Das een positief puntje dan.hedskes schreef op 07 september 2002 @ 07:27:
Ja, ik was kennelijk inderdaad de eerste met die Opera Language Files 6.0.5.
Is dit inmiddels je standaard antwoord wat je herkauwt en waar je je vervolgens niet aan houdt?Over die mirrors: ik postte alleen nog maar als de site traag was of de URL niet werkte; zoals hier het geval was. Twee van de mirrors staan zelfs op eigen servers. Maar voortaan ga ik dan alleen nog maar posten als er om wordt gevraagd.
*Zucht* De kern van de issue wil geloof ik niet echt doordringen hè? Zoals je over deze reactie praat lijkt het alsof je denkt dat een dergelijke posting je hele houding en gedrag rechtvaardigt. Je heb dan gelijk een enorme "zie je wel" houding. Ik ga het je niet meer proberen uit te leggen. Als het muntje nog niet gevallen is dan zal die voorlopig op deze manier ook niet meer vallen. Ik hoop dat je een goede vorm vind, maar ik betwijfel het.En over Windows XP SP1; je had het volgens mij over deze reactie: er staan nu toch wel echt zes werkende mirrors, al is mijn eigen mirror off-line gegaan.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Alsjeblieft vertel me wat je ermee wil zeggen. Door je zonnebrilboysmiley erachter denk je blijkbaar dat je het heel goed gedaan hebt omdat je met +4 geëindigd bent. Laat ik je even lekker uit de droom helpen, die reactie is absoluut geen +4 reactie, maar eentje die door de mazen van het modnet is gefietst. En al plaats je een keer een +4-waardige reactie, denk niet dat daarmee gelijk alles wat je plaatst goed is.Soms kom ik trouwens ook wel eens +4 moderaties op mijn posts tegen, zoals hier.
* KeX is bang dat het niet echt doordringt
[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 07-09-2002 11:34 . Reden: oeps d=t ]