NIEUW: detonator 40 ervaringen

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.417 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
Goeie driver, m'n performance gaat veel vooruit, alleen ik heb een klein probleempje:
TV-out werkt goed, met uitzondering van clone mode. Ik kan gewoon spannen en tv als 2e monitor zetten, alleen als ik clone wil doen schiettie iedere keer terug naar alleen m'n monitor als ik op apply druk. het vreemde is dat als ik m'n tv primary maak dattie het dan wel doet (alleen dan heb ik natuurlijk shit resolutie en refresh rate).

weet iemand een oplossing? ik heb al meerdere malen de drivers opnieuw geinstald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Targeter: heb je een refresh-rate fix tegepast? Zo ja, misschien een die het ook voor de TV-out weghaalt (denk het niet, want TV doet het wel), maar probeer anders een andere fix (of zonder).

Probeer eventueel "hide modes that this monitor cannot display" uit te zetten (ja bij je monitor dus), soms gaat het dan beter (daarna kan het weer aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Schaapje_BlaaT schreef op 02 september 2002 @ 14:42:
aargh!
die nare driver verpestte mijn refresh rates!
windows zei gewoon 75 Hz, maar het beeld paste er niet meer fatsoenlijk op zoals
gebeurt als ie op een combinatie resolutie/refreshrate springt die nog niet is ingesteld
na een tijdje begon de monitor raar te doen, ik kon het ook niet verhelpen
het was dus niet ineens 60 Hz of zo, maar eenofandere refresh rate die de monitor niet al te leuk vond, misschien meer dan 75 ofzo

dus maar weer op de ouwe driver overgestapt
niet zo erg bij een geforce2, daar helpen die drivers toch geen hol
maar toch, het is toch wel een beetje balen
Dit probleem had ik ook, RefreshForce was de oplossing. Gewoon ff op google hiernaar zoeken en installeren! Geen gepiel meer, hij leest je monitor .inf file uit en je kunt de settings goed gaan zetten. Geen reboot, gelijk werken bij de eerste de beste resolutieswitch _/-\o_

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
ik heb een probleem met deze drivers, ik had ze eergisteren geinstaleerd en huppa gewoon gaan gamen enzo...nix aan de hand maar wil ik zonet ff gaan rotzooien in mn setrtings enzo >:) werkt dat niet echt.... => eigenschappen @ bureaublad => instellingen => geavanceerd , nu gaat nog goed...tot dat ik bij tabblad "geforce4 ti4400" kom.... hij mist het bestand desk.cpl ofzo...owk..naai...ik kan niet bij mn settings...dan gaat ik maar even een leuke tweak prog downen..ik heb er zat maar zag dat de nieuwe atuner er was...dus even proberen...geeft i een driver probleem en herkent i mn kaart half ofzo...maar nix valt te tweaken... vage shit dus...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/nv28.jpg

hier zegt i dat mn videokaart een nv28 is :+ I ROELZ JOOO :) (geen foto soep btw!)

maar hoe kan ik dit oplossen denken jullie? ik heb mn oude dets goed weggehaald, toen 40.41 erop gezet.....

maar ik kan dus niet meer AA aan of uit zetten...ik mis dat tabblad...zal daarom ook atuner enzo niets doen...? ik vind maar vaag..maar ok :)

edit:
ik mis dus ook mn resoluties in direct3d hij gaat maar tot 13xx X 8xx en dat zuigt want das best lelijk op mn 21" ... en ik wil juist NFS porsche spelen op 1600x1200 32bit...16 bit doet i wel maar dan is de rook groen en de textures gaar/lelijk :(

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Yonni schreef op 04 september 2002 @ 21:14:
ik heb een probleem met deze drivers, ik had ze eergisteren geinstaleerd en huppa gewoon gaan gamen enzo...nix aan de hand maar wil ik zonet ff gaan rotzooien in mn setrtings enzo >:) werkt dat niet echt.... => eigenschappen @ bureaublad => instellingen => geavanceerd , nu gaat nog goed...tot dat ik bij tabblad "geforce4 ti4400" kom.... hij mist het bestand desk.cpl ofzo...owk..naai...ik kan niet bij mn settings...dan gaat ik maar even een leuke tweak prog downen..ik heb er zat maar zag dat de nieuwe atuner er was...dus even proberen...geeft i een driver probleem en herkent i mn kaart half ofzo...maar nix valt te tweaken... vage shit dus...

[afbeelding]

hier zegt i dat mn videokaart een nv28 is :+ I ROELZ JOOO :) (geen foto soep btw!)

maar hoe kan ik dit oplossen denken jullie? ik heb mn oude dets goed weggehaald, toen 40.41 erop gezet.....

maar ik kan dus niet meer AA aan of uit zetten...ik mis dat tabblad...zal daarom ook atuner enzo niets doen...? ik vind maar vaag..maar ok :)

edit:
ik mis dus ook mn resoluties in direct3d hij gaat maar tot 13xx X 8xx en dat zuigt want das best lelijk op mn 21" ... en ik wil juist NFS porsche spelen op 1600x1200 32bit...16 bit doet i wel maar dan is de rook groen en de textures gaar/lelijk :(
De ouder drivers zijn toch niet helemaal weg dan. Check al je bestandsversies eens bij je driverinfo zou ik zeggen. Anders ff naar veilige modus, videokaart uninstallen, dan drivers opnieuw installeren. Ik had dat probleem namelijk ook, refreshrates gingen toen ook niet hoger dan 85Hz. Nu weer wel, na die schone installatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
owkdan, dan zou ik dus EN mn menuutje trug moeten krijgen EN mn resoluties EN dat vreemde NV28 :) (en en en en en ;) ) hmmz...owk..alles deinstallen van mn vidkaart in veilige modus...dan weer 40.41 erop.... i try :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op 04 september 2002 @ 19:15:
[...]

Dit probleem had ik ook, RefreshForce was de oplossing. Gewoon ff op google hiernaar zoeken en installeren! Geen gepiel meer, hij leest je monitor .inf file uit en je kunt de settings goed gaan zetten. Geen reboot, gelijk werken bij de eerste de beste resolutieswitch _/-\o_
Dat werkt niet hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tsja.. Had een hoop programma's geprobeerd en dit was degene die het wel deed! (Bij mij dan...) Videodrivers uninstallen via add/remove, rebooten, winxp zelf een geforce kaart laten detecteren, drivers updaten naar de 40.x versie (niet met de setup.exe maar via het .inf bestand wat erbij zit...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op 29 augustus 2002 @ 15:42:
shit.....ik heb ze zojuist geinstalleerd en nu kan ik niet meer in de display properties van mijn geforce 4 komen :( ik krijg ook een foutmelding met betrekking tot nvqtwk.dll ofzoiets |:(
als ik bij rivatuner naar de *.dll 's kijk dan zie ik iets heel vreemds: alle *.dll 's zijn 40.41.....behalve de nvqtwk.dll........die is nog steeds 30.82? helppppppppp!!!!
Als je de readme had gelezen was dit niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:47:
[...]

Als je de readme had gelezen was dit niet gebeurt.
wat stond er dan in dat die wel had moeten bewaren? want ik mis m ook , voor de 2e keer :| , net reinstall gedaan volgens de readme nog zelfs!!

en nfs porsche nogsteeds in 32 bit GEEN 1600x1200 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekkere driver :( , 200 punten erbij met 3D mark ( de natuurscene is van 40 -> 60 gestegen ) maar de rest paar punten minder en ik probeer Counter -Strike , na enkele seconden al vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19
Ik had dus ook deze drivers geinstalleerd. Werkte echt perfect. 300 puntjes erbij en lekker stabiel. Alleen een groot nadeel (ook de reden waarom ik weer 30.82 draai) Ik heb een tv kaart (Miro PC-TV rave) en als ik tv wil kijken hoor ik wel geluid maar zie nix. Direct de drivers veranderd, en nu doettie et wel.. Hebben meer mensen hier last van, of weet iemand een oplossing ??

tja...

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:04
TIP: zet Sharpen Textures aan of gebruik 30.82.

Kijk eens naar het water in nature test met en zonder ST.. wereld van verschil. Zonder ST is het water pixel-erig en zeer lelijk.

Wie boeit het nou die paar extra 3dmarks. Mijn spel ervaring is iig K*t met deze drivers zonder ST aan. Met ST had ik maar 6 fps voordeel.....

"Helaas" staat bij mij weer 30.82 erop door andere grafische problemen, bv donker beeld en texture strepen door mijn beeld heen. Maar ik had nog graag ff Morrowind willen spelen met ST off. OMG dat zal lelijk zijn :/

Verwijderd

hu, got doet funky

Verwijderd

Ik krijg dus gewoon géén beeld meer op TV na het installeren van deze driver, enkel nog een mooi lichtblauw scherm.
weet er iemand waaraan dit kan liggen?
Ik heb zo een GF 4 mx 460 kaart

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
zijn veel beter ben van 8930 naar 9611 gegaan in 3d mark 2001 se dus hij is een stukkie sneller gewoorden :) dus deze drivers zijn zeker een stuk sneller dan die oude.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ja en kijk eens verder dan je neus lang is. Iedereen zit hier te geilen en te blindstaren op een nietszeggende 3dmark score terwijl in de tussen tijd ook je games er niet meer uitzien en je TV out niet werkt etc.

Nou veel plezier dan met je 600 3dmarks meer maar ik game tenminste nog lekker, en jij??

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vraag me idd ook af of je echt ziet dat alles sneller is geworden, af dat alleen maar die score nu hoger is. Afgezien van het feit dat een en ander niet meer goed functioneert...

Verwijderd

weet iemand wanneer de asus detonator 40 uitkomt want ik vind dat programmaatje wel handig (van asus) en als ik autoupdate doe vind hij alleen detonator 29.80 :S

Verwijderd

check this: http://home.filternet.nl/~fn007963/detonator40.html

ik krijg deze fout als ik naar het gf 4 mx 440 tablad wil :(

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb het al LANG gezien. Ik wacht simpelweg of de final !!!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

ik heb ook die 75 hz bug, deze bug ken ik nog uit mijn geforce 1 tijd :-(
Er is wel een workaround voor, start je computer op en zet je monitor pas aan als
windows gestart is dan draait ie wel 85 hz of hoger, probleem zit hem in het detecteren van
de monitor en als je hem uitlaat totdat ie helemaal klaar is met starten omzeil je dat dus.
Ik heb trouwens een iiyama geloof dat alle iiyama gebruikers met deze drivers hier last van hebben helaas tenzij iemand anders een betere oplossing heeft ??
Wat ie ook doet met deze drivers is mijn taakbald een regel naar beneden schuiven, zwaar irritant :-( hopen dat de volgende 40.xx dit opgelost hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
[b][message=15035483,noline]Dinictus schreef op 05 september 2002 @

Nou veel plezier dan met je 600 3dmarks meer maar ik game tenminste nog lekker, en jij??
Nou mij maken die 3dmark ook niks uit maar ik vindt het gewoon leuk om te weten. en ik kan nog super gamen. hoor als je dat wil weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.