Voor de mensen die per ongeluk dubbel klikken op het icoontje (net als ik), als je XP hebt zet dan het programma automatisch op hide. Zodat je icoontje niet zichtbaar is rechtsonderin (pas als je op het pijltje drukt).
DukeVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 01:08:
Hoe zit het nou met die MF Counter?
/me zit iig op 70K (40K verloren door dubbelklik)
bij deze wil ik jou hulp ff inroepen om gebruikt te kunnen gaan maken van jou mf-counter
[b]http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter[b]
het gaat om deze !!
Thnx duke
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Wat is het probleem dan, ik heb net even (wou ik toch bijna ff typen, maar dat mag natuurlijk niet want dat kost me weer toetsaanslagen. Gelukkig maar dat ik dat op tijd doorhad) op de mf counter gekeken en mijn gegevens ingevoerd maar datr ging prima hoor. Volgens mij werkt ie gewoon._DPC_Scorpion schreef op 27 augustus 2002 @ 12:39:
Duke
bij deze wil ik jou hulp ff inroepen om gebruikt te kunnen gaan maken van jou mf-counter
[b]http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter[b]
het gaat om deze !!
Thnx duke
Maar daarvoor heb je dus user&password voor nodig, van eccp, d8 ik...Sinedia schreef op 27 augustus 2002 @ 13:05:
[...]
Wat is het probleem dan, ik heb net even (wou ik toch bijna ff typen, maar dat mag natuurlijk niet want dat kost me weer toetsaanslagen. Gelukkig maar dat ik dat op tijd doorhad) op de mf counter gekeken en mijn gegevens ingevoerd maar datr ging prima hoor. Volgens mij werkt ie gewoon.
Maarja ik hoor alles van onze MAN, Dukebox
idd hij doet het gewoon maar er moet ff een klein beetje onderhoud gepleegd wordenSinedia schreef op 27 augustus 2002 @ 13:05:
[...]
Wat is het probleem dan, ik heb net even (wou ik toch bijna ff typen, maar dat mag natuurlijk niet want dat kost me weer toetsaanslagen. Gelukkig maar dat ik dat op tijd doorhad) op de mf counter gekeken en mijn gegevens ingevoerd maar datr ging prima hoor. Volgens mij werkt ie gewoon.
ik heb bv ene testje neergezet maar er staat nog wa oude meuk van eccp
mag wel denk ik.... Scheeld je ook weer een rode vlag lijkt me.beschuitfluiter schreef op 27 augustus 2002 @ 11:15:
ik heb nu op me werk bijna 40k klaar staan.
ik denk dat ik een aparte user aanmaak voor thuis.
dat mag toch gewoon ofniet?
ik bedoel dan hoef ik ook niet te kloten met die bin files enzo om ook thuis te sparen.
woei 85 alweer gaat goed
Opzich is dit natuulijk een beetje een loze message, ware het niet dat dit topic weer een mooi schopje krijgt
Ik denk eigenlijk niet dat de Fransen een MegaFlush gaan houden, dat kennen ze nog niet, ik denk dat wij het fenomeen MegaFlush (c) gaan introduceren in Project Dolpin
Opzich is dit natuulijk een beetje een loze message, ware het niet dat dit topic weer een mooi schopje krijgt
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Nice, ook als user opgevoerd bij http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter. Als iedereen dat nou eens zou doen, krijgen we een goed overzicht van de totalen !!
okey ik he me zelf er ook maar ff ingevoerd, maar je mot het nie vergeten up-to-date te houden.
Verwijderd
ik ben maar weer opnieuwe aan het sparen had in totaal 150k gespaard ofzo maar elke keer druk ik weer per ongeluk erop (dubbelklik) maar nu heb ik hem in XP gewooon op HIDE ALWAYS gezet in de taskbar
Ik wil het doen, met plezier zelfs...Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:10:
Nice, ook als user opgevoerd bij http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter. Als iedereen dat nou eens zou doen, krijgen we een goed overzicht van de totalen !!
Ik krijg al1 geen hoogte van hoe ik dat in vredesnaam (
Kleine uitleg graag...
gewoon je naam erin zetten volgus mij........., kep ut gewoon gedaan en hij doet ut.... (schenkels ---> 50000)
/edit kep ook icoontje op verbergen (XP) tnx voor de tip.... edit\
/edit kep ook icoontje op verbergen (XP) tnx voor de tip.... edit\
hm... waarom staat er ECCP-109 boven die pagina (MF-score-bijhoudt-pagina)?
Gewoon onderin je gegevens invullen, bij (new) Total: je aantal keys dat pPulse aangeeft, en op submit drukken... dan doettie ut... en regelmatig up to date houden svp.My schreef op 27 augustus 2002 @ 22:09:
[...]
Ik wil het doen, met plezier zelfs...
Ik krijg al1 geen hoogte van hoe ik dat in vredesnaam () flik...
Kleine uitleg graag...
Maar deze page werd dus eerst voor eccp gebruikt, vandaar de verwarrende layout/verkeerde texten.
Dukebox, kan je dit misschien een beetje bijschaven? Dat "ECCp-109""veranderen in "Project Dolphin"... die poll eruit... "(new) Total:" veranderen in "aantal keys".... de oude ECCp accounts deleten, dan is die wat meer bruikbaarder.
edit:
Okay, heb even met DukeBox gemailed en (zoals nu ook in de draad staat) is de huidige MF counter dus echt alleen voor ECCp bedoelt... maar duke wil wel een nieuwe MF counter speciaal voor dolphin op een andere plaats neerzetten, even gedult dus totdast die er is.. tot die tijd GEEN Dolphin stats in de ECCP MF counter dumpen.
Okay, heb even met DukeBox gemailed en (zoals nu ook in de draad staat) is de huidige MF counter dus echt alleen voor ECCp bedoelt... maar duke wil wel een nieuwe MF counter speciaal voor dolphin op een andere plaats neerzetten, even gedult dus totdast die er is.. tot die tijd GEEN Dolphin stats in de ECCP MF counter dumpen.
Jaja, daar is ie weer. Nog ff een updateje. Ik weet dat er al een is langsgekomen. Maarja, ik moet iets doen op mn vrije dag.YoMaN schreef op 25 augustus 2002 @ 00:24:
[...]
***** update *****
74.000.000 keys / 560 personen = 132143 keys per persoon
132143 keys per persoon / 5000 keys per dag = 26,4 dagen
niet pulsen!
***** update *****
76.000.000 keys / 565 personen = 134513 keys per persoon
134513 keys per persoon / 5000 keys per dag = 26,9 dagen
Is het soms vakantie in Frankrijk?? En zouden ze allemaal hun laptop hebben laten verdrinken op vakantie in Duitsland?
Hebben we soms een lek in onze organisatie en doen de Fransen daarom ook een MF? Welke domme
Wederom lopen we uit op de Fransen. De 5 extra leden helpen hen niets. Het verschil met gisteren is 0,5 dagen. Ennuh, wat zou nou de echte reden zijn van hun slechte typ-resultaten
edit:
Dit is een update van de key's van de teams en niet van de landen!
Morgen gooi ik er ook een bij van de landen.
Dit is een update van de key's van de teams en niet van de landen!
Morgen gooi ik er ook een bij van de landen.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
LOL !! Ik "had" mezelf alweer verwijderd omdat ik in de war raakte met ECCP (DACHT IK). Niets is minder waar, alleen is het nu even zaak dat idd die layout een beetje wordt herschreven.Jae_x777 schreef op 27 augustus 2002 @ 23:35:
[...]
Maar deze page werd dus eerst voor eccp gebruikt, vandaar de verwarrende layout/verkeerde texten.
Dukebox, kan je dit misschien een beetje bijschaven? Dat "ECCp-109""veranderen in "Project Dolphin"... die poll eruit... "(new) Total:" veranderen in "aantal keys".... de oude ECCp accounts deleten, dan is die wat meer bruikbaarder.
[ loze opmerking]
Zet mezelf maar weer terug dan
[/ loze opmerking]
Verwijderd
Hmmm... als wij sparen en zij niet en ze komen toch niet dichterbij, dan heb ik het idee dat er een aantal mensen niet meesparen. Van de andere kant, zolang er niet te zwaar gespaard wordt en het flushen -zij het ietwat beperkt- doorgaat, dan valt het niet zo op dat er gespaard wordt. Want als we van veel opeens naar 0 gaan, dan gaan er her en der natuurlijk ook even wat belletjes rinkelen en wat lampjes branden.cybermans schreef op 27 augustus 2002 @ 09:47:
mensen tijd voor een stats update lijkt me zo. Het land frankrijk heeft nog maar 45.837.090 nodig om in in te halen en het team francophone 76.276.732 .ik heb dus niet het idee dat ze noig steeds dichterbij komen, ondanks dat we aan het sparen zijn. Maar we kunnen strrax denk ik wel weer mooi het gat een stukkie vergroten zodat als de fransen een keer ons willen probereb ons in te halen met een mf dat ze nog steeds van een koude kermis thuiskomen.
ps ik heb nu ongeveer 81270 keys klaar staan
plaats het ook ff in het andere stukkie
Btw; I'm in, over 120K in de spaarpot en ik ga gewoon door. Heb eerder vanavond al even een tussenstand in de MF counter gezet. Als iedereen die nou es ging gebruiken, dan hadden we een iets beter overzicht van onze spaarpot...
Verwijderd
Ok, ik heb mezelf ook toegevoegd....Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:10:
Verwijderd
Als Ik het goed heb begrepen uit eerdere posts, zijn een aantal vragen aan Nirgle gesteld via IRC. Nou heb ik daar geen verstand van (irc n00b), maar bij die chat kunnen toch ook Fransen hebben gezeten. Dat zou verklaren waarom we ongeveer gelijk opgaan. In beide kampen wordt door sommige mensen per ongeluk gepulsed, maar de meesten sparen... Just a theory.YoMaN schreef op 27 augustus 2002 @ 23:48:
[...]
Hebben we soms een lek in onze organisatie en doen de Fransen daarom ook een MF? Welke dommeNederlander / Belg heeft dit topic vertaalt in het Frans. Shame on you!!
[/edit]
Ok dan de MF counter staat nu al op
Total saved: 539.944
Total saved: 539.944
Thnx Dukebox voor ooit maken van deze teller zou je bovenstaande erin kunnen veranderen? als je tijd hebtMaar deze page werd dus eerst voor eccp gebruikt, vandaar de verwarrende layout/verkeerde texten.
Gewoon een %#%@$ reboot gehad van de server, ben ik dus mooi weer terug bij af.
Ik zal een nieuwe counter maken, die nie taan eccp gekoppeld zit (en waar duidelijk Dolphin boven staat)_DPC_Scorpion schreef op 28 augustus 2002 @ 08:46:
Thnx Dukebox voor ooit maken van deze teller zou je bovenstaande erin kunnen veranderen? als je tijd hebt
OK ik wil dus ook mee doen.
Even een kleine update.
De proxy van DukeBox is dus nog niet geschikt voorhet Project Dolphin?
Dus moet ik w88 met het aanmelden bij deze proxy? http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter.
Enz.
Misschien iemand die een korte samenvatting kan geven hoe alles nu staat?
(zit namelijk met 394,742 toetsaanslagen te wachten
)
Even een kleine update.
De proxy van DukeBox is dus nog niet geschikt voorhet Project Dolphin?
Dus moet ik w88 met het aanmelden bij deze proxy? http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter.
Enz.
(zit namelijk met 394,742 toetsaanslagen te wachten
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
***** update *****
Teams:
77.000.000 keys / 566 personen = 136042 keys per persoon
136042 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,2 dagen
Landen:
45.000.000 keys / 1906 personen = 23609 keys per persoon
23609 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,44 dagen
Ik ga er vanuit dat het gemiddelde aantal keys dat de fransen minder is dat van het team. Waarom? Ik weet het zelf ook niet.
Teams:
Landen:
Ik ga er vanuit dat het gemiddelde aantal keys dat de fransen minder is dat van het team. Waarom? Ik weet het zelf ook niet.
Heb ik op gelet, en ik heb alles ook privé gevraagd.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 08:44:
[...]
Als Ik het goed heb begrepen uit eerdere posts, zijn een aantal vragen aan Nirgle gesteld via IRC. Nou heb ik daar geen verstand van (irc n00b), maar bij die chat kunnen toch ook Fransen hebben gezeten. Dat zou verklaren waarom we ongeveer gelijk opgaan. In beide kampen wordt door sommige mensen per ongeluk gepulsed, maar de meesten sparen... Just a theory.
BTW: nieuwe client duurt niet lang meer, en die houdt per locatie waar ie staat een aparte counter bij. Als het goed is mag het TOTAAL niet meer dan 8 keys/sec zijn.
mocht ik een alpha/beta kunnen bemachtigen komen er uiteraard screenshots
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ja dat had ik gisteren ook nog gevraagd:GeniusDex schreef op 28 augustus 2002 @ 15:44:
[...]
Heb ik op gelet, en ik heb alles ook privé gevraagd.
BTW: nieuwe client duurt niet lang meer, en die houdt per locatie waar ie staat een aparte counter bij. Als het goed is mag het TOTAAL niet meer dan 8 keys/sec zijn.
mocht ik een alpha/beta kunnen bemachtigen komen er uiteraard screenshots
YoMaN: when will we be able to use the new pulse? Or can we try a beta?
nirgle: there will be a beta out in a week or so
YoMaN: nice
nirgle:
Weer zo'n vent met het hart op de juiste plaatsDukeBox schreef op 28 augustus 2002 @ 09:54:
[...]
Ik zal een nieuwe counter maken, die nie taan eccp gekoppeld zit (en waar duidelijk Dolphin boven staat)
Weet je wat eng is, als je een "quote" van jezelf leest en er staat onder "Proud member of Noizy Cows!"... hehe, ik dacht eerst Wie heeft mijn acount gehacked
totdat ik ff goed ging kijken.
verdorie, had de hele draad nog niet gelezen
Verwijderd
Asjemenou, de counter is in rook opgegaan !! Waar moet ik nou heen met mijn o zo belangrijke stats.... (LOL)
Goed, hij's af..
http://dolphin.qik.nl of http://pulse.qik.nl wat jullie mooier vinden.
Oh en Scorpion is admin van de lijst
Wacht maar Cof.. er komt wat moois aan
edit:
te sloom
te sloom
DukeBox schreef op 28 augustus 2002 @ 20:29:
Goed, hij's af..
edit:
hehe... Duke, ik was eerder als je mail
hehe... Duke, ik was eerder als je mail
ik heb mn score der al in gezet. Tis prachtig. Zeker zolang ik nog bovenaan sta.
YoMaN schreef op 28 augustus 2002 @ 20:41:
ik heb mn score der al in gezet. Tis prachtig. Zeker zolang ik nog bovenaan sta.
achja het was van korte duur zullen we maar zeggen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
wie o wie overtreft Lunatic (natuurlijk wel je echte waarde invullen)
Kun je ook de definitieve flushdatum erbij zetten?
Voor de rest heel netjes gedaan. Ik heb ook een poging gewaagd maar mijn php kennis is daar veel te laag voor.
Voor de rest heel netjes gedaan. Ik heb ook een poging gewaagd maar mijn php kennis is daar veel te laag voor.
whoehee! zo.. mijn score staat er ook bij...
definitieve flushdatum is toch voor iedereen gelijk namelijk
Prinsjes Dag
Prinsjes Dag
_DPC_Scorpion schreef op 28 augustus 2002 @ 20:49:
eLeCtRaBeLg schreef op 28 augustus 2002 @ 13:23:
[...]
(zit namelijk met 394,742 toetsaanslagen te wachten)
*gniffel*DukeBox schreef op 28 augustus 2002 @ 17:31:
Weet je wat eng is, als je een "quote" van jezelf leest en er staat onder "Proud member of Noizy Cows!"... hehe, ik dacht eerst Wie heeft mijn acount gehackedtotdat ik ff goed ging kijken.
BTW, thnx voor je counter
Als iedereen m nou eens per dag bijwerkt (liefst aan t eind van de dag...) dan houden we een mooi overzicht...
edit:
mmm, ik kom niet eens in de buurt van Lunatic...
mmm, ik kom niet eens in de buurt van Lunatic...
[ Voor 0% gewijzigd door My op 28-08-2002 22:21 . Reden: gewoon edit... ]
NeeeeeeLuNaTiC schreef op 28 augustus 2002 @ 20:44:
[...]
achja het was van korte duur zullen we maar zeggen
ikke_DPC_Scorpion schreef op 28 augustus 2002 @ 20:49:
totaal nu 600k dus
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
tja kom ik daar maar met mijn 43k, ik voel me nu net zo'n groentje
ach joh ik heb er ook pas 120k. gewoon door raggen en je komt er wel. een rapportje hier een uurtje fraggen daar. Nog een rapportje erbij. als je zo bezig bent gaat het hard
Ik doe ook wel een geweldig bod..
b.t.w. ik heb de manier, hang een keyboard met een oud pc'tje op plekken waar veel mensen komen, en zet er een kaartje bij "niet aanzitten, en vooral niet op veel knoppen (tegelijk) drukken."
b.t.w. ik heb de manier, hang een keyboard met een oud pc'tje op plekken waar veel mensen komen, en zet er een kaartje bij "niet aanzitten, en vooral niet op veel knoppen (tegelijk) drukken."
m.m schreef op 28 augustus 2002 @ 22:26:
[...]
ikkeal moet ik zeggen dat ik nog een meevallertje van 450k had van een pc waar 3 maanden lang zonder internetconnectie pulse heeft lopen draaien
totaal nu 600k dus
das niet eerlijk
heb dit in een paar daagies bij elkaar zitten typen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En heb je nu last van RSI?LuNaTiC schreef op 28 augustus 2002 @ 22:49:
[...]
das niet eerlijk
heb dit in een paar daagies bij elkaar zitten typen
Ook de nieuwe Poll op de MF counter van Duke is weer fantastisch
HODL
Verwijderd
Yep, Scorpion, dit is duidelijk natuurlijk.......nu nog wat meer mensen die ook de fun zien van dit project !!_DPC_Scorpion schreef op 28 augustus 2002 @ 20:30:
Wacht maar Cof.. er komt wat moois aan
edit:
te sloom
mensen. jullie strafen gewoon te weinig: weet je hoeveel keys dat oplevert. Een avondje proggen gaat ook goed. Of begin een dagboek te ,maken (blog of zo).
Verwijderd
Euh... ga met je hoofd op je keyboard liggen slapen

als jullie willen zijn hier ook foto's van
als jullie willen zijn hier ook foto's van
Ik heb besloten te stoppen met pulse. Het is te gemakkelijke te faken, waardoor de gehele 'wedstrijd' er af is.
tuurlijk kun je makkelijk faken, maar er wordt wel redelijk op gelet en je mag ook niet boven de 8/keys per sec met de meeste truuks die jij me gisteren liet zijn kom je dara dik bovenuit
we zijn iig erg blij met je inzet voor de counter en hopen dat je voor de lol toch nog zo eerlijk mogelijk meedoet en misschien dat de nieuwe client soelaas (oplossing/vebetering) biedt
BTW:
Total saved: 2.290.933
we zijn iig erg blij met je inzet voor de counter en hopen dat je voor de lol toch nog zo eerlijk mogelijk meedoet en misschien dat de nieuwe client soelaas (oplossing/vebetering) biedt
BTW:
hoe the hell kom je op zo'n aantal???!!!_DPC_Scorpion schreef op 29 augustus 2002 @ 11:00:
tuurlijk kun je makkelijk faken, maar er wordt wel redelijk op gelet en je mag ook niet boven de 8/keys per sec met de meeste truuks die jij me gisteren liet zijn kom je dara dik bovenuit
BTW:
¯\_(ツ)_/¯
DukeBox schreef op 28 augustus 2002 @ 20:29:
Goed, hij's af..
ooow totaal van allemaal, ik dacht van één persoon
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
En als je nu es een oude pc neemt, Word of zo deropzet, en een boek op je toetsenbord legt, dagen aan een stuk?
Kom je toch aan een lekker aantal, of pakt dit niet?
Kom je toch aan een lekker aantal, of pakt dit niet?
dikkie knoppen vasthouden werkt niet
hm ik zal ook zo af en toe die MF counter maar updaten, net ff 110k toegevoegd, plek 7
Inderdaad, ik heb net ff in 20 seconden iets gemaakt, waardoor je het simpel kan faken...DukeBox schreef op 29 augustus 2002 @ 10:39:
Ik heb besloten te stoppen met pulse. Het is te gemakkelijke te faken, waardoor de gehele 'wedstrijd' er af is.
Maar goed, ik ga door en hoop dat de nieuwe client er beter tegen bestand is (wat ik me afvraag, want volgens mij blijft mijn probeersel gewoon werken)
Alle DC (dat is dit niet maarja, kweet niet hoe ik t anders moet noemen weer n paar tekens) projecten zijn te faken, makkelijk of moeilijk. Iedereen weet ook dat als je gaat faken de stats niet meer eerlijk zijn en er, voor degene die gewoon eerlijk meedoen, er geen ene reet meer aan is. Dus is de regel gewoon heel duidelijk: niet faken!!!ParaNoiMia schreef op 29 augustus 2002 @ 15:20:
[...]
Inderdaad, ik heb net ff in 20 seconden iets gemaakt, waardoor je het simpel kan faken...
Maar goed, ik ga door en hoop dat de nieuwe client er beter tegen bestand is (wat ik me afvraag, want volgens mij blijft mijn probeersel gewoon werken)
Op de Doplhin page staat ook n pagina waar mensen worden verdacht van valsspelen, er wordt cker wel controle naar gedaan... Maarja niet iedereen is natuurlijk makkelijk te controleren etc etc...
Total saved: 2.600.137
************************* update *************************YoMaN schreef op 28 augustus 2002 @ 15:13:
***** update *****
Teams:
Landen:
Teams:
77.000.000 keys / 567 personen = 135802 keys per persoon
135802 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,2 dagen
Landen:
43.000.000 keys / 1912 personen = 22490 keys per persoon
22490 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,00 dagen
Het team AF (Alliance Francophone) heeft er weer 1 user bij, maar dat zijn er niet genoeg om verschil te maken in het aantal dagen tot we ze inhalen. Verder is het verschil in keys tussen AF en DPC niet verandert. We hebben er allebij evenveel bij gekregen. Dit betekend dus ook dat het aantal dagen tot inhalen helemaal niet veranderd is.
Tussen NL (Nederland
En deze keer heb ik er ook de total keycount bijgezet. Tis al een mooi getal.
Verwijderd
Ik moet overigens wel lachen om de actualiteit van de Pulse-site zelf. Het laatste project-nieuws komt van 10 april.....eeeeh...
Verwijderd
Over userstats gesproken, ik kwam dit tegen:
Last 7 days with activity
Date Keys
Wednesday (28th) 2,676
Tuesday (27th) 300,135
Monday (26th) 739,580
Sunday (25th) 646,435
Saturday (24th) 802,186
Friday (23rd) 866,169
Thursday (22nd) 600,005
Leuk detail: het is een member van l'Alliance Francophone !!
Check zelf maar uit : http://project-dolphin.ne...nfo&an=Slix&uid=9167#info
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?? Als ik me netjes aan de regels hou, kom ik per dag aan niet meer dan 10.000 strokes. En dat is dan prive, niet op werk !!
[edit]
Als ik daar de truuk op loslaat, betekent dat dat deze gebruiker per seconde 8 aanslagen heeft gedurende 24 uur per dag !!
Over cheaten gesproken !! Werk je met een script, dan zit je op max 691.200 aanslagen per 24 uur !!
[/einde edit]
Date Keys
Wednesday (28th) 2,676
Tuesday (27th) 300,135
Monday (26th) 739,580
Sunday (25th) 646,435
Saturday (24th) 802,186
Friday (23rd) 866,169
Thursday (22nd) 600,005
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?? Als ik me netjes aan de regels hou, kom ik per dag aan niet meer dan 10.000 strokes. En dat is dan prive, niet op werk !!
[edit]
Als ik daar de truuk op loslaat, betekent dat dat deze gebruiker per seconde 8 aanslagen heeft gedurende 24 uur per dag !!
Over cheaten gesproken !! Werk je met een script, dan zit je op max 691.200 aanslagen per 24 uur !!
[/einde edit]
leg gewoon een fibo (met een flinke accu) op je toetsenplank_DPC_Scorpion schreef op 29 augustus 2002 @ 13:25:
dikkie knoppen vasthouden werkt niet
700k kan idd al niet meer, laat staan 800k+
die fransman is aan u cheatuh
die fransman is aan u cheatuh
¯\_(ツ)_/¯
geef hem aan en de fransen staan weer zo goed als op nul
800.000 tering en dan geen rsi hebben. wat een mazzel hebbie dan.
800.000 tering en dan geen rsi hebben. wat een mazzel hebbie dan.
Als je cheaters wil melden dan moet je dat doen in het "Cheaters / Smashers"-deel van zn forum.
Dit hoeft geen cheaten te zijn, ik hoef alleen maar te denken aan mijn eigen situatie... Ik heb ook op meerdere pc's een client geïnstalleerd en daardoor meer keys als dat ik had met 1 pc (d0h) stel... hij heeft een stuk of 5 client op n pc waar van die tiepgeiten op zitten (zo ook bij het bedrijf waar ik regelmatig werk) dan is het helemaal niet zo gek om zo'n score te hebben...Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 17:02:
Over userstats gesproken, ik kwam dit tegen:
Date Keys
Wednesday (28th) 2,676
Tuesday (27th) 300,135
Monday (26th) 739,580
Sunday (25th) 646,435
Saturday (24th) 802,186
Friday (23rd) 866,169
Thursday (22nd) 600,005
[edit]
[/einde edit]
Als hij een cheater was dat had Nirgle dit denk ik allang gemerkt, het is duidelijk dat 800K+ niet kan met 8 aanslagen/sec, misschien heeft hij een speciale afspraak met Nirgle gehad (net zoeen als wij ongeveer met de MF®)
Dat denk ik ervan... + natuurlijk weer lkkr veel keys
Total saved: 2.695.689
Verwijderd
Het is natuurlijk een mogelijkheid, maar het is wel bijzonder verdacht ! Je kunt natuurlijk gelijk hebben, maar op 1 of andere manier ruik in onraadDit hoeft geen cheaten te zijn, ik hoef alleen maar te denken aan mijn eigen situatie... Ik heb ook op meerdere pc's een client geïnstalleerd en daardoor meer keys als dat ik had met 1 pc (d0h) stel... hij heeft een stuk of 5 client op n pc waar van die tiepgeiten op zitten (zo ook bij het bedrijf waar ik regelmatig werk) dan is het helemaal niet zo gek om zo'n score te hebben...
Als hij een cheater was dat had Nirgle dit denk ik allang gemerkt, het is duidelijk dat 800K+ niet kan met 8 aanslagen/sec, misschien heeft hij een speciale afspraak met Nirgle gehad (net zoeen als wij ongeveer met de MF®)
maarreeeh je kan dus onder 1 account meerdere clients over meerdere PC's draaien
want dan installeer ik er ook eentje boven onder mijn account, mn zusje en broertje hebben de laatste tijd ook internet (chatten vooral) ontdekt... is altijd mooi meegenomen
Als dat zo is instaleer ik het ook overal in het netwerk..LuNaTiC schreef op 29 augustus 2002 @ 23:43:
maarreeeh je kan dus onder 1 account meerdere clients over meerdere PC's draaienwant dan installeer ik er ook eentje boven onder mijn account, mn zusje en broertje hebben de laatste tijd ook internet (chatten vooral) ontdekt... is altijd mooi meegenomen
yep... zelfs op een pc *zonder* internet is het mij gelukt
Zeer simpel zelfs: map van Pulse kopieëren naar doel-pc. klaar.
Wel pulse uit en aanzetten, en standaard op handmatig pulsen zetten.
Zeer simpel zelfs: map van Pulse kopieëren naar doel-pc. klaar.
Wel pulse uit en aanzetten, en standaard op handmatig pulsen zetten.
In welk bestand staan het aantal toetsaanslagen dan
Verwijderd
Ik weet niet of het hier nog van toepassing is maar ik heb de afgelopen uurtjes niet stilgezeten en een handleiding getyped
. Deze is te vinden op http://www.hieverybody.ne...x.php?s=&act=ST&f=17&t=31 .
Hij is voor verbetering vatbaar en zal dus ook nog wel verbeterd gaan worden, en ja hij mag overgenomen worden maar zet er dan wel graag de bron bij.
Hij is voor verbetering vatbaar en zal dus ook nog wel verbeterd gaan worden, en ja hij mag overgenomen worden maar zet er dan wel graag de bron bij.
WOW
Spaarstand:
3.768.016
srooda kun jij stats maken? voor als we strax gaan flushen zodat we een soort hitparade kunnen maken? ..... THNX !!
Spaarstand:
3.768.016
srooda kun jij stats maken? voor als we strax gaan flushen zodat we een soort hitparade kunnen maken? ..... THNX !!
Verwijderd
Je manual ziet er handig en duidelijk uit. Vooral voor beginners een handige handleiding !!Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:05:
Ik weet niet of het hier nog van toepassing is maar ik heb de afgelopen uurtjes niet stilgezeten en een handleiding getyped. Deze is te vinden op http://www.hieverybody.ne...x.php?s=&act=ST&f=17&t=31 .
************************* update *************************YoMaN schreef op 29 augustus 2002 @ 16:44:
[...]
***************** update ******************
Teams:
77.000.000 keys / 567 personen = 135802 keys per persoon
135802 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,2 dagen
Landen:
43.000.000 keys / 1912 personen = 22490 keys per persoon
22490 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,00 dagen
Teams:
78.000.000 keys / 569 personen = 137082 keys per persoon
137082 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,4 dagen
Landen:
44.000.000 keys / 1921 personen = 224904keys per persoon
22904 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,16 dagen
Total saved: 3.812.518
We zijn gewoon veel te goed voor de fransen. We zijn nu als Team en als Land uitgelopen op ze. Ik vraag me af hoever we voor komen te staan als we de MF hebben gehad.
De MF-counter staat inmiddels ruim 1,2 miljoen keys verder dan gisteren. Ennuh niet vergeten om jouw aantal gespaarde keys een keer up te daten.
Zo heb ik het dus ook gedaan, maar met de huidige client moet je oppassen dat je niet boven de 8 aanslagen per seconde zit... (er wordt namelijk gerekend vanaf je vorige pulse...) Dus als je eerste je eigen pc doet (per example) 200K en na 10 min die van je broertje 100K en weer 10 min later die van je zusje 150K, dan gaan ze misschien wel denken dat je cheat... wat niet de bedoeling is natuurlijk.LuNaTiC schreef op 29 augustus 2002 @ 23:43:
maarreeeh je kan dus onder 1 account meerdere clients over meerdere PC's draaienwant dan installeer ik er ook eentje boven onder mijn account, mn zusje en broertje hebben de laatste tijd ook internet (chatten vooral) ontdekt... is altijd mooi meegenomen
Dit zou verholpen moeten zijn met de nieuwe versie, waar we waarschijnlijk binnenkort de beta van zullen ontvangen.
BTW, lekker totaaltje
KUTTTT 62k geflushed per ongeluk
¯\_(ツ)_/¯
Client nieuws
Private Alpha kan elk moment uitkomen
Private Alpha kan elk moment uitkomen
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Vraagje:

Moet je eens ff kijken naar m'n pulse... (rechtsonderin) Het normale icoontje is een soort vage P, met een lusje, (oid) maar dit ziet er nog vager uit?
Iemand dit ook wel eens gehad? Ik denk zelf dat het temaken heeft met de snelheid van de aanslagen, dat als er meer dan 8 aanslagen per sec zijn dat je dit krijgt...
Tis eigenlijk ook alleen maar nadat ik een spelletje Counter-Strike heb gespeeld, en daarvoor moet je aardig snel op die knoppen rossen...
Ik wilde het ff cker weten, dus iemand die dit weet?
Nog geen 4M op de spaarstand?

Moet je eens ff kijken naar m'n pulse... (rechtsonderin) Het normale icoontje is een soort vage P, met een lusje, (oid) maar dit ziet er nog vager uit?
Iemand dit ook wel eens gehad? Ik denk zelf dat het temaken heeft met de snelheid van de aanslagen, dat als er meer dan 8 aanslagen per sec zijn dat je dit krijgt...
Tis eigenlijk ook alleen maar nadat ik een spelletje Counter-Strike heb gespeeld, en daarvoor moet je aardig snel op die knoppen rossen...
Ik wilde het ff cker weten, dus iemand die dit weet?
Nog geen 4M op de spaarstand?
Is eigenlijk het icoontje dat je krijgt tijdens het indrukken van een knop. Blijft ie bij mij ook wel eens op staan terwijl ik geen knop ingedrukt houdt. Ik weet eigenlijk niet waarom en ik heb er nog geen schade aan ondervonden. Als je een knop indrukt gaat het weer weg.
Dit topic is gesloten.
![]()