Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Vooral de mogelijkheid om je wedstrijden helemaal te zien en dan in FIFA-stijl vind ik erg koel!
Een van mijn jeugdspelers moet net stoppen met voetbal van zijn ouders omdat zijn school er teveel onder lijdt!
Ik ben al jaren CM-fan en ga nu toch maar voor de gein een ander manager spel spelen...
Van welk seizoen is het btw? het komende seizoen al?
Verwijderd
ik krijg hem al binnen
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Of het een succes gaat worden gaat afhangen van het realisme van het spel. Uit deze WIP-demo blijkt dat daar nog behoorlijk aangewerkt moet gaan worden. Ik heb een paar uur met Man Utd. gespeeld...in 4 wedstrijden scoorde R v Nistelrooij 20 keer. Beetje erg onrealistisch. Uitslagen lijken soms nergens op, 8-0 winst in de Champions League, 6-3, 6-4, 7-3, uitslagen in Premiership. Als aan het realisme nog wat verandert wordt het een Top-game.
Grab shell dude!
Mja moeilijkheidsgraad omhoog...maar dat zal weinig helpen..als je de ene wedstrijd dik wint en de volgende dik verliest...lijkt het niet erg realistisch...
Maar voor de rest een top spel...de goede dingen van CM gejat...en gecombineerd met andere Voetbalspellen...
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Mijn uitslagen zijn ook behoorlijk realistisch, 1-0, 1-1 etc.
Van Nistelrooy schopt ze er wel erg lekker in
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
In de demo alleen de engelse clubs.. in de volledige versie kun je clubs uit tigtal landen kiezenSjonny75 schreef op 18 augustus 2002 @ 18:15:
Kan je in dit spel alleen engelse clubs pakken of ook clubs van andere landen?
Verwijderd
worden ze inderdaad snel oververmoeid van zeker in het begin van het seizoen
Maar zeker geen slechte poging van EA
Verwijderd
Typisch EAChrissie schreef op 18 augustus 2002 @ 14:44:
Heb ook de demo gespeeld. Ziet er super uit, text-mode is wel weer gejat van CM...lijkt verdacht veel...maar de extra opties die zijn toegevoegd zijn superb. Zien van de wedstrijd in FIFA mode is ook gaaf. Heel veel spelers.
Of het een succes gaat worden gaat afhangen van het realisme van het spel. Uit deze WIP-demo blijkt dat daar nog behoorlijk aangewerkt moet gaan worden. Ik heb een paar uur met Man Utd. gespeeld...in 4 wedstrijden scoorde R v Nistelrooij 20 keer. Beetje erg onrealistisch. Uitslagen lijken soms nergens op, 8-0 winst in de Champions League, 6-3, 6-4, 7-3, uitslagen in Premiership. Als aan het realisme nog wat verandert wordt het een Top-game.
Anders kan ik straks niet meer met Heerenveen de Championsleague winnen
Stay safe
Nederlandse league wel jaMaster FX schreef op 20 augustus 2002 @ 19:28:
Maar zitten er dan wel nederlandse clubs bij?
Anders kan ik straks niet meer met Heerenveen de Championsleague winnen
Gewoon iig alle leagues die in de demo ook voorkomen
Maar dan vraag ik me toch af hoe EA dat met licenties e.d heeft geregeld, want in FIFA 2002 zat het NL-11tal er niet in en die namen ook niet.JohnnyBravo schreef op 20 augustus 2002 @ 22:28:
[...]
Nederlandse league wel ja
Gewoon iig alle leagues die in de demo ook voorkomen
In dit spel heten de Nederlandse clubs iig "Amsterdam" ipv Ajax en "Rotterdam" ipv Feyenoord, net als in de laatste paar Fifa's.
Wat dat betreft is er weinig veranderd, althans als ik kijk naar de demo, zie ik in het rijtje clubs Amsterdam, F.Rotterdam e.d. staan.ko9 schreef op 20 augustus 2002 @ 23:19:
[...]
Maar dan vraag ik me toch af hoe EA dat met licenties e.d heeft geregeld, want in FIFA 2002 zat het NL-11tal er niet in en die namen ook niet.
In dit spel heten de Nederlandse clubs iig "Amsterdam" ipv Ajax en "Rotterdam" ipv Feyenoord, net als in de laatste paar Fifa's.
En over dat ie niet in Nederland in de winkel gaat komen is onzin, EA publiceerde gisteren een lijst met lander waarin hij uitkomt, waar Nederland ook bijstond.
Verwijderd
Verwijderd
wat was daar de release date?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 15:03:
ik keek net even op de releaselijst van EA en daar stond op Footbal manager 2003, zelfde of niet?
Voor wat ik ervan heb kunnen vernemen is dit een net iets andere (uitgebreidereVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 15:03:
ik keek net even op de releaselijst van EA en daar stond op Footbal manager 2003, zelfde of niet?
is inmiddels 20 september geworden
maar het lijkt mij een zeer goede game.
[ Voor 0% gewijzigd door aftermath op 19-09-2002 09:20 . Reden: typo ]
Verwijderd
ik heb hem btw besteld, en mn geld overgemaakt. weet iemand hoelang het duurt voordat je geld bij dynabyte is aangekomen?
www.totalclubmanager.com
maar is is even down nu....
forum doet het wel
www.totalclubmanager.com/forum/index.php
Hier screenshots
Daar zoek ik nog steeds een gave soccermanager voor
helemaal mee eens. vooral door de prijs heb ik hem besteld. als hij weer €45 had gekost had het waarschijnlijk een download geworden.Vrieskist schreef op 20 september 2002 @ 10:09:
Dit spel lijkt me wel cool btw, en voor €31,95 is het ook niet echt super duurVooral de optie om de wedstrijd in 3d te bekijken lijkt me zeer stoer!
en dat in 3d lijkt me ook wel leuk ja. vooral omdat het dezelfde graphics zijn als fifa2002 en die kwaliteit graphics is (volgens mij) nog nooit in een soccermanager vertoond
Verwijderd
Alvast bedankt voor eventueel antwoordt
nou ik las op de forum van dat spel dat hij al op de 19e in nederland in de winkel lag (nederland was dus het eerste land waar die te koop was) de 20e (vandaag) ligt ie in engeland in de winkel.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:08:
Maaruh, komt tie nu wel of niet uit in de Benelux? In dit topic werd gezegt van niet, en op de rest van het web hebben ze het er niet over. Wat is het nouw?
Alvast bedankt voor eventueel antwoordt
Verwijderd
Is er iemand in Nederland die hem al heeft???, sta op en spreek dan!aftermath schreef op 20 september 2002 @ 11:10:
[...]
nou ik las op de forum van dat spel dat hij al op de 19e in nederland in de winkel lag (nederland was dus het eerste land waar die te koop was) de 20e (vandaag) ligt ie in engeland in de winkel.
Verwijderd
(ja.. ik heb de REPACK versie wel
Tegenvaller dus?JohnnyBravo schreef op 20 september 2002 @ 21:06:
Ja ik had em vanochtend al binnen.. maar bij mij is ie MEGA-buggy (net als de demo), het maakt het gewoon niet leuk om te spelen..
(ja.. ik heb de REPACK versie wel)
Bij mij was de demo helemaal niet buggy dus ik blijf ff nieuwsgierig
Verwijderd
Ik krijg het spel opgestart, ik zie de main-menu en daarna krijg ik de windows cursor te zien en hij crasht terug naar de desktop. Ik heb op het forum gelezen dat er meerdere mensen last van hebben, en (bijna?) iedereen zegt dat het spel crasht op 21 juli. Het spel is dus tot nu toe compleet flop, met zoveel bugs erin...Hoop dat ze zo snel mogelijk een fix uitbrengen, anders is het einde verhaal...
Aaaahh ikke=net te laatrblommers schreef op 20 september 2002 @ 21:37:
het schijnt dat de game altijd crasht op 21/7 of 21/6 (weet ff niet meer welke)
Verwijderd
Hoe Hoe HOe HOe??? Please ik wacht al best lang op dit spel, op wat voor systeem speel je?Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:43:
eh.. het spel is helemaal neit buggy ... (loopt hier perfect)
zal em straks wel ff snel testen
--------------------------------------------------------------------------------
We now have the first data patch ready for download.
The update includes many new transfers and generally updates the TCM database.
Compared to the files on the TCM-CD (full version) the following leagues are new:
Northern Ireland (NEW)
Republic of Ireland (NEW)
Portugal 2nd Division (NEW)
Turkey 2nd Division (This one was already in the data editor download, but repeated here for those who didn`t download that.)
Mirror downloads should be running shortly, but currently this is available from our own FTP site.
Download Data Patch 1 NOW! (2.4Mb)
--------------------------------------------------------------------------------
Verwijderd
Aopen moederbord,512mb DDR,XP1700+ geforce4 TI 4200, 2x40 gig @ 5400rpmVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:46:
[...]
Hoe Hoe HOe HOe??? Please ik wacht al best lang op dit spel, op wat voor systeem speel je?
Verwijderd
En nu ben ik de man, iedereen
Verwijderd
Maar een week later knalt ie er net zo hard uit.
EA heb weer prima werk afgeleverd *not*
En nu maar wachten op een patch
Bij Sen looptie toch wel gewoon doorVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:07:
Ik heb dat automatic save ook uitgezet.....Na 21-7 loopt ie idd goed door.
Maar een week later knalt ie er net zo hard uit.
EA heb weer prima werk afgeleverd *not*![]()
En nu maar wachten op een patch
Verwijderd
Ik heb ook de post van Cyberboy gelezen maar dat helpt ook niet bij mij.
Het is heel erg irri. Ik heb de muziek ook uitgezet, helpt ook niet.
Verwijderd
Mine crash to , and i dont even want to bother to turn of the Autosave or Deleted the Mp3 files, it isnt ment to crashed if you set the Autosave off, it should work no matter what .. but anyway, it looks to me that EA have released a Manager Game now and not have tested it before the release .. and i think its because they KNOW they cant sell any manager games when CM 4 come out , thats why they released this piece og s... - i have talk with my local computer shop and he have the same problem with custumers there want there game return and there money back .. EA stick to FIFA thats the only soccer you ever can make, let SIgames make the manager games.
Verwijderd
Liever dat een spel wat later uitkomt, zoals CM4, dan zo'n onstabiel spel. Total CLub manager gaat bij mij de prullenbak in.
Toedeledoki!
Real madrid heeft alle top spelers en een kapitaal van 130 miljoen
Wat heb ik gekocht
Recoba
Ronaldo
Nesta
Beckam
thuram
en nog een paar franse verdedigers.
mwa wel een wat overdreven reactie. Ok hij had eerste beter getest moeten worden maargoed elk spel dat uitkomt heeft wel wat, er zal binnekort wel een patch aan komenVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 12:04:
van totalclubmanager.com forum:
Mine crash to , and i dont even want to bother to turn of the Autosave or Deleted the Mp3 files, it isnt ment to crashed if you set the Autosave off, it should work no matter what .. but anyway, it looks to me that EA have released a Manager Game now and not have tested it before the release .. and i think its because they KNOW they cant sell any manager games when CM 4 come out , thats why they released this piece og s... - i have talk with my local computer shop and he have the same problem with custumers there want there game return and there money back .. EA stick to FIFA thats the only soccer you ever can make, let SIgames make the manager games.
Verwijderd
Mijn tip helpt alleen als je eruitgekicked wordt in de main menu, wat bij mij het geval was. Ik kon dus de cursor niet bewegen zodra ik de main menu zag, daarna sprong het spel terug naar windows. Dat kun je oplossen met het verwijderen van dat ene mp3 file. Maar we kunnen allemaal beter wachten op een patch, EA zal er nu echt wel hard mee bezig zijn (moeten ze ook)Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:56:
Ja dat doet het wel. na 21-7 loopt ie wel door maar daarna springt ie er zomaar weer uit.
Ik heb ook de post van Cyberboy gelezen maar dat helpt ook niet bij mij.
Het is heel erg irri. Ik heb de muziek ook uitgezet, helpt ook niet.
Verwijderd
Ik kan niet wachten totdat ik kan spelen, hopen dat ik een van de gelukkigen ben bij wie hij lekker draait!
Real Madrid is dus een aanrader?
Verder iemand nog tips?
Ik denk trouwens dat wanneer je het aantal weken voor een autosave hoger zet, dat je dan ook het probleem van het naar windows schieten een week verstelt.
Real Madrid zie ik niet als een aanrader. Want met hun is het een schande als je niet elk seizoen de triple wint en is dus de uitdaging ook ver te zoeken. Het leukste is het om met een 3de of 4de divisieclub in engeland te beginnen en zo je weg omhoog te werken.
De database in het spel is wel erg uitgebreid. Er staat van elke club bij wat hun grootste rivaal is, hoe hun supportersschare genoemd wordt. Erg tof als je het mij vraagt. Met de editor kun je ook de opzetten van competities en alles veranderen, zodat je spel altijd up-to-date blijft.
Ik geloof dat ik maar even verder ga spelen
p.s: een multiplayer mode heb ik nog niet kunnen ontdekken
uhm...
1. Go to the TCM/3d setup directtory,
2. Open the 3dsetup.ini file
3. the top line there look like this CARD_ALL /C:16 /TB:0 /R:800x600
or something
just change the 800x600 to you preferred res. maybe its 1024x768 its mine then you write that. Go to "File" and then "save" and quit the ini after that ..
4. Go now to the 3dsetup in the TCM directory in the start menu and now you only option is 1024x768 chose that and press "OK"
5. Start up the game and now the game is runing 1024x768
uhm...
Het is ook onrealistisch, die poppetjes maken de meest vage bewegingen die totaal niks met voetbal te maken hebben. Bovendien krijg je constant dezelfde goals te zien. Nee, text all the way!aftermath schreef op 21 september 2002 @ 19:13:
de wedstrijd moet je zoiezo al in text mode spelen vind ik. Het komt misschien omdat ik CM gewend ben maar ik vind text veel beter dan een wedstrijd in 3d. Klink misschien vreemd maar ik vind het in 3D onrealistisch...
Dat met die crashes, dat komt me wel heel erg bekend voor. Ik heb ooit eens FA Premier League Manager van EA gekocht en dat had dezelfde problemen met saven, crashen op een bepaalde datum enzo. Erg vaag als ze nu weer hetzelfde probleem hebben. Die theorie van snel uitbrengen voor CM4 slaat volgens mij de spijker op de kop.
Grab shell dude!
normaal. ik heb gisteren mn eerste wedstrijd gespeeld (idd ook na problemen met autosave), ajax-psv. ik kom tot 2 keer toe op voorsprong en psv maakt in blessure tijd eerste helft en in de 87e minuut gelijk. op penalty's weet ik te winnen omdat stekelenburg ze alledrie stopt en mijn spelers geen fout makenVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 10:30:
Hoe zit het eigenlijk met de scores?
krijg je veel doelpunten of normaal?
Bagger sooi, ze mogen vandaag nog wel is met een patch uitkomen want dit is gewoon ruk.
Ter land, ter zee en in de kroeg
hmm, vreemd. ik heb weleens gehad dat hij crashte nadat er zo'n berichtje kwam van "should your secretary arrange..." en toen ik op ok klikte =>crash. maar toen stond autosave nog aanChristiano007 schreef op 22 september 2002 @ 11:04:
Wat een ruk spel, ook al is autosave uit, crasht het spel toch wel na een week (record is 1 wedstrijd kunnen spelen met de rangers..wow).
Bagger sooi, ze mogen vandaag nog wel is met een patch uitkomen want dit is gewoon ruk.
edit: zie je email voor een OW. aanzetten tot illegaal gebruik
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 14:41 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
edit: zeer overbodige mededeling. zie je mail
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 14:51 ]
Verwijderd
edit: zie je mail. OW voor vragen naar illegale dingen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 14:38 ]