bij mij was dat anders niet zoVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 14:03:
Maar het installatie menu is wel nederlands? Ja dus!
we want more pics!
Modbreak:
Zet het er dan niet neer!
Modbreak:
Zet het er dan niet neer!
[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 13-11-2002 20:27 ]
Niet gaan quoten 
zal weer es beginnen aan SP mode
zit tot nu toe met vrienden de hele tijd MP te doen
zal weer es beginnen aan SP mode
zit tot nu toe met vrienden de hele tijd MP te doen
[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 13-11-2002 20:28 ]
Niet gaan quoten 
Zeg het dan ook niet
Je mag wel om de mirrors vragen van de demo
Zeg het dan ook niet
Je mag wel om de mirrors vragen van de demo
[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 13-11-2002 20:29 ]
The devil is in the details.
wat een boeiende info
, zijn er nog nieuwe wapens bij gekomen?? is de AI beter?? zijn er meer missies dat je met een heel team er tegenaan moet?
* Maxow wanna know
* Maxow wanna know
Ik vind mulitplayer nog behoorlijk buggy!! 
Models die verdwijnen, models door muren zichtbaar, models die raar bewegen als je ze schiet...
Hopelijk is dat bij de eerstvolgende patch, die snel mag komen, verholpen!
Models die verdwijnen, models door muren zichtbaar, models die raar bewegen als je ze schiet...
Hopelijk is dat bij de eerstvolgende patch, die snel mag komen, verholpen!
tis gewoon een kicke spel
gisteren gespeeld.
man in belgie met die linie die is moeilijk.
maar wle lekker met al die artilery in dat bos
lekker die ontploffingen en dat schuddende beeld
gisteren gespeeld.
man in belgie met die linie die is moeilijk.
maar wle lekker met al die artilery in dat bos
lekker die ontploffingen en dat schuddende beeld
hoe zit het eigenlijk met de key's? wordt er wederom niet gecontroleerd onder welke key je speelt?
ik heb het nu ook, echt w00t!!! je krijgt een echte airborn feeling... ze komen van overal!
alleen heb ik hele rare witte vlakken op het terrein, waar de duitse soldaten hebben gestaan: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mohspe.JPG
wat kan ik hier aan doen? of is er al een patch?
alleen heb ik hele rare witte vlakken op het terrein, waar de duitse soldaten hebben gestaan: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mohspe.JPG
jij bent gewoon nu al aant cheatengreatgonzo schreef op 13 november 2002 @ 19:04:
ik heb het nu ook, echt w00t!!! je krijgt een echte airborn feeling... ze komen van overal!
Damn kan het nergens vinden (zelfs niet op de officiele site). Heb je MOH:AA nodig om het te kunnen spelen of is het een stand alone uitbreiding?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ik zit meteen vast... in de 2e missie, nadat ik de "commandant" heb uitgeschakelt, moet ik een tiger tank uitschakelen met een 88. Maar hoeveel ik ook schiet, hij gaat niet kapot?
nee, ik heb hem over een illegale versie heen gezet. Ik heb wel last van bugs, maar dat is volgens mij standaardVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 20:17:
Is de legale versie vereist?
Gaarne vanaf nu _alleen_ een discussies over Moh: Spearhead!
Geen discussie dat je 1337 bent omdat je 'm gedownload hebt.
Geen discussie dat je 1337 bent omdat je 'm gedownload hebt.
Ik vind dit echt weer een onwijs gave game (njah, uitbreiding dan..), alleen ik heb last van een klein bugje.. als ik iemand neer heb geschoten, dan laat hij een vierkant achter zonder texture erop.. 
iemand hier ook last van?
maar voor de rest wel mooi. de levels zijn groot, alleen jammer dat het er niet zoveel zijn...
iemand hier ook last van?
maar voor de rest wel mooi. de levels zijn groot, alleen jammer dat het er niet zoveel zijn...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ja, staat een paar reply's erboven, ik heb er ook last van
maar wie helpt mij met het vernietigen van die tank met die 88?
maar wie helpt mij met het vernietigen van die tank met die 88?
Verwijderd
en als je met multiplayer een spel binnenkomt kan je nie meedoen
moeten de map changen
had ik ook al last van met demo
moeten de map changen
had ik ook al last van met demo
waarom looptie op sommige momenten Xtreem beroerd
, volgens mij klopt dat niet, aangezien mijn specs (ik kan er naast zitten hoor
)
Verwijderd
----- Spoiler !greatgonzo schreef op 13 November 2002 @ 20:16:
ik zit meteen vast... in de 2e missie, nadat ik de "commandant" heb uitgeschakelt, moet ik een tiger tank uitschakelen met een 88. Maar hoeveel ik ook schiet, hij gaat niet kapot?
Moet je naar 1 van je manschappen gaan en daar krijg je explosives van en dan komen er 4 rode plekken op de tank waar je maar 1tje hoeft te bevestigen
Tenminste ik hoop dat je dat sneeuw level bedoelt, er was dacht ik ook nog eentje eerder maar die kan je kapot krijgen met de flank, wordt ook wel vertelt door de manschappen.
Heb ik gewoon opgelost door handmatig die setup.exe te startenVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 18:22:
Nee
PS : http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/spearhead.JPG
Nederlands menutje dus
----- Spoilers !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik heb net de commandant vermoord (hij valt van de reling), vervolgens wordt een van de mannen doodgeschoten door de tiger, waarna ik de tiger moet kapot schieten met de 88.
De kapitein gaat hem afleiden, ik moet schieten, maar de tank gaat maar niet kapot, maar dood wel de kapitein.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nee, het is het 2e level in de 1e missie.Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 21:16:
[...]
----- Spoiler !
Moet je naar 1 van je manschappen gaan en daar krijg je explosives van en dan komen er 4 rode plekken op de tank waar je maar 1tje hoeft te bevestigen
Tenminste ik hoop dat je dat sneeuw level bedoelt, er was dacht ik ook nog eentje eerder maar die kan je kapot krijgen met de flank, wordt ook wel vertelt door de manschappen.
Ik heb net de commandant vermoord (hij valt van de reling), vervolgens wordt een van de mannen doodgeschoten door de tiger, waarna ik de tiger moet kapot schieten met de 88.
De kapitein gaat hem afleiden, ik moet schieten, maar de tank gaat maar niet kapot, maar dood wel de kapitein.
Hier ook, in het begin als je bent gedropt in die schuur loopt het bij mij ongeveer 3 fps... Mag toch wel wat meer verwachten van mijn machientje? Of is de 256 MB de boosdoener?MaxOW schreef op 13 november 2002 @ 21:04:
waarom looptie op sommige momenten Xtreem beroerd, volgens mij klopt dat niet, aangezien mijn specs (ik kan er naast zitten hoor
)
Verwijderd
In een tuin moet een soort en met flank staan, 3 stukken muur kun je kapot schieten en dan de tank met dat apparaat.greatgonzo schreef op 13 november 2002 @ 21:30:
----- Spoilers !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[...]
nee, het is het 2e level in de 1e missie.
//edit: ik had um na een stuk of 5 keer, heb je alle stukjes van de tank al gehad
ja, dat heb ik dus, ik schiet met de flak op de tank, maar hij gaat niet kapot?! hoe vaak moet ik hem raken?
hai die hai,
ik heb gejoint op 2 servers die online waren en dat ging prima, al die andere server zijn nog van de demo (andere versie krijg je dan te zien in de ingame browser) maar als ik hem zelf hier dedicated start dan krijgt iedereen die wil joinen een time out
ik heb gejoint op 2 servers die online waren en dat ging prima, al die andere server zijn nog van de demo (andere versie krijg je dan te zien in de ingame browser) maar als ik hem zelf hier dedicated start dan krijgt iedereen die wil joinen een time out

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Verwijderd
ik weet niet of het hier gepost kan worden maar ik zag geen draadje lopen bij de sp&v. Bij mij loop het spel vast? Na een tijdje spelen hangt het spel opeens en na ongeveer 10 seconde reboot mijn pc. Ik heb dat nog bij geen enkel spel eerder gehad.
Ik heb niks overgeclockt nu
Videokaart op het moment is: Matrox G450 (doet het perfect bij MOHAA)
Rest zie mijn sig
Iemand die dat ook meegemaakt heeft?
Ik heb niks overgeclockt nu
Videokaart op het moment is: Matrox G450 (doet het perfect bij MOHAA)
Rest zie mijn sig
Iemand die dat ook meegemaakt heeft?
ik heb 512, maar echt full-time boven de 15 fps komtie nietSaekerhett schreef op 13 november 2002 @ 21:49:
[...]
Hier ook, in het begin als je bent gedropt in die schuur loopt het bij mij ongeveer 3 fps... Mag toch wel wat meer verwachten van mijn machientje? Of is de 256 MB de boosdoener?
Verwijderd
Ik heb een vraagje over de nieuwe demo. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar hij doet het echt voor geen meter. Als ik de game opstart komt het ea logo al met 0,5 frame per seconde voorbij en daarna als ik een level geladen heb, heb ik precies hetzelfde. Ik heb gewoon de laatste detonators geinstalleerd en andere spellen zoals NFS6, FIFA 2003 en NBA 2003 doen het wel goed op mn pc. Ligt het misschien aan mn opengl drivers en hoe kan ik daar iets aan doen? Ik heb de update trouwens al geinstalleerd.
nou hij draait !!!!! joepiii was alles maar zo simpel
wie komt er joinen? IP: 3275775170

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
ikke joined wel ff als ie nog up ispromaja schreef op 13 November 2002 @ 22:49:
nou hij draait !!!!! joepiii was alles maar zo simpelwie komt er joinen? IP: 3275775170
Verwijderd
Zo tof vind ik het niet, kheb er weken op zitten wachten toen ie pas in de winkel lag! installeren en spelen>>>>>> Ik snapte er helemaal geen bal vanVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 09:59:
Wel geinigin elk geval ik heb het spel niet maar lijkt mij en heel tof spel.
Zou het te vergelijken zijn met SoF2? GTA 3?
Btw Heb er een gf4 ti4200 voor aangeschaft en de refresch rate ligt nog bij 20/60 hz max.
Zie sig verdere info.
Maar je kunt dit spel niet met sof2 vergelijken vind ik daar is het veels te anders voor.
Het spel is cool als je multiplayer doet, ik zoek nog een leuke clan.
p.s. Het laden van het spel gaat ook veeeeeels te traag.
!!!!!! possible spoiler !!!!!!!!!!!!
iemand een strategie hoe je dat level moet uitspelen waar je die invasie zeg maar moet tegenhouden?
dan moet je weer de rechterlinie bewaken, dan weer de linker, en dan weer de rechter.
maar als ik naar die rechter terugkeer, komen er echt 50 mannetjes op je afrennen.. ik heb geen munitie meer voor die machinegun, en met die mauser gaat et maar langzaam...
dan komt ook nog eens die panzershreck... die kan ik kapotschieten met die mortier dinges, maar dan komen die ventjes weer te ver naar voren.
hoe moet ik dit aanpakken?
iemand een strategie hoe je dat level moet uitspelen waar je die invasie zeg maar moet tegenhouden?
dan moet je weer de rechterlinie bewaken, dan weer de linker, en dan weer de rechter.
maar als ik naar die rechter terugkeer, komen er echt 50 mannetjes op je afrennen.. ik heb geen munitie meer voor die machinegun, en met die mauser gaat et maar langzaam...
dan komt ook nog eens die panzershreck... die kan ik kapotschieten met die mortier dinges, maar dan komen die ventjes weer te ver naar voren.
hoe moet ik dit aanpakken?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Een refreshrate van 20 Hz ??!?Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:07:
[...]
Zo tof vind ik het niet, kheb er weken op zitten wachten toen ie pas in de winkel lag! installeren en spelen>>>>>> Ik snapte er helemaal geen bal van, raak schieten was een probleem en vliegen was een ramp. Maar na veel geoefen kan ik toch best goed vliegen en schieten. HEEEEEEEEEL erg realistisch mij een beetje TE.
Btw Heb er een gf4 ti4200 voor aangeschaft en de refresch rate ligt nog bij 20/60 hz max.
Zie sig verdere info.
Maar je kunt dit spel niet met sof2 vergelijken vind ik daar is het veels te anders voor.
Het spel is cool als je multiplayer doet, ik zoek nog een leuke clan.
p.s. Het laden van het spel gaat ook veeeeeels te traag.
Denk dat je fps bedoelt.
vliegen?? kun je ook vliegen in MOHAA: Spearhead?????
Neej ze hebben het (volgens mij) over SoF2 & GTA 3 (BF1942)
Waar we vanaf nu mee ophouden
Bij mij draaid ie ook niet soepeltjes
Ik heb een GeForce 4 TI4600 en 1400 MHZ en 384 MB geheugen dan zou hij toch goed moeten draaien alles open of heb ik het verkeerd??
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
ok, je hebt dus wel MoH:AA nodig.
Maar installeerd ie uhm ook over MoH:AA heen. Want ik wil ze nog wel apart kunnen spelen als het ff kan.
Maar installeerd ie uhm ook over MoH:AA heen. Want ik wil ze nog wel apart kunnen spelen als het ff kan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Je moet hem gewoon in de dir van mohaa installeren (anders kan je hem nie installeren) Maar je kunt nog gewoon kiezen tussen mohaa en spearhead.Phydomir schreef op 14 november 2002 @ 10:46:
ok, je hebt dus wel MoH:AA nodig.
Verwijderd
Volgens mij moeten jullie de graf. instellingen een beetje terugschroeven. Op een PIII-700 met Gforce-II en 512 Mb geheugen draait ie prima op 1024x768 + 16 bit de rest op middel.
Op een 1700+ met Geforce 4 4200 en 512 Mb loopt ie als een trein op 1024x768 + 32 Bit, het overige op high.
Op een 1700+ met Geforce 4 4200 en 512 Mb loopt ie als een trein op 1024x768 + 32 Bit, het overige op high.
die demo is wel mooi, maar de spelers zijn zeer lame. Iedereen loopt met zo'n stupid grenade launcher, daar kan je gewoon bijna niet tegenop
tampert, kriminalpolizei
ik moet zeggen na de full MP gedaan te hebben dat et lijkt alsof de ouwe MOHAA feel weg is en wapens eens tuk sterker zijn geworden.
bv de MG van allies lijkt mij nu een stuk accurater te schieten en meer damage per bullet te doen.
maar het kan ook aan mij liggen
bv de MG van allies lijkt mij nu een stuk accurater te schieten en meer damage per bullet te doen.
maar het kan ook aan mij liggen
En hij is weer uitgespeeld
Wel kort hoor! Herkende in het laatste level eigenlijk wel weer dat level uit MoHaa zelf. Dat je vanuit dat gebouw de tanks moet vernietigen. Maarja.. was erg gaaf weer
...
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Verwijderd
idd, is net die bazooka een beetje getweaked, gaan ze weer zo'n overpowerd grenade launcher erin zettenEvilernie schreef op 14 November 2002 @ 12:23:
die demo is wel mooi, maar de spelers zijn zeer lame. Iedereen loopt met zo'n stupid grenade launcher, daar kan je gewoon bijna niet tegenop
Verwijderd
jaVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 15:45:
Kan die demo alleen in multiplayermode gespeeld worden ?
kan iemand mij nog helpen? die mannetjes zijn echt niet te stoppen... op een gegeven moment komt er een half track aan, en die kun je echt niet tegenhouden...
Hier zit ik idd ook vast. Laat me ff weten als je een oplossing gevonden hebt. Maar ik vraag me echt af of er een intelligente oplossing is of dat het gewoon een kwestie is van hard schieten. Naja, anyway ... HELP!! Ik wil verder met volgende level...Scorperito schreef op 14 November 2002 @ 16:05:
kan iemand mij nog helpen? die mannetjes zijn echt niet te stoppen... op een gegeven moment komt er een half track aan, en die kun je echt niet tegenhouden...
Verwijderd
ik krijg het spel niet gespeeld in MP hoor. Ik gebruik gamespy maar als ik op een server op te connecten zegt ie iets van dat het een demo server is ofzo?
Ik heb dat level uitgespeeld met die tank dat je de brug moet verdedigen.
Is nu het spel alweer afgelopen dan?
jep, now help me out pleaseStaticZ schreef op 14 november 2002 @ 22:20:
Ik heb dat level uitgespeeld met die tank dat je de brug moet verdedigen.
gebruik nu nog maar ingame browser werkt stukken beter dan GS en ingame zie je alles wat rood is, is demo serversVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 18:47:
ik krijg het spel niet gespeeld in MP hoor. Ik gebruik gamespy maar als ik op een server op te connecten zegt ie iets van dat het een demo server is ofzo?
juistem, ik ben ook al jaren geleden van gamespy afgestapt.. ingame ruled nu helemaal nu je filters kunt aanbrengen...Jaguar645 schreef op 14 November 2002 @ 23:02:
[...]
gebruik nu nog maar ingame browser werkt stukken beter dan GS en ingame zie je alles wat rood is, is demo servers
anders was je steeds maar aan het zoeken naar objective based games enzo...
Verwijderd
All seen eye werkt ook perfectScorperito schreef op 14 November 2002 @ 23:59:
[...]
juistem, ik ben ook al jaren geleden van gamespy afgestapt.. ingame ruled nu helemaal nu je filters kunt aanbrengen...
mee eens maar niet met spearhead op et moment.... et is weer zover dat Gamespy alles voor ze eigen houd
Verwijderd
Kan je het spel stand alonee draaien of heb je mohaa ook nodig om de expansion pack te spelen?
Verwijderd
Uhm....hebben jullie het nou over het eerste level ??? daar waar je net uit dat schuurtje bent gesprongen ??? schiet daar eerst alle rondlopende kereltjes neer, ren dan naar dat luchtafweergeshut, druk op enter, mik op die halftrack die aan komt scheuren, en schiet hem helemaal verrot....bij was ie al stuk (inclusief bijna alle omliggende bomen, hehehe) voordat ze uit konden stappen....er was er zowaar 1 uit gekropen, maar ja, 1 shot, 1 kill....hhehehehe.....Ali_Illegali schreef op 14 November 2002 @ 16:28:
[...]
Hier zit ik idd ook vast. Laat me ff weten als je een oplossing gevonden hebt. Maar ik vraag me echt af of er een intelligente oplossing is of dat het gewoon een kwestie is van hard schieten. Naja, anyway ... HELP!! Ik wil verder met volgende level...
en dan maar weer verder.......
Verwijderd
Die MP van spearhead is zeker verandert zeg, je kan nou gewoon die grote machineguns met standaard oppakken en ergens anders neerpoten om daar verder soldaten af te knallen. De grafische kant vind ik ook enorm verbeterd. maar je kan ook kiezen tussen slow/fast modus maakt het voor een sniper in de fast modus heel wat moeillijker. moet ieder geval wennen aan deze veranderingen. gewoon door gamen dus!!!!
Verwijderd
Ja hoor... 't is weer zover.
Ik heb vastlopers.
Na enkele minuutjes te hebben gespeeld, blijft spearhead bij mij hangen op het beeld.
Ik post dit hier maar ff, omdat ik onder "Spielerij - Problemen & Vragen" geen goed topic kon vinden.
Nu heb ik een "Hercules 3D Prophet 8500LE 128mb (met ati-radeon chipset dus)" en gebruik de laatste drivers van nl.hercules.com
Ik draai overigens winXP.
Zijn er meer die 't probleem kennen? //
Of weet iemand misschien een oplossing? //
Ik heb vastlopers.
Na enkele minuutjes te hebben gespeeld, blijft spearhead bij mij hangen op het beeld.
Ik post dit hier maar ff, omdat ik onder "Spielerij - Problemen & Vragen" geen goed topic kon vinden.
Nu heb ik een "Hercules 3D Prophet 8500LE 128mb (met ati-radeon chipset dus)" en gebruik de laatste drivers van nl.hercules.com
Ik draai overigens winXP.
Zijn er meer die 't probleem kennen? //
Of weet iemand misschien een oplossing? //
nee... ik heb het over level2.. dan zit je op het front met allemaal foxholes enzo..Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 10:59:
[...]
Uhm....hebben jullie het nou over het eerste level ??? daar waar je net uit dat schuurtje bent gesprongen ??? schiet daar eerst alle rondlopende kereltjes neer, ren dan naar dat luchtafweergeshut, druk op enter, mik op die halftrack die aan komt scheuren, en schiet hem helemaal verrot....bij was ie al stuk (inclusief bijna alle omliggende bomen, hehehe) voordat ze uit konden stappen....er was er zowaar 1 uit gekropen, maar ja, 1 shot, 1 kill....hhehehehe.....
en dan maar weer verder.......
BTW is het niet "The All Seeing Eye" ?
Ligt het aan mij of zie ik alleen van die witten blokken als ik lui heb afgeschoten.
Bij MP en Standalone zie ik overal waar ik die duitsers heb neergeschoten witten blokken.
Ligt het aan een instelling, of aan mijn Video kaart
het is een Geforce 3 Ti 200, 64 Mb
Pc Pentium IV 2 Ghz + 512 DDR
Bij MP en Standalone zie ik overal waar ik die duitsers heb neergeschoten witten blokken.
hebben meer mensen last van.. had je kunnen weten als je de thread had doorgelezen.. het is wachten op de patch...dominion99 schreef op 15 November 2002 @ 17:53:
Ligt het aan mij of zie ik alleen van die witten blokken als ik lui heb afgeschoten.
Hmm zelf niet goed gelezen dusScorperito schreef op 15 November 2002 @ 18:52:
[...]
hebben meer mensen last van.. had je kunnen weten als je de thread had doorgelezen.. het is wachten op de patch...

Wel een vette uitbreiding
Begin nu bij level 2.
Begin nu bij level 2.
misschien heb je hier wat aan (de bloodpatch verwijderen)dominion99 schreef op 15 november 2002 @ 17:53:
zie: [rml][ spearhead] Rare texture-bugs[/rml]
Verwijderd
Het verwijderen van de bloodpatch(es) werkt om je texture fouten kwijt te raken.
Ik had het via een nieuwe topic bekend gemaakt, maar die is om een of andere reden weer verwijderd. Misschien op een verkeerde plaats gepost?
Ik had het via een nieuwe topic bekend gemaakt, maar die is om een of andere reden weer verwijderd. Misschien op een verkeerde plaats gepost?
damm kom nie voorbij level 2 
kl**te tank
krijg helemaal geen bommen
iemand een idee ?
kl**te tank
iemand een idee ?
star-saber schreef op 16 november 2002 @ 13:37:
damm kom nie voorbij level 2
kl**te tank
iemand een idee ?
Je moet toch die AA gebruiken
dit is het sneeuw level
net weer geprobeerd
net weer geprobeerd
Daar liggen toch nog rockets op zo'n bultje kun je ze zo afknallen !
heheheh nee
das daarvoor op halftracks
das daarvoor op halftracks
Dan moet je toch die aa gebruiken net zoals m@nic zij.
Geen idee waar jij vast zit maar ik zit nu ook voor het eerst vast.
Ik heb net die suply truck gestolen, en moet 'm nu verdedigen met een anti tank gun.
Sjonge jonge, al 10x over gedaan maar het lukt me niet, overal weer tigers en patzers
Iemand tips ?
Ik heb net die suply truck gestolen, en moet 'm nu verdedigen met een anti tank gun.
Sjonge jonge, al 10x over gedaan maar het lukt me niet, overal weer tigers en patzers
Iemand tips ?
Nog vaker proberen dat stuk heb ik ook wel 30 keer opniew moeten doen.
En telkens als je weer een stukje verder bent op f5 rammen.
En telkens als je weer een stukje verder bent op f5 rammen.
damn het is moeilijkM@NIC schreef op 16 November 2002 @ 14:47:
Iemand tips ?

[This space is for rent]
Ik zit nu in het level in de ardene dat je in een soort van kamp word overvallen door duitsers dan moet je telkens flanken verdedigen de rechter flank lukte wel maar linker is echt klote iemand tips?
Eerst lui afknallen dan anti tank wapen pakken tank afschieten en weer verder knallen. Want als die tank eroverheen is heb je ook verloren.
I'll be back
thanksherminator schreef op 16 november 2002 @ 14:55:
Eerst lui afknallen dan anti tank wapen pakken tank afschieten en weer verder knallen. Want als die tank eroverheen is heb je ook verloren.
Verwijderd
Ik heb deze wel 50 x overgedaan. Truc is dat je bij de eerste 2 panzertank die je tegenkomt geen 1 keer geraakt moet worden. Dan sta op je een bergtop en dan wordt het spel (autom) gesaved. Hier had ik 86 healt ofzo. Vanaf dit punt is het moeilijk en moet je gewoon vaak gespeeld hebben zodat je weet waar alle tanks al komen en dat je al kan beginnen met schieten. Uiteindelijk gehaald met 7 health op medium level.. pfew..M@NIC schreef op 16 November 2002 @ 14:47:
Iemand tips ?
Verwijderd
Nee denk het niet, ik had me vergist in bf1942M@NIC schreef op 14 November 2002 @ 09:15:
[...]
Neej ze hebben het (volgens mij) over SoF2 & GTA 3 (BF1942)
Waar we vanaf <font color="blue">nu</font> mee ophouden
Ben nu in een level waar ik een kerk in moest. Dan ga ik daarin helemaal naar boven (waar een sniper staat) maar wat moet ik dan? iemand die hier al voorbij is?
Verwijderd
Als je alles gekillt hebt in die kerk moet er mission objectives updated komen ofzo, toen ik de laatste man voor het eerst kilde (bovenin dus die sniper) kreeg ik die update nietXoiN schreef op 16 november 2002 @ 20:11:
Ben nu in een level waar ik een kerk in moest. Dan ga ik daarin helemaal naar boven (waar een sniper staat) maar wat moet ik dan? iemand die hier al voorbij is?
dan weet je mij vast ook wel te vertellen hoe ik nog een keer die rechterflank moet verdedigenherminator schreef op 16 November 2002 @ 14:55:
dat is dus echt te moeilijk... er staat zo'n mortierlanceerder, maar daar schiet je niet veel mee op... ik kan met m'n mauser al die ventjes wel aan, maar als die half track en die pantzer komen, kan ik die never nooit neerknallen...
Daar heb je die rocketlauncher achtig ding voor. Je hebt wel maar 3 kogels ofzo, dus elk schot moet raak zijn.
Ik zit een stukje verder vast, in berlijn. Als ik probeer tanks enzo op te blazen met explosieven, dan gaat het lont steeds uit (door de regen). Wat is hier de bedoeling van
Ik zit een stukje verder vast, in berlijn. Als ik probeer tanks enzo op te blazen met explosieven, dan gaat het lont steeds uit (door de regen). Wat is hier de bedoeling van
edit:
Ah, je kunt dus ook op explosieven schieten
Ah, je kunt dus ook op explosieven schieten
dus je gaat me nu vertellen dat ik overnieuw mag beginnen omdat die kogels op zijn?sewer schreef op 16 November 2002 @ 22:11:
Daar heb je die rocketlauncher achtig ding voor. Je hebt wel maar 3 kogels ofzo, dus elk schot moet raak zijn.
edit:
Ah, je kunt dus ook op explosieven schieten![]()
beter niet, dat level vind ik zelfs moeilijk op easy
heb em net geïnstalleerd, maar als ik in het menu op Easy klik gaat ie laden en dan gaatie terug naar windows met de volgende fout, wat kan ik hier aan doen?
:
Verwijderd
Probeer opnieuw installen?Eraser127 schreef op 17 november 2002 @ 11:54:
heb em net geïnstalleerd, maar als ik in het menu op Easy klik gaat ie laden en dan gaatie terug naar windows met de volgende fout, wat kan ik hier aan doen?:
[afbeelding]
k zit met hetzelfde probleemVerwijderd schreef op 17 november 2002 @ 12:35:
Heb em hier al een hele poos liggen, maar kmoe MOH:AA hebben![]()
.
k heb mohaa gehad maar ben m kwijt

Op chicken mode zeker?Hacku schreef op 17 november 2002 @ 16:05:
Ben hem juist uit. Kwas deze morgen rond 11h gestart.
Single player is wel erg kort.

hehe tank missie gehaald
je moet de hele tijd quick save gebruiken 
maarja het begint daarna steeds meer op band of brothers te lijken, stukje waar bos wordt gebombt :*D
maarja het begint daarna steeds meer op band of brothers te lijken, stukje waar bos wordt gebombt :*D
[This space is for rent]