LAuWe is het goed als ik een link naar je prog. plaats op CrystalFontz LCD? Zo ja, is het goed als ik erbij zet dat het nog om een eerste beta-versie gaat?Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 17:53:
ok, hier mijn eerste plugin (met veel dank aan Yarvieh natuurlijk)
Het is een msn-Plugin
Het doet nog niet zo geweldig veel, maar het werkt en het kan uitgebreid worden
(het is ook nog een zware beta-versie)
Msn_Plugin v1.0b Setup.exe
Enige problemen, meteen melden dan natuurlijk
Wat er in zit:
-Jouw status
-Het aantal mensen in je lijst
-Het aantal ongelezen e-mails in je inbox
-Je nick
-Je logon-naam (je email-adres)
Wat er nog moet komen:
-Status-change-meldingen
-andere dingen ?.....
edit: Probleempje met de installer gefixed
Verwijderd
ja hoor, no problemoRave17 schreef op 29 augustus 2002 @ 18:47:
[...]
LAuWe is het goed als ik een link naar je prog. plaats op CrystalFontz LCD? Zo ja, is het goed als ik erbij zet dat het nog om een eerste beta-versie gaat?
Staat erop
BTW. echt een handige plugin van je
Hier heb ik problemen, zodra ik in debug mode opstart geeft het gelijk een foutmelding over com2, daarna wil lcdstudio niet opstarten.
Waar staan die instellingen zodat ik dat ff handmatig kan veranderen?
Waar staan die instellingen zodat ik dat ff handmatig kan veranderen?
tnx , fantastisch programma hij werkt nu in 1ne keerVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:44:
In de registry HKLM\Software\LCD\LCDS\0000\LcdDriver_config
nog ff 1 request, moving text... Het weer past namelijk niet op me displayPowerCow schreef op 29 augustus 2002 @ 21:49:
[...]
tnx , fantastisch programma hij werkt nu in 1ne keer
hmz een quote, dat was niet de bedoeling.
Ehh text selecteren, en dan in het property window mode -> static naar left to right of right to left (naar smaak veranderen ?nog ff 1 request, moving text... Het weer past namelijk niet op me display
oeps beetje dom van me tnx voor het snelle antwoordVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 22:04:
[...]
Ehh text selecteren, en dan in het property window mode -> static naar left to right of right to left (naar smaak veranderen ?
"This OS is not supported"

Edit --> 'not' vergeten
Maar als ik LCD Studio wil starten krijg ik die melding dus...
PS OS = Win 98SE

Edit --> 'not' vergeten
Maar als ik LCD Studio wil starten krijg ik die melding dus...
PS OS = Win 98SE
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Foutmelding die ik krijg als ik je prog wil starten...
.....
LOL ik gebruik normaal alleen Linux....
Ik draai 98 maar om 2 dingen: M'n lasersoftware en Worldcraft
Ik draai 98 maar om 2 dingen: M'n lasersoftware en Worldcraft
ik heb nog een request als data output.
De laatste 4 regels van mijn mirclog...
Dan kan ik gelijk zien als ik thuis kom waar het over gaat.
De laatste 4 regels van mijn mirclog...
Dan kan ik gelijk zien als ik thuis kom waar het over gaat.
Onze finse vriend henri is ook aan de gang met plugins en heeft de volgende plugins reeds gereleased:
Drive Info plugin
Battery status plugin
cool stuff!
Drive Info plugin
Battery status plugin
cool stuff!
Verwijderd
Zou een plugin voor trillian niet makkelijk zijn? Heb persoonlijk echt een hekel aan de messenger bovendien zou je dan maar 1 plugin nodig hebben voor msn icq yahoo aim en irc.
Verwijderd
ik ga dednk ik ook een lcdd-tje halen en mooie externe baybus knutselen (zolang ff in lego zette)
Verwijderd
heb ik ook al naar gekeken (gebruik zelf ook trillian) maar dat gaat dus niet. dat ondersteund trillian niet (of ik moet heel erg fout gekeken hebben)Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 12:25:
Zou een plugin voor trillian niet makkelijk zijn? Heb persoonlijk echt een hekel aan de messenger bovendien zou je dan maar 1 plugin nodig hebben voor msn icq yahoo aim en irc.
Nog ff een idtje voor een plugin: Eentje die files kan uitlezen, dus regel 1, regel 2 etc (ik weet eigenlijk niet of dat er al standaard inzit).
Krijg bij de Drive Info-plugin een foutmelding wanneer er geen floppy in A:\ zit.Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 11:54:
Onze finse vriend henri is ook aan de gang met plugins en heeft de volgende plugins reeds gereleased:
Drive Info plugin
Battery status plugin
cool stuff!
2de plugin is mij een beetje vaag. Iemand idee voor welke batterijen hij geschikt is. Batterijen op je USB
Batterijen van je laptop misschien?Rave17 schreef op 31 augustus 2002 @ 21:39:
[...]
Krijg bij de Drive Info-plugin een foutmelding wanneer er geen floppy in A:\ zit.
2de plugin is mij een beetje vaag. Iemand idee voor welke batterijen hij geschikt is. Batterijen op je USB
Always outnumbered, never outgunned!
Beetje rustig hier, zijn er nog verbeteringen met betrekking tot LCD Studio?
Verwijderd
Krijg het niet voor elkaar. Alle progs werken alleen lcdstudio niet. En het is het progje waar ik de meeste waarde aan hecht. Kan alles doen zoals de quickguide vermeld maar niets op het schermpje.O ja optie achtergrondplaatjes loop ie zeker vast en de test functie voor de chip config ook. Ik werk met een sed1330 256*128.
Ik heb ff een vraagje.. ik krijg binnen kort mijn 240*128 .. maar kan ik dan te text zelf indelen.. op de vorige versie 4x4 kon het wel.. zal mooit zijn als het ook bij een grafisch schermpje kan!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
hmmz ja die laatste 1.1 versie is kinda screwed ik zal de voor laatste versie online voor je zetten wellicht dat die het beter doet.
Ik ben ondertussen druk bezig met 1.5 wat een complete rewrite is geworden. Geen geklooi meer met de service, geen gecrash, geen meuk in de registry.
De designer is flink onder handen genomen zodat het geheel iets gebruikers vriendelijker is dan V1.1
Er worden weer wat nieuwe lcd's gesupport oa de crystalfonts 633 met support tot 32 tempsensors en 4 fans..
En ook weer wat nieuwe data plugins waaronder:
-Een scripting pluging zodat je in je favorite script taaltje -(vbscript/jscript/perl/whatever) dataplugins kunt maken.
-Een winamp3 plugin.
-Een perfmon plugin

klik voor filmpje van de nieuwe designer
Ik ben ondertussen druk bezig met 1.5 wat een complete rewrite is geworden. Geen geklooi meer met de service, geen gecrash, geen meuk in de registry.
De designer is flink onder handen genomen zodat het geheel iets gebruikers vriendelijker is dan V1.1
Er worden weer wat nieuwe lcd's gesupport oa de crystalfonts 633 met support tot 32 tempsensors en 4 fans..
En ook weer wat nieuwe data plugins waaronder:
-Een scripting pluging zodat je in je favorite script taaltje -(vbscript/jscript/perl/whatever) dataplugins kunt maken.
-Een winamp3 plugin.
-Een perfmon plugin

klik voor filmpje van de nieuwe designer
Verwijderd
Zo dat ziet er vet uit zeg.
Ik kan niet wachten tot dat hij uit is.
Kan ik me al aanmelden als beta tester ?...
Ik kan niet wachten tot dat hij uit is.
Kan ik me al aanmelden als beta tester ?...
Jahoor kan gewoon, je kan zelf nog een leuk achtergrond plaatje laden op de grafishe.Looki schreef op 12 January 2003 @ 21:47:
Ik heb ff een vraagje.. ik krijg binnen kort mijn 240*128 .. maar kan ik dan te text zelf indelen.. op de vorige versie 4x4 kon het wel.. zal mooit zijn als het ook bij een grafisch schermpje kan!
this operating system is not supported...
Win95 met alle updates..
pffff
valt me een beetje tegen..

/edit:
Yarvieh, ik heb die CF LCD ook liggen, en ze zouden mij daar die code voor sturen (packet rotzooi) maar hebben dit nooit gedaan
zou jij me kunnen helpen?
Win95 met alle updates..
pffff
valt me een beetje tegen..
/edit:
Yarvieh, ik heb die CF LCD ook liggen, en ze zouden mij daar die code voor sturen (packet rotzooi) maar hebben dit nooit gedaan
[ Voor 46% gewijzigd door BasieP op 13-01-2003 10:16 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Sorry time to move on bassieP zelf MS support win95 al niet meer waarom zou ik 't wel doen dan? NT4 of hoger en dan draait 't prima.
Sure, ze hebben sindskort een command line versie op de 633 page staan (met source), die code is stukken beter te doen dan die warrige MFC rommel die ze eerst haddden, ik zou zeggen begin met die code en mocht je vragen hebben feel free to ask.BasieP schreef op 13 January 2003 @ 10:14:
thanx 
eindelijk een tweede LCD voor in me 5 1/4"
hoop binnenkort een USB versie van MO te krijgen
eindelijk een tweede LCD voor in me 5 1/4"
hoop binnenkort een USB versie van MO te krijgen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
official statment van de maker: 1.0 is crap.. niet gebruiken.. even wachten op 1.5 en dan kom alles helemaal goed.