Toon posts:

HELP!Geforce 2 MX of normale Geforce pure/pro/enz?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan morgen op de pc dump dag een nieuw videoplankje te kopen. Maaaaar de vraag is natuurlijk welke??? Ik heb is zitten kijken bij pricewatch en daar viel mijn oog op deze kaarten:

Asus V7100 GeForce2 MX (FL 398,-)
Asus V6800 GeForce Pure(FL 515,-)
Asus V6800 GeForce Pro (FL 565,-)

Want de een heeft weer DDR geheugen en de andere heeft weer een Geforce 2 chip..…ik wordt d`r helemaal gestoord van

`k speel veel fps-spellen en heb rond de 500 piekies te besteden.
Ik heb trouwens ook geen behoefte aan al die andere tostanden zoals tv out en dat soort shit.

Ohja, maakt het verder ook nog veel uit welk merk je neemt (gebaseerd op een Geforce natuurlijk)? ASUS, Creative of hercules enz

hij komp in dit systeempje:
AMD duron 600@600
Asus A7V
128 mb ram
iiyama vision master pro 410

greeeetzzz, MiLKaKOE

Verwijderd

de pro, ddr geheugen rules.

Verwijderd

Yup... DDR kicks ass!!! als je die Pro kan betalen gewoon doen (NB: is de 64 meg DDR versie als je dat nog niet wist :)) Ik zelf heb de V6800 Deluxe en ben er zeer tevreden over -=97 fps in q3 op 1024x768x16 met alle toeters en bellen=- (euh op een p3-700 met 128 meg SDRAM)

Verwijderd

Gewoon Mx overklokken dan is ie vrijwel evensnel als die ddr 6800 versie.
Scheelt pieken en de laatst genoemde wordt stuk warmer en vreet meer stroom. Wat weer een gevolg kan hebben voor de rest van je compu als je voeding net aan is.

Verwijderd

Topicstarter
thnx
dus dat DDR geheugen op die normale geforce is dus echt de moeite waard

weet iemand niet een page met de benchmarks van die videokaartjes??

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:29

Beaves

Usque ad Finem

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 16:06 schreef Cbd het volgende:
Gewoon Mx overklokken dan is ie vrijwel evensnel als die ddr 6800 versie.
Scheelt pieken en de laatst genoemde wordt stuk warmer en vreet meer stroom. Wat weer een gevolg kan hebben voor de rest van je compu als je voeding net aan is.[/quote]En als je de 6800 o/c't ben je weer sneller :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

gewoon inderdaad een G-force 2 MX.
Met name die van hercules, is lekker goedkoop en kan tot 40% overklocked worden.
Rest van het geld steek je in je zak, en wacht een generatie of 2, dan koop je weer een niuwe voor weinig.
HOEVEEL FRAMES HEB JE NODIG ? das de vraag, ik zeg een 40 per seconde ongeveer, onze ogjes regristreren toch niet meer dan 26 stuks/sec

Verwijderd

Neem de Geforce2mx, heb ik ook, lekker snel, en laat zich goed overclocken (220/220).
Is een Hercules 3D Prophet II MX OEM.
Pagina: 1