Bericht hierboven
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Maar gefeli. Alles gelukt?
Altijd weer de negatieve kant van de zaak bekijken he
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
nu idd nog ff de laatste dingetjes afmaken
Nee hoor, maar mijn IRC verslaving begint te jeuken
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 08:53:
Er is nog wel iemand bezig, zie http://cam3.telecity-2.trueserver.nl/view/view.shtml
Maar gefeli. Alles gelukt?
Er zijn nog 4 mensen aanwezig, Femme, Kees, ACM en Daniel.
Alles lijkt het, voor zover ik heb kunnen checken weer up.
Wat een bevalling
Bericht hierboven
Zit je op IRC, is het WEER niet goedTraag schreef op 31 augustus 2002 @ 08:54:
[...]
Nee hoor, maar mijn IRC verslaving begint jete jeuken
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Maar netjes gedaan, alleen de server met de avatars ligt nog plat. weer NFS die mis is gegaan?
ah ik zie, hij zit achter laptop volges mij
Bitchx is ook niet alles
Jeremy Clarkson
Dan start je mIRC
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 08:55:
lol wies da, lijkt wel star trek pakkie te zijn
Maar netjes gedaan, alleen de server met de avatars ligt nog plat. weer NFS die mis is gegaan?
Op de cam zie je femme zitten, zijn laptop op de zitting van een stoel en hij er dus achter.
De NFS-machine was gisteren al redelijk overleden, er is een nieuwe geplaatst, maar ik kan niet precies zeggen hoe en wat.
Bericht hierboven
Verwijderd
snelle service zeg
edit: hmmm nog niet helemaal, lijkt erop dat de server aan het booten is ofzo...nu geen lange timeout, schijnbaar reageert het ip wel. nog ff wachten dan
edit2: lol dr komt nog iemand bij kletsen
edit3: daniel poste hier net, misschien leest tie et, zwaaiii
Jeremy Clarkson
Senks!Total: 0,099 | Incl: 0,022, Init: 0,019, Action: 0,065 | DB: 0,019, Tpl: 0,025 | SV: iris.webmagix.net
Bericht hierboven
1
| Total: 0.228 | Incl: 0.052, Init: 0.034, Action: 0.147 | DB: 0.026, Tpl: 0.096 | SV: achelois |
woei
Verwijderd
k hoop dat GoT nu lekker snel blijft draaien op react
edit: zag em net weglopen
edit: femme heeft schijnbaar probleem, wijst verwoed op scherm laptop dingen aan voor daniel
edit: Woei wordt druk daar
'k heb het wel gezien hiero
laat Femme het maar weer fixe hoor........
Verwijderd
Wou ik net ook al zeggen als compliment, maar ik wacht nog ff totdat iedereen in de gaten krijgt dat GoT weer up isVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 09:02:
fuck zeg idd, hoeveel sneller is dat wel niet ten opzichte van de oude config?
k hoop dat GoT nu lekker snel blijft draaien op react
edit: zag em net weglopen![]()
//edit: als ik nu een topic wil toevoegen krijg ik een runtime fout maar hij voegt het wel toe aan de bookmarks.
Verwijderd
maar complimenten tot nu toe is de snelheid top
dbase fok nog niet up?
Verwijderd
Alles gelukt een beetje?
/me heeft vannacht ook noodgedwongen uren aan z'n hardware geknutseld. Maar dat was door een domme user-error
hmmz, aangezien jij waarschijnlijk de enige user op jouw systeem bent, mag ik www.watbenjedan.com zeggenVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 09:12:
WeeBee
Alles gelukt een beetje?
/me heeft vannacht ook noodgedwongen uren aan z'n hardware geknutseld. Maar dat was door een domme user-error
Verwijderd
Nu nog zorgen dat bv. alle smilies het weer doen
En daarna genieten van een welverdiend gat in de dag slapen.
Je moet IETS als GoT plat ligtVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 09:12:
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Jah maar dit was toch iets te veel van het goede

note to self: blijf van die core-voltage af!
Mission accomplished.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Bericht hierboven
Bericht hierboven
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
hmmm het is maar hoe je het bekijktFloris schreef op 31 augustus 2002 @ 09:42:
Hmmjah, maar dat is stukken minder 'interessant' dan fok...
Verwijderd
Gaat inderdaad wel lekker snel nu! Maar misschien is dat ook omdat Fok en de webicons nog niet weer in de lucht zijn.
Mooi dat de 'verhuizing' naar het nieuwe rack zo goed is verlopen! Was al bang dat er iets mis zou gaan en we het hele weekend zonder GoT zouden zitten
Normaal was het 's ochtends toch ook wel goed?Wilke schreef op 31 augustus 2002 @ 10:13:
Woei!!
Gaat inderdaad wel lekker snel nu! Maar misschien is dat ook omdat Fok en de webicons nog niet weer in de lucht zijn.
Mooi dat de 'verhuizing' naar het nieuwe rack zo goed is verlopen! Was al bang dat er iets mis zou gaan en we het hele weekend zonder GoT zouden zitten
Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat, maar iig toch gefelici met de upgrade
🌞🍃
Én, smaakte het?Termi schreef op 31 augustus 2002 @ 10:17:
Got en t.net , draaien weer fatsoenlijk, het werd hoogtijd. Ik heb al me nagels zitten op te vreten
.
Dat komt maandag wel ofzow, fok is prioriteit 0
Kom hier ff binnenlopen en kijk zo wat rond en dan valt mijn oog op het icon van nrg.
Ik wilde er niet gelijk een nieuw topic voor open dus uhm... nrg klopt het dat ik m'n IP en provider in jou icon hoor te zien
[/verbaasdmode]
Ja klopt en ik zie ook die van mij.MuErTo ChAvEz schreef op 31 augustus 2002 @ 11:05:
[verbaasdmode]
Kom hier ff binnenlopen en kijk zo wat rond en dan valt mijn oog op het icon van nrg.
Ik wilde er niet gelijk een nieuw topic voor open dus uhm... nrg klopt het dat ik m'n IP en provider in jou icon hoor te zien![]()
[/verbaasdmode]
Is een php scriptje.
Overigens heb ik mijn tijd nuttig besteed, ik ben gaan slapen
[rml][ DT] [ php] User icon met ip-adres..[/rml]MuErTo ChAvEz schreef op 31 augustus 2002 @ 11:05:
[verbaasdmode]
Ik wilde er niet gelijk een nieuw topic voor open dus uhm... nrg klopt het dat ik m'n IP en provider in jou icon hoor te zien![]()
[/verbaasdmode]
Btw het is prettig om hier weer rond te neuzen...
[Airwolf] schreef op 31 augustus 2002 @ 10:58:
[...]
Dat komt maandag wel ofzow, fok is prioriteit 0
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hulde aan de knutselaars
heb nog een fototje gemaakt toen jullie bezig waren

Helaas is de snelheid van GoT nog niet je van het, 's ochtends is het meestal wel snel, maar het is nog steeds niet zo dat als je ergens op klikt dat er dan gelijk een pagina staat, je moet alweer enige seconden wachten..
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
ArshiaVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 13:43:
d'r lijkt een vrouwelijk persoon op die foto te staan, wies da?
Verwijderd
Langharig tuig: FemmeVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 13:43:
nofi
En ik heb niet kunnen slapenBart Coppens schreef op 31 augustus 2002 @ 13:07:
En nu heb ik eens wat langer dan anders kunnen slapen, ook een pluspunt
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Hoopte ik ook maar:Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 10:59:
Hoera en huldeGaat nu iig een stuk sneller, ik hoop dat het zo blijft
Total: 16.546 | Incl: 1.104, Init: 0.857, Action: 14.722 | DB: 2.392, Tpl: 12.239 | SV: achelois.webmagix.net
is niet erg snel.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
syserr schreef op 31 augustus 2002 @ 13:59:
waar was die "hulde aan Kees banner" van sinterklaas ook alweer!?

Maareh ook hulde aan Femme, ACM, Daniel en alle andere die hebben meegeholpen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
ik kan geen uploaded icons zien!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ik heb noodgedwongen gister TV moeten kijken, maar het was het waard
Goed werk!
En Arshia, hebbie veel geleerd van Kees & Co?
Maar goed,.. ben blij dat het weer werkt.. nu is kijken of het idd sneller is
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ligt niet alleen aan jou, heb hier ook het zelfde probleemGunner schreef op 31 augustus 2002 @ 14:27:
Licht het aan mij of kan ik image.tweakers.net niet bereiken?
ik kan geen uploaded icons zien!
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 13:43:
Zie ondertitel
Ze vond het allemaal erg nerdy iig
Het was dus een ongelofelijk langdurige klus, maar niet omdat er veel fout ging. We hebben alleen een probleem gehad met een Epox moederbord dat niet van IDE wilde booten (waarschijnlijk gewoon kapot, vervangen door een reserve-bord van hetzelfde type) en de RAID-array van Alicia die problemen gaf (van welke aard die waren kan Kees beter uitleggen)
Voor het overige gingen alle hardwarematige upgrades van een leien dakje, en dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Een veel uitgebreidere voorbereiding werpt dus wel vruchten af
Waarom waren we dan toch een uurtje of 6 later klaar dan oorspronkelijk geplanned: het bleek gewoon ontzettend veel werk te zijn om het nieuwe rek goed op orde te krijgen. Sowieso moest de upgrade in een bepaalde volgorde plaatsvinden omdat hardware uit de ene server hergebruikt ging worden in de andere server, maar ook het inrichten van het nieuwe rek nam veel meer tijd in beslag dan wij hadden ingeschat. Het op de goede lengte krijgen van een stuk of 10 sliderssets, uitpuzzelen in welke volgorde de servers geplaatst moeten worden, het netjes wegwerken, labelen en documenteren van alle kabels, vervolgens alle servers weer goed op gang krijgen etc. etc. bleek vele uren werk te zijn. Qua hardware waren we rond een uur of drie klaar, de rest ging op aan inrichten.
Maar het was het wel waard: eindelijk hangen vrijwel alle servers op sliders wat toekomstig onderhoud veel minder lastig maakt, en is netjes bijgehouden welke kabel waarbij hoort. Door een combinatie van haastwerk, veel tussentijdse veranderingen en droogweg slordigheid was er een enorme puinzooi ontstaan in ons rek, en die is nu helemaal opgeruimd.
Verwijderd
omg waar duikel je zoiets op?? (behalve in polen ofzo
maar uh puik werk, daar kan ik met me ene colo-servertje strax echt niet tegenop
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:30:
Dus jij neemt je vriendin mee naar een colo om daar vervolgens tot 7 uur sochtends mee servers te fixen en ze gaat nog mee ook.
omg waar duikel je zoiets op?? (behalve in polen ofzo)
maar uh puik werk, daar kan ik met me ene colo-servertje strax echt niet tegenop
Om tot het MT te behoren moet je hele levenstijl aangepast worden aan de wet van Tweakers, dus ook je vriendin moet een tweaker zijn
Dochtertje zal waarschijnlijk Sonja Tweakah Kegel gaan heten
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:30:
Dus jij neemt je vriendin mee naar een colo om daar vervolgens tot 7 uur sochtends mee servers te fixen en ze gaat nog mee ook.
Neehoor, Arshia kwam later en is er in totaal een uurtje of 2 (?) geweest
Aankomst Kees, pakt de tweak-o-rescue-kit

Hoe pakken we dit aan?

Women alert!

Is it love?

Vele handen maken licht werk

Server demontage t.b.v. upgrade

Quick fix?

Slider montage

Team overleg

Meer sliders

Pose Kees

*cam break down; 2 much users*
First pic met nieuw rack

Config'n

Kabels, kabels

Fotosessie

En Femme zag dat het wel OK was

Opruimen en ..

.. wegwezen!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Leuke pics!twixx schreef op 31 augustus 2002 @ 17:49:
Hierbij even een overzichtje van de recorded cam-shots:
[knip]

tja... na een nachtje krijg je wel jeuk aan je aars ja
Goed werk hoor!! GoT is weer lekker snel!
[ Voor 0% gewijzigd door Plague op 31-08-2002 17:57 . Reden: ff de schaar erbij gepakt :P ]
Dat filmpje dat Femme gemaakt heeft moet in ieder geval voor 1 uur geweest zijn want toen vloog chello er hier uit. Precies hoe laat weet ik niet helaas.twixx schreef op 31 augustus 2002 @ 17:49:
de tijd staat erbijmarshal schreef op 31 augustus 2002 @ 19:15:
[...]
Dat filmpje dat Femme gemaakt heeft moet in ieder geval voor 1 uur geweest zijn want toen vloog chello er hier uit. Precies hoe laat weet ik niet helaas.
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif
dan doen ze het wel
en soms naar:
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif
En die doen het niet.
*kuch*twixx schreef op 31 augustus 2002 @ 17:49:
Is it love?
[afbeelding]
Jeremy Clarkson
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Mwoah...
Dat is dus rap, want meestal hangt het rond de 10.xxx tot 15.xxxx, dit is nog minder dan 3.xxx!Steven schreef op 01 september 2002 @ 12:56:
Total: 2,835 | Incl: 0,156, Init: 0,058, Action: 2,628 | DB: 0,06, Tpl: 2,312 | SV: ares.webmagix.net
Mwoah...
Virussen? Scan ze hier!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
1 day, 5:58, load average: 30.59, 32.69, 25.86
Verwijderd
Idd, ik heb dezelfde ervaring.Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:23:
Vergeleken met begin van deze week gaat Got nu weer redelijk snel...., mijn complimenten!