Championship Manager 4

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.352 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Is er iemand al zo aardig geweest om een background packje te maken ofzo?

Ik vind die achtergrondjes die er standaard inzitten maar waardeloos om eerlijk te zijn :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
LOL @ bugje net.
als je een oefenwedstrijd doet tegen je 2e team, dan kunnen je spelers uit het 2e, die jij in het 1e opsteld, tegen zichzelf laten spelen....
je kan dus je team tegen zichzelf laten spelen (soort clone)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind cm4 echt te makkelijk vergeleken met cm3. met cm3 moest je echt veel meer moeite doen om je eigen tactic werkend te krijgen (niet downloaden dus :P). in cm4 heb ik nu mijn 4-4-2 diamond beetje aangepast enzo. sta na 25 wedstrijden 1e met NEC. en met barnet 1e geworden in de conference zonder veel moeite(in alle cups ook goed gepresteerd).

Verder vind ik dat met de patch erover heen nog steeds superveel bugs erin zitten.

1: Interland en CL/uefa cup op dezelfde dag.
2: spelers van 33 worden opgeroepen voor nederland onder de 21
3: korfbaluitslagen, teveel uitslagen kloppen gewoon niet. zie je in de amstel cup amateurs winnen van ajax met 3-0. en je wint gewoon te vaak wedstrijden met 6/7-0, zelfs tegen de topclubs.

dat zijn eigenlijk de 3e grootste bugs.

verder is het een geniaal spel :), heb er al weer vele uren inzitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2: spelers van 33 worden opgeroepen voor nederland onder de 21
???

hahah :D dat heb ik nog nie gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst een wel errug vreemd probleem .... Ben met versie 4.01 met 1 team begonnen 3 seizoenen verder nu ... gepetsjt naar 4.03 kon gewoon verder spelen maar t is nu inmiddels 15 september en er is alleen europees geloot. Nog steeds geen competitie :? errug vaag volgens mij maar misschien begint ie in 2004 - 2005 gewoon maand later of t is een dikke bug :( denk overigens t laatste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3: korfbaluitslagen, teveel uitslagen kloppen gewoon niet. zie je in de amstel cup amateurs winnen van ajax met 3-0. en je wint gewoon te vaak wedstrijden met 6/7-0, zelfs tegen de topclubs

Zoals deze?
:P
Afbeeldingslocatie: http://pic6.picturetrail.com/VOL144/1003027/1868759/22796985.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat ik erg vervelend vind is dat je geen reserve team hebt in de NL competitie, of is dat ook een bug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultra schreef op 05 April 2003 @ 13:41:
Wat ik erg vervelend vind is dat je geen reserve team hebt in de NL competitie, of is dat ook een bug :D
Welk team heb je dan ;) volgens mij heeft vvv zelfs een onder 18 + superdraft A team :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 14:13 . Reden: ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Reserveteam, geen U18 he ;)
Altijd wel makkelijk om wat minder goeie spelers te dumpen en je team wat overzichtelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultra schreef op 05 April 2003 @ 14:00:
Reserveteam, geen U18 he ;)
Altijd wel makkelijk om wat minder goeie spelers te dumpen en je team wat overzichtelijker te maken.
zou je ook moeten hebben ook met vvv :P superdraft A team eentje onder je A selectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51
SHIT SHIT SHIT!!
ik had een wachtwoord op mijn spel zitten (vanwege m'n broertje), maar nou wou ik net mijn spel weer ff laden pak dat ding mijn wachtwoord gewoon niet meer! :?
snap er nix van. van de ene op de andere dag wil hij niet meer.
iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 23:59
mrVB schreef op 05 April 2003 @ 15:01:
SHIT SHIT SHIT!!
ik had een wachtwoord op mijn spel zitten (vanwege m'n broertje), maar nou wou ik net mijn spel weer ff laden pak dat ding mijn wachtwoord gewoon niet meer! :?
snap er nix van. van de ene op de andere dag wil hij niet meer.
iemand een idee hoe dit kan?
Probeer eens je caps-lock aan/uit te zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:29
ik wou net zeggen, caps-lock. of anders misschien toch een klein typefoutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51
G0009 schreef op 05 April 2003 @ 15:50:
[...]

Probeer eens je caps-lock aan/uit te zetten :p
rblommers schreef op 05 april 2003 @ 15:53:
ik wou net zeggen, caps-lock. of anders misschien toch een klein typefoutje?
thx ik schaam me diep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met een grooot probleem, iedere keer als ik de wedstrijd Lazio - AS wil starten crasht het spel :( Dit gebeurt op 7.11.2002? Heeft het hier iets mee te maken? Ik baal hier flink van want ik heb geen zin om opnieuw te beginnen! Oja, al gedeïnstalleerd en op nieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten. Ik had de wedstrijd al 1 keer gespeeld, maar net toen ik wilde saven crashte ie, toen ik de wedstrijd nog een keer wou spelen deed ie het helemaal niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:25
Je savegame is corrupted denk ik, omdat ie onder het saven gecrasht is.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, hij crashte voor het saven :)
ik kan dus wel gewoon laden dan een paar dagen verder, maar zodra ik 'go to match' doe loopt ie vast, ik heb 'go on holiday' gedaan en hij skipt de wedstrijd zonder crash, helaas maar ik kan iig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
k ben nu eindelijk ook eens echt begonnen met CM4. En wel met Zamora uit de Spaanse 2aB divisie.
Meestal speel ik met een zeer aanvallende 4-4-2 Diamond waarbij de voorste middenvelder stiekem een schaduwspits is (neigend naar 4-3-3) en dat blijkt heel erg goed te werken, vooral tegen teams met 3-5-2 strategieen (al 1x met 6-0 en een keer met 5-0 gewonnen van teams die zo spelen).

Het gaat wel redelijk gemakkelijk vergeleken met cm2001/02moet ik idd toegeven.
Ik sta 1e met 31 punten uit 11 wedstrijden en een doelsaldo van 27-2. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ik in de 1a division speel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ik heb weer iets leuks ontdekt. Ik kom heel vaak snel op voorsprong. De tegenstander wijzigd dan naar een optimistischere opstelling ofzo. Vaak doe ik dan niks of gooi ik er een verdediger bij. Als ik dat deed werd 't gelijk of verloor ik. Als je nu aanvallender gaat spelen win je wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
KRaMoN schreef op 06 april 2003 @ 01:58:
Ik heb weer iets leuks ontdekt. Ik kom heel vaak snel op voorsprong. De tegenstander wijzigd dan naar een optimistischere opstelling ofzo. Vaak doe ik dan niks of gooi ik er een verdediger bij. Als ik dat deed werd 't gelijk of verloor ik. Als je nu aanvallender gaat spelen win je wel gewoon.
En als je dan ook counterattack en misschien offside trap aanvinkt speel je zo'n wedstrijfd vaak uit met nog een paar doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ja offside heb ik standaard aan, maar op 1 of andere vage manier werkt dat nieth elemaal bij mij, dat counteren aanvinken. Want ik counter (zonder counteren aangevinkt te hebben) heel vaak naar goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Oh bij mij is het echt alleen als ik counteren aan heb staan.
Ik heb dan een paar snelle jongens voorin lopen en als ze in vorm zijn is er geen houden aan. Je kan ook "men behind the ball" aanvinken maar dat ingraven is bij mij minder effectief dan de buitenspelval waardoor ik de tegenstander meer van t doel af houd.
Tenzij ik dus 2 erg snelle spitsen tegenover me heb staan, dan zet ik de buitenspelval maar niet aan ;)

Ik heb alleen nu het probleem dat een hoop basisspelers geblesseerd zijn geraakt waardoor ik nu gezakt ben naar de 2e plaats :(
En met zo'n bescheiden clubje zit een brede selectie er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:14
Tsja, volgens mij zijn niet alle uitslagen even realistisch, zeker het aantal doelpunten wat gemaakt is door 1 speler niet :*)

Mega-score :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 06 April 2003 @ 18:34:
Tsja, volgens mij zijn niet alle uitslagen even realistisch, zeker het aantal doelpunten wat gemaakt is door 1 speler niet :*)

Mega-score :P
volgens mij zit jij te cheate :P
want onderaan staat nog player waiting :P volgens miij ben je iook nog manager bij groningen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 18:47:
[...]

volgens mij zit jij te cheate :P
want onderaan staat nog player waiting :P volgens miij ben je iook nog manager bij groningen :P
Hehe, nee ik zit niet te cheaten, want dat is m'n broertje die wacht, die is met psv, netwerk game :)

Edit: Ik dacht trouwens, dat als je met meerdere clubs tegelijk was op 1 computer, je een extra knop met iets van "change manager" in je menu erbij kreeg, tenminste, dat was met cm0102 wel het geval.

[ Voor 24% gewijzigd door Irby op 06-04-2003 19:47 . Reden: zie edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was er nou al een Language patch uitgebracht? kan em iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Is er niet, komt pas over een paar weken als het goed is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 06 April 2003 @ 20:08:
Is er niet, komt pas over een paar weken als het goed is.
jammer, las eerder in deze discussie dat tie al wel uit was.8)7 to bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Hebben jullie ook dat je zo vreselijk lastig van al je spelers af kan komen? Ik heb nu een hele hoop spelers in de aanbieding, waaronder m'n sterspeler wamberto :P, maar niemand die geinteresseerd is. En als ze wel geinteresseerd zijn, zoals in witschge, en ik bied hem aan bij die clubs, willen ze nog niet. De waarde van de spelers is ver onder de werkelijke waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

I.R. Butcher schreef op 06 April 2003 @ 20:21:
Hebben jullie ook dat je zo vreselijk lastig van al je spelers af kan komen? Ik heb nu een hele hoop spelers in de aanbieding, waaronder m'n sterspeler wamberto :P, maar niemand die geinteresseerd is. En als ze wel geinteresseerd zijn, zoals in witschge, en ik bied hem aan bij die clubs, willen ze nog niet. De waarde van de spelers is ver onder de werkelijke waarde.
Ja dat probleem heeft iedereen geloof ik. Leuk is wel die first option mogelijkheid, Real Madrid wilde voor 7,5 mln euro een first option op Amoah, die trouwens erg goed speelt op het middenveld, met later nog is 23,5 mln als transferwaarde. Niet vervelend kan ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een id wanneer een Language patch uitkomt? :7

Want ik snap nog niet al die blessures niet in het engels... 8)7 |:( 8)7 ;( :X

_/-\o_ _/-\o_ Tnx voor de moeite _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Speedy_J schreef op 06 April 2003 @ 23:50:
[...]

Ja dat probleem heeft iedereen geloof ik. Leuk is wel die first option mogelijkheid, Real Madrid wilde voor 7,5 mln euro een first option op Amoah, die trouwens erg goed speelt op het middenveld, met later nog is 23,5 mln als transferwaarde. Niet vervelend kan ik zeggen.
had ik met chivu (as roma) 6,5 in het handje en 25 mocht ik hem ooit kwijt willen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Waarom krijgen jullie zulke hoge bedragen voor spelers? Ik mag al blij zijn als ze mido willen kopen voor 14 miljoen, over 2 jaar :/

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar opnieuw begonnen, met ajax werd het wat saai.
Ik speel nu met Halifax uit de conference.
Wat me opvalt is dat je best goede spelers kunnen huren met zo'n matige ploeg.
Ik heb 2 spitsen gehuurd van 2miljoen, ze zijn meer waard dan mn complete team :D
En ze kosten me ook nog eens niks, das helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Hmmm ik raak inderdaad spelers als Lurling enzo ook niet aan d straatstenen kwijt :)
Nog een tip, geef geen invloedrijke spelers zoals Van Hooijdonk een boete, want dan is de hele selectie unhappy en raken ze echt helemaal geen bal meer.

Nog ff een technisch vraagje, ik heb 256 MB, zeeen HD-ruimte en een 2GHz+ processor (ondertitel is verouderd gelukkig), maar als ik nu mn saved game wil laden (die inmiddels plm 101 MB groot is), begint ie te klagen over te weinig geheugen en verlaat t spel. Beetje a-relaxed aangezien ie makkelijk aan de systeemeisen voldoet. Meer mensen met dit probleem?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Hoe heb je je swap-file ingesteld? En 256 is niet echt overdreven veel hoor, CM4 is best een geheugenvreter! Welk OS draai je eigenlijk? XP of 2000 kunnen ook wel wat "lusten"!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Hmm. Hoe kan je het moraal wat oppoetsen? Ondanks de redelijk goede resultaten heb ik 5 spelers met "very good" morale, en stuk of 10 met "very poor", en het zijn niet de bankzitters ofzo.

Heb ook geen overdreven druk trainingsschema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tsjipmanz schreef op 07 April 2003 @ 13:16:
Hmmm ik raak inderdaad spelers als Lurling enzo ook niet aan d straatstenen kwijt :)
Nog een tip, geef geen invloedrijke spelers zoals Van Hooijdonk een boete, want dan is de hele selectie unhappy en raken ze echt helemaal geen bal meer.
Hehe dat had ik dus met didulica gedaan omdat hij per se weg wou gaf ik hem een boete gelijk hele team flippen en boos en nu zijn ze allemaal unhappy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

JerryH schreef op 07 april 2003 @ 14:36:
Hoe heb je je swap-file ingesteld? En 256 is niet echt overdreven veel hoor, CM4 is best een geheugenvreter! Welk OS draai je eigenlijk? XP of 2000 kunnen ook wel wat "lusten"!
Ik heb de DB-size wel op large (dacht, heb ik es n keer n sneller computer, kanie dat ook wel hebben), en ik draai XP. Swapfile heb ik nog niet naar gekeken maar die is volgens mij in de orde van 600MB.
Het probleem is er pas sinds een tijdje en treedt op tijdens het laden van een saved game, dus ik denk dat de saved game gewoon te groot is geworden?!?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigB schreef op 07 april 2003 @ 14:40:
[...]

Hehe dat had ik dus met didulica gedaan omdat hij per se weg wou gaf ik hem een boete gelijk hele team flippen en boos en nu zijn ze allemaal unhappy :(
Er is wel een trucje zodat je allemaal spelers kunt verkopen. Maar dat is best wel een smerig trucje. Het lukte in ieder geval wel met CM 01/02 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker add manager :| maar das totaal geen eer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 15:20:
zeker add manager :| maar das totaal geen eer
Nee dat niet, het ging zoiets dat je over meerder clubs trainer bent en dat je bij de 1 een speler helemaal teleurgesteld maakt met boets enz. En dat je dan met je andere club die speler aantrok. Een elf jarig jochie liet het me zien. Dus op den duur had je Carlos en Figo in Ajax rond lopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als je zo het spel speelt ben je gewoon hopeloos :P das gewoon zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 15:35:
ja maar als je zo het spel speelt ben je gewoon hopeloos :P das gewoon zielig
Ja dat wel maar het werkt wel. En ik vond dat voor een elf jarig ventje best knap bedacht.
Back ontopic: Zijn save games uit het spel trouwens groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
@ Apehaar: Gewoon ff kijken in je directory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat wel maar het werkt wel. En ik vond dat voor een elf jarig ventje best knap bedacht.
Back ontopic: Zijn save games uit het spel trouwens groot?[/quote]

ze passen iig niet op een diskette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouKnow schreef op 07 April 2003 @ 15:52:
@ Apehaar: Gewoon ff kijken in je directory :)
Ja maar ik krijg het spel vanavond. Dus ik kan het niet zien. Maar toch bedankt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:03:
[...]

Ja maar ik krijg het spel vanavond. Dus ik kan het niet zien. Maar toch bedankt. :P
ik ben net begonnen met millwall, heb 2 games gespeeld en hij is nu al 24 MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 16:09:
[...]

ik ben net begonnen met millwall, heb 2 games gespeeld en hij is nu al 24 MB...
WOW!! zoveel? En bijna een Gig na een seizoen zeker :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:11:
[...]

WOW!! zoveel? En bijna een Gig na een seizoen zeker :|
ik durf et niet tezeggen. maar bij de vorige versies waren de savegames ook al erg groot! een gig is wel erg veel....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
ik zit nu in het 2e seizoen, en 1 savegame is 80 mb (maar da's wel een netwerk game, misschien scheelt dat, denk het wel eigenlijk.

Ik heb nu sikora aangeboden voor 1,5 miljoen euro, en nog wil niemand hem, terwijl hij 8,25 miljoen waard is :(
Heb nu voor 160.000 euro per week aan salarissen wat ik moet betalen aan spelers die ik kwijt wil, geen wonder dat ik flink wat verlies maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakte juist enorme winst met Ajax maar krijg nog steeds een schraal transferbudget :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Is er ergens ook een soort beginners-guide voor dit spel? Liefst in het Nederlands?
Ik wil graag weten wat ik moet doen en vooral wanneer. Nu reageer ik alleen nog maar op dingen die gebeuren, dus wissel een speler als ie geblesseerd is, verkoop een speler alleen als er op geboden wordt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Worden jullie ook zo moe van afgekeurde goals omdat iemand die niks met het spel te maken had buitenspel stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy_J schreef op 07 april 2003 @ 19:14:
Worden jullie ook zo moe van afgekeurde goals omdat iemand die niks met het spel te maken had buitenspel stond?
Enhancement Pack 1 al geinstalleerd?

ik heb het sindsdien praktisch nooit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

ZAMoRANo schreef op 07 April 2003 @ 19:20:
[...]

Enhancement Pack 1 al geinstalleerd?

ik heb het sindsdien praktisch nooit namelijk.
Ja natuurlijk heb ik die reeds geinstalleerd. Het was ook al een van mijn grootste ergenissen met cm 01-02, maar met die 2d view kan je nu zelfs zien dat de speler niet buitenspel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Na 3 seizoenen 110 Mb hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels uit maar ik vind het tegenvallen. Veel voorspelbaarder. Niks weerd. Ben weer terug gegaan naar CM 01 - 02. Met Barcelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ruudboy schreef op 07 April 2003 @ 17:43:
Is er ergens ook een soort beginners-guide voor dit spel? Liefst in het Nederlands?
Ik wil graag weten wat ik moet doen en vooral wanneer. Nu reageer ik alleen nog maar op dingen die gebeuren, dus wissel een speler als ie geblesseerd is, verkoop een speler alleen als er op geboden wordt etc.
Gewoon héél véél oefenen. Kijken wat er gebeurt als je bepaalde dingen doet. Desnoods save je een spel voor een wedstrijd, en speel je die wedstrijd tien keer opnieuw, zodat je weet wat voor invloed jouw beslissingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op 07 April 2003 @ 19:14:
Ach het gebeurd wel eens...niet echt vaak ofzo, dus storend vind ik het niet. Kijk, het is altijd klote ALS het gebeurd, maar als je een weekendje alle wedstrijden kijkt op TV zie je er zo ook wel een paar :) het hoort er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Heb geen last van mensen die buiten spel staan, gelukkig helemaal geen mensen die er niets mee te maken hebben. Mijn "offside trap" werkt wel lekker trouwens, heb vaak dat er een goal van de tegenstander afgekeurt wordt!

Gisteren nieuw spel begonnen met Feyenoord.. begon in ieder geval goed: gewoon de SuperCup gewonnen van Real Madrid.. eindstand 0-0, na strafschoppen met 9-8 gewonnen :D en juist Pierre miste :+

Maar wel een lekkere setup gevonden.. na 12 competitie wedstrijden nog ongeslagen.

Alleen... ook met dit potje weer probleem met een "very poor" morale voor een hele hoop spelers, maar nu zijn het wel juist de bankzitters die een "superb" morale hebben.. dus blijkbaar beetje te druk schema :/ hoe kan je dit nou het best opvangen zonder dat het teveel tenkoste gaat van de training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

oZy schreef op 08 April 2003 @ 11:16:
Heb geen last van mensen die buiten spel staan, gelukkig helemaal geen mensen die er niets mee te maken hebben. Mijn "offside trap" werkt wel lekker trouwens, heb vaak dat er een goal van de tegenstander afgekeurt wordt!

Gisteren nieuw spel begonnen met Feyenoord.. begon in ieder geval goed: gewoon de SuperCup gewonnen van Real Madrid.. eindstand 0-0, na strafschoppen met 9-8 gewonnen :D en juist Pierre miste :+

Maar wel een lekkere setup gevonden.. na 12 competitie wedstrijden nog ongeslagen.

Alleen... ook met dit potje weer probleem met een "very poor" morale voor een hele hoop spelers, maar nu zijn het wel juist de bankzitters die een "superb" morale hebben.. dus blijkbaar beetje te druk schema :/ hoe kan je dit nou het best opvangen zonder dat het teveel tenkoste gaat van de training?
Heb je al tegen PSV gespeeld? Ik vind hun veels te sterk in de ned competitie :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Spelers die in een seizoen nog helemaal niet gespeeld hebben blijven hier een 'superb' moraal houden. Verder is er, volgens mij, een bug bekend dat er voor zorgt dat tijdens een match het moraal van je team zich omdraait. Daar heb ik dan geen last van! Mijn subs zijn allemaal 'very poor' en mijn spelers niet echt. Tip: Als je LLM bent in de conference, loan dan kujala van Ajax en zet hem in de spits!! Werkt Goed!!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

ThrillSeeka schreef op 08 April 2003 @ 11:32:
[...]
Heb je al tegen PSV gespeeld? Ik vind hun veels te sterk in de ned competitie :(
Inderdaad, zijn bij mij ook al 2 keer kampioen geworden. Laatste seizoen verloor ik alleen van hun 2 keer en werd dus 2e met Vitesse. PSV verloor 1 wedstrijd, notabene van de graafschap, en speelde slechts 2x gelijk...

De verschillen tussen de boven en onderkant van de competie waren in het 2e seizoen ook veel groter, ben bang dat de verschillen nog groter worden.

Ook leuk mijn voorzitter verwacht nu van mij dat ik wel even kampioen word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Speedy_J schreef op 08 April 2003 @ 12:27:
[...]

Inderdaad, zijn bij mij ook al 2 keer kampioen geworden. Laatste seizoen verloor ik alleen van hun 2 keer en werd dus 2e met Vitesse. PSV verloor 1 wedstrijd, notabene van de graafschap, en speelde slechts 2x gelijk...

De verschillen tussen de boven en onderkant van de competie waren in het 2e seizoen ook veel groter, ben bang dat de verschillen nog groter worden.

Ook leuk mijn voorzitter verwacht nu van mij dat ik wel even kampioen word...
Dat probleem heb ik nu dus ook :(
Gelukkig zit ik in de finale van de beker, hopen dat dat me supporters en me voorzitter even tevreden houd :) tot ik sterk genoeg ben om de cl te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ik snap ook niet helemaal waarom andere clubs een basisspeler van mij, die 5,75 mln euro waard is, denken te kunnen kopen voor minder dan 1 mln. Terwijl zijn contract ook nog 2 jaar door loopt. Er zijn al 4 clubs langs geweest die dachten dat ik uitverkoop had ofzo..

He he eindelijk, en gelijk wat blessures >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.jordis.nl/pics/vitesse-psv_3-0.jpg]

[ Voor 27% gewijzigd door Speedy_J op 08-04-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

ThrillSeeka schreef op 08 april 2003 @ 11:32:
[...]

Redelijk realistisch spel dus ;)

Ik speel nu met PSV, maar de eerste wedstrijd tegen AZ al met 3-0 verloren??? Zal dus welaan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Speedy_J schreef op 08 April 2003 @ 13:51:
Ik snap ook niet helemaal waarom andere clubs een basisspeler van mij, die 5,75 mln euro waard is, denken te kunnen kopen voor minder dan 1 mln. Terwijl zijn contract ook nog 2 jaar door loopt. Er zijn al 4 clubs langs geweest die dachten dat ik uitverkoop had ofzo..

He he eindelijk, en gelijk wat blessures >:)

[afbeelding]]
Hoe krijg jij Emerton bij Vitesse???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerryH schreef op 08 april 2003 @ 15:58:
[...]

Hoe krijg jij Emerton bij Vitesse???
die wordt (bij mij tenminste) vaak te huur gezet door feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/pics/cm1.jpg]

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/pics/cm2.jpg]

Alleen de Champions League 'ff' winnen volgend seizoen en alles is binnen :W

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Is het nog steeds een drama om over een netwerk te spelen of hebben ze hier al wat op gevonden? Heeft iemand dat misschien al geprobeerd?

Edit: En is het niet even goed om gewoon cm01/02 te updaten met de nieuwe spelers? Ik bedoel dus, zijn er veel vernieuwingen? Waar je ook iets aan hebt zeg maar.

[ Voor 38% gewijzigd door Jaded op 08-04-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Hebben andere ook last van een verkeerde weergave van de positie van de eerste divisie? Krijg enkel de stand van de eerste periode te zien.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Ik speel cm dus over het netwerk, maar ik vind het best goed gaan, het gaat wel wat beter dan de vorige cm, maar ook daar had ik niet echt problemen mee. (heb trouwens wamberto voor 300K verkocht, woei. Sikora ook eindelijk kwijt, en mido voor 43 miljoen verkocht aan Real :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 16:16:
[...]

die wordt (bij mij tenminste) vaak te huur gezet door feyenoord
Inderdaad bij mij ook, eerste seizoen verhuurd aan Malaga, daarna kon ik hem voor 1,6 mln euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
I.R. Butcher schreef op 08 april 2003 @ 19:24:
Ik speel cm dus over het netwerk, maar ik vind het best goed gaan, het gaat wel wat beter dan de vorige cm, maar ook daar had ik niet echt problemen mee.
Ik had vooral het probleem dat de 'joiner' het spel niet lekker kon spelen omdat elke druk op de knop eerst naar de host ging. Bijvoorbeeld geld bieden ging hierdoor erg langzaam. Is dat geen probleem meer?

En iemand misschien ervaring met spelen via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik heb nu dat de eerst helft van de compitie goed gaat maar daarna opeens verlies ik heel veel wedstrijden terwijl ik niet heel anders ben gaan spelen. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 22:29

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 20:03:
hmm, ik heb nu dat de eerst helft van de compitie goed gaat maar daarna opeens verlies ik heel veel wedstrijden terwijl ik niet heel anders ben gaan spelen. Weet iemand hoe dit komt?
De computertegenstanders zijn waarschijnlijk jouw tactics beter gaan "begrijpen". Dus misschien helpt het om er eens wat variatie in te gooien...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Hmm, ik heb het net eventjes gevraagd, en het spelen via het netwerk gaat nu vrijwel net zo snel als gewoon "standalone", dus dat is behoorlijk verbeterd :)
Misschien nog een tip, bij mij werkte hij echt heel erg goed: zet je team mentality op gung ho :) (tactics-team instructions-mentality-gung ho)
Eerst kwakkelde ik met ajax een beetje in de middenmoot, maar halverwege het eerste seizoen zette ik het daar op, en heb sindsdien geen enkele wedstrijd meer verloren, wel 3 gelijk gespeeld (waaronder tegen vvv :P).

Je gaat met deze tactiek heel aanvallend spelen, je spelers zullen dus wel sneller moe worden, al valt dat in de praktijk nog best mee (tenminste, ik ben met ajax, en daar valt het mee, maar ja ik heb dan ook een luxe probleem qua aanvallend opzicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:25
is er ook een manier om zonder die 2d vieuw te spelen, dat hij dus niet zo sloom gaat een gewoon het resultaat laat zien? :? :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 22:29

jOzh

Sweet dude!

jdiezrequejo schreef op 08 april 2003 @ 20:41:
is er ook een manier om zonder die 2d vieuw te spelen, dat hij dus niet zo sloom gaat een gewoon het resultaat laat zien? :? :+
Uiteraard, moet je in het wedstrijd scherm onderin op Options klikken, dan only commentary klikken (uit m'n hoofd gezegd, zoiets is het iig)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

jOzh schreef op 08 April 2003 @ 20:43:
[...]

Uiteraard, moet je in het wedstrijd scherm onderin op Options klikken, dan only commentary klikken (uit m'n hoofd gezegd, zoiets is het iig)
Volgens mij gaat dan het commentaar af en toe ook sloom :?
of lijkt dat maar zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt PSV HARSTIKKE LKKR in dit spel.. toen ik met Ajax tegen ze speelde verloor ik met 4-0
8)7
Dus speel ik met PSV.. en wat denk je ? Verlies ik de SuperCup van Ajax met 4-1.. :X

IKKE NIET SNAPP MEER :) :Z

En btw...

Ajax' Mido & Zlatan PRIMA KOPPEL :9~ , _/-\o_ meestal 1 vd 2 een hattrick.. _/-\o_

ZLATAN - SON OF GOD! _/-\o_
MIDO - COME BACK ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Vreemd is dat. Ik heb het ook best moeilijk in de competitie, en maak geen winst. Heb pas 1 miljoen € voor transfers. Voorgaande edities had ik weleens 60 miljoen (guldens...).
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 00:57:
MIDO - COME BACK ;)
/offtopic Zlatan was tegen Milaan de slechtste van het veld :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 09 april 2003 @ 01:01:
Vreemd is dat. Ik heb het ook best moeilijk in de competitie, en maak geen winst. Heb pas 1 miljoen € voor transfers. Voorgaande edities had ik weleens 60 miljoen (guldens...).

[...]

/offtopic Zlatan was tegen Milaan de slechtste van het veld :X
Ja.. das waar, maar ik zei het over het spel dan natuurlijk... O-)

_/-\o_ ZLATAN - SON OF GOD _/-\o_ (Hangt namelijk in de ArenA :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

LOL! dan moeten ze nodig een cursusje engels volgen daar ;)

het is namelijk SON niet SUN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Ik ben nog steeds niet begonnen aan het spel ( die bugs ;( ). Enhancement Pack 2 & 3 komen binnenkort ook en hier zag ik nog wat info over op het si forum.
Firstly, at somepoint in the next 7-10 days we hope to release Enhancement Pack 2. This is to be considered an interim patch with some small but annoying fixes that mean some people are not being able to play the game fully. The current list of fixes are as follows (please note this can and probably will be changed!)

Fixed European Cup qualifying news incorrectly indicating you'd been knocked out when you'd qualified
MLS Ground Maintainance reduced
Value of non-old firm players in Scotland lowered
Danish league no longer becomes inactive after a season
CPU Player wage bug fixed
Player screen now remembers its section when moving between player screens
Argentinian League now updates correctly after first season
Fixed sudden drop in player morale after winning cup
Selling big name players made easier
Loaning promising youngsters made easier
We are also continuing to look at the much talked about "Score Changing" issue.

Enhancement Pack 3, which is sceduled to be released late April / Early May and which will hopefully include a team and player update, is what we originally intended as Patch 2. The reason this is coming out later is that this pack contains some larger code changes and fixes to some of your major issues. As a result, it does require additional and longer test plans. We hope that you can understand the need for this split, it's fundamentally in your best interests. The current list of fixes and changes which are going through test are as follows (please note this can and probably will be changed!)

Fixed ground maintainance issues for smaller teams
Fixed goalkeeper attributes not shown on team screen (physical shown instead).
Fixed preferences screen history not working correctly (not keeping between back/next).
Fixed "team selection" name changing to "Default" and unpicking players.
Fixed injuries showing on player profile before computer matches are over.
Added "Use attribute masking" to preferences screen.
Live league table now does not guess goals from other human matches on the same pc which have not been played yet.
Penalties now shown on latest scores screen.
Wages for top end players being limited to £100+ pound is now fixed.
Fixed friendly invitation news bug where respond button sometimes is removed before it can be used.
Fixed a bug with competition team form values.
Other matches can now be viewed when on the day of the match.
Selling team now does not get chance to cancel minimum fee release clause transfers at confirmation stage.
Fixed news item bug when a team qualifies through a league stage and the text says that they have not.
Match screen now tells the human when it is waiting for another human in a network game.
Added waiting dialog to match screen for when it is setting up the match.
Added ability to respond to messages from other human players.
News items from clubs offering players can now be ignored
a response is not necessary.
Fixed some yearly award past histories not showing names (only club).
Reject all offers doesn't auto reject offers that meet the minimum fee release clause
Re-tuned personal reasons removal
Fixed a player saying he can't accept a relegation wage cut
Fixed some first option strings
Fixed stadium move string.
Human players can now be disconnected from a network client without the client having to exit.
Ability to swap two team's divisions/nations via a config file when starting a new game
Ability to boost a teams transfer funds/wage budget/ground capacity via a config file when starting a new game
Ammended the praise player/criticise players recent form
Tactics:

Fixed incorrect morale on tactics screen
Fixed could not drag sub onto sub on pitch during match.
Added always show rating during match (in addition to other info).
Added clearer separation between first 11 and subs during match
Added showing opposition player positions in 'specific' man marking list during match.
Added graphics to show icons for subbed on or off during match.
Competitions:

Tweaked some Christmas/New Year dates for English leagues.
Added some more loan rules for English clubs.
Fixed problem where Argentine league was not scheduling third and fourth promotion stages properly.
Fixed bug where French leagues were scheduling games in Jan 2002.
English Vans Trophy now enabled if 2nd division is enabled, not just Conference.
Fixed Swedish Premier Division break period for World Cup/Euro Champ years.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 00:57:
Ik vindt PSV HARSTIKKE LKKR in dit spel.. toen ik met Ajax tegen ze speelde verloor ik met 4-0
8)7
Dus speel ik met PSV.. en wat denk je ? Verlies ik de SuperCup van Ajax met 4-1.. :X

IKKE NIET SNAPP MEER :) :Z

En btw...

Ajax' Mido & Zlatan PRIMA KOPPEL :9~ , _/-\o_ meestal 1 vd 2 een hattrick.. _/-\o_

MIDO - COME BACK ;)
AMDAthlon, Even naar kijken

Ik heb 't zo gehad dat ik met nog 7 wedstrijden te gaan 12 punten voorsprong had, en in de laatste wedstrijd verloor ik 4 keer, ging 't echt bagger. Toen ben ik iets aanvallender gaan spelen, zo werd ik toch nog op doelsaldo kampioen :)

[ Voor 3% gewijzigd door YouKnow op 09-04-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Zullen we het gewoon gezellig houden en niet gaan mierenneuken...
(we kunnen het ook overdrijven namelijk)

Mijn 3e seizoen gaat wel erruuggg lekker trouwens. In de competie 10 gespeeld 10 gewonnen, CL 1e in de poule, na 4 wedstrijden 8 punten.

Bij mij is Roiha wel een toppertje, en net als in cm 01-02 Okoronkwo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al cm4 over een netwerk gespeeld?
Bij mij crashed ie als je een wedstrijd gaat spelen.

Ik speel nu over het netwerk met allebij win xp pro.
Alles gaat goed totdat een van de twee en wedstrijd moet spelen. Dan crasht ie.

Heeft iemand dit zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Speedy_J schreef op 09 april 2003 @ 15:16:
[...]

Zullen we het gewoon gezellig houden en niet gaan mierenneuken...
(we kunnen het ook overdrijven namelijk)

Bij mij is Roiha wel een toppertje, en net als in cm 01-02 Okoronkwo
Zal m'n best doen :)

Okoronkwo is inderdaad goed! Ook Athirson is een aanrader, en een duurdere is Alex van Cruzeiro. Ik zit nu in m'n 2e seizoen, maakte geen gebruik van Maxwell, O'Brien en heb ze daarom verkocht, dat scheelt ongeveer €200,000 per maand!
Ik zit alleen te twijfelen van wie ik de contracten moet verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
YouKnow schreef op 09 April 2003 @ 20:26:
[...]

Zal m'n best doen :)

Okoronkwo is inderdaad goed! Ook Athirson is een aanrader, en een duurdere is Alex van Cruzeiro. Ik zit nu in m'n 2e seizoen, maakte geen gebruik van Maxwell, O'Brien en heb ze daarom verkocht, dat scheelt ongeveer €200,000 per maand!
Ik zit alleen te twijfelen van wie ik de contracten moet verlengen...
O'Brien is bij mij na 1 seizoen uitgegroeid tot een dragende speler, hij's veel beter dan in het begin van het spel, en iedereen wil hem kopen! (Inter, Real Madrid, Barcelona, Man. United, noem het maar op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zetten jullie O'Brien als linksback of als linkshalf?

Ik vind het wel enigzins vreemd dat Maxwell alleen als verdediger staat, ze hadden er toch op zijn minst D/DM L of D/AM L van kunnen maken??

[ Voor 3% gewijzigd door Sherlock op 10-04-2003 08:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Op het SI-Forum is een hele discussie bezig met de researcher van de Nederlandse competitie. Dat Maxwell alleen als verdediger staat, betekent niet dat hij niet als ML, DML of AML kan spelen. Volgens hem moet je dit gewoon uitproberen. Het is mogelijk dat als je hem een seizoen als ML opstelt dat zijn eigenschap veandert naar DL/ML of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
tip: probeer mendes da silva (ja, die van sparta gehuurd is door ajax. even kopen dus) eens in de spits :D hij schiet er bij mij de een na de ander in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

rblommers schreef op 10 april 2003 @ 10:15:
tip: probeer mendes da silva (ja, die van sparta gehuurd is door ajax. even kopen dus) eens in de spits :D hij schiet er bij mij de een na de ander in
Hoe bedoel je spitsenprobleem als je zo'n noodgreep moet doen... B) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
JerryH schreef op 10 April 2003 @ 08:05:
Zetten jullie O'Brien als linksback of als linkshalf?

Ik vind het wel enigzins vreemd dat Maxwell alleen als verdediger staat, ze hadden er toch op zijn minst D/DM L of D/AM L van kunnen maken??
Links centraal op het middenveld! In een verdedigende rol. Hij is in CM een ander type speler dan hij in werkelijkheid is, kwestie van slechte research, eigenlijk hadden zowel O'Brien als Maxwel D/AM L's moeten zijn, of op z'n minst D/M L.

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-04-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
mycosis schreef op 10 April 2003 @ 10:40:
[...]
Hoe bedoel je spitsenprobleem als je zo'n noodgreep moet doen... B) ;)
neuh, gewoon niet goed opletten en denken dat je wissels aan het aanstellen bent. vervolgens win je met 6-0 van rbc waarin hij 5 keer scoort. en tja never change a winning team, en dat pakte erg goed uit :)

dit gebeurde in de 8e of 9e league match, hij staat nu op 19gespeeld, 12 gescoord 6 assists.... en dan breekt hij zn been tegen feyenoord :(

[ Voor 19% gewijzigd door rblommers op 10-04-2003 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Er is al vrij veel over gezegd, maar de research in de nederlandse competitie valt dus echt zwaar tegen.

En dat snap ik dus niet he, want in CM 01/02 was het best realistisch (misschien dat PSV wel iets te sterk was) en kreeg je ook niet van die gekke ranglijsten in de competitie. Oké, na 5 jaar speelde RKC opeens Champions League, en speelde Heerenveen in de toto divisie...

Maar goed dat soort dingen kunnen in het echt ook gebeuren (Willem II CL een paar jaar geleden, Vitesse op de rand van degraderen nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een bug dat de keeper gaat ingooien terwijl je in je tactics hebt gezet dat de back's moeten ingooien. Dit resulteerd bij mij in een tegendoelpunt :(

Wat vinden jullie van Nourdin Boukhari? Bij mij scored ie bijna elke wedstrijd wel minimaal 1x.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was dus begonnen met Barnet in de conference league, gelijk een compleet nieuw team ingekocht, allemaal free transfer spelers :) :P
Echt uit de vaagste landen allemaal, ik begon matig, stond steeds rond de 8ste plaats, maar nu iedereen op elkaar ingespeeld is en mn taktiek goed uitgewerkt is win ik echt alles.
Win alles minimaal met 5-0, hoogste is 9-0. Maar door mn slechte seizoenstart ben ik toch nog 2de geeindigd :(
ik heb al (incl. bekerduels) 35 wedstrijden op rij niet verloren !
Ik speel 4-1-2-1-2 en heb op het midfield en forward allemaal snelle spelers, werkt echt perfect.
Alleen ik heb nog wel last van veel (en ook erg lange) blessures :(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste