Toon posts:

[NT4] quick launch in taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry voor alle overlast die ik tot nu toe al gemaakt heb maar nu zal ik effe
proberen om duidelijk nog 1 keer overnieuw te beginnen, hopelijk willen jullie
mij nog helpen

we hebben dus een systeem met windows nt4 en internet explorer 6, wat we
zoeken is dus de quick launch onder in de taakbalk maar die krijgen we niet.

Als je internet explorer 4 installeert krijg je die quick launch en als je dan een nieuwe versie erover heen zet blijft de quick launch, maar we hebben ie6 op een systeem geinstalleerd zonder internet explorer en we weten zeker dat je zo ook
quick launch kunt krijgen we weten alleen niet hoe.

ja dat klopt maar die sluit ik dan wel effe want de helft weet niet meer waar het over gaat en zelf wordt ik er ook helemaal gek van

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
waarom nu een nieuw topic?
je oude topic is niet gesloten...

hier gaat het over: toolbar

edit: je kunt hier je eigen topics niet sluiten :+

• eNaSnI
  • Niet online
Kan je dat niet net als onder XP bij de properties van je Taskbar instellen?

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-04 11:44
superpiet!

in je vorige draad werd verteld de OS naam te vermelden in de subject...........

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 11:35:
ja sorry voor alle overlast die ik tot nu toe al gemaakt heb maar nu zal ik effe
proberen om duidelijk nog 1 keer overnieuw te beginnen, hopelijk willen jullie
mij nog helpen

we hebben dus een systeem met windows nt4 en internet explorer 6, wat we
zoeken is dus de quick launch onder in de taakbalk maar die krijgen we niet.

Als je internet explorer 4 installeert krijg je die quick launch en als je dan een nieuwe versie erover heen zet blijft de quick launch, maar we hebben ie6 op een systeem geinstalleerd zonder internet explorer en we weten zeker dat je zo ook
quick launch kunt krijgen we weten alleen niet hoe.

ja dat klopt maar die sluit ik dan wel effe want de helft weet niet meer waar het over gaat en zelf wordt ik er ook helemaal gek van
wat moet ik in de os vermelden???? ow sorry wat moest ik doen??? in het subject??

Verwijderd

Topicstarter
nee dat gaat niet net zo als bij xp

• eNaSnI
  • Niet online
Speciaal voor Superpiet: Windows Operated Systems - Policy

LEZEN!!!

Net dat hele andere topic van jou door zitten lezen maar je weet zelf niet waar je het over hebt dus hoe kan je dan van ons verwachten dat we iets op kunnen lossen? Volgens mij doel je op je Quicklaunch en de oplossing daarvoor is in je vorige topic al gegeven, maar als je nix probeert en alleen maar blijft klagen ben ik bang dat je hier nog eeuwig zo door kunt gaan (want langskomen doen we niet ;) ).

Edit: Oh ja, verder hebben we natuurlijk allemaal de beschikking over de link zoals in mijn signature vermeld staat zodat je ook zelf op http://www.anandtech.com/guides/viewfaq.html?i=106 uit had kunnen komen _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb alles geprobeerd wat ze in de vorige topic zeiden maar het werkt gewoon niet en die link die jij mij net gegeven hebt daar heb ik ook niks aan want dan moet ik eerst 6 uninstallen en dan 4 erop en daarna 6 er weer op en dat is nou net niet de bedoeling anders had ik dat allang gedaan

• eNaSnI
  • Niet online
Hee, de wijzig knop is gevonden dat gaat goed. Je moet nog even opgevoed worden en dat kan even duren. Maar het wordt over het algemeen niet gewaardeert als je zelf nix uitgezocht hebt. Zoals in mijn vorige post staat kan je de meeste problemen met een zoekmachine oplossen en als je hier dan post dan zet je er even duidelijk in waar het over gaat en wat je geprobeerd hebt om het op te lossen. Iets meer inzet van jou kant mag wel blijken, dit is niet echt een n00b forum, daarvoor kan je beter gaan spelen bij de buren (NO) op http://forum.fok.nl/listtopics.php/16 (en ook hier geld, lees eerst even de FAQ).

• eNaSnI
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 11:47:
[...]

ja ik heb alles geprobeerd wat ze in de vorige topic zeiden maar het werkt gewoon niet en die link die jij mij net gegeven hebt daar heb ik ook niks aan want dan moet ik eerst 6 uninstallen en dan 4 erop en daarna 6 er weer op en dat is nou net niet de bedoeling anders had ik dat allang gedaan
Het was dus een voorbeeld link, via Google kan je vast nog wel andere oplossingen vinden, je vindt het hopelijk niet heel erg dat ik niet alle links hier neer zet?

Edit: Linkje naar Google kan nog wel natuurlijk anders moet je die ook nog op gaan zoeken: http://www.google.com/sea...client&q=quick+launch+nt4
Daar heb je 10 pagina's met links om door te spitten, suc6.

Verwijderd

Topicstarter
eNaSnI schreef op 21 augustus 2002 @ 11:53:
Hee, de wijzig knop is gevonden dat gaat goed. Je moet nog even opgevoed worden en dat kan even duren. Maar het wordt over het algemeen niet gewaardeert als je zelf nix uitgezocht hebt. Zoals in mijn vorige post staat kan je de meeste problemen met een zoekmachine oplossen en als je hier dan post dan zet je er even duidelijk in waar het over gaat en wat je geprobeerd hebt om het op te lossen. Iets meer inzet van jou kant mag wel blijken, dit is niet echt een n00b forum, daarvoor kan je beter gaan spelen bij de buren (NO) op http://forum.fok.nl/listtopics.php/16 (en ook hier geld, lees eerst even de FAQ).
ja ik heb alles geprobeerd wat ze straks zeiden en in de FAQ gekeken maar het werkt gewoon allemaal niet, mijn probleem staat bovenaan toch goed beschreven of nie????

Verwijderd

voor zover ik mij herinner moet je op een NT4 bak eerst SP4 en dan pas SP5 of SP6 installeren voor de quicklaunch, anders krijg je hem niet.

• eNaSnI
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:01:
[...]

ja ik heb alles geprobeerd wat ze straks zeiden en in de FAQ gekeken maar het werkt gewoon allemaal niet, mijn probleem staat bovenaan toch goed beschreven of nie????
Ja, je probleem wel (al is je topictitel niet volgens de policy) maar niet wat je wel en niet geprobeerd hebt om het op te lossen 8). En verder zit op het forum ook een Search, die word ook wel aangeduid met UTFS als je met een vraag komt die al een paar honderd keer voorbij is gekomen. Dit voorkomt een hoop ergernis bij mede-forumbewoners en het zal jou ook een hoop kopzorgen besparen, want nu krijg je alleen maar wazige feedback zonder kant en klare oplossing, want daar zit je schijnbaar wel heel erg op te wachten. Verder heeft Microsoft ook een vrij uitgebreide website met oplossingen voor diverse problemen, dus eerst zelf even wat meer energie erin steken voordat je hier je probleem + geprobeerde oplossingen post. (8>

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
[...]

En waarom installeer je nu gewoon niet IE4, nadat je IE6 er vanaf gehaald hebt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

mijn probleem staat bovenaan toch goed beschreven of nie????
Behalve waarom het onmogelijk is IE4 te installeren, of waarom je het per se niet wilt.

eNaSnI had trouwens al een alternatieve oplossing gegeven: www.anandtech.com/guides/viewfaq.html?i=106
IE6Setup.exe /C:"ie6wzd /e:IE4Shell_NTx86 /I:Y"
Laat even weten of je het daar mee lukt.

Wil je trouwens niet zo maar een nieuw topic met dezelfde vraag beginnen als je oude niet bevalt? Dan zou het een chaos worden op GOT. Als je vindt dat het helemaal verkeerd gaat kan je eventueel in Schop een Modje aan een moderator vragen of de oude op slot kan en er een nieuwe kan worden gestart, al is dat nooit nodig geweest. Zie verder ook het commentaar over zoeken en niet wachten op voorgekauwde antwoorden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt weet ik dat ook weer zal het niet meer doen en voortaan eerst alles lezen en doen, ik ga nou effe de alternatieve oplossing proberen

ik ben bezig met die link naar die site van anandtech en het lijkt erop dat het gaat lukken, verdere informatie volgt

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
OS aan titel toegevoegd, andere draadje gesloten.

Voortaan niet meer zomaar een nieuw topic beginnen als je al een topic hebt lopen over dezelfde vraag, vraag dan op z'n minst in Schop een Modje of je oude topic dicht kan, en je overnieuw kan beginnen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ja, sorry heb ik net ook al commentaar opgekregen zal het niet meer doen.

• eNaSnI
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:33:
ja, sorry heb ik net ook al commentaar opgekregen zal het niet meer doen.
Net? Ik loop je de hele morgen al commentaar te geven ;) Is het al gelukt?

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb het nou klaar staan maar ik kan niks installeren want ik ben geen admin en ik ben de netwerkbeheerder kwijt die komt dalijk een keer terug dus dan effe kijken of het werkt

MENSEN HET WERKT, ik heb het nu gedaan via de regel die je in dos prompt in moest geven in de direc tory van IE 6 dan installeert hij windows desktop update en dan werkt het. BEDANKT!!!!

Verwijderd

offtopic:
Yahoo bijna in 1 dag HK acces gescoord

Wordt het nou niet er eens tijd dat je DIT door gaat lezen. Zodat je weet dat je de edit knop e.d. kunt gebruiken.

Ik ben overigens wel blij dat het uiteindelijk is gelukt :)
Pagina: 1