Toon posts:

MegaFlush - Project Dolphin

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 916 views sinds 30-01-2008

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

My schreef op 31 augustus 2002 @ 11:00:
Vraagje:

[afbeelding]

Moet je eens ff kijken naar m'n pulse... (rechtsonderin) Het normale icoontje is een soort vage P, met een lusje, (oid) maar dit ziet er nog vager uit?
Iemand dit ook wel eens gehad? Ik denk zelf dat het temaken heeft met de snelheid van de aanslagen, dat als er meer dan 8 aanslagen per sec zijn dat je dit krijgt...
Tis eigenlijk ook alleen maar nadat ik een spelletje Counter-Strike heb gespeeld, en daarvoor moet je aardig snel op die knoppen rossen...
Ik wilde het ff cker weten, dus iemand die dit weet? :?

Nog geen 4M op de spaarstand? :'( :+
Normale teken is een griekse PHI en dat ding wat er klein bijstaat is een PI, die knippert normaal ook als je een toets indrukt. Als je op control+alt+del drukt kan pulse nix meer uitvoeren in win98 en blijft die PI dus staan van die toetsaanslag. Sim-pel :)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Owja, nu zie ik het ook, het komt als ik n toets indruk, maar het vreemde is, hij gaat niet meer uit nadat ik CS heb gespeeld, vet vreemd... dus hij blijft staan... (die pi) Dat wilde ik vragen...

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Voor de mensen die het programma overal willen gaan installeren onder hun eigen naam, dit mag dus officieel niet!!
User accounts are for individuals only. Only one person is permitted to use an account to count his or her keystrokes. The server uses an algorithm to make an educated guess as to whether or not a user is participating legitimately, based currently on overall typing speed. If you wish to count how many keystrokes more than one person types, you must create a team and sign up individual accounts to that team. Failure to do so will usually result in your account being red-flagged and having a lower precedence in rank calculations.

• My

My

mmm, ik denk dat je alleen 'red-flagged' wordt als je met al die pc's boven de 8 keys/sec komt...

Had ik niet ergens gehoord dat dit in de nieuwe versie van de client verholpen zou zijn...
In de gequotte stukjes van irc-conversaties met Nirgle, zegt Nirgle zelf ook niets hierover...

Maarja, iig allemaal oppassen dat je niet als cheater wordt gezien...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:05:
Ik weet niet of het hier nog van toepassing is maar ik heb de afgelopen uurtjes niet stilgezeten en een handleiding getyped ;) . Deze is te vinden op http://www.hieverybody.ne...x.php?s=&act=ST&f=17&t=31 .

Hij is voor verbetering vatbaar en zal dus ook nog wel verbeterd gaan worden, en ja hij mag overgenomen worden maar zet er dan wel graag de bron bij.
Handig en duidelijk idd...
Wel een beetje kort :(
Dus het typen daarvan was niet echt een zware bijdrage aan onze spaarstand :P

Nog een 'hoe krijg ik zoveel mogelijk keyhits'-tip: zorg dat je handig wordt met toetsencombinaties enzo, dat telt allemaal mee (kopiëren ctrl+c bijvoorbeeld ipv met de muis)... de functietoetsen tellen wel niet mee, maar de c wel en dat is er weer een... bovendien ook sneller dan met de muis naar de menubalk gaan en daar copy selecteren. En persoonlijk vind ik selecteren in een programma als Word met toetsen handiger dan met de muis (als ik de muis ga gebruiken, dan gaat Word proberen slim te zijn en teveel selecteren).

/me heeft er inmiddels ook ruim 182K staan en gaat f de spaarpotmeter updaten

edit:
Typ, typ, typ, typ, typ.... en nu mag ik er 205K van maken :D

Verwijderd

Slecht voorbeeld: Je moet helemaal nix kopiëren! :P

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

al 4.300.000 !! en ik heb 299 te weinig ingevuld om het getal ff rond te maken :D

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Sorry. Zo rond is ie nu niet meer :D

• My

My

Ik zit met spanning te w88 op YoMaN, onze statsman, ik kan natuurlijk zelf ook wel dat fabriceren, maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen, en hij heeft er natuurlijk altijd wel leuk commentaar bij

Echt zo'n onzinpost dit maarja, schiet wel weer n klein btje op in de keystrokes

Kheb me zusje ff een lomp verhaaltje laten typen, huppah weer 2,5K erbij, moet ze maar vaker doen >:)

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
(jarig!)
http://pulse.qik.nl of http://dolphin.qik.nl

4.328.432

't gaat eigenlijk nog niet echt geweldig, wel? Ik had op z'n minst zo'n 50 miljoen verwacht. Als 't zo doorgaat komen we misschien op de 25 mln uit, maar dat noem ik nou niet echt een genadeklap.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• My

My

Daar heb jij volledig gelijk in...

Misschien is dit een te lang draadje en heeft niemand zin om te kijken waar die pagina, die jij net noemt, te vinden is... Of dat er bijna niemand spaart, ik bedoel we heben 600 leden en er staan er nog geen 40 op de spaar-pot-site...

Eeeeh een frontpage notatie is al eens genoemd geloof ik, maar nog niet uitgevoerd...

Iemand zin om dat voor elkaar te maken?

En voor de rest... vertel zo veel mogelijk mensen die meedoen met DPC-Dolphin om hun standen te sparen en in te vullen op de spaar-pot-site...

Verwijderd

Topicstarter
kunnen we niet een landelijke marketing stunt houden, met advertenties in kranten, journaal etc.
We kunnen er wel een wereldrecordpoging van maken, dan krijgen we ook publiciteit.
(is dit een grap of niet?)

• My

My

Doen we jongens! rinoceros heeft een dikke bankrekening en gaat dit allemaal betalen...

KUTTTTTTTT 70K geflushed.. ik wordt zo ziek van dat icoontje in m'n taskbar...

edit:
Vanaf plaats 10 naar 19 :( :r

[ Voor 0% gewijzigd door My op 31-08-2002 17:18 . Reden: grmbl ]

Verwijderd

Ik ben het ook met inquestos eens dat het wat beter moet kunnen. Valt idd beetje tegen. Komt volgens mij doordat veel DPC-Dolfijnen gewoon ieder uur pulsen. Dat verklaart ook waarom we nog steeds uitlopen in de stats.

Wat die publiciteitsstunt betreft: Bel gewoon de Telegraaf ;)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik ga niet megapulsen aangezien private alpha nog geen .bin converter heeft en ik dan zowiezo moet flushen. Als nirgle nou 's antwoord geeft.......

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• MM
  • Niet online

MM

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 16:35:
Sorry. Zo rond is ie nu niet meer :D
Nu wel weer :)

4.280.000

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij flushte daar gaan me ruim 200k. kan ik weer opnieuw beginnen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• SterBeek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 18:58
ff een tip "ik geloof dat hij al een keer genoemd is hier" maar nog maals dan maar:

Stel je firewall zo in dat pulse niet het internet op kan.
of te wel blokkeer pulse in je firewall.

Heb ik ook gedaan dan kan hij nooit zomaar gaan flushen, of als je dan op het icontje klikt gebeurd er ook niks.

• MM
  • Niet online

MM

ik dacht eerst: goh ik ga voor de 123456 score, maar ik bleek net 2 aanslagen teveel gemaakt te hebben :'( dus ik ben maar voor de wiskundige reeks 12358(1)3 gegaan:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~fransen_stefan/123583.png

[ Voor 0% gewijzigd door MM op 31-08-2002 22:58 . Reden: plaatje gefixt ]

• cybermans
goed idee vanb de firewall

Verwijderd

Topicstarter
pfffffffffff, volgus mij gaat het mislukken :(

Verwijderd

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met die MF... we hebben al over 4M gespaard en aangezien MEGA per definitie M is, zitten we dus al in de Mega.
Hmz.... gloof niet dat dit heel duidelijk opgeschreven is, maar ja.

[off-topic]Heb een T.net Karma van precies 100 en ben gepromoveerd tot Tweakeroid!!!! :9~[/off-topic]

• My

My

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 03:49:
pfffffffffff, volgus mij gaat het mislukken :(
Waarom zo pessimistisch?

Het gaat tot nog toe geweldig, alleen weten iets te weinig mensen van deze MF af... Ook de spaar-pot-site is niet megabekend ofzo...

Misschien kan iemand zich tot een frontpage-poster wagen...

Is die al aangesteld voor Dolphin?

FF n duidelijk verhaaltje maken enzo, kan vast wel iemand, en leverd uiteraar weer keys op!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

My schreef op 01 september 2002 @ 14:25:
[...]

Waarom zo pessimistisch?

Het gaat tot nog toe geweldig, alleen weten iets te weinig mensen van deze MF af... Ook de spaar-pot-site is niet megabekend ofzo...

Misschien kan iemand zich tot een frontpage-poster wagen...

Is die al aangesteld voor Dolphin?

FF n duidelijk verhaaltje maken enzo, kan vast wel iemand, en leverd uiteraar weer keys op!
lijkt me handiger om dat bij release 1.0 te doen. die client schijnt makkelijker te werken enzo :P

• My

My

GeniusDex schreef op 01 september 2002 @ 14:30:
[...]

lijkt me handiger om dat bij release 1.0 te doen. die client schijnt makkelijker te werken enzo :P
Dat kan natuurlijk ook...

Al wat van Nirgle gehoord wnneer die uit is? Wel voor onze datum hè ;)

Maar dan moeten we natuurlijk wel iemand hebben die daar n btje zin en tijd voor heeft enzo...

• inquestos
(jarig!)
AAAAAAAAAAAAH geflushed :'( -40.000 (gelukkig nog op andere pc 46k staan)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 30 augustus 2002 @ 14:42:
[...]

*************** update ***************

Teams:

78.000.000 keys / 569 personen = 137082 keys per persoon
137082 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,4 dagen

Landen:

44.000.000 keys / 1921 personen = 224904 keys per persoon
22904 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,16 dagen

Total saved: 3.812.518

************************* update *************************

Teams:

78.000.000 keys / 571 personen = 136602 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,3 dagen

Landen:

48.000.000 keys / 1970 personen = 24365 keys per persoon
24365 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,75 dagen

Total saved: 4.470.658

En weer lopen we uit. Niet meer perongeluk pulsen he. :P Zowel het land als het team hebben er members bij gekregen. Maar die typen zo weinig dat wij nog steed uitlopen met ons aantal keys.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 17-04 12:21

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Bij welk team moet ik me aansluiten (ben een Noob)

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 14:54
jonggoud.nl schreef op 01 september 2002 @ 17:15:
Bij welk team moet ik me aansluiten (ben een Noob)
DutchPowerCows :)
Ik heb me ook net aangemeld bij PD, heb al 550 keys ;) ik zal ze opsparen voor de megaflush! :)
Wanneer is die dan geplanned ongeveer? als de fransen DPC inhalen hoor ik (sorry niet alle 400 replies gelezen) maar iemand een tijdsindicatie?
De 1e post lezen is ook een kunst |:( 17 sept. dus :)

• cybermans
zullen we flushen als we 50 miljoen keys hebben gespaard ofzo
lijkt me wel lachuh als ie fransen een dag later kijken uit gelopen tot 100 miljoen in een keer.

• inquestos
(jarig!)
Das niet zo'n best idee. Niet iedereen vult het in, en degene die het invullen, doen het handmatig, er kan iets fout gaan. Bovendien weet je nooit van tevoren wanneer we 50 mln hebben, dus je kan het niet goed van tevoren afspreken, en tenslotte is 17 sep nu al lang afgesproken.

• My

My

Fijn dat we YoMaN weer in ons midden hebben :P

[statsgeil]
Misschien idtje om ook de tussenstand tussen ons en de Amerikanen te tonen? :9~ Want ja... op die fransen lopen we toch alleen maar uit... :+
[/statsgeil]
cybermans schreef op 01 september 2002 @ 17:24:
zullen we flushen als we 50 miljoen keys hebben gespaard ofzo
lijkt me wel lachuh als ie fransen een dag later kijken uit gelopen tot 100 miljoen in een keer.
Lijkt me niet zo'n goed id:

1. We hebben al tig keer gezegt dat de flush op 17 sept wordt gehouden...
2. Waarschijnlijk moeten we dan heeeel lang sparen, en er gebeuren nogal wat ongelukjes met dat pulseprogje...

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:17

_WgV_

It's a magical world!

Hoe kan ik zelf zien hoeveel keystrokes ik heb?

#StopBurningStuff

Verwijderd

/me gaat ook meesparen vanaf nu

misschien wat laat ofzo ja, maar alle beetjes helpen he. ;) En ik heb al de hele tijd voor het team zitten typen, dus...

Mja, zo'n GoT Junk als ik typt toch nog op zich wel genoeg op een dag. Ik spaar mee.

Verwijderd

_WgV_ schreef op 01 september 2002 @ 18:43:
Hoe kan ik zelf zien hoeveel keystrokes ik heb?
eventjes je muis boven het icoon van Pulse houden, dan zie je "xx keystrokes since last pulse" ;)

• MM
  • Niet online

MM

goh allemaal huiskameraars hier :) voor de dpc-only'ers met hk-access dit komt omdat ik dit topicje geopend heb :)

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 18:55:
[...]

eventjes je muis boven het icoon van Pulse houden, dan zie je "xx keystrokes since last pulse" ;)
Ja ik zette net me pc weer aan en wilde msn aanmelden, toen ging dus me cursor erover... En toen zag ik het zelf al |:( :+

edit:
Inderdaad ik heb me aangemeld door topic in HK

#StopBurningStuff

• cybermans
foutje bedankt. Had de flush datum gemist :( maar nu ik het weet ben ik het er mee eens. We gaan die rot yanken inhalen. (uhm uhm uhm uhm)

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 18-05 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

toch maar even mijn firewall aangepast om ongelukjes te voorkomen... ik wil niet nog eens dik 60k flushen...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

ik ben net gejoind bij DPC..

ik doe meer dus :P

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 10:02:
ik ben net gejoind bij DPC..

ik doe meer dus :P
houd hier ff je spaarstand bij: http://pulse.qik.nl/index.php

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Nah dan hier maar een verhaaltje typen wat nergens over gaat, want tsja, /me gaat voor de 2,5 miljoen van mij op de megaflush.
Ben net weer met school begonnen, en ik heb me voorgenomen om vet veel thuis te gaan doen, en nu doe ik het tenminste ergens voor men school, nl. vet veel punten scoren met project dolphin, dan roeleer ik toch nog ergens in hé ;)

Dat html is trouwens ook wel mooi voor pulse, ik snap er namelijk geen drol van dus ik moet vet veel verbeteren enzo, dat wil ook wel :) misschien dat ik maar een boek ga schrijven ofzo, maar iemand enig idee waar dat over moet gaan? Ik ga straks nog ff een verslag schrijven over Hardcore Resurrection, das natuurlijk ook weer goed voor men keycount, maarja ben bijna alles kwijt van die avond das wel weer een beetje jammer :'(

Maargoed, gelukkig heb ik nu weer wat puntjes erbij door dit zwaar loze verhaaltje te typen maar voodat ik dit post, selecteer ik alles en druk ik op ctrl-c omdat anders misschien mijn loze verhaaltje van deze wereld verdwijnt omdat got wel errug brak is de laatste tijd, dus dan ga ik daar nu maar eens op drukken (ohja en om het bericht te posten druk ik uiteraard alt-s, men muis aanraken kost veel te veel moeite :D).

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:31:
Maargoed, gelukkig heb ik nu weer wat puntjes erbij door dit zwaar loze verhaaltje te typen maar voodat ik dit post, selecteer ik alles en druk ik op ctrl-c omdat anders misschien mijn loze verhaaltje van deze wereld verdwijnt omdat got wel errug brak is de laatste tijd, dus dan ga ik daar nu maar eens op drukken (ohja en om het bericht te posten druk ik uiteraard alt-s, men muis aanraken kost veel te veel moeite :D).
Gewoon opnieuw tiepen. is meer keys :P

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 21:11
Hmmm ff geen zin om dat hele draad weer te gaan lezen, maar waarom doen er maar 50+ mensen mee aan de megaflush terwijl we 500 leden hebben die meedoen aan project dolphin ? Nu kan iemand weer een lekker lang antwoord tikken :)

Misschien ff iedereen die bij ons team zit een mailtje sturen zodat ze weer op de hoogte zijn ?

Verwijderd

code:
1
2
Pos  Team-/Username Saved   Last updated 
1.   Lomu           904.232 02-09-2002

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Lawtje.com schreef op 02 september 2002 @ 16:15:
Hmmm ff geen zin om dat hele draad weer te gaan lezen, maar waarom doen er maar 50+ mensen mee aan de megaflush terwijl we 500 leden hebben die meedoen aan project dolphin ? Nu kan iemand weer een lekker lang antwoord tikken :)

Misschien ff iedereen die bij ons team zit een mailtje sturen zodat ze weer op de hoogte zijn ?
Als iedereen mee gaat doen dan is de 'verassing' ok niet zo groot. We lijken nu nog gewoon door te pulsen namelijk.
En ik zelf heb bewust gekozen niet mee te doen. Waarschijnlijk mag ik ook private alpha voor de nieuwe client testen, en die ondersteund nog geen .bin converter, dus moet ik dan toch flushe...

Verwijderd

Topicstarter
xnap ut al |:(

• lawtshjj
GeniusDex schreef op 02 september 2002 @ 17:18:
[...]

Als iedereen mee gaat doen dan is de 'verassing' ok niet zo groot. We lijken nu nog gewoon door te pulsen namelijk.
En ik zelf heb bewust gekozen niet mee te doen. Waarschijnlijk mag ik ook private alpha voor de nieuwe client testen, en die ondersteund nog geen .bin converter, dus moet ik dan toch flushe...
Hmmm ok.... maar wat nou als er een nieuwe versie voor 17 sept. (17 was et tog?) komt en we de pulses neit kunnen converten ? Sux wel een beetje

Verwijderd

Ik tiep dit nutteloze antwoord zodat we er weer wat punten bijkrijgen.
Laten we dan maar een zo lang mogelijke lijst maken met dingen hoe je veel tiept en hoe je dan veeeeeeeeeeeeeeeel punten erbij krijgt.
1. tiep bijvoorbeeld kjsdkfhasdfklahsfljkahsfkhalfkahlkjhalksjdhfklajshf <-zoiets dan krijg je in een seconde punten erbij.
2 Zet je MSN aan en begin veel mensen in een keer uit te schelden voor ik weet niet wat. Scheld dan het liefst in zo lang mogelijke woorden.
3. tiep expres vout zodat(backspace) je het kan verbeteren, alle tekens tellen namelijk mee hoor!!!!!!!!!!!
4. Zoek zo veel mogelijk kanalen die je intereseren op met je IRC client op quakenet.org en maak wat vrienden en ga een boeiend gesprek aan...
(plaats je eigen tips)

• lawtshjj
Je kan natuurlijk ook alle boekverslagen, werkstukken enzo voor je hele klas maken :D

• My

My

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 18:04:
Ik tiep dit nutteloze antwoord zodat we er weer wat punten bijkrijgen.
Laten we dan maar een zo lang mogelijke lijst maken met dingen hoe je veel tiept en hoe je dan veeeeeeeeeeeeeeeel punten erbij krijgt.
1. tiep bijvoorbeeld kjsdkfhasdfklahsfljkahsfkhalfkahlkjhalksjdhfklajshf <-zoiets dan krijg je in een seconde punten erbij.
Eh eh! Dat mag niet! Dat valt onder het kopje 'cheaten'! Dat is dus heel erg stout! :+

edit:
Valt trouwens wel op, nadat iemand het topic op HK heeft geopend dat er iig 20 mensen bij de spaar-pot-teller zijn bijgekomen en het gespaarde aantal ook flik is gestegen!

Total saved: 5.182.161 _/-\o_

• Xof
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

* Xof zag het ook in HK :+

• Teun

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 01 september 2002 @ 17:05:
*************** update ***************

Teams:

78.000.000 keys / 571 personen = 136602 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,3 dagen

Landen:

48.000.000 keys / 1970 personen = 24365 keys per persoon
24365 keys per persoon / 2500 keys per dag = 9,75 dagen

Total saved: 4.470.658

Teams:

79.000.000 keys / 571 personen = 138354 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,7 dagen

Nederland - Frankrijk:

79.000.000 keys / 1978 personen = 39939 keys per persoon
39939 keys per persoon / 2500 keys per dag = 16,0 dagen

Amerika - Nederland.

908.000.000 keys / 2412 personen = 376451 keys per persoon
376451 keys per persoon / 5000 keys per dag = 75,3 dagen
Na de flush:
903.000.000 keys / 2412 personen = 374378 keys per persoon
374378 keys per persoon / 5000 keys per dag = 74.9 dagen

Total saved: 5.193.081

Hèèèèèèèèèèè, hoe kan dat nou. :? :? :? We zijn opeens gigantisch uitgelopen. Nederland dan. Zo'n 30 miljoen keys erbij. Wie heeft er stiekem al een megaflush gedaan?

Het is in iedergeval niet iemand van DPC wat de stijging is alleen bij Nederland. Bij DPC is er maar 1 miljoen bijgekomen. Verder hebben ze er voor het eerst geen leden erbijgekregen. Dit betekend dat we weer uitlopen op AF.

We zijn met te weinig. Roep al je vrienden op om mee te megaflushen. Op deze manier blijven we uitlopen. Tis wel leuk als we straks flushen. Maar het is leuker als ze bij AF denken dat ze ons voorbijgaan. 8)

Ennuh:
My schreef op 02 september 2002 @ 19:15:
[...]

Eh eh! Dat mag niet! Dat valt onder het kopje 'cheaten'! Dat is dus heel erg stout! :+

edit:

Valt trouwens wel op, nadat iemand het topic op HK heeft geopend dat er iig 20 mensen bij de spaar-pot-teller zijn bijgekomen en het gespaarde aantal ook flik is gestegen!

Total saved: 5.182.161 _/-\o_

Eigenlijk valt dat onder "Smashen". :Y)

• My

My

YoMaN schreef op 02 september 2002 @ 19:23:
[...]

Hèèèèèèèèèèè, hoe kan dat nou. :? :? :? We zijn opeens gigantisch uitgelopen. Nederland dan. Zo'n 30 miljoen keys erbij. Wie heeft er stiekem al een megaflus gedaan?

Het is in iedergeval niet iemand van DPC wat de stijging is alleen bij Nederland en bij DPC is er maar 1 miljoen bijgekomen. Verder hebben ze er voor het eerst geen leden erbijgekregen. Dit betekend dat we weer uitlopen op AF.

We zijn met te weinig. Roep al je vrienden op om mee te megaflushen. Op deze manier blijven we uitlopen. Tis wel leuk als we straks flushen. Maar het is leuker als ze bij AF denken dat ze ons voorbijgaan. 8)
WAT? Niet voor DPC, dat gaan we als de zodemieter uitzoeken! Alstie geen team heeft (of S@N) dan moettie DPC joinen! :+

Gaat YoMaN geen stats doen met betrekking tot Amerika? :?

[ Voor 0% gewijzigd door My op 02-09-2002 19:28 . Reden: krom :S ]

• Teun

Teun

Was YoMaN

My schreef op 02 september 2002 @ 19:28:
[...]

WAT? Niet voor DPC, dat gaan we als de zodemieter uitzoeken! Alstie geen team heeft (of S@N) dan moettie DPC joinen! :+

Gaat YoMaN geen stats doen met betrekking tot Amerika? :?
Ow, was dat de bedoeling. ik begreep het niet helemaal. Als jullie nog even gedult hebben staat het er zo onder.

edit:
:Y) Zo ze staan eronder. En ook nog hoeveel dagen we na de flush nog moeten.

Verwijderd

Waat? ik sta naa een 5000 flush pas op 2000! dat duurt echt vet lang om een miljoen te krijgen. Ik ga maar eens wat uittiepen wat ik leuk vind, cd text ofzo :D
Wat is trouwens de actuele stand???? Ik sta nu dus op 2500 :Y)
en de rest??

• Ed83
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 15:51
Lawtje.com schreef op 02 september 2002 @ 16:15:
Hmmm ff geen zin om dat hele draad weer te gaan lezen, maar waarom doen er maar 50+ mensen mee aan de megaflush terwijl we 500 leden hebben die meedoen aan project dolphin?
Ik doe dus gewoon niet mee omdat als jullie aan het sparen zijn er toch minder gepulsed wordt (dat kan ook gaan opvallen :)).
Ik flush gewoon ongeveer 120.000 tot 190.000 toetsaanslagen per dag om DPC aan top te houden, voor de rest moet ik er niet al te veel naar omkijken vind ik :).

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hier stond iets wat er nu niet meer hoeft te staan

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• marteltor
  • Nu online
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 14:03:
[...]

Handig en duidelijk idd...
Wel een beetje kort :(
Dus het typen daarvan was niet echt een zware bijdrage aan onze spaarstand :P

Nog een 'hoe krijg ik zoveel mogelijk keyhits'-tip: zorg dat je handig wordt met toetsencombinaties enzo, dat telt allemaal mee (kopiëren ctrl+c bijvoorbeeld ipv met de muis)... de functietoetsen tellen wel niet mee, maar de c wel en dat is er weer een... bovendien ook sneller dan met de muis naar de menubalk gaan en daar copy selecteren. En persoonlijk vind ik selecteren in een programma als Word met toetsen handiger dan met de muis (als ik de muis ga gebruiken, dan gaat Word proberen slim te zijn en teveel selecteren).

/me heeft er inmiddels ook ruim 182K staan en gaat f de spaarpotmeter updaten

edit:
Typ, typ, typ, typ, typ.... en nu mag ik er 205K van maken :D
torren take over the world 8)
Tor, Marteltor, Paitor >:) who's next

• Loco-Motiv
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

marteltor schreef op 02 september 2002 @ 23:29:
[...]

Loco-Motor? :+

last.fm

• inquestos
(jarig!)
Komt er trouwens nog een nieuwe versie voor de Megaflush uit? Was toch wel de bedoeling niet? En als die niet uitkomt, kunnen we dan toch wel gewoon rustig gaan flushen? (Ook als je op verschillende computers dezelfde account gebruikt ? )
He, daar hebben we xof. Ken je nog van je B&W pagina :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:31:
Nah dan hier maar een verhaaltje typen wat nergens over gaat, want tsja, /me gaat voor de 2,5 miljoen van mij op de megaflush.
Ben net weer met school begonnen, en ik heb me voorgenomen om vet veel thuis te gaan doen, en nu doe ik het tenminste ergens voor men school, nl. vet veel punten scoren met project dolphin, dan roeleer ik toch nog ergens in hé ;)

Dat html is trouwens ook wel mooi voor pulse, ik snap er namelijk geen drol van dus ik moet vet veel verbeteren enzo, dat wil ook wel :) misschien dat ik maar een boek ga schrijven ofzo, maar iemand enig idee waar dat over moet gaan? Ik ga straks nog ff een verslag schrijven over Hardcore Resurrection, das natuurlijk ook weer goed voor men keycount, maarja ben bijna alles kwijt van die avond das wel weer een beetje jammer :'(

Iets meer spaties (lege regels) invoegen wil ook nog wel es helpen. Verbetert niet alleen de leesbaarheid, vooral als het om onzinnige tekst gaat die je als je het zou oplezen gewoon zou opdreunen, maar telt ook nog es bij aan je keycounts. :9~

/me gaat voor zoveel mogelijk, maar is bang dat die persoonlijke 2.5M bij de MF onhaalbaar zijn.
Van de andere kant; ik type elke dag een paar K in mijn online dagboek. Daarbij beetje IRC, af en toe een beetje mail, fora en ik moet nog een minstens 15 pagina's tellend verslag aftypen zsm... en ik ben pas op p5 ofzo, dus nog veel dolfijntjes te gaan. }:O

Verwijderd

marteltor schreef op 02 september 2002 @ 23:29:
[...]

Hehehe.... misschien moesten we behalve die }:O smiley ook maar es een torren smiley gaan maken op GoT :D

/me ([DPC]Tor (who else?)) staat nog steeds op #6 in de MF-ranglijst, maar voelt de hete adem van Coldfusion in de nek --> Coldfusion, ga van m'n staart af! :)

En anders spaar ik ondertussen in het grootste geheim door en zien jullie vlak voor de MF opeens dat ik persoonlijk ook ef een MF er doorheen ga drukken :9~

Verwijderd

*zucht* ben net 90k kwijt geraakt......... |:(

Snel weer verder met sparen....... :Y)

• gp500
  • Niet online
hoeveel keys kun je max versturen/sparen.

• My

My

Edwin84 schreef op 02 september 2002 @ 21:26:
[...]

Ik doe dus gewoon niet mee omdat als jullie aan het sparen zijn er toch minder gepulsed wordt (dat kan ook gaan opvallen :)).
Ik flush gewoon ongeveer 120.000 tot 190.000 toetsaanslagen per dag om DPC aan top te houden, voor de rest moet ik er niet al te veel naar omkijken vind ik :).
Als je het mij vraagt kan je beter met ons meesparen, waarom, hierom:

Heel veel mensen hebben geen weet van dit forum (of ze komen er nooit), en zullen dus ook niets van deze MF afweten, aangezien jij aardig wat keys per dag doet, wordt onze spaar-pot-pagina aardig gespekt als je meedoet!

Kan je proberen Lomu te beaten, hij typt nmlk te veel :+

[ Voor 0% gewijzigd door My op 03-09-2002 13:52 . Reden: Had btje scheef Nederlands getypt :P ]

Verwijderd

My schreef op 03 september 2002 @ 13:47:
[...]
Kan je proberen Lomu te beaten, hij typt [b]nmlk[b] te veel :+
Schrijf dan gewoon voluit: namelijk dat scheelt toch weer een aantal letters cq. (ik weet niet waar de afkorting voor staat, anders had ik em wel voluit geschreven) toetsaanslagen; je moet gewoon consequent alles typen wat je kan typen.

• My

My

Ok, het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg! Ik zal het noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer doen!

Idd (ik bedoeld indeed) ik heb alle toetsen appart ingedrukt :P

Verwijderd

Zo, ik heb weer 10k bijelkaar.......... ik type rustig door..... :Y) }:O

• Ed83
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 15:51
My schreef op 03 september 2002 @ 13:47:
[...]
Als je het mij vraagt kan je beter met ons meesparen, waarom, hierom:

Heel veel mensen hebben geen weet van dit forum (of ze komen er nooit), en zullen dus ook niets van deze MF afweten, aangezien jij aardig wat keys per dag doet, wordt onze spaar-pot-pagina aardig gespekt als je meedoet!

Kan je proberen Lomu te beaten, hij typt nmlk te veel :+
Zoals ik al gezegd heb doe ik dat niet omdat ik daag gewoon geen tijd voor heb (iedere dag is voor mij eigenlijk een paar uur te kort ;))
Niet dat dit veel moeite kost, maar alles bij elkaar kost gewoon te veel tijd :).

• My

My

Edwin84 schreef op 03 september 2002 @ 15:14:
[...]

Zoals ik al gezegd heb doe ik dat niet omdat ik daag gewoon geen tijd voor heb (iedere dag is voor mij eigenlijk een paar uur te kort ;))
Niet dat dit veel moeite kost, maar alles bij elkaar kost gewoon te veel tijd :).
Eerlijk gezegt denk ik dat dit draadje doorlezen langer duurt dan 1 keer per dag de spaar-pot-teller van Duke bijhouden...

Maarja, het is natuurlijk je eigen beslissing, maar ik denk dat ik wel namens meerdere kan spreken, we zouden het fijn vinden als je meedeed aan de MF©

• My

My

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:05:
Ik weet niet of het hier nog van toepassing is maar ik heb de afgelopen uurtjes niet stilgezeten en een handleiding getyped ;) . Deze is te vinden op http://www.hieverybody.ne...x.php?s=&act=ST&f=17&t=31 .

Hij is voor verbetering vatbaar en zal dus ook nog wel verbeterd gaan worden, en ja hij mag overgenomen worden maar zet er dan wel graag de bron bij.
Ik ben nu bezig deze handel te herzien:

iet wat meer DPC getint :+
vrij duidelijke 'how to install'
en natuurlijk de benodigde screenies

Alstie vanavond klaar is (moet alles nog naar HTML converteren) dan zal ik de link posten waar ik um neerzet :)

edit:
Het 'herzien' van de tekst is voor elkaar, nu nog pics schieten en van word converteren naar HTML... zucht... hoop dat ik nog HTML kan typen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door My op 03-09-2002 16:54 . Reden: deel 1 = af! ]

Verwijderd

Ik volg dit topic al een tijdje niet meer, maar ik doe wel mee met de MF
Maar nu is mijn vraag of deze site gewoon nog up-to-date is ?
DukeBox schreef op 28 augustus 2002 @ 20:29:
Goed, hij's af..

http://dolphin.qik.nl of http://pulse.qik.nl wat jullie mooier vinden.
Oh en Scorpion is admin van de lijst :P
EDIT: Laat maar, ik zie het al... Er staat last-update achter de users |:(

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

My schreef op 03 september 2002 @ 16:11:
[...]

Ik ben nu bezig deze handel te herzien:

iet wat meer DPC getint :+
vrij duidelijke 'how to install'
en natuurlijk de benodigde screenies

Alstie vanavond klaar is (moet alles nog naar HTML converteren) dan zal ik de link posten waar ik um neerzet :)

edit:

Het 'herzien' van de tekst is voor elkaar, nu nog pics schieten en van word converteren naar HTML... zucht... hoop dat ik nog HTML kan typen ;)
Gewoon express typo's maken = extra keys :p

#StopBurningStuff

Verwijderd

Waar kan ik de client downen?

• My

My

De FAQ is bijna klaar :+

De client is hier te downloaden

[UPDATE]
Vanavond zal de FAQ voor Dolphin nog niet klaar zijn, morgenavond wel! :Y) Tenzij ik niet meer leef maar das n ander verhaal ;)
De FAQ is nu naar iemand toe die um doorleest op typo's en dergelijke, morgen ros ik er nog wat lay-out doorheen en hoop ik hem af te krijgen!
Nog ff geduld mensen!
[/UPDATE]

[ Voor 0% gewijzigd door My op 03-09-2002 21:08 . Reden: update m.b.t. (met betrekking tot ;-), moet ff helemaal uittypen ja...) FAQ Dolphin ]

Verwijderd

Wacht nu op mail :)

• Loco-Motiv
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

uhm... niet om het 1 of ander.. maar is een nieuw draadje niet zinvol? En wel zo overzichtelijk...

last.fm

Verwijderd

euh.... deden we niet een wedstrijd voor de laangste dpc drad ooit :P :o :D

Verwijderd

waar staat eigenlijk een overzicht van alle users? dan bedoel ik de users van alle teams.. ik zal wel scheel zijn maarja :P

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:28:
euh.... deden we niet een wedstrijd voor de laangste dpc drad ooit :P :o :D
412 replies is nu record :)
we staan al 2e :P

• cybermans
dat moeten we makkelijk kunnen inhalen en zeker zou dat weer een berk keys op leveren en daar doen we het tenslotte allemaal voor. typuh mensen

Verwijderd

dan hoeven we er nog maar 20.... da's te doen. :)
Houdt iemand daar stats van bij ???? :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:37:
waar staat eigenlijk een overzicht van alle users? dan bedoel ik de users van alle teams.. ik zal wel scheel zijn maarja :P
Zie hier

http://project-dolphin.ne...p=look-this-team&TeamID=2

• MM
  • Niet online

MM

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:58:
make that 18 :) natuurlijk zijn er zat mensen die hoge rates willen halen en dus mij weer quoten tot we bij de 0 zijn. Dan mag iedereen een (zo lang mogelijk) verhaaltje vertellen :P

• My

My

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:58:
Vreemd zeg... terwijl we nu nog 412-384=28 moeten doen, moesten we 3 post geleden nog 8 minder doen :?

Eeeeh, * My snap de grap hiervan niet :? :+

Maarja, iig is dit weer een erg vaag lomp verhaaltje, met de nodige typo's, waar natuurlijk met de pijltjes heen wordt gegaan, en met de backspace, 1 voor 1 (pardon, één voor één) zijn weggehaald.

Nu dus nog 27

edit:
Doet DukeBox nou mee of niet? Hij staat nu nr 1 (Lomu, doe daar eens wat aan :+ ) met ruim 1 miljoen keys :P

Dat maakt de totale stand: Total saved: 6.994.466

Wreed of niet? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ja Wreed

Verwijderd

Ah damnz, heb die DukeBox me ingehaald :'( /me gaat nog meer typen, dat wordt dus vet veel ircen voor mij vanavond :P

• DukeBox
  • Niet online
Ik type niet.

Verwijderd

My schreef op 03 september 2002 @ 22:39:
[...]

Vreemd zeg... terwijl we nu nog 412-384=28 moeten doen, moesten we 3 post geleden nog 8 minder doen :?

Eeeeh, * My snap de grap hiervan niet :? :+

Maarja, iig is dit weer een erg vaag lomp verhaaltje, met de nodige typo's, waar natuurlijk met de pijltjes heen wordt gegaan, en met de backspace, 1 voor 1 (pardon, één voor één) zijn weggehaald.

Nu dus nog 27

edit:

Doet DukeBox nou mee of niet? Hij staat nu nr 1 (Lomu, doe daar eens wat aan :+ ) met ruim 1 miljoen keys :P

Dat maakt de totale stand: Total saved: 6.994.466

Wreed of niet? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Misschien wordt er in dat andere langste dpc topic ooit ook wel rustig doorgetypt... en zelfs harder dan hier (als ze dan maar wel hun dolphin-client aan hebben staan :) ).

Hmz... met die plotseloze flush van Dukebox ben ik naar plaats 7 teruggedrukt :( Maar ik zou ik niet zijn als ik niet nog stiekem ergens een privébuffertje heb liggen dat tzt ook nog ef de stats in geragd wordt kort voor t=X! :P En daarna naar de Dolphin-server! :9~

Gelukkig heeft mij mams problemen met het geluid op haar computer en moeten we nu textchatten, elke avond een uur. En er is tot december als ik weer terug in NL ben niemand die dat probleempje voor haar kan verhelpen :9

• The-Source
  • Laatst online: 22:42
Ik doe hier (nog) niet aan mee maar is 20K keystrokes op een dag nou veel of weinig :P
Ik draai nu zelf een veel leuker key counter progseltje waar je voor je zelf echt heel veel statistieken uit kunt halen (Van hoelang ben je in een programma bezig op welk tijdstip tot aan welke keys typ je vaak verkeerd etc...)

Taal fouten inbegrepen ;)

• Emdicy
  • Laatst online: 09-05 23:11
:'( Ik heb per ongeluk 331038 keys gepulsed :'(

Maar geen zorgen, ik ga gewoon weer sparen, ik heb er inmiddels alweer 89 :P

Verwijderd

/me Wimmel geeft My gelijk, Wimmel zat er 10 naast

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2002 01:31 . Reden: merde !!! ]

Verwijderd

Het draadje zal wel zo lang gekomen zijn omdat mensen gestimuleerd worden om te typen, en ieder reply'tje is er weer met een x-aantal strokes ! Dan ga je maar iets onbenulligs verzinnen om toch weer te reply'en. Ik neem nu even een voorbeeld aan mezelf, woehaa !!
Wat ik eerder al las, is inderdaad je MSN eens lekker misbruiken en iedereen een halo'tje sturen die voorkomt in je lijst en op groen staat, een gemiddelde "MSN-Sessie" levert toch al snel weer een stroke of 1000 op. Hop hop, op naar de top.......

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 01:36:
Het draadje zal wel zo lang gekomen zijn omdat mensen gestimuleerd worden om te typen, en ieder reply'tje is er weer met een x-aantal strokes ! Dan ga je maar iets onbenulligs verzinnen om toch weer te reply'en. Ik neem nu even een voorbeeld aan mezelf, woehaa !!
Wat ik eerder al las, is inderdaad je MSN eens lekker misbruiken en iedereen een halo'tje sturen die voorkomt in je lijst en op groen staat, een gemiddelde "MSN-Sessie" levert toch al snel weer een stroke of 1000 op. Hop hop, op naar de top.......
ja

¯\_(ツ)_/¯

• Teun

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 02 september 2002 @ 19:23:
[...]
****************** update ******************

Teams:

79.000.000 keys / 571 personen = 138354 keys per persoon
136602 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,7 dagen

Nederland - Frankrijk:

79.000.000 keys / 1978 personen = 39939 keys per persoon
39939 keys per persoon / 2500 keys per dag = 16,0 dagen

Amerika - Nederland.

908.000.000 keys / 2412 personen = 376451 keys per persoon
376451 keys per persoon / 5000 keys per dag = 75,3 dagen
Na de flush:
903.000.000 keys / 2412 personen = 374378 keys per persoon
374378 keys per persoon / 5000 keys per dag = 74,.9 dagen
Verschil: 0,4 dagen

Total saved: 5.193.081

Teams:

79.000.000 keys / 572 personen = 138111 keys per persoon
138111 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,6 dagen

Nederland - Frankrijk:

73.000.000 keys / 1996 personen = 36573 keys per persoon
36573 keys per persoon / 2500 keys per dag = 14,6 dagen

Amerika - Nederland.

937.000.000 keys / 2450 personen = 382449 keys per persoon
382449 keys per persoon / 5000 keys per dag = 76,5 dagen
Na de flush:
930.000.000 keys / 2450 personen = 379592 keys per persoon
379592 keys per persoon / 5000 keys per dag = 75,9 dagen
Verschil: 0,6 dagen

Total saved: 6.827.054

De Fransen hebben op hun beurt een grotere flush gedaan. Ze lopen dan ook weer 1,4 dagen in op Nederland. Misschien gaat het ze toch nog lukken om ons in te halen voor prinsjesdag. :P

Ik heb er deze keer ook bijgezet wat het verschil in aantal dagen tussen ons en Amerika is voor en na de flush. Moet ik dat ook voor Frankrijk en AF doen? :?

Verder is er niet veel boeiends te melden. De dagen zijn nagenoeg gelijk gebleven. Alleen onze gespaarde keys zijn flink toegenomen. _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
kweenie of het aan my (sorrie, mij is een key meer) ligt maar volgus mij heeft iedereen hier en daar nog stiekem een geheim potje om keys te sparen en hebben we stiekem 2x zoveel.....?

• DukeBox
  • Niet online
Eigenlijk moeten jullie niet quoten, maar overtypen !

Of valsspelen net als ik.

[ Voor 0% gewijzigd door DukeBox op 04-09-2002 16:45 . Reden: toevoeging ]

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Dus je hebt geen miljoen keys getypt? :{
Of hoe speel je vals? Want valsspelers wille we niet :/ (Die kick ik persoonlijk uit DPC en geef ik aan bij nirgle)

Verwijderd

Ik kom potverdulleme hier niet door de proxy heen......
Kan je die bin-file van een pc die wel kan pulsen niet kopieren???
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.