Championship Manager 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 31 March 2003 @ 21:42:
'k Heb nog wel een tippie voor de mensen die met Ajax spelen: Een 18-jarige zweedse vleugelaanvaller, kan zowel aan de linker als aan de rechtkant uit de voeten, heet Farnerud van achternaam, en Ajax is 1 van z'n favoured clubs, dus die wil graag een contract bij je tekenen. Kun je voor ergens tussen 350-450k krijgen, en is binnen een seizoen +/- 8 miljoen waard. Ideaal als stand-in voor Van der Meyde of Sikora, maar dik kans dat ie beter wordt dan v/d Meyde.
Die heb ik toevallig naar PSV gehaald :D
Ik vind het wel een lekkere speler maar vind die Lee van PSV duidelijk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook dat er geen speler van je gekocht wordt? ze staan allemaal op de transferlijst die ik kwijt wil. ik speel met az en heb zelfs robin nelisse op de transferlijst staan. niemand die hem wil. zlefs niet voor 50000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm af en toe kom ik nog wel eens onrealistische uitslag tegen :) gisteren met Milan met 6-0 van AS Roma gewonnen...dat is vrij ongeloofwaardig, maar NOG ongeloofwaardiger is het feit dat ALLE goals door Shevchenko zijn gescoord...6 keer in 1 topwedstrijd...yeah right! (niet dat ik het vervelend vond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Vind het nog niet echt top dit spel. In de uefa cup win ik met 2-0 en 3-0 van rangers maar in de competie heb ik na 7 wedstrijden geen potje gewonnen met vitesse..
En dat tegen o.a. RBC, Excelsior, AZ, RKC en Utrecht.
Alle Friendly's win ik easy, zelfs tegen Leverkusen..

Ook vind ik alle overgangen zo traaagggggg, met name tijdens wedstrijden als je je tactics wilt wijzigen. (dit met een P3 900 en 384mb, met laatste patch)
Valt nog een hele hoop te veranderen aan dit spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op 01 April 2003 @ 18:10:
Vind het nog niet echt top dit spel. In de uefa cup win ik met 2-0 en 3-0 van rangers maar in de competie heb ik na 7 wedstrijden geen potje gewonnen met vitesse..
En dat tegen o.a. RBC, Excelsior, AZ, RKC en Utrecht.
Alle Friendly's win ik easy, zelfs tegen Leverkusen..
Superrealistisch toch! Winnen van Boekarest en Bremen, verliezen van RBC...klopt helemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 18:29:
[...]

Superrealistisch toch! Winnen van Boekarest en Bremen, verliezen van RBC...klopt helemaal! :)
In het begin van de competittie niet, toen ging het nog wel redelijk met vitesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op 01 April 2003 @ 18:48:
[...]

In het begin van de competittie niet, toen ging het nog wel redelijk met vitesse...
Sjah..dan kan ik alleen maar concluderen dat Snoei een betere trainer is dan dat jij bent :P ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand het probleem met de transfers ook? met probleem bedoel ik dat ik nooit wat verkoop met az. heb wel nelisse en meerdink enzo in de uitverkoop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmm, misschien moet je de optie 'Offer to Club' eens gebruiken degged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:25
Idd, dat offer to club werkt erg lekker. Ik heb btw Nando Rafael teruggekocht :D Ben benieuwd hoe die presteerd volgend seizoen :D

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook dat is reallistisch de transfermarkt zit gewoon pot dicht en zeg nou zelf wie zit er nou op een nelisse te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
vind de NL competitie wel beetje onrealistisch, speel zelf met NEC en sta 2de met de winterstop achter Willem II en onder me staat AZ. PSV, Feyenoord en Ajax draaien mee in de middenmoot. Die 2d pitch is trouwens wel een hele goede verbetering imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:59
Kan best zijn dat de transfermarkt dicht zit, maar ik wordt ZIEK van al die transfer inquiries!! Volgens mij hebben ze alleen belangstelling als je aangeeft dat ze de spelers gratis mogen hebben, anders loopt het steeds op niets uit :(
Kun je misschien ergens aangeven dat je automatisch alle transfer aanvragen afwijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13
d'r zitten nog een paar bugs in volgens mij zelfs met ep1, maar lang niet zo erg meer als zonder. Toch snap ik iets niet ik speel met Ajax en iedereen heet very poor morale alleen pienaar en seedorf hebben superb en van der vaart poor. Doe ik iets heel erg fout of is dit een bug :?

En heeft er nog iemand tips voor trainingen?

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKHing schreef op 01 April 2003 @ 22:33:
d'r zitten nog een paar bugs in volgens mij zelfs met ep1, maar lang niet zo erg meer als zonder. Toch snap ik iets niet ik speel met Ajax en iedereen heet very poor morale alleen pienaar en seedorf hebben superb en van der vaart poor. Doe ik iets heel erg fout of is dit een bug :?

En heeft er nog iemand tips voor trainingen?
Is mischien een speler of zo ongelukkig?
want dit had ik ook eens in CM01/02 toen wou mido of zo een beter contract en dat gaf ik dus niet
en opeens waren al me spelers poor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
didulica heeft persoonlijke problemen, maar daar kan ik denk ik niks aan doen...
wat doen jullie trouwens met het tweede elftal die hebben helemaal geen competitie ofzo, ik stuur ze nu maar steeds op tour naar allerlei exotische oorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Didulica gewoon releasen on free transfer, je hebt voldoende keepers bij Ajax, en hij beinvloedt de sfeer in je groep nou niet bepaald positief. Dat over poor/v. poor morale is volgens mij geen bug. Ze worden alleen gelukkig als ze vaak spelen en goed spelen, en winnen. Maar als je met een hoop poor/v. poor spelers speelt zal dit niet meteen hele negatieve gevolgen op je prestaties hebben. Het is wel lekker als je captain dan een beetje vrolijk is trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
ik heb nu zo'n 7 wedstrijden gespeeld en nog ongeslagen :Y) (met vriendschappelijke wedstrijden erbij), maar ik zal eens kijken of het helpt om didulica d'r uit te kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Om je moraal op te trekken, moet je iets van 2/3 "pigs in the middle" in je trainings schema gooien. Goed voor de moraal, en ze doen daarna meer hun best op de training :).

Toch zijn ze bij mij niet helemaal gelukkig. De meeste wel, maar toch een paar unhappy. Didulica heb ik naar het 2de gegooid, gaat hij daar maar lekker irriteren :P

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gelijk ontslagen en check ricardo quaresma en helder postiga altijd handig om in je team te hebben :)

ps. watis volgens jullie de beste tactiek? ik zelf speel 4-4-2 vleugelspelers treepje naar voren en aanvallend voetbal

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 01 April 2003 @ 21:54:
Kan best zijn dat de transfermarkt dicht zit, maar ik wordt ZIEK van al die transfer inquiries!! Volgens mij hebben ze alleen belangstelling als je aangeeft dat ze de spelers gratis mogen hebben, anders loopt het steeds op niets uit :(
Kun je misschien ergens aangeven dat je automatisch alle transfer aanvragen afwijst?
Per speler wel...speler selecteren, options -> set tranfer status -> radiobutton aanvinken "reject all offers"

Net zo makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie t spel btw niet vele malen moeilijker geworden. Eventjes een paar verschillende tactiekjes uitproberen is er niet meer bij. Je tactiek moet helemaal tot in de puntjes uitgewerkt zijn anders heb je een hele grote kans dat een speler een fout maakt wat gelijk afgestraft wordt. Volgens mij gaat t spel zelfs zover dat als je zwaar uit vorm bent je echt eerst moet werken aan vertrouwen en aan creativiteit in de training voordat het zin heeft een aanvallende tactiek te kiezen. Als je dan toch vervolgens zonder echte training je tactiek weer aanpast en de volgende wedstrijd een goal tegen krijgt gaat t helemaal mis en raak je nog meer in een negatieve spiraal. Maar nu is mijn vraag aan jullie ... hoe pak jullie t verdedigend aan ... ik heb 3 vededigers met man marking dat zou toch voldoende moeten zijn de twee buitenste zijn niet de allerbeste opbouwers maar t gebeurd met zo verschrikkelijk vaak dat er een lange bal van achter altijd precies goed valt voor de aanvaller van de tegenstander en dan is t zelfs voor vvv of willem 2 makkelijk scoren. Maar dat zou toch nooit mogen .. de verdedigers moeten dan toch in ieder geval springen naar die hoge bal om em weg te koppen maar nu lijken t wel een stel makke schapen. Echt vaag. Aanvallend gezien gaat t best redelijk alleen zitten ze in een dipje geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dkadam/data/cham_2.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 15:00:
Vinden jullie t spel btw niet vele malen moeilijker geworden. Eventjes een paar verschillende tactiekjes uitproberen is er niet meer bij. Je tactiek moet helemaal tot in de puntjes uitgewerkt zijn anders heb je een hele grote kans dat een speler een fout maakt wat gelijk afgestraft wordt. Volgens mij gaat t spel zelfs zover dat als je zwaar uit vorm bent je echt eerst moet werken aan vertrouwen en aan creativiteit in de training voordat het zin heeft een aanvallende tactiek te kiezen. Als je dan toch vervolgens zonder echte training je tactiek weer aanpast en de volgende wedstrijd een goal tegen krijgt gaat t helemaal mis en raak je nog meer in een negatieve spiraal. Maar nu is mijn vraag aan jullie ... hoe pak jullie t verdedigend aan ... ik heb 3 vededigers met man marking dat zou toch voldoende moeten zijn de twee buitenste zijn niet de allerbeste opbouwers maar t gebeurd met zo verschrikkelijk vaak dat er een lange bal van achter altijd precies goed valt voor de aanvaller van de tegenstander en dan is t zelfs voor vvv of willem 2 makkelijk scoren. Maar dat zou toch nooit mogen .. de verdedigers moeten dan toch in ieder geval springen naar die hoge bal om em weg te koppen maar nu lijken t wel een stel makke schapen. Echt vaag. Aanvallend gezien gaat t best redelijk alleen zitten ze in een dipje geloof ik. :)
Man-marking is niet direct de beste taktiek als je een verdediging hebt zonder zelfvertrouwen. Je verdedigers lopen dan de hele tijd met een mannetje mee en letter daardoor meer op de man dan op de bal, goed anticiperen op hoge ballen is dan ook direct minder ja. Zone dekking is dan veel verstandiger, of laat je backs bij balverlies naar binnen trekken zodat je een massief blok krijgt.

Is het spel moeilijker geworden...in principe wel ja, want als je zelf tactisch slecht bent in het moeilijker om te winnen. Ik vind dat geen slecht punt, het is tenslotte een voetbal manager simulatie, als je verstand van voetbal hebt doe je het goed, heb je dat niet dan heb je een probleem. Ik heb nu 46 wedstrijden gespeeld en er twee van verloren, 4 gelijk en de rest gewonnen...76 goals gescoord, 11 tegen...mijn verdediging staat als een huis :) (en ik gebruik geen manmarking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht mijn eerste seizoen voor Ajax goed beginnen...

De eerste wedstrijd : Ajax - De Graafschap 7-0 (4x vander vaart en 3x zlatan) :O
tweede game : PSV - Ajax 0-4 (Zlatan 4x) _/-\o_

Dus.....

Ze mogen me heel erg en vooral Romario kopen...

1.500.000 kan je hem al aantrekken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:10:
[...]

Is het spel moeilijker geworden...in principe wel ja, want als je zelf tactisch slecht bent in het moeilijker om te winnen. Ik vind dat geen slecht punt, het is tenslotte een voetbal manager simulatie, als je verstand van voetbal hebt doe je het goed, heb je dat niet dan heb je een probleem. Ik heb nu 46 wedstrijden gespeeld en er twee van verloren, 4 gelijk en de rest gewonnen...76 goals gescoord, 11 tegen...mijn verdediging staat als een huis :) (en ik gebruik geen manmarking).
Helemaal mee eens... t spel is zeker niet voor de beginnende voetbal liefhebber .. maar ik heb zo verschrikkelijk veel cm 01 /02 gespeeld en delen daarvoor waardoor er bepaalde automatismen in zitten. Een driemans verdediging centraal dan presteerden de buitenste twee het best met man marking. En degene in t midden met zonal marking. Daarnaast was het altijd zo dat juist de individuele spelers tactieken zo belangrijk waren voor t rendement van een speler. Ik heb nu t idee aangezien ik nadat ik simpel 442 ging spelen en alles won in de competitie met overmacht dat je in feite iets simpeler moet denken zeker verdedigend gezien. Het aanfinken van extra opties leidt eigenlijk tot meer problemen tenzij je met lucio speelt natuurlijk. Maar een team wat zonder veel extra tactieken simpel 442 speelt en dan elk team verslaat zou toch ook een 3-4-3 variant moeten kunnen uitvoeren zonder wedstrijd op wedstrijd te verliezen. :? want ajax blijft ajax :P en dan vindt ik 3-4-3 een toch veel mooiere tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:30:
[...]

Helemaal mee eens... t spel is zeker niet voor de beginnende voetbal liefhebber .. maar ik heb zo verschrikkelijk veel cm 01 /02 gespeeld en delen daarvoor waardoor er bepaalde automatismen in zitten. Een driemans verdediging centraal dan presteerden de buitenste twee het best met man marking. En degene in t midden met zonal marking. Daarnaast was het altijd zo dat juist de individuele spelers tactieken zo belangrijk waren voor t rendement van een speler. Ik heb nu t idee aangezien ik nadat ik simpel 442 ging spelen en alles won in de competitie met overmacht dat je in feite iets simpeler moet denken zeker verdedigend gezien. Het aanfinken van extra opties leidt eigenlijk tot meer problemen tenzij je met lucio speelt natuurlijk. Maar een team wat zonder veel extra tactieken simpel 442 speelt en dan elk team verslaat zou toch ook een 3-4-3 variant moeten kunnen uitvoeren zonder wedstrijd op wedstrijd te verliezen. :? want ajax blijft ajax :P en dan vindt ik 3-4-3 een toch veel mooiere tactiek.
Sjah ik ben al sinds CM3 - 97/98 groot voorstander van 4-4-2 Diamond, dus met een ruit op het middenveld, punt naar voren.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
^      FC   FC     ^
|                  |
|        AMC       |
|                  |
ML                 MR

DMC

DL    DC    DC     DR

GK

Allebei de spitsen hebben deze eigenschappen aanstaan:
Try long shots
Try through balls
Run with ball
Forward runs

De minste snelle van de spitsen heeft ook nog "hold up ball" aanstaan, zodat de andere spits en de aanvallende middenvelder kan aansluiten

De AMC heeft een vrije rol, en de eigenschappen Try Through balls, Run with ball, en Cross ball aanstaan. De AMC is de spelverdeler, die moet openingen verzorgen en de bal bij de spitsen bezorgen.

ML en MR hebben Forward Runs, Run with Ball en Cross ball aanstaan...zij moeten ruimte creeeren (het veld breed houden) en de bal voorgeven.

Ik heb nog wel wat meer accenten, maar ik ga niet alles verklappen :P hier is 6 jaar lang aan geschaafd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Zou Cm4 het ook doen op mijn knakkenbak???

de spekkie's zijn
amd k6, 350mhz
256mb werkgeheuge (uiteraard sd-ram)
wel 80gb (maar dat maakt niet zo uit)
Geforce 2 mx200, 64 mb geheuge

thnx voor antwoorden
maar ik vrees zelf dat ie het niet gaat doen ;(

[ Voor 6% gewijzigd door NLoldebroek op 02-04-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik nu zo een schuine pijl zoals iemand hier eerder heeft gepost (heb ff dat plaatje van hem gebruikt :P ;) ), dus dat een attacking central midfielder de diepte in gaat achter de spitsen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/pics/cm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:14
rechtermuisklik en slepen maar, dan krijg je zo'n pijl :P Ik heb trouwens eindelijk machlas kunnen slijten voor 3,5 miljoen (na 1 seizoen pas, niemand wilde hem hebben :() Hoe werkt dat first option eigenlijk, kun je hem dan ook nog verkopen aan andere clubs?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:58:
[...]

Allebei de spitsen hebben deze eigenschappen aanstaan:
Try long shots
Try through balls
Run with ball
Forward runs

Ik heb nog wel wat meer accenten, maar ik ga niet alles verklappen :P hier is 6 jaar lang aan geschaafd!
Kijk das nou de taktiek die ik zeker voor ogen heb alleen vindt ik 3 verdedigers genoeg :P zo kan ik een extra creatieve kracht erbij gooien . Maar als je aanvallend wil voetballen zet jij dan focus passing through middle aan of over beide flanken of misschien wel helemaal niets. Alleen dat spitsen gedeelte snap ik niet helemaal. Tenminste een spits is toch t eindstation lijkt me die moet toch niet ook nog eens gaan dribbelen rennen etc ... dat doen ze altijd al lijkt me tenminste zo was t altijd in 01 /02 etc... Maarrre ga t ook eens op deze manier proberen . Alleen vondt ik de prestaties zo waanzinnig verschillen met dezelfde spelers alleen in een iets meer aanvallend gerichte tactiek want 442 blijft zo saai en t is en blijft een management sim natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik nu een speler terughalen van uitleen??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 17:46:
[...]

Kijk das nou de taktiek die ik zeker voor ogen heb alleen vindt ik 3 verdedigers genoeg :P zo kan ik een extra creatieve kracht erbij gooien . Maar als je aanvallend wil voetballen zet jij dan focus passing through middle aan of over beide flanken of misschien wel helemaal niets. Alleen dat spitsen gedeelte snap ik niet helemaal. Tenminste een spits is toch t eindstation lijkt me die moet toch niet ook nog eens gaan dribbelen rennen etc ...
Een spits moet ook ruimte voor zichzelf of anderen creeeren. Zeker bij afgeslagen corners bijvoorbeeld staan bij mij de spitsen nog voorin, dan beginnen ze al met rennen dus countergoals worden veel waarschijnlijker. En bij een normale aanval lopen de spitsen zo ook sneller de ruimte in, naar de zijkant bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie was er ook alweer zwolle fan :p ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/zwolle.jpg

Die Farnerud is idd een toppertje! Goedkoop ingekocht, na 1 maand al 10 miljoen euro waard :) Alleen krijgt ie veel gele kaarten :( Hebben nog meer mensen suggesties voor talentjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:00:
Hoe kan ik nu een speler terughalen van uitleen??? 8)7
Alleen als je bij het uitlenen de optie Call back oid hebt aangevinkt, anders kun je hem niet terug halen.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://pic6.picturetrail.com/VOL144/1003027/1868759/t-22697963.jpg

Wel lkkr bezig
heb al 21 wedstrijden gespeel en maar 1 x gelijk :P

1. Ajax 21 20 1 0 61pts 49-6
2. PSV 21 12 5 4 41pts 41-25
3. Feyenoord 21 13 2 6 41pts 35-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://pic6.picturetrail.com/VOL144/1003027/1868759/22697963.jpg

ff wat vergroot sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
kaat17 schreef op 02 april 2003 @ 17:14:
Zou Cm4 het ook doen op mijn knakkenbak???

de spekkie's zijn
amd k6, 350mhz
256mb werkgeheuge (uiteraard sd-ram)
wel 80gb (maar dat maakt niet zo uit)
Geforce 2 mx200, 64 mb geheuge

thnx voor antwoorden
maar ik vrees zelf dat ie het niet gaat doen ;(
PLEASE HELP ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFreak2002
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06 23:17
Ik denk wel dat ie het gaat doen.......alleen het zal allemaal wel erg lang duren dat ie van dag 1 naar dag 2 gaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 19:24:
[...]

Sjah..dan kan ik alleen maar concluderen dat Snoei een betere trainer is dan dat jij bent :P ;) :D
mmm toch niet ;)

5e in de competitie, beker gewonnen, kwartfinale uefa cup.

Toch maar is met Jos Vaessen bellen, kan Sturing gewoon verder met de opleidingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Er zijn me weer een paar erg irritante dingen opgevallen, namelijk:
-De optie om je ass. manager friendly matches te laten regelen werkt niet! Of is Ruud Krol nou zo slecht dat ie het niet nodig vindt om tussen 2 seizoenen een paar oefenwedstrijden te spelen? :(
-Bekerfinale op een interlanddag, erg slordig :(
-Als je een speler aanbiedt aan een geinteresseerde club voor weinig geld, om uit te lenen, of zelfs gratis over te nemen, is er nóg kans dat ze 'm niet willen! Da's onrealistisch!

En nog een tip voor beginnende managers: Wees zuinig met je geld, en verleng alleen contracten van spelers die het ECHT waard zijn! Ik verlengde bijna al m'n contracten in het eerste jaar, en kwam vervolgens in het tweede jaar geld tekort om vd Vaart langer bij Ajax te houden! Prioriteiten stellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

G0009 schreef op 03 april 2003 @ 00:07:
Er zijn me weer een paar erg irritante dingen opgevallen, namelijk:
-De optie om je ass. manager friendly matches te laten regelen werkt niet! Of is Ruud Krol nou zo slecht dat ie het niet nodig vindt om tussen 2 seizoenen een paar oefenwedstrijden te spelen? :(
-Bekerfinale op een interlanddag, erg slordig :(
-Als je een speler aanbiedt aan een geinteresseerde club voor weinig geld, om uit te lenen, of zelfs gratis over te nemen, is er nóg kans dat ze 'm niet willen! Da's onrealistisch!

En nog een tip voor beginnende managers: Wees zuinig met je geld, en verleng alleen contracten van spelers die het ECHT waard zijn! Ik verlengde bijna al m'n contracten in het eerste jaar, en kwam vervolgens in het tweede jaar geld tekort om vd Vaart langer bij Ajax te houden! Prioriteiten stellen dus.
Mijn assisent heeft 6 friendlies geregeld, dus ligt misschien wel aan Krol :?

Spelers aanbieden werkt bij mij ook niet, iemand met een waarde van 2 miljoen lijkt me toch wel leuk als je hem gratis krijgt aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze spel valt me zwaar tegen.
Total club manager is vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 01:52:
Deze spel valt me zwaar tegen.
Total club manager is vele malen beter.
TCM beter? :X
ik heb TCM een weekje of zo gespeelt
veels te makkelijk
en je kan zo maar kluivert en andere dure speler's kopen (ik speelde met ajax)

maarja..
ben bezig aan me 2e seizoen met CM
ik doe aan het velen malen beter in de CL dan vorig seizoen
heb al 2x van Glasgow rangers gewonnen
1x gewonnen van Shakthar gewonne en 1x gelijk tegen man utd :)
moet dus nog 2 wedstrijden spelen in de 1e groeprondes
Ik heb van der meyde verkocht aan newcastle voor 9,5 miljoen :)
en van der gun is een goede vervanger

oh ja... ligt het aan mij of koopt man utd bij iedere CM versie Larsson :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 11:25:
[...]
oh ja... ligt het aan mij of koopt man utd bij iedere CM versie Larsson :?
haha, bij mij ook al ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier werd ook Larsson gekocht door Man Utd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Yup, en in de demo. Was 3x opnieuw begonnen :) (wou mn training schema goed hebben)
en elke keer larsson verkocht.

TIP: als je een goed talent wil zou ik proberen Freddy Adu te kopen. Pas 13 jaar, maar super talen

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Hmmzz ik mis de optie om je selectie uit te printen! Of zoek ik gewoon verkeerd? Verder is die 2D Pitch echt stoer! Ik speel met Feyenoord (jaja :P) en ben nu bij de SuperCup tegen Real. Ik durf niet ;(...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij deze versie trouwens ook zo dat als een speler retired dat er dan een vervanger voor hem komt met andere naam, zelfde skills etc. alleen dan heel jong ?
Wat trouwens ook niet helemaal klopt, in de nacompetitie zitten rbc en zwolle in deelfde poule terwijl ze beide in de eredivisie zaten, hoort ook niet echt.
En feyenoord en nec hadden ze beter om kunnen draaien :) feyeneoord eindigd 14de en nec 2de :)
Wat ook een beetje vreemd is, de coach van rbc (koos waaslander hebben ze aangenomen) is coach van het jaar terwijl hij via de nacompetitie is gedegradeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer wordt ded 2e ronde CL in legs gespeeld :?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=81943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:32:

[afbeelding]
Dat klopt wel, heeft de UEFA besloten dat met ingang van het seizoen 2003-2004 de tweede ronde in legs wordt gespeeld. Is dus in 't echt ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb cm4 nog niet gekocht, ik wacht nog even op EP2

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Laatst online: 12-09 11:29
Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 13:32:

[afbeelding]
misschien (weet niet zeker) noemen ze het als volgt:
poule fase 1
poule fase 2
ronde 2
kwart finale
halve finale
finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
rblommers schreef op 03 April 2003 @ 15:08:
[...]

misschien (weet niet zeker) noemen ze het als volgt:
poule fase 1
poule fase 2
ronde 2
kwart finale
halve finale
finale
Met ingang van 2003-2004 is het dus:

Poule fase 1
Tweede ronde leg 1
Tweede ronde leg 2
Derde ronde leg 1
Derde ronde leg 2
kwart finale
halve finale
finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 13:26:
Wat ook een beetje vreemd is, de coach van rbc (koos waaslander hebben ze aangenomen) is coach van het jaar terwijl hij via de nacompetitie is gedegradeerd.
Bij mij was het Foppe de Haan, eerst ontslagen bij Heerenveen, toen naar Willem II en daarmee gedegradeerd via de nacompetitie ...
Wiljan Vloet was 2e, terwijl hij direct degradeerde met Roda...

Misschien vinden ze het heel knap ofzo als je degradeerd :?

Larsson werd bij mij trouwens niet door MU gekocht maar door Valencia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet getreurd SC Heerenveen Fans...

Jullie kunnen het nog best...

Afbeeldingslocatie: http://pic6.picturetrail.com/VOL144/1003027/1868823/22743577.jpg

FEYENOORD SHAME U!!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
G0009 schreef op 03 april 2003 @ 15:42:
[...]

Met ingang van 2003-2004 is het dus:

Poule fase 1
Tweede ronde leg 1
Tweede ronde leg 2
Derde ronde leg 1
Derde ronde leg 2
kwart finale
halve finale
finale
in cm ook? zou wel netjes zijn van ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja met cm ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
ja maar wel die vieze fout dat je in de eerste ronde van de CL DEZELFDE :( tegenstander kan treffen als in de tweede ronde, bij mij (Ajax) was het tot 2 x toe A.S. Roma :r

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe das balen alhoewel ik moest met ajax ook tegen hun en won in roma met 0-2 (boukhari _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There are 85 days, 12 hours, 5 minutes till your girlfriend/wife/lover sees you again! Enjoy CM4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 22:00:
There are 85 days, 12 hours, 5 minutes till your girlfriend/wife/lover sees you again! Enjoy CM4...
nou de screens die ik er tot nu toe van gezien heb valt het realisme me bar tegen

Misschien omdat jullie allemaal de Nederlands competitie spelen, misschien dat die minder is ge-researched dan de Engelse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLozekoot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-03 11:42
mm heeft iemand trouwens eddie gaven al gekocht :D?
Amerikaans jongelingetje.. debuteerde bij mij met zijn 16 in het 1e (Ajax) en speelde ook al met zijn 16 met U.S.A. mee in confederations cup :D
Toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

ik vind het jammer dat je de 2d pitch niet sneller kan zetten

ik vind het leuk om die te zien, maar als hij zo traag is, niet de hele wedstrijd, als je daar nou ook de speed kon instellen.....

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ja klopt, vind ik ook! En daarnaast zie ik dus geen print opties meer. jammergenoeg ;). Ik vind het wel tof om aan het begin van het seizoen je elftal uit te printen en aan het einde weer. Zo zie je progressie van spelers in waarde en debuut in het Nederlands elftal enzo.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is weer ouderwets goed :)

alleen jammer dat ik zo vaak geblesseerde spelers heb =/ een speler had na de wedstrijd een gebroken arm na onderzoek. lijkt me toch niet dat je daar een helft rustig mee verder speelt maar goed :)

vind de bookies ook wel een leuke extra. mijn team staat op 50-1 dat ik promoveer en ik sta toch 5e

Torquay United naar de premiership!! (in een seizoen of 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 22:29

jOzh

Sweet dude!

Hehe, krijg net eindelijk het origineel binnen van Play. Maar goed, veel verschil zal het niet maken denk ik ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de een of andere manier blijft deze versie me toch boeien ondanks ik iets mis :?

En de 3-5-2 formatie werkt erg goed bij mij :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm4 heeft 1 groot nadeel, er raken te vaak selers geblesseerd...en dan niet voor een week ofzo, maar gelijk 2 maanden :S ik had bij Deajon (zuid korea) elke wedstrijd minimaal 2 speler die 2 maanden uitgeschakeld was... dan heb ik der al geen zin meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 05:27

St@m

@ Your Service

Ik heb het spel hier al wel liggen, maar ik wacht nog op de Nederlandse taal patch.. anders vind ik het veels te veel zoeken :P
Bij deze CM kun je als coach toch ook gevraagd worden door andere clubs

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist kampioen geworden met PSV, niet zonder problemen:

- Ketzman en Vennegoor zijn voor 4 maanden met een gebroken been uit geweest
- Ik heb de 2de ronde behaald in de CL, ondanks dit heb ik het jaar afgesloten met 5 milj. Euro verlies. Tijdens het seizoen heb ik geen enkele transfer gedaan, verlies komt er alleen door de lonen. Ik heb nu Rommedhal verkocht voor 5 milj. Euro om van zijn hoog loon af te zijn (+- 250.000 euro per maand).

Zijn er nog onder jullie die dit probleem hebben met PSV? :'(
Met als gevolg dat ik geen transfer fund heb gekregen voor het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

aantal blessures wordt aangepast in Ep2 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:38
Language patch is al uit hoor....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 05:27

St@m

@ Your Service

RocketKoen schreef op 04 april 2003 @ 13:31:
Language patch is al uit hoor....
kom maar met dat linkje dan... op de site van sigames kan ik niks vinden, en die is ook supertraag :/

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Buffel, Leonardo, Smolarek, Bombarda allemaal geblesseerd en Van Hooijdonk is 1 gele kaart van een schorsing vandaan... Van mij mag die patch komen :P.

/edit...

Kalou en Lurling raakten geblesseerd in de wedstrijd erna ;(... en Van Persie reaches yellow card limit OMG lol

[ Voor 32% gewijzigd door Royz op 04-04-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsss...na EP1 heb ik echt lang niet meer zoveel last van blessures hoor :? eigenlijk zelden dat iemand voor langer dan 3 dagen geblesseerd is, soms 2 weken. Wel regelmatig dat spelers rust moeten nemen volgens de physio das wel grappig. Maar goed...23 wedstrijden ongeslagen dus ik zeur niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer van dit spel is dat als je een championsleague wedstrijd uit bij arsenal moet spelen je complete a team mist door blesures schorsingen en INTERLANDOPROEPINGEN dat slaat toch nergens meer op?? nu moest ik sikora laatste man zetten en wat jeugd spelers erin :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 14:23:
tsss...na EP1 heb ik echt lang niet meer zoveel last van blessures hoor :?
Uhmmm wat bedoel je met EP1 :? Seizoen 1? Naam van een patch :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Enhancementpack 1, als je op de site van SiGames kijkt zie je m meteen op de hoofdpagina staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 14:38:
jammer van dit spel is dat als je een championsleague wedstrijd uit bij arsenal moet spelen je complete a team mist door blesures schorsingen en INTERLANDOPROEPINGEN dat slaat toch nergens meer op?? nu moest ik sikora laatste man zetten en wat jeugd spelers erin :S
Dit is al 10 keer genoemd :P

Sinds ik het weet (overkwam mij de eerste keer ook, waarna ik van Chelsea won met een jeugdelftal) kijk ik altijd als er spelers worden opgeroepen (nieuwsbericht) of ik op die datum Europees moet spelen, als dat zo is verbied ik enkele spelers te gaan. Maar slordig is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe verbied je spelers om te gaan? In de demo kreeg je een optie tijdens dat nieuws, ik zie het nooit.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
is alleen mogelijk bij vriendschappelijke interlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 12:54:
Ik ben zojuist kampioen geworden met PSV, niet zonder problemen:

- Ketzman en Vennegoor zijn voor 4 maanden met een gebroken been uit geweest
- Ik heb de 2de ronde behaald in de CL, ondanks dit heb ik het jaar afgesloten met 5 milj. Euro verlies. Tijdens het seizoen heb ik geen enkele transfer gedaan, verlies komt er alleen door de lonen. Ik heb nu Rommedhal verkocht voor 5 milj. Euro om van zijn hoog loon af te zijn (+- 250.000 euro per maand).

Zijn er nog onder jullie die dit probleem hebben met PSV? :'(
Met als gevolg dat ik geen transfer fund heb gekregen voor het nieuwe seizoen.
Niemand met hetzelfde probleem, hoe kan ik de club terug financieel gezond maken? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben met atletico madrid heb topspelers enzz.... maar verlies draai ik niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff weer wat leuke uitslgen. dit keer uit Spanje.. Dankzij Tom!

Afbeeldingslocatie: http://pic6.picturetrail.com/VOL144/1003027/1868759/22796985.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic6.picturetrail.com/VOL144/1003027/1868759/22796980.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 16:53:
ff weer wat leuke uitslgen. dit keer uit Spanje.. Dankzij Tom!

[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, welke tactics had je?

offtopic:
Wie mag Tom dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]YouKnow schreef op 04 April 2003 @ 17:11:
[...]

Hmm, welke tactics had je?

Dat is 3-5-2 met 1 schaduwspits

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ZAMoRANo schreef op 04 april 2003 @ 14:58:
Enhancementpack 1, als je op de site van SiGames kijkt zie je m meteen op de hoofdpagina staan. ;)
Wat een trage site! Ik download die pack met 4kb/sec :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je ff terug had gekeken had je een snellere link gevonden..
http://gamefiles.blueyond...4/patches/403_enhance.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, win ik tijdens eerste keer met Ajax in het zelfde jaar de champions league en word ik kampioen op doelsaldo :P, maak ik dus vette winst voor de club, krijg ik weer maar 4,2 mln euro voor transfers :( lekker schraal...

Daarnaast heb ik goede scouts "gepromoveerd" tot coach, maar ze staan niet in me training screen als coach, maar wel bij staff als coach :? Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Royz schreef op 04 April 2003 @ 19:02:
[...]

Wat een trage site! Ik download die pack met 4kb/sec :o
Hehehe
Ja, ik heb je expres een trage link gegeven. Misschien leer je dan eens zelf zoeken volgende keer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 04 April 2003 @ 19:52:
[...]

Hehehe
Ja, ik heb je expres een trage link gegeven. Misschien leer je dan eens zelf zoeken volgende keer :o
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wel lache moest door interland oproepen Wamberto als keeper in de goal zetten en hij haalde nog een 8 ook en maar 1 goal tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik ben op het moment zo veel mogelijk jonge spelers met hoge determination vast te leggen, deze groeibriljantjes zijn nu nog lekker goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar talenten (redelijk betaalbaar).

Zoals b.v.:

Tiago - Benfica (MC)
Johan Vonlanthen (SC)
Alexander Farnerud (AM/F RLC)
Niko Kranjcar (F RC)
Freddy Adu (13 jr!!! Laten rijpen in u18 squad!!)
M Radoi (D RC)
K Kallstrom (DC)
Andres D'Allesandro
Diego - Santos (AM RC)

Wie heeft nog meer van deze lijstjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ivan Bosnjak, gekocht voor 50.000 was meteen 10 miljoen waard zonder een wedstrijd te spelen 8-)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
ThrillSeeka schreef op 05 april 2003 @ 09:40:
Ivan Bosnjak, gekocht voor 50.000 was meteen 10 miljoen waard zonder een wedstrijd te spelen 8-)
Dat zijn de betere inkopen ... :P
Was dat in het echie ook maar zo :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens wel slordig dat lee young pyo wel bij psv zit en pardo niet bij feyenoord en mendes da silva niet bij ajax terwijl die veel eerder werden getransfert. Verder heb ik ook nog geen wesley sneijder gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 10:52:
overigens wel slordig dat lee young pyo wel bij psv zit en pardo niet bij feyenoord en mendes da silva niet bij ajax terwijl die veel eerder werden getransfert. Verder heb ik ook nog geen wesley sneijder gezien :(
zoals ik ook al eerder meldde, de NL competitie is gewoon minder uitgebreid ge-researched....

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 05-04-2003 11:17 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste