Weten jullie nog leuke uitdagende clubs om mee te spelen?
Elgin City in de Schotse 3e divisie
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Of probeer de Hong-Kong competitie een keer.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Bij mij mag ie alleen invallen als Mido of Zlatan moe is. Speelt niet zo vaak dusVerwijderd schreef op 10 April 2003 @ 13:23:
Wat vinden jullie van Nourdin Boukhari? Bij mij scored ie bijna elke wedstrijd wel minimaal 1x.
Bij mij speelt Boukhari ook niet zo vaak... Heb Mido-Zlatan. O'Brien heb ik verkocht omdat ie zwaar op de begroting drukte, amper speelde en ik er een mooi bedrag voor kon krijgen...
Verwijderd
G0009 schreef op 10 April 2003 @ 10:40:
[...]
Links centraal op het middenveld! In een verdedigende rol. Hij is in CM een ander type speler dan hij in werkelijkheid is, kwestie van slechte research, eigenlijk hadden zowel O'Brien als Maxwel D/AM L's moeten zijn, of op z'n minst D/M L.

Zoals al eerder in dit topic gezegd, kunnen deze spelers ook op andere posities uit de voeten.
Net zoals in alle andere CM versies wordt er van 1 tot 20 punten toegekend per positie per speler.
Zo heeft O'Brien dus 20 punten voor verdedigende middenvelder (wat hij in Team USA en bij Utrecht ook is/was), maar hij heeft iets van 15 tot 17 punten voor de DL positie en zo is dat bij Maxwell ook.
Anders kan je spelers als vd Vaart, vd Meyde en Trabelsi ook wel ongeveer overal op het veld laten spelen....
Ik ken Reddiablo (de Nederlandse reseacher) redelijk en ik weet dat hij op z'n minst een zeer redelijke research heeft gedaan naar de Nederlandse competitie... Het enige probleem (en meteen een groot probleem) is dat SI Games heel veel data en informatie van de hoofd researcher en allerlei andere clubreseachers niet heeft doorgevoerd of genegeerd....
Dat is zwaar irritant en maakt voor mij het spel een stuk minder speelbaar.
Over uitdagende clubs:
• Probeer Florentia Viola (het vroegere Florentina) terug te brengen naar de top
• Speel eens met Torquay United ([ENG, DIV3] (ben een grote fan van die club, mede dankzij CM)
• Paraja Playas [ESP, SDB2] is ook een geinige club en ligt bovendien ook op een van de Canarische Eilanden
Verwijderd
hmm, ik zie ook een lekkere bug, ik ben dus bezig in de conference league (england) en nu zijn al die jonge talenten van ajx (zwinkels, de jong, seedorf etc.) allemaal zwaar oud 
seedorf is 37, de jong 30, zwinkels 32.
haha, wel vaag
seedorf is 37, de jong 30, zwinkels 32.
haha, wel vaag
Verwijderd
iedereen Jack van gelder, johan derksen al in de staff en umberto tan en ton egbers als SPELER gecontracteerd?
Het is Pájara Playas.Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 16:54:
[...]
.......
• Paraja Playas [ESP, SDB2] is ook een geinige club en ligt bovendien ook op een van de Canarische Eilanden
misschien dak teveel cola op heb, maar volgens mij heb ik al paar keer gehad dat de score ineens veranderd na het veranderen van de tactics tijdens een game.
Ik weet zeker dat het net 1-1 stond, doe je "feyenoord tactics", wissel een speler, "back to game" en staat het ineens 1-2, zonder melding of wat dan ook! (in mijn voordeel, maar goed..)
Ander voorbeeld.. had ik een penalty, pierre scoort.. na tactics is die hele score weg! ook aan het eind van het spel in report gekeken, wordt niet eens een penalty vermeld
heb 4.0.3 overigens.
Ik weet zeker dat het net 1-1 stond, doe je "feyenoord tactics", wissel een speler, "back to game" en staat het ineens 1-2, zonder melding of wat dan ook! (in mijn voordeel, maar goed..)
Ander voorbeeld.. had ik een penalty, pierre scoort.. na tactics is die hele score weg! ook aan het eind van het spel in report gekeken, wordt niet eens een penalty vermeld
heb 4.0.3 overigens.
Verwijderd
WIE WEET ER NOG GOEDE SPELERS DIE AAN HET BEGIN VAN HET SPEL TRANSFER VRIJ ZIJN??????? MAAK EEN MOOI LIJSTJE EN ZET ZE HIERONDER
Verwijderd
Freddy Adu (13 jaarVerwijderd schreef op 11 april 2003 @ 17:59:
WIE WEET ER NOG GOEDE SPELERS DIE AAN HET BEGIN VAN HET SPEL TRANSFER VRIJ ZIJN??????? MAAK EEN MOOI LIJSTJE EN ZET ZE HIERONDER
Romario kan je voor 1.400.000 aantrekken)
deze ken ik alleen maar
Verwijderd
ja daar heb ik niks aan ben met bury 3e divisie engeland die hebben geen cent vandaar vroeg ik om VRIJE transfersVerwijderd schreef op 11 April 2003 @ 18:03:
[...]
Freddy Adu (13 jaar)
Romario kan je voor 1.400.000 aantrekken)
deze ken ik alleen maar
Verwijderd
Je moet gewoon zelf wat zoeken tussen al die free transfer spelers, zitten genoeg goede spelers bij, zodra ik ff tijd heb wil ik mn shortlist wel uploaden.
Enhancement Pack 2 is uit 
• Mirror 1
• Mirror 2
DownloadEP2 is an interim patch which contains the following fixes and refinements:-
• Argentinian League now updates correctly after first season
• Danish league no longer becomes inactive after a season
• Swiss Playoff bug fix for when only top division is enabled.
• Croatian Cup fix for when only top division is enabled.
• FIFA Confederations Cup dates are now correct.
• Fixed European Cup qualifying news incorrectly indicating you'd been knocked out when you'd qualified
• Fixed crash where players are called up to a non existant U23 team.
• Fixed incompatibility between mac & pc versions causing different match results
• Fixed crash coming back from tactics screen pressing space bar more than once (dialog showing).
• MLS Ground Maintainance reduced
• Monthly installment payments now get paid to the correct team.
• CPU Player wage bug fixed
• Loaning promising youngsters made easier
• Value of non-old firm players in Scotland lowered
• Player screen now remembers its section when moving between player screens
• Sudden drop in player morale after winning cup fixed
• Mirror 1
• Mirror 2
[ Voor 11% gewijzigd door aftermath op 12-04-2003 00:15 ]
Hmm, niet echt veranderingen waar ik wat aan ga hebben denk ik. Maar goed, toch maar downloaden, wie weet waar 't goed voor is 
Thanks voor de mirrors in ieder geval
Thanks voor de mirrors in ieder geval
Grab shell dude!
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om resultaten van voorgaande jaren tegen clubs te zien? In CM3 was er de mogelijkheid bij "next fixture" te kijken bij "previous results". Vond ik altijd wel leuk om naar te kijken maar in CM4 kan ik het niet meer terugvinden...
Grab shell dude!
Verwijderd
Jongens?
is dit nou een slechte club

Maargoerd we nemen aan van wel
10-0 en Zlatan was 'weer" mom
6x
is dit nou een slechte club

Maargoerd we nemen aan van wel
10-0 en Zlatan was 'weer" mom
6x
Belshina ? Zal idd wel een slechte club zijn ja...
Verwijderd
weet iemand nog iemand spelers zoals Adu? jong talentvol en als et kan ook niet zo duur.., maar ook gelijk in te passen?
arteta, de goedkoopste 'wonderkind' for 4.4M bij rangers te koop!
heb het spel nu ook, en speel met ajax voor de 1e keer. sta meteen 1e in de competitie en in champions league gaat het ook lekker,
vraagje: veel spelers zijn "wanted" en de clubs vragen altijd hoeveel een speler moet kosten, maar altijd als ik dan een waarde opgeef dan hoeven ze hem nie meer. wat ik nu meestal doe is gewoon neit reageren. wat doen jullie? en hoe verkopen jullie spelers voor redelijk wat geld, bij mij bieden ze altijd zo ontzettend laag, 6 miljoen euro voor ibrahimovic, terwijl hij 7 miljoen waard is, en mijn belangrijkste spits is
vraagje: veel spelers zijn "wanted" en de clubs vragen altijd hoeveel een speler moet kosten, maar altijd als ik dan een waarde opgeef dan hoeven ze hem nie meer. wat ik nu meestal doe is gewoon neit reageren. wat doen jullie? en hoe verkopen jullie spelers voor redelijk wat geld, bij mij bieden ze altijd zo ontzettend laag, 6 miljoen euro voor ibrahimovic, terwijl hij 7 miljoen waard is, en mijn belangrijkste spits is
ja zou ik ook wel eens willen weten THE_CROSS, ik hoor van iedereen bedragen waar ik alleen kan van dromen.
En de nieuwste patch is ook save game compatible?
En de nieuwste patch is ook save game compatible?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik laat ze spelen, niet verkopen, en nu zit zowel Mido, Farnerud als Zlatan tegen de 22,5 mln aan...
Net zoals bij mij.. 
Heb ik het nog niet eens over Kaka, Mancini en Mexes gehad
Hmm, bij mij wil niemand meer betalen voor een first option. Da's wel jammer, want daar kun je leuk geld mee verdienen. Net zoals dat de sponsorshipbijdrages verdwijnen van mijn finance overzicht
Ze staan er eventjes op, maar verdwijnen daarna weer, waarna de balans dus ook weer ruim 3 miljoen euro lager uitkomt. (en nee, ze staan ook niet in het jaar overzicht erbij).
Nog een irritant iets: m'n average attendance komt met ajax niet boven de 24000 uit, terwijl ik al 2x kampioen geworden ben (tegen psv zitten er net 35000 man in m'n stadion) Ook krijg ik maar het vreselijk lage bedrag van 2 miljoen euro aan seizoenskaartjes, ik weet wel dat het met de oude cm veel meer opbracht.
Hebben jullie dat ook?
Nog een irritant iets: m'n average attendance komt met ajax niet boven de 24000 uit, terwijl ik al 2x kampioen geworden ben (tegen psv zitten er net 35000 man in m'n stadion) Ook krijg ik maar het vreselijk lage bedrag van 2 miljoen euro aan seizoenskaartjes, ik weet wel dat het met de oude cm veel meer opbracht.
Hebben jullie dat ook?
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Ik krijg opeens na de nieuwste update na een tijdje spelen cm4.exe error, ligt dat aan mij offeuh?
mahamadou kah (voornaam weet ik niet zeker) van ik geloof vvv, hoguit €300k en speelt heerlijk centraal achterinPLozekoot schreef op 14 April 2003 @ 18:00:
Net zoals bij mij..
Verwijderd
idd mijn hoogste bezoekersaaantal was 23984.I.R. Butcher schreef op 14 april 2003 @ 19:46:
Hebben jullie dat ook?
maargoed, 2x landskampioen 3x Amstel Cup, 1x CL 1x UEFA en 1x JC in 4 seizoenen..
Ik was al een paar maanden verder na de laatste save game, echt kut dit ,ik heb nu al helemaal geen zin meer om te spelen...YouKnow schreef op 14 april 2003 @ 21:17:
Had ik ook christiano007, maar ik heb 'n game gesaved, en daarna deed ie het niet meer...
ik had die mexes gehuurd,PLozekoot schreef op 14 april 2003 @ 18:00:
Net zoals bij mij..

door het huren is hij flink in prijs gestegen

Verwijderd
Kearls aj echt een goeie speler wilt hebben moet je Jeffry de visscher bij twente weghalen. Wat een goeien.
klopt, ik speel met Twente en al direct zijn er clubs als Benfica, Schalke en Porto geinteresseerd in hem...Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 12:02:
Kearls aj echt een goeie speler wilt hebben moet je Jeffry de visscher bij twente weghalen. Wat een goeien.
terwijl hij in het echt bij Twente toch echt voor 95% bankzitter is
Heubach is ook een aanrader om bij Twente weg te kopen...hij trapt er veel vrije trappen in voor me...
en Cairo is al 2 seizoenen clubtopscorer...toch knap als aanvallende middenvelder
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 15-04-2003 12:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
oeps
[ Voor 97% gewijzigd door Mooody op 15-04-2003 12:28 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
CM4 zet steeds mijn CPU Usage op 100% wanneer ik het speel...
hebben meerdere personen hier last van?
ja, lekker DPC-en zit er niet meer bijMooooody schreef op 15 April 2003 @ 18:54:
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Volgens mij is dat geen bug, maar rekende het spel terwijl je rustig tactics ed aan het regelen bent alvast de andere wedstrijden uit.Mooooody schreef op 15 April 2003 @ 18:54:
Over bezoekers aantallen gesproken, sparta heeft het bij mij voorelkaar gekregen om average 0 bezoekers te krijgen
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
toch wel een bug hoop ik, want het spel is zo niet te spelen op mijn laptop...de koeler draait overuren^^0nMe schreef op 16 April 2003 @ 00:47:
[...]
Volgens mij is dat geen bug, maar rekende het spel terwijl je rustig tactics ed aan het regelen bent alvast de andere wedstrijden uit.![]()
Over bezoekers aantallen gesproken, sparta heeft het bij mij voorelkaar gekregen om average 0 bezoekers te krijgen(helaas bug, maar moest er toch om lachen, was best wel aannemelijk
)

lijkt me sterk dat een programma 100% cpu nodig heeft....wanneer je tegelijkertijd een dvd draait, files kopieert, surft, mp3 speelt, photoshopt en fifa speelt komt de cpu niet eens op 100%...dusss
valt het jullie trouwens niet op dat je onwijs snel gele kaarten krijgt en als gevolg daarvan om de haverklap key-spelers mist omdat ze hun "yellow card limit" hebben bereikt 
imo moeten ze dit ff aanpassen in de volgende patch
imo moeten ze dit ff aanpassen in de volgende patch
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Vrolijke vriend, bijna elk spel zal je CPU usage op 100% zetten. Niet alleen CM4...een spel gebruikt nu eenmaal alles dat beschikbaar is op dat moment, dat is zeker geen bug. DPC'en kan best hoor, maar dan moet je koetje eerst starten, wat niet beschikbaar is kan CM4 ook niet gebruiken tenslotteMooooody schreef op 16 april 2003 @ 10:58:
[...]
toch wel een bug hoop ik, want het spel is zo niet te spelen op mijn laptop...de koeler draait overuren![]()
lijkt me sterk dat een programma 100% cpu nodig heeft....wanneer je tegelijkertijd een dvd draait, files kopieert, surft, mp3 speelt, photoshopt en fifa speelt komt de cpu niet eens op 100%...dusss
Verwijderd
Ok probleempje, ik heb 17.5 M pleuros uitgetrokken om Zlatan Imbrahimovic te kopen van Ajax. Hij blij ik blij maar nu blijft zijn morale op Poor staan ook al scoort ie ieder wedstrijd en staat ie op een gemiddelde score van 7.xx.
mwa koetjes pakken idle time, dus alles is wel beschikbaar.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 12:20:
[...]
Vrolijke vriend, bijna elk spel zal je CPU usage op 100% zetten. Niet alleen CM4...een spel gebruikt nu eenmaal alles dat beschikbaar is op dat moment, dat is zeker geen bug. DPC'en kan best hoor, maar dan moet je koetje eerst starten, wat niet beschikbaar is kan CM4 ook niet gebruiken tenslotte
maar je kan je koe er gewoon naast draaien, minder snel dan normaal, maar elk puntje telt
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
nou...ik gebruik al 2 jaar laptops en CM4 is het eerste spel dat de koeler continue op max. laat draaien (echt continue 100% cpu), terwijl bij alle andere spellen de koeler mooi stil blijft...Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 12:20:
[...]
Vrolijke vriend, bijna elk spel zal je CPU usage op 100% zetten. Niet alleen CM4...een spel gebruikt nu eenmaal alles dat beschikbaar is op dat moment, dat is zeker geen bug. DPC'en kan best hoor, maar dan moet je koetje eerst starten, wat niet beschikbaar is kan CM4 ook niet gebruiken tenslotte
het moet gewoon een bug zijn van 4.03 en/of 4.04, want bij 4.0 had ik dit probleem niet...
Kijk eens bij z'n training, wat meer 'Pig in the middle' zou voldoende moeten zijn.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 12:31:
Ok probleempje, ik heb 17.5 M pleuros uitgetrokken om Zlatan Imbrahimovic te kopen van Ajax. Hij blij ik blij maar nu blijft zijn morale op Poor staan ook al scoort ie ieder wedstrijd en staat ie op een gemiddelde score van 7.xx.
De vorige versies van CM hadden ook al altijd 100% cpu nodig (op mijn pIII-733 tenminste), dus dat zal met CM4 echt niet anders zijn.
Ik zit een beetje met de Manager Options te kutten.
Ik heb geen zin om de trainingen te managen, dus dat moet mijn AM maar doen. Moet er dan een vinkje bij 'Handle Training' of juist niet?
Ik heb geen zin om de trainingen te managen, dus dat moet mijn AM maar doen. Moet er dan een vinkje bij 'Handle Training' of juist niet?
Ligt het nou aan mij of zit diezelfde bug van 4.0 er nog steeds in na enhancement pack 2? Ik zit nu in mijn 4e seizoen en ik moet tegen arsenal aantreden met jongens als aboraa opuku! Rest is dus op interland..
Nog iets irritants is dat mijn managerpoints zijn gereset na de EP2. Had ik er eerst 170000, zit ik nu weer aan die 3000
Nog iets irritants is dat mijn managerpoints zijn gereset na de EP2. Had ik er eerst 170000, zit ik nu weer aan die 3000
Valt het ook mensen op als je speler wilt vergelijken , dat bij veel spelers je niet eens ziet wie nou beter is waar, dat er gewoon = overal staat waar *** ofzo moet staan ? Is niet bij iedereen maar bijv. bij keepers heb ik het wel gehad, en met DM
idd als je keepers met elkaar vergelijkt komt er altijd = te staanChristiano007 schreef op 16 april 2003 @ 21:42:
Valt het ook mensen op als je speler wilt vergelijken , dat bij veel spelers je niet eens ziet wie nou beter is waar, dat er gewoon = overal staat waar *** ofzo moet staan ? Is niet bij iedereen maar bijv. bij keepers heb ik het wel gehad, en met DM
zou toch wel enig verschil tussen moetten zitten
offtopic:
Verwijderd
nog een toppertje: mike zonneveld, gemiddeld 7.9:D en gekocht voor 4.5 mln. farnerud stelt bij mij een beetje teleur. kom nog geeneens aan de 7
Bij mij valt Farnerud ook nogal tegen, ben zelfs weer bezig om van der Meyde weer in de basis te zetten
Verwijderd
Zeer gedesilusioneerd... geef mij maar 2001-2002. Dit spel trekt op geen kl*ten!
Misschien komt het omdat ik meer en meer FPS speel tegenwoordig dat ik er geen bal aan vindt... maar ik raad het af om deze titel te kopen. Koop de 01-02 ... meer waar voor je geld (het is goedkoper
en er zijn nog steeds updates voor te vinden voor dit seizoen!)
Misschien komt het omdat ik meer en meer FPS speel tegenwoordig dat ik er geen bal aan vindt... maar ik raad het af om deze titel te kopen. Koop de 01-02 ... meer waar voor je geld (het is goedkoper
Verwijderd
van de meyde is bij mij erg slecht! heb witsche weer in de basis, doet et erg goed! daarnaast van de vaart links zonneveld en rechts galasek gaat erg lekker. weet iemand mischien een lekker trainingsschema?JerryH schreef op 17 April 2003 @ 15:22:
Bij mij valt Farnerud ook nogal tegen, ben zelfs weer bezig om van der Meyde weer in de basis te zetten
Verwijderd
Weet iemand hoe de money trainer werkt heb hem gedownload wil een kijken hoe die werkt maar doet helemaal niks bij mij?
Verwijderd
moneytrainer? hoe kom je daar aan dan?Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 16:43:
Weet iemand hoe de money trainer werkt heb hem gedownload wil een kijken hoe die werkt maar doet helemaal niks bij mij?
Verwijderd
gedownload zal ff kijken of ik de link kan vinden maar hij komt van een site waar je ook cracks kan downloaden weet niet of het legaal is
http://gcw.universe-board.de/games/files/devcmr3t.rar
http://gcw.universe-board.de/games/files/devcmr3t.rar
Tsja, heb je een toch behoorlijk realistische voetbal manager, krijg je een moneytrainer, was het in het echt ook maar zo
[persbericht]Ajax heeft de jaarcijfers zo juist bekend gemaakt. Dit jaar is er 500 miljard euro winst gemaakt, en is de terreinknecht rijker geworden dan Bill Gates, die nu 50ste staat op de lijst van meest rijke personen. Boven hem staan alle spelers en personeel van Ajax. De terreinknecht moet van een schamel loon van maar 250 miljard euro per jaar rond komen.
[/persbericht]
Oftewel: volgens mij is de lol er dan vanaf, maar dat zijn alleen mijn 2 centjes maar.
[persbericht]Ajax heeft de jaarcijfers zo juist bekend gemaakt. Dit jaar is er 500 miljard euro winst gemaakt, en is de terreinknecht rijker geworden dan Bill Gates, die nu 50ste staat op de lijst van meest rijke personen. Boven hem staan alle spelers en personeel van Ajax. De terreinknecht moet van een schamel loon van maar 250 miljard euro per jaar rond komen.
[/persbericht]
Oftewel: volgens mij is de lol er dan vanaf, maar dat zijn alleen mijn 2 centjes maar.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Verwijderd
Ik speel nu 2e seizoen Ajax, en ik heb Farnerud al het eerste jaar gekocht. Toen viel ie best wel tegen nu is ie een basisspeler gemiddeld scored ie een 8. Hersi is nu mijn AMC en doet het ook voortreffelijk net zoals v/d Vaart, Mido en Zlatan. Alleen gaat Mido met de winterstop naar Liverpool voor 27 miljoen. Alleen is Zlatan vaak geblesseerd. Meestal als hij Man of the Match word valt ie uit met een blessure en is ie weer voor een paar weken uitgeschakeld.
Verwijderd
Ik ben deze nu aan het testen. Handige site btw.
Nog enkele low budget spelers die snel veel geld waard worden:
Tiago (16) is gratis
Ivan Bosnjak (maar dan de aanvaller nemen) kost maar 35000 euro, maar is nu al na een half jaar 6,5 mln euro waard.
Ik heb hem samen met Lincoln (een of andere braziliaan gehuurd van kaiserlautern) in de spits van heerenveen staan, ze scoren aan de lopende band
Verwijderd
Cm Money Editor instructions: READ CAREFULLYVerwijderd schreef op 17 April 2003 @ 16:43:
First run the RAR file you download
then install it to the default directory given
After installation is complete, the program should autostart. If
not just locate it in your start menu.
Start up CHAMP MAN 4 - Load your saved game
In the program, there is a drop down list that is labelled
"Select Process", change it to Champ Man 4 which will now
be visible after you have started the program.
Then click the search icon top left.
Leave the search option on 'EXACT VALUE'.
Make sure the 'Type' option is set to 'INTEGER (STANDARD)'
Now, the middle of the 3 search options is 'Value'. Here you have to go
into CM4 and find the exact value of your finances. For example
Man Utds would be 23056612 - leave out commas and currency signs.
Once you have entered this into the value field, click OK.
After it has finished searching, click on the Small Green Arrow in the
middle of the program, that says 'Add All' when you hover over it.
All the values that appeared on the left should now appear on the right.
Now, on each of the values, with Man Utd there are 6 different ones, this
may well vary though from club to club, change the value fields to
the desired amount of money you want.
For example with Man United, change every instance of 23056612 to
999999999 to get 999 million pounds.
Finally click save and then OK when the 'Step 3' box pops up.
Now just go into champ, click another screen and then go back
to the finance screen and watch the magic happen!
This may seem a complex process but once you get the hang
of it its actually very simple and quick to do.
http://cmcore.co.uk/
Verwijderd
Die mag je altijd gebruiken als je wil, maar persoonlijk vind ik cheats altijd lame en je plezier in het spel verpesten.
Het is juist uitdagend om met een prutclub te beginnen en daarmee proberen vervolgens de Champions League te winnen. Het getuigt dan van brute skills als je dat lukt. Mbv zo een cheat is die uitdaging al een stuk minder, zo niet totaal verdwenen.
Maar ja de discussie over het gebruik van cheats is al 100000x gevoerd overal, dus lijkt me vrij zinloos om daar meer woorden aan vuil te maken in dit topic...
Verwijderd
is goed, heb je gelijk in, discussie is erg vaak gevoerd, laten we et hier maar bij laten..
Ik ga eens kijken of ik Utrecht een mooie prijs kan bezorgen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Utrecht is vrij goed. Ben met Heerenveen bezig en Utrecht is de concurrent om de tweede plaats met mij
Verwijderd
geld cheaten is gewoon zielig als ik dat met een club zou doen zou ik het ook totaaal geen eer vinden als je wat presteerd
Verwijderd
ach zit niet te zeuren manVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 16:01:
geld cheaten is gewoon zielig als ik dat met een club zou doen zou ik het ook totaaal geen eer vinden als je wat presteerd
das toch machtig..
Verwijderd
vertel me liever waar ik de managerstatistieken kan vinden
die zijn er niet jammer genoeg
Verwijderd
welVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 22:26:
vertel me liever waar ik de managerstatistieken kan vindendie zijn er niet jammer genoeg
zoek je naam op klik erop
en onderaan staat hoeveel wedstrijden je hebt gespeeld enzo
Verwijderd
Wat ik dan wel mis, zijn die ranglijsten met beste managers van england / hele wereld ?Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 18:49:
[...]
wel
zoek je naam op klik erop
en onderaan staat hoeveel wedstrijden je hebt gespeeld enzo
Verwijderd
Het zat altijd onder manager reputation ... dus onder manager opties. Volgens mij nog steeds
Ik heb ff een probleem. Ik speel met ajax alleen moet ik ook elke keer die wedstrijden van ajax under the 18 manage. Dat wil ik eigenlijk niet. Kan ik dat uischakelen?
Met het eerste gaat het trouwens wel heelgoed ff mijn opstelling:
Lobont
trabelsi(bergdolmo) pasanen(heitinga) chivu(de jong) van damme(maxwell)
Galasek (witschge)
farnerud(yakubu) o`brien (zonneveld)
Van De Vaart(litrmanen)
Zlatan Mido
Probeer nu alleen nog dirk kuijt en rick hoogendorp te kopen. (heb dan overal een wisselspeler)
Lobont
trabelsi(bergdolmo) pasanen(heitinga) chivu(de jong) van damme(maxwell)
Galasek (witschge)
farnerud(yakubu) o`brien (zonneveld)
Van De Vaart(litrmanen)
Zlatan Mido
Probeer nu alleen nog dirk kuijt en rick hoogendorp te kopen. (heb dan overal een wisselspeler)
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
sjaaktrekhaak17 schreef op 20 april 2003 @ 14:50:
Ik heb ff een probleem. Ik speel met ajax alleen moet ik ook elke keer die wedstrijden van ajax under the 18 manage. Dat wil ik eigenlijk niet. Kan ik dat uischakelen?
Lobont
DR trabelsi(bergdolmo) DC pasanen(heitinga) DCchivu(de jong) DL van damme(maxwell)
DMC Galasek (witschge)
MR farnerud(yakubu) ML o`brien (zonneveld)
AMC Van De Vaart(litrmanen)
FC Zlatan FC Mido
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Koop dan gewoon Paulus Roiha van Utrecht[b][message=17581500,noline]sjaaktrekhaak17 schreef op 20 april 2003
Goedkoper en scoort errug veel
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Waar ik me zo f*cking aan irriteer is dat ik geen spelers uitgeleend krijg aan Nederlandse clubs! Dit omdat ik niet wil dat ze in een buitenlandse competitie terechtkomen, waar ze vervolgens niet "echt" (in de simulatie dan) spelen. Resultaat is dan dat ze geen wedstrijdritme hebben en geen matchratings krijgen(alleen voor interlands dan)
Was dus helemaal overnieuw begonnen, en heb de engelse first division en premiership aangezet. Nu heb ik Steven Pienaar available for loan staan, en er zijn zo'n 10 clubs geïnteresseerd: 76 uit Frankrijk, 1 uit Italie en 3 uit Duitsland!
Is dit toeval, vraag ik me af? 
Ook vind ik het bagger dat je 2de elftal (Superdraft A) geen wedstrijden speelt. Hadden ze best een competitie voor op mogen zetten, nu krijgen de spelers in m'n 2de elftal ook geen wedstrijdritme!
Was dus helemaal overnieuw begonnen, en heb de engelse first division en premiership aangezet. Nu heb ik Steven Pienaar available for loan staan, en er zijn zo'n 10 clubs geïnteresseerd: 76 uit Frankrijk, 1 uit Italie en 3 uit Duitsland!
Ook vind ik het bagger dat je 2de elftal (Superdraft A) geen wedstrijden speelt. Hadden ze best een competitie voor op mogen zetten, nu krijgen de spelers in m'n 2de elftal ook geen wedstrijdritme!
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-04-2003 17:11 ]
Had iemand dit probleem al:
In het vierde seizoen met Vitesse, na kampioen te zijn geworden en winnaar CL, is er ineens geen competitie meer. Ik speel ineens alleen maar CL.
In het vierde seizoen met Vitesse, na kampioen te zijn geworden en winnaar CL, is er ineens geen competitie meer. Ik speel ineens alleen maar CL.
Als je 2e elftal ritme moet doen, moet je gewoon friendlies organiseren.
In die wedstrijden mag iedereen mee doen. En daarbij valt het mij op, dat redelijk veel clubs gewoon accepteren, zolang ze zelf maar geen wedstrijd hebben.
In die wedstrijden mag iedereen mee doen. En daarbij valt het mij op, dat redelijk veel clubs gewoon accepteren, zolang ze zelf maar geen wedstrijd hebben.
dat probleem heb ik met ajax ook win ik twee keer de competitie is er het derde seizoen alleen nog maar champion league.Speedy_J schreef op 20 april 2003 @ 17:28:
Had iemand dit probleem al:
ik heb Versie 4.04
Verwijderd
wat voor systeem speel je dan, als je de CL hebt gewonnen, krijg europees alleen maar aan mijn broek met ajax...
Jawel, maar da's zoveel gedoe: Moet ik alle spelers van m'n tweede elftal weer naar m'n senior squad promoveren, opstellen, en na afloop weer terugdegraderenhoedjevanpapier schreef op 20 april 2003 @ 17:53:
Als je 2e elftal ritme moet doen, moet je gewoon friendlies organiseren.
Dit is mijn systeem, met mijn basiselftal.Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 18:58:
wat voor systeem speel je dan, als je de CL hebt gewonnen, krijg europees alleen maar aan mijn broek met ajax...

Dan heb ik passing op short
tackling: hard
closing down: always
zonal marking
counter attack
man behind the ball
Meeste goals scoor ik uit dode spelmomenten of counters
Iemand bekend met de melding bij het opstarten van CM dat hij geen FullScreen modus kan openen? Het spel wil niet starten in ieder geval.
closing down: always past toch niet bij counter-voetbal of heb ik dat nou mis?Speedy_J schreef op 20 april 2003 @ 19:25:
[...]
Dit is mijn systeem, met mijn basiselftal.
[afbeelding]
Dan heb ik passing op short
tackling: hard
closing down: always
zonal marking
counter attack
man behind the ball
Meeste goals scoor ik uit dode spelmomenten of counters
Verwijderd
In 4.04 zit dus ook nog de bug dat een CL Wedstrijd tegelijk met een interland valt. Van de eerste 16 van man united had ik er nog 1 over....lastig spelen dan tegen juventus waar gewoon nog iedereen speelt.... dag tweede ronde CL..... meer mensen dit probleem ik dacht namelijk dat dat opgelost was in 4.04
Verwijderd
nee dat probleem heb ik net met ajax gehad, had geen basisspeler meer over.
gelukkig moest ik thuis tegen Newcastle en mijn 2de team was zovrij om toch 3-1 te winnen, meer geluk dan wijsheid denk ik
gelukkig moest ik thuis tegen Newcastle en mijn 2de team was zovrij om toch 3-1 te winnen, meer geluk dan wijsheid denk ik
je kan alleen windowed spelen als je desktopresolutie hoger is dan 1024x768, want die standaard resolutie van cm4 is al 1024x768Exorcist schreef op 21 April 2003 @ 00:31:
Iemand bekend met de melding bij het opstarten van CM dat hij geen FullScreen modus kan openen? Het spel wil niet starten in ieder geval.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
ik heb de laatste patch gedownload en geinstalleerd, MAAR... ik zit in het eerste seizoen, FC Groningen. Ik moet op 9 oktober tegen psv... op het moment dat ik zeg proceed to match cracht CM4... Iemand die dit ook heeft en eventueel weet wat eraan te doen??
Verwijderd
tis af en toe wel een raar spel hoor, komt er iemand met een query, wil niets voor die speler hebben willen ze em nog niet ?
Over een jaar is het weer een perfect spel, net zoals CM 01/02 was toen ze CM3 eindelijk "uitontwikkeld" hadden...
Het is nu nog even doorbijten ben ik bang, maar CM 4 (of CM 04/05??) wordt ook gewoon geweldig!
Het is nu nog even doorbijten ben ik bang, maar CM 4 (of CM 04/05??) wordt ook gewoon geweldig!
Verwijderd
Had ik inderdaad ook, van mijn basiself van PSV was slechts Coutinho over...Ik meende dat ik ook tegen Juventus speelde, maar zij misten ook veel spelers, wat leidde tot een overwinning voor mijVerwijderd schreef op 21 April 2003 @ 16:34:
In 4.04 zit dus ook nog de bug dat een CL Wedstrijd tegelijk met een interland valt. Van de eerste 16 van man united had ik er nog 1 over....lastig spelen dan tegen juventus waar gewoon nog iedereen speelt.... dag tweede ronde CL..... meer mensen dit probleem ik dacht namelijk dat dat opgelost was in 4.04
Verwijderd
woehoe, in me tweede seizoen met Heerenveen kampioen geworden op de allerlaatste speeldag!
Stond nog 2 punten achter voor de laatste wedstrijd, speelde PSV gelijk
Word ik kampioen op doelsaldo
Nu op naar de Champions League
Enkele screens:
Enkele screens:
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 23:24 ]