ok, sorry
jah, idd
maar volgens mij werken die icoontjes niet echt op win2k (dat draai ik namelijk) ik krijg van die lelijke jagged randjes eromheen
Volgens mij kun je in win2k ook ergens transparancy aanpassen met een tooltje. Dan zouden ze goed moeten werken. Of je moet overstappen op XP.
*empty*
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Photoshop, Adobe Photoshop. I have a license to soep..... fotosoep
*empty*
Anoniem: 62478
Mijn achtergrondje ownt
. Heb hem zelf een beetje bewerkt in Photoshop 

Origineel heb ik uiteraard ook voor jullie
http://members.home.nl/k.v/0108.jpg
Origineel heb ik uiteraard ook voor jullie

ssssssssssstFire_escape schreef op 22 augustus 2002 @ 14:58:
[...]
" Hoi, mijn naam is Corel Draw. Hoe heet jij?"
![]()
cootjer
ketsers@hotmail.com , zou je dan die effe willen adden voor me,
thats me, zou graag een paar dingen willen weten!
ketsers@hotmail.com , zou je dan die effe willen adden voor me,
thats me, zou graag een paar dingen willen weten!
En wat is de naam van deze ultra coole winamp skin?
Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.
Misschien is deze vraag al vaker gesteld, maar hoe krijg je rechts die stats van je temps van je proc, en je down/uploads erin?unconnected schreef op 22 augustus 2002 @ 10:45:
Sommige mensen maken echt mooie dingen van hun desktop! leuk om te zien.
mijnes:
[afbeelding]
dat is coolmon. staat heel vaak in de meuktracker van tweakers...knarfyboy schreef op 22 augustus 2002 @ 18:27:
[...]
Misschien is deze vraag al vaker gesteld, maar hoe krijg je rechts die stats van je temps van je proc, en je down/uploads erin?
Anoniem: 51514
hm na het downloaden van Chaninja RC3 en 9 pagina's doorgespit te hebben op zoek naar mooi wallpapers/skins/proggies, hier mijn desktop, met chaninja 2 

Origineel en natuurlijk een mooie Winamp3 met skin
( Artic color theme, ff zoeken in de control panel van winamp )
Origineel en natuurlijk een mooie Winamp3 met skin
op www.foood.net/icons staat het volgende...MR_VIPER schreef op 22 augustus 2002 @ 14:47:
Volgens mij kun je in win2k ook ergens transparancy aanpassen met een tooltje. Dan zouden ze goed moeten werken. Of je moet overstappen op XP.
[qoute]Almost all the icons on this site are 32 bit alpha blended icons made specifically for Windows XP & will probably look crappy on Windows 98/Me/NT/2000. Make sure your display settings are set to Highest [32 bit].
If you want an icon converting to the normal true colour/256 colour formats [to work OK with Windows 98/Me/NT/2000] contact me & I'll sort it for you.
When requesting icons don't request more than 5 icons at a time. If you want more making ask for the others once I've made the first batch.[/qoute]
dus ze zijn wel op win2k te krijgen of heb je dan een lelijk effect?
BTW: overstappen op XP is niet zo'n goed plan met deze specs..
Amd k6 3d now mmx 400mhz
196 mb ram
en nog een hoop troep
Bedankt.unconnected schreef op 22 augustus 2002 @ 18:53:
[...]
dat is coolmon. staat heel vaak in de meuktracker van tweakers...
[edit]Ohja, hoe krijg ik al die extra dingen erin , zoals het weer?
Origineel kunnen we wel vergeten zeker ?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ontop? der zit een functie 'stick to desktop' in. die gebruik ik. dan blijft ie op je desktop staan. dus niet onfront. maar dat zit wel in het menuutje. je zou het eens uit moeten proberen.knarfyboy schreef op 22 augustus 2002 @ 22:01:
[...]
Bedankt.Alleen, hoe krijg ik hem altijd "ontop", want ik gebruik active desktop. Kan ik het ook daarin invoegen?
[edit]Ohja, hoe krijg ik al die extra dingen erin , zoals het weer?
en al die dingen als het weer. dat haalt ie allemaal uit files. je kan hem gewoon willekeurige files laten inlezen en laten tonen. heb scriptjes in mijn taskmon staan die om het uur het actuele weer van internet halen en in filetjes stoppen. coolmon leest dat weer uit. heb nu ook net nog een regeltje der bij gezet die mijn actuele mp3 van winamp laat zien. zat me toch te vervelen
ja. echt een coole tool
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Zou je mij zo'n scriptje willen mailen. Ben namelijk beetje n00bunconnected schreef op 23 augustus 2002 @ 00:26:
[...]
ontop? der zit een functie 'stick to desktop' in. die gebruik ik. dan blijft ie op je desktop staan. dus niet onfront. maar dat zit wel in het menuutje. je zou het eens uit moeten proberen.
en al die dingen als het weer. dat haalt ie allemaal uit files. je kan hem gewoon willekeurige files laten inlezen en laten tonen. heb scriptjes in mijn taskmon staan die om het uur het actuele weer van internet halen en in filetjes stoppen. coolmon leest dat weer uit. heb nu ook net nog een regeltje der bij gezet die mijn actuele mp3 van winamp laat zien. zat me toch te vervelen
ja. echt een coole tool
BMW X5 rules!Anoniem: 62478 schreef op 22 augustus 2002 @ 15:16:
Mijn achtergrondje ownt. Heb hem zelf een beetje bewerkt in Photoshop
[afbeelding]
Origineel heb ik uiteraard ook voor jullie![]()
P R N D
je mag die van mij wel hebben. maar is het niet leuker zelf 1ntje te makenknarfyboy schreef op 23 augustus 2002 @ 01:23:
[...]
Zou je mij zo'n scriptje willen mailen. Ben namelijk beetje n00bop dat gebied. Ken alleen html
. Als je wilt kan je mailen naar: almarrr@hotmail.com Alvast bedankt.
voorbeelden staan overigens hier: http://clm100.sytes.net:1776/Ars/cm/view_displays.php
Fotosoepen?
Haha, die avatar ook gelijk!
P R N D

De XP visual style heet k10k en komt van www.deviantart.com
Origineel komt van www.deskmod.com en heet VSLX_vs_Splashchallenge.jpg
De winamp skin ook en heet Wipeout Diablo
De meters, etc komen van www.samurize.com Een veel geavanceerder alternatief voor coolmon.
krijg mbm niet werkende met samurize.....hij blijft aangeven dat hij niet active is? weet je een oplossing? ik gebruik samurize 0.63b en mbm 5.1.0.1.Device schreef op 23 augustus 2002 @ 16:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
De meters, etc komen van www.samurize.com Een veel geavanceerder alternatief voor coolmon.
en werkt de winamp-meter ook met winamp 3?
Ik gebruik MBM 5.1.9.1. Het werkt wel, maar alleen als MBM ook draait. Misschien dat er aan gewerkt wordt. Ik ga meteen even mailen om deze 'requist'.EmilneM schreef op 23 augustus 2002 @ 18:19:
[...]
krijg mbm niet werkende met samurize.....hij blijft aangeven dat hij niet active is? weet je een oplossing? ik gebruik samurize 0.63b en mbm 5.1.0.1.
Of de winamp meter ook met versie 3 werkt weet ik niet. Probeer het eens zou ik zeggen. Of misschien staat het op de site. Ik zelf heb 'gewoon' 2.8.
Anoniem: 29226
Bij de info van de skin staatRiMaBo schreef op 22 augustus 2002 @ 18:23:
[...]
En wat is de naam van deze ultra coole winamp skin?
Koalla_2 1.0
Http://koalla.tk
Moet werken, en anders zet ik hem op inet, Laterz
Origineel : http://www.theforumisdown...les/0802/ai_electric3.jpg
[ Trieste kwaliteit, alleen ik ga niet een BMP'tje van 2,4 Mb uploaden
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Webshots misschien?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Stond geloof ik een keer eerder in deze 10 pagina's van deze thread....dus als je em echt wil hebben moet je ff zoeken
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
En wat nu voor de mensen zonder HL/CS ???Anoniem: 57942 schreef op 23 augustus 2002 @ 22:06:
Dit is de mijne orgineel staat op je hl/cs cd:
[afbeelding]
Anoniem: 53222
Yep werkt ook met winamp 3,EmilneM schreef op 23 augustus 2002 @ 18:19:
[...]
krijg mbm niet werkende met samurize.....hij blijft aangeven dat hij niet active is? weet je een oplossing? ik gebruik samurize 0.63b en mbm 5.1.0.1.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Marv, hoe krijg jij je scherm zo breed? gebruik je er twee ofzow?
Dat zijn gewoon 2 schermen
The sentence below is true.
The sentence above is false.
heb nieuwste versie mbm geinstalleerd en hij werkt, winamp 3 werkt alleen (nog) niet met samurize.......Device schreef op 23 augustus 2002 @ 16:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
kun je mij je samurize config file ff mailen??
en hoe kom je aan die icons in je startmenu (bij 'high and dry', 'let down', in limbo')?
Je hebt 'm toch op je bureaublad staan dus als het goed is heb je het orgineel ergens op je hardeschijf staan, toch?Morpheus_ schreef op 23 augustus 2002 @ 21:30:
[...]
Stond geloof ik een keer eerder in deze 10 pagina's van deze thread....dus als je em echt wil hebben moet je ff zoeken
Waarom nou geen origineelunconnected schreef op 22 augustus 2002 @ 10:45:
Sommige mensen maken echt mooie dingen van hun desktop! leuk om te zien.
mijnes:
[afbeelding]
Waarom nou, waarom nou
Plzzzz ff origineel
Lees dit ffAnoniem: 57942 schreef op 23 augustus 2002 @ 22:06:
Dit is de mijne orgineel staat op je hl/cs cd:
[afbeelding]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
da's cool man
Yep, heb originele post inmiddels aangepast en voorzien van origineelGerwin schreef op 24 augustus 2002 @ 04:36:
[...]
Je hebt 'm toch op je bureaublad staan dus als het goed is heb je het orgineel ergens op je hardeschijf staan, toch?
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Hebben mensen nog goede progjes om van photshop bestanden met alpha transparency een icon te maken. Krijg grmbl nie voor elkaar. Als het lukt krijgen jullie allemaal mooi die dent-templates die ik heb. Mogen jullie het ook gaan doen. Wil eerst zelf alles goed hebben staan. Wil tenminste 1 seconde exclusief hier staan 
FF zonder dollen die template wordt vandaag of morgen ff online gezet voor allen. Maar ik zit er dus mee dat ik keurig icons kan maken in photoshop maar ik eerlijk gezegd niet zou weten hoe dat ik er een *.ico van krijg met alpha transparency en dat het dan ook als *.ico werkt. Heeft iemand tips?
FF zonder dollen die template wordt vandaag of morgen ff online gezet voor allen. Maar ik zit er dus mee dat ik keurig icons kan maken in photoshop maar ik eerlijk gezegd niet zou weten hoe dat ik er een *.ico van krijg met alpha transparency en dat het dan ook als *.ico werkt. Heeft iemand tips?
*empty*
Damn, ik ben verliefd man!
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Volgens mij staat hij gewoon op je desktop en als hij daar staat. staat hij ook op je hd dus zou je hem toch ook kunnen uploaden ???
Kwam dit net tegen meschien heb je hier wat aan ???MR_VIPER schreef op 24 augustus 2002 @ 09:21:
Hebben mensen nog goede progjes om van photshop bestanden met alpha transparency een icon te maken. Krijg grmbl nie voor elkaar. Als het lukt krijgen jullie allemaal mooi die dent-templates die ik heb. Mogen jullie het ook gaan doen. Wil eerst zelf alles goed hebben staan. Wil tenminste 1 seconde exclusief hier staan
die url heb ik hier ook ergens in deze thread gepost:) vanwege het feit of die icons op win2k werke
Dan heb ik hem over het hoofd gezien ik ga hem nu testen. Lukt alles dan ben ik vanavond klaar met me nieuwe desktop dent style en dan zal ik ook meteen de templates posten
Kan iedereen aan de dent.
*empty*
Dit zijn 2 19" schermen naast elkaarInSaNiTy_nl schreef op 23 augustus 2002 @ 23:49:
Marv, hoe krijg jij je scherm zo breed? gebruik je er twee ofzow?
Ik had nog een pci video kaartje over en had een extra 19" besteld... resultaat heb je gezien
http://www.msnskins.com/skins.php?id=708&action=skininfo
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Okee tools van die site uitgeprobeerd maar die vind ik dus echt bagger. Icons komen er crappy uit. Zal zometeen templates online zetten. FF wat space zoeken. Denk ff de clubsite misbruiken aangezien ik die toch nog geregged heb staan.
Okee dan:
Download hier Dent-templates
Suc6 met Dent-knutselen
Okee dan:
Download hier Dent-templates
Suc6 met Dent-knutselen
[ Voor 0% gewijzigd door MR_VIPER op 24-08-2002 12:19 . Reden: Link toegevoegd! ]
*empty*
Die folder icons heb ik geloof ik ook van www.deskmod.comEmilneM schreef op 24 augustus 2002 @ 00:52:
[...]
heb nieuwste versie mbm geinstalleerd en hij werkt, winamp 3 werkt alleen (nog) niet met samurize.......
kun je mij je samurize config file ff mailen??
en hoe kom je aan die icons in je startmenu (bij 'high and dry', 'let down', in limbo')?
Ik weet alleen niet meer hoe het heet of hoe de auteur heet, maar ik heb ze even in een zip hier ge-upload. Het Samurize config bestand heb ik ook maar meteen daar online gezet. Je moet wel de add-ons downloaden van www.samurize.com
Ik gebruik de ExtendedWeather maar lichtelijk aangepast, omdat het script slordig in elkaar zat. Je moet nu wel eerst www.weather.com bezoeken, cookie accepteren en instelling op celsius zetten anders krijg je het in fahrenheit. Daarnaast gebruik ik het nimipaeivae10.vbs script waarmee je dus op bepaalde data een boodschap kunt laten weergeven.
edit: Shit, ik heb meteen al mijn e-mail account passwords moeten veranderen, want die staan dus ook in de config. Nou ja, veel verder dan kijken hoeveel mail ik heb en hoevel tekens mijn wachtwoord heeft kom je toch niet. Of het moet te decoderen zijn.
En nou nog ff de originelen erbijAnoniem: 49420 schreef op 24 augustus 2002 @ 05:28:
links m'n tv, midden m'n game monitor en rechts m'n primary TFT
[afbeelding]
P R N D
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Anoniem: 49420
hier is die rechtsenose schreef op 24 augustus 2002 @ 14:32:
[...]
En nou nog ff de originelen erbijVooral van die helemaal rechts
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8857
en hier de middelse
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8858
ok..........ik dank u zeer!!Device schreef op 24 augustus 2002 @ 13:56:
[...]
Die folder icons heb ik geloof ik ook van www.deskmod.com
Ik weet alleen niet meer hoe het heet of hoe de auteur heet, maar ik heb ze even in een zip hier ge-upload. Het Samurize config bestand heb ik ook maar meteen daar online gezet. Je moet wel de add-ons downloaden van www.samurize.com
Ik gebruik de ExtendedWeather maar lichtelijk aangepast, omdat het script slordig in elkaar zat. Je moet nu wel eerst www.weather.com bezoeken, cookie accepteren en instelling op celsius zetten anders krijg je het in fahrenheit. Daarnaast gebruik ik het nimipaeivae10.vbs script waarmee je dus op bepaalde data een boodschap kunt laten weergeven.
maak je geen zorgen!!edit: Shit, ik heb meteen al mijn e-mail account passwords moeten veranderen, want die staan dus ook in de config. Nou ja, veel verder dan kijken hoeveel mail ik heb en hoevel tekens mijn wachtwoord heeft kom je toch niet. Of het moet te decoderen zijn.Je moet dus ook je MBM, computernaam en netwerk data veranderen.
hey hoe krijg je zo'n brede desktop?? progie dat hij naar de zijkant schuifd ofzo??jfeelders schreef op 18 augustus 2002 @ 08:04:
De mijne was ook al weer een tijdje geleden, dus:
[afbeelding]
Wallpaper: Mountains and Lake
Winamp-skin: Sony_mp3_player
Trillian: zelf aangepaste skin (WindowsXP Silver beta)
Tracker: Zelf samengestelde Tweakers.net tracker
Theme: Blauwe start-knop en meer in de Luna-silver-theme ingevoegd
CoolMon: wat kleurtjes en offsets ingevoegd
Gelijk maar ff de tray: GuildFTPd, ZoneAlarm Pro, Trillian, 3M Yellow Notes, McAfee VirusScan, Seti@home (SetiHide), SB Live!, UltraMon, JetMailMonitor
Dat was het wel zo'n beetje...
of breed beeldscherm? of 2?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
OK, tnx!Anoniem: 49420 schreef op 24 augustus 2002 @ 15:57:
[...]
hier is die rechtse
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8857
en hier de middelse
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8858
P R N D
Graag gedaan.
Ach, ik heb het config bestand al aangepast zodra ik erachter kwam. Er staat nu gewoon pop.server en user / pass.
Ik heb trouwens net een nieuwe ge-upload met daarin een extra optie dat wanneer er een e-mail is dat in oranje oplicht. En ook de dagelijkse herrineringen zijn nu in oranje om meer op te vallen.
ik zie dat je 'true launch bar' gebruikt? welke versie? 1.1.0.17 crasht bij mij.....kun je jouw versie ff online zetten of naar me toe mailen? tnxAnoniem: 49420 schreef op 24 augustus 2002 @ 05:28:
links m'n tv, midden m'n game monitor en rechts m'n primary TFT
[afbeelding]
Is al een paar keer gezegd maar voor jou nog een keer:remcoXP schreef op 24 augustus 2002 @ 16:54:
[...]
hey hoe krijg je zo'n brede desktop?? progie dat hij naar de zijkant schuifd ofzo??
of breed beeldscherm? of 2?
- Neem een extra videokaartje (pci)
- Installeer deze
- Neem een extra monitor en sluit die aan
- Nu alleen nog even die monitor activeren en klaar is remcoXP
He who controls the Spice, controls the Universe.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:42
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Hubba hubba
* We Are Borg denkt deze 2 dames wel eens eerder op pooster te hebben gezien, doe mij maar meer daarvan
Anoniem: 49420
ik heb ook 1.1.0.17 misschien moet je ff de nieuwste proberen?EmilneM schreef op 24 augustus 2002 @ 18:38:
[...]
ik zie dat je 'true launch bar' gebruikt? welke versie? 1.1.0.17 crasht bij mij.....kun je jouw versie ff online zetten of naar me toe mailen? tnx
orgineel staat op wallpapers.nl

[ Voor 0% gewijzigd door Animal op 25-08-2002 01:08 . Reden: http:// moest ervoor :+ ]
Die balk wat onderin doorloopt van jouw hoofdscherm naar die andere schermen... is dat je startbalk?raphidae schreef op 25 augustus 2002 @ 06:14:
op kantoor:
[afbeelding]
thuis:
[afbeelding]
Ik zal later de orginelen converteren van BMP.
En zo ja... hoe doe je dat
Zo nee... wat is het dan
startbalk is alleen in het middelste scherm in de andere 2 schermen heeft ie gewoon een balk onderaan de wallpaper toegevoed met de kleur vd startbalkMarv schreef op 25 augustus 2002 @ 10:36:
[...]
Die balk wat onderin doorloopt van jouw hoofdscherm naar die andere schermen... is dat je startbalk?
Zo nee... wat is het dan
Volgens mij zijn dat die taskbars van multiemon of ultramon geloof dat dat enen icoontje daar van was.Marv schreef op 25 augustus 2002 @ 10:36:
[...]
Die balk wat onderin doorloopt van jouw hoofdscherm naar die andere schermen... is dat je startbalk?
Zo nee... wat is het dan
het is dus toch ultramon te vinden op http://www.realtimesoft.com/ultramon/tour/
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Anoniem: 41187
Heb een vraag hoe heet die site ook al weer waar je gratis foto;s kan uploaden.
Want wil graag foto's posten alleen ben me http adres vergeten vandaar.
Want wil graag foto's posten alleen ben me http adres vergeten vandaar.
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Cool proggie... tnxjordan2k schreef op 25 augustus 2002 @ 14:21:
[...]
Volgens mij zijn dat die taskbars van multiemon of ultramon geloof dat dat enen icoontje daar van was.
het is dus toch ultramon te vinden op http://www.realtimesoft.com/ultramon/tour/
Zoals al eerder opgemerkt is het idd UltramonMarv schreef op 25 augustus 2002 @ 10:36:
[...]
Zo nee... wat is het dan
Met Ultramon kan je elke monitor een eigen taskbar geven zodat windows in de taskbar van de monitor staan waar ze op staan.
http://www.realtimesoft.com/ultramon/
Every morning is the dawn of a new error.
Orgineel ??? zal je wel vergeten zijn dus zeg het maar eff.
icoontjes zijn ook leuk kan je die posten of linkje ??
en theme naam linkje graag
Anoniem: 49591
hehe idd, mijn fles bacardi is bijna leeg, vandaarjordan2k schreef op 26 augustus 2002 @ 01:07:
[...]
Orgineel ??? zal je wel vergeten zijn dus zeg het maar eff.
icoontjes zijn ook leuk kan je die posten of linkje ??
en theme naam linkje graag
Origineel: http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/ffcwp_ayumi31.bmp
Icons:
Kan ik ff niet vinden, het zijn iig Block_os icons, als ik weet. laat het ik het weten
edit:
Zelf ff geupload: http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/BlockOS.zip
Zelf ff geupload: http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/BlockOS.zip
Theme:
http://themexp.org/view_info.php?id=9731
Hier is ie
Hier het orgineel:
En voor de active desktop moet je even naar de topic
Mijn active desktop: met dank aan Manuzhai en natuurlijk Raven_
Check ook de threads
tutorial
active desktop thread deel 3