Total Club Manager 2003 --> CM killer?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Tijdens iedere voetbalwedstrijd klinken steeds weer dezelfde geluiden door de huiskamer. De geluiden van mensen die weten hoe het beter moet. Onder het motto "bewijs het zelf dan" zijn er al enkele voetbalmanagers voor de PC verschenen, waarvan de Championship Manager serie de bekendste en meest succesvolle is.

EA heeft al meerdere malen geprobeerd een gooi naar de troon van Championship Manager te doen maar is daar eigenlijk nooit in geslaagd. Dit jaar proberen ze het met Total Club Manager 2003 en ze pakken alvast groots uit. Zo zijn er heel veel manieren om een speler in leve te doen stijgen:

To improve the level of a player you have a number of skills and character traits you can work on. Some of them will be very hard to change (like “Leadership qualities”), others are only easy to improve when the player is very young (e.g. “Acceleration”).

At most points in the game, the playing level of a player is indicated simply as "Level". This value is not dependent on the form of the player on a particular day. It is, for example, the most important criterion for calculating a player`s value on the transfer market.

Ik heb de demo net gespeeld en ik vind het een ERG gaaf spel, verschrikkelijk uitgebreid maar daar hou ik juist van.

Ik kan iig niet wachten op de final :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel! Ik zit hem net ook te spelen, wordt een toppertje denk ik!

Vooral de mogelijkheid om je wedstrijden helemaal te zien en dan in FIFA-stijl vind ik erg koel!

edit:

Een van mijn jeugdspelers moet net stoppen met voetbal van zijn ouders omdat zijn school er teveel onder lijdt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20

ko9

hier kun je hem btw downen, is alleen wel 270 mb dus dat gaat wel ff duren...

Ik ben al jaren CM-fan en ga nu toch maar voor de gein een ander manager spel spelen...

Van welk seizoen is het btw? het komende seizoen al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dacht wel! Hij is echt heel erg uitgebreid! Je kan tijdens wedstrijden zelfs instructies roepen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Die ftp lijkt een beetje plat te liggen.. heeft iemand screens of wellicht een andere url?
edit:
ik krijg hem al binnen

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrissie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-12-2021
Heb ook de demo gespeeld. Ziet er super uit, text-mode is wel weer gejat van CM...lijkt verdacht veel...maar de extra opties die zijn toegevoegd zijn superb. Zien van de wedstrijd in FIFA mode is ook gaaf. Heel veel spelers.

Of het een succes gaat worden gaat afhangen van het realisme van het spel. Uit deze WIP-demo blijkt dat daar nog behoorlijk aangewerkt moet gaan worden. Ik heb een paar uur met Man Utd. gespeeld...in 4 wedstrijden scoorde R v Nistelrooij 20 keer. Beetje erg onrealistisch. Uitslagen lijken soms nergens op, 8-0 winst in de Champions League, 6-3, 6-4, 7-3, uitslagen in Premiership. Als aan het realisme nog wat verandert wordt het een Top-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:07

jOzh

Sweet dude!

Als het goed is komt dat spel al in september uit dus veel getweaked zal er niet meer worden.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijkhaadsgraad wat omhoog zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrissie
Was nog een Work In Progress demo...dus kan best zijn dat ze deze demo al een maand of 2 klaar hadden te liggen.

Mja moeilijkheidsgraad omhoog...maar dat zal weinig helpen..als je de ene wedstrijd dik wint en de volgende dik verliest...lijkt het niet erg realistisch...

Maar voor de rest een top spel...de goede dingen van CM gejat...en gecombineerd met andere Voetbalspellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Hij moet een stuk moeilijker gemaakt worden, maar ik vind het zeker een errug leuk spel.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hem al een paar uur nonstop te spelen en ik moet zeggen hij verveelt me nog lang niet.

Mijn uitslagen zijn ook behoorlijk realistisch, 1-0, 1-1 etc.

Van Nistelrooy schopt ze er wel erg lekker in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Mijn spelers raken aardig snel oververmoeid... heeft iemand daar een oplossing voor?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Kan je in dit spel alleen engelse clubs pakken of ook clubs van andere landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Sjonny75 schreef op 18 augustus 2002 @ 18:15:
Kan je in dit spel alleen engelse clubs pakken of ook clubs van andere landen?
In de demo alleen de engelse clubs.. in de volledige versie kun je clubs uit tigtal landen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet ze niet te hard laten trainen!

worden ze inderdaad snel oververmoeid van zeker in het begin van het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

mwa ik vind het wel geinig en een leuke poging van EA maar het is zeker niet de CM killer(zeker niet nu CM4 eraan zit te komen ;) )

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vind jij een voordeel van CM4 boven deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik heb gewoon veel verwachtingen van CM4, En zoiezo vind ik CM3 beter dan dit spel. Ik mis hier gewoon wat (ik mis hier de CM feeling ;) bij dit spel is het allemaal zo stug zo anders zo raar en vooral rommelig. Nee geef mij maar CM)

Maar zeker geen slechte poging van EA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrissie schreef op 18 augustus 2002 @ 14:44:
Heb ook de demo gespeeld. Ziet er super uit, text-mode is wel weer gejat van CM...lijkt verdacht veel...maar de extra opties die zijn toegevoegd zijn superb. Zien van de wedstrijd in FIFA mode is ook gaaf. Heel veel spelers.

Of het een succes gaat worden gaat afhangen van het realisme van het spel. Uit deze WIP-demo blijkt dat daar nog behoorlijk aangewerkt moet gaan worden. Ik heb een paar uur met Man Utd. gespeeld...in 4 wedstrijden scoorde R v Nistelrooij 20 keer. Beetje erg onrealistisch. Uitslagen lijken soms nergens op, 8-0 winst in de Champions League, 6-3, 6-4, 7-3, uitslagen in Premiership. Als aan het realisme nog wat verandert wordt het een Top-game.
Typisch EA :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Ik heb de moeilijkheids graad verhoogt en dan komen er echt niet meer zulke scores hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrissie
Mhh....Total Club Manager 2003 komt niet uit in de Benelux. Heb het vanmiddag bij EA nagevraagd...De game komt niet uit in de Benelux...Dat wordt dan online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:16
Maar zitten er dan wel nederlandse clubs bij?
Anders kan ik straks niet meer met Heerenveen de Championsleague winnen

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha ja dat wordt online "bestellen"! >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Master FX schreef op 20 augustus 2002 @ 19:28:
Maar zitten er dan wel nederlandse clubs bij?
Anders kan ik straks niet meer met Heerenveen de Championsleague winnen
Nederlandse league wel ja :)
Gewoon iig alle leagues die in de demo ook voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20

ko9

JohnnyBravo schreef op 20 augustus 2002 @ 22:28:
[...]

Nederlandse league wel ja :)
Gewoon iig alle leagues die in de demo ook voorkomen
Maar dan vraag ik me toch af hoe EA dat met licenties e.d heeft geregeld, want in FIFA 2002 zat het NL-11tal er niet in en die namen ook niet.

In dit spel heten de Nederlandse clubs iig "Amsterdam" ipv Ajax en "Rotterdam" ipv Feyenoord, net als in de laatste paar Fifa's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

ko9 schreef op 20 augustus 2002 @ 23:19:
[...]

Maar dan vraag ik me toch af hoe EA dat met licenties e.d heeft geregeld, want in FIFA 2002 zat het NL-11tal er niet in en die namen ook niet.

In dit spel heten de Nederlandse clubs iig "Amsterdam" ipv Ajax en "Rotterdam" ipv Feyenoord, net als in de laatste paar Fifa's.
Wat dat betreft is er weinig veranderd, althans als ik kijk naar de demo, zie ik in het rijtje clubs Amsterdam, F.Rotterdam e.d. staan.

En over dat ie niet in Nederland in de winkel gaat komen is onzin, EA publiceerde gisteren een lijst met lander waarin hij uitkomt, waar Nederland ook bijstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Als het de full version ook een beetje bevalt overweeg ik zelfs om dit spel te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik keek net even op de releaselijst van EA en daar stond op Footbal manager 2003, zelfde of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zit er dik in! Ik hoop dattie uitkomt hier, als het mijn verwachtingen een beetje waar maakt is dit een spel wat ik ga kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 15:03:
ik keek net even op de releaselijst van EA en daar stond op Footbal manager 2003, zelfde of niet? :?
wat was daar de release date? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 15:03:
Voor wat ik ervan heb kunnen vernemen is dit een net iets andere (uitgebreidere :? ) Duitse ( :( ) versie van TCM2003, die later gereleased wordt dan TCM (later dus dan 20-9)

Verwijderd

aftermath schreef op 21 augustus 2002 @ 15:20:
[...]

wat was daar de release date? :D
de releasedate was: 13 September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 15:43:
[...]

de releasedate was: 13 September
is inmiddels 20 september geworden :(
maar het lijkt mij een zeer goede game.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

morgen komt ie dus uit (iig in de UK dacht ik) ben benieuwd hoe dit spel het gaat doen. Zeker niet de CM killer maar wel een goede sim met veel opties. Goede zet trouwens van EA om dit spel ruim voor CM4 uit te bregen en hij is in de winkel dacht ik nog flink goedkoper ook. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door aftermath op 19-09-2002 09:20 . Reden: typo ]

Verwijderd

kan niet wachten! Ik heb gelukkig volgende week vrij dus kan ik me er helemaal op storten :)

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Ik hoop dat die snel uitkomt iig! Lijkt een goede game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Hij is uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
:D ja, nu moeten de winkels alleen nog open.
ik heb hem btw besteld, en mn geld overgemaakt. weet iemand hoelang het duurt voordat je geld bij dynabyte is aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand screens of een officiele site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 08:19:
heeft iemand screens of een officiele site :?
www.totalclubmanager.com

maar is is even down nu....

forum doet het wel

www.totalclubmanager.com/forum/index.php

Hier screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Dit spel lijkt me wel cool btw, en voor €31,95 is het ook niet echt super duur :) Vooral de optie om de wedstrijd in 3d te bekijken lijkt me zeer stoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Komt ie ook op de PS2? :)

Daar zoek ik nog steeds een gave soccermanager voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Volgens mij niet... een soccermanager speelt ook ERGG moeilijk met alleen een controller lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik zou niet weten waarom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Ok :) Ik heb nog niet vaak een voetbal manager voor een console gezien :) Wel hele coole soccer games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op de psOne enzo wel, maar ik wil een koele op de PS2 :) Maar komt vast nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Vrieskist schreef op 20 september 2002 @ 10:09:
Dit spel lijkt me wel cool btw, en voor €31,95 is het ook niet echt super duur :) Vooral de optie om de wedstrijd in 3d te bekijken lijkt me zeer stoer!
helemaal mee eens. vooral door de prijs heb ik hem besteld. als hij weer €45 had gekost had het waarschijnlijk een download geworden.
en dat in 3d lijkt me ook wel leuk ja. vooral omdat het dezelfde graphics zijn als fifa2002 en die kwaliteit graphics is (volgens mij) nog nooit in een soccermanager vertoond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaruh, komt tie nu wel of niet uit in de Benelux? In dit topic werd gezegt van niet, en op de rest van het web hebben ze het er niet over. Wat is het nouw?

Alvast bedankt voor eventueel antwoordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:08:
Maaruh, komt tie nu wel of niet uit in de Benelux? In dit topic werd gezegt van niet, en op de rest van het web hebben ze het er niet over. Wat is het nouw?

Alvast bedankt voor eventueel antwoordt
nou ik las op de forum van dat spel dat hij al op de 19e in nederland in de winkel lag (nederland was dus het eerste land waar die te koop was) de 20e (vandaag) ligt ie in engeland in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 20 september 2002 @ 11:10:
[...]

nou ik las op de forum van dat spel dat hij al op de 19e in nederland in de winkel lag (nederland was dus het eerste land waar die te koop was) de 20e (vandaag) ligt ie in engeland in de winkel.
Is er iemand in Nederland die hem al heeft???, sta op en spreek dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik snap het niet helemaal, in de rust krijg je dus geen cijfers te zien van hoe ze toe dan toe spelen in de wedstrijd? Of heb ik iets gemist? En krijg je wel gemiddelde cijfers van al hun wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

hier maar wat screenshots (niet van mij)

Afbeeldingslocatie: http://tcm2003.soccergaming.com/screenshots/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tcm2003.soccergaming.com/screenshots/07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tcm2003.soccergaming.com/screenshots/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tcm2003.soccergaming.com/screenshots/15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tcm2003.soccergaming.com/screenshots/17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tcm2003.soccergaming.com/screenshots/25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.footygaming.net/screenshots/tcm/Shot-MatchText.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Ik heb de demo gespeeld en het is echt wel een goed spel waar ik zeker even wat uurtjes aan ga spenderen om te zien of het echt zo goed is als er wordt gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem zo ook ff teste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dus bijna alles in de demo alleen niet saven en je kan alleen met de Engelse league spelen, of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
als het goed is krijg ik em vanavond nog ... als het goed is moet mijn "leverancier" wel opschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ja ik had em vanochtend al binnen.. maar bij mij is ie MEGA-buggy (net als de demo), het maakt het gewoon niet leuk om te spelen..
(ja.. ik heb de REPACK versie wel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
JohnnyBravo schreef op 20 september 2002 @ 21:06:
Ja ik had em vanochtend al binnen.. maar bij mij is ie MEGA-buggy (net als de demo), het maakt het gewoon niet leuk om te spelen..
(ja.. ik heb de REPACK versie wel :P )
Tegenvaller dus?
Bij mij was de demo helemaal niet buggy dus ik blijf ff nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
het schijnt dat de game altijd crasht op 21/7 of 21/6 (weet ff niet meer welke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet ie het niet :'(

Ik krijg het spel opgestart, ik zie de main-menu en daarna krijg ik de windows cursor te zien en hij crasht terug naar de desktop. Ik heb op het forum gelezen dat er meerdere mensen last van hebben, en (bijna?) iedereen zegt dat het spel crasht op 21 juli. Het spel is dus tot nu toe compleet flop, met zoveel bugs erin...Hoop dat ze zo snel mogelijk een fix uitbrengen, anders is het einde verhaal...
rblommers schreef op 20 september 2002 @ 21:37:
het schijnt dat de game altijd crasht op 21/7 of 21/6 (weet ff niet meer welke)
Aaaahh ikke=net te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh.. het spel is helemaal neit buggy ... (loopt hier perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:43:
eh.. het spel is helemaal neit buggy ... (loopt hier perfect)
Hoe Hoe HOe HOe??? Please ik wacht al best lang op dit spel, op wat voor systeem speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Ik fik em nu net ff :)

zal em straks wel ff snel testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Er is ook een patch uit ... er staat niet echt iets over fixen van problemen, maar toch ;) http://www.totalclubmanager.com/index.php?class=3&i=43

--------------------------------------------------------------------------------
We now have the first data patch ready for download.

The update includes many new transfers and generally updates the TCM database.

Compared to the files on the TCM-CD (full version) the following leagues are new:

Northern Ireland (NEW)
Republic of Ireland (NEW)
Portugal 2nd Division (NEW)
Turkey 2nd Division (This one was already in the data editor download, but repeated here for those who didn`t download that.)

Mirror downloads should be running shortly, but currently this is available from our own FTP site.

Download Data Patch 1 NOW! (2.4Mb)
--------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 07:08

Sen

<-->

Bij mij crashed ie ook ;( En ik had er zo zin in :( Nou ja jammer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

I FIXED MINE!!@!!!!

goto options and try increasing the number of weeks before u AUTOSAVE

or TURN OFF AUTO SAVE and it should work!!! try it!!!!!
Dit ga ikdus maar effe proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:46:
[...]

Hoe Hoe HOe HOe??? Please ik wacht al best lang op dit spel, op wat voor systeem speel je?
Aopen moederbord,512mb DDR,XP1700+ geforce4 TI 4200, 2x40 gig @ 5400rpm

• Sen

Sen

<-->

Auto save uit zetten en het loopt bij mij perfect :) Dus als je problemen hebt zet auto save uit :)

Verwijderd

HaiHai ik heb mijn probleem gefixed!!! Check: http://www.totalclubmanager.com/forum/viewtopic.php?t=495

En nu ben ik de man, iedereen _/-\o_ mij :P

Verwijderd

Damn ik heb dit spel nog steeds niet, ff geduld nog

Verwijderd

Ik heb dat automatic save ook uitgezet.....Na 21-7 loopt ie idd goed door.
Maar een week later knalt ie er net zo hard uit.

EA heb weer prima werk afgeleverd *not* :(

En nu maar wachten op een patch :'(

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:07:
Ik heb dat automatic save ook uitgezet.....Na 21-7 loopt ie idd goed door.
Maar een week later knalt ie er net zo hard uit.

EA heb weer prima werk afgeleverd *not* :(

En nu maar wachten op een patch :'(
Bij Sen looptie toch wel gewoon door :?

Verwijderd

Sen??

Ik ben misschien blond, maar wat bedoel je met sen?

Verwijderd

Sen van een paar posts hierboven ;)

Verwijderd

Ja dat doet het wel. na 21-7 loopt ie wel door maar daarna springt ie er zomaar weer uit.
Ik heb ook de post van Cyberboy gelezen maar dat helpt ook niet bij mij.
Het is heel erg irri. Ik heb de muziek ook uitgezet, helpt ook niet.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Hebben meer mensen hier last van :?

Verwijderd

van totalclubmanager.com forum:

Mine crash to , and i dont even want to bother to turn of the Autosave or Deleted the Mp3 files, it isnt ment to crashed if you set the Autosave off, it should work no matter what .. but anyway, it looks to me that EA have released a Manager Game now and not have tested it before the release .. and i think its because they KNOW they cant sell any manager games when CM 4 come out , thats why they released this piece og s... - i have talk with my local computer shop and he have the same problem with custumers there want there game return and there money back .. EA stick to FIFA thats the only soccer you ever can make, let SIgames make the manager games.

Verwijderd

Dat bericht had ik ook gelezen op dat forum en ik heb daar helemaal niks aan toe te voegen. Het klopt gewoon helemaal wat hij zegt.

Liever dat een spel wat later uitkomt, zoals CM4, dan zo'n onstabiel spel. Total CLub manager gaat bij mij de prullenbak in.

Toedeledoki!

• Sen

Sen

<-->

Als het werkt is het een top spel :) Ik vind het leuker dan cm en ik ben het eerste seizoon al voorbij.

Real madrid heeft alle top spelers en een kapitaal van 130 miljoen :)

Wat heb ik gekocht
Recoba
Ronaldo
Nesta
Beckam
thuram

en nog een paar franse verdedigers.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 12:04:
van totalclubmanager.com forum:

Mine crash to , and i dont even want to bother to turn of the Autosave or Deleted the Mp3 files, it isnt ment to crashed if you set the Autosave off, it should work no matter what .. but anyway, it looks to me that EA have released a Manager Game now and not have tested it before the release .. and i think its because they KNOW they cant sell any manager games when CM 4 come out , thats why they released this piece og s... - i have talk with my local computer shop and he have the same problem with custumers there want there game return and there money back .. EA stick to FIFA thats the only soccer you ever can make, let SIgames make the manager games.
mwa wel een wat overdreven reactie. Ok hij had eerste beter getest moeten worden maargoed elk spel dat uitkomt heeft wel wat, er zal binnekort wel een patch aan komen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:56:
Ja dat doet het wel. na 21-7 loopt ie wel door maar daarna springt ie er zomaar weer uit.
Ik heb ook de post van Cyberboy gelezen maar dat helpt ook niet bij mij.
Het is heel erg irri. Ik heb de muziek ook uitgezet, helpt ook niet.
Mijn tip helpt alleen als je eruitgekicked wordt in de main menu, wat bij mij het geval was. Ik kon dus de cursor niet bewegen zodra ik de main menu zag, daarna sprong het spel terug naar windows. Dat kun je oplossen met het verwijderen van dat ene mp3 file. Maar we kunnen allemaal beter wachten op een patch, EA zal er nu echt wel hard mee bezig zijn (moeten ze ook)

• Vrieskist
Dat hoop ik wel ja ... hier issie nog niet gecrasht nadag ik autosave heb uitgezet :)

Verwijderd

Hij komt eindelijk bij me binnen :)

Ik kan niet wachten totdat ik kan spelen, hopen dat ik een van de gelukkigen ben bij wie hij lekker draait!

Real Madrid is dus een aanrader? :)

Verder iemand nog tips?

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Zit er eigenlijk een degelijke multiplayer optie in :?

• Smoonshine
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Nadat ik autosave heb uitgeschakeld doet het spel het bij mij ook goed. Alleen moet ik het geluid een keer aan en uit doen, voordat ik fatsoenlijke muziek heb. Ik vind het een leuk spel om te doen, maar moet me er eerst verder in verdiepen voor ik een echt oordeel kan geven.

Ik denk trouwens dat wanneer je het aantal weken voor een autosave hoger zet, dat je dan ook het probleem van het naar windows schieten een week verstelt.

Real Madrid zie ik niet als een aanrader. Want met hun is het een schande als je niet elk seizoen de triple wint en is dus de uitdaging ook ver te zoeken. Het leukste is het om met een 3de of 4de divisieclub in engeland te beginnen en zo je weg omhoog te werken.

De database in het spel is wel erg uitgebreid. Er staat van elke club bij wat hun grootste rivaal is, hoe hun supportersschare genoemd wordt. Erg tof als je het mij vraagt. Met de editor kun je ook de opzetten van competities en alles veranderen, zodat je spel altijd up-to-date blijft.

Ik geloof dat ik maar even verder ga spelen :)

p.s: een multiplayer mode heb ik nog niet kunnen ontdekken

uhm...

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

voor als je de resolutie wilt veranderen, dit vond ik daar over:
1. Go to the TCM/3d setup directtory,
2. Open the 3dsetup.ini file
3. the top line there look like this CARD_ALL /C:16 /TB:0 /R:800x600
or something
just change the 800x600 to you preferred res. maybe its 1024x768 its mine then you write that. Go to "File" and then "save" and quit the ini after that ..
4. Go now to the 3dsetup in the TCM directory in the start menu and now you only option is 1024x768 chose that and press "OK"
5. Start up the game and now the game is runing 1024x768

• Smoonshine
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Die resolutie veranderen, dat kan totdat de wedstrijd begint. Dan houd ik een zwart scherm over en moet ik het programma beëindigen. Zijn er mensen die wel hun resolutie goed hebben veranderd?

uhm...

Verwijderd

Dat had ik in de demo ook, ik denk dat het niet kan dus. Dat is wel minder

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

de wedstrijd moet je zoiezo al in text mode spelen vind ik. Het komt misschien omdat ik CM gewend ben maar ik vind text veel beter dan een wedstrijd in 3d. Klink misschien vreemd maar ik vind het in 3D onrealistisch...

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Tot hoe hoog gaan de reso's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:07

jOzh

Sweet dude!

aftermath schreef op 21 september 2002 @ 19:13:
de wedstrijd moet je zoiezo al in text mode spelen vind ik. Het komt misschien omdat ik CM gewend ben maar ik vind text veel beter dan een wedstrijd in 3d. Klink misschien vreemd maar ik vind het in 3D onrealistisch...
Het is ook onrealistisch, die poppetjes maken de meest vage bewegingen die totaal niks met voetbal te maken hebben. Bovendien krijg je constant dezelfde goals te zien. Nee, text all the way!
Dat met die crashes, dat komt me wel heel erg bekend voor. Ik heb ooit eens FA Premier League Manager van EA gekocht en dat had dezelfde problemen met saven, crashen op een bepaalde datum enzo. Erg vaag als ze nu weer hetzelfde probleem hebben. Die theorie van snel uitbrengen voor CM4 slaat volgens mij de spijker op de kop.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em ook ff gedapt....

ech wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Nu ik de autosave uit heb geschakeld en alle mp3tjes weggehaald heb werkt hij idd wel weer goed, maar tis toch te gek dat het daar aan moet liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de scores?
krijg je veel doelpunten of normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 10:30:
Hoe zit het eigenlijk met de scores?
krijg je veel doelpunten of normaal?
normaal. ik heb gisteren mn eerste wedstrijd gespeeld (idd ook na problemen met autosave), ajax-psv. ik kom tot 2 keer toe op voorsprong en psv maakt in blessure tijd eerste helft en in de 87e minuut gelijk. op penalty's weet ik te winnen omdat stekelenburg ze alledrie stopt en mijn spelers geen fout maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 20:56

Christiano007

Ich bin der champion

Wat een ruk spel, ook al is autosave uit, crasht het spel toch wel na een week (record is 1 wedstrijd kunnen spelen met de rangers..wow).
Bagger sooi, ze mogen vandaag nog wel is met een patch uitkomen want dit is gewoon ruk.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Christiano007 schreef op 22 september 2002 @ 11:04:
Wat een ruk spel, ook al is autosave uit, crasht het spel toch wel na een week (record is 1 wedstrijd kunnen spelen met de rangers..wow).
Bagger sooi, ze mogen vandaag nog wel is met een patch uitkomen want dit is gewoon ruk.
hmm, vreemd. ik heb weleens gehad dat hij crashte nadat er zo'n berichtje kwam van "should your secretary arrange..." en toen ik op ok klikte =>crash. maar toen stond autosave nog aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 20:56

Christiano007

Ich bin der champion

edit: zie je email voor een OW. aanzetten tot illegaal gebruik

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 14:41 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: zeer overbodige mededeling. zie je mail :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: zie je mail. OW voor vragen naar illegale dingen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 14:38 ]

Pagina: 1 2 Laatste