Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.082 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 11:26:
:(

K*tzooi.. ik heb de 30.xx drivers geinstalleerd, me monitor geinstalleerd en dat refreshlock geinstalleerd.

Maar werken ho maar.. Hij klapt gewoon terug naar windows :(

Ik draai XP, dus DirectX 8.1 heb ik al.

Wat is er mis ? :(
Monitor drivers uninstallen. Daarna opnieuw installeren. Eerst even kijken oftie het dan wel doet. Zoja, dan pas refreshlock installeren.

De GoT clan wordt al aardig lang. Nu nog een GoT serverlijst waar gotters op te vinden zijn:

* 195.64.91.231 :14567 (Nemesis?)
* 130.89.160.232 :14567 pass=CErules

Alleen deze lijst aanvullen met een server als deze server 24/h dag aanstaat, meerdere dagen lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik wil mee doen aan die CLAN, kan dat zomaar, zijn er voorwaarden en/of verplichtingen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24
gotverjuu, ik krijg de reso niet boven 800*600.

iemand een oplossing ? Ik gebruik de nieuwste NVIDIA detonators en de refresh lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij draait weer.

195.64.91.231 : 14567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
CyberTijn schreef op 28 augustus 2002 @ 12:26:
gotverjuu, ik krijg de reso niet boven 800*600.

iemand een oplossing ? Ik gebruik de nieuwste NVIDIA detonators en de refresh lock
Je videokaart & monitor moeten het ondersteunen. Waarschijnlijk heb je niet de goede monitor drivers, waardoor je windows gelimiteerd is tot 800x600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 12:28:
hij draait weer.

195.64.91.231 : 14567
beterz :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:42:
kunnen we anders nie beter dat clan stuff in een ander topic doen?? ('t is maar een idee)

en zijn er meer mensen waar het eind scherm met full version info staat ook vastloopt als je een tijdje gespeelt hebt?
Heb ook regelmatig een blue screen in me xp... gelukkig wel alleen als'k het afsluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 28 augustus 2002 @ 12:21:
[...]

Monitor drivers uninstallen. Daarna opnieuw installeren. Eerst even kijken oftie het dan wel doet. Zoja, dan pas refreshlock installeren.

De GoT clan wordt al aardig lang. Nu nog een GoT serverlijst waar gotters op te vinden zijn:

* 195.64.91.231 :14567 (Nemesis?)
* 130.89.160.232 :14567 pass=CErules

Alleen deze lijst aanvullen met een server als deze server 24/h dag aanstaat, meerdere dagen lang.
Nee doet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHAHA, ik heb hem nu op win 98 comp. gezet en nu doet ie het wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 12:25:
Stel ik wil mee doen aan die CLAN, kan dat zomaar, zijn er voorwaarden en/of verplichtingen ???
Neuh... gewoon je naam erbij mikken :)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT Battlefield 1942 Clanlist

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec

A.U.B _niet_ quoten, maar overtypen of de [ quote ] [ /quote ] tags weghalen.
• <<< doe je met de volgende command; [ * ] (zonder de spaties)

Zozo, damn, wat een lijst :D 34 tel ik er :o

Straks als de website klaar is open ik wel een nieuw topic, of open ik gewoon dit topic maar dan deel 3, met als xtra de GoT clan :) We zijn toch bijna op 1000 postjes. :) Website is dus in de maak en is ong over +- 4 dagen klaar. :) (webgod zorgt daarvoor) Wel cool zoveel lui. Strax ff goed clanserver en gamen maar met 20 vs 20 (of meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS

• <<< doe je met de volgende command; [ * ] (zonder de spaties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je er ook ff

boven zetten, anders is het verwarrend waar het een lijst van is, anders denken ze nog dat het de BF1942 members zijn die in de Josti band spelen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gamen?? hoelaat, welke server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nu terecht op de server van NEMESIS, dat is: 195.64.91.231:14567 :) Daar spelen ook bijna allemaal GoT lui op. Geen password :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Heb nu die SB Live erin en godmiljaar wat is het nu veel vetter! Die sounds klinken echt geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik ben daarnet nog bezig geweest mijn vliegkunsten iets wat te verbeteren. Hier nog wat tips. Misschien zit er iets bij waar je wat aan hebt:

1) Koop een joystick, dit vliegt veel beter

2) Stel deze joystick goed in, gebruik ook de throttle "slider". Dan kan je ook 40% gas geven, enz.

3) Wanneer je naar een vliegtuig toe rijdt, zet je vervoermiddel niet in de weg op de landingsbaan. Wees sociaal.

4) Er zijn drie vliegtuigen beschikbaar.
- Vliegtuig met 2 bommen: Perfect vliegtuigje, draait iets wat langzamer omdat deze waarder is, wat juist makkelijk is bij een precisie bombardement. Landt lekker. Bommen hiervan richten een zeer grote schade aan.
-Vliegtuig met 1 bom: Snel vliegtuig. Kan snel draaien, opstijgen, snelheid maken. Ideaal voor een luchtgevecht met een ander vliegtuig. Landt door zijn snelheid minder goed als het eerste vliegtuig. Bommen hiervan richten een redelijke schade aan. Gebruik liever vliegtuig 1 voor bombarderen.
-Vliegtuig met de torpede. Dit vliegtuig is uiteraard bedoeld om de vliegtuigcarrier van de jappen te slopen met torpedo's. Heeft verder dezelfde eigenschappen als vliegtuig 1.

5) OPSTIJGEN: Das niet zo moeilijk. Kijk van boven op je vliegtuig. 50% throttle (indien je een joystick hebt) en rustig taxiën. Kijk in je cockpit (2x f9). Dan full throttle en opstijgen. Het vliegtuig met 1 bom gaat trillen bij full throttle op de grond. Vergeet niet dat je NIET goed meer kan sturen als het achterwieltje van de grond is. Taxi dus goed de landingsbaan op.

6) TORPEDO: Een torpede afgooien + doel goed raken is moeilijker dan je denkt. De torpedo richt een ~5 x zo grote schade aan als deze onderwater de boot raakt. Je moet heel laag komen aanvliegen (het water net niet raken) met het kruisje op de boot gericht. Vlak voor de boot licht optrekken en de torpedo afgooien, daarna meteen helemaal optrekken, ander crash je.

7) BOM: Hoe geef je nu een devastating visite kaartje af:
Zorg ervoor dat je niet te dicht boven de grond vliegt. Dat mikt klote. Kom redelijk hoog aanvliegen, zoek een doel in de buurt en richt je kruisje daarop. Je gaat nu naar beneden met je vliegtuig en je maakt behoorlijk wat vaart. Vlak voordat je de bom afgooit trek je licht op, zodat je richt kruisje zich 1 cm boven het doel bevind -> bommen los. Daarna flink optrekken, anders crash je. Kijk je bom na door naar achteren te kijken (standaard f11) & corrigeer zo nodig.

8 ) LANDEN:
-Er zijn op het Airfield 2 mogelijke landinsbanen. Eén hiervan wordt meestal gebruikt voor opstijgen, gebruik dus als het even kan de andere baan om zo andere gebruikers niet te hinderen.
-Je moet ervoor zorgen dat je laag & recht komt aanvliegen. Een heel stuk voordat er land onder je zit moet je het gas los laten en flink gaan remmen (dit is meestal de S knop, of bij de joystick de throttle helemaal naar beneden).
-Je motor gaat uit en je snelheid neemt af. Richt op de grond, zo gauw je denkt dat je vliegtuig de landingsbaan raakt, trek je licht op en stap je meteen uit. Door het uitstappen stopt je vliegtuig vrijwel meteen en rijdt ie niet nog even fijn de zee in. Oefen het landen met een zwaar vliegtuig (die met 2 bommen of de torpedo).
-Op de landingsbaan kan je je ammo bijvullen. Je hoeft hier niet perse voor de landen maar je kan ook een paar keer laag overvliegen. Landen is makkelijker.

9) VIEW:
Stel knopjes in op je joystick / keyboard voor naar achteren kijken (bij mij knopje c), cockpit view (v), van boven view (f). Deze knopjes moet je snel kunnen indrukken, f9/f10/f11 is klote (vind ik). Laat je een bom vallen en trek je op, kijk deze dan na met de achteruit kijk view ( c ) en corrigeer zo nodig voor de volgende aanval.

10) EXTRA TIPS:
-Maak zelf een servertje aan met een maximum van 1 persoon & 1 sec respawntime . Hier kan je zelf flink gaan prutsen met je vliegtuig en je dubbele kurkentrekker met salto oefenen.
-Je moet als goede piloot op zijn minst onder de brug door kunnen vliegen zonder enige problemen (als je onderste boven eronder door kan vliegen hoef je je verder geen zorgen te maken over je vliegkunsten, die heb je genoeg :P).
-Wanneer je vliegtuig bijna kapot is, parkeer hem dan het liefst in een vijandige tank en stap vlak daarvoor uit (druk op 9 voor parachute). Waarschijnlijk ben je zelf dood, maar de tank is ook flink kreupel >:).
-Met een AA gun kun je redelijk vliegtuigen uit de lucht halen. Maar is een stuk effectiever tegen tanks & jeeps op de weg.
-Met een vliegtuig kan je wel leuk bombarderen enzo, maar als je een lege tank ziet staan, kun je beter uit je vliegtuig stappen, 9 drukken en met de tank de omgeving gaan terrorriseren }).

Suc6 verders met vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 28 augustus 2002 @ 14:31:
Ik ben daarnet nog bezig geweest mijn vliegkunsten iets wat te verbeteren. Hier nog wat tips. Misschien zit er iets bij waar je wat aan hebt:

1) Koop een joystick, dit vliegt veel beter

2) Stel deze joystick goed in, gebruik ook de throttle "slider". Dan kan je ook 40% gas geven, enz.

3) Wanneer je naar een vliegtuig toe rijdt, zet je vervoermiddel niet in de weg op de landingsbaan. Wees sociaal.

4) Er zijn drie vliegtuigen beschikbaar.
- Vliegtuig met 2 bommen: Perfect vliegtuigje, draait iets wat langzamer omdat deze waarder is, wat juist makkelijk is bij een precisie bombardement. Landt lekker. Bommen hiervan richten een zeer grote schade aan.
-Vliegtuig met 1 bom: Snel vliegtuig. Kan snel draaien, opstijgen, snelheid maken. Ideaal voor een luchtgevecht met een ander vliegtuig. Landt door zijn snelheid minder goed als het eerste vliegtuig. Bommen hiervan richten een redelijke schade aan. Gebruik liever vliegtuig 1 voor bombarderen.
-Vliegtuig met de torpede. Dit vliegtuig is uiteraard bedoeld om de vliegtuigcarrier van de jappen te slopen met torpedo's. Heeft verder dezelfde eigenschappen als vliegtuig 1.

5) OPSTIJGEN: Das niet zo moeilijk. Kijk van boven op je vliegtuig. 50% throttle (indien je een joystick hebt) en rustig taxiën. Kijk in je cockpit (2x f9). Dan full throttle en opstijgen. Het vliegtuig met 1 bom gaat trillen bij full throttle op de grond. Vergeet niet dat je NIET goed meer kan sturen als het achterwieltje van de grond is. Taxi dus goed de landingsbaan op.

6) TORPEDO: Een torpede afgooien + doel goed raken is moeilijker dan je denkt. De torpedo richt een ~5 x zo grote schade aan als deze onderwater de boot raakt. Je moet heel laag komen aanvliegen (het water net niet raken) met het kruisje op de boot gericht. Vlak voor de boot licht optrekken en de torpedo afgooien, daarna meteen helemaal optrekken, ander crash je.

7) BOM: Hoe geef je nu een devastating visite kaartje af:
Zorg ervoor dat je niet te dicht boven de grond vliegt. Dat mikt klote. Kom redelijk hoog aanvliegen, zoek een doel in de buurt en richt je kruisje daarop. Je gaat nu naar beneden met je vliegtuig en je maakt behoorlijk wat vaart. Vlak voordat je de bom afgooit trek je licht op, zodat je richt kruisje zich 1 cm boven het doel bevind -> bommen los. Daarna flink optrekken, anders crash je. Kijk je bom na door naar achteren te kijken (standaard f11) & corrigeer zo nodig.

8 ) LANDEN:
-Er zijn op het Airfield 2 mogelijke landinsbanen. Eén hiervan wordt meestal gebruikt voor opstijgen, gebruik dus als het even kan de andere baan om zo andere gebruikers niet te hinderen.
-Je moet ervoor zorgen dat je laag & recht komt aanvliegen. Een heel stuk voordat er land onder je zit moet je het gas los laten en flink gaan remmen (dit is meestal de S knop, of bij de joystick de throttle helemaal naar beneden).
-Je motor gaat uit en je snelheid neemt af. Richt op de grond, zo gauw je denkt dat je vliegtuig de landingsbaan raakt, trek je licht op en stap je meteen uit. Door het uitstappen stopt je vliegtuig vrijwel meteen en rijdt ie niet nog even fijn de zee in. Oefen het landen met een zwaar vliegtuig (die met 2 bommen of de torpedo).
-Op de landingsbaan kan je je ammo bijvullen. Je hoeft hier niet perse voor de landen maar je kan ook een paar keer laag overvliegen. Landen is makkelijker.

9) VIEW:
Stel knopjes in op je joystick / keyboard voor naar achteren kijken (bij mij knopje c), cockpit view (v), van boven view (f). Laat je een bom vallen en trek je op, kijk deze dan na met de achteruit kijk view (c) en corrigeer zo nodig voor de volgende aanval.

10) EXTRA TIPS:
-Maak zelf een servertje aan met een maximum van 1 persoon & 1 sec respawntime . Hier kan je zelf flink gaan prutsen met je vliegtuig en je dubbele kurkentrekker met salto oefenen.
-Je moet als goede piloot op zijn minst onder de brug door kunnen vliegen zonder enige problemen (als je onderste boven eronder door kan vliegen hoef je je verder geen zorgen te maken over je vliegkunsten, die heb je genoeg :P).
-Wanneer je vliegtuig bijna kapot is, parkeer hem dan het liefst in een vijandige tank en stap vlak daarvoor uit (druk op 9 voor parachute). Waarschijnlijk ben je zelf dood, maar de tank is ook flink kreupel >:).
-Met een AA gun kun je redelijk vliegtuigen uit de lucht halen. Maar is een stuk effectiever tegen tanks & jeeps op de weg.
-Met een vliegtuig kan je wel leuk bombarderen enzo, maar als je een lege tank ziet staan, kun je beter uit je vliegtuig stappen, 9 drukken en met de tank de omgeving gaan terrorriseren }).

Suc6 verders met vliegen.
bedankt, alleen ff mijn joystick goed aansluiten...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

wwillem schreef op 28 augustus 2002 @ 14:31:(als je onderste boven eronder door kan vliegen hoef je je verder geen zorgen te maken over je vliegkunsten, die heb je genoeg :P).
Ik hoef me dus geen zorgen te maken :) (paar pagina's terug).
Btw thx voor die torpedo tip wist niet dat je zo laag moest vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterOverdrive

Jalla

Bad Bean

SNEAK-NL

PoweRoy

KO9

Awesome

DefCon

W3BGOD

FLiPmO

BrainDeath-NL

Alpha-sphere

TIGER

BigB

Destroyer!!!

Jaguar645

Maverick-X

Allochtoon

Cyric

Damian

H3llS1NG

UberMaestro

FoggyFreek

Captain Pervert

Auron

Lighteye

Erikie-[nl]

Jag

Koetjeboe

XoiN

Nosfer@tu

Dond3r aka Thund3r

Mad

VTec

DROMMELS

Maui

Ragonite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

hey maarre.. een site is wel leuk.. mischien dan clan battles als spel uit is..
en die daarop vermelden :)

just an idea

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jaguar645 schreef op 27 augustus 2002 @ 23:21:
:> @ tiger sowwy :> ;)

en w00t ik ko meraan naar Nemesis server!! :P c u there!
Jag? is that u? O_o

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

PoweRoy

funky!

37 mensen al :)
is geen goed idee om soms mensen opte delen bij clan battles :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
woei dit spel is ook leuk, ik heb ook veel gespeeld
op die dBa server, mag ik ook bij de clan? :)
en hoe moet dat dan?

ik ga nu weer ff spelen, op welke server zitten jullie nu?
die dBa is down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

^MRT schreef op 28 augustus 2002 @ 15:55:
woei dit spel is ook leuk, ik heb ook veel gespeeld
op die dBa server, mag ik ook bij de clan? :)
en hoe moet dat dan?

ik ga nu weer ff spelen, op welke server zitten jullie nu?
die dBa is down
gewoon ff naam bij lijsje pleuren en in het spel voor je naam [GoT] zetten
geloof dat nemesis server up is :?
ip: 195.64.91.231 port: 14567

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
De nemesis server was net weer top. Nemesis verscheen later zelf ook :).

1 vs 1 luchtgevechten zijn ook altijd weer leuk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

wwillem schreef op 28 augustus 2002 @ 16:37:
De nemesis server was net weer top. Nemesis verscheen later zelf ook :).

1 vs 1 luchtgevechten zijn ook altijd weer leuk :P.
het roelde ja.. alleen me muis gaf de geest later.. ff nieuwe halen morgen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13:22
Bee! whahahah :P dat ik jouw hier nog es zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Check ook deze ff,misschien is het leuk om hier een CLAN aan te maken ?

http://www.clanbase.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
H3llsing schreef op 28 augustus 2002 @ 16:45:
[...]

het roelde ja.. alleen me muis gaf de geest later.. ff nieuwe halen morgen.. ;)
Toch maar een nieuwe :). Tjsah, alstie aan 1 draadje bungelt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite[/quote]
• Schuey

is niet druk @ irc kanaal :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Schuey schreef op 28 augustus 2002 @ 17:01:
is niet druk @ irc kanaal :{
wat was de channel ook al weer, kan em niet meer vinden :)

/edit

weet iemand trouwens of er ook een throttle te gebruiken is in de volledige versie voor vliegtuigjes. is knap lastig om telkens de gasknop in te houden, en ik heb niet voor nix zo'n ding om mn plezierknuppel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:10

Sjo

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd

Ik sta er ook bij, dus dat maakt al 39 clanleden! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
twiekert schreef op 28 augustus 2002 @ 17:04:
[...]

wat was de channel ook al weer, kan em niet meer vinden :)

/edit

weet iemand trouwens of er ook een throttle te gebruiken is in de volledige versie voor vliegtuigjes. is knap lastig om telkens de gasknop in te houden, en ik heb niet voor nix zo'n ding om mn plezierknuppel zitten :)
#bf1942got is de channel

In de demo is die throttle erg handig. Die zal het naar alle waarschijnlijkheid ook wel doen in d full version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• Landser (a.k.a. Captain_Quigley)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX

Berucht om zijn rocktetjumps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
wwillem schreef op 28 augustus 2002 @ 17:25:
[...]

#bf1942got is de channel

In de demo is die throttle erg handig. Die zal het naar alle waarschijnlijkheid ook wel doen in d full version.
ow ik heb wat gemist dan :P

dus die throttle zit er wel in, ff thuis kijken dan als ik klaar met werken ben hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Laatst online: 15:15
Uitermate prettige servers deze 2 die in dit topic staan....kan je tenminste nederlands lullen :)

Spelen gaat me ook niet slecht af gelukkig (speelde met het profiel van mn broer):

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.pompert/tweakers/bf1942-1.jpg

Kan ik ook bij de got clan als ik mn huidige clantag bewaar? vast niet toch? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
LosserNL schreef op 28 augustus 2002 @ 17:40:
Uitermate prettige servers deze 2 die in dit topic staan....kan je tenminste nederlands lullen :)

Spelen gaat me ook niet slecht af gelukkig (speelde met het profiel van mn broer):

[afbeelding]

Kan ik ook bij de got clan als ik mn huidige clantag bewaar? vast niet toch? :'(
Neej, het is of bij GoT of bij de russen (KGB).

Btw, de KGB clan, die deden toch ook Wolfenstein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh die channel is zeker niet op quakenet he ?
Daar is et nml helemaal leeg maar ik ga niet steeds onwijs veel moeite doen om op andere irc server te komen voor maar 1 channel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26

ThaHandy

Discovery Channel

was dit al bekend?

http://www.battlemaniacs.net/
Reduce lag in MP demo
Do you have problems with too much lag in the MP demo? This tip might help to reduce the lag... But no promises

Hey, so you have 56k, T1, T3, Cable, DSL, whatever, and you join a server with a good ping and a few people. But for some reason it still lags? Well, I was having the same problem on my 56k, and then I noticed that for some unexplicably stupid reason, the ingame browser was still updating while I was playing (join a game, and go back, the server list will have more each time you come back out!). To test my theory I waited until it was done, then joined a server... no lag! Then I joined one while it was updating, it was lagging badly, came back when it was done, no lag! I dont know what they were thinking with this, but they need a stop update button. This may not solve everyones problems, but I've tried this on 5 computers with cable/56k/DSL, and on each one it did the same thing.
en een hele belangrijke ;)
MP demo patch coming soon

The following was taken from the official BF site.

Quote:
We are all pleasantly surprised by how popular you've made the Battlefield 1942 Multiplayer Demo. Some of you have pleaded for certain fixes, which would make your gaming experience that much better.

Well, as you've made this the second most popular online shooter being played right now, it makes sense to listen to you. So we’ll be releasing a patch for the Multiplayer Demo very soon which will incorporate a number of fixes, including the following:

Support for All Seeing Eye.
Support for refresh rates higher than 60hz.
Improved Server stability

And many other fixes to be announced soon...Stay tuned for more details as the development team digs in...
Read patch info
is dit al voorbijgekomen dan soep ik dit wel weer weg : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LosserNL schreef op 28 augustus 2002 @ 17:40:

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://www.alibi.nl/burn_out/bf1942-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX
• ^MRT

ikke er ook bij :)

hoeveel hebben we nu wel niet :? geen zin om te tellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
idd, niet veel te doen op IRC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40... denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Laatst online: 15:15
Heheh jaja....mocht allochtoon dit lezen: wat was ik irritant he? >:) Als je nou ook nog je rijbewijs haalt (je hebt me menig keer overreden) doe ik graag _/-\o_ voor U hoor :+

BTW punten scoor je door als engineer in een tank te gaan knallen....als mensen als allochtoon proberen je eruit te blazen, knal ze omver en repareer daarna je tank....leg ook af en toe wat mijnen om de scheidingslijn axis-allies te visualiseren >:) Er zijn zat gekken die er met een jeep zo overheen jagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Zoals /me

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42 members :o

bij 64 stoppen we hoor ;) tis maar ff dat je het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik geen 56k had dan versloeg ik jullie uiteraard allemaal in een dogfight :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:36:
als ik geen 56k had dan versloeg ik jullie uiteraard allemaal in een dogfight :7
:D sure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht zit nemesis server weer vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik het nooit hoefde te zeggen maar... zullen we geld inzamelen voor een servertje bij true server :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX
• ^MRT
• us1111

Zal er niet zo heeel vaak bij zijn... als dat een probleem is schrap me dan maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een server opstart en iemand anders probeert er in te komen lukt dat niet? Is er iets wat ik moet weten bij dit spel voor je een server kunt starten? Een internet-game heb ik het dus over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik heb van 17:30 tot 19:00 flink lopen hakken op de Nemesis server. Jammer dat mijn internet server toen vast liep, ik had net 3 gouden medailles 8).

Spaceduck & ik (BrainDeath) in een tank. Ik was engineer en stuurde, Spaceduck zat bovenop. Ging echt super. We ownde toen ff de Amerikanen }).

Vaag iets wat ik trouwens heb: Wanneer ik een tijdje gespeeld heb, werkt de "SayAll" chat knop niet meer. SayTeam werkt dan nog wel. Als ik dan esc druk en disconnect server klik, gebeurt er nix. Weet iemand wat de oorzaak hiervoor is :? Waarschijnlijk valt het niet te fixen, maar goed.

Een beetje meer servers zou trouwens wel goed zijn. Als we al 39 clanleden hebben, moeten een groot gedeelte daarvan wel kunnen oefenen natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nemesis nou weer down of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX
• ^MRT
• us1111
• [GoT]MadMark

• <-- doe je met de volgende command; [ * ] (zonder de spaties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:56:
Als ik een server opstart en iemand anders probeert er in te komen lukt dat niet? Is er iets wat ik moet weten bij dit spel voor je een server kunt starten? Een internet-game heb ik het dus over.
Max player groter zetten dan 1 (duh ;)). Firewall uit of goed instellen.

Bovendien zijn er 2 opties bij het starten van een server. Local (LAN) en Internet. Uiteraard moet je die laatste hebben. Verders weet ik het ook niet.
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 20:00:
Is nemesis nou weer down of niet??
Ik kan hem ook niet meer pingen in ms prompt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel raar... Nou wij gaan het nu ook doen met een Dedicated Server, want normaal lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Als de server lijst begint te lopen druk ik in het filter venster ea in , dan krijg je de servers van electronic arts maar......hij gaat dan tot een 10 tal servers en UPDATE DE LIJST DAN NIET MEER!!!

Je kan natuurlijk ook een andere combinatie doen!

En dan een i.p invullen van b.v Nemesis zijn server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 28 augustus 2002 @ 20:05:
[...]

Max player groter zetten dan 1 (duh ;)). Firewall uit of goed instellen.

Bovendien zijn er 2 opties bij het starten van een server. Local (LAN) en Internet. Uiteraard moet je die laatste hebben. Verders weet ik het ook niet.

[...]

Ik kan hem ook niet meer pingen in ms prompt...
server is zoiezo niet pingbaar :9

hij is trouwens gewoon up.

nog wel in ieder geval >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

:( hoop lag vandaag zeg pfffff, ik probeer et strax nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man... er was daarnet daar een lag.. niet normaal meer... gewoon niet leuk meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Idd jammer van de lag. We moeten gewoon meer servers hebben om naar uit te wijken. Waarschijnlijk kan NEMESIS ook niets aan de lag doen en 1 server is tuurlijk wat karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:35

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX
• ^MRT
• us1111
• [GoT]MadMark
• wacko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 21:13:
man... er was daarnet daar een lag.. niet normaal meer... gewoon niet leuk meer.....
Ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX
• ^MRT
• us1111
• [GoT]MadMark
• wacko
• Lord_Mithril
• Deurmat

nu sta je er hier ook in :) anders mis ik opeens

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterOverdrive
Jalla
Bad Bean
SNEAK-NL
PoweRoy
KO9
Awesome
DefCon
W3BGOD
FLiPmO
BrainDeath-NL
Alpha-sphere
TIGER
BigB
Destroyer!!!
Jaguar645
Maverick-X
Allochtoon
Cyric
Damian
H3llS1NG
UberMaestro
FoggyFreek
Captain Pervert
Auron
Lighteye
Erikie-[nl]
Jag
Koetjeboe
XoiN
Nosfer@tu
Dond3r aka Thund3r
Mad
VTec
DROMMELS
Maui
Ragonite
Schuey
Sjoerd
RaptoriX
Landser (a.k.a. Captain_Quigley)
^MRT
Deurmat

ik er ook bij :D

maare vraagje ik kan da ip nie invullen omdat het te lang is en weg halen + alles in een keer kan ook nie hoe doek di dan ?

edit:
alle spaties weg gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de lag ligt vooral aan het feit dat de dedicated server niet zo werkt als dat die zou horen.
de bandbreedte limiet werkt namelijk niet.
als ik em namelijk op 20kbps per client zou zetten zou dat dus maximaal
12x20 = 240kbps = 30kB/sec upload moeten geven wat me verbinding makkelijk aankan.
nu is het zo dat bij een bezetting van 12 man me upload fluctueert tussen de
45kB/sec en >55kB/sec wat resulteert in af en toe wat lag.

als dus de patch uitkomt of de final hoop ik een vrijwel lagloze 16 man server te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:36:
:+

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX
• ^MRT
• us1111
• [GoT]MadMark
• wacko
• Lord_Mithril
• Deurmat
• Moredragons
Kewl count me in op [GoT]moredragons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Hebben jullie al _echte_ servers ?
Een domein (site) ?

Leader ? War arranger ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde net erin te komen, maar dat lukte niet kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 21:53:
Ik probeerde net erin te komen, maar dat lukte niet kan dat kloppen?
waarin :?

en m@nic we zijn bezig met site maar hebben nog geen servers behalve die van
nemesis en dBA

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 28 augustus 2002 @ 21:55:
[...]

nemesis en dBA
ik probeerde een game te joinen op 195.64.91.231 maar kon niet connecten :?
Enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wil best wel beetje leaden. Maar ik moet zeggen ik ben niet met het idee gekomen, ik heb het gewoon wat nieuw leven ingeblazen, omdat het idee dood bloedde :)

Btw, ik ben liever Co-leader. Aangezien ik anders alles moet regelen. Dus.. iemand die Leaders, of ook Co, of war aranger wil zijn. Meld je hier. Je moet voldoen aan;

- Veel tijd
- Een beetje alles op orde kunnen stellen.

en de rest bedenken we nog wel he ;)

Er kunnen maar een paar leader/co/war aranger zijn. Dus, het gaat niet om dat je de eerste bent. Maar je moet ECHT VEEL TIJD hebben. En er ook zin in hebben. Dus aub niet omdat je de status wil. Maar meer omdat je het KUNT. danku ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, we doen het anders, stuur ff een mailtje naar ongewenstepost123@hotmail.com met je motivatie om leader/co of war aranger te worden/zijn

Dan kies ik jullie wel uit. Maak er een mooi verhaal van laat ik zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke server is er online ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
PoweRoy schreef op 28 augustus 2002 @ 21:55:
[...]

nemesis en dBA
Geloof er niks van dat de server van dBA van/voor jullie is :o
Hij heeft z'n eigen clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke server is er NU online??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

M@NIC schreef op 28 augustus 2002 @ 22:24:
[...]

Geloof er niks van dat de server van dBA van/voor jullie is :o
Hij heeft z'n eigen clan ;)
Inderdaad... op dit moment zijn wij als CE-V druk bezig om hier nogal goed in te worden, dus we kunnen een eigen server wel gebruiken.

Reken er dus maar niet op dat ik regelmatig voor [GoT] ga hosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je rekenen? Reken er dan maar niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BGOD
• FLiPmO
• BrainDeath-NL
• Alpha-sphere
• TIGER
• BigB
• Destroyer!!!
• Jaguar645
• Maverick-X
• Allochtoon
• Cyric
• Damian
• H3llS1NG
• UberMaestro
• FoggyFreek
• Captain Pervert
• Auron
• Lighteye
• Erikie-[nl]
• Jag
• Koetjeboe
• XoiN
• Nosfer@tu
• Dond3r aka Thund3r
• Mad
• VTec
• DROMMELS
• Maui
• Ragonite
• Schuey
• Sjoerd
• RaptoriX
• ^MRT
• us1111
• [GoT]MadMark
• wacko
• Lord_Mithril
• Deurmat
• Moredragons
• Jimius

Altijd wel lach ezo'n clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Helemaal met deze game :D :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Als mensen server gaan huren wil ik best wat bijleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Woei! 3e topic is coming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

? was dat bedoeld op mijn post ? ik bedoel.. er zijn genoeg clans die eigen server hebben en iedereen legt z'n steentje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg hoe zet je dat Eminem muziekje aan in t spel :?

Ahh.. ja leuk ideetje.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
WE NEED A SERVER :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:54:
dat muziekje zit er niet in, dat filmpje hadden ze gewoon zelf gemaakt
en dan later die muziek van eminem erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:54:
ehm? :D bedoel je van dat filmpje? hehe, tsja, dat liedje zit niet in de game, die is er later achergezet ....

Probeer Winamp eens op de achtergrond te draaien als je muziek wilt :) ;)

klere, ^MRT was eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

hell yea.. im bored lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owwwwwwww ok.. ja ben nog beetje n00b, ik dacht al..

Thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:58:
Owwwwwwww ok.. ja ben nog beetje n00b, ik dacht al..

Thanks..
lol

beetje de clown uithangen ? :+

Verwijderd

Nou nee.. ik wist het gewoon niet.. dat kan toch.

Niet flamen a.u.b.

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

was niet als flame bedoeld duut relax..

Verwijderd

Ik heb mijn dag niet zo sorry.. eerst is mij kat overreden door een cementwagen en vervolgens werd ik kletsnat omdat een bus voor me neus door een plas reed :(

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

laten we ontopic blijven ? ja

sorry voor je kat

maar nu back to battlefield..

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.