hij is weer up
195.64.91.231 : 14567
195.64.91.231 : 14567
Laat maar je wil het niet begrijpenYoG schreef op 27 augustus 2002 @ 18:03:
Flamende manier?? Ik probeer jou zelfs te helpen.. en waarom slaat dat laatste nergens op danwerkt altijd perfekt bij mij
[...]
Blijkbaar wel dusje wil toch weten wat er met NWG's server is gebeurd? Staat een linkje over naar hun forum..
Neem s de moeite om een topic door te lezen ipv een antwoord eruit te rammen
Ctrl-f is langzamer zeg je? Zit je nog met een 4k4 modempje te internetten ofzo? zo'n pagina heb je binnen een minuut ingeladen
Vele malen mooier als wat? 800x600? 1280x1024?
Assume there are no rules and it's one big free for all
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
nou doet ie het helemaal niet meerVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:39:
[...]
videokaart
probeer eens oudere detonators 29.42 ofzo en sp2 ipv sp3
kom gewoon op de server van nemises 195.64.91.231 : 14567Glorificationer schreef op 27 augustus 2002 @ 19:08:
man, wat een kickass spel is dit zeg! Alleen jammer van de vele slechte servers, maar kan niet wachten tot ie uit is
Weten jullie toevallig niet een goeie 32-man server?
[This space is for rent]
jij bent de kamikaze piloot van GoTRoytjuh schreef op 27 augustus 2002 @ 20:56:
ik heb et ook weer naar me zin gehad op nemesis server maar jammer dat opeens de zaak leegliep.
[This space is for rent]
Verwijderd
zullen we ff afspreken als we iets zeggen over tactiek ed je bf1942 naam er bij zet duz zo:Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:06:
weet je wat ook wel ernstig is, je zit met zijn tweeen in zoon vliegtuigje je zoekt een mooi doelwit uit, je springt eruit met parachute en je tweede piloot gaat met het vliegtuigje onder
[This space is for rent]
Verwijderd
mijn naamPoweRoy schreef op 27 augustus 2002 @ 21:12:
[...]
zullen we ff afspreken als we iets zeggen over tactiek ed je bf1942 naam er bij zet duz zo:
blablablablabla
blablablablabla
[GoT]PoweRoy
kan je elkaar raad een beetje opvolgen of iets snappen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:21:
oke, laten we een lijstje beginnen. Als je mee wilt doen, ff lijstje posten en je nick erbij zetten, ok?
GoT BF1942 userlist;
• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
•
•
•
•
•
•
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ten eerste, erin gaan zitten. Een lang stuk grond zoeken. Dan vooruit indrukken (W) dan beetje bijsturen als't nodig is, vervolgens direct de muis naar je toe trekken (beneden) en je stijgt op, blijf dit ff doen tot je op hoogte bent. En experimenteer verder zelfVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:22:
dat jullie ooit zo'n vliegtuig besturen
ik vlieg altijd tegen een boom ofzo
hebben jullie die standard besturen nog of hebben jullie het veranderd
ik snap er niks meer van
greetz
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
offtopic/ ff een vraagje jouw nickname masteroverdrive is dat gebaseerd op het nummer van dj scott project- o (overdrive)? zojaVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:21:
oke, laten we een lijstje beginnen. Als je mee wilt doen, ff lijstje posten en je nick erbij zetten, ok?
GoT BF1942 userlist;
• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
•
•
•
•
•
•
•
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:21:
GoT BF1942 userlist;
• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
•
•
•
[This space is for rent]
Verwijderd
[This space is for rent]
Verwijderd
Verwijderd
ik heb geen verstand van html enzo maar ik kan wel een 20 mb homepage van zonnet beschikbaar stellen daarvoorVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:36:
gaat wel snel zoal 7 members.
Iemand die zin heeft om een clansite temaken ?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
ik was btw al met clan site bezig als je vorige posts had gelezen...Kwartjuh schreef op 27 augustus 2002 @ 21:46:
• MasterOverdrive
• Jalla
• Bad Bean
• SNEAK-NL
• PoweRoy
• KO9
• Awesome
• DefCon
• W3BG0D
Verwijderd
dat is [ * ] alleen dan zonder de spatiesAlpha-sphere schreef op 27 augustus 2002 @ 21:48:
was de UBB code voor een punt? ik zag alleen maar nummers staan
Thanks matedat is [ * ] alleen dan zonder de spaties
ID4.1M Honey Yellow
Of je hebt een slimme 2de piloot en die drukt op 1 en vliegt verderVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:06:
weet je wat ook wel ernstig is, je zit met zijn tweeen in zoon vliegtuigje je zoekt een mooi doelwit uit, je springt eruit met parachute en je tweede piloot gaat met het vliegtuigje onder
Verwijderd
idd, en dan kijken ze toch raar[CSC]Outlaw schreef op 27 augustus 2002 @ 22:27:
[...]
Of je hebt een slimme 2de piloot en die drukt op 1 en vliegt verder
Jullie spelen al jaren CE.
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:51:
[...]
ik was btw al met clan site bezig als je vorige posts had gelezen...
kanaal: #bf1942got @ irc://irc.tweakers.net/
Verwijderd
Druk als je een screenie wilt nemen op de knop PRINT SCREEN. zovaak je wil. Kijk na het gamen in de (BIJV) dir c:\program files\EA GAMES\bf1942\screenshots\Destroyer_Dessie schreef op 27 augustus 2002 @ 22:42:
Hoe maak je eigenlijk meerdere screenshots i.p.v 1 met printscreen?
Ik heb het proggie capture it daar kan het ook mee maar ingame vlieg ik dan terug naar windows , wel een beetje lastig!
www.mirc.nlRoytjuh schreef op 27 augustus 2002 @ 22:43:
[...]
hoe kom ik daarop?
als ik klik krijg ik: de pagina kan niet weergegeven worden.
beetje newbie wat dat betreft
Verwijderd
Verwijderd
Wow inderdaad Thanks er staan er al heel veel in , doet elk spel dat eigenlijk?Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:44:
[...]
Druk als je een screenie wilt nemen op de knop PRINT SCREEN. zovaak je wil. Kijk na het gamen in de (BIJV) dir c:\program files\EA GAMES\bf1942\screenshots\
daar staan de dan in .TGA vorm. Die kun je converteren met bv paint shop pro naar een .jpg bestand.
Verwijderd
Nee, bij sommige spellen is het één van de F knoppen bovenaan je keyboard. Dat staat bij de spellen die deze optie hebben altijd bij CONTROLS. Ook bij dit spel. Kijk maar eens bij controls, en dan algemene controls en dan bladzijde 2 van algemene controlsDestroyer_Dessie schreef op 27 augustus 2002 @ 22:49:
[...]
Wow inderdaad er staan al een heel veel in , doet elk spel dat eigenlijk?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
-- Altijd blijven prutsen --
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
traktor scratch!
Verwijderd
traktor scratch!
GoT server misschien ofzoCaptain Pervert schreef op 28 augustus 2002 @ 02:08:
Ja, zeker als je bedenkt dat je toch maar met 16 man kan spelen tegen een ander team, of 64 (met een NASAserver zeker?). Dat worden dus reserves en roulaties
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
kon je niet even de laatste quoten?Dond3r schreef op 28 augustus 2002 @ 09:24:
[knip]
In Oktober heb ik zelfs een 6.5mbit server available (up en down)
en ik heb veel clanbase ervaringis ook handig lijkt me
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
ja das lol voor trainingen enz..
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Dond3r schreef op 28 augustus 2002 @ 10:02:
[...]
ja das lol voor trainingen enz..
32vs32, maar we moeten dan ook een server hebben, zoals ik al zei ik krijg in Oktober waarschijnlijk 6.5mbit Wdsl (dus 6.5mbit UP en Down)
Alleen weet ik niet hoeveel upload elke player heeft. In MoHAA is dat meestal 5-10kbs
bron gamers.nlAls dedicated server moet je namelijk een 2Ghz processor hebben, voldoende Ram en een lijntje met het internet van 6Mbit om de 64 Battlefielders te hosten. De mensen die op dit massale slachtveld gaan spelen moeten minimaal een 1,4Ghz peeceetje hebben staan.
Verwijderd
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq