Toon posts:

MegaFlush - Project Dolphin

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 916 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

15452 in buffer hier.... uh... 15483... uh... 15498.......

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

YoMaN schreef op 21 augustus 2002 @ 11:52:
Ik doe mee

ennuh (voor de domme mensen :X :o ;) :P ) je instellingen zou ik zo zetten:

[afbeelding]

En dan rechterknop op het icoontje en daar 'Pulsing enabled' uitzetten.

Er doen al veel mensen mee :P
uhm, zo doe ik het altijd eigelijk al :P
Totdat ik iets van 10k heb, en dan flushen. Maar goed, ik zal wel ff sparen.

[edit]
hmmz.. Ik ga maar weer eens lekker programmeren, mensen lastigvallen in fora en nieuwsgroepen.. :9

oftwel: mezelf RSI typen ;)
[/edit

last.fm

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hmmz... ik moet toch ook maar eens wat meer typen :)
ik was gisteren goed voor ongeveer 15k, en nu niet te triggerhappy worden richting systray..

¯\_(ツ)_/¯

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Jawel hoor.. I'am in :)

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 10:44
Kan ik moeilijk achterblijven he...

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Nog n goed id: Ga Counter-Strike spelen, of n ander spel wat hier op lijkt, je maakt hierbij nogal veel toetsaanslagen >:)

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

idee: in je firewall zetten dat Pulse.exe geen contact met internet mag maken ;)

last.fm

• Mark_640
  • Laatst online: 16:58

Mark_640

In my memory

Loco-Motiv schreef op 22 augustus 2002 @ 14:05:
idee: in je firewall zetten dat Pulse.exe geen contact met internet mag maken ;)
En als je dan eindelijk wilt gaan flushen, snap je er niks van dat ie 't niet doet.. ;)

Maarre, ik doe ook mee!

• KoeKk
  • Laatst online: 16-05 14:28
Count me in :), nu ff mijn 3 clients ff goed instellen.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

zit op een kleine 20k nu :z
gaat wel lekker zo... veel meels verstuurd vandaag, dat tikt ook wel lekker aan moet ik zeggen...

die Fransen staan dadelijk echt met open bekken te kijken hoe erg ze ge0wned gaan worden >:)

¯\_(ツ)_/¯

• DrOetker
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 14:57

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

Van het vorig schooljaar moet ik nog een groot verslag af tiepen. ;(
Had even met de leeraar gepraat dus ik mocht dus dat verlag na de vakantie ook nog inleveren, denk dat ik daar nu maar eens aan ga beginnen. Dat zal dus lekker scores opleveren :)

* DrOetker gaat vanaf nu ook niet meer pulsen.

ben nu ff half uurtje aan het tikken en zit al lekker op 5k

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:53

Kettrick

Rantmeister!

* Kettrick heeft ondertussen 22K klaarstaan :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik heb sinds gistermiddag meer dan 60k opgespaard (vanaf het moment dat ik het weer geinstalled had dus) Sick? B)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

LuNaTiC schreef op 22 augustus 2002 @ 16:53:
ik heb sinds gistermiddag meer dan 60k opgespaard (vanaf het moment dat ik het weer geinstalled had dus) Sick? B)
ja

:+

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

heb er nou ongeveer 23000 liggen :) wel weinig maar komt goed, 10 a 20000 per dag ofzo ligt eraan wat ik moet doen op een dag :)

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
(jarig!)
Zo, 't begint hier aardig storm te lopen. 't begint al bijna een Gigaflush te worden. :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• My

My

hier staat 18K door die spelletjes schiet het lkkr op >:)

Verwijderd

Count me in !!

Verwijderd

/me zal in de tussentijd extra veel typen om zo n beetje te verbergen dat de rest op sparen staat.

B)

Verwijderd

euh ik zal extra veel tikken om bij de mf zo hoog mogelijk te staan :P

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49

WouterG

Dit is geen ondertitel

Nouwja, dan ga ik ook maar meedoen. Helaas werk ik niet achter een pc normaal maar ben ik vliegtuigmonteur. Daarom ben ik hier maar een lulverhaaltje aan het schrijven om toch niet achter te blijven in de aanslagen die verzonden moeten gaan worden.
Verder heb ik eigenlijk niets meer te melden dus zal ik straks notepad maar gaan openen om daar verder te gaan met onzin typen zodat ik toch mijn aandeel in deze megaflush kan gaan leveren.
Owja, ik kan natuurlijk ook nog een stukkie voor mn site gaan schrijven ofzo, kweet alleen niet wat :P

Verwijderd

Vertel ons wat over vliegtuigen! :)

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 21:21:
Vertel ons wat over vliegtuigen! :)
vliegtuigen dat zijn van die apaaraten met twee vleugels, die vleugels zorgen ervoor dat het vliegtuig kan vliegen. Vliegtuigen vervoeren mensen rn vracht, zoals : fruit, beesten en goederen. Dit is eigenlijk het enigste wat ik weet over vliegtuigen, maarja het zijn wel weer een paar keystrokes.

Verwijderd

Aha, kijk zo leer je nog eens wat! Dus vliegtuigen zijn die grote brommende metalen vliegen die om de paar minuten over ons huis vliegen!
En die drie bijvoegelijke naamwoorden leveren ook weer de nodige keystokes op. Net als deze zin. En die. En die...

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
tip: met MSN (Nofi :P) gaat het behoorlijk hard.
:Y)

Verwijderd

Vliegtuigen zijn kewl, maar wat nog veel kewler is is keys krijgen door een scriptie te tikken :P zo een cvan een pagina of 50 :o

Verwijderd

/me ook mee doen ( vanaf dit moment dan :P )

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

WAARSCHUWING
Als je met de 0.95 (huidige) client wilt megaflushen lukt dit niet met meerdere PC's. Als het goed is moet dit wel werken met de nieuwe (versie 1) die volgende week als alpha uit zou moeten komen. (Niet mijn schuld, don't blame me :P)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Menthix
  • Laatst online: 14-05 16:07
GeniusDex schreef op 22 augustus 2002 @ 22:46:
WAARSCHUWING
Als je met de 0.95 (huidige) client wilt megaflushen lukt dit niet met meerdere PC's. Als het goed is moet dit wel werken met de nieuwe (versie 1) die volgende week als alpha uit zou moeten komen. (Niet mijn schuld, don't blame me :P)
Aangezien het nog meer als een week duurt voordast we megaflushen... zou het mogelijk zijn om de gespaarde punten met de oude (huidige) client over te zetten naar de nieuwe client zodra die uitkomt? En dan verder sparen met de nieuwe client... en als op alle PC's dan onder nieuwe client draaien, wel een mogelijkheid tot megaflushen onder meerdere pc's?

[ Voor 0% gewijzigd door Menthix op 22-08-2002 23:27 . Reden: typo ]

Menthix.net | Contact Me

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Jae_x777 schreef op 22 augustus 2002 @ 23:23:
[...]

Aangezien het nog meer als een week duurt voordast we megaflushen... zou het mogelijk zijn om de gespaarde punten met de oude (huidige) client over te zetten naar de nieuwe client zodra die uitkomt? En dan verder sparen met de nieuwe client... en als op alle PC's dan onder nieuwe client draaien, wel een mogelijkheid tot megaflushen onder meerdere pc's?
als ik het goed heb begrepen wel, ik zoek logs......

gevonden:
[18:22] <nirgle> i'll get the client out soon and have it convert from pulse .bin to the new files
[18:25] <nirgle> with the new files you can have pulse on more than one computer and the throttle only is concerned about per-location wpm's
als het goed is wel toch?

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

klinkt goed laat die nirgle ff coden want wij boosten zijn project enorm

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 21 augustus 2002 @ 14:18:
68.000.000 keys / 554 af'ers = 122744 keys per man
122744 keys per man / 5000 per dag = 24,5 dagen.
***** update *****

68.000.000 keys / 557 personen = 122082 keys per persoon
122082 keys per persoon / 5000 keys per dag = 24,4 dagen

we moeten meer aanhangers hebben. En ik wil nog een oproep doen voor iedereen die zn land niet heeft ingevult. Zet hem op nederland.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Mark_640 schreef op 22 augustus 2002 @ 15:51:
[...]

En als je dan eindelijk wilt gaan flushen, snap je er niks van dat ie 't niet doet.. ;)

Maarre, ik doe ook mee!
Dan moet je hem natuurlijk wel weer goedzeten (D'oh) :X

last.fm

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
lachuh..... im in :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• robertos
  • Laatst online: 26-02 16:53
you can count on me

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Hmm, ik heb hier toevallig een paar dagen niet gepulsed, sta op 55k.

Verwijderd

Topicstarter
vlieg·tuig (het ~)

1 vervoermiddel dat zich door de lucht voortbeweegt => vliegmachine

vlieg·tuig·bouw;kun·dig (bn.)

1 betrekking hebbend op de constructie van vliegtuigen

vlieg·tuig·fa·briek (de ~ (v.))

1 fabriek waar men vliegtuigen bouwt

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 13:02:
vlieg·tuig (het ~)

1 vervoermiddel dat zich door de lucht voortbeweegt => vliegmachine

vlieg·tuig·bouw;kun·dig (bn.)

1 betrekking hebbend op de constructie van vliegtuigen

vlieg·tuig·fa·briek (de ~ (v.))

1 fabriek waar men vliegtuigen bouwt
gheheh, en maar zinloos typen!

doe nou alles eens van de letter 'P' :P

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

heb je die niet gewoon van http://www.vandale.nl ?
Dan helpen die keystrokes niet hè ;)

Verwijderd

Topicstarter
poep, plas, pies, plastuit, plashoek, poephals, poepnek, peer, paal, pannenkoekenfabriekje, playboy, playmobil, parenclub, peertje, pot, pauline, papa, mama :), pand, puin, pecunia ?, peecee (6 letters) en nu weer ene hoop :D) Power Cows, Perenijs, pistachenoten, Polen, Pakistan, Panamameer... plank,

Zou iemand dit op alfabetische volgorde willen zetten? inclusief fouten zodat iemand het over kan typen.

• inquestos
  • Laatst online: 18:10
(jarig!)
Ehm. Hoe meer je typt, hoe beter, maar je hoeft geen onzin hier te gaan posten natuurlijk, 't is geen HK.

En komt er nog een site waar je je gespaarde keys kunt posten, zodat er een redelijke indicatie komt van het aantal keys voor de Megaflush?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• cybermans
  • Laatst online: 09:36
ik heb er nu bijn a 23000 klaar staan om te flsuhen. Zal zondag wel verdubbelen ofzo.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
I'm in

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Scorp moet duke nog ff contacten over?:
http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter

ff een post it in me hoofd plakken :+

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ok, ik ga nog eens een nuttig verhaal typen over de herkomst van mijn nickname. Alles word uit de blote bol getypt en er kunnen dus kleine foutjes inzitten.
Ik ben verslaafd geraakt aan deze kist door de film topgun. Hier kreeg de Tomcat een echte heldenrol in ook al klopt er verschrikkelijk veel niet aan die film. Neem nu de scene met de dogfight waar de tomcat ondersteboven boven de mig gaat hangen. Kan nooit, een vliegtuig heeft namelijk een verticaal stabilo.
Nouwja, ik werd dus verslaafd aan die kist. Ging er films over kopen, heb er verschillende boeken van, badges, petten, schaalmoddelen en een mooie mok. Owja, ook nog een paar games maar die werken niet meer in xp.

De Tomcat is een tweemotorig gevechtsvliegtuig bedoelt om dekking te verlenen aan de vloot van de United States Navy. De USN is dan ook de grootste afnemer geweest van de Tomcat. De twee andere kopers waren de NASA voor testdoeleinden en Iran. Iran heeft er maar korte tijd van kunnen genieten omdat ze een tijd later geboycot werden door de USA. Daardoor raakten reserve onderdelen op en daarvoor konden vaak geen vervangende gemaakt worden. En door het zand daar slijt alles wat sneller. Nu hebben ze er nog een paar door onderdelen te rippen van andere tomcat's maar ze kunnen er waarschijnlijk weinig meer mee uitrichten.

Ongeveer in 1970 kwam de marine van amerika met een vraag aan verschillende vliegtuigfabrikanten of ze een jager konden ontwikkelen die de mogelijkheid had om wapens af te schieten die een bereik hadden van +150km en konden landen op vliegdekschepen. Er waren verschillende fabrikanten die meededen maar de F-14 was duidelijk de beste. Een revolutionaire kist voor die tijd die meer kon als de marine als eis had gesteld.
Het ontwerpen en bouwen was een proces waarin veel problemen tevoorschijn kwamen. Het vliegtuig bleek duurder als verwacht, de marine kon zijn financien niet in orde krijgen en daarbij kwam ook nog een crash van het 2e proefmodel op zijn eerste vlucht door een hydraulic leak. De eerste versie van de tomcat had veel last van motorstoringen waar ook de crash van de tomcat in de film topgun door veroorzaakt werd. Daarom werd er een tweede model ontworpen met een verbeterde motor en nog wat andere avionica en dat soort zaken.

Uiteindelijk is door de marine om nog een update gevraagd en de bouwer van de Tomcat heeft toen de Tomcat een hele nieuwe avionica gegeven waardoor wapensystemen beter functioneerden en het vliegtuig een flight management system kreeg waardoor de piloot veel werk uit handen genomen werd. Verder werden er nog wat wapensystemen toegevoegd om de Tomcat air to ground gevechtscapaciteiten te geven.

Maar nu zal de Tomcat langzaam uit het beeld gaan verdwijnen. Het is niet meer nodig om sovjet bommewerpers met grote getalen uit de lucht te halen. Een scenario was dat er zo'n 50 sovjet bombers op de amerikaanse carriers zouden afvliegen en daarvoor zouden een stuk of 10 tomcat's genoeg zijn om ze buiten een denkbeeldige ring met een diameter van zo'n 300-500 te houden. Een tomcat kan namelijk 6 AIM54C missiles afvuren die een berijk hebben van zo'n 150-200 kilometer. Het probleem is alleen dat deze raketten verschrikkelijk duur zijn. Er is maar één test gehouden waar er 6 raketten afgevuurd werden op 6 verschillende doelen. Op één doel na werden alle doelen vernietigd. Eén raket had helaas een probleem waardoor hij niet aankwam. Maar met dat overgebleven vliegtuig zouden de korte afstandraketten wel raad weten.
Maarja, dit scenario zal nu niet meer plaats vinden. De amerikaanse defensie is van mening dat de superhornet nu de vloot kan verdedigen. De Tomcat is nog steeds de beste in zijn klasse, maar hij word te duur en kan te weinig. Gevechtsvliegtuigen horen tegenwoordig multifunctioneel te zijn.
Daarom zal de Tomcat over een jaar of 10 niet meer in het luchtruim te vinden zijn.
Vandaar mijn nickname.
En je bent gek als je dit gelezen hebt :P

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ik ben gek leuk verhaal

• Erikie
  • Laatst online: 24-12-2025

Erikie

www.erikie.nl

ok.. ik resett m nu effe, en dan doe ik ook effe mee :)

traktor scratch!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:53

Kettrick

Rantmeister!

Ik zal hier ook even erg uitgebreid vertellen dat ik ondertussen een redelijke hoeveelheid keys gespaard heb, hoewel het er geen 100.000 zijn ben ik toch erg trots op het aantal.

Mede door deze posts is het toegenomen tot : 49700 >:)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eigen compu boven op mijn eigen kamer :P doet het eindelijk ook weer, dus ik kan stiekem!!! weer lekker 's nachts door internetten, boeken schrijven, andere dingen typen. Tis maar dat jullie het weten.. :Z

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik ging rebooten en toen ging mn meer dan 70000 gespaarde keys gewoon weg :?

nouja ik heb een paar keer geflushed voordat ik ging rebooten, want ik was bang dat ik weer alles kwijt was. Nu had ik weer het eea opgespaard, ging ik weer rebooten, en dat was er weer wel :?

ik snap er echt geen jota meer van... maarja... nu weer 30.000 iig... komt wel goed

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

misschien dat iemand een leuk countertje kan maken waar we kunnen zien wie wat gespaart heeft / heb

• cybermans
ik heb nu 45k klaat staan om te lozen

• My

My

* My had 60K en toen deed windows (wanneer niet) raar, dus nu is alles weg :'(

Kga toch maar veel backups maken

Op m'n andere pc staat nog 12,5K :D

Verwijderd

heb er nu iets van 175k, had al op manual gezet voor deze shit begon.
Gaat lekker zo!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Damn, hier ook al mijn keys weg en dat zonder rebooten? Fuckerdefuckfuckfuck, ik kap met sparen denk ik.

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb mijn keys van de afgelopen 3 dagen (77.410) even gepulsed, vanwege een reinstall, het duurt nog even tot megaflush datum, dus dan heb ik minimaal weer zo'n aantal klaarstaan :Y)

Verwijderd

ik heb er bijna 700.000 klaarstaan, dus geef maar een gil als het geflushed moet worden >:)

• My

My

Nog maar ff n tip dan (doe ik nu ook) maak ff backupje van elke 10K die je typt, als je weinig typt maak dan van elke 5K n backup.

Als ik mij niet vergis moet je het bestandje 'Doplhin.bin' ff ergens anders ook bewaren, correct My if I'm wrong

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Damn, nu weet ik waarom hij gepulsed heeft. Ik heb er denk ik met mn stomme kop op geklikt |:(

Verwijderd

das niet slim natuurlijk om te sparen maar toch te pulsen, :P

Verwijderd

Moet je alleen van die dolphin.bin een backup maken dan?

• Menthix
misschien dat iemand een leuk countertje kan maken waar we kunnen zien wie wat gespaart heeft / heb
Daar woord aan gewerkt, zie hier:
Scorp moet duke nog ff contacten over?:
http://proxy.qik.nl/?view=mfcounter

ff een post it in me hoofd plakken
Okay, en nu de belangerijkere dinden in het leven... keystrokes!
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 15:26:
poep, plas, pies, plastuit, plashoek, poephals, poepnek, peer, paal, pannenkoekenfabriekje, playboy, playmobil, parenclub, peertje, pot, pauline, papa, mama :), pand, puin, pecunia ?, peecee (6 letters) en nu weer ene hoop :D) Power Cows, Perenijs, pistachenoten, Polen, Pakistan, Panamameer... plank,

Zou iemand dit op alfabetische volgorde willen zetten? inclusief fouten zodat iemand het over kan typen.
paal, Pakistan, pand, Pannameer, pannenkoekfabriekje, papa, parenclub, pauline, pecuina, peecee, peer, peertje, Perenijs, pies, pistachenoten, plank, plas, plashoek, plastuit, playboy, playmobiel, poep, poephals, poepnek, Polen, pot, Power Cows, puin }:O :D

Menthix.net | Contact Me

• My

My

p, paadje, paaien, paaiplaats, paairijp, paal, paalbewoner, paaldorp, paalfundering, paalklimmen, paalwerk, paalwoning, paalworm, paalzitten, paap, paaps, paar, paard, paardenbiefstuk, paardenbloem, paardendek, paardendeken, paardenfokkerij, paardenhaar, paardenharen, paardenkoers, paardenkop, paardenkracht, paardenmarkt, paardenmiddel, paardenmolen, paardenoog, paardenras, paardenrennen, paardenrookvlees, paardenspel, paardensport, paardensprong, paardenstraart, paaaardenstal, paardentractie, paardentram, paardentuig, paarden vijg, paardenvlees, paardenvoet, paardenvolk, paardjerijden, paardmens, paardrijden, paardrijder, paardrijdster, paarlemoer, paarlemoeren, paarlen, parelen, paars, paarsgewijs, paarsgewijze, paartijd, Paas, paasbest, paasbroodk, paascommunie, paasdag, paasei, paasfeest, paashaas, paaslam, paasvakantie, paasvuur, paarweek, PAAZ, pabo, pacemaker, pacen,pachomter, pachometer, pacht, pachten, pachter, pachteres, pachtgeld, pachtkamer, pachtrechter, pachtschuld, pachtsom, pachtster, pachttermijn, pachttijd, pachtvrij, pachtwet, pachyderm, pacificatie, pacificator, pacificeren, pacifiëren, pacifisme, pacifist, pacifiste, pacifistisch, packagedeal, pact, pacteren, pad, padde, paddestoel, padvinder, padvinderij, padvinderskamp, padvindersmes, padvindersuniform, padvindster

En als je dan drie bladzijden verder bent in het woordenboek heb je het echt wel gehad met de letter P, dus morgen weer ff n andere :P

Hier schoot ik minstens 1400 tekens mee op, lijkt weinig, kost cker wel 10 min of meer :P

Verwijderd

Topicstarter
We gaan de fransen dollen!

• SterBeek
  • Laatst online: 08-04 18:58
Tja maar het zou toch leuk zijn als die fransen ons eerst in gingen halen.

Dan pas wordt het echt leuk. >:)

kijk en dat zijn er weer meer als 200 tekens bij en natuurlijk flink wat backspace in gedrukt om alles nog eens over te typen :)

Verwijderd

Eigenlijk moeten er meer mensen meedoen... kan er geen grote T.net oproep gedaan worden? :)

• Teun

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 23 augustus 2002 @ 00:35:
[...]

***** update *****

68.000.000 keys / 557 personen = 122082 keys per persoon
122082 keys per persoon / 5000 keys per dag = 24,4 dagen

we moeten meer aanhangers hebben. En ik wil nog een oproep doen voor iedereen die zn land niet heeft ingevult. Zet hem op nederland.
***** update *****

74.000.000 keys / 560 personen = 132143 keys per persoon
132143 keys per persoon / 5000 keys per dag = 26,4 dagen

niet pulsen! ;)

Verwijderd

Topicstarter
typt een naggie door aan zijn boek om keys te verzamelen :O

• cybermans
516xx klaar staan nu om te flushen

Verwijderd

ik kan geen verbinding maken met de server om me account gegevens op te halen :(

dat komt door de router, weet iemand zo welke poort er gebruikt word voor de terugkomende data ?

Verwijderd

kut!!!!!
flusht ie op de een of andere manier al m'n fucking punten :( :( :( :(
heb er nu weer 4k....

Verwijderd

Nog een leuk onzin verhaal, de betekenis van 'tweaker', volgens Van Dale:
tweak [twi:k] I ww. (draaiende) trekken (aan), knijpen (~ a p.'s nose); ~ the lion's tail, zie twist;
II zn. kneep, ruk; (sl.) kneep, truc; '~er [-e] (sl.) katapult

• My

My

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:25:
Moet je alleen van die dolphin.bin een backup maken dan?
Dat d8 ik wel ja, blijkt niet zo te zijn, nu ben ik al ruim 80K kwijtgeraakt... :( |:(
Ik ga denk ik stoppen met sparen. (Tenzij iemand mij kan vertellen hoe ik n goede backup maak...)

1 PC blijft nog wel op spaarstand...

• Menthix
My schreef op 25 augustus 2002 @ 12:18:
[...]

Dat d8 ik wel ja, blijkt niet zo te zijn, nu ben ik al ruim 80K kwijtgeraakt... :( |:(
Ik ga denk ik stoppen met sparen. (Tenzij iemand mij kan vertellen hoe ik n goede backup maak...)[/sub]
Uhmm... niet dubbelkilikken op het icon van Pulse? Dan gaatie nemelijk flushen, dus ben je al je keys kwijt... Voor de rest loop ik toch aardig te prutsen op deze comp, maar ben nog geen keys kwijt geraakt.

Menthix.net | Contact Me

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
heeft iedereen pulsing enabled uitstaan, dus disabled :P
rechtermuisknop en dan vinkje weg ;)

• My

My

Jae_x777 schreef op 25 augustus 2002 @ 12:58:
[...]
Uhmm... niet dubbelkilikken op het icon van Pulse? Dan gaatie nemelijk flushen, dus ben je al je keys kwijt... Voor de rest loop ik toch aardig te prutsen op deze comp, maar ben nog geen keys kwijt geraakt.
Ze zijn niet geflushed, want ik heb nog steeds hetzelfde aantal op mijn statspage...

snik snik... ze zijn egt weg... :'(

Verwijderd

WaarAnders schreef op 25 augustus 2002 @ 13:12:
heeft iedereen pulsing enabled uitstaan, dus disabled :P
rechtermuisknop en dan vinkje weg ;)
Met Pulsing Enabled uit kan ik nog steeds flushen, merkte ik toen ik 1k had staan. Beetje rare optie, maargoed :)

Ik ben ook al een paar keer alles kwijtgeraakt omdat ik moest rebooten naar Win98. Maar gelukkig had ik toen de Dolphin.bin al gebackupped

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wel raar dat nergens in deze post te vinden is waar je de zooi kan dl.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Mjah, ik wou de client weer eens downloaden, maar zie er nu maar vanaf ;)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

hmm 50k alweer :) en dan natuurlijk de 500k van beneden, samen dus al 550k van mijn kant voor de mf :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op 25 augustus 2002 @ 13:47:
Wel raar dat nergens in deze post te vinden is waar je de zooi kan dl.
www.project-dolphin.net

• Teun

Teun

Was YoMaN

My schreef op 25 augustus 2002 @ 12:18:
[...]

Ik ga denk ik stoppen met sparen. (Tenzij iemand mij kan vertellen hoe ik n goede backup maak...)

1 PC blijft nog wel op spaarstand...
dolphin.bin kopieren. En als je hem terug wil zetten moet je pulse unloaden en exitten. dan je .bin terug zetten en het proggie weer loaden. Volgens mij moet het zo werken.

Verwijderd

YoMaN schreef op 25 augustus 2002 @ 20:14:
[...]

dolphin.bin kopieren. En als je hem terug wil zetten moet je pulse unloaden en exitten. dan je .bin terug zetten en het proggie weer loaden. Volgens mij moet het zo werken.
Je kunt natuurlijk ook nog altijd de hele map backuppen :)

*edit:
Helemaal vergeten te melden dat ik natuurlijk ook meespaar voor de MF. Prinsjesdag lijkt me idd wel een mooie dag voor een MF. Laat iemand me weten wanneer het zover is? (hoor er hier in Schotland bijzonder weinig over, nl)

Verwijderd

Topicstarter
loze message

• Ruuddie
  • Laatst online: 07-05 11:24
I'm in :D

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

leuk, zelf heb ik hier nu een kleine 35K staan, en nog iets van 20K op die van mijn broer :D
lekker hôr :P

(en ik knutsel weer verder aan mijn PPGIM...)

last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Ze halen ons niet eens in: (misschien door al onze geflopte spaarrekeningen)

DPC: 452,927,449
Alliance Francophone: 377,147,091

/edit misschien qua land wel:

NL: 1,513,159,685
FA: 1,465,588,239

/edit

We kijken de stand over een week wel weer

• My

My

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:34:
[...]

Je kunt natuurlijk ook nog altijd de hele map backuppen :)

*edit:
Helemaal vergeten te melden dat ik natuurlijk ook meespaar voor de MF. Prinsjesdag lijkt me idd wel een mooie dag voor een MF. Laat iemand me weten wanneer het zover is? (hoor er hier in Schotland bijzonder weinig over, nl)
Ik d8 dat het moest werken met die .bin-file, maar dat werkt dus blijkbaar niet... althans niet bij mij...

Ik ga maar de hele map backuppen... en als het nog n keertje fout gaat kap ik echt met sparen op die pc...

totale spaarstand nu: ruim 30K (had ruim 100K kunnen zijn |:( )

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

damm die nieuwe client moet echt snel komen man dit sucks idd

• Teun

Teun

Was YoMaN

ik heb net even met nirgle gepraat. En gevraagd wat we kunnen doen tegen de verloren blokjes. Hij denkt dat als je pulse handmatig afsluit, je geen blokjes kwijtraakt. Dussuh leef je uit en probeer het ff zou ik zeggen.

• Teun

Teun

Was YoMaN

hmmz, quote ipv edit. 8)7 ff opnieuw proberen.

Verwijderd

Ik heb de client ook geinstalled. Net even wat mee getest, ik zal nu ook mee sparen......
}:O

• My

My

YoMaN schreef op 26 augustus 2002 @ 13:30:
ik heb net even met nirgle gepraat. En gevraagd wat we kunnen doen tegen de verloren blokjes. Hij denkt dat als je pulse handmatig afsluit, je geen blokjes kwijtraakt. Dussuh leef je uit en probeer het ff zou ik zeggen.
Ok, thnx m8, ik zal het proberen

_/-\o_ voor de mensen met het hart op de juiste plaats, en het hart voor DPC _/-\o_

Verwijderd

Ik ga mijn best doen om te onthouden wanneer er geflushed moet worden :)

Verwijderd

Hoe zit het nou met die MF Counter?

/me zit iig op 70K (40K verloren door dubbelklik :()

• robertos
  • Laatst online: 26-02 16:53
100k klaar staan, komop mensen meedoen!!

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Ik doe mee..... Heb nu 10k klaar staan (ben pas net begonnen met sparen).....

• cybermans
mensen tijd voor een stats update lijkt me zo. Het land frankrijk heeft nog maar 45.837.090 nodig om in in te halen en het team francophone 76.276.732 .ik heb dus niet het idee dat ze noig steeds dichterbij komen, ondanks dat we aan het sparen zijn. Maar we kunnen strrax denk ik wel weer mooi het gat een stukkie vergroten zodat als de fransen een keer ons willen probereb ons in te halen met een mf dat ze nog steeds van een koude kermis thuiskomen.

ps ik heb nu ongeveer 81270 keys klaar staan

plaats het ook ff in het andere stukkie

Verwijderd

ik heb 54375 keetjes klaar staan, maar dat stijgt met de dag hoor :P

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

ik heb nu op me werk bijna 40k klaar staan.
ik denk dat ik een aparte user aanmaak voor thuis.
dat mag toch gewoon ofniet?
ik bedoel dan hoef ik ook niet te kloten met die bin files enzo om ook thuis te sparen.

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.