Sjongejonge wat een geweld hee, 2,2k, 2 nieuwe leden en nog maar 43 dagen! Dat is het betere werk!!!!! Dan denk ik, Sjors, hou dit vast! Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
De 2 grootste teams duwen elkaar nu naar grootse hoogte
Dit zouden meer teams moeten doen.
In dit tempo zijn de bio's wel heel snel ingehaald.
*grin ik hou het erop dat vakantie-tijd voorbij is
en computerjes weer aan het rekenen zijn
LawnMooherMen deed (voordat vakantie begon) al 500+ per dag
Now we're back
en zijn aanval begonnen op plek 3 Worldwide (DPRGI_Giofort staat daar)
Waarschijnlijk volgende week zal ons dit lukken.
Dan rest ons nog 2 plekken..
Eerst volgende is onvermijdelijk : Team ColdFusion
en computerjes weer aan het rekenen zijn
LawnMooherMen deed (voordat vakantie begon) al 500+ per dag
Now we're back
Waarschijnlijk volgende week zal ons dit lukken.
Dan rest ons nog 2 plekken..
Eerst volgende is onvermijdelijk : Team ColdFusion
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
ieks..... allemaal grommende grasmaaiers in de achteruitkijkspiegel

RGMComputers, waar ben je mee bezig? Eerst mij inhalen en dan weer nix produceren? Je moet het wel goed doen hé?
Ze dachten vast dat ze mij ook konden pakken maar ja ik heb d2ol nu ook weer draaien dus de inhaal stats zullen wel te hoog zijn gewordenTomcat schreef op 24 augustus 2002 @ 12:09:
RGMComputers, waar ben je mee bezig? Eerst mij inhalen en dan weer nix produceren? Je moet het wel goed doen hé?
Ik denk eerder dat ze op vakantie zijn.
Owja wij staat eigenlijk gedeeld 10e vandaag maar toch sta ik op de 10e plek in de stats
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
We zijn aan het verhuizen naar een nieuwe winkel. Je hebt een weekje om weer voorbij ons te komen en dan...Tomcat schreef op 24 augustus 2002 @ 12:09:
Verwijderd
Oeh! Nieuwe winkel -> grotere winkel -> meer ruimte -> meer computers -> meer D2OL clients -> meer output voor DPC???Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:59:
[...]
We zijn aan het verhuizen naar een nieuwe winkel. Je hebt een weekje om weer voorbij ons te komen en dan...
10 dagen moet lukken maar 7 word toch erg krap.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:59:
[...]
We zijn aan het verhuizen naar een nieuwe winkel. Je hebt een weekje om weer voorbij ons te komen en dan...
dagstats van 24ste zijn ook weer
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Pagina: 1