Nee denk het niet, ik had me vergist in bf1942M@NIC schreef op 14 November 2002 @ 09:15:
[...]
Neej ze hebben het (volgens mij) over SoF2 & GTA 3 (BF1942)
Waar we vanaf <font color="blue">nu</font> mee ophouden
Ben nu in een level waar ik een kerk in moest. Dan ga ik daarin helemaal naar boven (waar een sniper staat) maar wat moet ik dan? iemand die hier al voorbij is?
Verwijderd
Als je alles gekillt hebt in die kerk moet er mission objectives updated komen ofzo, toen ik de laatste man voor het eerst kilde (bovenin dus die sniper) kreeg ik die update nietXoiN schreef op 16 november 2002 @ 20:11:
Ben nu in een level waar ik een kerk in moest. Dan ga ik daarin helemaal naar boven (waar een sniper staat) maar wat moet ik dan? iemand die hier al voorbij is?
dan weet je mij vast ook wel te vertellen hoe ik nog een keer die rechterflank moet verdedigenherminator schreef op 16 November 2002 @ 14:55:
Eerst lui afknallen dan anti tank wapen pakken tank afschieten en weer verder knallen. Want als die tank eroverheen is heb je ook verloren.
dat is dus echt te moeilijk... er staat zo'n mortierlanceerder, maar daar schiet je niet veel mee op... ik kan met m'n mauser al die ventjes wel aan, maar als die half track en die pantzer komen, kan ik die never nooit neerknallen...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Daar heb je die rocketlauncher achtig ding voor. Je hebt wel maar 3 kogels ofzo, dus elk schot moet raak zijn.
Ik zit een stukje verder vast, in berlijn. Als ik probeer tanks enzo op te blazen met explosieven, dan gaat het lont steeds uit (door de regen). Wat is hier de bedoeling van
Ik zit een stukje verder vast, in berlijn. Als ik probeer tanks enzo op te blazen met explosieven, dan gaat het lont steeds uit (door de regen). Wat is hier de bedoeling van
edit:
Ah, je kunt dus ook op explosieven schieten
Ah, je kunt dus ook op explosieven schieten
dus je gaat me nu vertellen dat ik overnieuw mag beginnen omdat die kogels op zijn?sewer schreef op 16 November 2002 @ 22:11:
Daar heb je die rocketlauncher achtig ding voor. Je hebt wel maar 3 kogels ofzo, dus elk schot moet raak zijn.
edit:
Ah, je kunt dus ook op explosieven schieten![]()
beter niet, dat level vind ik zelfs moeilijk op easy
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
heb em net geïnstalleerd, maar als ik in het menu op Easy klik gaat ie laden en dan gaatie terug naar windows met de volgende fout, wat kan ik hier aan doen?
:
Verwijderd
Probeer opnieuw installen?Eraser127 schreef op 17 november 2002 @ 11:54:
heb em net geïnstalleerd, maar als ik in het menu op Easy klik gaat ie laden en dan gaatie terug naar windows met de volgende fout, wat kan ik hier aan doen?:
[afbeelding]
k zit met hetzelfde probleemVerwijderd schreef op 17 november 2002 @ 12:35:
Heb em hier al een hele poos liggen, maar kmoe MOH:AA hebben![]()
.
k heb mohaa gehad maar ben m kwijt

Op chicken mode zeker?Hacku schreef op 17 november 2002 @ 16:05:
Ben hem juist uit. Kwas deze morgen rond 11h gestart.
Single player is wel erg kort.

hehe tank missie gehaald
je moet de hele tijd quick save gebruiken 
maarja het begint daarna steeds meer op band of brothers te lijken, stukje waar bos wordt gebombt :*D
maarja het begint daarna steeds meer op band of brothers te lijken, stukje waar bos wordt gebombt :*D
[This space is for rent]
kben nu bij bastogne
best pittig spel
best pittig spel
Hij is best moeilijk, sommige stukken zijn echt niet in 1 keer te doen (bijv. alle stukken waar je in een tank rijdt). Maar hij is echt serieus kort, heb hem gisteren ook in ongeveer een uur of 5-6 uitgespeeld denk ik. Wel op medium, maar goed.
Maar behalve de korte gameplay is ie wel echt goed
Maar behalve de korte gameplay is ie wel echt goed
Eeeh, ja wat is je toets om je objectives te zien? Hij staat niet bij "Controls" iig. Ik zie wel telkens obejective added en completed staan, maar ik weet niet welke objectives ik eigenlijk heb
. Daardoor zit ik vast in bastogne in die compound. Iedereen is dood, maar ik weet niet wat ik op moet blazen of moet stelen.
tab... staat ook in de gebruiksaanwijzingApocrypha schreef op 17 november 2002 @ 19:24:
Eeeh, ja wat is je toets om je objectives te zien? Hij staat niet bij "Controls" iig. Ik zie wel telkens obejective added en completed staan, maar ik weet niet welke objectives ik eigenlijk heb. Daardoor zit ik vast in bastogne in die compound. Iedereen is dood, maar ik weet niet wat ik op moet blazen of moet stelen.
edit: w00w00 800e post
Wat is RW????Verwijderd schreef op 02 September 2002 @ 16:39:
Sinds de BF1942 uit is ziet mijn clan me bijna niet meer
hier kan je zoveel meer taktiek gebruiken en zeker met RW erbij !
Toch blijft mohaa leuk voor de snelle afwisseling als je gewoon the need of frags hebt want dat is niet zo bij BF
Maar ik kan niet w8en tot ik een clan + server heb voor BF
aahh durka durka durka
Eeeh, tja....
Woei uitgespeeld 
damn dit spel heerst nog steeds
damn dit spel heerst nog steeds
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Zo uitgespeeld
was vrij kort zoals anderen al zeiden
wel pittig
was vrij kort zoals anderen al zeiden
wel pittig
Nogal zwaar spel. Ik moest flink terug met de graphics om het speelbaar te houden.
ik heb nu een kopietje
kga hem wel halen in de winkel. kheb mohaa zelf ook legaal en deze past wel in de collectie
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
jesus ik heb hem net ook uitgespeeld, dat is toch geen expansion man, 4 levels ofzo 
Hadden er van mij wel 15 mogen zijn ofzo..
Maar idd, dit spel is nog steeds cool, alhoewel ik me wel een beetje terug in de tijd voelde gaan, niet dat de graphics enzo zo slecht zijn, maar het is niks "nieuws" zeg maar...dat is altijd jammer bij expansions. Anyway, ik heb me weer een paar uurtjes vermaakt
Hadden er van mij wel 15 mogen zijn ofzo..
Maar idd, dit spel is nog steeds cool, alhoewel ik me wel een beetje terug in de tijd voelde gaan, niet dat de graphics enzo zo slecht zijn, maar het is niks "nieuws" zeg maar...dat is altijd jammer bij expansions. Anyway, ik heb me weer een paar uurtjes vermaakt

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Ik zit vast in de eerste missie ... in de submissie dat je met het bootje over die rivier gaat.
Wel, kheb juist de explosieven acquired van de airdrop ... en dan zegt me teammate "let's blow up the bridge", maar hoe raak je aan die brug ? Verderop is er een wegversperring?
[edit] oké tis al opgelost [edit]
Wel, kheb juist de explosieven acquired van de airdrop ... en dan zegt me teammate "let's blow up the bridge", maar hoe raak je aan die brug ? Verderop is er een wegversperring?
[edit] oké tis al opgelost [edit]
Achter het huis naast het kerkhof is een post waar je een bom plaatsen om een doorgang te creëren!Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 01:33:
Ik zit vast in de eerste missie ... in de submissie dat je met het bootje over die rivier gaat.
Verwijderd
Weet iemand toevalig hoe je je FPS meter aan zet in het spel? Of een lijst met console commands... of commandline commands.
Bvb bedankt
Bvb bedankt
fps 1 in de console is voor je fps
Hij draait wel zwaarder dan MoH, toen ik net geland was ging het wat schokkig, maar daarna gelukkig niet meer.. Ook is ardennen best zwaar
Hij draait wel zwaarder dan MoH, toen ik net geland was ging het wat schokkig, maar daarna gelukkig niet meer.. Ook is ardennen best zwaar
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Iemand al een idee hoe je alle medals krijgt?
eerste medal krijg je als je et eerste level haalt... laatste level ook, dus zowieso heb je er 2 als je het spel uitspeelt...bakkiepleur schreef op 19 November 2002 @ 14:00:
Iemand al een idee hoe je alle medals krijgt?
om die anderen te behalen moet je denk ik geen enkele manschap verliezen in zo'n level waar je die mannetjes moet helpen / redden.
Verwijderd
pittig spel maar wel kort hoor.. 3 missies ofzo. Vind spearhead trouwens niet zo leuk in MP als in MOHAA.
Voeg dit aan je snelkoppeling toe als je niet telkens het uitgebreide intro wilt zien:
X:\EA GAMES\MOHAA\moh_spearhead.exe" +set cl_playintro 0
X:\EA GAMES\MOHAA\moh_spearhead.exe" +set cl_playintro 0
Verwijderd
heb iemand tjeets ??
ik heb fokking verkeerd gesaved
en nu ga ik steeds dood als ik load
heb geen zin om het weer opnieuw te doen
iemand tjeet voor full health of god ofzo
ik heb fokking verkeerd gesaved
Werken de Cheats voor MoH:aa niet gewoon?Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 19:15:
heb iemand tjeets ??
ik heb fokking verkeerd gesaveden nu ga ik steeds dood als ik load
http://pc.cheats.de/cheat_ausgabe.php?id=52192
dat heb ik ook weleens gedaan, maar dan load je toch gewoon de game die voor die savegame was?Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 19:15:
heb iemand tjeets ??
ik heb fokking verkeerd gesaveden nu ga ik steeds dood als ik load
Verwijderd
nope is eruit gehaald in patch 1.1 ofzoXoiN schreef op 20 November 2002 @ 19:24:
[...]
Werken de Cheats voor MoH:aa niet gewoon?
http://pc.cheats.de/cheat_ausgabe.php?id=52192
zeg ik heb geen zin om het opnieuw te doenScorperito schreef op 20 november 2002 @ 19:31:
[...]
dat heb ik ook weleens gedaan, maar dan load je toch gewoon de game die voor die savegame was?
In welk level is het dan? misschien dat iemand hier een save game voor je heeft?Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 20:10:
[...]
nope is eruit gehaald in patch 1.1 ofzo
[...]
zeg ik heb geen zin om het opnieuw te doenben lui
Verwijderd
die met die tank dat je moet ontsnappen ik ga dood net na dat stukje dat je vast hangt op die berg (als je savegame heb met wat meer als 5 health op die bergXoiN schreef op 20 November 2002 @ 20:13:
[...]
In welk level is het dan? misschien dat iemand hier een save game voor je heeft?
looney@home.nl
De offcieele versie is trouwens op de dynabyte site naar 3 dec. verschoven
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik vindt hem trouwens ook veel te kort hoor
Verwijderd
uhm wil em nog steeds graagXoiN schreef op 20 november 2002 @ 20:13:
[...]
In welk level is het dan? misschien dat iemand hier een save game voor je heeft?
Verwijderd
ik krijg enkel de normale mohaa wapens!
en niet die zelfde wapens die ik in de demo terugvind!
flughafen kan ik niet laden
ik spreek over de multiplayer!
en niet die zelfde wapens die ik in de demo terugvind!
flughafen kan ik niet laden
ik spreek over de multiplayer!
edit:
mmm van skin wisselen helpt blijkbaar al
mmm van skin wisselen helpt blijkbaar al
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 13:40 ]
Verwijderd
Ja, van skin wisselen helpt inderdaad, maar heb je het wapen met de die granaatwerper er voorop ook al gevonden in de final? ik niet.
Als je op die berg al vasthangt met maar 5% health, begin dan maar gewoon opnieuw, je zit nog maar op een kwart van de rit ben ik bang..
oefenen man, knal die duitsers overhoop!
oefenen man, knal die duitsers overhoop!
Schop omhoog 
Ik heb em ook sinds kort. Nou kun je bij de audio instellingen de speaker config op surround zetten (kheb een surround setje) maar ik merk eigenlijk geen verschil met 2 speaker instelling. Hebben hier meer mensen last van?
Ik heb em ook sinds kort. Nou kun je bij de audio instellingen de speaker config op surround zetten (kheb een surround setje) maar ik merk eigenlijk geen verschil met 2 speaker instelling. Hebben hier meer mensen last van?
Mischien staat het volume van je surround speakers te zacht[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 15 December 2002 @ 17:50:
Schop omhoog
Verwijderd
Trouwens, als je de game via de update naar versie 2.11 brengt dan heb je, en de Malta map, en het wapen met de granaatwerper voorop!
Weet iemand wanneer en of ASE ondersteuning gaat bieden voor spearhead ? Gewone MOH:AA wordt wel ondersteund door all seeying eye maar voor spearhead kan ik nog niks vinden
ASE is toch een stuk makkelijk als die ingame server browser, en GameSpy Arcade probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
ASE is toch een stuk makkelijk als die ingame server browser, en GameSpy Arcade probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
ase bied tot op heden geen ondersteuning for SH
Dit zou Spearhead moeten toevoegen aan ASE:
Originally by Creat1ve
just add this to your default.fil (not the filters.txt (!!) [if default.fil does not exist, create it in the ase-mainfolder])
--->(default.fil - content)
--------------------------------------------------------------------------------
Spearhead
ServerType: MOH
RegKey: HKEY_CURRENT_USER\Software\EA Games\MOHAA Spearhead\basepath
ExeName: moh_spearhead.exe
JoinTemplate: {EXEPATH} +set cl_playintro 0[ +set name "{NAME}"][ +password "{PASSWORD}"] +connect {address}
HostTemplate: {EXEPATH} +set cl_playintro 0
Port: 12203
Maps: QUAKE3
Mutex: SV
1 if servertype != "MOH" remove
2 if version != "Medal of Honor S*" remove
Spearhead\Free-For-All
Mutex: MOH
1 if game != "Free-For-All" remove
Spearhead\Team-Match
1 if game != "Team-Match" remove
Spearhead\Objective-Match
1 if game != "Objective-Match" remove
Spearhead\Round-Based-Match
1 if game != "Round-Based-Match" remove
Spearhead\Tug Of War
1 if game != "Tug-of-War" remove
Spearhead\Version
Group: NUL
Spearhead\Version\2.0
Group: MOHVER
Mutex: MOHVER
1 if version != "*2.0*" remove
Spearhead\Version\2.11
1 if version != "*2.11*" remove
--------------------------------------------------------------------------------
//--->(default.fil - content)
1.this will add the game under the "my filters" - section...
2.right-click on spearhead > custom config
name: "your nickname"
cmdline: "path/to/mohaa/moh_spearhead.exe"
->info
the configuration of "Spearhead" under "Options > Games" does not matter...
-added filters for the current patch.
-added all mods
Please tell me if it worked for you... Works fine here! )
--->edit
some screenshots:
MOH: Spearhead (Free For All [filtered version 2.11]
MOH: Spearhead (Free For All [filtered version 2.0]
btw. -> using this way your filters won't be deleted if the filters.txt gets automaticly updated!
//--->edit
regards creat1ve
Originally by Creat1ve
just add this to your default.fil (not the filters.txt (!!) [if default.fil does not exist, create it in the ase-mainfolder])
--->(default.fil - content)
Spearhead
ServerType: MOH
RegKey: HKEY_CURRENT_USER\Software\EA Games\MOHAA Spearhead\basepath
ExeName: moh_spearhead.exe
JoinTemplate: {EXEPATH} +set cl_playintro 0[ +set name "{NAME}"][ +password "{PASSWORD}"] +connect {address}
HostTemplate: {EXEPATH} +set cl_playintro 0
Port: 12203
Maps: QUAKE3
Mutex: SV
1 if servertype != "MOH" remove
2 if version != "Medal of Honor S*" remove
Spearhead\Free-For-All
1 if game != "Free-For-All" remove
Spearhead\Team-Match
1 if game != "Team-Match" remove
Spearhead\Objective-Match
1 if game != "Objective-Match" remove
Spearhead\Round-Based-Match
1 if game != "Round-Based-Match" remove
Spearhead\Tug Of War
1 if game != "Tug-of-War" remove
Spearhead\Version
Group: NUL
Spearhead\Version\2.0
1 if version != "*2.0*" remove
Spearhead\Version\2.11
1 if version != "*2.11*" remove
//--->(default.fil - content)
1.this will add the game under the "my filters" - section...
2.right-click on spearhead > custom config
name: "your nickname"
cmdline: "path/to/mohaa/moh_spearhead.exe"
->info
the configuration of "Spearhead" under "Options > Games" does not matter...
-added filters for the current patch.
-added all mods
Please tell me if it worked for you... Works fine here! )
--->edit
some screenshots:
MOH: Spearhead (Free For All [filtered version 2.11]
MOH: Spearhead (Free For All [filtered version 2.0]
btw. -> using this way your filters won't be deleted if the filters.txt gets automaticly updated!
//--->edit
regards creat1ve
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
hmmzz bedankt! dit ga ik vanavond zeker even proberen
Verwijderd
Ik zit vast....
In Berlijn moet ik wat spullen ophalen.
Zie een kluis en een bord met plannen. Maar ik kan ze beide niet oppakken of openen?
Wat moet ik doen?
----------------
La maar, ik heb het al...
Was een objective vergeten
In Berlijn moet ik wat spullen ophalen.
Zie een kluis en een bord met plannen. Maar ik kan ze beide niet oppakken of openen?
Wat moet ik doen?
----------------
La maar, ik heb het al...
Was een objective vergeten

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 22:59 ]
Gebeurd het bij jullie ook dat je bijna op geen enkele online game kan komen??
Bijna alle servers geven de volgende 2 meldingen:
- Connection Timed Out
- Server Full (ook als ie niet vol zit)
Snap er helemaal niks van, versie 2.11 met Chello
Bijna alle servers geven de volgende 2 meldingen:
- Connection Timed Out
- Server Full (ook als ie niet vol zit)
Snap er helemaal niks van, versie 2.11 met Chello
[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 30-12-2002 20:27 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja, i.d.d. vreemd genoeg werken servers die vol lijken vaak wel.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
ik heb een vraag is moh:spearhead nouw echt een verandering t.o.v moh:aa want ik ben van plan hem te kopen anders kan ik hem net zo goed via minder legale wegen krijgen
Daim, ik kan niet verder komen, als ik die line in Normandy moet houiden... Telkens weer breken de duitsers er door

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
The All Seeying Eye is iid wat langzaam m.b.t. updates...CyberTijn schreef op 16 december 2002 @ 14:22:
Weet iemand wanneer en of ASE ondersteuning gaat bieden voor spearhead ? Gewone MOH:AA wordt wel ondersteund door all seeying eye maar voor spearhead kan ik nog niks vinden
Maar ik verwacht dat het niet al te lang duurt
Keep on trying ...SideSwipe_XP schreef op 31 december 2002 @ 14:42:
Daim, ik kan niet verder komen, als ik die line in Normandy moet houiden... Telkens weer breken de duitsers er door
Ik heb ook m'n smokes gebruikt... hierdoor schieten zij wat minder snel ...
Waardoor er meer over bleven in mijn linies ... (althans ... dat dacht ik)
Hierdoor knalden wij wat meer op hun dan visa verca
[ Voor 32% gewijzigd door Zephyer op 31-12-2002 14:52 ]
Ik heb spearhead dus ook , alleen nu is mijn probleem dat ik deel 1 niet meer kan opstarten en ook niet meer bij mijn oude savegames kan.
In spearhead kan ik ook geen optie vinden om de oude levels van MOHAA AA nog een keer te spelen.
Wie heeft er hier ook problemen mee?
sorry, deze moet eigenlijk naar spielerij /problemen met.
In spearhead kan ik ook geen optie vinden om de oude levels van MOHAA AA nog een keer te spelen.
Wie heeft er hier ook problemen mee?
sorry, deze moet eigenlijk naar spielerij /problemen met.
[ Voor 10% gewijzigd door makkie op 31-12-2002 17:41 ]
Hij doet het all met The All Seeying Eye
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
KloptMacer schreef op 31 december 2002 @ 18:16:
Hij doet het all met The All Seeying Eye
Alleen waar speelt de tweaker nu het meest ...
Ik bedoel, tuurlijk weet ik dat de servers met de laagste ping etc. het beste zijn.
Maar ik wil wat vaker NL tegen komen dan SWE of PL ...
Ik zou wel willen spelen maar ik word echt helemaal gek van die Server FUll meldingen..
ff een vraagje, tijdend de update naar 2.11 zegt die dat spearhead niet geinstalleerd is
iemand een oplossing
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Jah toen ik gisteren probeerde te spelen kreeg ik ook zo'n 'Server full' melding, mogen ze wel wat aan doen om het spelplezier 'ietsje' te verhogen
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
Dat probleem had ik ook. Het enige wat schijnt te helpen is Spearhead volledig de-installeren via het Configuratiescherm, opnieuw installeren, patchen.white_panther schreef op 09 January 2003 @ 00:24:
ff een vraagje, tijdend de update naar 2.11 zegt die dat spearhead niet geinstalleerd isiemand een oplossing
Verwijderd
vraagje, zit nu in berlijn heb zo'n beetje 5 tanks gesloopt en nu kan ik nergens meer heen ? kan een gebouw in, daar staat een kluis die ik niet open kan krijgen maar wtf moet ik doen ?
ik heb een ander probleempje, in SH MP wordt steeds mijn naam niet onthouden, waardoor ik steeds als spearhead door het leven moet gaan 
Iemand een id hoe je naam wel onthouden kan worden?
Iemand een id hoe je naam wel onthouden kan worden?
codes zoeken, liggen in hetzelfde gebouw op een bureau in een andere kamerVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 18:01:
vraagje, zit nu in berlijn heb zo'n beetje 5 tanks gesloopt en nu kan ik nergens meer heen ? kan een gebouw in, daar staat een kluis die ik niet open kan krijgen maar wtf moet ik doen ?
tampert, kriminalpolizei
weet iemand een site waar staat in welke volgorde mohaa, spearhead en alle patches geinstalleerd moeten worden?
debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
Eerst mohaadebeer schreef op 25 januari 2003 @ 23:32:
weet iemand een site waar staat in welke volgorde mohaa, spearhead en alle patches geinstalleerd moeten worden?
dan patches
dan spearhead
dan patches van spearhead
sim-pel
Verwijderd
Weet iemand hoe ik kan zien op welke server ik speel, in de vorm van het IP adres??
Ik heb al wat bij de console commands zitten neuzen, maar daar vind ik niets. Dus als ik inmiddels op een server zit, wil het het IP graag even kunnen zien....
Wie?
Ik heb al wat bij de console commands zitten neuzen, maar daar vind ik niets. Dus als ik inmiddels op een server zit, wil het het IP graag even kunnen zien....
Wie?
Verwijderd
Heeft iemand een goede walkthrough voor me? ikzit vast in de 2e missie, ik moet nl een supplytruck ergens zien te bemachtigen, maar vind nergens een.
Walktrough kan ik nergens vinden. zelf zit ik ook vast. cheats werken niet, trainers zijn niet te vinden. Ik zit vast bij top of the hill (Bastogne)
kan iemand me uit de brand helpen? topic is al erg oud dus t zal wel niet...
kan iemand me uit de brand helpen? topic is al erg oud dus t zal wel niet...
Verwijderd
Ik ben nu op dat stuk net na Bastogne. Bastogne was wel moeilijk, maar niet al te moeilijk, alleen die missie met die medic was klote, maar op de terug weg kreeg ik de route goed door
Sorry voor de kick alvast maar ik zit met een probleempje in spearhead:
Ik ben m nu aan het spelen en ben net begonnen aan mission 3 in Berlijn. Heb de eerste twee vrachtwagens uitgeschakeld en ben op weg over de brug als er vanachteren een tank nadert.
Op de tank zitten twee man, die schakel ik uit, maar dan komt het probleem: Ik moet op de tank sticky bombs plakken en die van een afstandje kapotschieten om zo de tank op te blazen, maar ik heb geen sticky bomb schijnbaar, want mijn use key helpt me niet meer om iets te plaatsen op die tank, daar waar dat even ervoor met die vrachtwagens nog prima ging...Hoe kan dit, meer mensen dit gehad en bovenal: hoe los ik dit op??
Ik geloof dat dit het goede topic is om deze vraag te stellen, heb wel gesearched, maar kwam er niet erg verder mee..
alvast bedankt
( ik check morgen de reply's wel, ga nu
)
Ik ben m nu aan het spelen en ben net begonnen aan mission 3 in Berlijn. Heb de eerste twee vrachtwagens uitgeschakeld en ben op weg over de brug als er vanachteren een tank nadert.
Op de tank zitten twee man, die schakel ik uit, maar dan komt het probleem: Ik moet op de tank sticky bombs plakken en die van een afstandje kapotschieten om zo de tank op te blazen, maar ik heb geen sticky bomb schijnbaar, want mijn use key helpt me niet meer om iets te plaatsen op die tank, daar waar dat even ervoor met die vrachtwagens nog prima ging...Hoe kan dit, meer mensen dit gehad en bovenal: hoe los ik dit op??
Ik geloof dat dit het goede topic is om deze vraag te stellen, heb wel gesearched, maar kwam er niet erg verder mee..
alvast bedankt
( ik check morgen de reply's wel, ga nu

[ Voor 3% gewijzigd door kamstra op 23-06-2003 00:21 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
kick ^^ Misschien nu wel iemand wakker met een oplossing?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Ik zou zeggen .. speur de omgeving eens af naar "sticky bombs" (niet dat ik de oplossing weet)
Ik heb net de Medal of Honor: Allied Assault Deluxe Edition gekocht. Voorheen speelde ik soms wel eens MP games en kwam in SP niet verder dan de vuurtoren, maar ik wilde em altijd al legaal hebben. Nu heb ik Spearhead er ook bij + een soundtrack en trailer bonus cd van de opvolger van MOH, Namelijk Pacific Assault. Niet dat je veel te zien krijgt hoor, maar is toch interessant om te zien. Op die cd staan dus ook de bekroonde MOH soundtracks. 17 stuks. Erg nice als je die hoort in 5.1
Ik heb net de Medal of Honor: Allied Assault Deluxe Edition gekocht. Voorheen speelde ik soms wel eens MP games en kwam in SP niet verder dan de vuurtoren, maar ik wilde em altijd al legaal hebben. Nu heb ik Spearhead er ook bij + een soundtrack en trailer bonus cd van de opvolger van MOH, Namelijk Pacific Assault. Niet dat je veel te zien krijgt hoor, maar is toch interessant om te zien. Op die cd staan dus ook de bekroonde MOH soundtracks. 17 stuks. Erg nice als je die hoort in 5.1
Multiplayer is nog steeds helemaal super! Het enige spel dat ik nog elke dag online speel.
Aleen welk wapen gebruiken jullie? Ik toch maar de MP40, is gewoon een goede allrounder.
Aleen welk wapen gebruiken jullie? Ik toch maar de MP40, is gewoon een goede allrounder.
in console (op ` drukken als je hem ingeschakeld hebt bij de opties>geavanceerd) typ je in: clientinfo . hier staat dan het ip enz.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2003 @ 17:09:
Weet iemand hoe ik kan zien op welke server ik speel, in de vorm van het IP adres??
Wie?
Ik denk dat ie daar wel achter is na krap 2 jaar...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Laat dit topic anders rustig afzakken. Misschien dat er nog mensen zijn die het nog eens willen hebben over Spearhead. Misschien ook niet, maar dan verdwijnt het vanzelf
Nou ik moet zeggen dat ik het nog elke dag speel.
Voor de liefhebbers:
***IW*** clan server
TBO-TSI clan server
Dit zijn beide pas gestarte nederlandse servers, ik weet de ip's zo even niet.
Er word freeze tag gespeeld (vast wel bekend bij de mohaa fans).
Het lijkt mij helemaal niet verkeerd om eens wat tweakers naar de andere wereld te helpen.
Voor de liefhebbers:
***IW*** clan server
TBO-TSI clan server
Dit zijn beide pas gestarte nederlandse servers, ik weet de ip's zo even niet.
Er word freeze tag gespeeld (vast wel bekend bij de mohaa fans).
Het lijkt mij helemaal niet verkeerd om eens wat tweakers naar de andere wereld te helpen.
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Een hele grote kick, maar ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spel spelen? Ik speel bijna elke dag en zit in #ufe-clan
Als er nog spelers zijn misschien een keer warren? 
We zitten alweer bij Patch 2.15 en die heeft een hele hoop opgelost, helaas nog niet de bekende shark bug e.d.
Anyways, see you ingame
We zitten alweer bij Patch 2.15 en die heeft een hele hoop opgelost, helaas nog niet de bekende shark bug e.d.
Verwijderd
Ik speel het ook nog regelmatigcls schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:22:
Een hele grote kick, maar ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spel spelen? Ik speel bijna elke dag en zit in #ufe-clanAls er nog spelers zijn misschien een keer warren?
We zitten alweer bij Patch 2.15 en die heeft een hele hoop opgelost, helaas nog niet de bekende shark bug e.d.Anyways, see you ingame
Lol, ik ga weer oude koeien uit de sloot halen jongens
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Ben sinds gister maar weer eens begonnen.
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Ben sinds gister maar weer eens begonnen.
Als ik wist waar die lag, zou ik graag Malta nog eens spelen. Wat een gave map vond ik dat zegPcManiaxx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:20:
Lol, ik ga weer oude koeien uit de sloot halen jongens![]()
Dam wat een kick.
Djeez, speel je dit uit verveling, omdat je geen andere game leuk vindt of omdat je pc niks anders meer trekt? Die screens zien er eigenlijk echt niet meer uit!
Djeez, speel je dit uit verveling, omdat je geen andere game leuk vindt of omdat je pc niks anders meer trekt? Die screens zien er eigenlijk echt niet meer uit!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ja sure, het gaat mij puur om de gfx bij MOHAA
Not!
@Joss; mocht je het nog vinden, stuur mij dan een pm
@Joss; mocht je het nog vinden, stuur mij dan een pm
[ Voor 66% gewijzigd door PcManiaxx op 29-06-2007 17:08 ]
Ik speel het ook nog wel eens. En er zijn nog best wel veel mensen online. Ik speel altijd in de tsi server. Daar heb je ook stats enzo. Best wel leuk.
Ik wil ook nog altijd MOHAA (met of zonder spearhead) spelen, die objective multiplayer maps waren echt geniaal (V2, bridge opblazen). Maar het enige wat mij ervan weerhoud om het te spelen is dat ik nu alleen m'n laptop bij me heb, en die trekt dit spel absoluut niet ;p (en de cd's liggen sowieso ook thuis).
Maar ik wist niet dat er nog mensen waren die dit speelden,zodra ik thuiskom ga ik het weer spelen
Maar ik wist niet dat er nog mensen waren die dit speelden,zodra ik thuiskom ga ik het weer spelen
Ben deze week (na een bezoek aan de D-day herdenking) ook weer eens begonnen aan dit spel. Loopt als een trein op m'n huidige PC 
Wel jammer dat er geen goede WWII shooters meer uit lijken te komen. Snap dat het uitgekauwd is, maar het blijft me toch intrigeren.
Wel jammer dat er geen goede WWII shooters meer uit lijken te komen. Snap dat het uitgekauwd is, maar het blijft me toch intrigeren.
Uiteraard draait het goed op je huidige PC. Een ipad zou dit kunnen maxen qua graphics
Maar van mij mogen er ook wel weer wat Wolfenstein: ET/MoH:AA achtige (multiplayer)shooters op de markt komen ja... stuk beter dan die CoD rommel van de laatste tijd (alhoewel ik, zoals elk jaar, wel het nieuwe deel weer even ga bekijken).
Geintje natuurlijk
Maar; over maxen; krijg het niet voor elkaar om op max resolutie te spelen. Zijn wat hacks voor te vinden her en der, maar als ik dat probeer op 1920x1200 gaat ie weer naar 800x600. Ah well, het blijft een geinig spel, met z'n 12 jaar oud
MOHAA was erg gaaf! 
Ik geef ook weinig om multiplayer, tenzij het gewoon met vrienden is. Komt ook omdat (zeker bij shooters) die gasten online vaak van die pubers met teveel tijd zijn, die zijn gewoon te goed voor mij. Ik heb geen tijd om elke dag een paar uur erin te steken.
Sowieso zijn er tegenwoordig weinig shooters die mij kunnen bekoren, terwijl ik het genre wel gaaf vind. De laatste paar CoD's en Battlefield's hadden een single player die steeds korter leek te zijn, soms was je er in een uurtje of zes-zeven wel doorheen. Als het echt een vette ervaring is vind ik het niet erg (al ga ik er niet de volle mep voor betalen), maar toen veel shooters zich ook erg op de toekomst zijn gaan richten (bots, drone's, sci-fi meuk etc.) ben ik helemaal afgemaakt. Verleden (WWII) en heden vind ik leuker.MikeyMan schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:20:
Ik geef ook weinig om multiplayer, tenzij het gewoon met vrienden is. Komt ook omdat (zeker bij shooters) die gasten online vaak van die pubers met teveel tijd zijn, die zijn gewoon te goed voor mij. Ik heb geen tijd om elke dag een paar uur erin te steken.
wordt dit nog online gespeeld eigenlijk?
de originele of uitbreidingen dan...
de originele of uitbreidingen dan...
[ Voor 33% gewijzigd door greatgonzo op 11-07-2014 16:51 ]