=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Ik wil eerst zeker zijn dat de freeloader er eind dit maand is. Voordat ik een 2e import spel ga kopen! Heb echt zitten !@#$% op datel maar hopelijk is dat nu verleden tijd! en kan ik eindelijk RE 2 weekjes eerder spelen dan de europeanen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol. :) word je niet fucking gestoord als zo'n topspel er al meer als een maand ligt. :Y) :+

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Het zal wel moeilijk voor jullie worden zodra jullie de freeloader hebben.
Je hebt dan opeens een stuk of 4 a 5 goede spellen (de volgende maand).
Het wordt dan moeilijk om te kiezen welk spel je wilt gaan spelen, want zodra je met de leukste bent begonnen dan kijk je niet meer om naar de andere O-)
Ik moest deze maand ook ED uitgespeeld hebben, want ik weet dat zodra ik SMS heb dat ik voor een lange tijd niet meer naar de andere spellen kijk. :X

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wtf is een freeloader eigenlijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
Anoniem: 40554 schreef op 21 augustus 2002 @ 19:24:
wtf is een freeloader eigenlijk :S
Kan je USA + JAP games op je PAL cube spelen.

Of USA+PAL op je JAP cube of PAL+JAP op je USA cube

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wow nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:23

jOzh

Sweet dude!

I KNOW!!
Sja, hier zitten wij al een aantal maanden op te wachten, elke keer werd dat kut-ding uitgesteld, ik ben nog steeds bang dat het of toch weer langer gaat duren of dat dat ding totaal niet werkt. Zo, zou dat ff een dooddoener zijn...

Wat betreft die hoeveelheid topspellen heb je idd gelijk Elroy, daarom koop ik waarschijnlijk alleen Super Mario Sunshine import, de rest van de topspellen die dit jaar nog uitkomen koop ik dan waarschijnlijk gewoon in de pal-versie.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
RareGast schreef op 21 augustus 2002 @ 08:47:
Hier nog een aparte lamer gevonden D3_temp :? :? Waar is orcboss eigenlijk gebleven. Die user die als icoon dat mannetje met die koptelefoon had?

PS D3 hoe krijg je dat kleine drietje in je naam. Welke alt code is het?
D3_temp heb ik een tijd terug aan moeten maken toen Topix ineens over zn nek ging bij rare tekens als é í en dus ook ³, ik kon niet meer inloggen. En in het vorige topic heb ik ermee gepost omdat ik niet meer kon inloggen met D³ (andere reden, kan overigens nog steeds niet inloggen, lang verhaal).

³ = ALT+3 als je je toetsenbord taal op Nederlands en de layout op VS internationaal hebt staan.
schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 10:19:

wow SSB:M nog steeds bovenaan. :) maar Lost Kingdoms zit er ook goed bij.
Ik heb nooit sales van de N64 gezien, maar ik denk dat het nauwelijks is voorgekomen dat er 7 niet-Nintendo titels in de top 10 stonden.
ilyc schreef op 21 augustus 2002 @ 10:55:
Quake op de GBA, ik vind het leuk dat de techniek er is, maar laat ze in plaats van een matige 3D engine op de GBA te toveren een prachtig cool en mooi 2D spel maken.
Inderdaad, bijzonder knap enzo, maar mooi wordt het nooit. Dan zie ik liever super gedetailleerde 2D, helemaal omdat alles toch al per se 3D moet zijn.
Elroy schreef op 21 augustus 2002 @ 11:57:
OK je hebt als het goed is 4 aansluitingen :

+ Analoge A/V uitgang ( voor de normale TV's )
+ Digitale A/V uitgang ( voor HDTV's )
+ Modem port ( Internet spelen over de telefoon lijn )
+ High speeds port ( Internet breedband, aansluiten op een switch ofzo)
Die modem port is voor zowel modem als breedband, over die highspeed is nog niets bekend. Wellicht inderdaad een harddisk add-on of misschien een geheugenuitbreiding á la N64 expansion pak.

offtopic:
Zou gisteren bij het schrijven van het stats verhaaltje toch zweren dat Elroy met een kleine letter in de stats stond, iets teveel cijfers bekeken denk ik 8)7
schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 12:22:
Gamcube platinum is de zilveren versie omdat hij zo vaak verkocht is. (in EU al maar als 1 milj keer!! in japan nog geeneens een miljoen.) :)
Welnee, volgens mij zit ie nu ergens tussen 1,8 en 2,0 miljoen in Japan.
devv05 schreef op 21 augustus 2002 @ 12:28:
He ik sta er ook tussen :( Dat ik 1x post betekend toch niet meteen dat ik het nix vind.. Ben alleen niet veel met GC bezig omdat ik er zelf geen heb... Lees af en toe nog wel mee, en als ik iets te melden heb post ik wel :)
Sorry, het was niet mijn bedoelen je te kwetsen, ik zal volgende keer de tekst licht aanpassen ;)
Reignman schreef op 21 augustus 2002 @ 16:48:
EINDELIJK!!!

Finally! Datel has announced the date it is shipping the Freeloader! You will be pleasantly suprised...

Our import partner, GoblinDirect, has got word from Datel that the Freeloader, a disc that will allow you to play all region games, will be shipped on the 23rd of August. That means that next week you will receive your pre-ordered Freeloader!
Super enthousiaste reacties hier lees ik, ik hoop echt dat dat komt doordat jullie hardcore zijn en dat niet iedere GCer zo denkt. Straks importeert iedereen z'n games en houden we geen europese markt meer over, komen de games nog later |:( :+

Verder vind ik het maar overdreven hoor. Die paar maanden, wat boeit dat nou. Ik kan er niet mee zitten (zelfs in geval van Metroid Prime :P). Het vervelende is ook dat je een splitsing krijgt tussen importeerders en normale (:+) mensen. Dan hebben de I een nieuwe grote titel binnen, veel gepost daarover natuurlijk maar dat kan de NM dan niet echt boeien omdat zij dat spel toch niet kunnen spelen (NM willen wel info natuurlijk, maar kunnen niet meepraten). Maanden later zijn de NM enthousiast en zijn de I allang niet meer geïnteresseerd in dat spel. IK VOORSPEL EEN STERKE POLARISATIE VAN DIT TOPIC!! *ahem* ik liet me even gaan ;)

Om over het praktische aspect van het wisselen van discs nog maar te zwijgen, dat ben je heel snel zat denk ik B)

Maar ja, ik heb altijd een zwak gehad voor us PAL, dat terwijl je maanden moet wachten en je met knullige conversies te maken hebt. Tis wat.
Anoniem: 23844 schreef op 21 augustus 2002 @ 17:17:
Voor de liefhebbers: Ja, er zijn ook naakte mannen
Viespeuk :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Wreckless op de gamecube

Vette ed. Alweer een xbox exclusieve spel op de gamecube :) . Hopelijk word het graphisch zo mooi als de xbox (het word een port) en zoveel opties als de ps2 versie (ja het komt ook op de ps2 maar is nog in de maak).

Eerst HTR en nu wreckless. Allebei xbox exclusief :) . Ik hoop dat dat zo door gaat. Blijkbaar zien sommige developers toch een "market" in de gamecube. Eerlijk gezegd denk ik dat dat komt omdat de gamecube beter verkoopt. Maarja boeiuh nog een reden minder om een xbox te kopen :P . Hoezo fanboy ( O-) ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 55194 schreef op 21 augustus 2002 @ 21:28:
Wreckless op de gamecube

Vette ed. Alweer een xbox exclusieve spel op de gamecube :) . Hopelijk word het graphisch zo mooi als de xbox (het word een port) en zoveel opties als de ps2 versie (ja het komt ook op de ps2 maar is nog in de maak).

Eerst HTR en nu wreckless. Allebei xbox exclusief :) . Ik hoop dat dat zo door gaat. Blijkbaar zien sommige developers toch een "market" in de gamecube. Eerlijk gezegd denk ik dat dat komt omdat de gamecube beter verkoopt. Maarja boeiuh nog een reden minder om een xbox te kopen :P . Hoezo fanboy ( O-) ) .
het gaat echt hard. :) in 2 weken tijd 3 Xbox elclusive games naar de GC. :Y) Alleen maar beter voor de concurentie positie.

hier trouwens een preview:
Preview Wreckless Xbox

zo te zien wel zeer vette graphics. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van EGM (een grote (strenge)magzine in amerika):

Mario Sunshine (GC): 9.5 | 9.5 | 9.5
Animal Crossing (GC): 9.0 | 9.0 | 9.5
Sega GT (Xbox): 8.5 | 8.0 | 8.5
Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA): 9.5 | 10 | 9.5
Tekken 4 (PS2): 7.0 | 6.5 | 7.5

Game of the Month: Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA)

Het gaat lekker zo te zien. En Sega GT 1 van de grote toppers op de xbox heeft maar een 8.3 gescoord. Alhoewel ik dat spel zekers wil hebben op de gamecube. Maar als dat toch 1 van de toppers is en zo scoort....zucht. Ik ben blij met mijn gamecube :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Wanneer komt Sega GT (2 toch ??) voor de Cube dan uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeRsTmAnNeKe schreef op 21 augustus 2002 @ 22:01:
Wanneer komt Sega GT (2 toch ??) voor de Cube dan uit ?
niet is xbox only. En die komt in USA volgende maand uit ofzo. Kwam die maar op de cube....we kunnen nog hopen. Dan hebben we tenminste een goeie race spel op de cube ("street racer"). Er is nog hoop :) . Er zijn er al een paar gekomen op de cube dat eigenlijk xbox only waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:41

mbr

RaMMSTeiN schreef op 21 augustus 2002 @ 17:00:
hmm heb alles beetje zitten lezen,

ik weet het enkel niet.. of ik wel een GameCube, wil gaan kopen.. heb al een pc.. toch heeft een nintendo wel wat.. heb zelf een N64, met 7 spellen. de eerst gameboy :D (ding komt uit 86/87 ofzo) met wat spellen, en het blijft onwijs leuk om mee te spelen.. maar heb ook neiging om toch weer pc te spelen.. :/ ik weet het niet grrrrr

toch maar eens over na denken :o
Same luxeprobleem heb ik ook; maar ik kan niet kiezen tussen Xbox of een Gamecube :( . Jammer dat shemnue II Xbox-exclusive is; maar de Gamecube heeft weer veel leukere spellen die binnenkort uitkomen en mij meer aanspreken.
Wordt gek van mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Hopla, nog maar een box-art erbij. Doshin the Giant.

Afbeeldingslocatie: http://forums.gamecubexl.com/attachment.php?s=&postid=387835

Dit is trouwens de Japanse Resident Evil Box-art:

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B000062XBI.09.LZZZZZZZ.jpg

Naja, dan ook maar direct de Amerikaanse voor een goede vergelijking.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0000657SP.01.LZZZZZZZ.jpg

Als de freeloader idd over een weekje komt dan ga ik RE bestellen voor €38.93 (inc. verzendkosten) ipv 60 euro hier in NL. Van dat geld dat ik dan bespaar kan ik mooi een Freeloadertje kopen. 8-)
Super enthousiaste reacties hier lees ik, ik hoop echt dat dat komt doordat jullie hardcore zijn en dat niet iedere GCer zo denkt. Straks importeert iedereen z'n games en houden we geen europese markt meer over, komen de games nog later

Verder vind ik het maar overdreven hoor. Die paar maanden, wat boeit dat nou. Ik kan er niet mee zitten (zelfs in geval van Metroid Prime ). Het vervelende is ook dat je een splitsing krijgt tussen importeerders en normale () mensen. Dan hebben de I een nieuwe grote titel binnen, veel gepost daarover natuurlijk maar dat kan de NM dan niet echt boeien omdat zij dat spel toch niet kunnen spelen (NM willen wel info natuurlijk, maar kunnen niet meepraten). Maanden later zijn de NM enthousiast en zijn de I allang niet meer geïnteresseerd in dat spel. IK VOORSPEL EEN STERKE POLARISATIE VAN DIT TOPIC!! *ahem* ik liet me even gaan
Tja, het feit dat het goedkoper is en je hebt je spellen veel eerder speelt natuurlijk een hele grote rol. Moet Nintendo maar sneller zijn met die conversies :P. Laat die Fransen/Spanjaarden/Duitsers maar wachten op hun vertaalde game, nu zijn wij daar de dupe van terwijl wij gewoon de Engelse versie spelen.

Dat disc swappen is inderdaad een nadeel.. Achja, ik wacht wel ff de eerste reacties af (moet sowieso wachten dus veel maakt dat ook niet uit).

StarFox ga ik trouwens wel hier kopen, zo'n spel wil ik gewoon fullscreen spelen en op de juiste snelheid (komt maar een maandje later uit dan de US versie). Ik denk er iig nog even goed overna, er zitten namelijk best nog wel veel nadelen aan zo'n freeloader.

Trouwens, de normale mensen importeren niet, Credit Card speelt een grote rol (18+), veel mensen hebben nog nooit van de Freeloader gehoord of vinden het gewoon teveel gedoe om een spelletje eerder te spelen (ja, er zijn ook veel mensen die niet zo veel waarde hechten aan een 'simpel' spelletje) en dat is de grootste groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

neem een cube en je krijgt er zeker geen spijt van (natuurlijk -->geen<-- universal studios erbij kopen he ;)

ik zag vandaag bij de gamesenzo dat die gast dat spel verkocht aan zon marokkaantje die een cube ging kopen
hij zij: het is echt een leuk spel; je loopt door en pretpark en kan overal in enzo helemaal in 3d.. echt een heel leuk spel en ook nog goedkoop ook (hij is daar 44 euro)

ik d8 echt zo van: ik loop er ff hem en roep ''eikel!!hoe durf je dat kutspel aan iemand te verkopen!!!'' maja dan ging i weer flippen dus i d8 laat maar..

maja dat moest ik zelf ook een keer doen: kwam er zon chickie zelda 64 ruilen omdat ie het niet deed.. toen wilde ze een andere omdat ze bang was dat die het ook niet zou doen..
komt me baas ''pak ff superman vanachter uit die bak (2e hands bak) moest ik dat spel verkopen aan haar en nog gaan vertellen hoe leuk dat spel is :r :r maja ik fluisterde nog dat ze beter zelda kon nemen maar ze luisterde niet

This space is occupied

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Nog een vraagje over die Freeloader, een tijdje geleden meende ik gelezen/gezien te hebben dat er 2 versies van kwamen.

Eentje voor puur importspellen te spelen, en nog eentje (iets duurder) waarbij je de games ook nog kon 'hacken' (a la Action Replay en GameGenie). Is iets hiervan waar?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Anoniem: 50624

Ja, das dus gewoon Action Reply voor de cube :P

Edit: Had je nou een aparte memcard nodig voor US cube games?

Dan wacht ik wel ff tot die 251 card hier uit is, geen zin om nog zo'n 4mb ding te kopen :)

D³, die paar maanden boeit misschien niet zo, maar €20 per spel wel? Ik heb nl. net RE via die Canadese site besteld voor $39,95, dat zou nu op iets meer dan 38pleuro uitkomen, vind ik wel goedkoop, in NL betaal je der 60 pleuro voor :/

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Anoniem: 50624 schreef op 22 augustus 2002 @ 01:53:
Ja, das dus gewoon Action Reply voor de cube :P
Dus die Action Replay kun je dus ook gebruiken om importspellen te spelen? Dacht dat die alleen voor het hacken was.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• Elroy
Crashman schreef op 22 augustus 2002 @ 02:23:
[...]

Dus die Action Replay kun je dus ook gebruiken om importspellen te spelen? Dacht dat die alleen voor het hacken was.
Hacken is een groot woord :)
Het gaat er meer om dat je er cheats bij kan gebruiken.
En ja je kan de freeloader zowel gebruiken om import spellen te draaien en om cheats te gebruiken.
Het grote nadeel van de cheats is natuurlijk dat het 1 gehele memory slot inneemt.
Dus je kan maar 1 memory slot gebruiken om al jouw data in op te slaan.

Nu we het toch over memory dinges hebben!
Ik heb deze week een 64Mbit memory kaartje gekocht, alleen ik heb er nog niks van gehoort of ze hem nog hebben. (ja die dingen zijn moeilijk te krijgen als je ze niet al te duur wilt laten importeren).

Het viel me trouwens ook op bij de reviews van de 64Mbit kaartjes dat je er zowel de US/JAP als de EUR savegames ermee kan opslaan.
Dus dat bespaard ook weer extra mem kaarten te kopen.

Deze kaart kreeg ook via IGN een 9.5 dus dat moet wel goed zitten :*)

Specs Computer

• dialMforMike
  • Laatst online: 20-06 14:52
Ik denk er op zich over om een Xbox te kopen voor naast mijn SNES and Cube, ik vind dat ik tijdens de vorige "veldslag" tussen de PSX en N64 al teveel goede spellen heb laten liggen omdat het niet op de N64 uitkwam. Overigens gaat het gerucht dat ShenmueII niet in europe uitkomt, kan je nog altijd importeren natuurlijk ")

Over de komende maanden gesproken, er komen zeker goede spellen uit voor de Cube, maar het zijn bijna allemaal first of second party developers. Ik krijg daarmee toch weer een beetje het N64 gevoel. Tuurlijk heeft Nintendo nu meer support, maar waarom komt bijvoorbeeld MGS2:Substance uit op bijna elk systeem van de laatste 10 jaar behalve de Cube? "/

Persoonlijk denk ik daarom dat een PS2+Cube of Xbox+Cube combo onder je TV een zeer goede oplossing is...plus een aardige Greybox voor Unreal2 etc etc.

You look like I need a drink.

Aristagon schreef op 22 augustus 2002 @ 04:33:

Over de komende maanden gesproken, er komen zeker goede spellen uit voor de Cube, maar het zijn bijna allemaal first of second party developers. Ik krijg daarmee toch weer een beetje het N64 gevoel. Tuurlijk heeft Nintendo nu meer support, maar waarom komt bijvoorbeeld MGS2:Substance uit op bijna elk systeem van de laatste 10 jaar behalve de Cube? "/

.
And that's why my friend we have what's called a PC :*) . Om MGS2 enzo. te spelen die ook op de xbox komen maar niet op de gamecube.

Anoniem: 57029

Agressive Inline Skating

Gameplay:.................9/10
Graphics:...................8/10
Audio:........................7/10
Replay:......................10/10

Overal: 8.9

Bron:http://www.netjak.com/Reviews/gamecube/ai.htm

Anoniem: 29250

Ik heb dit spel voor de xbox en ik vind het maar niks eigenijk, speel toch veel en veel liever Tony Hawk 3.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Tony hawk roelt!!!

Kheb em op GC... echt wel relaxed....;)

(maar XG3 is meer adrealine)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 21 augustus 2002 @ 21:18:
[...]

Ik heb nooit sales van de N64 gezien, maar ik denk dat het nauwelijks is voorgekomen dat er 7 niet-Nintendo titels in de top 10 stonden.
Idd dan blijkt toch maar weer dat 3th party support wel iets beter is geworden en vooral meer. :)

[...]
Welnee, volgens mij zit ie nu ergens tussen 1,8 en 2,0 miljoen in Japan.
Klopt kwam ik later pas achter. :) had namelijk alleen naar sales van DIT jaar gekeken. 8)7. :)

Anoniem: 29250 schreef op 22 augustus 2002 @ 11:27:
Ik heb dit spel voor de xbox en ik vind het maar niks eigenijk, speel toch veel en veel liever Tony Hawk 3.
Maja THPS3 heb ik al helemaal versleten op mijn pc voordat tie op de console kwam. En ik hou van extreme sports (Ik vind dave mirra 2 best wel roeleren :P , je moet gewoon niet tegen muren rijden). En ik denk dat ik agressive Inline ook wel vind roeleren. thps4 ook.

Anoniem: 34043

Anoniem: 55194 schreef op 21 augustus 2002 @ 21:56:
Van EGM (een grote (strenge)magzine in amerika):

Mario Sunshine (GC): 9.5 | 9.5 | 9.5
Animal Crossing (GC): 9.0 | 9.0 | 9.5
Sega GT (Xbox): 8.5 | 8.0 | 8.5
Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA): 9.5 | 10 | 9.5
Tekken 4 (PS2): 7.0 | 6.5 | 7.5

Game of the Month: Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA)

Het gaat lekker zo te zien. En Sega GT 1 van de grote toppers op de xbox heeft maar een 8.3 gescoord. Alhoewel ik dat spel zekers wil hebben op de gamecube. Maar als dat toch 1 van de toppers is en zo scoort....zucht. Ik ben blij met mijn gamecube :) .
egm is een fanboy blad al heel lang
gamepro rulled alle gamebladen die gasten zijn eerlijk en door zee
egm is duur en zeer slecht ga voor gamepro
geven ook goede cijvers alleen als games het echt verdienen
sms zou echt wel een goed cijver verdienen
maar tekken heeft ook wel een hogere score heb hem gehad
mooie grapics goed geluid alleen niet meer orgineel
maar dat is mario ook niet meer
maarja mario is best fun
maar egm is gewoon niet echt een goed blad
gamepro zal ik als ik jou was eens proberen

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34043 schreef op 22 augustus 2002 @ 11:51:
[...]

maarja mario is best fun
nou ik vind Mario nog steeds origineel omdat er telkens veel nieuwe elementen bijkomen. dat is met Tekken wel anders. :)

Nieuwe NFS: HP2 screens

Rally Fusion screens

Smugglers Run: Warzones review

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
[...]

maarja mario is best fun
Hmmm, vage post :?

Anyway, EGM is een gerespecteerd Amerikaans blad en sommige reviewers zullen waarschijnlijk wat meer bevooroordeeld zijn dan anderen, maar als je het vergelijkt met andere reviews e.d. kloppen deze scores toch wel redelijk geloof ik hoor.
GamePro kocht ik vroeger altijd, maar GamePro richt zich veel te veel slechts op de Amerikaanse markt met al hun Madden, NHL en NBA geblaat.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ilyc schreef op 22 augustus 2002 @ 11:58:
[...]

Anyway, EGM is een gerespecteerd Amerikaans blad en sommige reviewers zullen waarschijnlijk wat meer bevooroordeeld zijn dan anderen, maar als je het vergelijkt met andere reviews e.d. kloppen deze scores toch wel redelijk geloof ik hoor.
GamePro kocht ik vroeger altijd, maar GamePro richt zich veel te veel slechts op de Amerikaanse markt met al hun Madden, NHL en NBA geblaat.
mee eens. :Y)

Er zijn echt teveel van die "stunt" games op de cube. Ik wordt er niet goed van! Van mij mogen ze allemaal door de plee gespoeld worden (behalve snowboardgames:P )

• ilyc
Stuntgames? Bedoel je daar Extreme Sports mee? Die spellen kunnen mij namelijk ook gestolen worden, crap vind ik 't :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ilyc schreef op 22 augustus 2002 @ 12:04:
Stuntgames? Bedoel je daar Extreme Sports mee? Die spellen kunnen mij namelijk ook gestolen worden, crap vind ik 't :)
vind het nog wel meevallen eerlijk gezegt. :) In iedergeval niet meer als op andere consoles. :)

• ilyc
schnumi schreef op 22 augustus 2002 @ 12:05:
[...]

euhh maar welke titels bedoelt hij dan?? vind het nog wel meevallen eerlijk gezegt. :) In iedergeval niet meer als op andere consoles. :)
Ach, elke Extreme Sports titel vind ik er al 1 teveel ;)

Ik zie de fun er gewoon niet van in, ik skate, fiets of surf en moet ondertussen trucjes performen waarvoor ik punten krijg. Maar het is allemaal zo doelloos in mijn ogen. Ik bereik er niks mee behalve nieuwe levels. Maar die nieuwe levels wil ik helemaal niet, want na 1 level gespeeld te hebben heb ik er al schoon genoeg van. Daarnaast vind ik alle Extreme Sports titels rip-offs van elkaar :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb zelf ook WaveRace, Tony hawk pro skater 3, XG3... maar ik speel idd liever een RPG ofzo... sveel kewler...

lekker chill een spel spelen...

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
GolbeZeromus schreef op 21 augustus 2002 @ 11:31:
[...]

Wat ik uit je foto opmaak is dat je gewoon een Team-Battle doet.

Ik zie dat Link de "last man standing" is. Hij hoort bij Pichu. Dus als Team hebben jullie gewoon gewonnen.

Je weet toch wel dat als je zelf afgemaakt wordt er weer een punt bij jou afgaat (=default). Je kan dit echter ook uitzetten.
dat bedoel ik niet kijk eens naar het aantal deaths van mr. game en watch en vergelijk met capton Falcon

[foto]

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

• ilyc
ReCreator schreef op 22 augustus 2002 @ 12:10:
Ik heb zelf ook WaveRace, Tony hawk pro skater 3, XG3... maar ik speel idd liever een RPG ofzo... sveel kewler...

lekker chill een spel spelen...
Ja, precies. Dan beleef je echt een avontuur, je hebt een doel; De aarde of desnoods de prinses redden. Je wordt sterker door experience points, krijgt nieuwe wapens, hebt een grote diversiteit in omgevingen, tegenstanders. Je krijgt telkens nieuwe, uiteenlopende opdrachten voorgeschoteld. Geef mij maar een adventure of RPG inderdaad :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ilyc schreef op 22 augustus 2002 @ 12:12:
[...]

Ja, precies. Dan beleef je echt een avontuur, je hebt een doel; De aarde of desnoods de prinses redden. Je wordt sterker door experience points, krijgt nieuwe wapens, hebt een grote diversiteit in omgevingen, tegenstanders. Je krijgt telkens nieuwe, uiteenlopende opdrachten voorgeschoteld. Geef mij maar een adventure of RPG inderdaad :)
Daarom ruled Golden Sun.... heeft al de elementen die jij noemt ;)

• ilyc
Ja, Golden Sun is erg cool en heeft een pakkend verhaal. Helaas kan ik me er niet echt toe aan zetten weer te beginnen. Ik ben de laatste tijd erg snel verveeld met games ;(

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 09:20

3style

...

ilyc schreef op 22 augustus 2002 @ 11:58:
[...]

Ook mee eens, ik koop al zo'n 10 jaar verschillende gamebladen en EGM is naar mijn mening een van de beste. Ze stellen zich onafhankelijk op en hebben verschillende meningen. Daarnaast vind ik persoonlijk dat teveel mensen alleen maar naar de negens en tienen kijken, tuurlijk dat zijn de beste games, maar een zeven is nog altijd een aanrader.
[...]
sorrie hoor, maaruh cijvers? :P

[...]

maarja mario is best fun
maja ik heb dat blad helemaal niet :P .

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

De breedband adapter verschijnt in japan 03.10.02 voor 33 euro.

Volgens famitsu zal de cube FF meer op aktie dan op rpg gaan richten.

Voor de bundle van de cube met sms.
http://www.gamecubexl.com...gi?newsid1029977819,86223,

En dan dit nog:

Kein Resident Evil 2 und 3 in Europa?

20.08.02 - Auf einer neuen Veröffentlichungsliste von Capcom sind sämtliche PAL-Termine bis 2003 aufgeführt. Während selbst Dino Crisis 3 (Xbox) und Red Dead Revolver (PS2) mit Terminen für 2003 auftauchen, ist von Resident Evil 2 und Resident Evil 3 nichts zu sehen.
Möglicherweise kommen die beiden Umsetzungen in Europa nicht auf den Markt.

Voor degene die geen duits kunnen er is een kans dat de poort van RE 2 en 3 niet in europa verschijnen.

Verder zoek ik nog tips voor SSBM ja het is echt erg, ik word regelmatig door een vriend van mij verslagen die met marth speelt en alleen maar de c stick gebruikt en verder bijna niets. Het gaat zo irriteren dat ie me telkens van een grote afstand raakt. :(

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• Elroy
Gewoon effe een babelfish over je tekst gooien :
20.08.02 - On a new publication list of Capcom all PAL dates are specified until 2003. During even Dino Crisis 3 (Xbox) and talk DEAD gun (PS2) with dates for 2003 emerge, is about resident Evil 2 and resident Evil 3 nothing to be seen. Possibly the two conversions to Europe do not come on the market.
RE2 en 3 waren toch direct poorts :'(
Ik vind het eigenlijk maar niks die poorts van de playstation.
Ben je RE2 aan het spelen komt er iemand langs en die zegt dan goh wat een lelijke graphics heeft die cube toch.
Ze proberen tegenwoordig overal geld uit te pompen.

Specs Computer

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Elroy schreef op 22 augustus 2002 @ 12:43:

[...]

RE2 en 3 waren toch direct ports :'(
Ik vind het eigenlijk maar niks die ports van de playstation.
Ben je RE2 aan het spelen komt er iemand langs en die zegt dan goh wat een lelijke graphics heeft die cube toch.
Ze vragen er niet veel geld voor en ze hebben het speciaal exclusief gemaakt, omdat ze het verhaal van de hele reeks op 1 console wilden.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

[...]

RE2 en 3 waren toch direct ports :'(
Ik vind het eigenlijk maar niks die ports van de playstation.
die worden dan ook voor 20 dollar verkocht. Maarja re0 en re4 zijn weer totaal nieuw :)

edit:
en re natuurlijk

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

stormblade32 schreef op 22 augustus 2002 @ 12:36:

[nuttige info...;)]

Verder zoek ik nog tips voor SSBM ja het is echt erg, ik word regelmatig door een vriend van mij verslagen die met marth speelt en alleen maar de c stick gebruikt en verder bijna niets. Het gaat zo irriteren dat ie me telkens van een grote afstand raakt. :(
Speel met Samus en train veel!
Samus roeleert... mn neef en ik spelen altijd team Samus(Ik), en Marth(hij, duh!;)).
En we winnen veel, marth is idd erg goed, maar samus roelt als je ermee kan spelen :).....

dus oefenen oefenen oefenen.....

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[...]

RE2 en 3 waren toch direct poorts :'(
Ik vind het eigenlijk maar niks die poorts van de playstation.
Inderdaad, voor de GBA zijn ook weinig speller orgineel... ze poorten veel SNES spellen naar GBA.... maar de orginele die er zijn zijn ook echt orgineel!!!
Maar zoals mario advanced... die had ik 10 jaar geleden al gespeeld ;)
maar jah... klassieker! hoort in de collectie...niks aan te doen. ;)

Maar!!! goed nieuws.. http://pocket.ign.com/articles/092/092742p1.html

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verder zoek ik nog tips voor SSBM ja het is echt erg, ik word regelmatig door een vriend van mij verslagen die met marth speelt en alleen maar de c stick gebruikt en verder bijna niets. Het gaat zo irriteren dat ie me telkens van een grote afstand raakt.
Erg irritant inderdaad. Mijn broertje gebruikt ook altijd Marth, echt een van de meest irritante ventjes om tegen te spelen. Vooral als jouw tegenspeler Marth goed onder de knie heeft. Ik heb me ook al groen en geel ge-ergerd omdat mijn broertje alleen maar Marth nam.

Iig nam ik altijd Link. Tis toch wel relaxed om ook een zwaard te hebben. Met Smash rechts of links heb je ook een aardige uitzwaai met je zwaard. Druk je dan nogmaals op A krijg je nog een uitzwaai.

Ik weet niet of je vaak verdedigen gebruikt, maar dit was wel een uitkomst in de strijd tegen mijn broertje.

Ander voordeel is dat mijn save is weggepleurd, nu kan mijn broertje geen Marth meer kiezen }) . Deze tip raad ik je echter niet aan.
dat bedoel ik niet kijk eens naar het aantal deaths van mr. game en watch en vergelijk met capton Falcon
Ik zie inderdaad dat Cap. Falcon meer deaths heeft dan meneer speel & kijk. Dit maakt in het algeheel niet uit omdat het een team-battle is. Als je gewoon een "ieder voor zich" potje zou spelen, dan was Link eerste, Mr. Game & Watch tweede, Cap. Falcon derde en Pichu vierde.

Verder wel jammer als RE 2 en 3 niet in de EU wordt gereleased. Ik zou het graag als een complete verzameling op mijn GameCube willen hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 22-08-2002 12:57 . Reden: Typo mensen, typo. ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Delirium2001
  • Laatst online: 17-06 11:12
Capibara schreef op 22 augustus 2002 @ 12:11:
[...]

[foto]
ff rekenen

blue KO = +7 Falls= -9 Sd's -2 = totaal -4
red KO = +8 Falls= -7 Sd's -1 = totaal -2

Dus rood heeft meer punten behaald als team dan blauw.....
Teminst dat haal ik uit deze info....

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Ja ik bedoelde extreme sportspellen! Echt zaadspellen zijn dat, maar goed! Voor de mensen die zich vervelen op hun werk (zoals ik) hier een geinig interviewtje:
http://www.nintendo.com/g...eloperinfo.jsp?gameId=824

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Bable fish vindt ik niet echt fantastisch het vertaald alles erg letterlijk. bv fire vertaald hij het met vuur en dat is toch echt schieten.
Verder wel jammer als RE 2 en 3 niet in de EU wordt gereleased. Ik zou het graag als een completre verzameling op mijn GC willen hebben.
Het is niet zeker dat RE 2&3 hier niet komen.

In SSBM verdedig ik veel en doge ook erg veel, daarna pak ik hem altijd vast. Ik speel zelf met zelda, omdat ze in sheik kan veranderen en dat maakt het leuk om met haar te spelen. Haar smash is alleen erg slecht duurt een poos voordat het echt de klapper maakt en tegen de computer werkt dat niet goed. Wel sterk.

Het meest irritant is dat die vriend van mij met marth altijd wacht tot iedereen naar hem komt en daarna alleen maar de c stick gebruikt. Ben zelf ook wel irritant met de vuurballen van zelda. Ik win regelmatig, maar daar letten we niet meer op we gaan alleen nog maar op elkaar af.

• Elroy
Op IGN is een artikel verschenen over de verschillende pakken die zij (van Metroid Prime) zal dragen, hier effe een quote daarvan :
Retro Studios' Metroid Prime, which debuts on GameCube this November, again stars famous heroine Samus Aran as she once more dons her space suit and does battles with alien entities. As in the old games, the bounty hunter wears not just one suit, but at least two, and possibly more. We've whipped together some new images and art that show just how closely the Texas-based studio is sticking to the roots of the franchise.

The Metroid franchise has, at least partly, always been about expansion and upgrades. As the character has made her way through the worlds in the games she has utilized the strengths of different suit types. The Standard Suit has traditionally provided Samus with more than enough protection to brave the harsh environments often featured in the series, including everything from cold space areas to spiky terrain and water. But in some cases, particularly in locales with extreme temperatures, the heroine has required the use of special upgrade armors, including the Varia Suit. Check out some classic original artwork that shows off the two suits in their early form, below.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/standvariasuit.jpg

The Varia Suit, as seen in past games, features noticeably larger shoulder sections, which transform Samus into something of a hulking metal football player, except far cooler. Donning it in past games has worked to reduce damage upon Samus in conflict, and has also enabled the character to travel into hot, lava-filled environments.

Judging from the side-by-side images below, it's clear that Retro Studios is bringing back both suits in Prime. It's our belief that Samus begins the game, as in other Metroid offerings, without the Varia Suit, and must eventually find the upgrade. It's also possible that the title includes other wearable armors, including a Gravity Suit, which has in previous games enabled Samus to walk easily around in water.

Standard, Varia Suit

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primeshould5in.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primeshould6in.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primeshould1in.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primeshould3in.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primeshould2in.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primeshould4in.jpg
Ik zag eerst het verschil niet eens behalve de iets andere licht opval, maar nadat ik beter gekeken had zag ik eindelijk dat de schouders wel iets groter was :)

Trouwens met SSB:M moet je gewoon link gebruiken en dan spring + beneden + A was dat volgens mij. (lang niet meer gespeeld :X)
Dat is de aanval dat link met zijn zwaard naar beneden richt en je kan daar echt veel damage mee maken.

offtopic:
Er zit een echt vervelende vlieg in mijn kamer die weigerd om dood te gaan. Ik heb hem al meerdere keren geslagen en zonet wat schoonmaak spray over hem heen gespoten. Ik denk dat ie dood is maar hij leeft gewoon nog steeds, ik ga denk ik maar effe mijn shotgun zoeken >:)

Specs Computer

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 22 augustus 2002 @ 13:23:
Op IGN is een artikel verschenen over de verschillende pakken die zij (van Metroid Prime) zal dragen, hier effe een quote daarvan :

[...]

Ik zag eerst het verschil niet eens behalve de iets andere licht opval, maar nadat ik beter gekeken had zag ik eindelijk dat de schouders wel iets groter was :)

Trouwens met SSB:M moet je gewoon link gebruiken en dan spring + beneden + A was dat volgens mij. (lang niet meer gespeeld :X)
Dat is de aanval dat link met zijn zwaard naar beneden richt en je kan daar echt veel damage mee maken.

offtopic:
Er zit een echt vervelende vlieg in mijn kamer die weigerd om dood te gaan. Ik heb hem al meerdere keren geslagen en zonet wat schoonmaak spray over hem heen gespoten. Ik denk dat ie dood is maar hij leeft gewoon nog steeds, ik ga denk ik maar effe mijn shotgun zoeken >:)
doe je best. >:) :Y) maar idd verschillende pakken zie het nu ook pas. :) waarschijnlijk heeft het ene pak andere functies als het andere. :) ik krijg steeds meer zin in MP. :*)
The time has come to give you an update of the latest Japanese hardware figures.

We have the charts of the week ending August 18 and it looks like things are picking up for the GameCube! Nintendo sold 16,700 GameCube units last week, which is way more than the week before when sales slowed down. Also Microsoft and Sony sold some more units.

PlayStation 2: 90,400 (Annual: 2,502,400)
Game Boy Advance: 62,900 (Annual: 1,676,100)
GameCube: 16,700 (Annual: 720,200)
Wonder Swan Crystal: 7,300 (Annual: 67,600)
PSOne: 4,900 (Annual: 166,600)
Xbox: 3,600 (Annual: 238,700)
Game Boy Color: 1,900 (Annual: 69,600)
Wonder Swan Color: 1,700 (Annual: 104,000)
Wonder Swan: 180 (Annual: 5,500)
Game Boy: 140 (Annual: 4,400)
Nintendo 64: 110 (Annual: 5,500)
Sega Dreamcast: 19 (Annual: 17,100)
PocketStation: 15 (Annual: 1,000)
De dreamcast is er weer. :Y) En de Xbox verkoopt weer minder als de PSone. Trouwens wat ik niet snap is dat de PS2 nog steeds zo hoog verkoopt. :? hebben die Jappen 3 PS2's in huis staan ofzo :P

Trouwens dat spel Doshin The Giant is dat eigenlijk net zo'n soort concept als B&W alleen ben jij dat wezen? :)
According to Game Developers Studio, the development house funded by Square and Nintendo, the GBA will be required to play Final Fantasy:Crystal Chronicles. You will be able to hook up 4 GBA's to your GC and have your friends help you, a good example of this is in FFXI where you have to type {cast cure on me} to get them to help you, but with the use of 4 GBA's you could just ask one of your friends to help you. It seems that Crystal Chronicles will be more action and multiplayer oriented then previous Final Fantasy games.

It appears that Square is really into the GC-GBA link and are really trying to not make the use of it a gimmick.
Ok. wat ik eruit opmaak is dat je de GBA niet nodig hebt maar dat het wel handig is. Het zou eigenlijk te gek voor woorden zijn anders zou ik voor 1 spel een GBA moeten halen. :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Elroy schreef op 22 augustus 2002 @ 13:23:

[...]

offtopic:
Ow hou op hou op!!!!

Ik wil dit niet weten... want dan wordt mijn gedult nog kleiner...

MP wordt me toch een bosje wreeeeedd!!!
dat spel is oneindig speelbaar (speel SNES versie ook nog)

Ben helemaal verliefd op Samus Aran...
(is een vrouw voor de n00bs)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

schnumi schreef op 22 augustus 2002 @ 14:02:

[Goede info... ;) ]

[...]

Ok. wat ik eruit opmaak is dat je de GBA niet nodig hebt maar dat het wel handig is. Het zou eigenlijk te gek voor woorden zijn anders zou ik voor 1 spel een GBA moeten halen. :)
Betert.... ik heb een GBA... en nog een paar vrienden die er 1 hebben ;)

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Japan gebruikt de ps2 vooral als dvd speler shijnt het mischien hebben niet alle jappen een dvd speler

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

stormblade32 schreef op 22 augustus 2002 @ 15:46:
Japan gebruikt de ps2 vooral als dvd speler shijnt het mischien hebben niet alle jappen een dvd speler
ja maar dan nog. Meestal geeft een standalone DVD speler nog betere kwaliteit en meer mogelijkheden dan de PS2 (afgezien van spellen dan). :)

Boxart Wario World

die boxart van Wario world is ook wel 8)

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 14:10
nog voor de geïnteresseerden:
combo sms/cube/4mb is 280 euro, scheelt bar weinig.
verder stonden in de intertoys folder:
spyro
mickey mouse
mario party 4
crash bandicoot
wario world
en als verwacht
ufc trowdown (eind sept)
mania (half sept)
turok (eind nov)
sega socker slam (half okt)
sum off al fears (eind okt)
sfa (eind nov)
ed (eind okt)
rally fusion (half okt)
x-men:next dimension (half okt)
re (half sept 68 euro???)
en

wavebird 50 euro !!!!!! (is gestoord, dat word importeren)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DarkChylde schreef op 22 augustus 2002 @ 16:00:
spyro
mickey mouse
mario party 4
crash bandicoot
wario world
en als verwacht
ufc trowdown (eind sept)
mania (half sept)
turok (eind nov)
sfa (eind nov)
ed (eind okt)
rally fusion (half okt)
en

wat is Mania voor spel??? :) Moet dat net Mafia zijn (hoop ik :Y) ).

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
GolbeZeromus schreef op 22 augustus 2002 @ 12:54:
[...]

Erg irritant inderdaad. Mijn broertje gebruikt ook altijd Marth, echt een van de meest irritante ventjes om tegen te spelen. Vooral als jouw tegenspeler Marth goed onder de knie heeft. Ik heb me ook al groen en geel ge-ergerd omdat mijn broertje alleen maar Marth nam.

Iig nam ik altijd Link. Tis toch wel relaxed om ook een zwaard te hebben. Met Smash rechts of links heb je ook een aardige uitzwaai met je zwaard. Druk je dan nogmaals op A krijg je nog een uitzwaai.

Ik weet niet of je vaak verdedigen gebruikt, maar dit was wel een uitkomst in de strijd tegen mijn broertje.
Mijn broertje speelt ook altijd met marth. Zelf wissel ik altijd wel af Roy, of ganondorf of ice climbers, link, zelda/shiek, donkey kong.

Maar wat is die C-stick daar heb ik nog nooit van gehoord in SSBM. Die heeft toch geen functie alleen als je op pauze drukt toch?

Verdedigen vergeet ik meestal. Ik doe altijd all out attack. Aanvalluuuu
Ander voordeel is dat mijn save is weggepleurd, nu kan mijn broertje geen Marth meer kiezen }) . Deze tip raad ik je echter niet aan.
LOL :D De humor, hoe je dat neerschrijft.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RareGast schreef op 22 augustus 2002 @ 16:07:
[...]

Mijn broertje speelt ook altijd met marth. Zelf wissel ik altijd wel af Roy, of ganondorf of ice climbers, link, zelda/shiek.

Maar wat is die C-stick daar heb ik nog nooit van gehoord in SSBM. Die heeft toch geen functie alleen als je op pauze drukt toch?
als je melee doet kun je met de C-stick ook aanvallen uitvoeren. :) gaat lekker snel. alleen in Melee heeft de C-stick een funtie voor moves voor de rest niet. :)

trouwens is Mania dit spel:
Mania??

• RareGast
kzal vanavond eens kijken. Bedankt voor de info

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RareGast schreef op 22 augustus 2002 @ 16:10:
kzal vanavond eens kijken. Bedankt voor de info
np. :Y) trouwens hier nog een review van Smugglers run:

Review Smugglers run: Warzones

• GZ

GZ

!!

RareGast schreef op 22 augustus 2002 @ 16:07:
[...]

Mijn broertje speelt ook altijd met marth. Zelf wissel ik altijd wel af Roy, of ganondorf of ice climbers, link, zelda/shiek.

Zie je wel; kleine lafhartige broertjes spelen constant met dezelfde mannetjes met dezelfde taktiek. Ik probeer ook altijd om te wisselen om het een beetje leuk te houden.

Die C-stick kan in VS-Battles worden gebruikt om Smash moves uit te voeren.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• RareGast
GolbeZeromus schreef op 22 augustus 2002 @ 16:12:
[...]

Zie je wel; kleine lafhartige broertjes spelen constant met dezelfde mannetjes met dezelfde taktiek. Ik probeer ook altijd om te wisselen om het een beetje leuk te houden.

Die C-stick kan in VS-Battles worden gebruikt om Smash moves uit te voeren.
Hij is inderdaad klein :D de kleinste thuis.. Maar ja het is niet leuk ik doe gewoon telkens een andere maar hij is bijna altijd marth. Maar als we team battle doen dan geeft het niet zo veel.

• DarkChylde
schnumi schreef op 22 augustus 2002 @ 16:03:
[...]

wat is Mania voor spel??? :) Moet dat net Mafia zijn (hoop ik :Y) ).
nope >:) is echt mania, met als ondertitel eggstreme madness...

en er zijn allemaal eitjes op de cover. zal wel ee variant zijn op lemmings

edit:

yep het is dat spel

• jOzh
  • Laatst online: 16:23

jOzh

Sweet dude!

GolbeZeromus schreef op 22 augustus 2002 @ 16:12:
Ja, hier nog zo eentje! Mijn broertje is constant Samus. Niet dattie van me wint maar das een ander verhaal ;)

Grab shell dude!

• GZ

GZ

!!

Mijn broertje is 20. Nu gaan we weer ff SSBMen. Kijken wie er gaat winnen zonder Marth. })

Anoniem: 5577

spyro
mickey mouse
mario party 4
crash bandicoot
wario world
en als verwacht
ufc trowdown (eind sept)
mania (half sept)
turok (eind nov)
sfa (eind nov)
ed (eind okt)
rally fusion (half okt)
en

Damn inderdaad als de wavebird en re0 zo duur worden dan denk ik dat ik invervolg gewoon maar altijd alles via import doe scheelt je een hoop.

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 50624 schreef op 22 augustus 2002 @ 01:53:
D³, die paar maanden boeit misschien niet zo, maar €20 per spel wel? Ik heb nl. net RE via die Canadese site besteld voor $39,95, dat zou nu op iets meer dan 38pleuro uitkomen, vind ik wel goedkoop, in NL betaal je der 60 pleuro voor :/
Dat is best bizar, een spel importeren en dan €20 goedkoper uit zijn. Daar had ik geen rekening mee gehouden, ik ben nog gewend dat importeren klauwen vol geld kost. Leve het internet :P
maarja mario is best fun
Was de interpunctie op? Allemachtig :D

Heb nog een oude editie van EGM uit 1993 waar ze terugblikken op 1992 en prijzen uitdelen. GOTY Street Fighter 2, best system nipt de SNES, best sequel Zelda LttP, most lawsuits: SEGA of America..ahh good times ;)
Mbv dat blad de keuze voor de _/-\o_ SNES _/-\o_ gemaakt. Moet er niet aan denken dat ik een Mega Drive/Genesis had gekocht :P
turok (eind nov)

Turok eind november snap ik bar weinig van, ik dacht tot echt dat ie op alle system op 1 september werd uitgebracht :? :? :?

68 euro voor RE:R, kan Capcom die boel zelf niet uitgeven ipv Electronic Farts :X

En 50 euro voor de Wavebird is belachelijk, dat ding is in de US $30 ofzo? Max 39 euro!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/gctopic_hr.gif

Hier kun je maar liefst 650 MB (720 x 480 30fps) aan Starfox Adventures movies vinden :D Denk dat je daar wel even zoet mee bent, ik begin er iig niet aan ;)

Vette Turok Evoluton trailer, ik hoop dat ie nog niet is langsgeweest.

En hier nog een aardig vergelijk om te zien hoeveel verschil een goede capture methode kan maken:

Van IGN:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosungc_0808_12.jpg

Van Nintendo zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/sms/gallery/boken/images_l/29.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• DarkChylde
jezus, wat een verschil....
maar ik weet het ook niet van turok, staat in de gids verwacht ein november.
het maakt trouwens toch niet veel uit. vanaf oktober geldt gewoon 'ít's all good'
sms is uit en er komt een vast toestroom van games.

• blakez
  • Laatst online: 16:34
Gisteren heb ik nog een nieuw spel gekocht.. 't is James Bond: Agent under fire geworden.. :) Stond met SSX Tricky en James Bond in m'n handen.. Toch maar voor Bond gegaan.. Ik ken iemand die heeft SSX Tricky al en die heb ik gister avond dan ook maar gelijk ff geleend.. Ben toch blij dat ik James Bond heb genomen.. :) Heb gisteren een paar uur gesnowboard, maar 't spel kon me niet echt boeien.. :? Vond de camera op sommige punten vrij irritant en qua graphics was 't ook niet veel..

James Bond vind ik daarin tegen wel een cool spel!! Ben nu in missie 3 en 't speelt best lekker weg.. besturing had ik gelijk weer te pakken.. :) Jammer genoeg is het best goed te zien dat 't een port is van de PS2 versie, maar toch ziet er nog wel ok uit..

Heb nu weer al 8 spellen voor m'n cube.. Gaat best snel.. Misschien wel te snel.. :( Heb Star Wars/Burnout/Red card soccer hier liggen en die raak ik amper aan.. :( Volgende aankoop zal wel op 13 september zijn, dus voor die datum moet ik nog ff volop wat spellen (uit)spelen.. :)

Die trailer van Turok zag er daarom ook wel übervet uit!! En dan beweren ze nog dat de gamecube een kiddie console is.. :) Maar zo te zien kan je die dino's nog preciezer van hun ledematen ontdoen als dat 't bij Soldiers of fortune 2 't geval is.. En dat noem ik nu niet bepaald kiddie... >:)

Anoniem: 50624

D³ schreef op 22 augustus 2002 @ 18:50:
[...]

Dat is best bizar, een spel importeren en dan €20 goedkoper uit zijn. Daar had ik geen rekening mee gehouden, ik ben nog gewend dat importeren klauwen vol geld kost. Leve het internet :P
Tja, die 20pleuro is natuurlijk onder voorwaarde dat de douane er niets mee doet :P, maar die kans is geloof ik niet zo groot :*)

Normaal is het enorm duur ja, maar www.dvdboxoffice.com rekent geen verzendkosten 8)

• DarkChylde
heb net de trailer van turok gezien.
best grappig... maar het muziekje maakt het echt compleet :)
zouden ze die track ook bij de game hebben ;)

• DarkChylde
bij dvdboxoffice is de wavebird 36 euro!!!!! dat is 14 euro minder dan wij hier moeten betalen.
zat er al over na te denken om over een paar jaar naar canada te verhuizen... maar nu wordt het toch echt verleidelijk..
weet nou ook weer waarom ik een freeloader wilde.... na 2 a 3 games heb je het er al uit.
*of ik moet mijn cube modden

Anoniem: 5577

DarkChylde schreef op 22 augustus 2002 @ 20:03:
bij dvdboxoffice is de wavebird 36 euro!!!!! dat is 14 euro minder dan wij hier moeten betalen.
zat er al over na te denken om over een paar jaar naar canada te verhuizen... maar nu wordt het toch echt verleidelijk..
weet nou ook weer waarom ik een freeloader wilde.... na 2 a 3 games heb je het er al uit.
*of ik moet mijn cube modden
Cube modden = dag garantie.
Gewoon de freeloader kopen en dat gezeur over cd's moeten wisselen heb ik er dan wel voor over.

Anoniem: 37763

GAMECUBERS:

Ik heb gezondigd !!!

Ik heb alweer tijden hier niet meer gepost en geen nieuwe spellen gekocht 8)7

maar......
ik heb over een week meer dan 1000 euro op mijn postbank rekening staan :)

ik beloof het gebeurt nooit meer !!!

• Elroy
Anoniem: 5577 schreef op 22 augustus 2002 @ 20:15:
[...]

Cube modden = dag garantie.
Oh was dat het, vandaar dat ik alweer bij mij derde zit.
Trouwens jullie hebben nu wel het idee dat Elroy totaal niet kan modden, maar dat draadje wat ik moest vervangen is me gewoon gelukt.
Ik weet niet of jullie het nog weten maar dat was een flat power cable die ik moest vervangen die je nergens op de wereld kon kopen :(
Zelf panasonic wilde niet meewerken om mij dat kabeltje te geven.
Maar ik heb hem goed vervangen 30 nieuwe losse draadjes en hij starte weer op :)
Alleen het geluid doet het nog steeds niet.
Nu het kabeltje niet meer kappot is is het nu wel erg moeilijk om te bedenken wat er nou mis is. (volgens mij is het gewoon doorgebrand ofzo (niet dat je daar iets van ziet ofzo))

Ik ben vandaag ook weer eens Resident Evil gaan spelen en het was me opgevallen dat het beeld er opeens beter uit zag 8)7.
Misschien kwam dat wel door de nieuwe cube, of het kwam gewoon door de nieuwe tv instellingen :?

En ik heb vandaag ook nog ontdekt dat er een grote bug in het spel Resident Evil zit. :)
Dan kunnen jullie dit de 13e meteen testen of het er nog in zit.
Het gaat om het volgende :

Als je met Jill speelt en je komt de eerste zombie tegen, dan moet je die meteen om zeep helpen zonder terug te rennen naar Barry.
Na het killen van de zombie ga terug door de deur waar je vandaan kwam en dezelfde zombie die je net omgelegd had komt opeens weer door de deur (maar hij was al dood 8)7.
Ga dan weer terug en je hebt nu 2 dezelfde dooie zombies. :?

Specs Computer

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 22 augustus 2002 @ 18:50:
[...]

En hier nog een aardig vergelijk om te zien hoeveel verschil een goede capture methode kan maken:

Van IGN:

Van Nintendo zelf:
wow wat een verschil ik vind zo van het plaatje afgezien de graphics van SMS juist super vooral dat water is :9~

trouwens hier bevestigd dat Wreckless komt en al 15 november in EU! :)

Wreckless confirmed

en nog meer info over misschien de opvolger van PD! :)
Velvet Dark Renewed

Rare has recently renewed the velvetdark license for yet another two years. Does this mean Velvet Dark really is going to be a new title by Rare? For those of you who don't know, Velvet Dark was a character in Perfect Dark on N64.

She was basically one of Joanna's side kicks, and you could use her in the co-op mode as shown above or in the multiplayer. We asked a Rare employee a long time ago about the trademark and he responded: "Your guess is as good as mine". It was rumored that Rare first registered it to throw people off from what they are developing along with the "Grabbed by the Ghoulies" trademark. But the fact that Rare has registered it for yet another years cast suspicion.
En misschien dan toch Doom3 op de Cube?
In Gamespot's recent Video Interview with the CEO of ID Software (who will be releasing it's latest installment to the Doom series, Doom III on both PC and XBOX) he talks about how easy it is port the PC version to Xbox and that the Xbox's architecture is very similar to that of the PC. While he states that Sony's Playstation 2 will not be powerful enough to run the visually amazing game. he states,;there is some potential there, but there are a few technical questions we need to answer; when referring to any possibility of a port to the Nintendo GameCube. Since this is all just a little talk about the possibility don't take it to seriously, but in the back of your head it's certainly something interesting to think about.
ze kijken er iniedergeval wel naar. :) ben benieuwt of ze ook echt doorzetten.

• DarkChylde
nou ik denk dat doom lekkerder spelen is op de pc (ware het niet dat ik geen goede pc meer heb ;))

ngc heeft geen muis... (xbox ook niet :))

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
DarkChylde schreef op 22 augustus 2002 @ 22:20:
ngc heeft geen muis... (xbox ook nóg niet :))
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
En Elroy heeft de digi foto toestel weer gevonden en is dus weer pics gaan maken.
Deze keer heb ik ze niet alleen van ED gemaakt maar ook van RE. :+
Ik laat alleen effe de best gelukte plaatjes zien, de rest kan je hiero vinden :

Resident Evil Pics
+ Spoiler Eternal Darkness Pics

Op naar de pics :)

Laten we maar weer beginnen met Eternal Darkness :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/ED/ed25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/ED/ed27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/ED/ed28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/ED/ed29.jpg

En nu weer eens voor de verandering Resident Evil Pics :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re53.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re55.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re57.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re59.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re60.jpg

En als laatst nog een pic van mijn verzameling spellen.
Het zijn er nu nog 6 dus het valt nog mee.
Alle spellen die erop staan vind ik top behalve sonic dan :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/collectie.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Die resident evil lijkt me wel vet, verder trekt het huidige aanbod GC spellen me niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48956

oke over de freeloader....

IK koop zo'n ding koop een import spel en ik kan dan gewoon spelen???
Geen gezeik zelfde kwaliteit enz????
wat zijn de nadelen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Anoniem: 48956 schreef op 23 augustus 2002 @ 01:17:
oke over de freeloader....

IK koop zo'n ding koop een import spel en ik kan dan gewoon spelen???
Geen gezeik zelfde kwaliteit enz????
wat zijn de nadelen????
Het nadeel is dat je elke keer als je een US spel gaat laden dat je eerst die andere CD in moet proppen en daarna pas het spel.
De kwaliteit is gewoon hetzelfde als op de disc staat NTSC dus.
Ik weet alleen niet of het omgezet wordt naar PAL, maar als je een TV hebt die zowel PAL als NTSC aan kan dan hoef je je nergens zorgen over te maken.

Effe een quote van Lik-Sang
Compability with the Panasonic Q has not been confirmed (due to different frontloader technology)
Mmmmm yoepie

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
blakez schreef op 22 augustus 2002 @ 19:52:

Heb nu weer al 8 spellen voor m'n cube.. Gaat best snel.. Misschien wel te snel.. :( Heb Star Wars/Burnout/Red card soccer hier liggen en die raak ik amper aan.. :( Volgende aankoop zal wel op 13 september zijn, dus voor die datum moet ik nog ff volop wat spellen (uit)spelen.. :)
8 man... poeweeh.. ik heb er 1 tje.. Ik speel nu ook niet veel want ik heb er momenteel geen tijd voor. Maar 8.. Voor het einde van het jaar hoop ik er nog 1 of 2 bij te hebben Pikmin en nog een denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
was al benieuwd wie die open deur zou intrappen :*)

maar elroy, hoeveel werk is het om pal cube naar ntsc te modden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Hej weet iemand een goede site met europeese release data van games. Want dat is wat ik eigenlijk mis in de superopeningen van het topic van DS ik kom telkens bij van die amerikaanse. Of is cube-europe de enige.. Hun site mist nog steeds het games gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

op dimensionplus daar staan de datums ook wel bij het cube gedeelte. :)

Pasta record verbroken

joepie!! _/-\o_ :+

Star Fox: Adventures screens

2 nieuwe Wario screens

nieuwe Mario Party 4 screens

THPS4 screens
1. Super Mario Sunshine (Nintendo/GC) - 42,600 (572,100)
2. Mobile Suit Gundam: Lost War Chronicles (Bandai/PS2 - 42,200 (308,000)
3. Powerful Pro Baseball 9 (Konami/PS2) - 29,200 (318,700)
4. Super Robot War R (Banpresto/GBA) - 23,900 (268, 800)
5. Ape Escape 2 (SCE/PS2) - 23,600 (182,500)
6. My Summer 2: Chapter of Sea Adventure (SCE/PS2) - 20,000 (293,200)
7. Rockman & Forte (Capcom/GBA) 18,000 (27,600)
8. Custom Robo GX (Nintendo/GBA) - 17,300 (94,700)
9. Pachislot Aruze Kingdom 7 (Aruze/PS2) - 15,300 (50,100)
10. Kamaitachi no Yoru 2 (Chun Soft/PS2) - 14,200 (303,000)
SMS weer op 1. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

owkee!!

Gamers summit 2002 veel screens :P en mooie...

http://gamespydaily.com/news/archive/topstories.asp?type=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Mario review @ IGN (9,4)
Presentation
The combination of poor FMVs, zero story value, poor character design, and a "vacation" theme is rather a shocker. The focus was clearly on gameplay only.
6.0

Graphics
Mario Sunshine actually takes advantage of GameCube for quite a few pleasing visual touches. Brilliant water, particle effects, and draw distance add up. Bad art and textures damage it.
8.0

Sound
A few catchy tunes, some fitting level themes, and Dolby support. But, things get a little dirty with some bad interactive music and voice-overs.
7.0

Gameplay
The definition of pure fun. The controls and level design come together beautifully for a must-play game. The camera, however, is a major nuisance.
9.0

Lasting Appeal
The main quest is lengthy, and after-hours with going for all the 120 Shines keeps on kicking. Very entertaing, but only the most hardcore of fans will play through it twice.
9.0

OVERALL SCORE (not an average)
9.4
Elroy, aan jou de eer voor het hele verhaal :)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/vgnews/082202/metroidprime_screen016.jpg _/-\o_

Metroid Prime kan je aansluiten op de GBA.. Crap, die trojan horse toch van Nintendo.. Ik was van plan om geen GBA te kopen, toch maar ff afwachten wat die connectie precies inhoud.
At the Nintendo Gamer's Summit in San Francisco this morning, Nintendo of America said that the GameCube Metroid Prime and Game Boy Advance Metroid Fusion would feature connectivity options when they debut this holiday.

Demonstrating Metroid Prime, Nintendo's Chris Campbell said that he had been given permission to report the news just prior to the event. "This is all I can tell you now, but just trust me that it will be cool," he said.

Exactly what type of connection features will be included are not known. Still, given that Nintendo had previously noted that a connection was unlikely, this latest development comes as very encouraging news, indeed.

Look for more news on both titles from Nintendo's big event later today
http://cube.ign.com/articles/368/368600p1.html

En het laatste MP nieuws: Preview @ IGN met spoilers waarschijnlijk..
Hej weet iemand een goede site met europeese release data van games. Want dat is wat ik eigenlijk mis in de superopeningen van het topic van DS ik kom telkens bij van die amerikaanse. Of is cube-europe de enige.. Hun site mist nog steeds het games gedeelte.
Neej, europese release dates zijn schaars. Waarschijnlijk zijn wij niet zo belangrijk.. Weer een reden om te importeren :P
Geen werk, want dat is niet mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Heeft iemand wat info over megaman zero. Ik zag bij dimension plus bedankt voor de link dat die 19 september komt. Maar ik heb er hier nog niets overgezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

damn das wel wat lager dan ik had verw8t :( ik dacht eerder aan een 9.6 maar als de muziek en grpahics een 6 en een 7 krijgen is het nog een wonder dat ie een 9.4 krijgt..
Metroid Prime kan je aansluiten op de GBA.. Crap, die trojan horse toch van Nintendo.. Ik was van plan om geen GBA te kopen, toch maar ff afwachten wat die connectie precies inhoud.
yes weer een vette link game gelukkig doen ze iig nog iets met die linkfunctie want op de n64 deden ze er maar iets mee met 3 spellen (pokestront stadium 1/2 en Perfect dark _/-\o_ )
Neej, europese release dates zijn schaars. Waarschijnlijk zijn wij niet zo belangrijk.. Weer een reden om te importeren :P
maar gelukkig werk ik in een gameshop en dus kan ik bij die release lijsten die de gameshops krijgen dus misschien kan ik hem een keertje meenemen of op floppy zetten
Geen werk, want dat is niet mogelijk :)
het kan NOG niet maar ze zijn er nog steeds mee bezig....
en als het lukt is het zeker geen werk (maar --->een<-- draadje!! )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
TekkenMaster schreef op 23 augustus 2002 @ 11:32:

[...]

maar gelukkig werk ik in een gameshop en dus kan ik bij die release lijsten die de gameshops krijgen dus misschien kan ik hem een keertje meenemen of op floppy zetten
Please do.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
zo, ga zo de rgb-kabel bij de frs halen. ben nou wel overtuigd dat het de prijs waard is... (en ik moet toch iets kopen voor mijn cubbie, anders voel ie zich ondergewaardeerd ;) )

wel vaag dat ign het verhaal een 6.0 geeft. ik bedoel wat verwacht je van een actie-adventure game ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TekkenMaster schreef op 23 augustus 2002 @ 11:32:
[...]
damn das wel wat lager dan ik had verw8t :( ik dacht eerder aan een 9.6 maar als de muziek en grpahics een 6 en een 7 krijgen is het nog een wonder dat ie een 9.4 krijgt..
euhh muziek een 7 en graphics een 8. :Y) En zoals je ziet zit het met de Gameplay goed en of het nou een 9,4 is of een 9,6 halen doe ik hem toch wel. :)

en taadaa:

Official RE europe site

:) zit ook een rondleiding door de mansion bij van 1.30 :) (weet niet of het dezelfde is als in de intro :) ). en nog veel meer effe checken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DarkChylde schreef op 23 augustus 2002 @ 11:54:
zo, ga zo de rgb-kabel bij de frs halen. ben nou wel overtuigd dat het de prijs waard is... (en ik moet toch iets kopen voor mijn cubbie, anders voel ie zich ondergewaardeerd ;) )
je cube is als een vriendin.. vraagt veel aandacht en kost klauwen vol geld maar dan heb je er ook veel plezier van :*)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
DarkChylde schreef op 23 augustus 2002 @ 09:31:
[...]

De Pal gamecube's kunnen al zowel NTSC als PAL, maar de cube zal dan eerst nog omgebouwd moeten worden zodat hij weet dat ie op NTSC moet.
Waarschijnlijk moet hij geflashed worden ofzo, maar het is nog niet echt duidelijk hoe je de EUR naar US omzet.

In tegenstelling tot de US/JAP cubes die alleen maar NTSC kunnen ( ja ze missen 1 chip :) ), dus ik vraag me ook af hoe ze dat voor elkaar kunnen krijgen met een cd (freeloader) om zo de PAL spellen te spelen 8)7.
Anoniem: 23844 schreef op 23 augustus 2002 @ 11:10:
Mario review @ IGN (9,4)

[...]

Elroy, aan jou de eer voor het hele verhaal :)
Nou....

Ok vooruit :)

Trouwens Ds kan jij ook op insider komen van IGN, tof :*)

Ik ga eerst effe het Reviewtje lezen of het de moeitje waard is om het te posten :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
TekkenMaster schreef op 23 augustus 2002 @ 12:24:
[...]

je cube is als een vriendin.. vraagt veel aandacht en kost klauwen vol geld maar dan heb je er ook veel plezier van :*)
met een verschil, mijn vriendin heb ik gedumpt en mijn cube die gaat heel wat langer mee dan de gemiddelde vriendin... (en de cube zeurt niet aan mijn hoofd :) , maar een vriendin doet weer dingen die een cube nooit zal kunnen >:) )

heb de kabel. zal jullie wel vertellen of ik verschil zie vanavond (of morgen).

elroy... de eu-cube is dus beter }) baas boven baas :+
maar ik zit eigenlijk te hopen op een bios flash of iets dat je in de memcard-port kan stoppen of zo...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.