ik zit hier op de stage en nou is er hier iemand die met windows NT haar toolbar kwijt is en niemand hier weet hoe dat je die terug kunt krijgen, of waar je die ergens vanaf kunt halen. iemand van jullie misschien een idee??????
Toolbar? In welk programma dan? Of bedoel je de taakbalk?
Verschijnt hij niet als je met de cursor naar beneden gaat en daar even blijft staan?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:06:
ja dat bedoel ik ja de taakbalk
En als je met de Windowstoets het startmenu opens en naar de eigenschappen van de Taakbalk gaat?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:08:
nee, hij is gewoon echt helemaal weg, verwijdert of zo ik weet het niet
en als je de windows toets inramt, komt het Startmenu dan niet naar voren?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
wuh, kopieer eens explorer.exe van een andere nt 4 bak er naar toe en als dat niet werkt, tja, ben ik bang dat je een clean install moet doen (niet eroverheen, echt format en dan install)
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
ja nou krijg ik weer een andere vraag beetje wazig hier maar men wil een programmatje hebben om in internet explorer 6 een taakbalk in te voeren???
Verwijderd
En als je op de startknop drukt van het toetsenbord? Zie je dan wel het startmenu verschijnen?
Wil je trouwens de volgende keer als je weer een topic opent in WOS even het OS tussen [] zetten in de topictitel? En een wat duidelijkere topictitel bedenken? Met alleen "toolbar" kunnen wij niet zoveel
Zie ook het 3 stappenplan
Edit: Tsjonge, wat ben ik laaaaaaaaaaat
Wil je trouwens de volgende keer als je weer een topic opent in WOS even het OS tussen [] zetten in de topictitel? En een wat duidelijkere topictitel bedenken? Met alleen "toolbar" kunnen wij niet zoveel
Edit: Tsjonge, wat ben ik laaaaaaaaaaat
Euh, wat bedoel je precies?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:11:
ja nou krijg ik weer een andere vraag beetje wazig hier maar men wil een programmatje hebben om in internet explorer 6 een taakbalk in te voeren???
ja kijk er is iemand die internet explorer 6 erop heeeft gezet en nou heeft hij/zij geen taakbalk en je kunt er ook geen maken dus daarom moet ik een of ander programmatje van een andere computer met dezelfde software afhalen waarmee die taakbalk terugkomt maar ik weet niet welk programmatje ik moet hebben, snappie???
View -> Toolbars en daar enkele aanvinken?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:14:
ja kijk er is iemand die internet explorer 6 erop heeeft gezet en nou heeft hij/zij geen taakbalk en je kunt er ook geen maken dus daarom moet ik een of ander programmatje van een andere computer met dezelfde software afhalen waarmee die taakbalk terugkomt maar ik weet niet welk programmatje ik moet hebben, snappie???
Wat geeft hij dan?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:16:
nee da gaat niet da werkt allemaal niet
Het is geen taakbalk, want die zit niet in IE6. Wat bedoel je nu met 'taakbalk', de balk met Bestand, Bewerken, enz.?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:17:
ik moet gewoon een programmatje ofzo hebben waarmee ik die taakbalk terug kan krijgen
wacht effe ik ga effe opheldering vragen bij die man want ik snap er helemaal niks meer van net zo als julile volgens mij
Ik moet inderdaad ook zeggen dat het allemaal erg vaag klinkt...
Heb je helemaal geen controle meer over je PC, ergo, je bent je START-balk kwijt, of ben je een toolbar van IE kwijt...
In het eerste geval (START-balk) kwijt, probeer eens opnieuw op te starten, misschien dat hij terug komt (desnoods met het "reset"-knopje van je PC).
In het tweede geval:
In IE, ga naar het menu View/Weergave --> Toolbars/Werkbalken --> Selecteer "Standard Buttons"/"Standaard knoppen"
Heb je helemaal geen controle meer over je PC, ergo, je bent je START-balk kwijt, of ben je een toolbar van IE kwijt...
In het eerste geval (START-balk) kwijt, probeer eens opnieuw op te starten, misschien dat hij terug komt (desnoods met het "reset"-knopje van je PC).
In het tweede geval:
In IE, ga naar het menu View/Weergave --> Toolbars/Werkbalken --> Selecteer "Standard Buttons"/"Standaard knoppen"
[ Voor 0% gewijzigd door CoRrRan op 21-08-2002 10:23 . Reden: Meer info toegevoegd ]
-- == Alta Alatis Patent == --
oh stop ik had het helemaal fout maar nou weet ik effe wat ie bedoelt ik zat helemaal fout. hier komt de vraag die ik moet weten. Hij moet weten hoe je quick launch onder in de taakbalk krijgt??? snappie???
Welke IE heeft hij erop?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:22:
oh stop ik had het helemaal fout maar nou weet ik effe wat ie bedoelt ik zat helemaal fout. hier komt de vraag die ik moet weten. Hij moet weten hoe je quick launch onder in de taakbalk krijgt??? snappie???
Ohh, da's makkelijk, rechtermuisknop op de START-balk --> toolbars --> quick launch.
Dat moet goed zijn. En in rmuisknopmenu -> Toolbars kun je niet QuickLaunch aanvinken?
CoRrRan is sneller...
Je bedoelt dus deze:

Die krijg je geloof ik alleen mee als je IE4 installeert. Daarna kan je een nieuwere installeren.
O ja en welkom op GoT
Als je trouwens wat hebt toe te voegen aan een eerdere post, kan dan met de edit knop (
)

Die krijg je geloof ik alleen mee als je IE4 installeert. Daarna kan je een nieuwere installeren.
O ja en welkom op GoT
Als je trouwens wat hebt toe te voegen aan een eerdere post, kan dan met de edit knop (
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Niet zo schreeuwen aub.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:24:
NEE WANT ALS JE OP TE STARTBALK KLIKT KOMT ER GEEN TOOLBARS TE STAAN
Kun je wel Show Quick Launch aanvinken in je eigenschappen van de taakbalk?
Auw, niet zo schreeuwen... 
Je krijgt wel je standaard "rechtermuis-menu", maar daarbij staat niet "toolbars".
Nu kom je waarschijnlijk in de knoop met NT problemen, misschien zijn er geen permissies voor. Is het NT 3.x of 4 of iets anders?
Je krijgt wel je standaard "rechtermuis-menu", maar daarbij staat niet "toolbars".
Nu kom je waarschijnlijk in de knoop met NT problemen, misschien zijn er geen permissies voor. Is het NT 3.x of 4 of iets anders?
En wat voor toolbars-opties krijg je dan te zien in rmuisknop -> Toolbars?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:26:
nee dat gaat niet sihida
Genoeg rechten?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:28:
nee ik krijg inderdaad niet toolbars te zien het is NT 4
Als je trouwens wat hebt toe te voegen aan een eerdere post, kan dan met de edit knop. (C) @ F_J_K)
Heb je misschien al, bij toeval, eens op de M$-site gekeken? Misschien zijn er bekende problemen tussen NT4 en IE6. Ik weet het niet, de enige optie die ik ken heb ik al uitgelegd. Misschien dat anderen je beter kunnen helpen.
Heb je wel genoeg rechten/permissies om het aan te MOGEN passen? M.a.w. ben je een admin?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:30:
wat bedoel je met genoeg rechten????
NT4 kent toch helemaal geen Quick Launch bar? Of mis ik het nu?
edit:
Ow SiHiDa...nette links...ff doorgelezen. Inderdaad kan het dus wel, maar dan wel met een niet prettige omweg. Weet superpiet nu eigelijk wel wat hij wil? Quicklaunch in IE
Ow SiHiDa...nette links...ff doorgelezen. Inderdaad kan het dus wel, maar dan wel met een niet prettige omweg. Weet superpiet nu eigelijk wel wat hij wil? Quicklaunch in IE
[ Voor 0% gewijzigd door Bockelaar op 21-08-2002 10:43 . Reden: toevoeging ]
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Quick Launch in IE6??? Hoe bedoel je dat precies?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:39:
nee ik moet niet de quick launch in nt4 hebben maar in ie6
normaal als je ie4 installeert op de computer komt er onderin de taakbalk quick launch en die blijft dan staan als je er andere versies van ie overheen zet maar nu hebben we op een systeem zonder ie, ie6 geinstalleerd maar daar zit die quick launch dus niet bij en die zoeken we.
Het gaat toch wel om de balk die ik in m'n plaatje liet zien?
Lees dan de topics die genoemd werden in de link van SiHiDa even door, met name Q273785
Nee dank je, ik heb al genoeg ellende gehad over copyright de laatste maanden...
Lees dan de topics die genoemd werden in de link van SiHiDa even door, met name Q273785
Oeh, mag ik nu geld vragen voor die opmerking?SiHiDa schreef op 21 augustus 2002 @ 10:29:
(C) @ F_J_K)
Nee dank je, ik heb al genoeg ellende gehad over copyright de laatste maanden...
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 21-08-2002 10:45 . Reden: URL aangepast ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
je begeeft je op een gevaarlijk pad Superpiet. De waarschuwing is nu nog vriendelijk verpakt, maar het wordt niet gewaardeerd om telken een post te doen. Daarnaast heb ik niet de indruk dat de opmerkingen tot je doordringen. Als je het topic doorleest, wordt regelmatig de oplossing genoemd, maar blijkbaar verwacht je dat iemand langskomt om het te doen voor je. Ik zou zeggen: lees en volg de oplossingen die aangedragen zijn. En gebruik de EDIT knop ipv telkens nieuwe posts te doen...voor je eigen bestwil, ik vrees dat er anders een slotje +OW komt.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:31:
Kan je misschien de editknop eens gebruiken?
Succes!
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Zie mijn link...Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:50:
die balk moet ik hebben want ik heb hem hier op mijn eigen computer ook niet met windows nt 4 en ie6 hoe krijg ik die?????????
Verwijderd
het gaat hier over NT 4.0 en die heeft geen quick launch bar
en volgens mij bedoeld hij dat hij de taakbalk mist in IE6.
als dit klopt heb je hem al geprobeerd terug te halen met de "F11" toets?
sorry ff een page over het hoofd gezien
maar zoals ik hierboven al zij : volgens mij kent NT 4.0 geen quicklaunch bar.
en volgens mij bedoeld hij dat hij de taakbalk mist in IE6.
als dit klopt heb je hem al geprobeerd terug te halen met de "F11" toets?
sorry ff een page over het hoofd gezien
maar zoals ik hierboven al zij : volgens mij kent NT 4.0 geen quicklaunch bar.
Verwijderd
Je gaat op je taakbalk staan en je schuift het vlak met al je open windows naar rechts dan komt als het goed is je quicklaunchbalk gewoon weer te voorschijn.
ja sihida ik heb het net geprobeerd met jou link naar die microsoft site ik heb geprobeerd uit te voeren wat daar stond ik moest in het registry gaan naar HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\ClassicShell. Maar dat laatste stukje die ClassicShell stond er dus bij dussss.... wat nu???
sorry dat laatste stukje stond er niet bij
BIJ DEZE GESLOTEN!!!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 11:16:
ja sihida ik heb het net geprobeerd met jou link naar die microsoft site ik heb geprobeerd uit te voeren wat daar stond ik moest in het registry gaan naar HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\ClassicShell. Maar dat laatste stukje die ClassicShell stond er dus bij dussss.... wat nu???
IE6 uninstallen
IE4 installen (en dan ActiveDesktop aanvinken)
IE6 installen
Klaar
IE4 installen (en dan ActiveDesktop aanvinken)
IE6 installen
Klaar
nope is nie de goeie oplossing zo kan het ook maar we moeten weten hoe het moet zonder eerst ie4 te installeren
Niet. Zie mijn eerste postVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 11:52:
nope is nie de goeie oplossing zo kan het ook maar we moeten weten hoe het moet zonder eerst ie4 te installeren
Topictitel editted...
Vaag topic dit.
Vaag topic dit.
Aannames zijn fataal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
GaMeOvEr: eensch, deze gaat dicht, de andere is wat beter van opzet.
--> quick launch in taakbalk <-- verder dus
--> quick launch in taakbalk <-- verder dus
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()