Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] Raamrubber U en H profielen * Gesloten *

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 523 views sinds 30-01-2008

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Okee mensen het rubber is vandaag binnen gehaald door mn broertje. Dus ik ga nu ff nameten en dan snijden in de bestelde proporties. Dus nog maximaal een week je geduld. Maar denk dat ik het wel binnen twee dagen de deur uit kan doen.
mist ik de adres labels wel kan printen. Mn printer is gistern op de grond gestuiterd.
Yes, de aantallen kloppen, ik ga nu versnijden. :*) BTW sjadow ik heb net ff gekeken maar ik heb nog nik binnen ?
Is het misschien weer verkeerd gegaan ? Mail me anders ff okee ?

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar wat heb je aan U-profiel voor een raampje in je case? Met een H profiel snap ik ut wel, ene kant raam erin en andere kant metaal van de kast, maar met een U git dat zo moeilijk :/

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 20:50

Allanon

appearance is overrated

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:55:
Misschien een domme vraag maar wat heb je aan U-profiel voor een raampje in je case? Met een H profiel snap ik ut wel, ene kant raam erin en andere kant metaal van de kast, maar met een U git dat zo moeilijk :/
ik was van plan het te gaan gebruiken om een metalen rand gewoon af te werken

voor mijn fans, en voor de afwerkingen van mijn backplate van het moederbord in een koffermod

• fleppuhstein
Allanon schreef op 16 oktober 2002 @ 19:57:
[...]

ik was van plan het te gaan gebruiken om een metalen rand gewoon af te werken

voor mijn fans, en voor de afwerkingen van mijn backplate van het moederbord in een koffermod
Juistem ik heb net ff mn window gedaan en het is erg :9~ :9~ :9~

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

PICS!!! PICS!!! :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• fleppuhstein
Damn das het probleem heb geen digicam, en mn buurman ook niet. Maar morgen ga ik alles verzenden
Op twee na: Saico en Sjadow, voor saico moet ik nog een doosie versiren ( grootte bestelling) en sjadow wacht ik nog op zn geld.

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Heel mooi, met een beetje geluk wordt dat dan zaterdag bezorgd! :)

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Denk dat het pas maandag wordt, heb nog niks ontvangen :(

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• BoGhi
Idd, ik ook nog niet. Was ook wel errug optimistisch denk ik. Nou ja, maandag dan he... :)

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hoei! het is maandag! Zou vandaag de grote neem uw raamrubber in ontvangstdag zijn? :P

• fleppuhstein
Jongens Ik heb bijna alles op de bus gedaan behalve van Sjadow maar dat regel ik met hem. Ik neem vandaag voor Saico ff een doosje mee voor zijn rubber.

Zoals sommige van jullie zullen merken is het een pakketje geworden qua frankering omdat het te dik was. Dit is voor mijn eigen rekening, Hier had ik rekening moeten houden.

VEel succes allemaal hopenlijk komt het vandaag aan.

Verwijderd

:) Dus morgen wordt mijn doosje opgestuurd :)

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Wanneer komt die gozer van de tgp nou eens... 't is al half vijf en nog niks...
morgen dan? :/

• Quintus
  • Laatst online: 26-11 17:00

Quintus

Eg wel! Dus....

nog nix helaas morgen dan maar

Unknown

• fleppuhstein
Ik denk dat er dan morgen wat pakketten gaan binnen komen. Alleen liggen er nu weer drie paketten op mijn bureau. Dit omdat de MUTS van de TPG de postzegels op de verkeerde kant heeft geplakt. Waardoor ze naar het retouradres(ik dus), zijn verstuurd, ik heb helaas pas woensdag tijd om te gaan klagen bij de TPG, dus de volgende benadeelde moeten nog ff wachten: Xander Hoose,Jeroen mooiman,Gido Nijenhuis.

En mogelijk dat de paketten met een pakket zegel iets later komen ivm de verwerking heb ik gehoord.

Verwijderd

Alleen liggen er nu weer drie paketten op mijn bureau. Dit omdat de MUTS van de TPG de postzegels op de verkeerde kant heeft geplakt. Waardoor ze naar het retouradres(ik dus), zijn verstuurd,

LOL :) :) :) kom nie meer bij vanavond. TPG |:(

• fleppuhstein
En op de retour sticker staat ook gewoon: Indiwn onbestebaar Retour : *hier mijn adres*

Update:

Ik heb ff al mn papieren op orde gemaakt, en ff de postnummers opgezocht + naam:

3skm00910821 W de vries
3skm00910815 J wiersema
3skm00910818 E alberts
3skm00910827 Henk klijn
3skm00910824 Y adema

deze mensen ontvangen dus een dikke envelop die niet door de bus past. Zorg dat je liefhebbende moeder of broertje dus thuis is als je geen tijd hebt om als een hond de postbode aan te vallen.

Sommige van jullie hebben wat extra's over gemaakt dank hiervoor. Het is net niet genoeg om voor de prijsverhoging uit te komen. Maar giften zijn nog wel welkom, maar voel je absoluut niet verplicht.

Mail me maar als je mn bank gegevens nog moet hebben.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

3skm00910815 J wiersema

het is wiersma

Unknown

• BoGhi
Hé, dikke enveloppe under de way. Hoe dikker hoe beter!! :) Zal m'n hond even vastbinden...

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

ghi, een fietsband in mijn brievenbus

paste dus best ;)

hulde !!!!!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik heb anders nog niks ontvangen hiero.... :| Ik zeg maar een ding: TPG |:(

• fleppuhstein
allanon is tot nu toe dus de enige ? valt me vies tegen van de ptt.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

fleppuhstein schreef op 22 oktober 2002 @ 18:57:
allanon is tot nu toe dus de enige ? valt me vies tegen van de ptt.
nee hoor ik heb et ook binnen (Ben net thuis) ga nu ff stus op ontvangen zetten op laupro

Unknown

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Het echt TPG hoor, de PTT bestaat niet meer! :)

Maar het is wel een kut bedrijf... Iets vrijdag versturen en pas woensdag afleveren en mensen daar 5 euro voor laten dokken? (Tenminste ik hoop niet dat het NOG langer gaat duren... :()

Zelfs als ik het op de fiets was komen halen zou het nog sneller gaan zijn!

-edit-
Hoe is het trouwens uberhaupt mogelijk dat sommige mensen de spullen al wel hebben en sommigen nog niet? Alles wordt toch eerst naar hoofdcentrum gestuurd, om daar verder verstuurd te worden?
-edit-

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

geloof dat in het noorden sneller wordt geleverd dat de rest (aan de vlag van Quintus te zien ;) zelf Groningen)

Ach, dagje meer of minder......vreemd maar zolang het maar morgen bij de rest komt

• BoGhi
Nou, nee Boghi woont ook in Grunn, maar ik heb ook nog niks... Misschien vandaag dan toch.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Allanon schreef op 23 oktober 2002 @ 03:24:
geloof dat in het noorden sneller wordt geleverd dat de rest (aan de vlag van Quintus te zien ;) zelf Groningen)

Ach, dagje meer of minder......vreemd maar zolang het maar morgen bij de rest komt
hmm maar ik woon in enschede (zie ondertitel Friese Tukker)

Unknown

• BoGhi
hehe, BoGhi heeft zijn rubbertjes ook. Het is wel wat dikker dan verwacht helaas, maar goed, ik ga aan de slag!

Snelle inkoopactie geweest, het weekje vakantie meegenomen, Fleppie rulez! _/-\o_

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

Quintus schreef op 24 oktober 2002 @ 01:07:
[...]

hmm maar ik woon in enschede (zie ondertitel Friese Tukker)
alles boven de rijn is het Noorden ;)

Verwijderd

Zo ik heb ook mijn rubber binnen.
Precies wat ik had verwacht.
Zeker dat U profiel, lekker zacht en soepel. 8)

_/-\o_ Thanks fleppuhstein _/-\o_

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

ik wil ook mijn rubber!!! >:) , hoop niet dat het maandag binnen komt :(, want dan is mijn vakantie ook weer afgelopen...

• BoGhi
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:13:
Zo ik heb ook mijn rubber binnen.
Precies wat ik had verwacht.
Zeker dat U profiel, lekker zacht en soepel. 8)

_/-\o_ Thanks fleppuhstein _/-\o_
ff vraagje inhoudelijk, hoe leg je scherpere bochten met de rubbers (H en U), zonder dat het rubber in die bochten gaat 'opkrullen'? Of moet ik dat gewoon niet willen? 8)7

Verwijderd

Tja echte scherpe hoeken gaat niet. H profiel bedoel ik.
Voor dat U rubber is er wel een trukje voor als het omkruld.
http://www.moddingfreax.de/ en dan ff naar How to's
eerste kolom "Case window", daar maken ze een window met dat rubber
en hij heeft ook problemen met omkrullen.
Maar dat Top window ziet er wel erg mooi uit.
Is dus wel Duits.

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hoei! Ik heb nu ook m'n raamrubber binnen gekregen! Tnx Fleppuhstein! Minder dank naar de TPG... maja ik heb iig m'n raamrubber :)

• fleppuhstein
BoGhi schreef op 24 oktober 2002 @ 13:24:
[...]

ff vraagje inhoudelijk, hoe leg je scherpere bochten met de rubbers (H en U), zonder dat het rubber in die bochten gaat 'opkrullen'? Of moet ik dat gewoon niet willen? 8)7
ik heb ronde bochten gemaakt, van 5cm straal. Ziet er perfect uit. Over drie weken een lan, ga ff flink de draak steken. Misschien ook dan weer wat foto's

BTW wil iedereen ook zn status op laupro bijwerken is voor mij zo prettig

Verwijderd

Nou dat was ff uitzoeken op laupro maar ik heb het bijgewerkt 8)

Nogmaals Thankz _/-\o_ Fleppuhstein

• fleppuhstein
Heeft iedereen al zn status bijgewerkt ?

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Fleppuhstein, kan je even contact met mij opnemen... want ik ben bang dat er weer iets fout is gegaan :(

• fleppuhstein
Sjadow_ schreef op 29 oktober 2002 @ 12:24:
Fleppuhstein, kan je even contact met mij opnemen... want ik ben bang dat er weer iets fout is gegaan :(
Check mail

Verwijderd

Fleppuh, kun je misschien nog een IA starten >:) ik wil in iedergeval 5 meter!

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:14:
Fleppuh, kun je misschien nog een IA starten >:) ik wil in iedergeval 5 meter!
Ben wel van plan. maar dan ga ik het wel beter aanpakken. houdt ook in dat het wat duurder wordt ivm pakketdienst. HEb nu namelijk verlies geleden. Maar ik ga zeker weer een actie starten als er genoeg animo is. Dus start een poll op, ronsel nog meer mensen vraag aan je vader offie het wil hebben als kerst cadeau ? Wil wel boven de 50 meter uit komen dan zodat er een rol besteld kan worden. Neem zelf al 8 meter dus.......nog 37 te gaan.( of 87 ;-) )

Verwijderd

hoeveel verlies heb je gemaakt dan?

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:46:
hoeveel verlies heb je gemaakt dan?
Het verlies was iets van 15 euro. Dit is mn eigen schuld, dit omdat het verzenden in pakket moest ipv envelop post. daardoor vielen de verzendkosten gewoon hoger uit. Maar ik heb er van geleerd en kan het dus de volgende keer gewoon weer goed doen. Dus heb je intresse laat het me gewoon weten. Het zei via dit topic of via mail.

Verwijderd

fleppuhstein schreef op 29 oktober 2002 @ 18:42:
[...]

Ben wel van plan. maar dan ga ik het wel beter aanpakken. houdt ook in dat het wat duurder wordt ivm pakketdienst. HEb nu namelijk verlies geleden. Maar ik ga zeker weer een actie starten als er genoeg animo is. Dus start een poll op, ronsel nog meer mensen vraag aan je vader offie het wil hebben als kerst cadeau ? Wil wel boven de 50 meter uit komen dan zodat er een rol besteld kan worden. Neem zelf al 8 meter dus.......nog 37 te gaan.( of 87 ;-) )
Zoals ik zij... ik wil nog 5 of meer!!!

• fleppuhstein
Okee er is al overleg tussen mij en Tmug over een IA, ik zal phreak van de week ook weer mailen voor toestemming ? BTW ik ga degene die hun status nog niet hebben verzet nog ff contact mee opnemen of alles is gelukt ?

Verwijderd

Ik wil ook :D, u profiel 3 meter :), is fijn voor afwerking van je blowholes :7

Verwijderd

Ik wil er -> 10!!! <-

En nu wel goed meten he fleppuh >:)

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:42:
Ik wil er -> 10!!! <-

En nu wel goed meten he fleppuh >:)
Nounou nou, ik zou maar oppassen straks krijg je een ban wegens onzedelijk gedrag ;) ;) ;) .

Ik probeer er zo snel mogelijk weer een te regelen, maar ik wil zelf ook wel een mn case afkrijgen. K doe mn best

Verwijderd

snel snel snel....

• BoGhi
Ik heb 2 meter H profiel met blauwe pees, en 2 meter U profiel over... Mijn MOD toch anders gedaan. Dus, als iemand dit wil overnemen dan kan dat!

Verwijderd

BoGhi schreef op 31 oktober 2002 @ 13:02:
Ik heb 2 meter H profiel met blauwe pees, en 2 meter U profiel over... Mijn MOD toch anders gedaan. Dus, als iemand dit wil overnemen dan kan dat!
Stuur dat U profiel maar naar mij!!!

Verwijderd

Nee naar mij, voeg me ff toe op msn hellfighter_@hotmail.com

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:54:
[...]

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 21:01:
Nee naar mij, voeg me ff toe op msn hellfighter_@hotmail.com
eerlijk zullen we alles delen !!!!! :*)

kwam gloof ik nog een actie, dus komt allemaal goed :)

• fleppuhstein
Okee ik open maandeg wel ff een Animo check op laupro, ff geduld allemaal.

• BoGhi
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:54:
[...]

Stuur maar ff een mail als je wat wilt hebben, hoeven we dit forum niet mee te vervuilen. erik_alberts@hotmail.com

Hellfighter: hmm, zit niet op MSN, als je interesse heb meel dan ff.

Verwijderd

En Fleppuh heb je al meer nieuws ?

• fleppuhstein
Ben bezig met de allerlaatste loodjes, moet nog een paar dingen afhandelen. Maandag avond animocheck op laupro

Verwijderd

En fleppuh vandaag nog nieuws ? :)

• fleppuhstein
Jepz, check mn sig...............

Verwijderd

JOEPIE!

Mensen dit is zulk goed raamrubber! ik heb zelf 1 meter van Fleppuh gekocht wat ie van ze eigen had afgesneden... en het werkt echt perfect soepel en snel en het resultaat is geweldig!

Verwijderd

Menssen koop deze spul echt perfect!

• Zydell
  • Laatst online: 28-11 07:24

Zydell

* * * * *

Ik ben nu ook op zoek naar H-Profiel rubber en het besproken rubber lijkt me ideaal. M'n zijkant is 1mm en het plexiglas 2mm. Er staat in dit topic echter nergens een link ofzo naar waar het rubber gekocht is. Is het misschien een idee om nog een actie te starten, heeft iemand nog rubber (1 a 2 meter) over of heeft iemand toevallig een link naar het bedrijf waar het gekocht is??
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.