Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Hmmmmz, ruik ik daar spaaraktiesAnoniem: 50752 schreef op 25 augustus 2002 @ 09:24:
whoei! doen we goed... alleen is onze output flink laag, hoe zou dat toch komen
Gefeli Crazy COws met milestone
( Wij moeten nog kleine 3K voor volgende milestone)
LawnMooherMen hoeft nog maar <500 punten en dan nemen ze plek No. 3 van DPRGI_Giofort over

( * geintje ziet in live stats dat er gekkekoeien boven aan staan
M00h
wat zijn jullie van plan ? )
LawnMooherMen hoeft nog maar <500 punten en dan nemen ze plek No. 3 van DPRGI_Giofort over
( * geintje ziet in live stats dat er gekkekoeien boven aan staan
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Anoniem: 28168
Daar hoef je niet van te schrikken hoor, doen we wel vaker (alleen nog niet hier vertoondAnoniem: 21125 schreef op 25 augustus 2002 @ 12:00:
* Anoniem: 21125 had dat ook gezien en was ook al flink geschrokken
Lief_Adje schreef op 25 augustus 2002 @ 22:27:
whehehehehehehehehehe whieeeeeeeeeeeeeee morgen weten jullie het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, pakweg 100+ Punten voorsprong daily op LMM.. is dat nou alles ??
Ik was al bang dat we 2e plek binnen DPC kwijt zouden raken
Iig toch een mooie flush die er aan staat te komen Crazy Cows
Worldwide is het voor ons spannender: nog 190 puntjes dan staan we 3e in Worldstats ( direct achter Team ColdFusion die nu nog 1,8 K voorsprong op ons hebben)
'k hoop morgen tegen 12 uur dat we op op die 3e plek staan
mooie scores op de DPCH van 25ste

Alleen op team niveau is statsrun niet helemaal goed gegaan -> jaapio zou -49 hebben geflushed ? da's knap
Alleen op team niveau is statsrun niet helemaal goed gegaan -> jaapio zou -49 hebben geflushed ? da's knap
Anoniem: 21125
Da's nog niks 
* Anoniem: 21125 staat op -87 terwijl ik toch meer dan 100 candidates heb ingeleverd
Gelukkig zijn ze bij het team wel meegerekend, maar zo haalt Tha_Snail me snel in binnen het team.
* Anoniem: 21125 staat op -87 terwijl ik toch meer dan 100 candidates heb ingeleverd
Gelukkig zijn ze bij het team wel meegerekend, maar zo haalt Tha_Snail me snel in binnen het team.
Pagina: 1