Kijk eens aan, de standaard lijkt gezet op 2k per dag. Zo maken we die teams wel klein De stroom nieuwe leden houdt ook niet op Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
lekker hoor.
TCF moet wel op blijven letten want die grasmaaiers blijven maar komen
vandaag al weer 150 meer dan ons....
Argh nee he!
D'r is zo'n bouter ontsnapt uit het ECCp kamp, dadelijk komen er nog meer

Welkom
D'r is zo'n bouter ontsnapt uit het ECCp kamp, dadelijk komen er nog meer
Welkom
Verwijderd
Ja ach.. ik had zoiets van.. kom we zetten dr een pctje opMarcyDarcy schreef op 23 augustus 2002 @ 11:19:
Argh nee he!
D'r is zo'n bouter ontsnapt uit het ECCp kamp, dadelijk komen er nog meer![]()
Welkom

Niet tegen de andere bouters zeggen hoor, ik ga hier voor persoonlijke roem!
Verwijderd
WTF??? Persoonlijke roem???
Ik dacht het niet! Ik zet er 2 in!
Welke bouter biedt er meer???
Ik dacht het niet! Ik zet er 2 in!
Welke bouter biedt er meer???
Verwijderd
Willen alle andere bouters even opletten: Ketscowbouter doet mee aan d2olVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:27:
[...]
Ja ach.. ik had zoiets van.. kom we zetten dr een pctje op![]()
Niet tegen de andere bouters zeggen hoor, ik ga hier voor persoonlijke roem!
van mij zullen ze het niet horen
Verwijderd
Ik blijf dit waarschijnlijk niet doen..
De client zuigt
en is totaal niet flexibel ook. Komt nog bij dat het project niet echt spannend is met zo'n lage output en weinig interesse. Er zit ook geen einde aan geloof ik?
Dan nog.. er staan -in totaal- zelfs waarschijnlijk zo weinig GHz op dit project nu dat we (dpc, bouters, whoever) indien dat nodig zou zijn in 1 weekje iedereen de wedstrijd uit flushen. (Waarom doen de bouters dat nu niet dan? Nou, omdat de client zo kut is.. te veel werk)
Verder veel plezier
De client zuigt

Dan nog.. er staan -in totaal- zelfs waarschijnlijk zo weinig GHz op dit project nu dat we (dpc, bouters, whoever) indien dat nodig zou zijn in 1 weekje iedereen de wedstrijd uit flushen. (Waarom doen de bouters dat nu niet dan? Nou, omdat de client zo kut is.. te veel werk)
Verder veel plezier
Verwijderd
Dude. Blijf bij ECCP, daar is het harder nodig. Hier gaan we onbedreigd op de #1 overall af, ook zonder jullie hulp.
En dat de client zwaar is en niet flexibel weten we allang
Hij is ook echt voor computer newbies met een toppie pc eigenlijk. 
En dat het project niet spannend is, dat klopt. Dat was eerst wel anders, en zal ooit nog wel es veranderen ook...
En dat de client zwaar is en niet flexibel weten we allang
En dat het project niet spannend is, dat klopt. Dat was eerst wel anders, en zal ooit nog wel es veranderen ook...
Jammer want tis best gezellig hiero en hoe meer zielen ..hoe eer vreugdVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:53:
Ik blijf dit waarschijnlijk niet doen..
Client is idd beetje zwaar ( Maar beetje DPC-er heeft toch een systeem die daar geen moeite mee heeftDe client zuigten is totaal niet flexibel ook. Komt nog bij dat het project niet echt spannend is met zo'n lage output en weinig interesse. Er zit ook geen einde aan geloof ik?
Maar lage output is onzin , beetje Dondervogel spugt toch bijna 70 punten, noem dat maar laag
In 1 week iedereen er uit flushen ?Dan nog.. er staan -in totaal- zelfs waarschijnlijk zo weinig GHz op dit project nu dat we (dpc, bouters, whoever) indien dat nodig zou zijn in 1 weekje iedereen de wedstrijd uit flushen. (Waarom doen de bouters dat nu niet dan? Nou, omdat de client zo kut is.. te veel werk)
Tnx U 2 .. enVerder veel plezier
ECCP schijnt idd meer hulp nodig te hebben

yuku schreef op 23 augustus 2002 @ 11:16:
lekker hoor.
HMMM we zijn met deze score nog vet 3 weken van jullie verwijderd
[bid-mode]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Dat bedoel ik.. als de bouters alle pcs overzetten zou de totale d2ol produktie vertigvoudigen, maw: er is geen concurrentie.geintje schreef op 23 augustus 2002 @ 14:58:
Client is idd beetje zwaar ( Maar beetje DPC-er heeft toch een systeem die daar geen moeite mee heeft)
Maar lage output is onzin , beetje Dondervogel spugt toch bijna 70 punten, noem dat maar laag
Dat betekend dus dat er zo'n 1100 compies bij komen met een gemiddelde snelheid van 1Gig ofzo (amdVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 15:21:
[...]
Dat bedoel ik.. als de bouters alle pcs overzetten zou de totale d2ol produktie vertigvoudigen, maw: er is geen concurrentie.
Dat zou wel vet zijn daar niet van maar ik denk zelf niet dat jij er zoveel hebt in je team
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ja maar dat geldt wel voor meer teams die hier aanwezig zijn. Die hebben ook maar een klein percentage van hun hele kudde op d2ol staan.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 15:21:
[...]
Dat bedoel ik.. als de bouters alle pcs overzetten zou de totale d2ol produktie vertigvoudigen, maw: er is geen concurrentie.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Psies. Bovendien kun je niet een heel bedrijf infecten met een 50 meg vretende client en hebben ook niet al je subteam leden zin in zo'n zware client op hun computer, dus ik moet nog maar zien of dat de Cow_Bouters meer kunnen doen dan de grasmaaiertjes... (op de lange termijn dan)ColdFusion schreef op 23 augustus 2002 @ 17:23:
[...]
Ja maar dat geldt wel voor meer teams die hier aanwezig zijn. Die hebben ook maar een klein percentage van hun hele kudde op d2ol staan.
Verwijderd
Ja we zijn al druk aan het kijken wat we moeten doen.... het laatste plan was :geintje schreef op 23 augustus 2002 @ 14:58:
Let inderdaad maar op (en hou LINKS als we inhalen)
![]()
HMMM we zijn met deze score nog vet 3 weken van jullie verwijderd
[bid-mode]allahhh geef ons de (CPU) kracht
[/bid-mode]
rechts houden..... kijken tot LMM in onze dode hoek zit.... Een flinke hijs aan het stuur waardoor we ze de vangrail in beuken en nogsteeds DPC #1 en WW #1 zijn over 3 weken

Verwijderd
Op het moment is onze max 800-900klaasbram schreef op 23 augustus 2002 @ 15:58:
[...]
Dat betekend dus dat er zo'n 1100 compies bij komen met een gemiddelde snelheid van 1Gig ofzo (amd)
Dat zou wel vet zijn daar niet van maar ik denk zelf niet dat jij er zoveel hebt in je team
Dat bedoel ik, en alle niet-dpc teams ook.. dus erg weinig power op projectColdFusion schreef op 23 augustus 2002 @ 17:23:
[...]
Ja maar dat geldt wel voor meer teams die hier aanwezig zijn. Die hebben ook maar een klein percentage van hun hele kudde op d2ol staan.
en dan nog laatste quote van Silk_dude
Dat -kan- wel, we draaien n.l. toch alleen buiten kantooruren. Maarruh.. meer dan 500 per moeilijk ? Kom nou.. jullie hebben misschien een stuk of 10,15,20 pcs daarvoor draaien.Bovendien kun je niet een heel bedrijf infecten met een 50 meg vretende client en hebben ook niet al je subteam leden zin in zo'n zware client op hun computer, dus ik moet nog maar zien of dat de Cow_Bouters meer kunnen doen dan de grasmaaiertjes... (op de lange termijn dan)
Argh ik weet al genoeg ik ga weer eccp-en
Gek volk die d2ollers
Stomme tuinkabouter
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
hij bedoelt ver-tig-voudigen anders was het veertigvoudigeklaasbram schreef op 23 augustus 2002 @ 15:58:
[...]
Dat betekend dus dat er zo'n 1100 compies bij komen met een gemiddelde snelheid van 1Gig ofzo (amd)
Verwijderd
Wacht jij maar! Straks als je mn familie gaat bekijken bij intratuin pissen ze op je broek
Verwijderd
Voorlopig blijven zou toch wel handig zijn.
Door ARS te pakken en nr 1 te worden komen we in de overall DC computing lijst snel weer op 1 als DPCers.
http://www.msu.edu/user/bercikda/DC_Rank.html
http://www.msu.edu/user/bercikda/DC_Rank.html
Pagina: 1