Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
User accounts are for individuals only. Only one person is permitted to use an account to count his or her keystrokes. The server uses an algorithm to make an educated guess as to whether or not a user is participating legitimately, based currently on overall typing speed. If you wish to count how many keystrokes more than one person types, you must create a team and sign up individual accounts to that team. Failure to do so will usually result in your account being red-flagged and having a lower precedence in rank calculations.
Had ik niet ergens gehoord dat dit in de nieuwe versie van de client verholpen zou zijn...
In de gequotte stukjes van irc-conversaties met Nirgle, zegt Nirgle zelf ook niets hierover...
Maarja, iig allemaal oppassen dat je niet als cheater wordt gezien...
Verwijderd
Handig en duidelijk idd...Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:05:
Ik weet niet of het hier nog van toepassing is maar ik heb de afgelopen uurtjes niet stilgezeten en een handleiding getyped. Deze is te vinden op http://www.hieverybody.ne...x.php?s=&act=ST&f=17&t=31 .
Hij is voor verbetering vatbaar en zal dus ook nog wel verbeterd gaan worden, en ja hij mag overgenomen worden maar zet er dan wel graag de bron bij.
Wel een beetje kort
Dus het typen daarvan was niet echt een zware bijdrage aan onze spaarstand
Nog een 'hoe krijg ik zoveel mogelijk keyhits'-tip: zorg dat je handig wordt met toetsencombinaties enzo, dat telt allemaal mee (kopiëren ctrl+c bijvoorbeeld ipv met de muis)... de functietoetsen tellen wel niet mee, maar de c wel en dat is er weer een... bovendien ook sneller dan met de muis naar de menubalk gaan en daar copy selecteren. En persoonlijk vind ik selecteren in een programma als Word met toetsen handiger dan met de muis (als ik de muis ga gebruiken, dan gaat Word proberen slim te zijn en teveel selecteren).
/me heeft er inmiddels ook ruim 182K staan en gaat f de spaarpotmeter updaten
Typ, typ, typ, typ, typ.... en nu mag ik er 205K van maken
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Echt zo'n onzinpost dit maarja, schiet wel weer n klein btje op in de keystrokes
Kheb me zusje ff een lomp verhaaltje laten typen, huppah weer 2,5K erbij, moet ze maar vaker doen
4.328.432
't gaat eigenlijk nog niet echt geweldig, wel? Ik had op z'n minst zo'n 50 miljoen verwacht. Als 't zo doorgaat komen we misschien op de 25 mln uit, maar dat noem ik nou niet echt een genadeklap.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Misschien is dit een te lang draadje en heeft niemand zin om te kijken waar die pagina, die jij net noemt, te vinden is... Of dat er bijna niemand spaart, ik bedoel we heben 600 leden en er staan er nog geen 40 op de spaar-pot-site...
Eeeeh een frontpage notatie is al eens genoemd geloof ik, maar nog niet uitgevoerd...
Iemand zin om dat voor elkaar te maken?
En voor de rest... vertel zo veel mogelijk mensen die meedoen met DPC-Dolphin om hun standen te sparen en in te vullen op de spaar-pot-site...
We kunnen er wel een wereldrecordpoging van maken, dan krijgen we ook publiciteit.
(is dit een grap of niet?)
KUTTTTTTTT 70K geflushed.. ik wordt zo ziek van dat icoontje in m'n taskbar...
Vanaf plaats 10 naar 19
[ Voor 0% gewijzigd door My op 31-08-2002 17:18 . Reden: grmbl ]
Verwijderd
Wat die publiciteitsstunt betreft: Bel gewoon de Telegraaf
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Nu wel weer
4.280.000
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Stel je firewall zo in dat pulse niet het internet op kan.
of te wel blokkeer pulse in je firewall.
Heb ik ook gedaan dan kan hij nooit zomaar gaan flushen, of als je dan op het icontje klikt gebeurd er ook niks.
[ Voor 0% gewijzigd door MM op 31-08-2002 22:58 . Reden: plaatje gefixt ]
Verwijderd
Hmz.... gloof niet dat dit heel duidelijk opgeschreven is, maar ja.
[off-topic]Heb een T.net Karma van precies 100 en ben gepromoveerd tot Tweakeroid!!!! :9~[/off-topic]
Waarom zo pessimistisch?
Het gaat tot nog toe geweldig, alleen weten iets te weinig mensen van deze MF af... Ook de spaar-pot-site is niet megabekend ofzo...
Misschien kan iemand zich tot een frontpage-poster wagen...
Is die al aangesteld voor Dolphin?
FF n duidelijk verhaaltje maken enzo, kan vast wel iemand, en leverd uiteraar weer keys op!
lijkt me handiger om dat bij release 1.0 te doen. die client schijnt makkelijker te werken enzoMy schreef op 01 september 2002 @ 14:25:
[...]
Waarom zo pessimistisch?
Het gaat tot nog toe geweldig, alleen weten iets te weinig mensen van deze MF af... Ook de spaar-pot-site is niet megabekend ofzo...
Misschien kan iemand zich tot een frontpage-poster wagen...
Is die al aangesteld voor Dolphin?
FF n duidelijk verhaaltje maken enzo, kan vast wel iemand, en leverd uiteraar weer keys op!
Dat kan natuurlijk ook...GeniusDex schreef op 01 september 2002 @ 14:30:
[...]
lijkt me handiger om dat bij release 1.0 te doen. die client schijnt makkelijker te werken enzo
Al wat van Nirgle gehoord wnneer die uit is? Wel voor onze datum hè
Maar dan moeten we natuurlijk wel iemand hebben die daar n btje zin en tijd voor heeft enzo...
************************* update *************************YoMaN schreef op 30 augustus 2002 @ 14:42:
[...]
*************** update ***************
Teams:
78.000.000 keys / 569 personen = 137082 keys per persoon
137082 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,4 dagen
Landen:
44.000.000 keys / 1921 personen = 224904 keys per persoon
22904 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,16 dagen
Total saved: 3.812.518
Teams:
78.000.000 keys / 571 personen = 136602 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,3 dagen
Landen:
48.000.000 keys / 1970 personen = 24365 keys per persoon
24365 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,75 dagen
Total saved: 4.470.658
En weer lopen we uit. Niet meer perongeluk pulsen he.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
DutchPowerCowsjonggoud.nl schreef op 01 september 2002 @ 17:15:
Bij welk team moet ik me aansluiten (ben een Noob)
Ik heb me ook net aangemeld bij PD, heb al 550 keys
Wanneer is die dan geplanned ongeveer? als de fransen DPC inhalen hoor ik (sorry niet alle 400 replies gelezen) maar iemand een tijdsindicatie?
De 1e post lezen is ook een kunst
lijkt me wel lachuh als ie fransen een dag later kijken uit gelopen tot 100 miljoen in een keer.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[statsgeil]
Misschien idtje om ook de tussenstand tussen ons en de Amerikanen te tonen?
[/statsgeil]
Lijkt me niet zo'n goed id:cybermans schreef op 01 september 2002 @ 17:24:
zullen we flushen als we 50 miljoen keys hebben gespaard ofzo
lijkt me wel lachuh als ie fransen een dag later kijken uit gelopen tot 100 miljoen in een keer.
1. We hebben al tig keer gezegt dat de flush op 17 sept wordt gehouden...
2. Waarschijnlijk moeten we dan heeeel lang sparen, en er gebeuren nogal wat ongelukjes met dat pulseprogje...
#StopBurningStuff
Verwijderd
misschien wat laat ofzo ja, maar alle beetjes helpen he.
Mja, zo'n GoT Junk als ik typt toch nog op zich wel genoeg op een dag. Ik spaar mee.
Verwijderd
eventjes je muis boven het icoon van Pulse houden, dan zie je "xx keystrokes since last pulse"_WgV_ schreef op 01 september 2002 @ 18:43:
Hoe kan ik zelf zien hoeveel keystrokes ik heb?
Ja ik zette net me pc weer aan en wilde msn aanmelden, toen ging dus me cursor erover... En toen zag ik het zelf alVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 18:55:
[...]
eventjes je muis boven het icoon van Pulse houden, dan zie je "xx keystrokes since last pulse"
Inderdaad ik heb me aangemeld door topic in HK
#StopBurningStuff
¯\_(ツ)_/¯
houd hier ff je spaarstand bij: http://pulse.qik.nl/index.php
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Ben net weer met school begonnen, en ik heb me voorgenomen om vet veel thuis te gaan doen, en nu doe ik het tenminste ergens voor men school, nl. vet veel punten scoren met project dolphin, dan roeleer ik toch nog ergens in hé
Dat html is trouwens ook wel mooi voor pulse, ik snap er namelijk geen drol van dus ik moet vet veel verbeteren enzo, dat wil ook wel
Maargoed, gelukkig heb ik nu weer wat puntjes erbij door dit zwaar loze verhaaltje te typen maar voodat ik dit post, selecteer ik alles en druk ik op ctrl-c omdat anders misschien mijn loze verhaaltje van deze wereld verdwijnt omdat got wel errug brak is de laatste tijd, dus dan ga ik daar nu maar eens op drukken (ohja en om het bericht te posten druk ik uiteraard alt-s, men muis aanraken kost veel te veel moeite
Gewoon opnieuw tiepen. is meer keysVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:31:
Maargoed, gelukkig heb ik nu weer wat puntjes erbij door dit zwaar loze verhaaltje te typen maar voodat ik dit post, selecteer ik alles en druk ik op ctrl-c omdat anders misschien mijn loze verhaaltje van deze wereld verdwijnt omdat got wel errug brak is de laatste tijd, dus dan ga ik daar nu maar eens op drukken (ohja en om het bericht te posten druk ik uiteraard alt-s, men muis aanraken kost veel te veel moeite).
Misschien ff iedereen die bij ons team zit een mailtje sturen zodat ze weer op de hoogte zijn ?
Als iedereen mee gaat doen dan is de 'verassing' ok niet zo groot. We lijken nu nog gewoon door te pulsen namelijk.Lawtje.com schreef op 02 september 2002 @ 16:15:
Hmmm ff geen zin om dat hele draad weer te gaan lezen, maar waarom doen er maar 50+ mensen mee aan de megaflush terwijl we 500 leden hebben die meedoen aan project dolphin ? Nu kan iemand weer een lekker lang antwoord tikken![]()
Misschien ff iedereen die bij ons team zit een mailtje sturen zodat ze weer op de hoogte zijn ?
En ik zelf heb bewust gekozen niet mee te doen. Waarschijnlijk mag ik ook private alpha voor de nieuwe client testen, en die ondersteund nog geen .bin converter, dus moet ik dan toch flushe...
Hmmm ok.... maar wat nou als er een nieuwe versie voor 17 sept. (17 was et tog?) komt en we de pulses neit kunnen converten ? Sux wel een beetjeGeniusDex schreef op 02 september 2002 @ 17:18:
[...]
Als iedereen mee gaat doen dan is de 'verassing' ok niet zo groot. We lijken nu nog gewoon door te pulsen namelijk.
En ik zelf heb bewust gekozen niet mee te doen. Waarschijnlijk mag ik ook private alpha voor de nieuwe client testen, en die ondersteund nog geen .bin converter, dus moet ik dan toch flushe...
Verwijderd
Laten we dan maar een zo lang mogelijke lijst maken met dingen hoe je veel tiept en hoe je dan veeeeeeeeeeeeeeeel punten erbij krijgt.
1. tiep bijvoorbeeld kjsdkfhasdfklahsfljkahsfkhalfkahlkjhalksjdhfklajshf <-zoiets dan krijg je in een seconde punten erbij.
2 Zet je MSN aan en begin veel mensen in een keer uit te schelden voor ik weet niet wat. Scheld dan het liefst in zo lang mogelijke woorden.
3. tiep expres vout zodat(backspace) je het kan verbeteren, alle tekens tellen namelijk mee hoor!!!!!!!!!!!
4. Zoek zo veel mogelijk kanalen die je intereseren op met je IRC client op quakenet.org en maak wat vrienden en ga een boeiend gesprek aan...
(plaats je eigen tips)
Eh eh! Dat mag niet! Dat valt onder het kopje 'cheaten'! Dat is dus heel erg stout!Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 18:04:
Ik tiep dit nutteloze antwoord zodat we er weer wat punten bijkrijgen.
Laten we dan maar een zo lang mogelijke lijst maken met dingen hoe je veel tiept en hoe je dan veeeeeeeeeeeeeeeel punten erbij krijgt.
1. tiep bijvoorbeeld kjsdkfhasdfklahsfljkahsfkhalfkahlkjhalksjdhfklajshf <-zoiets dan krijg je in een seconde punten erbij.
Valt trouwens wel op, nadat iemand het topic op HK heeft geopend dat er iig 20 mensen bij de spaar-pot-teller zijn bijgekomen en het gespaarde aantal ook flik is gestegen!
Total saved: 5.182.161
************************* update *************************YoMaN schreef op 01 september 2002 @ 17:05:
*************** update ***************
Teams:
78.000.000 keys / 571 personen = 136602 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,3 dagen
Landen:
48.000.000 keys / 1970 personen = 24365 keys per persoon
24365 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,75 dagen
Total saved: 4.470.658
Teams:
79.000.000 keys / 571 personen = 138354 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,7 dagen
Nederland - Frankrijk:
79.000.000 keys / 1978 personen = 39939 keys per persoon
39939 keys per persoon / 2500 keys per dag = 16,0 dagen
Amerika - Nederland.
908.000.000 keys / 2412 personen = 376451 keys per persoon
376451 keys per persoon / 5000 keys per dag = 75,3 dagen
Na de flush:
903.000.000 keys / 2412 personen = 374378 keys per persoon
374378 keys per persoon / 5000 keys per dag = 74.9 dagen
Total saved: 5.193.081
Hèèèèèèèèèèè, hoe kan dat nou.
Het is in iedergeval niet iemand van DPC wat de stijging is alleen bij Nederland. Bij DPC is er maar 1 miljoen bijgekomen. Verder hebben ze er voor het eerst geen leden erbijgekregen. Dit betekend dat we weer uitlopen op AF.
We zijn met te weinig. Roep al je vrienden op om mee te megaflushen. Op deze manier blijven we uitlopen. Tis wel leuk als we straks flushen. Maar het is leuker als ze bij AF denken dat ze ons voorbijgaan.
Ennuh:
Eigenlijk valt dat onder "Smashen".My schreef op 02 september 2002 @ 19:15:
[...]
Eh eh! Dat mag niet! Dat valt onder het kopje 'cheaten'! Dat is dus heel erg stout!
edit:
Valt trouwens wel op, nadat iemand het topic op HK heeft geopend dat er iig 20 mensen bij de spaar-pot-teller zijn bijgekomen en het gespaarde aantal ook flik is gestegen!
Total saved: 5.182.161
WAT? Niet voor DPC, dat gaan we als de zodemieter uitzoeken! Alstie geen team heeft (of S@N) dan moettie DPC joinen!YoMaN schreef op 02 september 2002 @ 19:23:
[...]
Hèèèèèèèèèèè, hoe kan dat nou.![]()
![]()
We zijn opeens gigantisch uitgelopen. Nederland dan. Zo'n 30 miljoen keys erbij. Wie heeft er stiekem al een megaflus gedaan?
Het is in iedergeval niet iemand van DPC wat de stijging is alleen bij Nederland en bij DPC is er maar 1 miljoen bijgekomen. Verder hebben ze er voor het eerst geen leden erbijgekregen. Dit betekend dat we weer uitlopen op AF.
We zijn met te weinig. Roep al je vrienden op om mee te megaflushen. Op deze manier blijven we uitlopen. Tis wel leuk als we straks flushen. Maar het is leuker als ze bij AF denken dat ze ons voorbijgaan.
Gaat YoMaN geen stats doen met betrekking tot Amerika?
[ Voor 0% gewijzigd door My op 02-09-2002 19:28 . Reden: krom :S ]
Ow, was dat de bedoeling. ik begreep het niet helemaal. Als jullie nog even gedult hebben staat het er zo onder.My schreef op 02 september 2002 @ 19:28:
[...]
WAT? Niet voor DPC, dat gaan we als de zodemieter uitzoeken! Alstie geen team heeft (of S@N) dan moettie DPC joinen!![]()
Gaat YoMaN geen stats doen met betrekking tot Amerika?![]()
Verwijderd
Wat is trouwens de actuele stand???? Ik sta nu dus op 2500
en de rest??
Ik doe dus gewoon niet mee omdat als jullie aan het sparen zijn er toch minder gepulsed wordt (dat kan ook gaan opvallenLawtje.com schreef op 02 september 2002 @ 16:15:
Hmmm ff geen zin om dat hele draad weer te gaan lezen, maar waarom doen er maar 50+ mensen mee aan de megaflush terwijl we 500 leden hebben die meedoen aan project dolphin?
Ik flush gewoon ongeveer 120.000 tot 190.000 toetsaanslagen per dag om DPC aan top te houden, voor de rest moet ik er niet al te veel naar omkijken vind ik
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
torren take over the worldVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 14:03:
[...]
Handig en duidelijk idd...
Wel een beetje kort
Dus het typen daarvan was niet echt een zware bijdrage aan onze spaarstand
Nog een 'hoe krijg ik zoveel mogelijk keyhits'-tip: zorg dat je handig wordt met toetsencombinaties enzo, dat telt allemaal mee (kopiëren ctrl+c bijvoorbeeld ipv met de muis)... de functietoetsen tellen wel niet mee, maar de c wel en dat is er weer een... bovendien ook sneller dan met de muis naar de menubalk gaan en daar copy selecteren. En persoonlijk vind ik selecteren in een programma als Word met toetsen handiger dan met de muis (als ik de muis ga gebruiken, dan gaat Word proberen slim te zijn en teveel selecteren).
/me heeft er inmiddels ook ruim 182K staan en gaat f de spaarpotmeter updaten
edit:
Typ, typ, typ, typ, typ.... en nu mag ik er 205K van maken
Tor, Marteltor, Paitor
Loco-Motor?marteltor schreef op 02 september 2002 @ 23:29:
[...]
torren take over the world![]()
Tor, Marteltor, Paitorwho's next
He, daar hebben we xof. Ken je nog van je B&W pagina
Verwijderd
Iets meer spaties (lege regels) invoegen wil ook nog wel es helpen. Verbetert niet alleen de leesbaarheid, vooral als het om onzinnige tekst gaat die je als je het zou oplezen gewoon zou opdreunen, maar telt ook nog es bij aan je keycounts.Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:31:
Nah dan hier maar een verhaaltje typen wat nergens over gaat, want tsja, /me gaat voor de 2,5 miljoen van mij op de megaflush.
Ben net weer met school begonnen, en ik heb me voorgenomen om vet veel thuis te gaan doen, en nu doe ik het tenminste ergens voor men school, nl. vet veel punten scoren met project dolphin, dan roeleer ik toch nog ergens in hé
Dat html is trouwens ook wel mooi voor pulse, ik snap er namelijk geen drol van dus ik moet vet veel verbeteren enzo, dat wil ook welmisschien dat ik maar een boek ga schrijven ofzo, maar iemand enig idee waar dat over moet gaan? Ik ga straks nog ff een verslag schrijven over Hardcore Resurrection, das natuurlijk ook weer goed voor men keycount, maarja ben bijna alles kwijt van die avond das wel weer een beetje jammer
Maargoed, gelukkig heb ik nu weer wat puntjes erbij door dit zwaar loze verhaaltje te typen maar voodat ik dit post, selecteer ik alles en druk ik op ctrl-c omdat anders misschien mijn loze verhaaltje van deze wereld verdwijnt omdat got wel errug brak is de laatste tijd, dus dan ga ik daar nu maar eens op drukken (ohja en om het bericht te posten druk ik uiteraard alt-s, men muis aanraken kost veel te veel moeite).
/me gaat voor zoveel mogelijk, maar is bang dat die persoonlijke 2.5M bij de MF onhaalbaar zijn.
Van de andere kant; ik type elke dag een paar K in mijn online dagboek. Daarbij beetje IRC, af en toe een beetje mail, fora en ik moet nog een minstens 15 pagina's tellend verslag aftypen zsm... en ik ben pas op p5 ofzo, dus nog veel dolfijntjes te gaan.
Verwijderd
Hehehe.... misschien moesten we behalve diemarteltor schreef op 02 september 2002 @ 23:29:
[...]
torren take over the world![]()
Tor, Marteltor, Paitorwho's next
/me ([DPC]Tor (who else?)) staat nog steeds op #6 in de MF-ranglijst, maar voelt de hete adem van Coldfusion in de nek --> Coldfusion, ga van m'n staart af!
En anders spaar ik ondertussen in het grootste geheim door en zien jullie vlak voor de MF opeens dat ik persoonlijk ook ef een MF er doorheen ga drukken
Als je het mij vraagt kan je beter met ons meesparen, waarom, hierom:Edwin84 schreef op 02 september 2002 @ 21:26:
[...]
Ik doe dus gewoon niet mee omdat als jullie aan het sparen zijn er toch minder gepulsed wordt (dat kan ook gaan opvallen).
Ik flush gewoon ongeveer 120.000 tot 190.000 toetsaanslagen per dag om DPC aan top te houden, voor de rest moet ik er niet al te veel naar omkijken vind ik.
Heel veel mensen hebben geen weet van dit forum (of ze komen er nooit), en zullen dus ook niets van deze MF afweten, aangezien jij aardig wat keys per dag doet, wordt onze spaar-pot-pagina aardig gespekt als je meedoet!
Kan je proberen Lomu te beaten, hij typt nmlk te veel
[ Voor 0% gewijzigd door My op 03-09-2002 13:52 . Reden: Had btje scheef Nederlands getypt :P ]
Verwijderd
Schrijf dan gewoon voluit: namelijk dat scheelt toch weer een aantal letters cq. (ik weet niet waar de afkorting voor staat, anders had ik em wel voluit geschreven) toetsaanslagen; je moet gewoon consequent alles typen wat je kan typen.My schreef op 03 september 2002 @ 13:47:
[...]
Kan je proberen Lomu te beaten, hij typt [b]nmlk[b] te veel![]()
Idd (ik bedoeld indeed) ik heb alle toetsen appart ingedrukt
Zoals ik al gezegd heb doe ik dat niet omdat ik daag gewoon geen tijd voor heb (iedere dag is voor mij eigenlijk een paar uur te kortMy schreef op 03 september 2002 @ 13:47:
[...]
Als je het mij vraagt kan je beter met ons meesparen, waarom, hierom:
Heel veel mensen hebben geen weet van dit forum (of ze komen er nooit), en zullen dus ook niets van deze MF afweten, aangezien jij aardig wat keys per dag doet, wordt onze spaar-pot-pagina aardig gespekt als je meedoet!
Kan je proberen Lomu te beaten, hij typt nmlk te veel![]()
Niet dat dit veel moeite kost, maar alles bij elkaar kost gewoon te veel tijd
Eerlijk gezegt denk ik dat dit draadje doorlezen langer duurt dan 1 keer per dag de spaar-pot-teller van Duke bijhouden...Edwin84 schreef op 03 september 2002 @ 15:14:
[...]
Zoals ik al gezegd heb doe ik dat niet omdat ik daag gewoon geen tijd voor heb (iedere dag is voor mij eigenlijk een paar uur te kort)
Niet dat dit veel moeite kost, maar alles bij elkaar kost gewoon te veel tijd.
Maarja, het is natuurlijk je eigen beslissing, maar ik denk dat ik wel namens meerdere kan spreken, we zouden het fijn vinden als je meedeed aan de MF©
Ik ben nu bezig deze handel te herzien:Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:05:
Ik weet niet of het hier nog van toepassing is maar ik heb de afgelopen uurtjes niet stilgezeten en een handleiding getyped. Deze is te vinden op http://www.hieverybody.ne...x.php?s=&act=ST&f=17&t=31 .
Hij is voor verbetering vatbaar en zal dus ook nog wel verbeterd gaan worden, en ja hij mag overgenomen worden maar zet er dan wel graag de bron bij.
iet wat meer DPC getint
vrij duidelijke 'how to install'
en natuurlijk de benodigde screenies
Alstie vanavond klaar is (moet alles nog naar HTML converteren) dan zal ik de link posten waar ik um neerzet
Het 'herzien' van de tekst is voor elkaar, nu nog pics schieten en van word converteren naar HTML... zucht... hoop dat ik nog HTML kan typen
[ Voor 0% gewijzigd door My op 03-09-2002 16:54 . Reden: deel 1 = af! ]
Verwijderd
Maar nu is mijn vraag of deze site gewoon nog up-to-date is ?
EDIT: Laat maar, ik zie het al... Er staat last-update achter de usersDukeBox schreef op 28 augustus 2002 @ 20:29:
Goed, hij's af..
http://dolphin.qik.nl of http://pulse.qik.nl wat jullie mooier vinden.
Oh en Scorpion is admin van de lijst
Gewoon express typo's maken = extra keysMy schreef op 03 september 2002 @ 16:11:
[...]
Ik ben nu bezig deze handel te herzien:
iet wat meer DPC getint![]()
vrij duidelijke 'how to install'
en natuurlijk de benodigde screenies
Alstie vanavond klaar is (moet alles nog naar HTML converteren) dan zal ik de link posten waar ik um neerzet
edit:
Het 'herzien' van de tekst is voor elkaar, nu nog pics schieten en van word converteren naar HTML... zucht... hoop dat ik nog HTML kan typen![]()
#StopBurningStuff
De FAQ is bijna klaarVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 19:59:
Waar kan ik de client downen?
De client is hier te downloaden
[UPDATE]
Vanavond zal de FAQ voor Dolphin nog niet klaar zijn, morgenavond wel!
De FAQ is nu naar iemand toe die um doorleest op typo's en dergelijke, morgen ros ik er nog wat lay-out doorheen en hoop ik hem af te krijgen!
Nog ff geduld mensen!
[/UPDATE]
[ Voor 0% gewijzigd door My op 03-09-2002 21:08 . Reden: update m.b.t. (met betrekking tot ;-), moet ff helemaal uittypen ja...) FAQ Dolphin ]
Verwijderd
412 replies is nu recordVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:28:
euh.... deden we niet een wedstrijd voor de laangste dpc drad ooit![]()
![]()
we staan al 2e
Verwijderd
Zie hierVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:37:
waar staat eigenlijk een overzicht van alle users? dan bedoel ik de users van alle teams.. ik zal wel scheel zijn maarja
http://project-dolphin.ne...p=look-this-team&TeamID=2
make that 18Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:58:
dan hoeven we er nog maar 20.... da's te doen.
Houdt iemand daar stats van bij ????
Vreemd zeg... terwijl we nu nog 412-384=28 moeten doen, moesten we 3 post geleden nog 8 minder doenVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:58:
dan hoeven we er nog maar 20.... da's te doen.
Houdt iemand daar stats van bij ????
Eeeeh, * My snap de grap hiervan niet
Maarja, iig is dit weer een erg vaag lomp verhaaltje, met de nodige typo's, waar natuurlijk met de pijltjes heen wordt gegaan, en met de backspace, 1 voor 1 (pardon, één voor één) zijn weggehaald.
Nu dus nog 27
Doet DukeBox nou mee of niet? Hij staat nu nr 1 (Lomu, doe daar eens wat aan
Dat maakt de totale stand: Total saved: 6.994.466
Wreed of niet?
Verwijderd
Verwijderd
Misschien wordt er in dat andere langste dpc topic ooit ook wel rustig doorgetypt... en zelfs harder dan hier (als ze dan maar wel hun dolphin-client aan hebben staanMy schreef op 03 september 2002 @ 22:39:
[...]
Vreemd zeg... terwijl we nu nog 412-384=28 moeten doen, moesten we 3 post geleden nog 8 minder doen
Eeeeh, * My snap de grap hiervan niet![]()
![]()
Maarja, iig is dit weer een erg vaag lomp verhaaltje, met de nodige typo's, waar natuurlijk met de pijltjes heen wordt gegaan, en met de backspace, 1 voor 1 (pardon, één voor één) zijn weggehaald.
Nu dus nog 27
edit:
Doet DukeBox nou mee of niet? Hij staat nu nr 1 (Lomu, doe daar eens wat aan) met ruim 1 miljoen keys
Dat maakt de totale stand: Total saved: 6.994.466
Wreed of niet?![]()
![]()
Hmz... met die plotseloze flush van Dukebox ben ik naar plaats 7 teruggedrukt
Gelukkig heeft mij mams problemen met het geluid op haar computer en moeten we nu textchatten, elke avond een uur. En er is tot december als ik weer terug in NL ben niemand die dat probleempje voor haar kan verhelpen
Ik draai nu zelf een veel leuker key counter progseltje waar je voor je zelf echt heel veel statistieken uit kunt halen (Van hoelang ben je in een programma bezig op welk tijdstip tot aan welke keys typ je vaak verkeerd etc...)
Taal fouten inbegrepen ;)
Maar geen zorgen, ik ga gewoon weer sparen, ik heb er inmiddels alweer 89
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2002 01:31 . Reden: merde !!! ]
Verwijderd
Wat ik eerder al las, is inderdaad je MSN eens lekker misbruiken en iedereen een halo'tje sturen die voorkomt in je lijst en op groen staat, een gemiddelde "MSN-Sessie" levert toch al snel weer een stroke of 1000 op. Hop hop, op naar de top.......
jaVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 01:36:
Het draadje zal wel zo lang gekomen zijn omdat mensen gestimuleerd worden om te typen, en ieder reply'tje is er weer met een x-aantal strokes ! Dan ga je maar iets onbenulligs verzinnen om toch weer te reply'en. Ik neem nu even een voorbeeld aan mezelf, woehaa !!
Wat ik eerder al las, is inderdaad je MSN eens lekker misbruiken en iedereen een halo'tje sturen die voorkomt in je lijst en op groen staat, een gemiddelde "MSN-Sessie" levert toch al snel weer een stroke of 1000 op. Hop hop, op naar de top.......
¯\_(ツ)_/¯
************************* update *************************YoMaN schreef op 02 september 2002 @ 19:23:
[...]
****************** update ******************
Teams:
79.000.000 keys / 571 personen = 138354 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,7 dagen
Nederland - Frankrijk:
79.000.000 keys / 1978 personen = 39939 keys per persoon
39939 keys per persoon / 2500 keys per dag = 16,0 dagen
Amerika - Nederland.
908.000.000 keys / 2412 personen = 376451 keys per persoon
376451 keys per persoon / 5000 keys per dag = 75,3 dagen
Na de flush:
903.000.000 keys / 2412 personen = 374378 keys per persoon
374378 keys per persoon / 5000 keys per dag = 74,.9 dagen
Verschil: 0,4 dagen
Total saved: 5.193.081
Teams:
79.000.000 keys / 572 personen = 138111 keys per persoon
138111 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,6 dagen
Nederland - Frankrijk:
73.000.000 keys / 1996 personen = 36573 keys per persoon
36573 keys per persoon / 2500 keys per dag = 14,6 dagen
Amerika - Nederland.
937.000.000 keys / 2450 personen = 382449 keys per persoon
382449 keys per persoon / 5000 keys per dag = 76,5 dagen
Na de flush:
930.000.000 keys / 2450 personen = 379592 keys per persoon
379592 keys per persoon / 5000 keys per dag = 75,9 dagen
Verschil: 0,6 dagen
Total saved: 6.827.054
De Fransen hebben op hun beurt een grotere flush gedaan. Ze lopen dan ook weer 1,4 dagen in op Nederland. Misschien gaat het ze toch nog lukken om ons in te halen voor prinsjesdag.
Ik heb er deze keer ook bijgezet wat het verschil in aantal dagen tussen ons en Amerika is voor en na de flush. Moet ik dat ook voor Frankrijk en AF doen?
Verder is er niet veel boeiends te melden. De dagen zijn nagenoeg gelijk gebleven. Alleen onze gespaarde keys zijn flink toegenomen.
Of valsspelen net als ik.
[ Voor 0% gewijzigd door DukeBox op 04-09-2002 16:45 . Reden: toevoeging ]
Dus je hebt geen miljoen keys getypt?DukeBox schreef op 04 september 2002 @ 16:44:
Of valsspelen net als ik.
Of hoe speel je vals? Want valsspelers wille we niet
Verwijderd
Kan je die bin-file van een pc die wel kan pulsen niet kopieren???
Dit topic is gesloten.
![]()