Toon posts:

Geforce 2 MX of normale Geforce pure/pro/enz?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan morgen op de pc dump dag een nieuw videoplankje te kopen. Maaaaar de vraag is natuurlijk welke??? Ik heb is zitten kijken bij pricewatch en daar viel mijn oog op deze kaarten:
Asus V7100 GeForce2 MX (FL 398,-)
Asus V6800 GeForce Pure(FL 515,-)
Asus V6800 GeForce Pro (FL 565,-)

Want de een heeft weer DDR geheugen en de andere heeft weer een Geforce 2 chip..…ik wordt d`r helemaal gestoord van

`k speel veel fps-spellen en heb rond de 500 piekies te besteden.
Ik heb trouwens ook geen behoefte aan al die andere tostanden zoals tv out en dat soort shit.

Ohja, maakt het verder ook nog veel uit welk merk je neemt (gebaseerd op een Geforce natuurlijk)? ASUS, Creative of hercules enz

hij komp in dit systeempje:
AMD duron 600@600
Asus A7V
128 mb ram
iiyama vision master pro 410

greeeetzzz, MiLKaKOE

(btweg, weet iemand een goeie site waar ik de benchmarks kan zien?)

Verwijderd

K heb een Asus v7700 GeForce 2 GTS...
Daar ben ik erg tevreden over maar of dat je die daar voor 500 piek hebt???

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Haal de GeForce Pro ( ddr ) die slacht de MX door zijn snellere geheugen.

Die-hard Brexiteer

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
nou slacht ?
dat valt echt wel mee...als je je mx beetje oct kom je er wel...je ken ddr minder goed ocen als de mx..maargoed dat is niet interessant...de ddr heeft t&l first generation
de mx heb second generation....dat is wel min of meer een voordeel...en de prijs is natuurlijk beter van de mx

PVoutput

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Ja ok dat is waar zo heel veel schelen ze niet en nu ik eens goed kijk naar zijn specs ( Duron 600 standaard ) past een MX daar toch wel goed bij. Een ddr is toch wel een stukkie sneller hoor ;) 300MHz vs 200MHz overclocked.

Die-hard Brexiteer

• FiRePaTH
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Uhm pure Mhz-en zeggen niet alles hoor! :P

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Pagina: 1