Geeft niks, tot volgende week vrijdag is er de tijd om te betalen.Sjadow_ schreef op 27 september 2002 @ 14:44:
He Fleppuhstein, sorry dat ik een beetje laat ben maar ik was het idd een beetje vergeten, ik heb vandaag het geld op de bus gedaan, dus ik doe nog steeds mee.....
Kan je anders niet ff een lijst met GoT-Nicknames van die mensen die nog moeten betalen hier in dit topic zetten, zodat die mensen die geen email lezen het hier kunnen zien?
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
| Sjadow | Geld is onderweg |
| Jawa | onbekend |
| The greater | afgemeld. |
| Viru3000 | onbekend |
| zeronegative | onbekend |
| 1ab | onbekend |
| Dustman4u | onbekend |
je verknipt toch wel weer wat enzo
Ik heb nog hellemaal niks binnen helaasSjadow_ schreef op 02 oktober 2002 @ 16:47:
fleppuhstein, hebbie mijn geld al binnen? of is de postbank weer eens traag ?
en ook pees?
Nee alleen het u profiel kan ik extra inkopen. Omdat dat tenmiste een geheel is.Point-blanK schreef op 02 oktober 2002 @ 17:28:
Hoeveel van welke profielen heb je eventueel over?
en ook pees?
Btw hebben de niet betalende / reagerende zondaars hun leven inmiddels al gebeterd?
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
NEe helaas niet. VAnavond gaat er een reminder naar iedereen die nog op niet betaald staat.FiRePaTH schreef op 03 oktober 2002 @ 00:51:
Just one day left, and counting! Pfft kannie wachten tot ik eindelijk dat rubber binnenheb zodat eindelijk m'n case es afkomt...
Btw hebben de niet betalende / reagerende zondaars hun leven inmiddels al gebeterd?* FiRePaTH denkt van niet
Als je een scanner of digicam hebt maak dan ff een printje dat het is afgeschreven. Maar moet zo ff kijken op mn rekening.Sjadow_ schreef op 03 oktober 2002 @ 15:42:
Fleppuhstein, ik begrijp er echt niks van, maar ja ik heb het in iedergeval opgestuurd en ik zweer je dat het geld binnenkort op je bankrekening staat
BTW is je status door je zelf al op betaald gezet ?
Ik heb nu al de bestelling op gemaakt. Dus die kan morgen gelijk de deur uit. En ik haal dan gelijk ff de enveloppen. Zodat iedereen lekkersnel alles binnen krijgt. En maak dan gelijkff de labels. en overzichten wat er in welke envelop moet.
Ik ga nu ook dit topic laten sluiten en een topic laten openen voor de afhandeling van de IA raamrubber.
Dat had je dus niet moeten zeggen, ik krijg net het volgende bericht van de nauticshop:
[mail]
Geachte heer,
u kunt het factuurbedrag kan worden overgemaakt worden op rekening nr 30 52 87206 t.n.v. H.F. de Boer jachttechniek o.v.v. order nr 032742122442, de originele factuur wordt met het pakket meegezonden.
Helaas zijn wij van 7-10 t/m 13-10 met vakantie
Indien wij het geld binnen hebben wordt de order niet eerder verzonden dan 15 oktober.
met vriendelijke groet
Hendrik Feike de Boer
[/mail]
In ieder geval, ik heb alvast betaald dus dat is geen probleem. van de week ff enveloppen halen en adres stickers maken. Zodat het rubber niet te lang bij mij blijft liggen.
Is niet jou fout boghi, zocht alleen een insteek voor het trieste bericht.
En bedankt hè?fleppuhstein schreef op 04 oktober 2002 @ 18:36:
Net een mailtje gestuurd naar sjadow en diedx. Of hen geld nog onderweg is. Jou vertrouw ik wel Sjadow.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
fleppuhstein schreef op 06 oktober 2002 @ 12:30:
[...]
Dat had je dus niet moeten zeggen, ik krijg net het volgende bericht van de nauticshop:
[mail]
Geachte heer,
u kunt het factuurbedrag kan worden overgemaakt worden op rekening nr 30 52 87206 t.n.v. H.F. de Boer jachttechniek o.v.v. order nr 032742122442, de originele factuur wordt met het pakket meegezonden.
Helaas zijn wij van 7-10 t/m 13-10 met vakantie
Indien wij het geld binnen hebben wordt de order niet eerder verzonden dan 15 oktober.
met vriendelijke groet
Hendrik Feike de Boer
[/mail]
In ieder geval, ik heb alvast betaald dus dat is geen probleem. van de week ff enveloppen halen en adres stickers maken. Zodat het rubber niet te lang bij mij blijft liggen.
Is niet jou fout boghi, zocht alleen een insteek voor het trieste bericht.
Nou ja, jammer dan. Een weekje extra is ook geen ramp, dacht ik zo.
Sorry voor mijn positivo-uitspraak, dat moet je ook nooit doen, inderdaad..
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
DAmn zo bedoel ik het niet, maar sjadow heeft al vroeg aangegeven dat het geld verstuurd was, BTW ik verstuur tog niks naar hem zonder dattie hgeeft betaald, ik heb alleen voor hem mee besteld.
2nd BTW jou geld is ook op mn rekeing nu DiedX
Rustig maar. Het was juist als grap bedoeld. Ik had niet verwacht dat je zo snel op de kast zou zitten!fleppuhstein schreef op 07 oktober 2002 @ 17:52:
[...]
DAmn zo bedoel ik het niet, ...
2nd BTW jou geld is ook op mn rekeing nu DiedX
BTW: Goed werk!
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Unknown
Okee dan weten we in ieder geval wat er verkeerd is gegaan. Ik zie het geld wel te gemoed.Sjadow_ schreef op 08 oktober 2002 @ 18:55:
Fleppuhstein, ik heb een probleem, ik had het geld overgemaakt, althans dat d8 ik, maar kreeg vandaag brief binnen van postbank dat bankreknr niet bestaat, er is dus nog steeds niks overgemaakt
dus ik zal morgen wel weer nieuwe overschrijf ding invullen en alsnog een keer opsturen.... ik had blijkbaar verkeerde bankreknr ingevuld :(:(:(
Sjadow slaat zichzelf ff
![]()
![]()
Maar wanneer krijg je die raamrubbers nou binnen denk je?
BTW, iemand die weet wat voor bochten je maximaal kunt halen met die H- en U-profielen?
ze proppen 'm maar door mijn brievenbusje hoor, dat moet kunnen, raamrubber = buigbaar
Psies drm, en anders bellen ze gewoon vriendelijk aan toch ? sim-pel !Allanon schreef op 15 oktober 2002 @ 18:41:
nice, ben benieuwd
ze proppen 'm maar door mijn brievenbusje hoor, dat moet kunnen, raamrubber = buigbaar
mist ik de adres labels wel kan printen. Mn printer is gistern op de grond gestuiterd.
Yes, de aantallen kloppen, ik ga nu versnijden.
Is het misschien weer verkeerd gegaan ? Mail me anders ff okee ?
Verwijderd
ik was van plan het te gaan gebruiken om een metalen rand gewoon af te werkenVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:55:
Misschien een domme vraag maar wat heb je aan U-profiel voor een raampje in je case? Met een H profiel snap ik ut wel, ene kant raam erin en andere kant metaal van de kast, maar met een U git dat zo moeilijk
voor mijn fans, en voor de afwerkingen van mijn backplate van het moederbord in een koffermod
Juistem ik heb net ff mn window gedaan en het is ergAllanon schreef op 16 oktober 2002 @ 19:57:
[...]
ik was van plan het te gaan gebruiken om een metalen rand gewoon af te werken
voor mijn fans, en voor de afwerkingen van mijn backplate van het moederbord in een koffermod
Op twee na: Saico en Sjadow, voor saico moet ik nog een doosie versiren ( grootte bestelling) en sjadow wacht ik nog op zn geld.
Zoals sommige van jullie zullen merken is het een pakketje geworden qua frankering omdat het te dik was. Dit is voor mijn eigen rekening, Hier had ik rekening moeten houden.
VEel succes allemaal hopenlijk komt het vandaag aan.
morgen dan?
Unknown
En mogelijk dat de paketten met een pakket zegel iets later komen ivm de verwerking heb ik gehoord.
Verwijderd
LOL
Update:
Ik heb ff al mn papieren op orde gemaakt, en ff de postnummers opgezocht + naam:
3skm00910821 W de vries
3skm00910815 J wiersema
3skm00910818 E alberts
3skm00910827 Henk klijn
3skm00910824 Y adema
deze mensen ontvangen dus een dikke envelop die niet door de bus past. Zorg dat je liefhebbende moeder of broertje dus thuis is als je geen tijd hebt om als een hond de postbode aan te vallen.
Sommige van jullie hebben wat extra's over gemaakt dank hiervoor. Het is net niet genoeg om voor de prijsverhoging uit te komen. Maar giften zijn nog wel welkom, maar voel je absoluut niet verplicht.
Mail me maar als je mn bank gegevens nog moet hebben.
het is wiersma
Unknown
paste dus best
hulde !!!!!
nee hoor ik heb et ook binnen (Ben net thuis) ga nu ff stus op ontvangen zetten op lauprofleppuhstein schreef op 22 oktober 2002 @ 18:57:
allanon is tot nu toe dus de enige ? valt me vies tegen van de ptt.
Unknown
Maar het is wel een kut bedrijf... Iets vrijdag versturen en pas woensdag afleveren en mensen daar 5 euro voor laten dokken? (Tenminste ik hoop niet dat het NOG langer gaat duren...
Zelfs als ik het op de fiets was komen halen zou het nog sneller gaan zijn!
-edit-
Hoe is het trouwens uberhaupt mogelijk dat sommige mensen de spullen al wel hebben en sommigen nog niet? Alles wordt toch eerst naar hoofdcentrum gestuurd, om daar verder verstuurd te worden?
-edit-
Ach, dagje meer of minder......vreemd maar zolang het maar morgen bij de rest komt
hmm maar ik woon in enschede (zie ondertitel Friese Tukker)Allanon schreef op 23 oktober 2002 @ 03:24:
geloof dat in het noorden sneller wordt geleverd dat de rest (aan de vlag van Quintus te zienzelf Groningen)
Ach, dagje meer of minder......vreemd maar zolang het maar morgen bij de rest komt
Unknown
Snelle inkoopactie geweest, het weekje vakantie meegenomen, Fleppie rulez!
alles boven de rijn is het NoordenQuintus schreef op 24 oktober 2002 @ 01:07:
[...]
hmm maar ik woon in enschede (zie ondertitel Friese Tukker)
Verwijderd
Precies wat ik had verwacht.
Zeker dat U profiel, lekker zacht en soepel.
ff vraagje inhoudelijk, hoe leg je scherpere bochten met de rubbers (H en U), zonder dat het rubber in die bochten gaat 'opkrullen'? Of moet ik dat gewoon niet willen?Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:13:
Zo ik heb ook mijn rubber binnen.
Precies wat ik had verwacht.
Zeker dat U profiel, lekker zacht en soepel.![]()
Thanks fleppuhstein
Verwijderd
Voor dat U rubber is er wel een trukje voor als het omkruld.
http://www.moddingfreax.de/ en dan ff naar How to's
eerste kolom "Case window", daar maken ze een window met dat rubber
en hij heeft ook problemen met omkrullen.
Maar dat Top window ziet er wel erg mooi uit.
Is dus wel Duits.
ik heb ronde bochten gemaakt, van 5cm straal. Ziet er perfect uit. Over drie weken een lan, ga ff flink de draak steken. Misschien ook dan weer wat foto'sBoGhi schreef op 24 oktober 2002 @ 13:24:
[...]
ff vraagje inhoudelijk, hoe leg je scherpere bochten met de rubbers (H en U), zonder dat het rubber in die bochten gaat 'opkrullen'? Of moet ik dat gewoon niet willen?
BTW wil iedereen ook zn status op laupro bijwerken is voor mij zo prettig
Verwijderd
Nogmaals Thankz
Check mailSjadow_ schreef op 29 oktober 2002 @ 12:24:
Fleppuhstein, kan je even contact met mij opnemen... want ik ben bang dat er weer iets fout is gegaan
Ben wel van plan. maar dan ga ik het wel beter aanpakken. houdt ook in dat het wat duurder wordt ivm pakketdienst. HEb nu namelijk verlies geleden. Maar ik ga zeker weer een actie starten als er genoeg animo is. Dus start een poll op, ronsel nog meer mensen vraag aan je vader offie het wil hebben als kerst cadeau ? Wil wel boven de 50 meter uit komen dan zodat er een rol besteld kan worden. Neem zelf al 8 meter dus.......nog 37 te gaan.( of 87 ;-) )Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:14:
Fleppuh, kun je misschien nog een IA startenik wil in iedergeval 5 meter!
Het verlies was iets van 15 euro. Dit is mn eigen schuld, dit omdat het verzenden in pakket moest ipv envelop post. daardoor vielen de verzendkosten gewoon hoger uit. Maar ik heb er van geleerd en kan het dus de volgende keer gewoon weer goed doen. Dus heb je intresse laat het me gewoon weten. Het zei via dit topic of via mail.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:46:
hoeveel verlies heb je gemaakt dan?
Verwijderd
Zoals ik zij... ik wil nog 5 of meer!!!fleppuhstein schreef op 29 oktober 2002 @ 18:42:
[...]
Ben wel van plan. maar dan ga ik het wel beter aanpakken. houdt ook in dat het wat duurder wordt ivm pakketdienst. HEb nu namelijk verlies geleden. Maar ik ga zeker weer een actie starten als er genoeg animo is. Dus start een poll op, ronsel nog meer mensen vraag aan je vader offie het wil hebben als kerst cadeau ? Wil wel boven de 50 meter uit komen dan zodat er een rol besteld kan worden. Neem zelf al 8 meter dus.......nog 37 te gaan.( of 87 ;-) )
Nounou nou, ik zou maar oppassen straks krijg je een ban wegens onzedelijk gedragVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:42:
Ik wil er -> 10!!! <-
En nu wel goed meten he fleppuh
Ik probeer er zo snel mogelijk weer een te regelen, maar ik wil zelf ook wel een mn case afkrijgen. K doe mn best
Verwijderd
Stuur dat U profiel maar naar mij!!!BoGhi schreef op 31 oktober 2002 @ 13:02:
Ik heb 2 meter H profiel met blauwe pees, en 2 meter U profiel over... Mijn MOD toch anders gedaan. Dus, als iemand dit wil overnemen dan kan dat!
eerlijk zullen we alles delen !!!!!Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 21:01:
Nee naar mij, voeg me ff toe op msn hellfighter_@hotmail.com
kwam gloof ik nog een actie, dus komt allemaal goed
Stuur maar ff een mail als je wat wilt hebben, hoeven we dit forum niet mee te vervuilen. erik_alberts@hotmail.com
Hellfighter: hmm, zit niet op MSN, als je interesse heb meel dan ff.
Verwijderd
Mensen dit is zulk goed raamrubber! ik heb zelf 1 meter van Fleppuh gekocht wat ie van ze eigen had afgesneden... en het werkt echt perfect soepel en snel en het resultaat is geweldig!
Dit topic is gesloten.
![]()