Syzzer schreef op 06 september 2002 @ 16:02:
[...]
Okay, dan w8 ik wel op die actie, maar 1,5 meter is toch te weinig voor een keyboard mod? Op ccmod hebben ze het over een kit met 3,3 meter draad en een batterij-bakje. Komt die daar dan ook bij en wat gaat die dan kosten?
Deze kits zijn standaard voorzien van een 12V invertor en 1,5 meter wire, maar we proberen te kijken of we langere kits of extra losse wire kunnen regelen. Misschien zijn er tegen die tijd ook soundactivated glowwire invertors te krijgen (helemaal wauw).
Ben dus vandaag nog bij Space promotion geweest om een en ander te vragen en te checken. Glowwire is echt niet haalbaar. Maar de vervolgactie gaat zeker komen.
Over de fans: de fans hebben geen RPM draadje!!! Er zit standaard geen grill bij, maar we proberen nog een grill in de actie mee te nemen (tegen een acceptabele prijs)
Over de ccfl's: de twee en driekleurenvariant zijn binnen (althans de samples) en ik heb van elk een voorbeeld hier liggen om ze even uitgebreid te bestuderen!! Ik moet zeggen, dit is echt magnifiekspul!!! Vergeet de normale ccfl's nu maar, als je dit gezien hebt wil je niets anders meer, ik vertel:
De buis zit in een schitterende plexi buis (met dunne witte streepjes) en is aan elk einde voorzien van een plexi blokje zodat bevestiging kinderspel is!! De inverter kan 2 ccfl's van stroom voorzien en is in een klittebandwrap geheel geissoleerd terwijl ie toch zijn eventuele warmte kwijt kan. Heb er een een half uur aangehad en alles bleef koel. Aan de invertor zit een komplete kabelboom inclusief een mooie zwarte ronde tuimelschakelaar en een doorlopende molexconnector. Er zitten klitteband bevestigings plakkers bij om de ccfl te bevestigen en een klittebandstikker om de invertor vast te zetten. Er wordt ook nog een rond boorsjabloontje bijgeleverd om de switch in te bouwen. En voor de echte n00bs onder ons: Ja er zit een gebruiksaanwijzing bij van twee a viertjes. Dit zit dus allemaal standaard bij de buisjes!!!!
Alles zit zeer goed en degelijk verpakt, wil de postbode daar eentje van mollen, dan heeft ie minimaal een maatje 44 nodig. :|(
Nu nog even over de VGA koelers: Toevallig zijn er vandaag twee samples van die VGA koelers gearriveerd bij Space Promotion. Ik heb ze even mogen bekijken en ik moet zeggen dat dat er heel interressant uitziet. Ik ben verkocht, ik ga er zogauw ze leverbaar zijn eentje kopen. Er is een klein model voor de lichtere GPU's en een schitterende zware jongen voor de zware gpu chips. En je kunt zeggen wat je wilt maar qua afwerking schiet je met Zalman altijd raak. Zie voor iets meer info dit nieuwsberichtje:
http://www.ccmod.com/nieuws.php/128
Helaas kan Zalman fabriek deze kaart nog niet in grote aantallen leveren, dat laat nog even op zich wachten. Mocht er bij het verschijnen in de reguliere handel genoeg interresse zijn voor deze koelers dan behoort een inkoopactie met interressante prijzen zeer zeker tot de mogelijkheden.
Tering, wat een lap tekst