ik had in het officiele forum van far cry gelezen dat maandag meer bekend word gemaakt betreft de beta inschrijvingen
Ik wil niet lullig doen maar volgens mij gaat die wel een saai spel worden als ik zo die screenies zie. Een 2de unreal 2 mischien 90% grafics en 10% gameplay...
Ik kan pas oordelen als het hele spel er is. Laten game ontwikkelaars eens wat meer tijd steken in een goede verhaal lijn dan een mooie grafische omgeving.
Ik kan pas oordelen als het hele spel er is. Laten game ontwikkelaars eens wat meer tijd steken in een goede verhaal lijn dan een mooie grafische omgeving.
Verwijderd
jij hebt je huiswerk niet gedaan.b3ta schreef op 14 december 2003 @ 18:55:
Ik wil niet lullig doen maar volgens mij gaat die wel een saai spel worden als ik zo die screenies zie. Een 2de unreal 2 mischien 90% grafics en 10% gameplay...
als je de filmpjes zal bekijken zal je zien dat de game echt wel potentie heeft en zeker unrealII niet achterna gaat, het verhaal gaat ook wel aardig spannend worden denk ik zo.
maar zoals je zegt we kunnen niet over een game ordelen als hij nog niet uit is
Juistem, ik heb ook elk filmpje gezien (okee niet alles maar wel veelVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:01:
[...]
jij hebt je huiswerk niet gedaan.
als je de filmpjes zal bekijken zal je zien dat de game echt wel potentie heeft en zeker unrealII niet achterna gaat, het verhaal gaat ook wel aardig spannend worden denk ik zo.
maar zoals je zegt we kunnen niet over een game ordelen als hij nog niet uit is

Daarom vind ik ook dat elk spel een demo moet releasen voordat iemand tot aanschaf over gaat van een spel. Dat kan je soms een hoop geld schelen en frustratie
Vooral de editor lijkt me erg leuk om mee te spelen. Zelfs als het spel niks zal worden zal ik me daarmee goed kunnen vermaken als ik de filmpjes mag geloven
BF1: Don-Panio
Die editor werd toch niet meegeleverd?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Eindelijk wat meer duidelijk over de beta 
Het inschrijven voor de beta eindigt 18 december
De geslecteerde mensen krijgen een emailtje tussen 22 dec en 28 dec waarin alles staat om te beginnen met testen enzo. Als je dus geen emailtje heb gehad na 28 dec ben je niet uitgekozen.
De mensen worden random uitgekozen vanuit europa en amerika op basis van geographical locations.
heb dit allemaal van het ubisoft forum dus er kan het een en ander niet helemaal kloppen
Ben benieuwd
Het inschrijven voor de beta eindigt 18 december
De geslecteerde mensen krijgen een emailtje tussen 22 dec en 28 dec waarin alles staat om te beginnen met testen enzo. Als je dus geen emailtje heb gehad na 28 dec ben je niet uitgekozen.
De mensen worden random uitgekozen vanuit europa en amerika op basis van geographical locations.
heb dit allemaal van het ubisoft forum dus er kan het een en ander niet helemaal kloppen
Ben benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 15-12-2003 18:58 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Oh tering dat AI videootje valt me ontzettend tegen. Die mannetjes lijken er net als bij cartoons gewoon "opgeplakt" en bewegen totaal niet realistisch. Het voelt gewoon niet "echt" aan. (Hoewel die helicopterlanding wel leuk was).
Om de een of andere reden daalt mijn interesse iedere keer ik er meer van zie
Aan de devs om het tegendeel te bewijzen dan maar
Om de een of andere reden daalt mijn interesse iedere keer ik er meer van zie
Lijkt me wel, er was een filmpje waarbij ze de editor aan het promoten was. Beetje raar als ze die er dan niet bijstoppenSpeedAddict schreef op 14 december 2003 @ 19:36:
Die editor werd toch niet meegeleverd?
BF1: Don-Panio
heeel vervelend: die nieuw trailer blijft telkens halverwege de download hangen, zo rond de 60%
. Zowel bij meteen kijken als bij "opslaan als".
En zo is het!
Jemig, zijn characters nou nog steeds in staat gewoon achteruit te lopen. Ik vind het trouwens allemaal maar houterig aan doen. Als ze deze spellen (incl hl2) langer uitstellen dan kunnen ze mooie verkoop cijfers wel uitstellen. Beetje hypen maar niet uitbrengen.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Nou, weer een nieuw filmpje uit, welke gaat over de physics van Far Cry. Klik hier om direct naar de downloadsite te gaan.
Is er ook een wat exactere datum bekend...... uitgesteld naar 2004 is nagal vaagMaRc0 schreef op 06 november 2003 @ 17:16:
Helaas is Far Cry uitgesteld naar 2004, het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn dat ie dit jaar nog uit zou komen...........
Smiling as the shit comes down...
ik geef direct toe dat de manier van lopen etc van die gastjes in dat filmpje niet echt geweldig is, maar na net het nieuwe filmpje gezien te hebben heb ik weer het complete vertrouwen in UbiSoft / CryTekExe-cuter schreef op 15 december 2003 @ 19:48:
Oh tering dat AI videootje valt me ontzettend tegen. Die mannetjes lijken er net als bij cartoons gewoon "opgeplakt" en bewegen totaal niet realistisch. Het voelt gewoon niet "echt" aan. (Hoewel die helicopterlanding wel leuk was).
Om de een of andere reden daalt mijn interesse iedere keer ik er meer van zieAan de devs om het tegendeel te bewijzen dan maar
WOW, na die movies gezien te hebben weet ik het 100% cker, far cry word een toppertje. Dit spel gaat prijzen in de w8 slepen 
De grapichs zien er echt super mooi uit
Geluid/conversaties enzo zijn dik in orde (in de movies dan)
Physics zijn geweldig
Movements zijn ook geweldig, sommige dingen niet helemaal (zoals naar 8er lopen) maar ach
Idle van de nmy's is kewl
De sfeer de in de movie te zien is is ook dik in orde
edit: alleen dat monster op het laatst
De grapichs zien er echt super mooi uit
Geluid/conversaties enzo zijn dik in orde (in de movies dan)
Physics zijn geweldig
Movements zijn ook geweldig, sommige dingen niet helemaal (zoals naar 8er lopen) maar ach
Idle van de nmy's is kewl
De sfeer de in de movie te zien is is ook dik in orde
edit: alleen dat monster op het laatst
[ Voor 23% gewijzigd door bAdmuTs op 15-12-2003 22:09 ]
Jah, die gekke professor ofzo wil een superras creeren, dus maybe dat je op het laatst een paar wezens moet doden? (a la RTWC)
Lets hope not, zou de pret wel een beetje naar beneden halen bij mij...
Lets hope not, zou de pret wel een beetje naar beneden halen bij mij...
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
sorry....... heb hem al, namelijk 25 maart 2004. duurt nog evenPlainStupid schreef op 15 december 2003 @ 21:16:
[...]
Is er ook een wat exactere datum bekend...... uitgesteld naar 2004 is nagal vaag

Smiling as the shit comes down...
Maar ik vind het wel spannend hij komt in Q1 van 2004 uit (teminste staat in filmpje) Ben benieuwd aangezien we al bijna in 2004 Leven Woepie
Maaruh...dit spel was toch ook al een keer uitgesteld? Tja ... Q1 kán nog dik 4 maanden duren.b3ta schreef op 15 december 2003 @ 22:46:
[...]
LoL
![]()
Maar ik vind het wel spannend hij komt in Q1 van 2004 uit (teminste staat in filmpje) Ben benieuwd aangezien we al bijna in 2004 Leven Woepie
Verwijderd
omg , die nieuwe trailer ziet er echt super uit. 
http://www.farcry-thegame.com/uk/index.php?changesite=flash
Dit belooft veel goeds....een game waar ik naar uit kijk.
http://www.farcry-thegame.com/uk/index.php?changesite=flash
Dit belooft veel goeds....een game waar ik naar uit kijk.
Howla ! Dat nieuwe filmpje laat idd al wat mooiere beelden zien
Ik stond er zelfs met open mond naar te kijken. Dit neemt niet weg dat ik de mannetjes nog altijd té fake vind
Verwijderd
tjah t lijkt ene beetje op DoomIII die binnen levels (T&L) en zeker die mannetjes die worden gebumpmapped. ...fake jah ..mooi...zeker
wel cool filmpje, alleen:
- geen crosshair? niet te zien -> vast wel aanwezig
- een bootje gaat door een huisje en alles ontploft?!?! een parasailgliderchute-ding vliegt rakelings langs een heli en die heli ziet m niet?!?
- en wat deed die hulk look-a-like aan het einde?!?
- en... OKEE! HET WAS EEN COOL FILMPJE!
- geen crosshair? niet te zien -> vast wel aanwezig
- een bootje gaat door een huisje en alles ontploft?!?! een parasailgliderchute-ding vliegt rakelings langs een heli en die heli ziet m niet?!?
- en wat deed die hulk look-a-like aan het einde?!?
- en... OKEE! HET WAS EEN COOL FILMPJE!
*kuch*Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 23:00:
tjah t lijkt ene beetje op DoomIII die binnen levels (T&L) en zeker die mannetjes die worden gebumpmapped. ...fake jah ..mooi...zeker
ga jij je maar eens verdiepen in de technieken die deze game bevat.
dit is niet 'gewoon' T&L en ook niet 'gewoon' bumpmapped....
wordt namelijk gebruik gemaakt van polybump is een andere techniek
sorry dat ik 't zeg maar echt, wat je zegt is bullsh*t
me gaat maar eens een nieuwe pc configuratie halen, voor deze game
techdemo
[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2003 23:21 ]
Woei...die trailer ziet er echt zo strak uit. Zit er trouwens ook een MP mogelijkheid in?
Ehmm... ben even vergeten wat het verschil is tussen normal mapping en polybump.
Idd, die trailer is geil, en niets dat jullie hier opmerken irriteert mij.
maar waar ik wel van op kijk is dat inzoomen met die sniperrifle,
das echt asociaal!
En alstie dan zo goed kan inzoomen, laat hem dan niet op die afstand op de millimeter precies zijn, lijkt me toch wel het minste!!
maar waar ik wel van op kijk is dat inzoomen met die sniperrifle,
En alstie dan zo goed kan inzoomen, laat hem dan niet op die afstand op de millimeter precies zijn, lijkt me toch wel het minste!!
En zo is het!
Die sniper rifle is supergoed. Als je oplet, zul je zien dat deze super sniper rifle ook geluiden van een afstand kan oppikken, zodat je kan meeluisteren.
Zo'n super duper sniperrifle schiet altijd raak hoor
Zo'n super duper sniperrifle schiet altijd raak hoor
Ja, er zit ook MP in, ben er trouwens echt heel erg benieuwd naarjagermeister1 schreef op 16 december 2003 @ 00:06:
Woei...die trailer ziet er echt zo strak uit. Zit er trouwens ook een MP mogelijkheid in?
Verwijderd
k heb gisteren dat laatste filmpje bekeken, en vind dat het er allemaal nogal arcade uitziet, iedere keer hoe je daar met een jeep iets ramt en zo, hoop dat er meerdere mogelijkheden zijn in iedere situatie , want het leek me alsof het echt de bedoeling was dat je het zo oploste
far cry moet zich voor mij toch nog bewijzen als het spel er is alhoewel de grafics wel degelijk
zijn , gameplay primeert nog steeds
far cry moet zich voor mij toch nog bewijzen als het spel er is alhoewel de grafics wel degelijk
Gister dat filmpje gekeken ... wow wat ziet dat er mooi uit ... Hopelijk is de AI echt super en niet dat ze tegen bomen oprennen enzo
Hmmz idd wat doet die soort Hulk op het einde ?? Hoop niet dat het nu een soort RTCW wordt met vreemde wezens enzo
Hmmz idd wat doet die soort Hulk op het einde ?? Hoop niet dat het nu een soort RTCW wordt met vreemde wezens enzo
[ Voor 32% gewijzigd door Ikkuh84 op 16-12-2003 10:46 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik vond dus persoonlijk die wezens in RTCW echt te gek, maja, smaken verschillen.
-- Altijd blijven prutsen --
Ik vond ze ook in RTCW cool paste er wel bij ... maar denk in dit spel nietFoggyFreek schreef op 16 december 2003 @ 11:16:
Ik vond dus persoonlijk die wezens in RTCW echt te gek, maja, smaken verschillen.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
ehuhm ik zeg het lijkt op doom3! Als je die filmpjes ziet zien de moddels er nogal DoomIII look-al-like uit en ook zeker die buiten levels. Maar dat is mijn mening *kuch*Scarecrow schreef op 15 december 2003 @ 23:06:
[...]
*kuch*
ga jij je maar eens verdiepen in de technieken die deze game bevat.
dit is niet 'gewoon' T&L en ook niet 'gewoon' bumpmapped....
wordt namelijk gebruik gemaakt van polybump is een andere techniek
sorry dat ik 't zeg maar echt, wat je zegt is bullsh*t
me gaat maar eens een nieuwe pc configuratie halen, voor deze game
techdemo
Bedenk wel dat er een verschil is tussen zo'n filmpje dat wat verschillende dingen uit de game wil laten zien, en hoe het daadwerkelijk speelt. Van wat ik van de verschillende demo's heb gezien ben je nogal vrij in je aanpak. De één zal met blazing guns in een jeepje naar binnen gieren en op die manier de boel mollen, de ander zal sneaky met sniperrifle de officieren uitschakelen en de in verwarring verkerende grunts afmaken. Dat lijkt mij juist het mooie van Far Cry, dat je je eigen speelstijl kunt toepassen om verder te komen!Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 10:32:
k heb gisteren dat laatste filmpje bekeken, en vind dat het er allemaal nogal arcade uitziet, iedere keer hoe je daar met een jeep iets ramt en zo, hoop dat er meerdere mogelijkheden zijn in iedere situatie , want het leek me alsof het echt de bedoeling was dat je het zo oploste
far cry moet zich voor mij toch nog bewijzen als het spel er is alhoewel de grafics wel degelijkzijn , gameplay primeert nog steeds
Tering, en als je die AI demo ziet dan gaat dat HEEL uitdagend worden! Geen onrealistisch gedrag meer dat je een ventje doodschiet en z'n makker ernaast doen alsof z'n neus bloedt, maar juist dat alle soldaten die iemand opeens dood zien gaan hun wapens grijpen en zich verspreiden, op zoek gaan naar jou! Verder dat die soldaten dekking houden tussen jou en zichzelf, dus loop jij opzij omdat ze achter een boom staan, dan draaien zij mee om achter de boom te blijven! Heel stoer!
^^ Maar het ziet er wel uit als een domme poppenkast , dus byebye realisme
dat ze niet gewoon blijven staan als er iemand naast ze is neergeschoten, en gaan zoek, en ook niet gewoon rechtop staant naar je blijven schieten, terwijl jij dekking neemt das natuurlijk sowieso al meer realisme dan in veel andere games. Er zijn wel andere games die dit ook proberen maar het gaat wel vaak fout moet ik zeggen, hopen dat dat hier wel perfect gaat.
En ik vind het er wel goed uitzien eigenlijk. Bij die vorige filmpjes was het allemaal nog wat houterig, maar dit vind ik allemaal best kunnen hoor! (Op die sniper na dan)
En ik vind het er wel goed uitzien eigenlijk. Bij die vorige filmpjes was het allemaal nog wat houterig, maar dit vind ik allemaal best kunnen hoor! (Op die sniper na dan)
En zo is het!
Mee eens....Aseslno schreef op 16 december 2003 @ 17:24:
dat ze niet gewoon blijven staan als er iemand naast ze is neergeschoten, en gaan zoek, en ook niet gewoon rechtop staant naar je blijven schieten, terwijl jij dekking neemt das natuurlijk sowieso al meer realisme dan in veel andere games. Er zijn wel andere games die dit ook proberen maar het gaat wel vaak fout moet ik zeggen, hopen dat dat hier wel perfect gaat.
Wat de GFX betreft....het ziet er allemaal een beetje Actionmen-achtig uit. Wil niet zeggen dat ik het niet mooi vindt. Het tegendeel zelfs, maar of het ook leuk is? Wat is er allemaal bekend over het MP gedeelte van het spel?
[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 16-12-2003 18:57 ]
Verwijderd
tussen de 22ste en 28ste weten we dat precies dan is er bekend wie mee deelt aan de MP beta
Ben benieuwd. Mogen deze personen wel dingen prijsgeven aan het grote publiek. Moeten ze niet een geheimhoudingsverklaring ondertekenen of iets dergelijks? Misschien zeg ik iets doms, maaruh....het lijkt me logisch.Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:28:
tussen de 22ste en 28ste weten we dat precies dan is er bekend wie mee deelt aan de MP beta
Verwijderd
Tijdens de aanmelding moest je meteen de NDA goedkeuren , door op een accept button te drukken.jagermeister1 schreef op 16 december 2003 @ 19:34:
[...]
Ben benieuwd. Mogen deze personen wel dingen prijsgeven aan het grote publiek. Moeten ze niet een geheimhoudingsverklaring ondertekenen of iets dergelijks? Misschien zeg ik iets doms, maaruh....het lijkt me logisch.
En als je dat overtreed? door dingen prijs te geven (mischien ben ik nu een n44b) maar ik denk toch dat je wel screenies ofzo kan maken
Verwijderd
Uiteraard kan je screenies maken en die op i-net verspreiden , net zoals je de complete beta zou kunnen lekken.
Maar het blijft toch een gebeuren wat op vertrouwen berust.
Maar het blijft toch een gebeuren wat op vertrouwen berust.
Verwijderd
ik heb net die Trailer en de unscripted Ai filmpje gezien.
die gevechten die ze laten zien in dat AI filmpje is echt cool. dat zag er echt uit als relaxte gameplay.
maar die Trailer met dat zweefvliegtuigje en zo,.. was heel teleurstellend!!
dat lijkt mij nou wel zo saai met die sniper en zo, en dan al die explosief
Die explosief zien er gewoon niet uit,... gewoon niet geloofwaardig.
ik zie de bui al hangen,.. leuk spel maar wanneer je met zo'n bootje/zweefvliegtuig/sniper/jeep moet gaan spelen denk dat ik het heel snel uit zet.
ik hoop dat ze de meeste gameplay gewoon lekker rambo houden.
die gevechten die ze laten zien in dat AI filmpje is echt cool. dat zag er echt uit als relaxte gameplay.
maar die Trailer met dat zweefvliegtuigje en zo,.. was heel teleurstellend!!
dat lijkt mij nou wel zo saai met die sniper en zo, en dan al die explosief
Die explosief zien er gewoon niet uit,... gewoon niet geloofwaardig.
ik zie de bui al hangen,.. leuk spel maar wanneer je met zo'n bootje/zweefvliegtuig/sniper/jeep moet gaan spelen denk dat ik het heel snel uit zet.
ik hoop dat ze de meeste gameplay gewoon lekker rambo houden.
Het zou me zo gaaf lijken als er een mod zou komen waarin je in de huid kruipt van een jager.. knallen op beesten met zo'n mooie omgeving:) heeeeeeeeeeeerlijk
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Verwijderd

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 22:49 . Reden: edit ]
Nou, als ik die screens zie denk ik maar aan 1 ding... zou me ati9500 het wel aan kunnen?
Ben namelijk pas vanplan om in juni/julie een upgrade op me pc los te laten. Nog ff sparen voor de ATI9800 XT die dan nog maar 250/300 euro kost
@ EnimaXT = Jij bent zeker blind... zie je niet dat ze door een GRANAAT naar achter worden geblazen nix sluipen gewoon een ontploffing
Ben namelijk pas vanplan om in juni/julie een upgrade op me pc los te laten. Nog ff sparen voor de ATI9800 XT die dan nog maar 250/300 euro kost

@ EnimaXT = Jij bent zeker blind... zie je niet dat ze door een GRANAAT naar achter worden geblazen nix sluipen gewoon een ontploffing

[ Voor 24% gewijzigd door b3ta op 21-12-2003 18:45 ]
Denk je niet dat ze gewoon weg worden geslingerd van die explosievooral die laatste Pownt! zal dat echt kunnen ingame? ...soldaatjes besluipen en er van bovenaf opspringen
[ Voor 49% gewijzigd door Willybubba op 21-12-2003 18:45 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
En weer screenshots met volledige AA en een immens hoge resolutie denk ik weer. Het ziet er gewoon té netjes uit.
Vind deze screens nu niet echt geweldig eigenlijk 
De wapens zijn echt lowpoly, en sommige textures zijn wel mooi (steen) Maar andere helemaal niet (broeken, houten steiger).
Ook de af stond volgens mij erg laag, getuige het eerste shot.
Maarja, we zullen het nog wel gaan zien

De wapens zijn echt lowpoly, en sommige textures zijn wel mooi (steen) Maar andere helemaal niet (broeken, houten steiger).
Ook de af stond volgens mij erg laag, getuige het eerste shot.
Maarja, we zullen het nog wel gaan zien
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
b3ta schreef op 21 december 2003 @ 18:44:
Nou, als ik die screens zie denk ik maar aan 1 ding... zou me ati9500 het wel aan kunnen?![]()
@ AnimaXT = Jij bent zeker blind... zie je niet dat ze door een GRANAAT naar achter worden geblazen nix sluipen gewoon een ontploffing
Verwijderd
Inderdaad, dat hout is nou niet echt je van het. Verder zijn de models low poly. De standaard counterstrike models zijn nog beter.
Verwijderd
Pearl heeft goede aanbiedingen deze week. Zou er maar eens gebruik van maken man..Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 02:12:
Inderdaad, dat hout is nou niet echt je van het. Verder zijn de models low poly. De standaard counterstrike models zijn nog beter.
Verwijderd
Kijk eens naar die houttexture van die kerel op die stijger in het water, dat ziet er toch niet uit? Dat is gewoon half-life 1 kwaliteit, de weapon models zuigen ook. Kijk naar die kerel met die M4, sorry hoor maar de skin + het model is echt helemaal niks. Ik vind de vegetatie wel heel mooi gedaan (boompjes en gras). Ook de playermodels zien er goed uit.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 11:38:
[...]
Pearl heeft goede aanbiedingen deze week. Zou er maar eens gebruik van maken man..
okee, die houttexture en het wapenmodel zijn niet heel erg mooi (wapen is idd beetje plastic-erig), maar om het nou gelijk halflife1 te noemen? vind ik niet, en ik vind dat je ook een beetje naar het totaal moet kijken, en dan is het toch wel erg goed.
Wacht gewoon even totdat je het spel met eigen ogen in actie kan zien (demo, of desnoods wat filmpjes bekijken), dan zie je pas dat het wel écht mooi is. Het is namelijk erg gemakkelijk om op stilstaande plaatjes minpunten te vinden, omdat het niet zo realistisch/mooi is.
En de gameplay/verhaal/locatie lijken mij ook een aantal sterke punten van dit spel, die alleen (heel erg) ondersteund worden door de graphics
En de gameplay/verhaal/locatie lijken mij ook een aantal sterke punten van dit spel, die alleen (heel erg) ondersteund worden door de graphics
The devil is in the details.
Congratulations!
You have been selected to participate in the Far Cry beta test. Please review
the information in this mail related to the beta testing process:
1. Beta version description
========================
- Multiplayer only version
- Maps included: Airstrip, Monkey Bay, Radio
- Recommended specs:
o P4 1.7 Ghz
o 512 MB RAM
o GeForce 4 / Radeon 9x00 Pro series based cards or higher (no GeForce 4 MX
support)
o 500 MB of free hard disk space
o Windows 2000/XP support only
- Driver requirements:
o DirectX 9.0b must be installed
o Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
o ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9
2. Waiting for the beta
====================
- We are working hard to deliver you a stable version for early January. By that
time, you'll receive a new mail with all the details necessary for downloading
and installing it. Hard copies will NOT be distributed.
- The official Far Cry beta forums are now ready for you. The forums will be the
center of communication for the beta. Please participate and visit them often.
- Community Managers tobedetermined and Ubi_Marc will post updates on the
official beta forums. Make sure to check for their posts.
3. Beta testing end date
=====================
- You will be informed in advance of the end date of beta testing.
You have been selected to participate in the Far Cry beta test. Please review
the information in this mail related to the beta testing process:
1. Beta version description
========================
- Multiplayer only version
- Maps included: Airstrip, Monkey Bay, Radio
- Recommended specs:
o P4 1.7 Ghz
o 512 MB RAM
o GeForce 4 / Radeon 9x00 Pro series based cards or higher (no GeForce 4 MX
support)
o 500 MB of free hard disk space
o Windows 2000/XP support only
- Driver requirements:
o DirectX 9.0b must be installed
o Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
o ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9
2. Waiting for the beta
====================
- We are working hard to deliver you a stable version for early January. By that
time, you'll receive a new mail with all the details necessary for downloading
and installing it. Hard copies will NOT be distributed.
- The official Far Cry beta forums are now ready for you. The forums will be the
center of communication for the beta. Please participate and visit them often.
- Community Managers tobedetermined and Ubi_Marc will post updates on the
official beta forums. Make sure to check for their posts.
3. Beta testing end date
=====================
- You will be informed in advance of the end date of beta testing.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik zit er ook in!
Leuk trouwens dat we een NDA hebben moeten tekenen
Kan nog niet in die forums.. Hmmm.
Leuk trouwens dat we een NDA hebben moeten tekenen
Kan nog niet in die forums.. Hmmm.
[ Voor 86% gewijzigd door Upke dupke op 23-12-2003 22:49 ]
Yay ik mag ook Beta testen.
Alleen heb ik niet de ge-eiste systeemdingen:
256 ipv 512
AMD 1.6 gighz ipv. P4 1.7
mag het dan wel ?
Alleen heb ik niet de ge-eiste systeemdingen:
256 ipv 512
AMD 1.6 gighz ipv. P4 1.7

mag het dan wel ?
This space is occupied
Ook hier dat mailtje binnengekregen 
TheEvilCuber: dat hoeven zij toch niet te weten? Verder is het verschil vrij klein, en duurt het nog wel even voor je kan spelen, dus in de tussentijd zou je er eventueel wat RAM bij kunnen prikken (die 100 mhz van je CPU zal denk ik weinig uitmaken)
TheEvilCuber: dat hoeven zij toch niet te weten? Verder is het verschil vrij klein, en duurt het nog wel even voor je kan spelen, dus in de tussentijd zou je er eventueel wat RAM bij kunnen prikken (die 100 mhz van je CPU zal denk ik weinig uitmaken)
grrr vergeet ik me password en de password retriever werkt niet

http://www.twitch.tv/jannustitannus
Mijn systeemeisen zijn ook niet wat ze moeten zijn maar hey, lekker dolletjes dat ik er ook bij zit 
Tot nu toe is er nog geen enkele beta geweest waar ik niet aan mocht meedoen
Deze is de eerste waar ik echt op zit te wachten
Tot nu toe is er nog geen enkele beta geweest waar ik niet aan mocht meedoen
Deze is de eerste waar ik echt op zit te wachten
Verwijderd
hehe hier nog een was blij dat ik de mail kreeg maar ben helaas mijn pass word vergeten ...en mijn user name...nu heb ik misschien wel 6 accounts daar @ ubisoft maar welke is de juiste en welk pass en inlog hoort daar bijevilpin0 schreef op 23 december 2003 @ 23:07:
grrr vergeet ik me password en de password retriever werkt niet
btw er zijn heel veel meer mensen die niet in het forum kunnen komen dus nog geen rede tot paniek
Jupjupjup, GG85 zit er ook in! Eindelijk van Far Cry graphics genieten voordat de rest van de meute het kan
Volgens mij heeft bijna iedereen een mail gehad. Als het maar niet zo'n zepert wordt is de IGI 2 beta test die steeds weer werd uitgesteld
Ikke ook
Congratulations!
You have been selected to participate in the Far Cry beta test.
We are working hard to deliver you a stable version for early January
Nog een beetje geduld hebben
Congratulations!
You have been selected to participate in the Far Cry beta test.
We are working hard to deliver you a stable version for early January
Nog een beetje geduld hebben
[ Voor 37% gewijzigd door XWB op 24-12-2003 11:05 ]
kheb me niet ingeschreven, boeit me ook niet zo eerlijk gezegd, ik wacht wel op de final die hopelijk minder bugs heeft 
en geduld is een schone zaak(tenzij je op doom 3 wacht
)
overigens heb ik hier op mn hdd nog ergens die x-isle demo staan, dus die kan ik ook nog wel ff draaien om ervan te genieten
en geduld is een schone zaak(tenzij je op doom 3 wacht

overigens heb ik hier op mn hdd nog ergens die x-isle demo staan, dus die kan ik ook nog wel ff draaien om ervan te genieten
Ik mag ook beta testen
Kom gewoon in forum
Kom gewoon in forum
voor de gene die aan de beta test meedoen, we verwachten natuurlijk wel dat jullie dan wat mooie plaatjes posten hier
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
* Maxow heeft geen mail gehad
Dat mag niet van de NDA.joostve schreef op 24 december 2003 @ 13:49:
voor de gene die aan de beta test meedoen, we verwachten natuurlijk wel dat jullie dan wat mooie plaatjes posten hier
hmm.. dat was wel heel erg moraalridder
Maar ik ben dus ook als betatester geselecteerd!
[ Voor 17% gewijzigd door Tekla op 24-12-2003 15:48 ]
yep ik ook geselecteert voor beta testen
que?
het is een multiplayer only beta, dus er moeten flink wat testers zijn 
hebben gewoon iedereen accepted
hebben gewoon iedereen accepted
/me accepted 
Ik ben al ongeduldig, nu moet ik ook nog eens tot begin januari wachten op de download link
Ik ben al ongeduldig, nu moet ik ook nog eens tot begin januari wachten op de download link

Last.fm |
Jeej, ben ook geselecteerd. Mischien is het een goed plan om ff een GoT clannetje te creeeren? Is tenslotte mp only
jaaa goed id 
allemaal kom gezellig naar #FarCry @ irc.tweakers.net
allemaal kom gezellig naar #FarCry @ irc.tweakers.net
[ Voor 68% gewijzigd door Imperium op 24-12-2003 19:30 ]
* Damian doet ook mee 
alleen is het forum kadoek denk ik
alleen is het forum kadoek denk ik
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb het te druk, maar ik mag wel mat got clan leden spelen, toch?
Gelukkig ben ik niet de enige . Als ik al die replies zo lees ben je meer een uitzondering als je niet in de beta zit...
Ik ben er ook bij
Ik hoop dat het een mooi spel word.
[ Voor 53% gewijzigd door -=unicron=- op 25-12-2003 02:34 ]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Je kan tem de 26ste een mail ontvangen dacht ikAlabama_man schreef op 25 december 2003 @ 01:15:
[...]
Gelukkig ben ik niet de enige . Als ik al die replies zo lees ben je meer een uitzondering als je niet in de beta zit...
Last.fm |
Ik heb ook nog geen emeel ontvangen
, maar ik w8 "geduldig"
af tot de 28ste

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 25-12-2003 19:41 ]
nog geen mail 
hoop hoop... :x
hoop hoop... :x
ik heb m'n mailtje wel, heb er zin an !begin januarie zal die close beta komen?
Dit topic is gesloten.