Mirror poster r0x0rz

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 499 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

hedskes schreef op 07 september 2002 @ 07:27:
Ja, ik was kennelijk inderdaad de eerste met die Opera Language Files 6.0.5. :)
Das een positief puntje dan. :)
Over die mirrors: ik postte alleen nog maar als de site traag was of de URL niet werkte; zoals hier het geval was. Twee van de mirrors staan zelfs op eigen servers. Maar voortaan ga ik dan alleen nog maar posten als er om wordt gevraagd.
Is dit inmiddels je standaard antwoord wat je herkauwt en waar je je vervolgens niet aan houdt? :/
En over Windows XP SP1; je had het volgens mij over deze reactie: er staan nu toch wel echt zes werkende mirrors, al is mijn eigen mirror off-line gegaan.
*Zucht* De kern van de issue wil geloof ik niet echt doordringen hè? Zoals je over deze reactie praat lijkt het alsof je denkt dat een dergelijke posting je hele houding en gedrag rechtvaardigt. Je heb dan gelijk een enorme "zie je wel" houding. Ik ga het je niet meer proberen uit te leggen. Als het muntje nog niet gevallen is dan zal die voorlopig op deze manier ook niet meer vallen. Ik hoop dat je een goede vorm vind, maar ik betwijfel het.
Soms kom ik trouwens ook wel eens +4 moderaties op mijn posts tegen, zoals hier. 8)
Wat wil je hier nou mee zeggen? Alsjeblieft vertel me wat je ermee wil zeggen. Door je zonnebrilboysmiley erachter denk je blijkbaar dat je het heel goed gedaan hebt omdat je met +4 geëindigd bent. Laat ik je even lekker uit de droom helpen, die reactie is absoluut geen +4 reactie, maar eentje die door de mazen van het modnet is gefietst. En al plaats je een keer een +4-waardige reactie, denk niet dat daarmee gelijk alles wat je plaatst goed is.

* KeX is bang dat het niet echt doordringt Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/no.gif

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 07-09-2002 11:34 . Reden: oeps d=t ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

KexDaFlex schreef op 07 september 2002 @ 11:34:
[...]

Laat ik je even lekker uit de droom helpen, die reactie is absoluut geen +4 reactie, maar eentje die door de mazen van het modnet is gefietst. En al plaats je een keer een +4-waardige reactie, denk niet dat daarmee gelijk alles wat je plaatst goed is.
Beoordelingen: +1, +1: Behulpzaam, +1: Behulpzaam, +1: Behulpzaam, -1: Overgewaardeerd, +0.80: Behulpzaam, -0.67: Overgewaardeerd, +0.56: Behulpzaam, -0.26: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.21: Overbodig, -0.19: Overbodig, -0.17: Overgewaardeerd, Totaal: 2.86 / 13x

Je eigen reacties geven zelfs aan wat iedereen er van vindt. Drie keer behulpzaam in het begin die onmiddelijk worden afgestraft met overgewaardeerd en overbodig. Zonder beschuldigingen lijkt dit eerder op shadow. Ik sta in ieder geval achter je besluit om geen mirrors meer te posten zonder dat daar om geroepen is!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Als ik denk (vrees ;)) dat er mirrors nodig zijn ga ik voortaan wachten tot iemand het vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hedskes schreef op 07 september 2002 @ 12:21:
Als ik denk (vrees ;)) dat er mirrors nodig zijn ga ik voortaan wachten tot iemand het vraagt.
Is dit inmiddels je standaard antwoord wat je herkauwt en waar je je vervolgens niet aan houdt? :{
Ik moet mij helaas bij * KeX aansluiten, en zoals ik al eerder typte: Waarom ga je niet eens duidelijk in op de standpunten die gegeven zijn en waarop een gefundeerde reactie wordt verwacht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff. Nogmaals. Hilbrand, denk jij dat Tweakers zo ontzettend dom zijn dat ze zelf geen mirror kunnen vinden? Post nou gewoon wat anders, voeg software requests enzo toe envoeg iets aan discussies toe. Daar zijn we (ik iig en zo te zien anderen ook) blij mee. Je mirrors raken kant noch wal. Waarom post je ze nou eigelijk, merk je danniet dat men er geen behoefte aan heeft? Want ik kom nog steeds posts van je tegen met alleen mirrors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

De meeste mensen hier zullen zelf wel mirrors kunnen vinden idd, maar ik vind het altijd erg handig als ik met 1 klik klaar ben. Als hij graag zijn tijd besteedt aan het zoeken naar mirrors dan is dat wat mij betreft ok.

Dus: Bedankt Mirror poster!

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Het zijn wel tegenstijdige meningen hier.
Waarom ga je niet eens duidelijk in op de standpunten die gegeven zijn en waarop een gefundeerde reactie wordt verwacht?
Op welke standpunten zou ik dan in moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
hedskes schreef op 08 september 2002 @ 07:13:

[...]

Wat dacht je van de mening van de andere. Er zijn hier genoeg mensen die hier hun mening getypt hebben over jou, en jij lult je er met een korte kreet ervanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 08 september 2002 @ 07:13:
Ja, en dat vind je volgens mij wel leuk hè? Alsof het feit dat er een discussie ontstaat, wat altijd interessant is, je postgedrag weer kan rechtvaardigen. Tuurlijk is het soms ook behulpzaam. Maar wat ik niet begrijp is dat bij er geen belletje gaat rinkelen als er sowieso al een uitgebreid topic aan je besteed wordt vanwege je postgedrag. Het lijkt bijna alsof je je gevleid voelt dat er om jou een discussie ontstaat. Vooral het zinnetje wat ik hierboven kwoot vind ik daar een voorbeeld van. Natuurlijk zijn de meningen hier tegenstrijdig. Heb je enig idee hoeveel mensen hier rond lopen? Het enige wat ik wil zeggen is dat je op zijn minst flink aan het denken moet slaan als je een aanzienlijk aantal mensen op hun zenuwen werkt met postgedrag.
hedskes schreef op 08 september 2002 @ 07:13 in het zelfde bericht:

Duh! Misschien dat al tig mensen de vraag gesteld hebben waarom je de mØktracker fl00d. En omdat je daar weigert een eenduidig antwoord op te geven lijkt mij de stelling van * Robin daarom alleen al meer dan gerechtvaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Op die standpunten staan al reacties van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 08 september 2002 @ 10:10:
Op die standpunten staan al reacties van mij.
Voor dat ik zoiets bouds beweer als hierboven lees ik uiteraard wel het draadje door om te voorkomen dat mijn argumenten onder mijn lijf weggeveegd worden. Wat je zegt is dus bollocks hier. Je gaat helemaal nergens op in op geen enkel inhoudelijk argument wat in de voorgaande reacties geplaatst wordt. Het enige wat je wil beargumenteren is de een single reactei met daarin een mirror en het waarom van slechts die mirror. Als het één niveau verder van die reactie af gaat ga je nergens meer op in en een waarom vraag ontwijk je al helemaal. Om vervolgens ook nog eens te zeggen dat je standpunten daaromtrent bekend zijn. Petje af hoor, een gemiddelde politicus met een schuldgevoel is nog minder mistig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Als er volgens jou ergens een standpunt staat waar ik nog niet (goed) op gereageerd heb volgens jou, waarom zet je die dan hier niet even neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 08 september 2002 @ 12:12:
Als er volgens jou ergens een standpunt staat waar ik nog niet (goed) op gereageerd heb volgens jou, waarom zet je die dan hier niet even neer?
Type ik nou echt tegen een muur ofzo?
KexDaFlex schreef op 08 september 2002 @ 10:07:
...
Duh! Misschien dat al tig mensen de vraag gesteld hebben waarom je de mØktracker fl00d. En omdat je daar weigert een eenduidig antwoord op te geven lijkt mij de stelling van * Robin daarom alleen al meer dan gerechtvaardigd.
En als je in staat bent om dit weer op zo'n zelfde blindklep manier te ontwijken dan probeer ik me niet meer met dit draadje te bemoeien van wege de complete nutteloosheid hiervan. Als iemand iets niet kan begrijpen kun je het proberen uit te leggen, maar als iemand iets niet wil begrijpen dan houdt het langzamerhand op.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 08-09-2002 12:23 . Reden: ubb tagje teveel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Sorry moest toch nog ff wat kwijt. :D

Ben ik gezellig aan het forumcrawlen. Kom ik daar dit tegen. Wat dacht je? Als het op de fp niet gepruimt wordt ga ik eens even kijken of ik in het forum mijn eigen mØktracker kan beginnen en vervolgens kan voorzien van mirrors.

Het kan op een forum beter uit dan op de manier waarop je het op de fp deed. Tcoh denk ik dat ook gematigdheid hier verstandig is. Nuttige progjes planten, mirroren en vooral bespreken is ook daar iedereen blij mee, maar prober te voorkomen dat je voor elk lullig progje een topic met mirrors plant. Dan kunnen mensen wel eens gaan denken dat je het er om doet. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 08-09-2002 12:49 . Reden: link-0-fixen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dit is dan wel geen mirror, maar weer een irritante first post: nieuws: HighPoint RocketRAID 404 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Hedskes, zou je nog een keer willen vertellen waarom je eigenlijk zo veel postte in de meuktracker? Neem aub de moeite om van die post meer te maken dan een regel, en maak het de mensen duidelijk, want het lijkt mij dat daar het een en ander nog niet duidelijk is.

Dat je alleen nog maar links post als erom gevraagd wordt vind ik lovenswaardig, maar waarom heb je de behoefte om daar zo snel mogelijk bij te zijn als ik vragen mag. Dat je anderen wil helpen geloof ik graag, maar de gretigheid waarmee je het doet, geeft anderen (zoals nu blijkt) het idee dat je zo snel mogelijk wilt stijgen in karma of zoiets dergelijks. Dat zorgt voor irritatie bij anderen, en misschien ook wel bij jou. Indien je ons duidelijk kunt maken waarom je zo gretig bent, kun je misschien een stukje begrip bij anderen laten ontstaan, en verandert hun visie over jouw postgedrag :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Renegade schreef op 08 september 2002 @ 16:08:
Hedskes, zou je nog een keer willen vertellen waarom je eigenlijk zo veel postte in de meuktracker? Neem aub de moeite om van die post meer te maken dan een regel, en maak het de mensen duidelijk, want het lijkt mij dat daar het een en ander nog niet duidelijk is.

Dat je alleen nog maar links post als erom gevraagd wordt vind ik lovenswaardig, maar waarom heb je de behoefte om daar zo snel mogelijk bij te zijn als ik vragen mag. Dat je anderen wil helpen geloof ik graag, maar de gretigheid waarmee je het doet, geeft anderen (zoals nu blijkt) het idee dat je zo snel mogelijk wilt stijgen in karma of zoiets dergelijks. Dat zorgt voor irritatie bij anderen, en misschien ook wel bij jou. Indien je ons duidelijk kunt maken waarom je zo gretig bent, kun je misschien een stukje begrip bij anderen laten ontstaan, en verandert hun visie over jouw postgedrag :)
Ik postte vaak mirrors nadat ik ze voor mezelf gezocht had, onder het motto voorkomen is beter dan genezen. Daarna alleen nog maar als de download langzaam was of de URL niet werkte en nu in principe alleen nog maar wanneer erom wordt gevraagd of ik echt iets heb toe te voegen. Met een altijd aanstaande PC met ADSL aansluiting ben je er natuurlijk snel bij, je zit zo de hele dag 'op' Tweakers.net ;).
Verder wist ik nog niet dat je karma van -1 moderaties omhoog ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 09 september 2002 @ 08:35:
[...]
Ik postte vaak mirrors nadat ik ze voor mezelf gezocht had, onder het motto voorkomen is beter dan genezen. Daarna alleen nog maar als de download langzaam was of de URL niet werkte en nu in principe alleen nog maar wanneer erom wordt gevraagd of ik echt iets heb toe te voegen. ...
Zo dat is wanneer je het deed en dan nu wederom waarom? Als dat uit het omschreven motto geëxtraheerd moet worden dan is me dat te vaag. Dat lijkt me geen goede reden als er tot tig keer toe gezegd wordt dat het niet gewaardeerd wordt
Met een altijd aanstaande PC met ADSL aansluiting ben je er natuurlijk snel bij, je zit zo de hele dag 'op' Tweakers.net ;).
Dat is nou juist de clue, van dat soort personen barst het hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Ik postte vaak mirrors nadat ik ze voor mezelf gezocht had.
Dat is dus waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Nadat is een bepaling van tijd lijkt me, maar ik zal proberen niet te neuzelen. Dat is eerder antwoord op de vraag wanneer. Daar gaan we dus weer. Luister maar eens:

Ik post zoveel mirrors omdat -> nadat ik ze voor mijzelf gezcoht had.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 23:32

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
KexDaFlex schreef op 09 september 2002 @ 09:50:
[...]

Nadat is een bepaling van tijd lijkt me, maar ik zal proberen niet te neuzelen. Dat is eerder antwoord op de vraag wanneer. Daar gaan we dus weer. Luister maar eens:

Ik post zoveel mirrors omdat -> nadat ik ze voor mijzelf gezcoht had.

:?
:Z

mierensexer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dat is geen mierencopulatie (3x woordwaarde :+), maar gewoon de kernvraag in dit verhaal. Het waarom heeft ie nog steeds niet beantwoord. Als ik zelf een mirror heb gevonden heb ik niet noodzakelijk de behoefte om die mirror met anderen te delen, tenzijn iemand er eens een keer om vraagt. Wat Kex (mij ook trouwens :P) interesseert is waarom Hedskes wel die behoefte heeft.

Ik vermoed tenminste dat Kex dit wil weten, maar ik kan natuurlijk niet voor hem spreken :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Renegade schreef op 09 september 2002 @ 14:38:
[...]

Dat is geen mierencopulatie (3x woordwaarde :+), maar gewoon de kernvraag in dit verhaal. Het waarom heeft ie nog steeds niet beantwoord. Als ik zelf een mirror heb gevonden heb ik niet noodzakelijk de behoefte om die mirror met anderen te delen, tenzijn iemand er eens een keer om vraagt. Wat Kex (mij ook trouwens :P) interesseert is waarom Hedskes wel die behoefte heeft.

Ik vermoed tenminste dat Kex dit wil weten, maar ik kan natuurlijk niet voor hem spreken :)
But you did. :)

Dat is namenlijk nogal essentiëel in deze.
Ik vind dergelijke insinuaties, met betrekking tot mijn sexuele voorkeur, ongepast.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 09-09-2002 15:07 . Reden: komma's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tot nu toe wordt de vraag met betrekking het "waarom" ook nogal door hedskes ontweken. Er is in dit topic al meerdere malen over gespeculeerd. Wat ik mij afvraag is wat de reden is om zo onduidelijk te doen over de mirrorpostmotivatie (6x woordwaarde). Wat ik jammer vind is dat dit hoe langer hoe meer een discussie over hesdes wordt als een discussie met hedskes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 10:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

KexDaFlex schreef op 09 september 2002 @ 14:59:

Ik vind dergelijke insinuaties, met betrekking tot mijn sexuele voorkeur, ongepast.
aha, hmmm, * RM-rf steekt zn pijp weer in de mond en vraagt aan *Kex: in welke zin is de vergelijking tussen mieren en Uw Moeder door een derde U onwelgevallig?
... since one can perfectly well love one's mother and still dream that one spits upon her, and even more, in many religions, expectoration is a sign of veneration; now go and try to make people understand that!
http://www.dali-gallery.com/html/analyses/1929_02a.htm >:)

terug naa hedskes, of je nu werkelijk ons een verklaring schuldig bent, vraag ik me ook af, maar wat ik goed begrijp van Kex, Rennie en Robin is hun onbevredigd gevoel omtrend je antwoorden over het aanspreken op je gedrag, misschien kan ik dat gevoel uitleggen met een vergelijking:

als ik met mn dochtertje uit wandelen ga, vind ik het erg leuk als ze een beetje zingt of duidelijk blij is, maar als ze dan zonder uit te kijken de straat op rent, wordt ik boos en vertel haar dat ze moet uitkijken voor auto's.
Op dat moment is het helemaal niet de bedoeling haar vreugde weg te nemen, maar ze moet wel realiseren dat ze op haar omgeving moet letten en daarop moet reageren.

Het rotigste wat je als ouder kan overkomen is, dat terwijl je dat verteld, je kind wegkijkt, niet naar je wil luisteren, boos wordt. Wat je dan doet als ouder is je kind stevig beet pakken, in de ogen kijken en dat meermaals herhalen; "Niet somaar de straat oprennen".

Hedskes, je gedrag qua posten lijkt een beetje op een overenthousiaste peuter die zonder uit te kijken de straat oprent.
Posts zoals je die doet zijn zeker niet slecht, of -1-en waard, maar in die hoeveelheid en manier waarop je het doet gaan mensen zich eraan ergeren;

zoals mijn dochter moet leren eerst om haar heen te kijken voordat ze de straat oversteekt, zou het ook prettig zijn als jij wat meer restrictie inbouwt voordat je op die submit-knop drukt.

Je manier van reageren in deze thread lijkt verder op de methode van een klein kind zijn ouder te provoceren, niet het gelijk van de ouders erkennen, wegkijken en wahten op de eerste mogelijkheid dat je denkt dat zij niet meer opletten en dan alsnog de straat oprennen, een verklaring voor je gedrag kunnen we hier zien als een erkenning dat je luisterd en ook inziet waarop we reageren; de ergerlijke pogingen op te vallen met je posts (ik vermoed dat je karma minder belangrijk is dan dat je posts zichtbaar zijn in de threads je neigt sterk naar first-post gedrag, ofwel zelf firstposten, en anders offtopic reageren op de werkelijke firstpost)

als /TMF-ers hebben we geen 'officieel' gezag, hooguit Robin als 'blauwe' echter ik neem aan dat zijn reacties hieromtrend ook meer zijn als 'user-moderrator', als 'nieuwsposter' heeft hij geen direct gezag over de moderaties:
de mogelijkheden die enkel van ons als LM of LA hebben passen we liever niet toe, ook mogelijkheden van een user/IP-ban lijken me ongeschikt:
belangrijk is dan dat er een soort van erkenning van het ('ouderlijke' om in mn vergelijkende termen te blijven) gezag van de moddereters, en een aangave vanuit jezelf na te denken over je eigen positie op Tnet en je doelstellingen; wat je wenst te bereiken met je posts.

* RM-rf heeft persoonlijk nog andere strafmaatregelen: zo heeft hij daarnet zijn dochter haar bordje leeg laten eten door te dreigen dat haar Obi-Wan-Kenobi-poppetje door de boze Kever-pop zou worden opgegeten, maar vind dat redelijke heftige maatregelen om [me=12408][/me] mee aan te pakken ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Waarom:
Ik kom al heel lang op Tweakers.net, ten tijde dat ik het nog met een analoog modempje moest stellen (wie niet ;)) zag ik vaak niet werkende URLs en mirrorverzoeken (5x woordwaarde :+). Toen had ik mij voorgenomen om daar wat aan te doen zodra ik ADSL had. Ik wou mirrors een standaardonderdeel (3x woordwaarde) van een post maken... :z

...en sinds ik ADSL heb, heb ik dat gedaan. (Dat zou dan in theorie :P :9 8) zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
Ik en (pak m beet) 10% (of meer) van de T.net gebruikers waardeert mirrors. Vinden jullie het dan zo erg dat ze gepost worden?

En het 'waarom' boeit toch eigenlijk niet, het gaat er toch om dat ze gepost worden.

offtopic:
RM-rf, als ik jou was zou ik journalist worden voor een of ander zeverblad, veel woorden weinig zinnigs :D (NOFI, en ik meen t)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 09 september 2002 @ 17:02:
Ik en (pak m beet) 10% (of meer) van de T.net gebruikers waardeert mirrors.
En nogmaals, jij bent zo dom dat je ze niet zelf kunt vinden?
Vinden jullie het dan zo erg dat ze gepost worden?
Ik vind het een goedkope manier om karma te verdienen en ik vind het weinig tot niks toevoegen behalve een grote lap text waar ikgeenwaarde aan hecht. Iedereen kan mirrors vinden. Of je nou een 56k6 hebt, een ADSL of een T3 hebt een simpele Google query vindt in vrijwel alle gevallen meerdere mirrors. Alsof die dingen heilig zijn ofzo...

Maw: cluelessheid ten top, geen niveau. En daar moderate ik 'm dan ook netjes naar omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 17:40:
[...]
En nogmaals, jij bent zo dom dat je ze niet zelf kunt vinden?
Ben jij dan zo dom dat je niet snapt dat het gewoon handig is.... zie het als een kant & klaar maaltijd, het bespaart je gewoon tijd en moeite.

en nogmaals:
ALS HET JE IRRITEERT, LEES ER DAN OVERHEEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Of het nu wel of niet handig is, daar waren we met zijn allen al over uit: dat zijn ze dus niet als ik de reacties hier over het algemeen lees. Ik denk persoonlijk dat we de kwaliteit van tweakers niet omlaag moeten gaan halen door het flooden met 1 klik informatie. Daar heeft helemaal niemand wat aan.
rival24 schreef op 09 september 2002 @ 17:42:
[...]

Ben jij dan zo dom dat blah blah moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt zelf 10%. Je ziet hier toch hoeveel irritatie het opwekt, of niet soms? Ooit gehoord van je aanpassen? Volgens mij ergeren meer personen zich hieraan dan mensen die hier blij mee zijn. En als ik mij eraan irriteer dan is het misschien niet nodig om in de default index opgenomen te worden dus meer dan 1 is het dan alvast niet waard.

PS: niet zo schreeuwen, is niet goed voor je stembanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
rival24 schreef op 09 september 2002 @ 17:42:
en nogmaals:
ALS HET JE IRRITEERT, LEES ER DAN OVERHEEN

Dat zal dus niet gaan. Vooral niet op de manier zoals hedskes ze neerzet in een reactie :{ Ik vind het knap dat een 8-) tekst die zo getikt is door jou niet gelezen wordt 8-) :7. Dit is dat wel een extreem voorbeeld, maar je snapt waar ik heen wil.

Mag ik dan wel even zeggen dat er wel op een normale manier gediscussieerd mag worden. Ik heb vanmiddag al de neiging gehad om hier wat van te zeggen, maar nu moet het zelfs gezegd worden. Houdt het netjes en voor de rest:
communiceren is praten en luisteren, niet vanaf het dak gaan staan schreeuwen
Vrij naar: * botoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 09 september 2002 @ 16:56:
Waarom:
Ik kom al heel lang op Tweakers.net, ten tijde dat ik het nog met een analoog modempje moest stellen (wie niet ;)) zag ik vaak niet werkende URLs en mirrorverzoeken (5x woordwaarde :+). Toen had ik mij voorgenomen om daar wat aan te doen zodra ik ADSL had. Ik wou mirrors een standaardonderdeel (3x woordwaarde) van een post maken... :z

...en sinds ik ADSL heb, heb ik dat gedaan. (Dat zou dan in theorie :P :9 8) zijn)
Kijk dat is een antwoord. :)

Dus eigenlijk zijn de geïrriteerden onder ons slachtoffer van slechte ervaringen in jouw ADSL-loze pjoeter jeugd. Wat zou mijn waarde, opvoeder en daarmee automatisch kinderpsycholoog in spé, * RM-rf daar over kunnen zeggen.

Nee even zonder dollen. Dat kan een prima motivatie zijn. Namenlijk om anderen te behoeden voor de irritaties die je zelf hebt gehad. Maar dan stap ik gelijk over naar de volgende stap. Als je dan naar verhouding zoveel tegenwerking ondervindt van mensen die blijkbaar niet gelukkig zijn met je postgedrag, denk je dan niet: "Goh, er zijn wel wat maar in verhouding heel weinig mensen die mij behulpzaam vinden, zou ik iets niet helemaal goed doen?"

Afbeeldingslocatie: http://www.poster.net/dali-salvador/dali-salvador-don-quichotte-5700072.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
KexDaFlex schreef op 09 september 2002 @ 18:45:
[...]Kijk dat is een antwoord. :)

Dus eigenlijk zijn de geïrriteerden onder ons slachtoffer van slechte ervaringen in jouw ADSL-loze pjoeter jeugd.

Nee even zonder dollen. Dat kan een prima motivatie zijn. Namenlijk om anderen te behoeden voor de irritaties die je zelf hebt gehad. Maar dan stap ik gelijk over naar de volgende stap. Als je dan naar verhouding zoveel tegenwerking ondervindt van mensen die blijkbaar niet gelukkig zijn met je postgedrag, denk je dan niet: "Goh, er zijn wel wat maar in verhouding heel weinig mensen die mij behulpzaam vinden, zou ik iets niet helemaal goed doen?
Dat heb ik dus gedaan:
:'( eerst in elke meuktracker post mirrors zetten
;( toen alleen als de URL in de post niet klopte of die langzaam was
:) nu alleen nog maar als de URL in de post niet klopt of die langzaam is én erom wordt gevraagd.

Zie je trouwens heel vaak: eerst is er ergens te weinig van, dan wil iemand er wat aan doen en schiet het door naar de andere kant (te veel dus). }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
hedskes schreef op 09 september 2002 @ 19:11:
:) nu alleen nog maar als de URL in de post niet klopt of die langzaam is én erom wordt gevraagd.

code:
1
2
3
4
5
6
7
If "de URL in de post niet klopt of die langzaam is én erom wordt gevraagd"
     Then ICQ $meukposter AND $msg=trage download OR $msg=wrong urrel
          While $download=acceptabel in size
               Then $meukposter Upload $download @ files.tweakers.net
          While $download_urrel=$upload_urrel @ files.tweakers.net
     Then Start $leech
End

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nouja, als er mensen om vragen dan mag ie die personen best helpen. Het is niet verboden om mirrors te posten, maar contact opnemen met de poster om te vragen om een files.tweakers.net mirror is natuurlijk ook een optie :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Wouter Tinus schreef op 09 september 2002 @ 20:09:
Nouja, als er mensen om vragen dan mag ie die personen best helpen. Het is niet verboden om mirrors te posten, ....
Nee, dat is zelfs absoluut niet verboden en kan zelfs heel behulpzaam zijn. Alleen, en dat is de strekking van het hele verhaal, draaf niet zo door (fl00den) dat je mensen op hun zenuwen gaat werken. Maar ik geloof dat we er langzamerhand heel goed aan het uitkomen zijn. :)
...maar contact opnemen met de poster om te vragen om een files.tweakers.net mirror is natuurlijk ook een optie :).
Dat zegt ik! Gamma! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Dus we zijn er uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Daar is geen antwoord op te geven, de vierde dimensie zal het uitwijzen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
Ideetje voor hedskes,
1. Maak een kloon account aan (>:))
2. Vraag met de kloon bij elke meukpost om mirrors
3. Post de mirrors
4. Alle argumenten van de tegenstranders door de plee gespoeld :P

(nofi of coz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

rival24 schreef op 09 september 2002 @ 22:38:
Ideetje voor hedskes,
1. Maak een kloon account aan (>:))
2. Vraag met de kloon bij elke meukpost om mirrors
3. Post de mirrors
4. Alle argumenten van de tegenstranders door de plee gespoeld :P

(nofi of coz)
Hoe je ook nofi't, dat je al op het idee komt zegt al genoeg over je insteek. Alleen het gebruik van een term als tegenstanders al. Duh!

Al zal het wel grappig bedoeld zijn, deze zuurpruim kan het in ieder geval niet echt waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Alsof dat niet opvalt :P.

Ik denk dat we er na 140+ posts wel uit zijn gekomen, en ik hoop dat iedereen nu tevreden is met de 'afspraak' -> mirrors posten prima, maar alleen als er om gevraagd wordt. Dan weet je zeker dat je ook echt iemand helpt met zo'n post, en kan niemand je nog beschuldigen dat je makkelijk punten wil scoren e.d. :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Wouter Tinus schreef op 09 september 2002 @ 23:06:
Ik hoop dat iedereen nu tevreden is met de 'afspraak' -> mirrors posten prima, maar alleen als er om gevraagd wordt. Dan weet je zeker dat je ook echt iemand helpt met zo'n post, en kan niemand je nog beschuldigen dat je makkelijk punten wil scoren e.d. :)
OK, dat is dan afgesproken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 13:49
hmm best een amusant topic was dit _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Beetje offtopic:

In ieder geval de langste post over slechts 1 user die ik ooit gezien heb >:)
MrOizo schreef op 10 september 2002 @ 07:40:
hmm best een amusant topic was dit _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
OK, zeer amusant.

topic closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

idd laten we deze maar sluiten, denk dat het wel allemaal duidelijk is nu :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.