Far Cry

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.025 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:02

GG85

.......

Misschien het hele mailtje lezen ipv. alleen de topictitel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mailtje binnen, nu afwachten. Ook om te kijken of m'n PC het trekt. Athlon XP 1800+ met 384 MB en GF3ti2...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook beta tester :)
nice :D
echt gaaf, net nu ik een nieuwe 3d kaart heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Ben ook een van de uitverkorenen :+
En de dat tech demotje gaf me weer hoop 59,xx FPS averange met een GF4 TI4200 icm P IV 2,4Ghz

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om die Isle Demo te draaien met een Radeon 9800 /pro/XT etc... ?

maybe met een of andere patch of iets dergelijks :)

heb nog geen researche gedaan though....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: zou wanneer iemand zijn computer te sloom is voor het spel, zijn wachtwoord en username aan mij willen geven, ik zou zeggen onder de P4 2000 en een videokaart die minder dan een 9600 Pro is, is te sloom, dus ik wacht met smart op alle mails :P , Maar serieus ik voel me echt klote, heb ik 1 maand ofzo misschien 6 weken even het Far Cry topic niet in de gaten gehouden kon toen opeens iedereen zich inschrijven voor beta testen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Twee filmpjes stonden gepost op et Far cry forum.
singleplayer: ftp://ftp.4players.de/pub/pc/farcry/farcry_singleplayer.zip
Multiplayer: ftp://ftp.4players.de/pub/pc/farcry/farcry_multiplayer.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 00:52:
Offtopic: zou wanneer iemand zijn computer te sloom is voor het spel, zijn wachtwoord en username aan mij willen geven, ik zou zeggen onder de P4 2000 en een videokaart die minder dan een 9600 Pro is, is te sloom, dus ik wacht met smart op alle mails :P , Maar serieus ik voel me echt klote, heb ik 1 maand ofzo misschien 6 weken even het Far Cry topic niet in de gaten gehouden kon toen opeens iedereen zich inschrijven voor beta testen. :(
1 troost, ik had me wel ingeschreven, maar heb geen mail gehad :( . Dus ik test ook niet mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hehe, kom net terug uit Zwitserland, check m'n clanmail en voila... ja hoor... ik ben binnen. :D

Dit is de derde keer in 3 maanden tijd dat ik toegelaten ben tot een beta! :D Eerst Dark Horizons: Lore, toen Horizons: Empire Of Istaria en nu Far Cry. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

CJ schreef op 28 december 2003 @ 03:08:
Hehe, kom net terug uit Zwitserland, check m'n clanmail en voila... ja hoor... ik ben binnen. :D

Dit is de derde keer in 3 maanden tijd dat ik toegelaten ben tot een beta! :D Eerst Dark Horizons: Lore, toen Horizons: Empire Of Istaria en nu Far Cry. :)
offtopic:
Ik alleen Wish beta, en Far Cry :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
CJ schreef op 28 december 2003 @ 03:08:

zeker veel vrije tijd ;)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
kut, ik heb ook geen meel gehad, of ik heb per ongeluk het bericht verwijderd doordat het in mn junkmeel is gekomen :(

naja dan maar via minder legale wegen het spel testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
joostve schreef op 28 december 2003 @ 12:22:
[...]

zeker veel vrije tijd ;)
Nee, niet dus. :'( Ik heb me dus ook maar voorgenomen om me niet meer in te schrijven voor beta's de eerst komende 6 maanden. :D

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

* T.T. ook beta-tester, we zien wel hoeveel tijd het kost. Ik ben niet van plan er 2+ uur per dag aan te besteden in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja jullie mogen dan geen screens posten, maar je mag vast wel je indruk hier zetten als je de beta gespeeld hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke filmpjes vooral het MP filmpje :) leuk om een beetje ene indruk te krijgen van de beta de ons te wachten staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
ook leuk in dat SP-filmpje: dat ze die steen tegen die TLbalk gooien en dat die helemaal gaat slingeren. Ofwel: leuke HL2-achtige dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Doom III was er ietsje eerder mee dan HL2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zitten blijkbaar wel nog met wat clipping problemen ( tenzij het een uitzondering was ). In het begin van het multiplayer filmpje wanneer je de berg oploopt wordt er een blad afgesneden door de steen waar het tegenaan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

dat had ik ook gezien, als hij daar zo omhoog loopt, en naar/in die bosjes loopt gaat het wat raar. Maar ik had het idee dat dat mischien ook wel een beetje aan de film kwaliteit kon liggen?

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Nee, je ziet gewoon de sprites van het gras steeds flikkeren. Foutje :D Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van Far Cry, volgens mij gaat de gameplay echt tegenvallen. Grafisch ziet het er geweldig uit, mij net iets te plastic maar toch geniaal. Maar als ik dat gastje zo zie bewegen, zo zie spelen. Totaal geen teamplay gewoon DM. Mjah, we zullen het zien!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

IK heb nog altijd geen mailtje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Zal je ook niet meer krijgen ook, gister was de laatste dag en ik heb ook niks ontvangen :X :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

@#{[^à°#!

|:( ;( :'(

offtopic:
Kan je er niet op een 'andere manier' aan geraken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Zijn er van die beta testers hier ook nog mensen die het serieus nemen? Ik krijg het idee dat de meesten het gewoon zo snel mogelijk willen spelen (en vooral eerder dan anderen?).

Waarom denken jullie een goede beta tester te zijn? Hebben jullie verstand van de techniek achter games waardoor jullie foutjes kunnen zoeken? Of wordt dat helemaal niet verwacht?

Heb zelf nog nooit een beta gedaan. Lijkt mij op zich wel eens geinig, maar ik heb er geen tijd voor over. Ben dus niet jaloers of zo....

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Heel simpel, je speelt gewoon met plezier, en als je een bug tegenkomt report je die op het forum ofzo :)
Tenminste, zo doe ik het altijd bij beta's :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ooit al iemand het idee gehad om een jurassic park mod te maken voor dit spel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
JayVee schreef op 29 december 2003 @ 15:17:
Zijn er van die beta testers hier ook nog mensen die het serieus nemen? Ik krijg het idee dat de meesten het gewoon zo snel mogelijk willen spelen (en vooral eerder dan anderen?).

Waarom denken jullie een goede beta tester te zijn? Hebben jullie verstand van de techniek achter games waardoor jullie foutjes kunnen zoeken? Of wordt dat helemaal niet verwacht?

Heb zelf nog nooit een beta gedaan. Lijkt mij op zich wel eens geinig, maar ik heb er geen tijd voor over. Ben dus niet jaloers of zo....
Ik vind mezelf een goede betatester ja. Tijdens het spelen let ik meestal op de technische probleempjes (die spijtig genoeg het speelgenot verminderen) en zie ik fouten die niet in het "oh kijk een standaard probleem" genre liggen. Ook stuur ik niet de bugs op die de meeste mensen al opsturen , al zal ik ze wel vermelden in bv de forumthread.

Mijn laatste beta was die van Kreed waar ik zoals altijd aan begin met het doel fouten te melden en het spel beter te maken. Mijn vereiste is wel dat het een goede bug-meld systeem heeft en er genoeg feedback komt van de developers , wat bij Kreed dus zeker niet het geval was : Je moest al je screens en fouten in een excell document steken (= neemt ontzettend veel tijd in beslag) en dan zippen en uploaden.
Als ze bij Far Cry een goed systeem hebben (bv iets web-based ingeven zoals bv bij Earth and Beyond het geval was) ga ik zeker de nodige bugs en hints vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik vind mezelf een dikke poep beta tester. En kan niet wachten totdat ik deze game kan spelen, en mocht ik toevallig wat foutjes tegen komen die niet bekend zijn zou ik die wel even melden

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik vroeg me af of er al mensen in het bezit zijn van de Beta. Aangezien de beta aan het begin van januari te downloaden zou zijn? Aangezien ik geen beta tester ben ( :( ) weet ik dus zelf niet of hij al te downloaden is voor de testers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nee helaas iedereen is ongeduldig aant wachten op de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Er zijn een vijftal nieuwe screenshots te vinden op Worthplaying en zoals gewoonlijk ziet het er allemaal weer gelikt uit :9

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20665/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20666/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20667/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20668/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20669/full.jpg

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:11
December schreef op 07 januari 2004 @ 17:44:
Er zijn een vijftal nieuwe screenshots te vinden op Worthplaying en zoals gewoonlijk ziet het er allemaal weer gelikt uit :9

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind die ventjes in pak er wel strak uitzien :) Hopelijk wordt deze net zo goed als de graphics zijn :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno

Aseslno

ik heb echt geen slecht systeem (2500+ & r 9600p) maar ik denk dat hij dit er toch niet mee gaat redden :p

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Na de nieuwste screenshots gezien te hebben (ja, weer 4 nieuwe! --> klik) verheug ik me een stukje minder op Far Cry. Toch nog wazige wezens in dit spel!? Dit gaat volgens mij echt afbreuk doen, maarja, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:48
Maxow schreef op 08 januari 2004 @ 22:09:
Toch nog wazige wezens in dit spel!? Dit gaat volgens mij echt afbreuk doen, maarja, we zullen zien.
Zo weer een spel verneukt, ik haat debiele monsters. Heel erg jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik ben vooral benieuwd hoe ze die monsters gaan verklaren in het verhaal en of je ze vaak tegenkomt, want Far Cry heeft een erg realistisch verhaal waarin monsters niet bepaald thuishoren. Maar dat betekend niet gelijk dat het hele spel verdoemd is, wie weet komen ze met iets heel leuks om die monsters in het verhaal te weven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer ja, mits het goed uigewerkt is in het verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:11
Maxow schreef op 08 januari 2004 @ 22:09:
Na de nieuwste screenshots gezien te hebben (ja, weer 4 nieuwe! --> klik) verheug ik me een stukje minder op Far Cry. Toch nog wazige wezens in dit spel!? Dit gaat volgens mij echt afbreuk doen, maarja, we zullen zien.
Djeeez ... monsters op zo'n eiland ??? mjaja :r Hopelijk passen ze wel bij het verhaal en komen ze niet veel voor in het spel ... had iets realistisch verwacht

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee dat er monsters in het spel zullen zitten. Realistisch was het spel toch al niet in vergelijking met sommige andere shooters als Raven Shield. En ik had dit al wel zien aankomen, aangezien altijd de vergelijking wordt gemaakt met Doom3 en HL2. Dus laat die monsters maar mooi komen. Heb ik lekker weer meer targets. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de monsters maken mij niet zoveel uit, ik speel nauwelijks spellen uit, ik richt me tegenwoordig toch nog iets meer op het Multiplayer gedeelte van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

AANKOMENDE WEEK KOMT DE BETA!

The Ubisoft Game Service will be down on Tuesday, January 13th @ 8am EST. It should last for no longer than 30 minutes.

This will be important because...
the beta will be distributed next week.

There will be a week long rollout, so please do not be concerned if you do not receive the email on Monday.

Have a good weekend!!

Tim 'tbd' Ernst
Community Manager - US
Far Cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno

Aseslno

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 14:16:
de monsters maken mij niet zoveel uit, ik speel nauwelijks spellen uit, ik richt me tegenwoordig toch nog iets meer op het Multiplayer gedeelte van een game.
Ik zou nou niet zeggen dat ik geen singleplayer meer speel, (laat me nu meeslepen met deus ex 2), maar het is idd vooraal de multiplayer waarbij het realisme geldt! (voor mij dan iig). Maar als het verhaal het goed toelaat mogen monsters van mij best voorkomen hoor!

En als het niet perfect wordt dan komt er vast een fantastische mod uit :)

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Zo te zien geen "alien" monstertje, maar een biomechanisch wezen. Een mens met wat offensieve kenmerken verhoogd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik vind monster echt zoooo goedkoop :r , ik hoop maar niet dat het zo'n verhaal wordt als : Geheime regering creeert monsters op een verlaten eiland om de wereld over te nemen. Brrr met zo'n 13 in een dozijn verhaal ga ik over me nek.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Die gekke geleerde wil wel een superras creeren ja :P
Maar lijkt me niet dat je 'zomaar' een monster tegenkomt in de bossen, anders hadden ze dat wel gezegd

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de Beta is daar :)

Happy New Year!!

After all this time, you will finally be able to begin playing the Far Cry beta.

This mail summarizes all the critical information you'll need to get the beta and report the bugs. Make sure that you keep it in a safe place for future reference.

1. Reminders
=========
- You have signed an NDA before signing up for the beta. This means that all material and information that will be sent to you during the beta test period is STRICTLY confidential and shall not be transferred to anyone not part of the beta test.

- The beta version you are about to download is a "work-in-progress" version of Far Cry that only includes multiplayer gameplay and 2 maps.

- The recommended specifications for playing the game are below. If you don't have a PC that matches or is greater these specifications, it is more than likely you won't be able to play the beta. Know this before you download it.
o P4 1.7 Ghz
o 512 MB RAM
o GeForce 4 / Radeon 9x00 Pro series based cards or higher (no GeForce 4 MX support)
o 500 MB of free hard disk space
o Windows 2000/XP support only
o Driver requirements:
.DirectX 9.0b must be installed
.Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
.ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

etc....

comming @ 800kbps ...gelukkig zit de FTP nog niet vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe dit dus niet :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Hoe groot is ie?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
300 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

AnimaXT, volgens mij mag je niks posten, je bent onder NDA.

NDA zegt:

6. CONFIDENTIALITY. Tester may use the Software and related information received from UBISOFT and all other information relating to the Beta Test, including without limitation both (i) written, oral or visual information relating to the Beta Test including, without limitation, information posted to the beta test web sites and discussion forums, and (ii) the Software and all elements thereto (any and all written information, oral information and visual information relating to the Beta Test and the Software are collectively referred to as the "Beta Information") only in connection with the Beta Test and shall not provide Beta Information, or any portion thereof, to any third party for any purpose. Specifically, and without in any way limiting the foregoing, Tester shall not make any public statement or any private statement to any member of the public media relating to the Beta Information or the Beta Test. Tester agrees to hold the Beta Information in strict confidence, to not disclose, distribute or disseminate the Beta Information or documents or information derived therefrom in any way to any third party and to not use the Beta Information for Tester's own benefit or the benefit of others, except for the purposes provided for in this Agreement.

Edit: welke forum bezoeker ging ook schuil onder de naam, de zeikerd? ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Upke dupke op 12-01-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Gasten, hebben jullie die BETA om CryTek te helpen een kick-ass game te maken of om het zo vroeg mogelijk te spelen en de eerste te zijn die screenies post?

AnimaXT, in je vorige post quote je nog dat je een NDA hebt afgesloten. En een kwartier later lap je die aan je laars!

Begrijp ik echt niet.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

4k beta users zijn er...hoezo de game is al af maar we willen gewoon reclame maken en de beta leaken =)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm lol k weet het eigenlijk ook niet, ik zal het maar even weg halen voor de goede orde :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hmm.. morgen effe downen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik d8 dat deze game op de hl2 source engine zou draaien? zoiets had ik hier op GoT iig gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 08:49:
Ik d8 dat deze game op de hl2 source engine zou draaien? zoiets had ik hier op GoT iig gelezen.
Het lijkt me erg sterk dat iemand dat (hier) beweerd heeft, want het eerste wat CryTek bekend maakte was dat Far Cry/X-Isle op hun eigen CryEngine zou draaien :)

Far Cry wordt trouwens ontwikkeld omdat Nvidia wel wat zag in hun engine en ze dus ging financieren om een techdemo voor hun videokaarten te maken. Daarna werd zelfs besloten om er een volledig spel van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik ben benieuwd hoe Far Cry loopt op nVidia FX kaarten in vergelijking met ATi Radeons. Zou het net als bij S.T.A.L.K.E.R. zijn, wat ook een typische TWIMTBP game is, maar veel sneller draait op ATi kaarten?

Ik moet trouwens waarschijnlijk tot Woensdag wachten voordat ik mijn e-mail binnenkrijg, aangezien mijn nickname PHxReign met een P begint. :'(

[ Voor 27% gewijzigd door CJ op 13-01-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
hehe, stom stom stom :P
ikzelf was trouwens zo stom om mijn echte leeftijd in te vullen, waarna ik een melding kreeg dat het alleen voor spelers van 18 jaar en ouder was... |:(

naja, ik heb toch (nog) geen ATI 9x00 (slechts een 8500), maar ik neem aan dat het hele spel wél op een 8500 te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
CJ schreef op 13 januari 2004 @ 12:19:
Ik ben benieuwd hoe Far Cry loopt op nVidia FX kaarten in vergelijking met ATi Radeons. Zou het net als bij S.T.A.L.K.E.R. zijn, wat ook een typische TWIMTBP game is, maar veel sneller draait op ATi kaarten?

Ik moet trouwens waarschijnlijk tot Woensdag wachten voordat ik mijn e-mail binnenkrijg, aangezien mijn nickname PHxReign met een P begint. :'(
WTF jah lekker is dat mijn naam is ZeroVision en je voelt hem al aan komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Zo ik mag het spel pas vrijdag downloaden :X

A-F Monday 12th January 2004
G-K Tuesday 13th January 2004
L-P Wednesday 14th January 2004
Q-T Thursday 15th January 2004
U-Z Friday 16th January 2004

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
haha...een X.....zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
UNICRONBOT schreef op 13 januari 2004 @ 13:17:
Zo ik mag het spel pas vrijdag downloaden :X

A-F Monday 12th January 2004
G-K Tuesday 13th January 2004
L-P Wednesday 14th January 2004
Q-T Thursday 15th January 2004
U-Z Friday 16th January 2004
Ik mag ook beta testen maar nog geen mail ontvangen. Hoe kom je er achter welke letter je bent?
Door een format ben ik de mail kwijt geraakt of soteren ze ergens anders op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ik neem aan gewoon door de eerste letter te nemen van de naam waarmee je je aangemeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DarkJedi schreef op 13 januari 2004 @ 15:54:
[...]

Ik mag ook beta testen maar nog geen mail ontvangen. Hoe kom je er achter welke letter je bent?
Door een format ben ik de mail kwijt geraakt of soteren ze ergens anders op?
Je krijgt een mail met de downloadinformatie erin. Wanneer je aan de beurt bent ligt eraan met welke letter je nickname begint die je gekozen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Raad me nickname eens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Klopt niet, fireflash, en nog geen bericht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb nog geen mail binnen, maar ik mag hem dan ook pas vrijdag download :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Exe-cuter en Executer waren al ingenomen , dus ik hoor ook weer niet bij de eersten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moet ik nou weer vliegtuig als nick nemen, zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:39:
waarom moet ik nou weer vliegtuig als nick nemen, zucht
vliegtuig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

/me Bleet :d

Heb Far Cry allang geinstalled, maar was me pass vergeten, maar dat mailtje duurt zo lang :( (nu al meer dan 5 min ofzo :( :+)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ben benieuwt naar de eerste reacties :), lucky bastards, ik hoop dat de beta snel uitlekt zodat we mooi kunnen helpen testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is alleen maar een kwestie van tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Maarum, die Beta kan je toch alleen online spelen. Wat heb je er dan aan als die uitlekt? (vraag ik me even af.. :P )

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

"Create game"... hopelijk :p

Om wat rond te dolen op die mooie eilanden en te zien of je peeceeke het wel aankan :9

[ Voor 67% gewijzigd door ETzPliskin op 13-01-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oke, probleempje, als ik connect naar een server online, dan krijg ik de console te zien, en meer niet....
Normaal hoor je een plaatje van de map te zien, maar hier krijg ik alleen maar een groene achtergrond met de commands van de engine te zien...
Als ik bij LAN een game create doet ie het wel goed :?

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
En is het echt zo indrukwekkend als we eerst dachten ? Bij mij wordt de interesse bij iedere screenshot minder iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

De game zelf is echt :9~
De voertuigen (boten nu alleen nog i guess) voelen ook zeker niet onrealistisch aan

Voor wat ik nu weet, zeker een aanrader, en (voor mij iig) zeker dat je moet upgraden :+ :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

K'ben hem nu ook aan het binnenhalen, alleen jammer dat m'n Radeon nog niet terug is, kan ik um nog niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Ik heb zojuist m'n mail gechecked en dus de mail gevonden. Ben nu de beta aant downen :9

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Hij connect naar geen enkele server :?
Of duurt dat meer dan 5 minuten?
Verder super!!!! Een en al eyecandy :9~ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wee, net even gespeeld :9~
Mijn eerste indruk is super, zeker ook omdat ie relaxed met mn GF3 ti200 speelt _/-\o_
Het mag alleen wel wat drukker worden want een heel takke eiland afzoeken voor 2 tegenstanders is ook niet alles 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Wat is relaxed :? high settings..min etc etc :? :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Zo, ik heb een paar minuten gespeeld en ik moet zeggen dat het heel lekker speelt (XP1900+, 512 ram, 9700pro).

Mooi realisme zoals het stof opdwarrelt onder je voeten, je voetstappen achterblijven, het bloed over de grond vloeit enzo.
Het water is ook prachtig, en zeker als je dieper gaat, dan zie je de omgeving ook troebeler worden. Kom je uit het water, dan zie je mist verdwijnen enzo.

De wapens zijn op het eerste zicht ook in orde, wat bullpups enzo

Kleine update:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de "genie" best wel leuke dingen kan. Medic spullen, en een sleutel. Met die sleutel kan je pakketten die her en der verspreid zijn over de map (liggen plannen op) ombouwen tot bunkers, muren, poorten, torens met machinegeweer,...

Ook ben ik tot de conclusie gekomen dat het voor mij @ 1280x1024 # full max onspeelbaar is. Ik geraak dan zelfs niet voorbij het wapen-kies-menu omdat hij daar al rendert, dit gaat met 1 frame / 5 seconden ofzo :X

[ Voor 36% gewijzigd door DinX op 13-01-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-xp schreef op 13 januari 2004 @ 22:34:
Wat is relaxed :? high settings..min etc etc :? :P
Standaard setting, 1024 x 768 en rest medium draai ik hem, 1280 gaat ook nog wel, maar je voelt een licht tikje als je springt...
Maar als ze duidelijk zeggen dat je een GF4 of snelle Radeon nodig hebt en ik kan hem gewoon met een middelmatige GF3 goed draaien op 1024 ben ik eigenlijk wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen btw gelukkig nu ook wat meer servers, tegen vrijdag aan als eindelijk iedereen hem heeft hebben we hopelijk ook wat meer NL servers, want heb net potje met 16 man op dat eiland tegen elkaar gedaan, maar dat is echt wel kicken :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:10:
[...]

Standaard setting, 1024 x 768 en rest medium draai ik hem, 1280 gaat ook nog wel, maar je voelt een licht tikje als je springt...
Maar als ze duidelijk zeggen dat je een GF4 of snelle Radeon nodig hebt en ik kan hem gewoon met een middelmatige GF3 goed draaien op 1024 ben ik eigenlijk wel tevreden :)
Screenshots ajb _/-\o_.

edit: damn ;(

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mag niet als er NDA op zit naar mijn weten. Anders deed ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, is wel balen...

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zeker balen, hoe lang duurt de beta periode? Wanneer kunnen we de game verwachten, ik verveel me dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:55
ik heb wel een paar screenshots
GEEN SCREENSHOTS POSTEN ALS JE ONDER NDA STAAT!
oh ja , ik heb een Matrox Parhelia , moehehe

[ Voor 61% gewijzigd door Fuelke op 14-01-2004 14:17 ]

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ziet er goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ben ik de enige die bij die map monkey island het gevoel heeft dat ie door 1 of andere Bryce scene wandel ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 01:17

edward2

Schieten op de beesten

CaineTanathos schreef op 14 januari 2004 @ 00:25:
ik heb wel een paar screenshots
NIET MEEQUOTEN

oh ja , ik heb een Matrox Parhelia , moehehe
Ziet er niet slecht, goed om te zien dat de Parhelia in deze game goed draait :D

Nou maar hopen dat het ergens gelekt wordt, ik wil ook wel even sightseeen op het eiland.

[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 14-01-2004 14:13 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Mensen geen screenshots posten, daar me raak je je beta kwijt, als het gereport wordt! Ik zeg het maar even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik denk dat ze in bovenstaand geval een uitzondering maken, je ziet geen ruk nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Mensen, geen screenshots plaatsen, hoe onduidelijk ze ook mogen zijn.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:42
The Evil Brain schreef op 13 januari 2004 @ 12:30:
hehe, stom stom stom :P
ikzelf was trouwens zo stom om mijn echte leeftijd in te vullen, waarna ik een melding kreeg dat het alleen voor spelers van 18 jaar en ouder was... |:(

naja, ik heb toch (nog) geen ATI 9x00 (slechts een 8500), maar ik neem aan dat het hele spel wél op een 8500 te spelen is?
Ik had ook me echte leeftijd ingevuld maar geen mailtje gekregen dat ik te jong was.. Een vriend van mij heeft wle leeftijd van 18 jaar ouder ingevuld en die mag nou beta testen :'(

Terwijl mijn pc beter is dan die van hem (over paar weken waarschijnlijk niet meer))
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.