Meestal is de aansluiting van het keyboard een soort van heel dunne flatcable met net genoeg draad om het te plaatsen in de laptop. Als je een eigen draad zou solderen dan zou het in principe mogelijk zijn om het keyboardje te monteren op plexi dmv 4 vijsjes en een plex frame errond. Ik zou het net zo maken als het frame van de laptop. Dus, een plexi aan de achterzijde en plexi aan de voorzijde, maar dan met een gat erin aan de voorzijde zodat je kan typen ;):PVerwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 20:48:
Als je van dit model een compleet werkende computer zou willen maken, dus met nog een toestenbord en muis enzo erbij, is het dan mogelijk om het originele toetsen bord van de laptop ook te monteren op een plexiglasplaat? Zo ja, hoe?
Bij mij (starter van het topic) werkt het perfect hoor.Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 12:27:
heel goed idee en heel erg mooi gedaan, is ook een lache thread geworden. Als ik heb goed begrepen heb werkt het alleen nog bij niemand zoals het zou moeten werken..?
Verwijderd
Bedankt he, dat bedoelde ik dus:D nu maar eens kijken of ik ergens een laptop vandaan kan krijgen:P maar waarVerwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 18:38:
[...]
Meestal is de aansluiting van het keyboard een soort van heel dunne flatcable met net genoeg draad om het te plaatsen in de laptop. Als je een eigen draad zou solderen dan zou het in principe mogelijk zijn om het keyboardje te monteren op plexi dmv 4 vijsjes en een plex frame errond. Ik zou het net zo maken als het frame van de laptop. Dus, een plexi aan de achterzijde en plexi aan de voorzijde, maar dan met een gat erin aan de voorzijde zodat je kan typen ;):P
Gafe mod. Ja zo gaaf dat ik er ook een gemaakt heb.
Zal daarvoor nog plaatjes laten zien als me dat lukt want dat heb ik nog nooit gedaan...
Heeft er al iemand een leuk progje op draaien?? (plaatjes daarvan lijkt mij wel leuk)
Zelf ben ik van plan om er linux op te laten draaien die dan in een grafische interface de status van mijn mp3-speler laat zien.
Deze status moet dan opgehaald worden via com1.
Dit progje kan dan van mijn site worden gedowned
(Nee geen patenten ed.)
Zal daarvoor nog plaatjes laten zien als me dat lukt want dat heb ik nog nooit gedaan...
Heeft er al iemand een leuk progje op draaien?? (plaatjes daarvan lijkt mij wel leuk)
Zelf ben ik van plan om er linux op te laten draaien die dan in een grafische interface de status van mijn mp3-speler laat zien.
Deze status moet dan opgehaald worden via com1.
Dit progje kan dan van mijn site worden gedowned
(Nee geen patenten ed.)
Kweet dat het een harde trap is maar vond het wel waard om te posten:
http://forums.bit-tech.ne...8&perpage=20&pagenumber=1
Zijn daar dus bezig met de software kant van de laptopmod
Nah, Helemaal geen harde trap:ajampaniki schreef op 14 May 2003 @ 18:37:
Mijn laptop is een 486 SL. Hierop draait amper windows 95 met een VB app.
Ten tweede 'haat' ik VB en ik heb trouwens geen netwerk-verbinding aan mijn laptop. Maar goed dat zet ik nog wel een keer op mijn site (zie mijn vorige post)
Verwijderd
Ik ben er klaar voor, mijn oude toshiba tecra 550cdt ligt uit elkaar en ik heb twee plexiglas plaatjes van 35x25 (1cm dik) besteld voor €12,50 per stuk 
Ik denk dat deze wel zo wordt als op de eerste pagina bedoeld...
Weet iemand trouwens of er een manier is om op op deze laptop divx films af te spelen?? (PI266, 96MB Ram, 4MB Video)
Ik denk dat deze wel zo wordt als op de eerste pagina bedoeld...
Weet iemand trouwens of er een manier is om op op deze laptop divx films af te spelen?? (PI266, 96MB Ram, 4MB Video)
gaat je denk ik niet lukken
minimum is volgens mij 400 mhz voor een divx
minimum is volgens mij 400 mhz voor een divx
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
ik hoop het ook maar ik ben ook bang dat het niet gaat lukken, kheb net een p2 350 mhz weggeven omdat ik dan wel die p1 166mhz zal modden voor divx bak, mijn oma blij ik achteraf zwaar triestVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 22:58:
Daar was ik al een beetje bang voor, en onder linux misschien??
maarja als het zou draaien op een p1 16mhz zou het super zijn, lijkt me vrijwel onmogelijk
lees de draad voordat je blaat
Er loopt al een ander recenter topic over deze shit, kan je het daar posten?ajampaniki schreef op 14 May 2003 @ 18:37:
Laptop als LCD
[ Voor 7% gewijzigd door m-m op 29-06-2003 23:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()