Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] Raamrubber U en H profielen * Gesloten *

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 523 views sinds 30-01-2008

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Okee jongens ik heb toestemming gekregen van Phreak voor deze inkoop actie. En deze is dus ook van start gegaan. Meer info is te vinden op http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=98

Alvast dank aan laupro voor zijn site voor de Inkoopacties.

op verzoek van mede tweakers alvast wat meer info

Mijn gegevens voor het over maken van het geld is :
D. C. van der Sluys
De Bilt
reknummer: 308318943

De actie loopt af op 20 september, dan ga ik is er twee weken de tijd om voor de laatsten het geld over temaken. Daarna gaat de bestelling eruit, en dan krijgt iedereen het zo snel mogelijk in de bus.

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Misschien domme vraag, maar de prijzen zijn per meter ?

Verwijderd

Euh site doet het niet.....

• fleppuhstein
Sjadow_ schreef op 02 september 2002 @ 18:43:
Misschien domme vraag, maar de prijzen zijn per meter ?
Ja sorry zal het ff wijzigen. thnx. Ik zag door alle toets aanslagen het bos niet meer
edit:
Hmmmmmmm, zn site is ff down, zal het zo snel mogelijk wijzigen.

[ Voor 0% gewijzigd door fleppuhstein op 02-09-2002 18:47 . Reden: edit toegevoegd ]

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

uhm, waar dient de pees voor??

[site doet et weer]

Battle.net Spud#2543

• fleppuhstein
TepelStreeltje schreef op 02 september 2002 @ 18:51:
uhm, waar dient de pees voor??

[site doet et weer]
Zoals je op de plaatjes kan zien, zit er bij het H-profiel een extra gat, daar gaat die pees in, en die duwt dan die ander twee gaten meer dicht.

Verwijderd

IK vind het vrij duur.
Als ik het zelf koop kost het me hetzelfde.
Het lijkt me als je veel inkoopt dat het ook goedkoper is per meter.
Volgens mij komt er ook maar 1 profiel echt in aanmerking als raamrubber.
285 - H-profiel rubber 3 om 4
De rest lijkt mij te groot.

Waar koop jij het in dan ?
Ik denk namelijk dat ik het goedkoper kan krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2002 18:58 . Reden: DOH!! ]

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 18:55:
IK vind het vrij duur.
Als ik het zelf koop kost het me hetzelfde.
Het lijkt me als je veel inkoopt dat het ook goedkoper is per meter.
Volgens mij komt er ook maar 1 profiel echt in aanmerking als raamrubber.
285 - H-profiel rubber 3 om 4
De rest lijkt mij te groot.

Waar koop jij het in dan ?
Ik denk namelijk dat ik het goedkoper kan krijgen.
Ik heb dus eerst poging gedaan tot animo check, en iedereen kwam met het bericht dat hij/zij het ergens anders goedkoper kon krijgen. Maar ze kwamen niet met een concreet adres of zaak. Daar schoot ik dus niks mee op. Vandaar dus deze .

En over die verschillende grootte's ik weet dat er mensen zijn die dik plexi gebruiken bv op het gebied van waterkoeling ? ofzo ik weet het ook niet hoor. Ik denk ik hou het gewoon zo compleet mogelijk.

Verwijderd

heb ik jou toevallig niet in MSN staan ? zoneej voeg me effe toe -> Tmug@msn.com

aangezien ik ff wat dingetjes wil vragen :)

kan hier ook wel...

Of je er moeilijk over doet of ik poen via de post verzend... (en moet ik zeker weten of het door gaat!)

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 19:05:
heb ik jou toevallig niet in MSN staan ? zoneej voeg me effe toe -> Tmug@msn.com

aangezien ik ff wat dingetjes wil vragen :)

kan hier ook wel...

Of je er moeilijk over doet of ik poen via de post verzend... (en moet ik zeker weten of het door gaat!)
Toegevoegd, je bent alleen offline,

Je mag van mij poen via de post versturen. Alleen ik ben er niet voor verantwoordelijk. En door laten gaan zal ik zeker wel doen hoor. Want ik heb al een aantal mensen die komen van het weekend weer onlina dan doen ze ook wel een bestelling.

Als er een tweaker over de pci-brug is volgen er meer

Verwijderd

Wat denken jullie tweaker vriendjes is meneer fleppuhstein vertrouwbaar ? ;)

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 14:52

JaWa

zie hier een icon

ehm ik kan dus geen halve meter bestellen alleen in waardes van helen?
ik heb namelijk maar anderhalve meter nodig

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• fleppuhstein
JaWa schreef op 02 september 2002 @ 19:24:
ehm ik kan dus geen halve meter bestellen alleen in waardes van helen?
ik heb namelijk maar anderhalve meter nodig
Helaas de fabrikant doet alleen in meters. Dus dan zal je twee meter moeten bestellen.

Verwijderd

ok ik heb besteld ik verstuur deze week het poen!

Verwijderd

He, umhz leuk en aardig als je je eerste post ff aanpast en je adres en billing stuff effe daar in te zetten en phreak ff vraagt om de oppervlakkige (niet ziende inkoop actie is) ff weizigt

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

fleppuhstein schreef op 02 september 2002 @ 18:55:
[...]

Zoals je op de plaatjes kan zien, zit er bij het H-profiel een extra gat, daar gaat die pees in, en die duwt dan die ander twee gaten meer dicht.
ah beter!!
helaas ga ik voorlopig nog geen raam er in zetten, maar het zit wel in de planning, lijkt mij verder wel een goeie actie, succes!

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

/me gaat zijn Xaser Case mollen :)

btw :

waneer heb ik het ongeveer binnen ?

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 20:01:
/me gaat zijn Xaser Case mollen :)

btw :

waneer heb ik het ongeveer binnen ?
/me Fleppuhstein gaat gewoon zn kast tweaken.
check eerste post.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
knip...

[ Voor 0% gewijzigd door The_Greater op 02-09-2002 21:48 . Reden: fleppuhstein ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• fleppuhstein
The_Greater schreef op 02 september 2002 @ 20:14:
Sorry dat ik het schreeuw! Ik vindt het persoonlijk te duur!
jezzz. 12 a 18 Nederlandse Guldens per meter!
Ja, das met pees, neem dan gewoon u-profiel.

• The_Greater
Knip...

[ Voor 0% gewijzigd door The_Greater op 02-09-2002 21:48 . Reden: fleppuhstein ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

The_Greater schreef op 02 september 2002 @ 20:14:
Sorry dat ik het schreeuw! Ik vindt het persoonlijk te duur!
jezzz. 12 a 18 Nederlandse Guldens per meter!
kom jij maar eens aan rubber dat goedkoper is dat moet je al gauw per 100 meter kopen. Dan nog; vaak is het raamrubber nog duurder zie OC shop oid, kost het 12 euro per meter!

• -Sander-
  • Laatst online: 18:32

-Sander-

///M Powerrrrrr

Dit is ook van dat hele dikke rubber, ik heb ook eens met een IA meegedaan van ditzelfde rubber (ook zelfde fabrikant!). Maar djees dat rubber is echt extreem dik 15,9mm vindt ik nou niet bepaald dun ofzo,,.. en je moet redelijk sterke zijplaten hebben. Want dat rubber is ook nog best zwaar!!!

Verder wil ik niks afkraken ofzo hoor, maar jammer alleen dat het weer dezelfde fabrikant is. Anders had ik ook ff meegedaan (ik wil rubber van 5mm).

Helaas.

• The_Greater
Knip...

• fleppuhstein
Alfa_33 schreef op 02 september 2002 @ 20:22:
Dit is ook van dat hele dikke rubber, ik heb ook eens met een IA meegedaan van ditzelfde rubber (ook zelfde fabrikant!). Maar djees dat rubber is echt extreem dik 15,9mm vindt ik nou niet bepaald dun ofzo,,.. en je moet redelijk sterke zijplaten hebben. Want dat rubber is ook nog best zwaar!!!

Verder wil ik niks afkraken ofzo hoor, maar jammer alleen dat het weer dezelfde fabrikant is. Anders had ik ook ff meegedaan (ik wil rubber van 5mm).

Helaas.
Ik heb mn rot gezocht, dus je zal het echt bijna nergens anders voor minder vinden. En anders neem je gewoon u-profiel lekker makkelijk.

• The_Greater
Knip...

[ Voor 0% gewijzigd door The_Greater op 02-09-2002 21:47 . Reden: fleppuhstein ]

• fleppuhstein
The_Greater schreef op 02 september 2002 @ 20:32:
Dat weet ik. Ik heb het volgens mij al wel een keer gelezen in een Topic.
En ik wardeer ook dat je een IA bent begonnen.
Maar door die Euro's lijkt het namelijk zo goedkoop.

En idd heb in mijn kast wel 5meter U profiel in zitten!
Pic
Ok thnx voor je pic, maar zou je het topic dan niet meer willen vervuilen. Als je toch niks meer koopt.

Verwijderd

ik neem de gok er nogsteeds maar op anders word het toch maar een setje bestellen :(

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Wat ben jij aan het knippen ?
ik heb nog wel een schaar :?

Ik bestel vanmiddag denk ff 3 meter

• fleppuhstein
DjGeRo schreef op 03 september 2002 @ 08:13:
[...]

Wat ben jij aan het knippen ?
ik heb nog wel een schaar :?

Ik bestel vanmiddag denk ff 3 meter
hij heeft zn post verwijderd

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Titel aangepast

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• fleppuhstein
Thnx, nu is het wat duidelijker.

• fleppuhstein
Er is helaas op dit moment nog weinig belang stelling voor deze actie. Mocht er iets niet hellemaal duidelijk zijn, wat je er misschien van weerhoud om mee te doen, dan kan je me mail @ fleppuhstein@planet.nl

Verwijderd

Koop jij in bij een winkel of bij een groothandel ???

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Die winkel heet iets met Nautic, en zit in Friesland (site had ik al is laten zien aan jou)

iStockphoto

Verwijderd

Winkel koop het dus van een groothandel.
Als je het dus bij de groothandel koopt is het goedkoper !!

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 02:15:
Ja maar zaols in het topic te lezen is is dit een van de weinige plekken waar ze het ook echt verkopen. Iedereen zegt van joh het is wel duur, en ik weet het goedkoper, maar ze zeggen geen naam vd winkel ofzo ! 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 02:15:
dit is altijd nog goedkoper dan OC shop O-)

• fleppuhstein
Beste mensen,

Het is me nu al twee keer voorgekomen dat er mensen geen verzend optie kiezen(ook al is er weinig te kiezen). Dus vergeet niet een envelop te selecteren.

• fleppuhstein
Momenteel doen al 12 mensen mee aan de actie, die nu dus zekerweten door gaat, dus mocht je nog een U-profiel willen bestellen, of een H-profiel. Kom dan naar: www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=98

• fleppuhstein
Ffies een kleine update van de actie zodat de mensen niet denken dat het niet doorgaat.

De actie gaat onder elk beding door, ik wil zelf me rubber ook heel graag. Dus het gaat zeker door. Ik vindt alleen de 15 euro bezorg kosten erg veel dus daarom deze actie waardoor dat iets zakt, als ik uit eindelijk nog 5 euro verzendkosten moet betaeln vindt ik dat niet erg.

Tussen stand:

U-profiel 26 meter

H-profiel met pees 11 meter.

Aantal mensen die meedoen: 12 (mag meer hoor, hin hint)

Mocht er iemand willen betalen Doe dat dan als volgt:

Maak het geld over naar : reknummer: 308318943
Ten name van D.C. vd Sluys, De Bilt ovv je nick op laupro, en je aanmeldings id. Je mag het bedrag naar boven afronden zodat er wat naar laupro kan als er over is, mochten jullie dat willen, het is vrijwillig(ik vindt het niet erg om klein verlies te draaien, maar ik geef niks weg tot dat ik quite draai). Wil je veel bestellen en je denkt dat het te zwaar wordt neem dan contact op via mail @ [url=mailto:fleppuhstein@planet.nl[fleppuhstein@planet.nl[/url] of MSn via guuzz83@hotmail.com

• fleppuhstein
LET OP ! MENSEN

Er is dus al iemand zo slim geweest om geld te strorten, maar op het verkeerde rekening nummer !!!!!!!!! Er moet niet gestord worden op het rekening nummer uit mn profiel op Laupro. maar op het nummer hier in het topic aan gegeven. Anders krijg ik de belasting die aan mn kloten gaat hangen. DUS storten op 30831843 zoals in de eerste post omschreven, en in het topic hierboven

• fleppuhstein
Ik heb zojuist ff een mailtje naar iedereen gestuurd. Maar er stuiterde een paar terug. Misschien een verkeerd adres opgegeven bij laupro ? Dus hier het mailtje ook nog ff:

[mail]
Hoi allemaal,

Omdat het topic op Got steeds een beetje weg zakt, wil ik jullie er eve op wijzen dat er wat meer info staat met betrekking tot het betalen. Want sommigen hebben dat gedaan via mn rekening op laupro. Maar dat is mijn administratieve rekening. Daar wordt belasting over geheven. Dus check allemaal ff het topic : [rml][ Inkoop Actie] Raamrubber U en H profielen[/rml]

En denk eraan over een weekje sluit de inkoop actie, dus wil je nog extra bestellen doe dat dan snel. Vertel aan je casemod vrienden enz. Na de 20ste is er twee weken de tijd om te betalen naar mij toe. Dan zal ik dus de 3de van oktober bestellen, tenzij iedereen op tijd heeft betaald, dan gaat het eerder besteld worden.

Dus check het topic voor de betaalwijze, en als je het kan missen betaal alvast, dan ben jij niet de laatste persoon waar wij op moeten wachten.

Met vriendelijke groet Danny vd Sluys aka Fleppuhstein.
[/mail]

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

FF een klein vraagje:

Wat worden nu de kosten als je iets besteld? Ik zat bijvoorbeeld aan 5 meter U profiel te denken:

5x3,32=16,60 - profiel
1x3,00=3,00 - envelop (is dat verplicht of krijg je anders een standaard evelop?)
1xrembours kosten van jou naar mij? En hoeveel is dat dan? (Dat weet ik nou nooit) :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• fleppuhstein
Er is maar een verzend optie, dat is de envelop + porto. Er wordt niet onder rembours verstuurd.

• fleppuhstein
Okee er is nu duidelijk wie er naar de verkeerde rekening heeft over gemaakt. En dat is opgelost. Verder wil ik erop wijzen dat de actie aankomende vrijdag sluit. Daarna is er twee weken de tijd om het geld over temaken, MAAR dat ma nu ook gewoon dat zorgt ervoor dat ik eerder kan bestellen als iedereen het al heeft betaald vrijdag. Dus dan heb je het zelf ook weer eerder in huis.

• fleppuhstein
Beste mensen

denk eraan dat vanavond om 23:59:59 de IA sluit. Dus bestellen is dan niet meer mogelijk.

Verwijderd

Zou ook fijn zijn als iedereen die iets besteld heeft
het geld dit weekend overmaakt.
Kan er besteld worden en hebben wij het gauw in huis.
Wil zo graag aan mijn window beginnen.

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 20:04:
Zou ook fijn zijn als iedereen die iets besteld heeft
het geld dit weekend overmaakt.
Kan er besteld worden en hebben wij het gauw in huis.
Wil zo graag aan mijn window beginnen.
er zijn natuurlijk al een paar mensen die betaald hebben. Maar er moeten er ook nog wel een meerderheid betalen. En ik wil ook erg graag beginnen. Want dan is mn window af. Dan moet ik nog mn lcd werkend krijgen, maar wil eigenlijk een seriele lcd. maar weet niet war ik die kan kopen.
btw sorry voor het afdwalen, ben zo in mn nopjes over mn window

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 17:00

Quintus

Eg wel! Dus....

zo gauw ik me loon heb zal ik via inetbanken betalen

Unknown

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Fleppuhstein, werk die pagina van Laupro es bij! Ik heb vorige week al betaald! :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• fleppuhstein
FiRePaTH schreef op 22 september 2002 @ 13:56:
Fleppuhstein, werk die pagina van Laupro es bij! Ik heb vorige week al betaald! :)
Bij werken die ik elke werkdag, ik heb van jou nog niks ontvangen gewoon weg, of heb je soms op mn giro gestort ? 7087894 ? Dat is dus de rekening waarvan ik zij dat daar niet op gestort moest worden. Dat is een zakelijke rekening, waarbij alle transacties worden gecontroleerd, en belast aan mij !! er zijn er nu al twee zo slim geweest. Maar kijk ff welke dag het bij jou is afgeschreven. Dan kan ik ff mn administratie nakijken.

• BoGhi
  • Laatst online: 21-09 10:42
Quintus schreef op 21 september 2002 @ 01:49:
zo gauw ik me loon heb zal ik via inetbanken betalen
Hmm, moet je voor die 14 euro eerst op je loon wachten? Niet te lang treuzelen, dan kan er sneller besteld worden :P

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Nee, ik heb het geld (19,60 Euro) echt overgemaakt naar 308318943 o.v.v. "Bestelling Raamrubber FiRePaTH". Geld is hier op 19-9 afgeschreven van de Postbank naar jouw bank, misschien is het daarom iets trager (Dat komt vaker voor bij de Postbank, dat trage overschrijf gebeuren :(...). Waarschijnlijk zal je het dan vandaag of morgen krijgen...

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 20:50

Allanon

appearance is overrated

Mzzhh, ik was dus 1 van die types die zijn geld op je postbank heeft gestort, excuses...

Als ik een rekeningnummer zie stort ik er geld op :P

Komt het zo goed, of moet het toch op die andere rekening?

• fleppuhstein
Allanon schreef op 23 september 2002 @ 09:50:
Mzzhh, ik was dus 1 van die types die zijn geld op je postbank heeft gestort, excuses...

Als ik een rekeningnummer zie stort ik er geld op :P

Komt het zo goed, of moet het toch op die andere rekening?
Komt wel goed

• fleppuhstein
Nieuwe email:

Beste mensen,

zoals jullie weten is de bestel periode voorbij. Dus nu is mij vriendelijke verzoek om het verschuldigde bedrag over te maken op mijn banknummer tw. : 308318943. Ten name van D vd Sluys, In De Bilt. Onder vermelding van je aanmeldings ID en Nickname.

JE hebt de tijd om tot 4 oktober te betalen. Op 5 oktober gaat de bestelling eruit. Of eerder indien iedereen heeft betaald.

Mocht je niet van plan zijn om te betalen en dus ook geen rubber te willen ontvangen, meldt dit dan op mij mail adres, zodat de actie vlotter doorloopt.

Je mag ook ff maieln als je het geld op de bus hebt gedaan, zodat ik weet dat het binnen kan komen.

Doe elke correspondentie wel onder vermelding van je nick zodat ik weet om wie het gaat op de Laupro site.

Met vriendelijke groet, en in afwachting van jullie geld Danny van der Sluys aka FLePPuHSTeiN
Mail @ dannyvandersluys@planet.nl

Deze mail is hier geplaatst omdat sommige een niet werkend mail adres op hebben gegeven bij de Laupro site.

• fleppuhstein
Kleine update:
code:
1
2
3
4
7 mensen moeten nog betalen 
2 betalingen zijn onderweg
10 betalingen zijn al geschied.
en 3 hebben niks besteld.

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Je kan beter nu die 3 mensen die niks besteld hebben meteen schrappen en die 7 die nog niet betaald hebben met mailtjes blijven bestoken, want volgens mij zijn er een aantal heel deze inkoop actie gewoon vergeten, nadat ze zich hebben ingeschreven bij laupro...

Anders zit je tot volgende week te wachten en blijken ze het dadelijk totaal vergeten te zijn...Zoveel geld is het namelijk toch ook weer allemaal niet zodat ze bijv. moeten wachten op salaris / zakgeld / etc ?

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

FiRePaTH schreef op 26 september 2002 @ 00:03:
Anders zit je tot volgende week te wachten en blijken ze het dadelijk totaal vergeten te zijn...Zoveel geld is het namelijk toch ook weer allemaal niet zodat ze bijv. moeten wachten op salaris / zakgeld / etc ?
Er bestaan ook arme studenten

Unknown

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Maar mijn studiefinanciering is allang binnen hoor! ;)

Nee, kijk wat ik eigenlijk bedoel is dat het overmaken van 5 of 10 euro toch niet zo moeilijk is? En als je geen geld hebt, moet je ook niet iets gaan kopen toch? O-)

• fleppuhstein
Die drie mensen staan al lang op gewiegerd. in mijn admin, en ze hebben de tijd om tot volgende week vrijdag te betalen, dat is vanaf het begin bekend, dus er zijn misschien mensen die daar op hebben gerekend.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Topictitel bijgewerkt :)

• Sjadow_

Sjadow_

wassup?

He Fleppuhstein, sorry dat ik een beetje laat ben maar ik was het idd een beetje vergeten, ik heb vandaag het geld op de bus gedaan, dus ik doe nog steeds mee.....

• fleppuhstein
Sjadow_ schreef op 27 september 2002 @ 14:44:
He Fleppuhstein, sorry dat ik een beetje laat ben maar ik was het idd een beetje vergeten, ik heb vandaag het geld op de bus gedaan, dus ik doe nog steeds mee.....
Geeft niks, tot volgende week vrijdag is er de tijd om te betalen.

• fleppuhstein
Mensen denk eraan, er is tijd om tot vrijdag te betalen, ik heb nu al vier dagen achter elkaar niks binnen gekregen. Sta je zaterdag niet op mn rekening dan bestel ik dus ook niet voor je simpel, ik ben geen leenbank.

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Zoals ik al zei, volgens mij weten die mensen niet eens meer dat ze iets besteld hebben of willen ze het gewoon niet meer en zijn ze gewoon te lui om iets van zich te laten weten... Als je iets graag wilt en het kost (bijna) niks zou je, zoals de meeste hier, gewoon snel die paar euro overmaken...

Kan je anders niet ff een lijst met GoT-Nicknames van die mensen die nog moeten betalen hier in dit topic zetten, zodat die mensen die geen email lezen het hier kunnen zien?

• fleppuhstein
De namen op laupro zijn + eventuele status ( ik heb een aantal statussen in mn hoofd.)

SjadowGeld is onderweg
Jawaonbekend
The greater afgemeld.
Viru3000 onbekend
zeronegativeonbekend
1abonbekend
Dustman4uonbekend

• fleppuhstein
Ff een klein vraagje : Zijn er onder de kopers of andere modder s de gadachten dat ze meer rubber gaan nodig hebben. Ik heb namelijk finaciele steun gevonden zodat ik extra rubber mee kan laten komen ? Dus iemand op korte tijd nog meer rubber nodig ?

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

ik niet, heb al een beetje ruim ingekocht

je verknipt toch wel weer wat enzo :)

• Sjadow_

Sjadow_

wassup?

fleppuhstein, hebbie mijn geld al binnen? of is de postbank weer eens traag ? :(

• fleppuhstein
Sjadow_ schreef op 02 oktober 2002 @ 16:47:
fleppuhstein, hebbie mijn geld al binnen? of is de postbank weer eens traag ? :(
Ik heb nog hellemaal niks binnen helaas :'(

• Point-blanK501
  • Laatst online: 20:27
Hoeveel van welke profielen heb je eventueel over?
en ook pees?

• fleppuhstein
Point-blanK schreef op 02 oktober 2002 @ 17:28:
Hoeveel van welke profielen heb je eventueel over?
en ook pees?
Nee alleen het u profiel kan ik extra inkopen. Omdat dat tenmiste een geheel is.

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Just one day left, and counting! Pfft kannie wachten tot ik eindelijk dat rubber binnenheb zodat eindelijk m'n case es afkomt... :)

Btw hebben de niet betalende / reagerende zondaars hun leven inmiddels al gebeterd? :+ * FiRePaTH denkt van niet ;)

• Sjadow_

Sjadow_

wassup?

Fleppuhstein, ik begrijp er echt niks van, maar ja ik heb het in iedergeval opgestuurd en ik zweer je dat het geld binnenkort op je bankrekening staat :)

• fleppuhstein
FiRePaTH schreef op 03 oktober 2002 @ 00:51:
Just one day left, and counting! Pfft kannie wachten tot ik eindelijk dat rubber binnenheb zodat eindelijk m'n case es afkomt... :)

Btw hebben de niet betalende / reagerende zondaars hun leven inmiddels al gebeterd? :+ * FiRePaTH denkt van niet ;)
NEe helaas niet. VAnavond gaat er een reminder naar iedereen die nog op niet betaald staat.

• fleppuhstein
Sjadow_ schreef op 03 oktober 2002 @ 15:42:
Fleppuhstein, ik begrijp er echt niks van, maar ja ik heb het in iedergeval opgestuurd en ik zweer je dat het geld binnenkort op je bankrekening staat :)
Als je een scanner of digicam hebt maak dan ff een printje dat het is afgeschreven. Maar moet zo ff kijken op mn rekening.

BTW is je status door je zelf al op betaald gezet ?

• Sjadow_

Sjadow_

wassup?

Flep, ik heb zelf ook nog geen afschrift gehad, krijg ik maar 1x in de 2 weken :(

• fleppuhstein
Net een mailtje gestuurd naar sjadow en diedx. Of hen geld nog onderweg is. Jou vertrouw ik wel Sjadow. Ennuh als je gewoon ff antwoord op dat mailtje. dan kan dat in een administratie.

Ik heb nu al de bestelling op gemaakt. Dus die kan morgen gelijk de deur uit. En ik haal dan gelijk ff de enveloppen. Zodat iedereen lekkersnel alles binnen krijgt. En maak dan gelijkff de labels. en overzichten wat er in welke envelop moet.

• fleppuhstein
Okee de bestelling heb ik er net uit geduwd. HEb al een automatische bevestiging gehad. Het is mij alleen onbekend of ze op zaterdag aan verwerking doen van hun bestellingen.
Ik ga nu ook dit topic laten sluiten en een topic laten openen voor de afhandeling van de IA raamrubber.

• BoGhi
Woei, gaat als een trein zo! :)

• fleppuhstein
BoGhi schreef op 06 oktober 2002 @ 01:08:
Woei, gaat als een trein zo! :)
Dat had je dus niet moeten zeggen, ik krijg net het volgende bericht van de nauticshop:

[mail]
Geachte heer,

u kunt het factuurbedrag kan worden overgemaakt worden op rekening nr 30 52 87206 t.n.v. H.F. de Boer jachttechniek o.v.v. order nr 032742122442, de originele factuur wordt met het pakket meegezonden.

Helaas zijn wij van 7-10 t/m 13-10 met vakantie

Indien wij het geld binnen hebben wordt de order niet eerder verzonden dan 15 oktober.

met vriendelijke groet

Hendrik Feike de Boer
[/mail]

In ieder geval, ik heb alvast betaald dus dat is geen probleem. van de week ff enveloppen halen en adres stickers maken. Zodat het rubber niet te lang bij mij blijft liggen.

Is niet jou fout boghi, zocht alleen een insteek voor het trieste bericht.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 12:12
fleppuhstein schreef op 04 oktober 2002 @ 18:36:
Net een mailtje gestuurd naar sjadow en diedx. Of hen geld nog onderweg is. Jou vertrouw ik wel Sjadow.
En bedankt hè? ;)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• BoGhi
fleppuhstein schreef op 06 oktober 2002 @ 12:30:
[...]

Dat had je dus niet moeten zeggen, ik krijg net het volgende bericht van de nauticshop:

[mail]
Geachte heer,

u kunt het factuurbedrag kan worden overgemaakt worden op rekening nr 30 52 87206 t.n.v. H.F. de Boer jachttechniek o.v.v. order nr 032742122442, de originele factuur wordt met het pakket meegezonden.

Helaas zijn wij van 7-10 t/m 13-10 met vakantie

Indien wij het geld binnen hebben wordt de order niet eerder verzonden dan 15 oktober.

met vriendelijke groet

Hendrik Feike de Boer
[/mail]

In ieder geval, ik heb alvast betaald dus dat is geen probleem. van de week ff enveloppen halen en adres stickers maken. Zodat het rubber niet te lang bij mij blijft liggen.

Is niet jou fout boghi, zocht alleen een insteek voor het trieste bericht.
:'( :'( :'(
Nou ja, jammer dan. Een weekje extra is ook geen ramp, dacht ik zo.
Sorry voor mijn positivo-uitspraak, dat moet je ook nooit doen, inderdaad..

• fleppuhstein
DAmn zo bedoel ik het niet, maar sjadow heeft al vroeg aangegeven dat het geld verstuurd was, BTW ik verstuur tog niks naar hem zonder dattie hgeeft betaald, ik heb alleen voor hem mee besteld.
2nd BTW jou geld is ook op mn rekeing nu DiedX

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 12:12
fleppuhstein schreef op 07 oktober 2002 @ 17:52:
[...]

DAmn zo bedoel ik het niet, ...
2nd BTW jou geld is ook op mn rekeing nu DiedX
Rustig maar. Het was juist als grap bedoeld. Ik had niet verwacht dat je zo snel op de kast zou zitten!

BTW: Goed werk! _/-\o_

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Sjadow_

Sjadow_

wassup?

Fleppuhstein, ik heb een probleem, ik had het geld overgemaakt, althans dat d8 ik, maar kreeg vandaag brief binnen van postbank dat bankreknr niet bestaat :(, er is dus nog steeds niks overgemaakt :S dus ik zal morgen wel weer nieuwe overschrijf ding invullen en alsnog een keer opsturen.... ik had blijkbaar verkeerde bankreknr ingevuld :(:(:(:( Sjadow slaat zichzelf ff 8)7 |:( :X

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nog een paar nachtjes dan is het de 14e

Unknown

• fleppuhstein
Sjadow_ schreef op 08 oktober 2002 @ 18:55:
Fleppuhstein, ik heb een probleem, ik had het geld overgemaakt, althans dat d8 ik, maar kreeg vandaag brief binnen van postbank dat bankreknr niet bestaat :(, er is dus nog steeds niks overgemaakt :S dus ik zal morgen wel weer nieuwe overschrijf ding invullen en alsnog een keer opsturen.... ik had blijkbaar verkeerde bankreknr ingevuld :(:(:(:( Sjadow slaat zichzelf ff 8)7 |:( :X
Okee dan weten we in ieder geval wat er verkeerd is gegaan. Ik zie het geld wel te gemoed.

• fleppuhstein
Okee jongens ik heb gisteren avond net voor 5en nog ff snel alvast de enveloppen gehaald. Kerel van de winkel kreeg een hart verzakking omdat ik vroeg naar 16 en veloppen met bubbetjes folie. Was echt een wereld order voor hem die hele 6 euro.

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Haha, tsja 16 enveloppen maak je idd niet elke dag mee zeker :)

Maar wanneer krijg je die raamrubbers nou binnen denk je?

• fleppuhstein
Hoop dat ze het gelijk maandag of dinsdag versturen dat ik het donderdag heb. En dan vrijdag of zaterdag kan gaan opsturen. desnoods neem ik een uurtje extra vrij van mn werk.

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Btw, zijn dat eveloppen die door een brievenbus kunnen? Of moeten die apart afgeleverd worden net als een paketje?

• BoGhi
oink, BoGhi is helemaal door 't dolle. Afgelopen weekend LAN gehad, kast trok al wat bekijks, maar een mooi window is natuurlijk wel handig als je een CCFL in je kast heb zitten. Hmm, zal deze week wel worden, lekker van 't weekend inbouwen. :)

BTW, iemand die weet wat voor bochten je maximaal kunt halen met die H- en U-profielen?

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Damn... weer te laat voor een ia :(

• fleppuhstein
Het zijn enveloppen op de maximale grootte dat wil zeggen dat ze net door de rode broievenbus van de PTT kunnen

• fleppuhstein
Yess, een mooi bericht het rubber is vandaag naar mij verstuurd.

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

nice, ben benieuwd

ze proppen 'm maar door mijn brievenbusje hoor, dat moet kunnen, raamrubber = buigbaar :P

• fleppuhstein
Allanon schreef op 15 oktober 2002 @ 18:41:
nice, ben benieuwd

ze proppen 'm maar door mijn brievenbusje hoor, dat moet kunnen, raamrubber = buigbaar :P
Psies drm, en anders bellen ze gewoon vriendelijk aan toch ? sim-pel !
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.