[nohtml]
Rack een stukkie verplaatsen toch? Je belde vanmorgen nog dat we misschien wel even plat zouden gaan, maar dat heb je nog weten voorkomen...

Zie hierboven ergens

Nee ik verloor die blauwe schoenkoes-troep bijna.

Kutserver zat loeivast, kreeg hem niet los. Een of andere debiel heeft trouwens schroeven gebruikt die je alleen met een platte schroevendraaier los kunt krijgen en natuurlijk had ik alleen een kruiskop bij.

Batterijtje klooien.

Volgens mij was dat een SMSje van ACM. Of ik in het BIOS wel even 'halt on errors' uit wilde zetten. (Had ik natuuuurlijk al gedaan. )
Nee di's dezelfde foto als 'batterijtje klooien hierboven

Schroefjes pakken om ding weer in elkaar te zetten.

Die kleine engelsman, ik zou niet eens weten hoe hij heet, maar hij leende me een platte schroevendraaier

Jah inderdaad, er is 1 kastje met een afwijkende sleutel en die kon ik nergens vinden, vond ik wel raar...
Euh nee, met mijn autosleutel proberen een platte schroevendraaier na te doen, maar dat wilde niet echt

Heeft er per ongeluk niemand een sleutel nummertje 12 op een rack gelegd? Anders moet ik weer naar de balie toe... Misschien moet ik anders maar eens een kopietje maken, het is elke keer behelpen met die sleutel.