kben nu bij bastogne
best pittig spel
best pittig spel
tab... staat ook in de gebruiksaanwijzingApocrypha schreef op 17 november 2002 @ 19:24:
Eeeh, ja wat is je toets om je objectives te zien? Hij staat niet bij "Controls" iig. Ik zie wel telkens obejective added en completed staan, maar ik weet niet welke objectives ik eigenlijk heb. Daardoor zit ik vast in bastogne in die compound. Iedereen is dood, maar ik weet niet wat ik op moet blazen of moet stelen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wat is RW????Verwijderd schreef op 02 September 2002 @ 16:39:
Sinds de BF1942 uit is ziet mijn clan me bijna niet meer
hier kan je zoveel meer taktiek gebruiken en zeker met RW erbij !
Toch blijft mohaa leuk voor de snelle afwisseling als je gewoon the need of frags hebt want dat is niet zo bij BF
Maar ik kan niet w8en tot ik een clan + server heb voor BF
aahh durka durka durka
Eeeh, tja....
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Achter het huis naast het kerkhof is een post waar je een bom plaatsen om een doorgang te creëren!Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 01:33:
Ik zit vast in de eerste missie ... in de submissie dat je met het bootje over die rivier gaat.
Wel, kheb juist de explosieven acquired van de airdrop ... en dan zegt me teammate "let's blow up the bridge", maar hoe raak je aan die brug ? Verderop is er een wegversperring?
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
eerste medal krijg je als je et eerste level haalt... laatste level ook, dus zowieso heb je er 2 als je het spel uitspeelt...bakkiepleur schreef op 19 November 2002 @ 14:00:
Iemand al een idee hoe je alle medals krijgt?
Verwijderd
Verwijderd
Werken de Cheats voor MoH:aa niet gewoon?Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 19:15:
heb iemand tjeets ??
ik heb fokking verkeerd gesaveden nu ga ik steeds dood als ik load
heb geen zin om het weer opnieuw te doen
iemand tjeet voor full health of god ofzo
dat heb ik ook weleens gedaan, maar dan load je toch gewoon de game die voor die savegame was?Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 19:15:
heb iemand tjeets ??
ik heb fokking verkeerd gesaveden nu ga ik steeds dood als ik load
heb geen zin om het weer opnieuw te doen
iemand tjeet voor full health of god ofzo
Verwijderd
nope is eruit gehaald in patch 1.1 ofzoXoiN schreef op 20 November 2002 @ 19:24:
[...]
Werken de Cheats voor MoH:aa niet gewoon?
http://pc.cheats.de/cheat_ausgabe.php?id=52192
zeg ik heb geen zin om het opnieuw te doenScorperito schreef op 20 november 2002 @ 19:31:
[...]
dat heb ik ook weleens gedaan, maar dan load je toch gewoon de game die voor die savegame was?
In welk level is het dan? misschien dat iemand hier een save game voor je heeft?Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 20:10:
[...]
nope is eruit gehaald in patch 1.1 ofzo
[...]
zeg ik heb geen zin om het opnieuw te doenben lui
Verwijderd
die met die tank dat je moet ontsnappen ik ga dood net na dat stukje dat je vast hangt op die berg (als je savegame heb met wat meer als 5 health op die bergXoiN schreef op 20 November 2002 @ 20:13:
[...]
In welk level is het dan? misschien dat iemand hier een save game voor je heeft?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
uhm wil em nog steeds graagXoiN schreef op 20 november 2002 @ 20:13:
[...]
In welk level is het dan? misschien dat iemand hier een save game voor je heeft?
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 13:40 ]
Verwijderd
Mischien staat het volume van je surround speakers te zacht[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 15 December 2002 @ 17:50:
Schop omhoog
Ik heb em ook sinds kort. Nou kun je bij de audio instellingen de speaker config op surround zetten (kheb een surround setje) maar ik merk eigenlijk geen verschil met 2 speaker instelling. Hebben hier meer mensen last van?
Verwijderd
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 22:59 ]
[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 30-12-2002 20:27 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
The All Seeying Eye is iid wat langzaam m.b.t. updates...CyberTijn schreef op 16 december 2002 @ 14:22:
Weet iemand wanneer en of ASE ondersteuning gaat bieden voor spearhead ? Gewone MOH:AA wordt wel ondersteund door all seeying eye maar voor spearhead kan ik nog niks vinden
ASE is toch een stuk makkelijk als die ingame server browser, en GameSpy Arcade probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
Keep on trying ...SideSwipe_XP schreef op 31 december 2002 @ 14:42:
Daim, ik kan niet verder komen, als ik die line in Normandy moet houiden... Telkens weer breken de duitsers er door
[ Voor 32% gewijzigd door Zephyer op 31-12-2002 14:52 ]
[ Voor 10% gewijzigd door makkie op 31-12-2002 17:41 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
KloptMacer schreef op 31 december 2002 @ 18:16:
Hij doet het all met The All Seeying Eye
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
Dat probleem had ik ook. Het enige wat schijnt te helpen is Spearhead volledig de-installeren via het Configuratiescherm, opnieuw installeren, patchen.white_panther schreef op 09 January 2003 @ 00:24:
ff een vraagje, tijdend de update naar 2.11 zegt die dat spearhead niet geinstalleerd isiemand een oplossing
Verwijderd
codes zoeken, liggen in hetzelfde gebouw op een bureau in een andere kamerVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 18:01:
vraagje, zit nu in berlijn heb zo'n beetje 5 tanks gesloopt en nu kan ik nergens meer heen ? kan een gebouw in, daar staat een kluis die ik niet open kan krijgen maar wtf moet ik doen ?
tampert, kriminalpolizei
debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
Eerst mohaadebeer schreef op 25 januari 2003 @ 23:32:
weet iemand een site waar staat in welke volgorde mohaa, spearhead en alle patches geinstalleerd moeten worden?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door kamstra op 23-06-2003 00:21 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
in console (op ` drukken als je hem ingeschakeld hebt bij de opties>geavanceerd) typ je in: clientinfo . hier staat dan het ip enz.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2003 @ 17:09:
Weet iemand hoe ik kan zien op welke server ik speel, in de vorm van het IP adres??
Ik heb al wat bij de console commands zitten neuzen, maar daar vind ik niets. Dus als ik inmiddels op een server zit, wil het het IP graag even kunnen zien....
Wie?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Verwijderd
Ik speel het ook nog regelmatigcls schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:22:
Een hele grote kick, maar ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spel spelen? Ik speel bijna elke dag en zit in #ufe-clanAls er nog spelers zijn misschien een keer warren?
We zitten alweer bij Patch 2.15 en die heeft een hele hoop opgelost, helaas nog niet de bekende shark bug e.d.Anyways, see you ingame
Als ik wist waar die lag, zou ik graag Malta nog eens spelen. Wat een gave map vond ik dat zegPcManiaxx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:20:
Lol, ik ga weer oude koeien uit de sloot halen jongens![]()
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Ben sinds gister maar weer eens begonnen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
[ Voor 66% gewijzigd door PcManiaxx op 29-06-2007 17:08 ]
Sowieso zijn er tegenwoordig weinig shooters die mij kunnen bekoren, terwijl ik het genre wel gaaf vind. De laatste paar CoD's en Battlefield's hadden een single player die steeds korter leek te zijn, soms was je er in een uurtje of zes-zeven wel doorheen. Als het echt een vette ervaring is vind ik het niet erg (al ga ik er niet de volle mep voor betalen), maar toen veel shooters zich ook erg op de toekomst zijn gaan richten (bots, drone's, sci-fi meuk etc.) ben ik helemaal afgemaakt. Verleden (WWII) en heden vind ik leuker.MikeyMan schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:20:
Wel jammer dat er geen goede WWII shooters meer uit lijken te komen. Snap dat het uitgekauwd is, maar het blijft me toch intrigeren.
[ Voor 33% gewijzigd door greatgonzo op 11-07-2014 16:51 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq