Complimenten!!! ziet er zeer goed uit!
ik snap alleen niet hoe email werkt. kan daT MeT hotmail?
Verwijderd
alleen met pop3 mail.atmoz schreef op 17 augustus 2002 @ 16:10:
Complimenten!!! ziet er zeer goed uit!
Verwijderd
Verwijderd
dom he nu moet je zelf weer aan de gang :-)DiMension schreef op 17 augustus 2002 @ 16:18:
Ik heb helaas net m'n LCD'tje verkocht aan twakker. Naja, volgende inkoopactie maar eens opzoeken
Verwijderd
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 17:18 . Reden: gpo? ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Ja icm met LCDcenter en LCDdriver middels de WIRz Seetron driver...Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:40:
Ik ga mijn LCD weer is uit de kast halen...
Ondersteund hij ook dit schema?:
quote]
heb je hem zo al een gebruikt dan?
anders zou ik het eens het standaard schema gebruiken
Verwijderd
gewoon testen dusVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:44:
[...]
Ja icm met LCDcenter en LCDdriver middels de WIRz Seetron driver...
moet je de poort ff goed instellen! hd..870 en dan poort 378 vaak op enter drukken en dan op setup klikken! heb ik ook met 5 gehadMad_Demon schreef op 17 augustus 2002 @ 16:51:
Wow, als ik opstart krijg ik al allemaal "violation errors" waardoor ik niet eens de eerste foutmelding kan lezen (missing ???? )
Back to 5.0 for me
[ Voor 0% gewijzigd door Looki op 17-08-2002 17:28 . Reden: wat text erbij ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Volgens mij heb jij alleen wat techtposts nodig vandaar deze irrelevante posts.
Dat zou geweldig zijn! Smartie is een geweldig progje, maar met de zwahiel-mini-lcd's heeft ie wat problemenzwahiel schreef op 17 augustus 2002 @ 08:12:
Kan binnen smartie misschien de nieuwe chips van Hitachi gesupport worden?
Is in mijn inkoopactie topic. Creepy heeft nu ondersteuning voor LCDinf, hij zegt dat 't simpel is, dan is Smartie nog breeder voor meer mensen
Always outnumbered, never outgunned!
anders had je het zelf mogen doenVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 13:01:
he he nu ook eindelijk eens met cf ver 1 support ?
zo te zien wel mocht ook onderhand wel eens lol
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het probleem is dat ik niet eens bij het setup-scherm kan komenjeuuron schreef op 17 augustus 2002 @ 17:27:
[...]
moet je de poort ff goed instellen! hd..870 en dan poort 378 vaak op enter drukken en dan op setup klikken! heb ik ook met 5 gehadof ff opnieuw installen en de eerste keer in stellen
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
ik heb het ook met veel enteren en kilikken geprobeerd als je het schermpje weg (enter) haalt moet je in die tijd dat er een nieuwe komt op setup klikken.Mad_Demon schreef op 17 augustus 2002 @ 18:16:
[...]
Het probleem is dat ik niet eens bij het setup-scherm kan komen
Verwijderd
Voor GPO (general purpose output (oid) zie de site van Matrix Orbital. Daar kan je bijvoorbeeld fans of relaitjes mee aansturen die dan weer je ccfl doen ontsteken.
Wen er maar aan... grote bek trekken, en om features zeuren, en ondertussen zelf geen enkele moeite doen... 't gebeurt vaker. Ik kan (net als jij) tenminste zeggen dat ik het zelf doeBasieP schreef op 17 augustus 2002 @ 18:13:
[...]
anders had je het zelf mogen doen
grote bek hebben op andermans software is altijd wel makkelijk he
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
ja ff op het goeie vakje gaan staan, server invullen, klik een van de bovenste dingen aan (server naam/ gamers online/ map naam/ frags per player) en druk op invoegen. als je nu een ander veld invult moet je eerst de server weer goed instellen.. en telkens ff wachten.. moet smarty even info halen en dat kost tijd.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:25:
heeft iemand een voorbeeld hoe het moet met gamestats...
jeuuron schreef op 17 augustus 2002 @ 18:51:
[...]
ik heb het ook met veel enteren en kilikken geprobeerd als je het schermpje weg (enter) haalt moet je in die tijd dat er een nieuwe komt op setup klikken.
SUC6
Ik geloof dat Creepy al een kant en klare driver ervoor heeft... Ik weet alleen niet of die binnen LCDsmartie werkt...BasieP schreef op 18 augustus 2002 @ 11:49:
5.27??
nooit van gehoord..
probeer gewoon 5.1.9.1
en creepy ik ga helemaal niks meer proggen..
al die mensen die alleen maar vragen doe dit en doe dat.. zou ik zeggen.
maak zelf een kant en klare copy paste driver en dan voeg ik hem in in smartie.
Zolang niemand daarmee komt ga ik er geen werk van maken.
Zelf heb ik die dingen toch niet. En het moet wel een hobby blijven
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Voor mij hoef je je niet te verontschuldigen hoor. Ik denk er net zo over als BasieP. Ik bouw in wat ik in wil bouwen, en als een ander progje veel meer features heeft, boeiend, dan gebruik je mijn proggie toch niet. LCDInf is voor mij ook een hobby.zwahiel schreef op 18 augustus 2002 @ 12:04:
[...]
Ik geloof dat Creepy al een kant en klare driver ervoor heeft... Ik weet alleen niet of die binnen LCDsmartie werkt...
Maar ik ben je wel dankbaar voor je werk hoor BasieP.
Lees als je tijd en zin hebt dit topic ff door: *gesloten* 4*20 kant en klaar part 2
Dan zul je zien dat LCDSmartie toch wel het favorite programma voor je LCD is wat vele tweakers gebruiken en willen gebruiken...
Het is met die kant en klare LCD's gewoon iets anders geregeld qua geheugen aansturing... Maar Creepy heeft dat opgelost voor LCDinf, maar mensen vroegen zich af of 't bij LCDSmartie ook kon omdat dat nou eenmaal (sorry Creepy) meer functies had als LCDinf...
* zwahiel kijkt BasieP héél lief aan...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
Verwijderd
ah, dus toch dat GB bugje er uit halen mischienBasieP schreef op 18 augustus 2002 @ 14:53:
ach ik zit er niet op te wachten..
misschien fix ik die bugjes nog in de HD zooi en de f@home stats maar dan heb je't voor mij ook wel gehad
ik heb nog wel een CF 633 lcd liggen waar ik misschien wel is wat voor wil gaan maken.
alleen dat kutding werkt met packetjes data en allemaal nuttloze vage aansturingen (ik heb die gasten van CF al behoorlijk uitgescholden daarover)
werkt hier helemaal niet, nouja boeien, gebruikte ik toch niet.VIPER2001 schreef op 18 augustus 2002 @ 23:55:
email functie werkt goed voor een tijdje ,maar dan registreerd hij niks meer
Verwijderd
Verwijderd
quote: BasiePi am not adding winamp 3 support yet for 2 reasons:
1: winamp 3 takes for 1 single mp3 file about 11 MB of your RAM, and uses about 26% of a 800Mhz system and 21% of a 1400Mhz system.. (so don't use it)
2: they don't made a complete API for it, which means IF i should make support i have to change that everytime they change somehting
Verwijderd
Tja, ik kan je natuurlijk geen ongelijk geven!BasieP schreef op 18 augustus 2002 @ 14:53:
ach ik zit er niet op te wachten..
misschien fix ik die bugjes nog in de HD zooi en de f@home stats maar dan heb je't voor mij ook wel gehad
ik heb nog wel een CF 633 lcd liggen waar ik misschien wel is wat voor wil gaan maken.
alleen dat kutding werkt met packetjes data en allemaal nuttloze vage aansturingen (ik heb die gasten van CF al behoorlijk uitgescholden daarover)
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Volgens mij was dat probleem verholpen in Smartie 5.1zwahiel schreef op 19 augustus 2002 @ 11:38:
[...]
Tja, ik kan je natuurlijk geen ongelijk geven!
Creepy zei 't ook al, en je zei 't zelf ook al eerder, het is een hobby en dat moet ook zo blijven!
Ik had nog wel ff een vraagje...
Ik geloof dat 't bij deze versie opgelost is...
Ik had eerst Smartie 5.0 en als ik die aan had staan, wilde winXP niet afsluiten... Ik heb 't bij deze versie nog niet geprobeerd... Maar is dat een bekend probleem BasieP
Verwijderd
get rich or die try'in
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
setup en dan email3lmowww schreef op 19 augustus 2002 @ 23:00:
hoe stel ik die pop 3 nou in??? ik kan nergens help oid vinden...
verder klasse!! ik heb hier nu een vfd display op zitten, waar ik naartoe kan echoen...
gewoon ff uitproberen (1)=netwerkkaart1 en (2)=netwerkkaart2tymiek schreef op 19 augustus 2002 @ 23:46:
Ik heb ff een vraagje.
Hoe kan je je up/downstream instellen voor de kabel.
Staat een nummer achter maar welke moet je daar intikken.
Het gaat er niet om dat ik een firewire als i-net kaart heb, maar dat er dus ook nog zo'n kaart inzit. Dus ik heb een normale kaart waarbij ie niks doet.BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 07:06:
misschien pakt ie wel geen firewire
so what jij pech
koop een normale kaart en stop met zeuren
Hij doet het Thnx.BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 13:52:
mmzit wat in (dat zuer/vraag ding)
maareug..
als je geen proxy weet heb je hem waarschijnlijk ook niet, dus vul je poort '0' in en '' bij adres..
dan heb je dus geen proxyserver
en w'rom jouw kaart het neit doet ozu ik echt niet weten
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
hmm als ik dat uitlijnen doe zoals jij zegt (in mijn geval: Total memory: $Right($MemTotalMb,5)), dan krijg ik een error (Total memory: error512Mb,5)BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 20:51:
die hardisk zooi heb ik gefixed (nogal dom foutje)
verder moet je dat rechts uilijnen ff door hebben
$Right(blaat,6) werkt zo: je reserveerd 6 tekens voor de text 'blaat' das 1 meer als dat ie lang is dus krijg je ' blaat'
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nee niet echt (of ik zei het verkeerd)deepbass909 schreef op 20 augustus 2002 @ 22:00:
hmm als ik dat uitlijnen doe zoals jij zegt (in mijn geval: Total memory: $Right($MemTotalMb,5)), dan krijg ik een error (Total memory: error512Mb,5)
ik doe dan toch echt wat jij zegt...
euh.. is dat zo?deepbass909 schreef op 20 augustus 2002 @ 22:00:
verder kom ik er net achter dat alle netwerk dingen niet werken onder Win2K (onder 98se wel)
maar voor die hdd zooi komt er snel een updateje???
ik probeer dat, maar lijkt niet te werken...BasieP schreef op 21 augustus 2002 @ 16:00:
[...]
nee niet echt (of ik zei het verkeerd)
je moet de $ voor en de % na het getal niet vergeten
dus:
"$Right($MemtotalMB,$5%))" <-- geeft --> " 64MB)"
"$Right($MemtotalMB,$5%)" <-- geeft --> " 64MB"
dat laatste heeft dus 4 tekens en vooraf een spatie (=5)
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
rechts uitlijnen werkt nu ja, werkt een beetje anders dan ik gewent ben (andere programma's plakken namelijk de variabele tegen de rechterkant van het scherm, en verwachte dat deze funktie dat ook zou doen...)
Verwijderd
hier heb je hem, Smartie 5.1.0.0Alf schreef op 23 augustus 2002 @ 05:50:
Ships.... ik de nieuwe 5.1 geinstalled en had zoals meerdere onder ons last met het hd gebeuren.Ik zag vandaag dat er weer een update beschikbaar was (je kan alles van BassieP zeggen maar voorlopig doet hij het maar) voor de HD sectie .Ik deze gedowned en de 5.1 versie weggemieterd (spijt van............) Als ik nu in het pulldown menuutje van screen 6 kom slaat de pc vast .Ik kan dus niet terug naar de vorige 5.1 want ik heb hem niet meer.Maar ik ga er maar vanuit dat het wel goed komt ......Toch BassieP?
Ik ook met mijn updaten...
met vriendelijke groetVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:55:
[...]
hier heb je hem, Smartie 5.1.0.0
http://kingofdos.digiskin.net/zooi/smartie51.zip
dat is de oude, ik had m nog liggen omdat ik niet zeker wist of 5.1.0.1 goed zou werken, dus daarom maar even oude behouden.
maar 5.1.0.1 draait hier goed, zeer goed zelfs.
Verwijderd
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2002 20:06 . Reden: newspost@ccmod ]
yep hier ook ,alles werkt behalve screen 6 dus die mijd ik ook nog maar ff .Wacht wel op de nieuwe updateMad_Demon schreef op 28 augustus 2002 @ 17:47:
Hij werkt hier (Ik had gewoon vanuit Winzip de files gekopieerd naar een directory ipv uitgepakt met de directory-info)
Ik vermijd screen 6 en alles (wat ik gebruik) werkt
Klasse
Verwijderd
ik kan me vergissen,... maar je kunt toch alleen maar kiesen uit parallel (HD44780) of serieel matrix of serieel cristal fontz ??BasieP schreef op 18 oktober 2002 @ 08:31:
volgens mij is deze controller redelijk hetzelfde als de HD66701.
Ik zou zeggen vergelijk de datasheets, en probeer dat schema voor de HD66701 er is op..
eigen risico natuurlijk
Verwijderd
HD66701 is weer compatible met HD44780 meen ikOliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:29:
[...]
ik kan me vergissen,... maar je kunt toch alleen maar kiesen uit parallel (HD44780) of serieel matrix of serieel cristal fontz ??
Verwijderd
wel met lcdinf? welke instellingen? gewoon HD44780? zou toch echt moetten werken hoor(neem ik aan dan).OliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:46:
'k heb al vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat hoor
wel met lcdinf van creepy maar daar zitten lang zoveel futures niet in
Verwijderd
basiep.... kan je hd66712 niet toevoegen aan smartie?OliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:58:
hd66712 connection 1 gebruik ik met lcd inf
Verwijderd
Ik was te lui om er zelf direct wat mee te doen en 'k had ook geen enkel mailtje gehad van wil je deze controller fixen? dus support stond/staat op low prioCreepy schreef op 19 oktober 2002 @ 12:32:
LCDStudio heeft er nog geen support voor, maar ik gok dat dit wel gaat komen aangezien ik de maker hiervan de spes van de HD66712 heb gegeven.
Luie donder!Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 12:52:
[...]
Ik was te lui om er zelf direct wat mee te doen en 'k had ook geen enkel mailtje gehad van wil je deze controller fixen? dus support stond/staat op low prio
Always outnumbered, never outgunned!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq