• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 14:19:
by the way...
Er kunnen maksimaal 20 foto's meedoen. anders wordt het voor mij onwerkbaar. Wie nog mee wil doen let daar dus op. Er kunnen er nog 6 bij. Zodra de 20 compleet zijn en het is nog niet de 20-ste van de maand sluit ik de uploadmap en kan er gestemd gaan worden. Veranderen kan dan dus ook niet meer.
waarom :?

Dat is niet echt eerlijk, dan kan je dus gauw wat gaan posten omdat je mee wilt doen, en later nog die foto vervangen..

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is waar.
Nou lijkt 20 me toch wel genoeg eigenljik en ik kan niet zegmaar met 30 of 40 foto's een poll houden. dat is gewoon niet praktisch meer en ook een hoop werk om in te voeren. Is allemaal wel weer wat op te vinden, maarja ergens moet je een streep trekken toch? Ik vind 20 eigenlijk al veel om een keuze uit te maken.

Maar als blijkt dat het op deze manier niet leuk werkt, dan veranderen we de regels gewoon weer :) Het zou ook wel aardig zijn als er een prijsje te winnen viel bijvoorbeeld.

Ik sta in elk geval open voor suggesties.

• Azrael
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 14:19:
Ja dat is waar.
Nou lijkt 20 me toch wel genoeg eigenljik en ik kan niet zegmaar met 30 of 40 foto's een poll houden. dat is gewoon niet praktisch meer en ook een hoop werk om in te voeren. Is allemaal wel weer wat op te vinden, maarja ergens moet je een streep trekken toch? Ik vind 20 eigenlijk al veel om een keuze uit te maken.

Maar als blijkt dat het op deze manier niet leuk werkt, dan veranderen we de regels gewoon weer :) Het zou ook wel aardig zijn als er een prijsje te winnen viel bijvoorbeeld.

Ik sta in elk geval open voor suggesties.
Je kan zeggen wat je wil, maar het is gewoon niet eerlijk :)

Wat je ook kan doen is de polls splitten, dat je dus meerdere rondes hebt waarin de winnaar doorgaat naar de finale, als je vind dat er teveel foto's zijn voor 1 poll.

En een prijsje? Ik vind het prima, maar wie gaat dat betalen?

Jij, of Femme? :P

Verwijderd

Topicstarter
Aan voorrondes heb ik ook al zitten denken. Maar dan wordt het zo omslachtig allemaal. Het is maar een simpel en spontaan ontstaan contestje.

Ik verwachtte eigenlijk helemaal niet dat er 20 inzenders zouden gaan meedoen. Volgens mij komen er nu ook niet veel meer bij. Dus die run op plaatsen zal nog wel meevallen.

Maar goed, Als't er een paar meer worden.... we zien wel. Dan wacht ik in elkgeval tot de 20-ste met het openen van de polls.
Stom trouwens dat GOT geen polls heeft. Zou écht veel mooier zijn.

En een prijsje... nee die ga ik niet betalen... :) Daar moeten we maar een sponsor voor vinden... :)

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
ik kan zowieso mijn pic niet voor volgende week posten want ik ga dit weekend naar parijs en daar wil ik ook nog et teen en tander maken dusss aub ietsje meer dan 20 zou wel aangenaam zijn en eerlijker

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

salutem schreef op 11 september 2002 @ 23:03:
ik kan zowieso mijn pic niet voor volgende week posten want ik ga dit weekend naar parijs en daar wil ik ook nog et teen en tander maken dusss aub ietsje meer dan 20 zou wel aangenaam zijn en eerlijker
volgende maand is er wel weer een contest hoor ;)

• salutem
Na ja dan hebbik alvast maar wat gestuurd dan sta ik iig tussen de 20 en kan ik altijd na dit weekend nog iets veranderen.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Hier een foto gemaakt met mijn Sony 707 in detroit airport:

Afbeeldingslocatie: http://www.photosig.com/photos/95/21/102195-0f0740ccadd4309a.jpg

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
dit is heel vaag, ik was bezig met m'n moeder's foto's naar kruidvat te sturen, kwam ik deez tegen :

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bras/got.jpg

mogen moeders ook meedoen ? :P

btw tis een oude digi cam, sony dsc-f55e, 2.1 mpix.

Verwijderd

Topicstarter
Moeders.... hmmmmm :)
Tis een mooie foto. Ik zag laatst ook zo iets als dit en baalde dat ik mijn camera niet bij me had. Maar deze is nog mooier. Of het nou echt aan het lichtspeltopic voldoet... nouja dat mogen de stemmers ook meebepalen. Het valt te verdedigen :)
Hoe je'm kunt uploaden staat in het eerse bericht in dit topic.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ok done :) toch es binnenkort kijken voor een "echte" digicam...

Verwijderd

Topicstarter
ok je bent nummer 19

Tequila sunrise (by wibblemoo)
Afbeeldingslocatie: http://dieko.mine.nu/Contest/Nieuw/thmb_got.jpg

Thumb ziet er niet zo goed uit, maar de foto zelf vind ik wel ok, ondanks het kleine formaat.

En ik zit een beetje met die foto van salutem... die voldoet in elk geval niet aan het topic. Het is een gesoept effect en geen licht effect. Ik denk dus dat die niet mag meedoen.

• salutem
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:24:
ok je bent nummer 19

Tequila sunrise (by wibblemoo)
[afbeelding]

Thumb ziet er niet zo goed uit, maar de foto zelf vind ik wel ok, ondanks het kleine formaat.

En ik zit een beetje met die foto van salutem... die voldoet in elk geval niet aan het topic. Het is een gesoept effect en geen licht effect. Ik denk dus dat die niet mag meedoen.
no problemo dan stuur ik as maandag een andere owke !?

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik vind de contest van deze maand alvast stukke beter gelukt dan die vorige 2.
Die foto site werkt ook prima, heel netjes.

iig alvast _/-\o_ voor Kheperi, ik vind dat hij het heel goed doet.
Dat wilde ik ff kwijt.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

ja kheperi is de goeiste :)

• _MB_
Hoe gaan we nu eigenlijk stemmen? Gewoon via een poll op got, of toch op de site?
of heel anders?

Canon Digital Ixus V2

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag een paar dagen terug een poll (bijdrage athlonkmf) zoals die via GOT is te houden. Dat werkt met een externe site. Werkt op zich wel leuk en is dus te linken op GOT, maar er kunnen maar 9 items per poll worden gemaakt. Dat wordt dus moeilijk met 20 foto's. Voorrondes zie ik niet zitten. Dan duurt het te lang allemaal.

Ik heb dus maar een poll voorbereid op mijn forumpje . de tussenstanden zal ik dan dagelijks hier posten. Tis niet ideaal, maar een betere oplossing heb ik nog niet gevonden.

(Edit)

Ik wilde iedereen de mogelijkheid geven 3 maal te stemmen. Op 3 verschillende foto's dus. Daartoe heb ik dus 3 polls gemaakt met alle foto's er in. (zie uitleg op het forum. polls zijn nog gesloten).
Er is wel een klein probleempje, dat is namelijk dat iemand 3 maal op dezelfde foto kan stemmen en er zo in éen klap (3+2+1=) 6 punten aan kan geven. Dat is niet de bedoeling natuurlijk en ik kan het zien als dat gebeurt. Van die stemmen tel ik alleen de 3 punten mee. De andere vervallen.

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Rooie lucht:
Afbeeldingslocatie: http://photo.concept-q.biz/got/lucht0046.jpg

Gemaakt met dimage 7, maar ik geloof dat ik te laat ben, dr staan al 20 fotos :/ * Norjee is nummer 20 :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik moet ergens een streep trekken. ik kan niet ongelimiteerd foto's laten uploaden. Het leek me dat 20 foto's ruim voldoende is voor de contest. Maar dat blijkt niet zo te zijn :) Okee, voor deze maand stel ik de limiet op 24 foto's, maar dan is het vol en open ik de polls.

Inerdaad: wie 't eerst komt enzo. Ik wil graag voor iedereen een leuke contest organiseren, maar dat betekent dat het voor mij ook een beetje leuk moet blijven.

Ik zal volgende contest wel strenger gaan worden. Dat moet haast wel. Een upload die niet voldoet aan de topic, of misschien om andere redenen geen zinvolle bijdrage is verwijder ik meteen en de plaats komt dan vrij voor een ander.

Verwijderd

Topicstarter
maar je foto is dus nummer 20 Norjee

• spacy

spacy

+++

hehe, dan moet het bij de volgende contest ook direct duidelijk zijn wat wel en niet onder een bepaalde noemer valt,
"lichtspel" vond ik daarin nogal onduidelijk.

dus bij de volgende contest moeten we misschien kortte discussies hebben in de contesttopic wat er wel en niet bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

De winnaar van deze contest zal naar alle waarschijnlijkheid een duidelijk onderwerp kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Timbos schreef op 15 september 2002 @ 00:33:
De winnaar van deze contest zal naar alle waarschijnlijkheid een duidelijk onderwerp kiezen :)
Oei :o

Dan hoop ik niet dat ik win, straks moet ik origineel zijn :o :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
janouja maar het moet natuurlijk wel leuk blijven om te winnen. Dus als je wint mag je wat mij betreft ook een ander aanwijzen die dan maar de topic moet bedenken. Als ik een suggestie mag doen, op voorhand: 'Herfst' lijkt me wel een leuk topic. Daar is october denk ik heel geschikt voor. Dat levert vast ook wat minder zonsondergangen op :p en paddestoelen doen het altijd goed.

Maar een binnenhuis topic is natuurlijk altijd goed (voor de winter zéker). Volgens mij zijn we allemaal ontzettend lui hier. De meeste buitenlucht opnames zijn gemaakt door een raam open te zetten en de camera naar buiten te richten :p Dussehhhm topics als 'je voordeurmat', een macro van je tv/toetsenbord/gsm/bierflesje/huiskamertafel... /noemmaarop is natuurlijk ideaal :P
Ik ben in elk geval reuze benieuwd wie het mag gaan zeggen. Timbos lijkt me wat al te zeker... :) Ik heb écht geen idéé welke het zal gaan worden. Ik heb wel mijn eigen keuze (nummer 1, 2 en 3) al zo'nbeetje gemaakt.
Die van mij bijvoorbeeld is erg mooi..... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Kheperi zou je misschien een link van je foto-site in je signature willen zetten? Das misschien wel makkelijk, dan kan iedereen snel naar je toe.

't is een idee.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je op jezelf stemmen? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk. Dat mogen politici toch ook :)

Uiteraard kies je wel de beste foto's uit om op te stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
ik vind het niet echt leuk om op jezelf te stemmen. Eigenlijk moet je nu wel op jezelf stemmen, omdat je anders al 3 punten verliest. Eigenlijk kan je beter gewoon alle stemmen met 3 punten verwijderen, als iedereen op zichzelf stemt. Kan je dat dus niet gewoon uitzetten?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets? zie sig :)

Wat stemmen betreft.... ja eigenlijk heb ik ook daarom dat 3 2 1 punten systeem gedaan. Dan kun je naast op je eigen foto ook nog op 2 andere stemmen (let wel! 3 maal op je eigen foto stemmen KAN wel maar MAG niet. Ik tel de 2 en 1 punt dan niet meer mee).

Het is toch niet gek dat je je eigen foto het beste vind? En als je dat niet vind, nou dan is het natuur mooi als je ook inderdaad gewoon stemd op de 3 foto's die je het beste vind.

Helemaal eerlijk is onmogelijk. Zo'n systeem bestaat niet. Maar ik wil het graag zo eerlijk mogelijk hebben. En ook nog een beetje werkbaar. Ik sta open voor suggesties hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het zo snel niet staan: vanaf wanneer kun je stemmen? Ik heb me nu in iedergeval al aangemeld bij het digifoto contest forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Effe doorlezen :- )
Stemmen vanaf de 20-ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:37:
Effe doorlezen :- )
Stemmen vanaf de 20-ste
Thanks, ik ga ook zeker stemmen! Zie er namelijk een erug mooie tussen staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah nummer 21 is binnen
Klikbaar voor volformaat

A long way to go.... (by IT-er)
Afbeeldingslocatie: http://dieko.mine.nu/Contest/Nieuw/thmb_IMG_1060.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 08:07
Ejj, ik wilde hem net zelf al posten maar Kheperi was me al voor... ;) thnks m8 :)

En wat vinden jullie ervan?

what is your major malfunction???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
nou, wat kan ik zeggen... in het echt zag het er allemaal wat impossanter uit, it-er....:D

mooie foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It-er schreef op 15 september 2002 @ 22:04:
Ejj, ik wilde hem net zelf al posten maar Kheperi was me al voor... ;) thnks m8 :)

En wat vinden jullie ervan?
Hij is best aardig, maar ik zie niet echt het thema 'licht' terug komen in je foto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja daar moet ik ook een beetje moeite voor doen... tis wel zonnig en dat is te zien, maar het is niet het lichtspel dat de foto 'maakt'.
Het is de eerste ronde (althans voor mij) dus ik wil niet meteen al te moeilijk gaan doen, maar ik zou wel willen vragen of iedereen bij het stemmen (vanaf de 20-ste) wil meetellen in hoeverre je de foto aan het thema vind voldoen. Daar kan iedereen ook weer verschillend over denken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:07:
Maar een binnenhuis topic is natuurlijk altijd goed (voor de winter zéker). Volgens mij zijn we allemaal ontzettend lui hier. De meeste buitenlucht opnames zijn gemaakt door een raam open te zetten en de camera naar buiten te richten :p Dussehhhm topics als 'je voordeurmat', een macro van je tv/toetsenbord/gsm/bierflesje/huiskamertafel... /noemmaarop is natuurlijk ideaal :P
hehe waarom geen buiten foto's van de winter ???
ik heb er genoeg met een knallende carbidbus, of gewoon een ondergesneeuwd park, of een gebouwde iglo hier in de straat.
ja spacy komt wel(les) buiten,
herfst foto's heb ik ook wel hoor, met stadspark groningen als decor. :)
Het leuke/duidelijke idd aan een contest zoals "herfst" is dat de meest simpele ziel er wel of niets iets van herfst in kan zien.

binnenhuis lijkt me moeilijk te beoordelen en te breed, er worden dan denk ik heel veel foto's ingezonden, maak er dan bijvoorbeeld van "Binnenshuis: eten en drinken", "Binnenshuis: architectuur" of "Binnenshuis: inrichting"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~g.sinnema/pics/4P400.jpg

:W

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw.... mooie foto's hier :)
tellen non-digitale camera foto's ook? Ik heb namelijk een dure Canon-camera waarbij je letterlijk alles zelf kan instellen.... misschien voor volgende contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sja.... dat mag dus niet. Het is namelijk een GOT contest die loopt in GT. En een analoge camera is geen gadget. Het gaat hier juist om de uitdaging mooie foto's te maken met een digicam.
Je zou natuurlijk kunnen redeneren dat het dan juist leuk is om de uitdaging met de analoge cam aan te gaan, maar ik weet niet hoe dat valt bij GOTters. En bij modjes. Er valt over te discussiëren misschien. Maar op dit moment mogen geen foto's gemaakt met non-digitale cams meedoen.... sorry.

<uitdaagmode>
Overigens zien gescande analoge foto's er bijna altijd crap uit en maken dus toch geen schijn van kans :P
</uitdaagmode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inzending 22. Nog 2 te gaan (salutem moet opschieten).
Klikbaar voor volformaat

ZATERDAG START HET STEMMEN!

Stapels stoelen (by rosstek)
Afbeeldingslocatie: http://dieko.mine.nu/Contest/Nieuw/thmb_2010.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:36:
sje.... dat mag dus niet. Het is namelijk een GOT contest die loopt in GT. En een analoge camera is geen gadget...
Dit is een héle gewaagde uitspraak...

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]GreeTz schreef op 16 september 2002 @ 22:14:
[...]

Als je het mij vraagt is een digitale camera tegenwoordig ook geen gadget meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 22:17:
GreeTz schreef op 16 september 2002 @ 22:14:
[...]

Als je het mij vraagt is een digitale camera tegenwoordig ook geen gadget meer..
Dus snap ik ook niet waarom ingescande foto's niet mee zouden mogen doen.. een foto is een foto toch :? Wat maakt het nu uit met wat voor camera deze gemaakt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:44:
Inzending 22. Nog 2 te gaan (salutem moet opschieten).
Klikbaar voor volformaat

ZATERDAG START HET STEMMEN!

Stapels stoelen (by rosstek)
[afbeelding]
Done :P !
of had ik die die op mn site vroem staat up moete loade kweet et ook nie meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo wordt het hier bij Gadget Talk in elkgeval opgevat. Hier wordt (ondermeer) geforumt over digitale camera's en niet over analoge cams. Zo simpel is dat. Dat heb ik niet bedacht, dat zijn forumregels.
Als ik dus scans zou toelaten dan kunnen de modjes besluiten dat de contest niet bij GT thuishoort. En dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar is toto 23!
Er is nog plaats voor 1 foto en er zijn nog 4 dagen te gaan tot de verkiezing van de
*** GOT digifoto van de maand ***

Foto klikbaar voor volformaat:

Serre Ponçon (by Salutem)
Afbeeldingslocatie: http://dieko.mine.nu/Contest/Nieuw/thmb_P6190870.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:36:
Overigens zien gescande analoge foto's er bijna altijd crap uit en maken dus toch geen schijn van kans :P
En toch zien met een filmscanner gescande foto's er toch wel behoorlijk goed uit.... :)
Ik doe zelf alles digitaal maar ik heb toch ook mooie digitale plaatjes gezien die analoog geschoten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

Klippy

Still Game

Damn, supermooie foto's _/-\o_

Kan zelf niet meedoen, doe ik jullie niet aan met m'n FinePix1300, maar ik zal zeker stemmen, als ik thuis ben eens wat pics gaan opslaan zeg :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 10:56

BaRF

bijna kerst

LiquidSilver schreef op 17 september 2002 @ 09:15:
Damn, supermooie foto's _/-\o_

Kan zelf niet meedoen, doe ik jullie niet aan met m'n FinePix1300, maar ik zal zeker stemmen, als ik thuis ben eens wat pics gaan opslaan zeg :)
Voor mijn part stuur je een foto in van een Creative Webcam, het gaat om de inhoud :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze erg mooi: Gat in de muur (by Zoefff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

Klippy

Still Game

BaRF schreef op 17 september 2002 @ 09:30:
[...]

Voor mijn part stuur je een foto in van een Creative Webcam, het gaat om de inhoud :)
Ik vind 't altijd zonde als ik een mooie foto heb en de kwaliteit minder is.

Maar ik heb helaas ook geen tijd om pics te maken eigenlijk, anders zou ik wel wat proberen :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb even zitten twijfelen tussen een mooie foto die ik in Vancouver heb genomen en deze, maar deze is het dan toch geworden. Mijn entry voor de Digifoto Contest September: Crazy Daisy.

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/got/crazy_daisy_thumb.jpg

Genomen met een Fuji FinePix 2600Z. Klik om te vergroten uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 09:31:
Ik vind deze erg mooi: Gat in de muur (by Zoefff)
Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Upload je'm dan ook even TripleM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 12:12:
Upload je'm dan ook even TripleM?
Oh pardon, helemaal vergeten, ga ik meteen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Zijn lastige foto's om mooi scherp te krijgen lichteffecten bij optredens/disco's,
maar deze is idd aardig gelukt vergeleken bij vele anderen met zo'n soort onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okayyyy Hij staat er. Je foto is nummer 24!!! Je had'm hier al geplaatst dus dat hoef ik niet nog eens te doen lijkt me.

Het gaat iig om
Crazy Daisy (by TripleM)

Er kan niet meer geupload worden. Sorry voor de laatkomers, maar bij zoveel foto's wordt de boel een beetje onbeheersbaar voor mij én voor mijn kleine servertje (die erg zijn best doet :) )
Ik kan de polls nu openen natuurlijk, maar misschien is het wel aardig om te wachten tot zaterdag. Nog maar 4 nachtjes slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh well... OK ik gooi de polls open!!!

Er kan vanaf nu, tot het eind van deze maand dus gestemd worden!!!

Alle foto's die ingezonden zijn zijn hier in dit topic geplaatst geweest. Ik zou willen aanraden alles nog eens rustig te bekijken en je selectie te onthouden.
Je moet 3 foto's uitkiezen. De beste foto (die krijgt 3 punten van jou, de 2-de keus (die krijgt 2 punten van jou) en je derde keus (die krijgt 1 punt van jou).

Plaats (als je dat wilt) na het stemmen een berichtje met je juri-rapport hier in GT!! Welke en waarom die foto's?

Klik om te stemmen op de sign-up link in mijn sig (onderaan) Maskkelijkst is om nog een Internet explorer te openen ga dan naar 'hier kan gestemd worden'.
Er staan daar 3 polls. Het lijkt me duidelijk wat de bedoeling is nu. Let goed op dat je goed klikt. Ik denk niet dat ik foutstemmen kan verbeteren!

Stem NIET in 2 of 3 polls op dezelfde foto. Ik controleer daarop en ik gooi je punten weg!

Veel succes allemaal! En moge de beste foto winnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Ik heb ze nu alle 24 (het groote formaat) gedownload
maar ik vindt het wel heel erg moeilijk kiezen ;)

ow wacht ik zie dat ik 25 foto's nu heb staan,
Kheperi, kun je effe een lijstje posten met de foto's die wel deelnemen ik heb er 1 teveel en weet niet welkke,
je hoeft geen nieuwe thumbs/originelen te posten, want die staan hier wel door dit forum heen verspreid, maar ergens was het voor mij niet duidelijk of 1 wel of niet meedeed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk maar bij de polls. daar staan ze alle 20, met naam en uploader. Kijk anders op de upload site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

ik heb de fout gevonden:
ik had "geuren en kleuren" er ook nog tussen staan, maar die was vervangen door een ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wat voor server heb je trouwens waar de picz op staan? En wat voor connectie?! Misschien moet je proberen om ff een mirror te vinden, want als iedereen straks gaat stemmen/foto's bekijken, kan dat wel eens een hele hoop traffic opleveren....

Tenzij je natuurlijk een 100mbit lijntje hebt liggen hoor...dan heb ik niets gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amd K6 computertje, draait linux. Verbinding is gewoon cable. 64Kbyte per seconde down (=512kbit) 25Kbyte up. Dat is natuurlijk wel wat weinig.
Het is nog wel te doen, maar ik denk dat ik wel wat ga mirroren. Ik heb nog ongebruikte webspace bij zeelandnet en ik heb wel een kennis met ook een server draaiende. Dus dan verspreidt ik het een beetje of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/parkel/woods3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/parkel/woods1.jpg
Natuurpark de Plasmolen ('s morgens)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/parkel/sky2.jpg
Slaapkamer uitzicht

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/parkel/flight1.jpg
London-->Schiphol

Camera een Sony Dsc-f505 2.1mpix. Ik doe niet meer met de wedstrijd maar wou ze toch hier neerzetten ;)

Alle foto's zijn fotosoep vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ehm misschien ben ik stom, maar waar vind ik de polls? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sign-up forum MMM, zie sig

Ik vind de eerste vooral erg mooi vampier. Die had ook best mee mogen doen in de contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 08:56:
Zo wordt het hier bij Gadget Talk in elkgeval opgevat. Hier wordt (ondermeer) geforumt over digitale camera's en niet over analoge cams. Zo simpel is dat. Dat heb ik niet bedacht, dat zijn forumregels.
Als ik dus scans zou toelaten dan kunnen de modjes besluiten dat de contest niet bij GT thuishoort. En dat wil ik niet.

Naja niet echt. Zoals je gemerkt heb in sommige analoog camerakoopadviezen topics worden analoge cams ook wel gedoogd. Alleen hebben tot nu toe de organisatoren van digifotocontests afgesproken dat analoge foto's niet mogen omdat tja... dat niet hoort in een digifotocontest

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is logisch natuurlijk. Maarja, dat is toch weer vooral gedaan omdat dit een gadget forum is....
Maar mij maakt het niet uit. Ik noem met plezier de contest volgende maand de GOT Foto Contest! Ik schreef al dat het op zich ook best leuk is de uitdaging met de analogen aan te gaan. Maar ik weet niet of er nu misschien een grote toestroom aan analoge foto's gaat komen. Da's dan weer een ander probleem. Ik heb niet onbeperkt bandbreedte en pollcapaciteit. Ik vind 24 foto's al best veel voor mijn arme servertje. Pollen is al moeilijk zo.

Helaas kent het foto-script geen goed rating system. Dat zou mij een hoop werk schelen. Het staat op de whishlist van de maker, maar niet hoog op de lijst :(

Wat vinden de 'digigraven' hier ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

fantastisch idee, ik ben benieuwd of de analogen het beter kunnen zoals ze altijd beweren,
de digitale cam eigenaren, hebben meestal het voordeel dat ze meer foto's maken waarbij er meestal wel enkele of meerdere mooie resultaten tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op mijn site heb ik volgens de manager onbeperkte data transfer en onbeperkte diskspace.. Dus ik wil volgende maand best de foto's hosten.. Als iemand anders de poll in elkaar kan knutselen.. Stel ik wel een subdomeintje beschikbaar.. :)

Ik heb btw gestemd:

3 punten voor A Midsummer Night's Dream
Als ik naar deze foto kijk dan gaat het echt van *zucht*.. Zit zoveel rust in, precies de perfecte avondkleur, net een droom zoals de titel al zegt..

2 punten voor Zonnestralen
Ik heb iets met zonnestralen, vind ze helemaal geweldig.. Niks zo mooi dan een fel gekleurde lucht met zonnestralen die door de wolken heenbreken.. Yep, super!

1 punt voor Fakkels
De eerste foto die ik zag in dit topic, ook meteen de meest bijzondere vind ik.. En dus minimaal een punt waard..

[ Voor 0% gewijzigd door TripleM op 17-09-2002 22:25 . Reden: Poll resultaat toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ook gestemd trouwens.
Vreselijk moeilijk om te kiezen. Na voorselectie hield ik ongeveer 5 a 6 foto's over. En ik heb sterk het gevoel dat mijn keuze erg stemmings afhankelijk was. Morgen had ik denkelijk 3 andere gekozen.

Ik gaf 3 punten aan mijn eigen foto 'shadow warriors'. Yep, Ik vind het zelf een erg geinige foto. Technish niet geweldig, maar wel heel creatief en origineel, en dat vind ik eigenlijk éen van de leukste manieren van foto's maken.

2 punten aan Zoefs 'Gat in de Muur'. Een erg goeie foto en ook weer erg leuk en creatief bedacht om daar een foto van te maken. En het werkt ook nog. Mooie foto.

1 punt aan Tequila sunrise. ook zo'n foto waarbij je op het juiste moment de camera moet pakken en een foto maken. Wat een luchtshow.

Het is duidelijk. Ik koos voor creativiteit en originaliteit. En dat is inderdaad hetgeen ik meestal het meest waardeer in foto's.

Zeer benieuwd naar verdere rapporten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

je kan dubbelf.com wel gebruiken voor polls. gewoon standaard lijkt me.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die heeft maar 9 items maximaal per poll.

Verwijderd

Topicstarter
Stand op dit moment: (nog maar 4 mensen gestemd)

Fakkels (by Dreamscape) 4
Zonnestralen (by Gizz) 4
Gat in de muur (by Zoefff) 3
A Midnightsummer Night's Dream (by MarcyDarcy) 3
Shadow Warriors (by Kheperi) 3
Bloemen in een vaas van schaduw (by Aerodynamic) 3
Stapels stoelen (by rosstek) 2
Dungeon (by BaRF) 1
Tequila sunrise (by wibblemoo) 1

• BaRF

BaRF

bijna kerst

btw, er zijn toch geen mensen die écht 3 punten aan hunzelf geven he? >:)

• maca
  • Laatst online: 30-04-2022
Ik heb net wat punten uitgedeeld maar ik moet zeggen dat ik het stem mechanisme niet echt lekker vind werken, ook lastig vind ik dat je je moet registreren om te kunnen stemmen.
Voordat ik kon stemmen moest ik eerst dit hele topic doorspitten om de foto's nog een keer te zien.
Kun je misschien niet de thumbnails op de stemsite erbij zetten of anders hier allemaal nog een keer in een post?

bovendien kreeg ik de indruk dat je met dit stem mechanisme ook 1 foto 6 punten kunt geven door m bij alle 3 de polls stemmen te geven.
dat heb ik overigens niet geprobeerd hoor :) ( bloemen in schaduwvaas 3, gat in muur 2, en dungeon 1 punten gegeven)

btw ook jammer dat er maar een beperkt aantal foto's mee kan doen..

edit: 5 in 6 veranderd... tellen is moeilijk

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

Verwijderd

Topicstarter
ja je klachten zijn begrijpelijk. Maar deels onterecht. Dat aanmelden is noodzakelijk, omdat anders iedereen net zo vaak kan stemmen als hij maar wil.

Ik zet de foto's niet op het vote-forum omdat ik wil dat het zwaartepunt bij GOT blijft liggen. Maar je kunt natuurlijk een extra browser openen. Je kunt alle foto's ook bekijken op de uploadsite (zie mijn sig).

En inderdaad kun je 6 punten aan dezelfde foto geven, maar ik kan dat makkelijk zien en die punten tellen dan natuurlijk niet mee.

Het is een contest opgezet met beperkte middelen, en puur voor de fun :)

Verwijderd

Topicstarter
Stand op dit moment: (8 mensen gestemd)

Gat in de muur . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 8
Bloemen in een vaas van schaduw . . . . . : 6
Serre Ponçon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 6
Fakkels . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 4
Zonnestralen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .: 4
A Midnightsummer Night's Dream . . . . . . .: 3
Shadow Warriors . . . . . . . . . . . . . . . . .: 3
Dungeon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 3
Stapels stoelen . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 2
Delighted . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 2
Kandelaar . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 2
A long way to go.... . . . . . . . . . . . . . . . : 2
Heilig Licht . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .: 1
Zonsopgang bij de Bromo . . . . . . . . . . . . : 1
Tequila sunrise . . . . . . . . . . . . . . . . . . .: 1

Kun je eigenlijk tabellen maken in dit forum?

• maca
  • Laatst online: 30-04-2022
ok :)
je hebt wel gelijk hoor maar ik vond het gewoon een beetje omslachtig..

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

Verwijderd

Heb net ook ff gestemd.

3 punten: Kandelaar (van mezelf). Ook al was het alleen maar omdat ik er zolang mee heb zitten klooien ;)

2 punten: Bloemen in een vaas van schaduw (van Aerodynamic). Erg leuk bedacht. Zo op het eerste gezicht zie je inderdaad de vaas niet B)

1 punt: Crazy Daisy (van TripleM). Geslaagde foto gezien de omstandigheden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2002 @ 14:48:

Kun je eigenlijk tabellen maken in dit forum?
Ja
dat kan! Zie FAQ

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[table bordercolor=#aa00bb width=260 height=40 border=1 
cellpadding=2 bordercolor=#f4g5cc] 
[tr] 
     [td align=center valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 
      rowspan=1] Ja [/td] 
[/tr] 
[tr]
     [td align=center] dat kan! [/td] 
     [td align=center] Zie [url =
      http://gathering.tweakers.net/forum/faq] FAQ [/url] [/td]
[/tr]
[/table]

edit:
layout aangepast

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Ok, ik heb dan wel geen digitale camera, maar ik ben wel van plan om er binnenkort een aan te schaffen en ik volg dit forum (en dit topic ook trouwens)altijd met veel interresse.

Goed, de mening van een echte analoog prutser:
3 punten voor Fakkels: Geweldige foto, mooie compositie. de vonken springen er bijna letterlijk vanaf!
2 punten voor ffwd - no photoshop: Ook hier weer een prachtige grauwe sfeer door het licht.
1 punt voor Dungeon *: Mooie compositie, mooie lichtval en schaduwen.

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
mm...wanneer komt de volgende fotocontest ? heb er wel een stuk of 10 liggen die ik graag zou willen submitten :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgendse contest is die van october. Die begint.... jaaaa, heel goed, in october!!! :p

• Azrael
athlonkmf schreef op 17 september 2002 @ 22:44:
je kan dubbelf.com wel gebruiken voor polls. gewoon standaard lijkt me.
Dat kan om genoemde reden niet, plus dat die ultiem verneukbaar is (ik noem een url in icon zetten..)

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dat moet ik even testen natuurlijk...

<pruts pruts probeer probeer.....>

Nou dat gaat dus niet. Message wordt te lang :(

• Camiel
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ik volg dit threadje al een hele tijd, heel erg leuk en mooie foto's.. Wilde zelf meedoen maar dat gaat helaas niet meer. Volgende maand beter zullen we maar zeggen. Ik ben wel eens op zoek gegaan hoe ze dat op andere sites doen.. Ook al haal je dan de verbinding met GOT weg, misschien toch iets om over na te denken.. (Misschien verplichting stellen de foto hier te plaatsen en up te loaden?)

Ik hou het in de gaten en ga ook zeker nog stemmen..

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Geinig, ik zal ook eens wat foto's uploaden voor review en poll

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:19
-1 nutteloze post

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Zie andere topics, kloontje van andere "grappige" tweaker...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/AmsterdamseBos.jpg

Het Amsterdamse Bos

• salutem

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 15:07:
Heb net ook ff gestemd.

3 punten: Kandelaar (van mezelf). Ook al was het alleen maar omdat ik er zolang mee heb zitten klooien ;)
tss :?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

1
2 3

hoei :D

Verwijderd

Kheperi: het is dan wel niet ideaal, maar met de code-tag kun je alles wel mooi onder elkaar zetten. Eerst de scores intypen met een editor op een fixed-sized font en daarna plakken in het bericht.

Hieronder de scores. Totaal aantal stemmen: 40
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Fakkels..................................12
Gat in de muur...........................11
Bloemen in een vaas van schaduw...........8
Kandelaar.................................8
Serre Ponçon..............................6
Dungeon...................................4
Zonnestralen..............................4
A Midsummer Night's Dream.................3
Belichte Aquarium.........................3
Shadow Warriors...........................3
Zonsopgang bij de Bromo...................3
A long way to go.... .....................2
Crazy Daisy...............................2
Delighted.................................2
ffwd - no photoshop :)....................2
Kerkje in Parijs..........................2
Stapels stoelen...........................2
Tequila Sunrise...........................2

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Okey... ik had ff tijd over, heb maar even een mooi tabelletje in elkaar geknutseld.... ziet er nét ff wat professioneler uit toch?! :P

Op alfabet gerangschikt btw :)

Naam Punten
African Sunrise 0
A long way to go.... 2
A Midnightsummer night's dream 3
Belichte Aquarium 3
Bergtop 0
Bloemen in een vaas van schaduw 8
Crazy Daisy 1
Delighted 2
Dungeon 4
Fakkels 12
ffwd - no photoshop 2
Gat in de muur 11
Glas in lood 0
Heilig Licht 1
Kandelaar 8
Kerkje in Parijs 2
Rooie lucht 0
Serre Ponçon 6
Shadow Warriors 3
Spotlight 0
Stapels stoelen 2
Tequila sunrise 1
Zonnestralen 5
Zonsopgang bij de Bromo 3

Oftewel:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
[table bordercolor=#aa00bb width=300 border=1 cellpadding=2
bordercolor=#f4g5cc] 
[tr] 
[td align=center valign=bottom bgcolor=#b6b7b8] Naam [/td] 
[td align=center valign=bottom bgcolor=#b6b7b8] Punten [/td] 
[/tr]
[tr][td align=left]African Sunrise [/td]                              [td align=center] 0 [/td][/tr]
[tr][td align=left]A long way to go.... [/td]                       [td align=center] 2 [/td][/tr]
[tr][td align=left]A Midnightsummer night's dream [/td]  [td align=center] 3 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Belichte Aquarium [/td]                         [td align=center] 3 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Bergtop [/td]                                         [td align=center] 0 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Bloemen in een vaas van schaduw [/td] [td align=center] 8 [/td][tr]
[tr][td align=left]Crazy Daisy [/td]                                   [td align=center] 1[/td][/tr]
[tr][td align=left]Delighted [/td]                                       [td align=center] 2 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Dungeon [/td]                                        [td align=center] 4[/td][/tr]
[tr][td align=left]Fakkels [/td]                                          [td align=center] 12[/td][/tr]
[tr][td align=left]ffwd - no photoshop [/td]                      [td align=center] 2 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Gat in de muur [/td]                              [td align=center]11[/td][/tr]
[tr][td align=left]Glas in lood [/td]                                    [td align=center] 0 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Heilig Licht [/td]                                     [td align=center] 1[/td][/tr]
[tr][td align=left]Kandelaar[/td]                                       [td align=center] 8 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Kerkje in Parijs[/td]                               [td align=center] 2 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Rooie lucht[/td]                                      [td align=center] 0 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Serre Ponçon[/td]                                  [td align=center] 6 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Shadow Warriors[/td]                            [td align=center] 3 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Spotlight[/td]                                         [td align=center] 0 [/td][/tr]
[tr][td align=left]Stapels stoelen[/td]                               [td align=center] 2[/td][/tr]
[tr][td align=left]Tequila sunrise[/td]                               [td align=center] 1[/td][/tr]
[tr][td align=left]Zonnestralen[/td]                                  [td align=center] 5[/td][/tr]
[tr][td align=left]Zonsopgang bij de Bromo[/td]               [td align=center] 3[/td][/tr]

[/table]

Aan iemand anders de eer om de tabel in te vullen, ik wil het ook wel doen, maar niet nu, over 10 minuutjes ofzow :z

Nu mét scores :*)

Al die spaties in de code zijn er btw voor dat je het wat makkelijker ziet als je het invoert.... Het ziet er tussen de code-tags niet uit, maar in het invoerscherm zijn er precies genoeg spaties.... quote if you don't beleve it :P

Verwijderd

Topicstarter
Is er een maximaal aantal regels ofzo? want ik had meer regels gebruikt voor mijn tabelopmaak en toen vielen er onderaan gewoon regels af. Ik dacht dus dat het bericht met al die tags te lang werd... Lijkt alleen het aantal regels te zijn, zo te zien... :)
Maarrehhh ik vind die 'code' er ook wel goed uit zien en dat is ook wat compacter.
Zu, nu effe stemmen tellen. Tot zoooo :)

Verwijderd

Topicstarter
De *officiele* tussenstand van de contest op dit moment.
Er hebben 16 mensen gestemd, maar gek genoeg niet allemaal 3 maal.
Misschien waren ze nog bezig... Maar dan tellen hun punten de volgende tussenstand wel mee (jelle_n, granny,).

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11