY MORE???????

In het echt zijn ze nog mooier. Ze zien er echt heel mooi uit en zijn superkompleet. Maak van de week nog pics van de lampjes in mijn Lian Li, dan komt het misschien beter over, in het echt zijn ze vetter.

Ik zal de eerste Nederlandstalige Sunbeam CCFL review schrijven en die van de week op www.ccmod.com posten.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ SUNBEAM ROELEERD!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granny schreef op 06 september 2002 @ 22:59:
Trouwens veruit de mooiste aktie tot nu toe voor mij, dus laat hem alsjeblieft lukken! _/-\o_
PARDON :( :( 8)7 8)7 :X :X :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
(jarig!)
Goh hey nitraat, jij hier :o Snel inschrijven joh :) mooie ccfl's enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL hier inschrijven? Binennkort liggen ze in me webshop , k'ben gek zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel blauw/rode ccfl's zijn er nu besteld? nog steeds te weinig toch? of klopt de site nou niet? snap er weinig meer van hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ff een vraagje, ik zie op de site dat er ook fannetjes zijn met red-red-red leds zijn....alleen staan die niet op jullie lijstje! Ik ben zelf ook een beetje aan het modden en wil graag alles met rood licht hebben....
Nu is m'n vraag dus, worden die rode led-fans ook nog leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 14:23:
hoeveel blauw/rode ccfl's zijn er nu besteld? nog steeds te weinig toch? of klopt de site nou niet? snap er weinig meer van hmmm
276 - CCFL rood
CCFL rood, extra scherp licht, extra felle kleur € 15,50 - 8 stuks
278 - CCFL blauw
CCFL blauw, extra scherp licht, extra felle kleur € 15,50 - 43 stuks

Rode zijn niet zo gewild zo te zien. Blauwe daarentegen wel :)
cooolkast schreef op 07 september 2002 @ 14:24:
Ff een vraagje, ik zie op de site dat er ook fannetjes zijn met red-red-red leds zijn....alleen staan die niet op jullie lijstje! Ik ben zelf ook een beetje aan het modden en wil graag alles met rood licht hebben....
Er zijn al meer aanvragen gedaan voor r+r+r LED-fans, dus ik zal het ff met Pureoptical bespreken als hij online is. Ik kan nu niet zeggen "ja, we voegen ze toe", want PO en ik hebben afgesproken niets meer toe te voegen, omdat er anders té veel keuze komt, waardoor de 30 stuks per product nooit gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Ruuddie schreef op 07 september 2002 @ 16:59:
[...]

276 - CCFL rood
CCFL rood, extra scherp licht, extra felle kleur € 15,50 - 8 stuks
278 - CCFL blauw
CCFL blauw, extra scherp licht, extra felle kleur € 15,50 - 43 stuks

Rode zijn niet zo gewild zo te zien. Blauwe daarentegen wel :)
Hmmz. Please meer rode bestellen :D.

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
(jarig!)
Ja, en ook meer blacklight/uv CCFL'etjes en ook meer paps-fan...
Snap niet dat er niet meer animo is voor de paps-fan.
Wil niemand een stil systeem ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag bij de verzendingsmethodes staan dat de verzendingen in nederland gebeuren, maar nu woon ik in belgië en vind de producten van deze inkoopactie :9~ . Is er een mogelijkheid dat ik toch kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde eigenlijk, die 2 kleuren combo, blauw-rood....zijn er daar echt nog geen 30 van ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25
Granny schreef op 07 september 2002 @ 17:13:
Ja, en ook meer blacklight/uv CCFL'etjes en ook meer paps-fan...
Snap niet dat er niet meer animo is voor de paps-fan.
Wil niemand een stil systeem ofzo?
et geluids nivea kan niet veel hoger bij mij, had nooit een coolermaste HHC-001 moeten kopen :(

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil eigelijk wel 1 rode ccfl, blauwe, 2 papst fans en een fanguard, maar ik wil eerst zekerheid dat ik het kan gebruiken. Daarom heb ik in het grote glowpad topic een vraag gesteld, maar de mense willen nie antwoorde :'(
HINT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 18:03:
Ik zag bij de verzendingsmethodes staan dat de verzendingen in nederland gebeuren, maar nu woon ik in belgië en vind de producten van deze inkoopactie :9~ . Is er een mogelijkheid dat ik toch kan bestellen?
Moet kunnen, moet ik alleen ff navragen van de week of dat ook met die 6 euro kan lukken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cooolkast schreef op 07 september 2002 @ 14:24:
rood-rood-rood zit er even niet in. Misschien iets voor de volgende aktie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik dit dan bestellen want ik wil er ook wel een (blauw/blauw/blauw die van 8.95 euro) kan dat nog of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:42:
Hoe moet ik dit dan bestellen want ik wil er ook wel een (blauw/blauw/blauw die van 8.95 euro) kan dat nog of niet?
registeren bij laupro.nl dan deelnemen aan de inkoop actie. Daarna bestellen wat je wilt en afwachten op mail op de dag van sluiting van deze actie en dan geld overmaken en tenslotte wachten op pakketje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, zo doen we het!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 12:00

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Misschien ff een vraagje wat hier niet hoort, maar hoeveel ccfl's e.d. kunnen er op een 300 wat voeding?
xp2100+, 3 casefans, en 4 ccfl's?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet in principe kunnen, deze trekken per ccfl 2.85 W (_+0.3)

Hier alvast een voorproefje in action:

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_PICT0412.jpg

De review komt asap op www.ccmod.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 01:36:
Moet in principe kunnen, deze trekken per ccfl 2.85 W (_+0.3)

Hier alvast een voorproefje in action:

[afbeelding]

De review komt asap op www.ccmod.com
Dude, da's übergeil!!

Wat ik me alleen afvraag, is of dat een Rood-blauwe CCFL én een UV CCFL samen in één kast kunnen, zonder dat het effect van die UV CCFL vervalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Wooow, mooooooi!!! Wil ik ook! :)
Oh ja, ik heb ze al besteld :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook een besteld :D (dit word mijn eerste mod :)) is dit er eigenlijk moeilijk in te zetten ? (met boren enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 20-09 12:00

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik las bij een revieuw op Metkumods dat er nu speciale "bakjes" zijn, speciaal voor de invertors.
Is het misschien een leuk idee om deze ook mee te nemen in de IA?
Dit omdat het ook een beetje bij de CCFL hoort.

Wat ook een erg mooi iets is is dat er 2 aansluitingen op een invertor zitten. 8)7

http://www.metku.net/inde...beam_multicolor/index_eng

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

ff een vraagje over die LED-fan b+b+b: als ik die op 7v zet, gaan die LEDjes dan nog aan en hoe fel zijn ze dan nog? Zou je daar een plaatje van kunnen schieten?

Want ik wil erg graag een stil systeem, maar deze fannetjes zijn wel errug :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op 08 september 2002 @ 10:17:
[...]

Dude, da's übergeil!!

Wat ik me alleen afvraag, is of dat een Rood-blauwe CCFL én een UV CCFL samen in één kast kunnen, zonder dat het effect van die UV CCFL vervalt...
Dit zijn: een rood/blauw, blauw/groen en een rood/blauw/groen tegelijk. Ik heb alle drie de samples even ingebouwd, piece of cake. Moeilijk dit effect op een foto vast te leggen, realiteit is veeeeeeeeeel mooier, ben vannacht 4 keer op gestaan om de PC aan te zetten en te kijken, w000000t.

Hier zit dus geen uv buis in, maar op de een of andere manier lijkt het er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 10:26:
Ik heb er ook een besteld :D (dit word mijn eerste mod :)) is dit er eigenlijk moeilijk in te zetten ? (met boren enzo)
Het enige wat je moet boren is een rond gaatje voor de schakelaar. Boorsjabloon zit er bij!!! De rest gaat met sticky klitteband tape, zo gebeurt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunderman_303 schreef op 08 september 2002 @ 12:28:
Ik las bij een revieuw op Metkumods dat er nu speciale "bakjes" zijn, speciaal voor de invertors.
Is het misschien een leuk idee om deze ook mee te nemen in de IA?
Dit omdat het ook een beetje bij de CCFL hoort.

Wat ook een erg mooi iets is is dat er 2 aansluitingen op een invertor zitten. 8)7

http://www.metku.net/inde...beam_multicolor/index_eng
Dat zijn geen losse bakjes maar is het nieuwe type inverter wat in de toekomst op de markt komt. Vooralsnog krijgen wij het type met de klitteband wrap!!! Maar niet getreurd, het blijven strakke lampjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 08 september 2002 @ 13:18:
ff een vraagje over die LED-fan b+b+b: als ik die op 7v zet, gaan die LEDjes dan nog aan en hoe fel zijn ze dan nog? Zou je daar een plaatje van kunnen schieten?

Want ik wil erg graag een stil systeem, maar deze fannetjes zijn wel errug :9~.
De ledjes zullen op 7 V iets minder fel branden, maar hoe fel???? Geen idee. Rond de 20e komen er fans binnen, ga ik gelijk een sample oppikken en fotograferen op 7Volt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:03:
[...]

Dit zijn: een rood/blauw, blauw/groen en een rood/blauw/groen tegelijk. Ik heb alle drie de samples even ingebouwd, piece of cake. Moeilijk dit effect op een foto vast te leggen, realiteit is veeeeeeeeeel mooier, ben vannacht 4 keer op gestaan om de PC aan te zetten en te kijken, w000000t.

Hier zit dus geen uv buis in, maar op de een of andere manier lijkt het er wel op.
Ik begreep al dat er geen UV CCFL in zat, maar ik bedoelde het gewoon als vraag aan andere modders :P
Wie weet dat al iemand anders al een UV en een andere kleur bij elkaar in de kast heeft gelegd.
Ik vind het namelijk zonde om zelf een rood-blauwe en een UV te nemen als die UV niet werkt icm. andere kleuren.
Ik zal Bright (die gast van Sunbeam) ff meelen, met die vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Laatst online: 19-09 16:28
Hey kunnen jullie ook van die glowwires toevoegen? Ik zag dat ze die hadden op de site van sunbeam....

weet je hoe gaaf die zijn.. ik denk dat daar wel animo voor is?

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Hoe zit het met die UV ccfl???

Is dat een goede blacklight, of zo'n wazig ding dat een beetje paarsig licht geeft.
Ik heb namelijk al eens 1 gezien die gewoon slecht was.

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
hightower schreef op 08 september 2002 @ 16:03:
Hoe zit het met die UV ccfl???

Is dat een goede blacklight, of zo'n wazig ding dat een beetje paarsig licht geeft.
Ik heb namelijk al eens 1 gezien die gewoon slecht was.
Ik heb Sunbeam net gemeeld met de vraag hoe die UV CCFL's eruit zien. Nu maar hopen dat ze een meel terug sturen met plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Burning_Tyre schreef op 08 september 2002 @ 15:57:
Hey kunnen jullie ook van die glowwires toevoegen? Ik zag dat ze die hadden op de site van sunbeam....

weet je hoe gaaf die zijn.. ik denk dat daar wel animo voor is?
Pureoptical op 5 sept: "Update: De Glowwire verdwijnt even van het toneel. Levering valt niet te regelen binnen het bestek van deze inkoopaktie, dan zouden jullie te lang op de spullen moeten wachten. Iedereen is gebaat bij een snel goed afgehandelde inkoopaktie. Per slot van rekening wil je zo snel mogelijk na je betaling ook je goodies in ontvangst nemen."

Pureoptical op 6 sept: "Zal nog een poging wagen te achterhalen wanneer de gloeidraden ons kunnen bereiken, maar nogmaals niemand is gebaat bij langdradige akties. Op een gegeven moment is de animo en het enthousiasme van de deelnemers verdwenen. Die glowwire zal zo gauw mogelijk in een aktie komen, al betwijfel ik of het in deze actie lukt."

Pureoptical later op 6 sept: "Ben dus vandaag nog bij Space promotion geweest om een en ander te vragen en te checken. Glowwire is echt niet haalbaar. Maar de vervolgactie gaat zeker komen."

Met andere woorden, neen, die komen niet bij deze inkoop actie, omdat jullie anders té lang op de spullen moeten wachten, en da's niet te bedoeling he.
Maar Pureoptical en ik gaan als deze IA af is gelopen weer een nieuwe IA starten, waarbij onder andere ook glowwires bij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddieboy heeft gesproken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
(jarig!)
gaat wel aardig met die blauwe fan.. :) al veel meer dan 100 al..
Maar kom op peeps... de paps fan is ook lekker stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Granny schreef op 08 september 2002 @ 21:08:
gaat wel aardig met die blauwe fan.. :) al veel meer dan 100 al..
Maar kom op peeps... de paps fan is ook lekker stil..
Ja, en we zijn pas net bezig he :)
We hebben nog 14 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:06
Ik heb al wel de maat van 4mm diameter voorbij zien komen, maar nog niet de lengte.
Hoe lang zijn die dingen, want ik ben nog steeds aan het zoeken naar een eenvoudige oplossing om de ingekochte SED1330 LCDs te kunnen voorzien van backlights.
Indien ze vrij kort zijn, heb ik wel interesse in een aantal en er zijn vast nog wel meer mensen die ook meegedaan hebben aan die LCD inkoop, die er dan ook interesse in hebben.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
TD-er schreef op 08 september 2002 @ 21:39:
Ik heb al wel de maat van 4mm diameter voorbij zien komen, maar nog niet de lengte.
Hoe lang zijn die dingen, want ik ben nog steeds aan het zoeken naar een eenvoudige oplossing om de ingekochte SED1330 LCDs te kunnen voorzien van backlights.
Indien ze vrij kort zijn, heb ik wel interesse in een aantal en er zijn vast nog wel meer mensen die ook meegedaan hebben aan die LCD inkoop, die er dan ook interesse in hebben.
De CCFL's zijn 30 cm lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die maat van 4mm heb ik gevraagd, maar dat wist hij niet.... Ik heb wel ergens gelezen dan de ccfl's 1cm zijn (ik weet niet meer op PO dat heeft gezegd, of dat dat op de site staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meet er straks een op, diameter ccfl, diameter buis, lengte etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wanneer sluit deze actie?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 22:28:
Ik meet er straks een op, diameter ccfl, diameter buis, lengte etc.
ik w8 in spannig :) wat een IA ik ben er gewoon verliefd op :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
22 september pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, die blauwe fans, worden die nu nog goedkoper? aangezien ze al ruim over de 100 heen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 22:43:
hmmm, die blauwe fans, worden die nu nog goedkoper? aangezien ze al ruim over de 100 heen zijn :P
Pureoptical gaat woensdag naar Space toe, en dan vraagt hij ff of de prijzen van de blue LED fans omlaag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk gaat die prijs voor de blauwe fans omlaag. Verwacht geen euro's, maar enkel eurocenten. De marge is vrij klein in deze aktie.

Update: lees hier een uitgebreide review van de Sunbeams.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ff snel vraag/mededeling aan mensjes die deze actie leiden:

Kheb dus 5 PAPST fans besteld, zeer waarschijnlijk gaan we dat aantal van 50 NIET halen (staan pas op 9 geloof ik), kan jullie deze dan toch voor me bestellen voor evt. normale prijs? Scheelt mij weer die 5 euro extra verzend kosten als ik em nog appart moet gaan verzenden, snap? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Ik heb een Zalman northbridge cooler besteld, maar er zijn er ook nog geen 30. Stel dat we de 30 niet halen, wat dan? Gaat de prijs dan omhoog? of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 15:26:
Ok ff snel vraag/mededeling aan mensjes die deze actie leiden:

Kheb dus 5 PAPST fans besteld, zeer waarschijnlijk gaan we dat aantal van 50 NIET halen (staan pas op 9 geloof ik), kan jullie deze dan toch voor me bestellen voor evt. normale prijs? Scheelt mij weer die 5 euro extra verzend kosten als ik em nog appart moet gaan verzenden, snap? :)
Burning_Tyre schreef op 09 september 2002 @ 15:44:
Ik heb een Zalman northbridge cooler besteld, maar er zijn er ook nog geen 30. Stel dat we de 30 niet halen, wat dan? Gaat de prijs dan omhoog? of wat?
Als de aantallen niet gehaald worden is het iig niet zo dat het product niet door gaat. De prijzen kunnen hoog uit iets hoger worden, hoewel ik niet verwacht dat je dan alles tegen de Space prijzen moet kopen, ik denk dat de prijzen daar toch nog onder liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht rustig af, we hebben nog twee weken, en er valt misschien wel wat te ritselen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swipe is in da house!!!! Hij krikt de aantallen aardig op. Hier zullen de mede tweakers je dankbaar voor zijn. En meteen met stip op de 1e plaats. LIMBO rulezzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nodig:
1 rode ccfl
1 blauwe ccfl
2 papst fans
1 fanguard
1 fanadapter 60-->80mm

Is het nu zo dat jullie aan alles kunnen komen, behalve de fanadapter?
Ik zie dat de rode ccfl's niet zo in trek zijn. Hoeveel zijn er nodig om ze 15.50 te laten kosten? Kunnen jullie ook niet op 1 of andere manier aan zo'n fanadapter komen? (tot 10 euro) ;) Dat zou erg handig zijn, want dan kan ik al mijn CM spulle bij deze IA kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik of Ruuddie zullen eens rondkijken, Regenboog hier in de stad heegt ze liggen : een alu en een zwarte kunststof, prijs weet ik ff niet, kijk zaterdag wel ff.

Bestel nu maar gewoon die rooie lamp, net voor het einde van de aktie ga ik nog eenmaal de aantal doornemen met Space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m gevonden! Bij regenboog.net
Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/Fan%20adapter%2060%20x%2080%20Asaka.jpg
5.95 met fanguard
Tis niet zo dat ik zeker bij deze IA iets koop, eerst ff mn geld telle :) maar ik denk t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
hey pureoptical ik haal ze toch op is die regenboog ver weg ?ik heb nml ook een fanadapter nodig.

EDIT>> mischien een stomme vraag hoor maareh zijn de bedragen inclusief btw ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:10:
ik heb m gevonden! Bij regenboog.net
[afbeelding]
5.95 met fanguard
Tis niet zo dat ik zeker bij deze IA iets koop, eerst ff mn geld telle :) maar ik denk t wel
Als je niks besteld ga je maar op de fiets naar de Regenboog!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regen
Biobakker schreef op 09 september 2002 @ 22:13:
hey pureoptical ik haal ze toch op is die regenboog ver weg ?ik heb nml ook een fanadapter nodig.

EDIT>> mischien een stomme vraag hoor maareh zijn de bedragen inclusief btw ?
Zaandam Heerlen:: woopie

Als je komt laat je me ff weten wat je van de regenboog wil hebben, haal ik het alvast. En nee, het is niet zo ver hier vandaan, en ja aktieprijzen inclusief BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO wat doe jij met mijn icoon :P
nee, hij is niet gejat, dynamisch icoon is door mij gemaakt voor ccmod.com corecrew

editje:
ik heb toch maar een enverloppe gekozen, ipv een doos voor 1 fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:51:
Swipe is in da house!!!! Hij krikt de aantallen aardig op. Hier zullen de mede tweakers je dankbaar voor zijn. En meteen met stip op de 1e plaats. LIMBO rulezzzz
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Toch maar ff wat besteld. Vooral die CCFL's zien er goed uit en omdat ze compleet zijn met de hele zut, kan ik ze goed gebruiken voor me ouwe kast waar ik 1 CCFL gesloopt heb en me nieuwe PC-70 met Windowed Side Plate :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 12:18

jelmo

A.K.A. jelmo

eej luitjes, ik heb ook ff besteld :) een echte tweaker ken niet zonder deze geile dingetjes :)

I don't ride fast, i fly low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:48:
regen
[...]

Zaandam Heerlen:: woopie

Als je komt laat je me ff weten wat je van de regenboog wil hebben, haal ik het alvast. En nee, het is niet zo ver hier vandaan, en ja aktieprijzen inclusief BTW
naja met ov is t free >:) :D gebruik ik die 6 euro wel voor die fanadapter =)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weeds
  • Laatst online: 01-07 14:11

Weeds

what is a weed...

Kunnen die gave ccfls niet onder rembours worden verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoWeedsNoWorries schreef op 10 september 2002 @ 11:53:
ik d8 et niet... maar je kan Pureoptical best vertrouwen hoor. (hij is ook nog es siteadmin @ccmod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoWeedsNoWorries schreef op 10 september 2002 @ 11:53:
Rembours is te kostbaar en te omslachtig. Plus daar komt nog bij dat ik dan de CCFL's moet gaan voorschieten en daar heb ik geen behoefte aan. Als je er behoefte aan hebt krijg je mijn NAW gegevens. Inkoopacties werken nu eenmaal zo als ze werken. Als ik met voorschieten begin bij een klant dan volgen en meer. Sorry. Je kunt ze eventueel wel rechstreeks bij de importeur bestellen onder rembours, maar dan ben je wel een smak meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK prijsupdate:
LED fans: bl-bl-bl zakt nu definitief naar 8.75
LED fan : multi r-g-b zakt nu definitief naar 9.60 (geen minimum meer vereist!!)

Aanvulling: aangezien er op de fans standaard geen grilletje zit hebben we deze ook in de aktie opgenomen: Standaard chrome fanguard 80 mm: 1.70 (boven de 150 stuks: 1.55 Moet lukken)

Ruuddieboy, pas jij straks LauPro even aan! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
(jarig!)
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 12:39:

Aanvulling: aangezien er op de fans standaard geen grilletje zit hebben we deze ook in de aktie opgenomen: Standaard chrome fanguard 80 mm: 1.70 (boven de 150 stuks: 1.55 Moet lukken)
Jaaaaaaaa.. die hadden we ook net nodig!! tnx :> :> :> :> :> :>
Het verschil voor die blauwe fans van wat het naar beneden gaat t.o.v. eerst is niet zo groot (altijd mooi meegenomen). Maar daaruit kan ik concluderen dat hetgene waar niet de aantallen voor gehaald gaan worden dat daarbij de prijs niet zoveel omhoog gaat? enkele euro centjes? Max 1/2 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We doen heel hard ons best om de genoemde prijzen ook bij kleinere aantallen hand te haven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
(jarig!)
Ik vind trouwens die draak in die window kit erg mooi. Kan ik die ook bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Willen we allemaal even de "305 - HDD ATA133 60cm flex PVC/zilver 3 connectors
HDD ATA133 60cm flex PVC/zilver 3 connectors € 10,00" bestellen... dan komen we tenminste op het juiste aantal uit :)

Ohw ja... dit is GEEN vraag maar een EIS })

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granny schreef op 10 september 2002 @ 13:16:
Ik vind trouwens die draak in die window kit erg mooi. Kan ik die ook bestellen?
De draak is ivm exportbeperkingen niet leverbaar!!! grapje, maar draak is niet in de aanbieding, die etch zul je zelf moeten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:51:
lol ;)

sja, dat krijg je als je voor 6 man moet meebestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik moet zeggen, SunBeamTech heeft practig spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
zijn er nou al foto's van de uv ccfl's ??

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biobakker schreef op 10 september 2002 @ 15:18:
zijn er nou al foto's van de uv ccfl's ??
NEEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Dat zijn toch black light ccfl's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Burning_Tyre schreef op 10 september 2002 @ 15:25:
Dat zijn toch black light ccfl's??
Ja :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Heb je daarvoor nog speciale andere verf nodig als je dingen wilt laten oplichten? Lijkt me wel tog?

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.