"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Als je 'm nou zogfo schreef op 18 augustus 2002 @ 23:18:
hier is de mijne
[plaatje]
het orgineel heb ik een keer van het pc spel crazy taxiafgehaald.

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Ja maar jij wilt blijkbaar iemand anders zijn werk accepteren mij een zorg. Maar ja sommige mensen zijn gewoon zo flauw.Anoniem: 30685 schreef op 18 augustus 2002 @ 15:50:
[afbeelding]
Doe geen moeite
ik heb het gefotoso ... euh ... gefireworkst
die cirkel weer volledig maken was nu niet echt moeilijk te noemen
copyright pfff straks ga je nog vertellen dat je alleen legale software op je bak hebt staan
En nee tuurlijk heb ik niet alles legaal, maar betekent dat ik dan niks voor mezelf mag houden ? Nou ja take care buddy.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Ik heb een ******* hekel aan MSN (nofi), maar je hebt een ganz geile back daaronderVampireSlayer schreef op 18 augustus 2002 @ 18:36:
Hier mijn liefelijk desktoppie
[afbeelding]
Origineel
Buffy fans
[ Voor 0% gewijzigd door Neejoh op 19-08-2002 02:11 . Reden: dusssss ]
Vraag ik hier om? Nee dus. Da's trouwens wel de eerste pagina waar je gaat kijken natuurlijk, maar goed......
P R N D
He who controls the Spice, controls the Universe.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
POST DAN OOK DAT ORIGINEEL ERBIJ !!!!!!!!!!!!!!het orgineel heb ik een keer van het pc spel crazy taxi afgehaald.

ORIGINEEL: http://home.planet.nl/~uitze033/origineel1.jpg
-------------------------------------------------------------------------

ORIGINEEL: http://home.planet.nl/~uitze033/origineel2.jpg
-----------------------------------------------------------------------

ORIGINEEL: http://home.planet.nl/~uitze033/origineel3.jpg
van welke lan is deze
[This space is for rent]
Anoniem: 46542
Luis Royo rulez!!!iscara schreef op 17 augustus 2002 @ 18:27:
Luis Royo:
[afbeelding]
Orgineel hier
tweede platylist is albumlist, zoals wel bekend zal zijn.
ja sorry ik kan mn desk nu moeilijk posten want hier draait msn en netcaptor nog maar amper naast elkaar... photoshop wil niet eens opstarten... tja het is voor mij dus wachten tot ik eindelijk een netwerk naar mijn eigen pc heb...
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 46542 op 19-08-2002 12:06 . Reden: moest even uitleggen waarom het zo nikszeggend/offtopic/spammerig was... ]
crazy taxi isNaliXL schreef op 19 augustus 2002 @ 00:07:
[...]
Als je 'm nou zovind, waarom zet je 'm dan überhaupt op je desktop? Heb jij wat met sega ofzo?

maar ben fan van sega (en van sonic spellen
alleen jammer dat het niet uren achter elkaar te spelen is.

origineel: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Satelita.jpg
theme is een aangepast blackcomb theme. deze is te vinden onder blackcomb bij winxptheme.com
de naam is: Windows codename Blackcomb Professional, aanpassingen moet je zelf doen...
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Anoniem: 53023
En die kan je nu vinden op ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/beta/null/en/iso/i386/Anoniem: 53023 schreef op 18 augustus 2002 @ 16:07:
maar wacht nog ff met d/l want er komt (heel) misschien nog een 3e beta
vraag me niet waarom ie in een null directory staat
/dev/null ? heheheAnoniem: 53023 schreef op 19 augustus 2002 @ 17:17:
[...]
En die kan je nu vinden op ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/beta/null/en/iso/i386/
vraag me niet waarom ie in een null directory staat
P R N D
Anoniem: 27356
He he ik zie mezelf zitten meen ik rij 5 van onder gezien en dan de 5 pc's vanaf rechts. Dat was mijn groep.
Anoniem: 22570

get me here >wallpapers>animewallpapers>mahoromatic
paint werkt ookAnoniem: 46542 schreef op 19 augustus 2002 @ 11:50:
[...]
Luis Royo rulez!!!
edit:
ja sorry ik kan mn desk nu moeilijk posten want hier draait msn en netcaptor nog maar amper naast elkaar... photoshop wil niet eens opstarten... tja het is voor mij dus wachten tot ik eindelijk een netwerk naar mijn eigen pc heb...

http://shiroma.nu/yuna/wallpaper.html en dan wallpaper nummer 6.
[url=http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/screendm3.JPG]
Origineel : http://www.supercars.net/...=BMW&o=M3%20CSL%20Concept
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
het zal vast al eens zijn langs zijn gekomen maar kon het even niet vinden weet iemand de URL naar het weer bericht van meteoplaza ???
*empty*
Anoniem: 1074

origineel
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1074 op 22-08-2002 23:10 . Reden: origineel vergeten :) ]
Anoniem: 33529

Je mag erop klikken om em op ware grote te zien, maar als je een resolutie van 800x600 gebruikt (of lager) raad ik het je af!
Het origineel is te vinden op Perception Nouvelle... Om precies te zijn hier!
En nog een klein verzoekje: Weet iemand de locatie van de registry key waarmee je de 'Recycle Bin' kan hernoemen?
Ik heb het ooit geweten, maar ik ben em kwijt geraakt!

Ziet er leuk uit... Vooral die taakbalk!
En daar heb ik ook een vraagje over: Hoe krijg je die WinAmp controls daarin? En die HDD stats?
Het zal vast wel al ergens aangegeven staan hiero, maar heb geen zin om 31 topics met elk zo'n 500 posts te gaan doorlezen! Sorry voor m'n luiheid!
damm hoe heet dat progie in je taakbalk ook al weer. Ben naam eff kwijt net reinstall gedaan en kan hem niet meer vinden
IDD, ik wil ook zo'n taakbalkAnoniem: 33529 schreef op 19 augustus 2002 @ 23:29:
[...]
Ziet er leuk uit... Vooral die taakbalk!
En daar heb ik ook een vraagje over: Hoe krijg je die WinAmp controls daarin? En die HDD stats?
Het zal vast wel al ergens aangegeven staan hiero, maar heb geen zin om 31 topics met elk zo'n 500 posts te gaan doorlezen! Sorry voor m'n luiheid!
Hoe?
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Of de link even kopieeren en in je adres-balk plakken.MST_Morpheus schreef op 19 augustus 2002 @ 19:47:
Grr, hebben ze een beveiliging ingebouwd op die website....![]()
http://shiroma.nu/yuna/wallpaper.html en dan wallpaper nummer 6.
P R N D
Project DolphinAnoniem: 29226 schreef op 20 augustus 2002 @ 02:46:
Ik zie heel vaak dit [afbeelding] icoontje rechtonderin staan bij de wallpapers die hier staan. Kan iemand mij vertellen bij welk programma dit icoontje hoort ? BvD
http://www.project-dolphin.net
Telt je toetsaanslagen en dan kun je op internet zien hoeveel je er hebt en in teams gaan (DPC)
[ Voor 0% gewijzigd door supakeen op 20-08-2002 02:57 . Reden: argh linkje fout :( ]

Origineel
Ik weet t, ik heb al een keer gepost, maar deze keer heb ik de icons veranderd. Deze staan wat mooier. Het 'bijzondere' alleen is dat dit icons van de Mac zijn, die ik geconverteerd heb naar .ico formaat dat windows gebruikt.
Hier staat de tutorial hoe je dat doet:
http://xicons.macnn.com/articles/winxp.php
Anoniem: 46542
ok here we go dan maar
dit is dus de 'gezins'computer, pII 350 klereding, maarja op mijne heb ik dus NOG geen i.net...

[origineel]
als ik dalijk op mijn 1.2GHz internet heb, krijgen jullie wat monsterlijke screendumps! 2048*1536 namelijk, 22" monitor...
ik zie dirrect connect, brandprogramma, norton en winzipAnoniem: 29226 schreef op 20 augustus 2002 @ 02:46:
Ik zie heel vaak dit [afbeelding] icoontje rechtonderin staan bij de wallpapers die hier staan. Kan iemand mij vertellen bij welk programma dit icoontje hoort ? BvD
die psi weet ik niet
die andere is RAMfree ofzo d8 ik
eff zoeken in register op Recycle Bin kwam je uit opAnoniem: 33529 schreef op 19 augustus 2002 @ 23:20:
Euhmm...
[afbeelding]
Je mag erop klikken om em op ware grote te zien, maar als je een resolutie van 800x600 gebruikt (of lager) raad ik het je af!
En nog een klein verzoekje: Weet iemand de locatie van de registry key waarmee je de 'Recycle Bin' kan hernoemen?
1
| My computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICashe\ |
en dan eff scrolen naar Recycle Bin
Anoniem: 30685
Nooit aan gedacht om die te veranderen, maar heb nu toch maar deze computer, netwerkomgeving, prullebak en mijn documenten aangepastjordan2k schreef op 20 augustus 2002 @ 12:03:
code:
1 My computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICashe\
Klijn detail na reboot staat er weer Recycle BinAnoniem: 30685 schreef op 20 augustus 2002 @ 14:02:
[...]
Nooit aan gedacht om die te veranderen, maar heb nu toch maar deze computer, netwerkomgeving, prullebak en mijn documenten aangepast(ff een leuke naam gegeven)
volgens mij was er iets van system restore dat uitgezet moest worden aleen weet niet meer waar dat uitgezet moest worden. iemand die dat toevalig nog weet ?? of heb ik de verkeerde reg key genomen staan er toevalig wel meer met Recycle Bin.
Anoniem: 55449
Anoniem: 26637
Uhm, shortcuts in je taskbar maken, heb dat ook zo gedaanAnoniem: 55449 schreef op 20 augustus 2002 @ 15:22:
In het vorige deel kwam ik deze desktop tegen, weet iemand misschien hoe je die kopjes ("CD-Writing", "Developmenttools", "Internet", enz.) in dat menu krijgt?
*empty*
Welke skin is dit precies, ik ben er een aantal tegengekomen, maar toch zijn er kleine verschillen.
Ik weet het weer het is True Launch Bar. en daar zit ook die hd stat bij die gezocht werdAnoniem: 26637 schreef op 20 augustus 2002 @ 15:27:
[...]
Uhm, shortcuts in je taskbar maken, heb dat ook zo gedaan

http://www.truelaunchbar.com/
Mag wel opgenomen worden in 1ste post bij de rest van de tooltjes..
Ik bedoel de KOPJES he, niet de shortcuts zelf... Die subtitels dus.Anoniem: 26637 schreef op 20 augustus 2002 @ 15:27:
[...]
Uhm, shortcuts in je taskbar maken, heb dat ook zo gedaan
Kijk 1 post boven je. daar mee doe je dat mee.Anoniem: 55449 schreef op 20 augustus 2002 @ 15:44:
[...]
Ik bedoel de KOPJES he, niet de shortcuts zelf... Die subtitels dus.
Moet je het daarmee doen? Kan het niet gewoon binnen Windows zelf?jordan2k schreef op 20 augustus 2002 @ 15:39:
[...]
Ik weet het weer het is True Launch Bar. en daar zit ook die hd stat bij die gezocht werd
[afbeelding]
http://www.truelaunchbar.com/
Mag wel opgenomen worden in 1ste post bij de rest van de tooltjes..
Ja, en als je op F3 blijft klikken kom je het woord "Recycle Bin" nog 500 keer tegen!jordan2k schreef op 20 augustus 2002 @ 12:03:
[...]
eff zoeken in register op Recycle Bin kwam je uit op
code:
1 My computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICashe\
En ik ga ze echt niet allemaal veranderen (heb ik al eens geprobeerd, maar dat vond windows niet zo leuk)...
Maar toch bedankt voor je hulp!
Met norton systemworks kan et ook.
kijk anders ff op www.webattack.com
of probeer de search van t.net of google
Jah, na een half uurtje zoeken heb ik em dan toch gevonden:EnsconcE schreef op 20 augustus 2002 @ 15:55:
met x-setup kan je de naam wijzigen, maar dit programma is een beetje te om alleen de recycle bin van naam te gaan wijzigen.
Met norton systemworks kan et ook.
kijk anders ff op www.webattack.com
of probeer de search van t.net of google
1
2
3
| HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CLSID\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} Hier de (Default) veranderen in wat je maar wilt! Deze key is voor WinXP only! |
Bedanked voore die hullep!
ja, maak een nieuwe snelkoppeling....(maakt niet uit waarnaartoe) en noem mAnoniem: 55449 schreef op 20 augustus 2002 @ 15:46:
[...]
Moet je het daarmee doen? Kan het niet gewoon binnen Windows zelf?
--------- Internet -----------
stop m in je quicklaunchbar en verander t icoon in een 'leeg' icoon.....doe dat voor elk kopje en deel je quicklaunchbar in.
Oh heb jij het zo gedaan.EmilneM schreef op 20 augustus 2002 @ 17:10:
[...]
ja, maak een nieuwe snelkoppeling....(maakt niet uit waarnaartoe) en noem m
--------- Internet -----------
stop m in je quicklaunchbar en verander t icoon in een 'leeg' icoon.....doe dat voor elk kopje en deel je quicklaunchbar in.
Wel stom trouwens dat Microsoft zo'n functie dat je kopjes kan maken binnen zulke menu's er niet zelf in heeft gestopt! Maar ja.
*empty*
Ik vind het wel een geile startknop

ChaNinja Style RC-3 (Upgrade), hier te downloaden.
*empty*
Anoniem: 44809
Ik zie dat je versie 2.2 van Memory and CPU Observer gebruikt, als je wilt kun je eens versie 2.3 alpha proberen. Deze heeft ook ondersteuning voor MBM!!!Anoniem: 62406 schreef op 20 augustus 2002 @ 13:27:
Ok, dan hier nog een van me.
En dit is het origineel
Download Hier
Anoniem: 29226
Je kan gewoon bij de eigenschappen van recycle bin de naam veranderen...Anoniem: 33529 schreef op 20 augustus 2002 @ 15:48:
[...]
Ja, en als je op F3 blijft klikken kom je het woord "Recycle Bin" nog 500 keer tegen!
En ik ga ze echt niet allemaal veranderen (heb ik al eens geprobeerd, maar dat vond windows niet zo leuk)...
Maar toch bedankt voor je hulp!
yep, ResHacker eff zoeken met Google en je hebt hemMR_VIPER schreef op 20 augustus 2002 @ 20:01:
Weet iemand een makkelijk progje om iconen uit programma's te halen en om die vervolgens als jpg op te slaan enzo?
very nice!Azrael schreef op 20 augustus 2002 @ 19:28:
Aan de hand van dit topic ben ik ook eens gaan neuzen op themexp.com en heb ik een nieuw theme uitgekozen
Ik vind het wel een geile startknop
[afbeelding]
ChaNinja Style RC-3 (Upgrade), hier te downloaden.
Deze ga ik ook eens installen, tnx!
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
klik voor full size

het origineel
http://www.freeweb.hu/carpage/backgrounds/h0109253.jpg
nee het is echt niet de nieuwe golf

Het is gewoon veel mooier dan een Golfduponjan schreef op 21 augustus 2002 @ 12:34:
que bello italiano
nee het is echt niet de nieuwe golf
het heeft tenminste stijl en het is nog redelijk betaalbaar ook
de 3 deurs is wel een mooier achterste
cootje welke os draai je, een linux toch ?Cootje schreef op 19 augustus 2002 @ 23:27:
hier mijnes dan eens gepost:
[afbeelding]
En origineel staat hiero
Origineel?
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
hmmm ... dat ziet er helemaal Windows-achtig uit hoor
Als het linux is, dan is het wel heel mooi gedaan moet ik zeggen
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Waarover ik nog niet helemaal tevreden ben, maar dat is een ander verhaal
hoe heb je die icoontjes gedaan op je desktop?Anoniem: 33529 schreef op 19 augustus 2002 @ 23:20:
Euhmm...
[afbeelding]
Nou, kijk eens op pagina 4 in dit topic!InSaNiTy_nl schreef op 21 augustus 2002 @ 18:15:
[...]
hoe heb je die icoontjes gedaan op je desktop?
Daar staat het volgende:
"Dent" zijn dus deze icoontjes... En WinXP maakt ze doorzichtig...MR_VIPER schreef op 18 augustus 2002 @ 19:48:
Origineel Dent-style komt van een user named Dazzla
Dit is zijn persoonlijke site
Via deviantart zijn er een aantal users die dit dus aanbieden. heb zelf van 1 bepaalde user de style.
Dit is de site van die user
Verder heb je vaak dat als je de bundel packs doorkijkt dat er veel icons dubbel zijn. Is af en toe goed zoeken maar kan makkelijk zo zijn dat er toch de icons tussen staan die je nodig hebt. Ik heb die Dazzla al gemaild voor een tut of een template van die style. Zodat ik dus zelf me desktop kan afmaken.
En MR_VIPER heeft ondertussen z'n template voor die icoontjes ontvangen, dus als je hem lief aankijkt...

Hoi
Uhuh... en ik roel te hard om er niet op te happen.
Posten die hap dus
Heb je wel een kompjoeter mennekuh
Oftewel geen gezeik posten. Nu moet je wel. En kom dus niet aan met vet easy plain old windows-style. Anders ga ik ff nieuwe desktop posten.
Win 3.11 style
*empty*
thnxAnoniem: 33529 schreef op 21 augustus 2002 @ 22:30:
[...]
Nou, kijk eens op pagina 4 in dit topic!
Daar staat het volgende:
[...]
"Dent" zijn dus deze icoontjes... En WinXP maakt ze doorzichtig...
En MR_VIPER heeft ondertussen z'n template voor die icoontjes ontvangen, dus als je hem lief aankijkt...
* InSaNiTy_nl kijkt MR_VIPER heel lief aan
werken die icoontjes alleen op xp?
[ Voor 0% gewijzigd door InSaNiTy_nl op 22-08-2002 08:53 . Reden: vraagje vergete :) ]
de echte kenner
[This space is for rent]
Hij komt.... Promised!
*empty*
*empty*
Dit topic is gesloten.