Je moet maar zo denken, niet geschoten is altijd MISBezzerk schreef op 22 september 2002 @ 22:29:
......nu of nooit..........
* Bezzerk zet een 2e CCFL in de bestelling![]()
Je moet maar zo denken..... uuhm.. dunno vul maar wat wijs in
Wie, Wat, Waar...
Hey, kan je mij die ook ff meelen? (strypbam@brunssum.net)Tentacle1 schreef op 22 september 2002 @ 22:14:
[...]
Jep daar heb je gelijk in, maar ik wou gewoon wat meningen zien... nouja maakt niet uit, ik ben er inmiddels uit (manier 1 gewoon). K heb t uiteindelijk bepaald door zelf ff de case na te maken in PSP en wat te spelen met de belichtingsopties.
Ik heb in zo'n lange tijd nog nooit zoveel getwijfeldMaar ik ben er nu echt zeker van hoor
B.t.w. de d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. actie wordt uiteraard doorgevoerd... afronden naar boven dus... hmm s kijken... dat wordt dan 99,40 naar 100,00 dan maar. Ietsies meer kan ook het geval zijn, maar zoals ik altijd zeg: komt goed!
Ik ben namelijk ook zwaar aan het twijfelen hoe ik het ga doen, (rood en blauw) maar ik heb maar 2x rood/blauwe CCFL gekozen, voor elke kant ene...
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
uuuhmm ja.....PoKi schreef op 22 september 2002 @ 22:34:
[...]
Je moet maar zo denken, niet geschoten is altijd MIS![]()
[klokkijkmode]
Stop die IA voordat PoKi me nog meer spullen aapraat op IRC
[/klokkijkmode]
btw: mijn "d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f." actie word denk ik wel succes.... krijg ik dan ook me spullen met een goude strik ? ? ?
I don't ride fast, i fly low
Ruuddie schreef op 22 september 2002 @ 22:37:
[...]
Hey, kan je mij die ook ff meelen? (strypbam@brunssum.net)
Ik ben namelijk ook zwaar aan het twijfelen hoe ik het ga doen, (rood en blauw) maar ik heb maar 2x rood/blauwe CCFL gekozen, voor elke kant ene...
Waar zitten jullie??Bezzerk schreef op 22 september 2002 @ 22:38:
[...]
uuuhmm ja.....![]()
[klokkijkmode]
Stop die IA voordat PoKi me nog meer spullen aapraat op IRC![]()
![]()
[/klokkijkmode]
/edit: niet in #CME op irc.tweakers.net iig, daar is het super rustig
Ik lek nix uit hoor, ben maar niet bangTentacle1 schreef op 22 september 2002 @ 22:39:
[...]
d8 het niet want dan is mijn ontwerp gelijk bekend, maar k ga even kijken wat ik voor je kan doen...
irc.chatcity.nl
#duifel
[/reclamemode]
ook inloggen he? en dan naar de juiste IA gaanSe7enth_son schreef op 22 september 2002 @ 22:38:
Hoe bestel ik iets? Ik heb me geregistreerd en ook al geactiveerd. Ik krijg het echter niet voor elkaar om iets toe te voegen. Waar moet ik zijn???
Bezzerk schreef op 22 september 2002 @ 22:38:
[...]
uuuhmm ja.....![]()
[klokkijkmode]
Stop die IA voordat PoKi me nog meer spullen aapraat op IRC![]()
![]()
[/klokkijkmode]
Hee, zo'n window kit hae, staat dat niet beter als die je zelf gemaakt hebt
Mare idd, top IA (
Als Bezzerk er niet over begonnen was dan euuu, had ik niet mee gedaan
Wie, Wat, Waar...
Ik BEN ingelogd, dan ga ik naar <Overzicht>, daar klik ik op de goede IA en dan krijg ik een hele productlijst. Maar hoe krijg ik zo'n product besteld? Ik zie nergens een knop 'toevoegen' ofzo.
Wat doe ik fout???
Over dat late bestellen: ik ben een tijd weggeweest, ik zag de IA pas een half uur geleden voor het eerst. En dus is het nu HAAST
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Sorry dat ik je meesleurPoKi schreef op 22 september 2002 @ 22:44:
Als Bezzerk er niet over begonnen was dan euuu, had ik niet mee gedaan
gewoon masterlijke IA dit
Eerst onderaan de IA op "deelnemen aan deze IA" klikkenSe7enth_son schreef op 22 september 2002 @ 22:44:
[...]
Ik BEN ingelogd, dan ga ik naar <Overzicht>, daar klik ik op de goede IA en dan krijg ik een hele productlijst. Maar hoe krijg ik zo'n product besteld? Ik zie nergens een knop 'toevoegen' ofzo.
Wat doe ik fout???
Over dat late bestellen: ik ben een tijd weggeweest, ik zag de IA pas een half uur geleden voor het eerst. En dus is het nu HAAST
Jongens, als je iets moet veranderen, doe het NU, want binnen 10 minuten is de IA dicht

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 22-09-2002 22:56 . Reden: b.t.w. is niet mijn pc ;) ]
Ey! ben je niet nog wat vergeten?? nog een fanguardje? een windowkit is ook wel vet
Schiet maar op, nog 4 min!
[/stemmetje iun je hoofd]
Nopes, "Pureoptical (Mark Aretz)", zie LauProEmcee schreef op 22 september 2002 @ 23:06:
moet het niet zijn Mark Aertz?
Die zie je boven in je adresbalkVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:05:
ummm maybe un domme vraag maare waar kan ik me ID vinden?
Dus inloggen en overzicht en deelnemers en dan je zelf eruit kiezen en dan kijken...
Toch RuuddieBoy?
Op de deelnemers site, http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=97&p=d, en daar op je user naam klikken.Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:05:
ummm maybe un domme vraag maare waar kan ik me ID vinden?
Dan staat er in de adres balk "http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=*", waar * je user ID is
Verwijderd
morgen ben je de eerste!
Verwijderd
plaats hep je niet nodig alleen bij postbank..........see helpEmcee schreef op 22 september 2002 @ 23:18:
nog een vraag: welke plaats staat die bank? wil rabo-internetbankieren weten
Verwijderd
dat zeg ik dus, iedereen asap betalen, dan kan je ook eerder bestellen.Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:27:
[...]
Ik bestel pas als ik het geld heb, of jij hebt toevallig ff 11.000 euroos liggen, dan kan het wel!
Verwijderd
1x Zalman NB32-J € 5,50 € 5,50
1x Zalman Thermal Adhesive € 4,05 € 4,05
2x Zalman Fan mate € 5,50 € 11,00
4x Standaard chrome fanguard 80 mm € 1,70 € 6,80
2x HDD ATA133 60cm flex PVC/zilver 3 connectors € 10,00 € 20,00
1x FDD 60cm flex PVC/zilver 3 connectors € 8,00 € 8,00
alleen dit kan natuurlijk nooit in een enveloppe??
1x Envolope + verzendkosten (onverzekerd) (TPG
ken ik dit wijzigen? of moet ik pureoptical hier voor mailen?
Verwijderd
Maak gewoon bedrag van doos over, dus 6 euro ipv 3 euro voor de verzending, komt wel goedVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:23:
zeg, lomp,lomp,lomp,lomp maar bij mij is het een bestelling van:
1x Zalman NB32-J € 5,50 € 5,50
1x Zalman Thermal Adhesive € 4,05 € 4,05
2x Zalman Fan mate € 5,50 € 11,00
4x Standaard chrome fanguard 80 mm € 1,70 € 6,80
2x HDD ATA133 60cm flex PVC/zilver 3 connectors € 10,00 € 20,00
1x FDD 60cm flex PVC/zilver 3 connectors € 8,00 € 8,00
alleen dit kan natuurlijk nooit in een enveloppe??
1x Envolope + verzendkosten (onverzekerd) (TPG
ken ik dit wijzigen? of moet ik pureoptical hier voor mailen?
Verwijderd
HeerlenEmcee schreef op 22 september 2002 @ 23:18:
HeerlenEmcee schreef op 22 september 2002 @ 23:18:
/edit: toch maar ff refreshen voordat ik post in het vervolg
Verwijderd
ok komt voor (of na) de bakker
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 23:32 . Reden: tsssjjaaaa ]
Verwijderd
doemaar, is makkelijkerVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:28:
Ok maar moet ik het er nog bij vermelden ook?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 23:55 . Reden: Post #200, woei!! ]
Verwijderd
ja klopt zag ik maar als ik bij persoonlijk kijk dan staat er :Je aanmeldings-id is: ****. Vermeld dit nummer als je het geld overmaakt zodat de starter sneller kan zien van wie wat is. en dit id nummer is weer anders...dus welke gebruik ik nu...Ruuddie schreef op 22 september 2002 @ 23:14:
[...]
Op de deelnemers site, http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=97&p=d, en daar op je user naam klikken.
Dan staat er in de adres balk "http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=*", waar * je user ID is

Heeft nog niet echt nut, ik ben pas 4 oktober terug uit RomeVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:22:
[...]
dat zeg ik dus, iedereen asap betalen, dan kan je ook eerder bestellen.
Welke plaats staat de bank?? Het is toch eerder wat is je woonplaats
Doe maar allebeiVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:32:
Mannen, er is mij iets niet helemaal duidelijk, ondanks dat het al een keer is uitgelegd. Je hebt namelijk je laupro-ID, dit kun je vinden zoals ruddieboy beschreven heeft, en je aanmeldings-ID, hetgeen je kunt vinden bij "Persoonlijk". Deze twee verschillen wezenlijk van elkaar. Dus welke moet ik aanhouden?
Thus aanmeldings ID (ook wel nick genoemd) en je LauPro ID, thus dat getalletje
/edit: contact je ook wel ff via ICQ, is sneller
Heerlen is niet zo'n dorpje zonder bankTentacle1 schreef op 22 september 2002 @ 23:34:
[...]
Welke plaats staat de bank?? Het is toch eerder wat is je woonplaatsMaargoed da's dus in dit geval hetzelfde
Pureoptical woont in Heerlen, en daar staat gelijk de bank waar hij z'n rekening heeft
[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 22-09-2002 23:59 . Reden: Niet erg nuttige reply... ]
Het opgegeven bedrag is niet over te maken wegens een tekort aan saldo
-edit-
sorry het is al laat
Verwijderd
Zie had je die mail nou maar om 22:55 verstuurd ... was ik toch niet thuis geweest lol
nou ja ff nog wat info over videokaartjes nalezen hier en daar, volgende week groote beurs hier in Eindhoven, nieuw kaartje maar kopen, mn VooDoo3 is nu echt TE oud. kan bf 1942 nie spele en never winter nights ook niet. .... Zit te denken aan een <vul hier merk in> ati radeon 9000Pro 128Mb van zo'n 150 piekjes...
ik houd mn mond wel, tis alweer veel te laat, tijd om te gaan slapen.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Was ook graag naar Eindhoven gegaan ja, maarja, ik heb geen geld, én ik zit dan in RomeVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 01:11:
Ik wil nu ook rabo bank .. BAH moet wachten tot die klote postbank weer open is ...
Zie had je die mail nou maar om 22:55 verstuurd ... was ik toch niet thuis geweest lol
nou ja ff nog wat info over videokaartjes nalezen hier en daar, volgende week groote beurs hier in Eindhoven, nieuw kaartje maar kopen, mn VooDoo3 is nu echt TE oud. kan bf 1942 nie spele en never winter nights ook niet. .... Zit te denken aan een <vul hier merk in> ati radeon 9000Pro 128Mb van zo'n 150 piekjes...
ik houd mn mond wel, tis alweer veel te laat, tijd om te gaan slapen.

Dan maar wachten tot de volgende keer, en dan maar hopen dat ik iets aan de IA heb overgehouden
Verwijderd
Heb geld overgemaakt (plust wa extra uiteraard) heb vermeld mijn laupro UserID (1266) Mijn user nick daaro, mijn nick hiero. Maar wat zie ik nu net bij "peroonlijk" Aanmeldigs ID (1664) vermeld dit ff als je betaald hebt, bla bla. Dus uhm als het niet duidelijk genoeg is over 3 dagen (want ja overmaken naar bank duurt zo lang jah : / klotezooi) dan hoop ik dat het bij deze aangevuld is.
En ruddie, ja dan mag je gewoon niet naar rome he? Wij gaan toch voor? : p
Verwijderd
En ja, dan zeg je dat je een groene en een paarse gaat bestellenTentacle1 schreef op 22 september 2002 @ 22:58:
Best wel hilarisch al dat haastige gedoe terwijl iedereen weken de tijd heeft gehad om de zaakjes op orde te stellen.
en wat bestel je uiteindelijk
een groen en een Blauwe ccfl
vaag mannetje ; )
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 08:51 . Reden: kleurtjes verkeerd d'oh ]
Jep... heb ik lang over zitten te twijflen... paars was toch echt te rose (volgens het plaatje terug in het topic) en blauw kan nog iets paarser worden gemaakt. Maar in dit geval gaat het om nostalgie (rose komt niet voor in DOTT, blauw welVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 08:49:
[...]
En ja, dan zeg je dat je een groene en een paarse gaat bestellen
en wat bestel je uiteindelijk
een groen en een Blauwe ccfl
vaag mannetje ; )
Verwijderd
Maar als ik bij 'persoonlijk' op betaald klik, zie ik id 97. Welke moet ik nu vermelden ?
verder zijn er 2 verschillende id's: als je in de lijst m,et deelnemers op je naam klikt krijg je een nummer, en als je bij persoonlijk naar beneden scrollt staat daar ook weer een nummer
ik heb de laatste genomen
Verwijderd
Verwijderd
Misschien eerst maar eens bestellen ?Emcee schreef op 23 september 2002 @ 11:18:
als iedereen lekker snel betaald kan er begonnen worden met verzenden
Verwijderd
Verwijderd

ok ok, ook niet echt scherp van mijn kant...ach is maandag
ik zie de spullen vanzelf wel
Verwijderd
Waneer krijgen we de spulle nouuuu
duurt het nog langggg
waneer is het nou zo veerrrr
</6 jarige etter mode>
Sterker nog, bij de girotel moet je BANK nummer ZONDER puntjes invullen, Ik meen me VAAG nog iets te herinneren dat bij bank nog zelf iets voor moest, maar dat weet ik niet meer ... we zien wel.
Trouwens je kunt ook aangeven dat je hebt betaald op de laupro site. Login, kies 'deelgenomen inkoop acties' klik op de multicolor ccfl en dan bovenin staat in die tabel 'persoonlijk' en daar kun je dan ff aan clicken dat je betaald hebt. Lijkt me wel zo makkelijk voor PO en RB
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik zou zeggen maak een lijstje, post het hier en vraag aan PO of het nog kan.Abductor schreef op 23 september 2002 @ 14:29:
D'r is niet toevallig nog een mogelijk om een redelijke bestelling (+ redelijke fooi) te plaatsen????
Mijn cash fl0wt zodra ik een mailtje krijg, maar dat heb ik nog nietVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:25:
Ja schiet es op jongens, flowe met die cash, des te sneller jullie zijn, des te sneller moge we hopen op paketjes.
Het adres is overiges redah@LALILAGEENSPAMLALAhoensbroek.net maar dan zonder 'LALILAGEENSPAMLALA' ertussen dus
Verwijderd
Maybe: kingofswingfan@hotmail.comAbductor schreef op 23 september 2002 @ 14:29:
D'r is niet toevallig nog een mogelijk om een redelijke bestelling (+ redelijke fooi) te plaatsen????
Dit topic is gesloten.