[LCD]LCD Smartie 5.1 released

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 511 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:32

Atmoz

Techno!!

Complimenten!!! ziet er zeer goed uit!

ik snap alleen niet hoe email werkt. kan daT MeT hotmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op 17 augustus 2002 @ 16:10:
Complimenten!!! ziet er zeer goed uit!

ik snap alleen niet hoe email werkt. kan daT MeT hotmail?
alleen met pop3 mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er erg goed uit hoor
en het geen wat nog niet werkt nou jah komt ook wel weer goed
ik ben wel blij met die net stats

mooi gedaan basiep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 22:18
Ik heb helaas net m'n LCD'tje verkocht aan twakker :'(. Naja, volgende inkoopactie maar eens opzoeken :)

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiMension schreef op 17 augustus 2002 @ 16:18:
Ik heb helaas net m'n LCD'tje verkocht aan twakker :'(. Naja, volgende inkoopactie maar eens opzoeken :)
dom he nu moet je zelf weer aan de gang :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn LCD weer is uit de kast halen...

Ondersteund hij ook dit schema?:

Afbeeldingslocatie: http://www.bugs.nl/lcd/backplate-schematics.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:40:

quote]

heb je hem zo al een gebruikt dan?
anders zou ik het eens het standaard schema gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 13:08

Mad_Demon

de dokter

Wow, als ik opstart krijg ik al allemaal "violation errors" waardoor ik niet eens de eerste foutmelding kan lezen (missing ???? )
Back to 5.0 for me ;(

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Laatst online: 19-09 16:26

VIPER2001

[GOT]The Source

KLASSE ;)

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok BassieP ik moet zeggen het werkt allemaal lekker.
alleen ge GB support werkt niet.

ik mis zelf nog wel 1 dingetje:
• in de actions: Theme(id) (id = de theme waarnaartoe hij moet gaan).
wel makkelijk als je b.v. een nieuw mailtje krijgt, dan kan je hem altijd op 1 scherm zetten.
en dan krijg je opeens dat b.v. je pros warmer word, dan moet hij op weer een ander theme komen te staan.

[optie]
dan moet je ook iets maken, dat als je pros warmer is dan 40c(oid) hij ook niet van die theme afkan behalve doordat hij koeler als 39c(oid) word.

dit is dus iets wat leuk is, maar niet echt nodig.
[/optie]

vraagje, waar dient GPO voor?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 17:18 . Reden: gpo? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
het lcd dat ik graag aan de praat had willen hebben is:

http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd.shtml

kun jij er wat mee?? het lukt me nu absoluut niet om er (fatsoenlijk) iets op te tonen.

ook niet met de eerder versies van smartie.
wel krijg ik info op het schermpj met lcdinf van creepy maar dat staat allemaal verschoven op beeld,plus dat er bij lange na niet zoveel futures in zitten.

ik hoop dat je me verder kunt helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

bug gevonden! hij zet de CS stats als je dnet done/speed aan hebt staan in je Dnet map neer!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:44:
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:40:

quote]

heb je hem zo al een gebruikt dan?
anders zou ik het eens het standaard schema gebruiken
Ja icm met LCDcenter en LCDdriver middels de WIRz Seetron driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:44:

[...]

Ja icm met LCDcenter en LCDdriver middels de WIRz Seetron driver...
gewoon testen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Mad_Demon schreef op 17 augustus 2002 @ 16:51:
Wow, als ik opstart krijg ik al allemaal "violation errors" waardoor ik niet eens de eerste foutmelding kan lezen (missing ???? )
Back to 5.0 for me ;(
moet je de poort ff goed instellen! hd..870 en dan poort 378 vaak op enter drukken en dan op setup klikken! heb ik ook met 5 gehad :) of ff opnieuw installen en de eerste keer in stellen

[ Voor 0% gewijzigd door Looki op 17-08-2002 17:28 . Reden: wat text erbij ]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

het werkt hier helemaal goed.. alleen }:O werkt hier niet :( maar dat is niet zo erg :D g en gamestats doen ook. alleen kan je niet dat alle players met frag/dead erop komen? en dat als je continue @ next line aan zet dat hij dan alles door scrolt? alle regels? maar verder werkt het Super! thks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb jij alleen wat techtposts nodig vandaar deze irrelevante posts.

Als je je wat verdiept had in de materie was je tot een andere antwoord gekomen. Smartie ondersteund namelijk deze driver niet en vroeg me dus af of deze op de een of andere manier geimplementeerd kan worden. Ik kan dan bv backpacks gaan maken voor bestaande displays voor een prettige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zwahiel schreef op 17 augustus 2002 @ 08:12:
Kan binnen smartie misschien de nieuwe chips van Hitachi gesupport worden?

Is in mijn inkoopactie topic. Creepy heeft nu ondersteuning voor LCDinf, hij zegt dat 't simpel is, dan is Smartie nog breeder voor meer mensen :D
Dat zou geweldig zijn! Smartie is een geweldig progje, maar met de zwahiel-mini-lcd's heeft ie wat problemen :(

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 13:01:
he he nu ook eindelijk eens met cf ver 1 support ?

zo te zien wel mocht ook onderhand wel eens lol
anders had je het zelf mogen doen
grote bek hebben op andermans software is altijd wel makkelijk he

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

jeuuron schreef op 17 augustus 2002 @ 17:27:
[...]

moet je de poort ff goed instellen! hd..870 en dan poort 378 vaak op enter drukken en dan op setup klikken! heb ik ook met 5 gehad :) of ff opnieuw installen en de eerste keer in stellen
Het probleem is dat ik niet eens bij het setup-scherm kan komen :(

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een voorbeeld hoe het moet met gamestats...

zo van

servernaam
Plank 23 Frags
10 deaths ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Mad_Demon schreef op 17 augustus 2002 @ 18:16:
[...]

Het probleem is dat ik niet eens bij het setup-scherm kan komen :(
ik heb het ook met veel enteren en kilikken geprobeerd als je het schermpje weg (enter) haalt moet je in die tijd dat er een nieuwe komt op setup klikken.

SUC6 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:17:

vraagje, waar dient GPO voor?
Voor GPO (general purpose output (oid) zie de site van Matrix Orbital. Daar kan je bijvoorbeeld fans of relaitjes mee aansturen die dan weer je ccfl doen ontsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 14:39
Werkt Smartie nu ook met een 2*8 LCD eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

BasieP schreef op 17 augustus 2002 @ 18:13:
[...]

anders had je het zelf mogen doen
grote bek hebben op andermans software is altijd wel makkelijk he
Wen er maar aan... grote bek trekken, en om features zeuren, en ondertussen zelf geen enkele moeite doen... 't gebeurt vaker. Ik kan (net als jij) tenminste zeggen dat ik het zelf doe ;)

Eeehh.. het viel me op dat er al een paar keer is gevraagd voor de HD66712 support (die kant en klare mini-LCD's). Laat ff weten als je die info wilt hebben, aangezien ik ze hier al aan de gang heb, op een iets verkeerde geheugen indeling na ;) Maar dat is ok weer snel opgelost, aangezien ik hier zo'n LCD heb liggen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:25:
heeft iemand een voorbeeld hoe het moet met gamestats...
ja ff op het goeie vakje gaan staan, server invullen, klik een van de bovenste dingen aan (server naam/ gamers online/ map naam/ frags per player) en druk op invoegen. als je nu een ander veld invult moet je eerst de server weer goed instellen.. en telkens ff wachten.. moet smarty even info halen en dat kost tijd.

nu werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

jeuuron schreef op 17 augustus 2002 @ 18:51:
[...]

ik heb het ook met veel enteren en kilikken geprobeerd als je het schermpje weg (enter) haalt moet je in die tijd dat er een nieuwe komt op setup klikken.

SUC6 _/-\o_
:? Als ik dat doe dan gebeurt er niks, dus ik enter alle schrempjes weg en ik krijg verder niks te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe
  • Laatst online: 04-05 15:53
Bij mij werken de MBM temperaturen niet meer, wat in Smartie 5.0 wel werkte met MBM versie 5.27. Oude MBM installatie resulteerd in een vastloper bij het opstarten van smartie.

Winxp Gebruiker met een HD44780 lcd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
5.27??
nooit van gehoord..
probeer gewoon 5.1.9.1

en creepy ik ga helemaal niks meer proggen..
al die mensen die alleen maar vragen doe dit en doe dat.. zou ik zeggen.

maak zelf een kant en klare copy paste driver en dan voeg ik hem in in smartie.
Zolang niemand daarmee komt ga ik er geen werk van maken.

Zelf heb ik die dingen toch niet. En het moet wel een hobby blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 22:18
BasieP, had jij hem trouwens al gesubmit voor de Meuktracker? Ik wel namelijk, maar volgens mij komt 'ie er niet op.

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

BasieP schreef op 18 augustus 2002 @ 11:49:
5.27??
nooit van gehoord..
probeer gewoon 5.1.9.1

en creepy ik ga helemaal niks meer proggen..
al die mensen die alleen maar vragen doe dit en doe dat.. zou ik zeggen.

maak zelf een kant en klare copy paste driver en dan voeg ik hem in in smartie.
Zolang niemand daarmee komt ga ik er geen werk van maken.

Zelf heb ik die dingen toch niet. En het moet wel een hobby blijven
Ik geloof dat Creepy al een kant en klare driver ervoor heeft... Ik weet alleen niet of die binnen LCDsmartie werkt...

Maar ik ben je wel dankbaar voor je werk hoor BasieP.

Lees als je tijd en zin hebt dit topic ff door: *gesloten* 4*20 kant en klaar part 2

Dan zul je zien dat LCDSmartie toch wel het favorite programma voor je LCD is wat vele tweakers gebruiken en willen gebruiken...

Het is met die kant en klare LCD's gewoon iets anders geregeld qua geheugen aansturing... Maar Creepy heeft dat opgelost voor LCDinf, maar mensen vroegen zich af of 't bij LCDSmartie ook kon omdat dat nou eenmaal (sorry Creepy) meer functies had als LCDinf... :)

* zwahiel kijkt BasieP héél lief aan...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

zwahiel schreef op 18 augustus 2002 @ 12:04:
[...]

Ik geloof dat Creepy al een kant en klare driver ervoor heeft... Ik weet alleen niet of die binnen LCDsmartie werkt...

Maar ik ben je wel dankbaar voor je werk hoor BasieP.

Lees als je tijd en zin hebt dit topic ff door: *gesloten* 4*20 kant en klaar part 2

Dan zul je zien dat LCDSmartie toch wel het favorite programma voor je LCD is wat vele tweakers gebruiken en willen gebruiken...

Het is met die kant en klare LCD's gewoon iets anders geregeld qua geheugen aansturing... Maar Creepy heeft dat opgelost voor LCDinf, maar mensen vroegen zich af of 't bij LCDSmartie ook kon omdat dat nou eenmaal (sorry Creepy) meer functies had als LCDinf... :)

* zwahiel kijkt BasieP héél lief aan...
Voor mij hoef je je niet te verontschuldigen hoor. Ik denk er net zo over als BasieP. Ik bouw in wat ik in wil bouwen, en als een ander progje veel meer features heeft, boeiend, dan gebruik je mijn proggie toch niet. LCDInf is voor mij ook een hobby.

Hmm.. copy&paste driver, ik ben niet iemand die zomaar copy'n'paste code geeft, ik kan je wel vertellen wat je moet aanpassen in je HD44780 driver (aanpassingen zijn erg minimaal ). Als je wilt kunnen we overleggen over een driver zonder source (DLL of een klant en klaar Delphi Object).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ach ik zit er niet op te wachten..
misschien fix ik die bugjes nog in de HD zooi en de f@home stats maar dan heb je't voor mij ook wel gehad

ik heb nog wel een CF 633 lcd liggen waar ik misschien wel is wat voor wil gaan maken.
alleen dat kutding werkt met packetjes data en allemaal nuttloze vage aansturingen (ik heb die gasten van CF al behoorlijk uitgescholden daarover ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

dank u!! kijken of nu dat flippen bij het afsluiten verdwijnt en of me temperaturen nu wel worden weergegeven, ziet er veelbelovend uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
flippen bij afsluiten?
explain please (anders kan ik het niet fixen >:) )

en je temps gaat ik niks aan veranderen. download MBM 5.1.9.1 en het moet werken zo niet ga lekker met zijn allle alex van kaam spammen (ik mag hem toch al niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, tot grote tevredenheid werkt alles right out of the box met mijn Crystalfontz 634 20x4.

Moet wel allemaal nog es uitpluizen hoe ik alles instel op de schermpjes maar geen errors zoals bij de vorige versie.

Puik werk man ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001

VIPER2001

[GOT]The Source

email functie werkt goed voor een tijdje ,maar dan registreerd hij niks meer :'(

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op 18 augustus 2002 @ 14:53:
misschien fix ik die bugjes nog in de HD zooi en de f@home stats maar dan heb je't voor mij ook wel gehad

ik heb nog wel een CF 633 lcd liggen waar ik misschien wel is wat voor wil gaan maken.
alleen dat kutding werkt met packetjes data en allemaal nuttloze vage aansturingen (ik heb die gasten van CF al behoorlijk uitgescholden daarover ;) )
ah, dus toch dat GB bugje er uit halen mischien :)
kan je dan ook 1 functie inbouwen dat zorgt dat hij (via acties) naar theme nummer springt(dus GoToTheme(themenr) ofzo).
VIPER2001 schreef op 18 augustus 2002 @ 23:55:
email functie werkt goed voor een tijdje ,maar dan registreerd hij niks meer :'(
werkt hier helemaal niet, nouja boeien, gebruikte ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben je erg dankbaar voor je programma hoor vindt het erg flex werken zou het ook jammer vinden als je ermee stopt. maar ik heb verder geen bugs ofzo.

maar wel een vraagie:

Ik wou eigenlijk de nieuwe winamp gaan draaien. winamp 3 final namelijk. maar zat er al support voor winamp 3 in deze versie of niet? en zo nee ga je het voor de tweakers hier die je proggie graag gebruiken en je dankbaar zijn (kwijl kwijl :P ) nog inbouwen bij een nieuwere versie????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: BasieP
i am not adding winamp 3 support yet for 2 reasons:
1: winamp 3 takes for 1 single mp3 file about 11 MB of your RAM, and uses about 26% of a 800Mhz system and 21% of a 1400Mhz system.. (so don't use it)
2: they don't made a complete API for it, which means IF i should make support i have to change that everytime they change somehting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke hij neemt hier bij mijn duron 700@800 ongeveer 16mb in maar iets van 1% zoals ik al zei tis de final versie van 3. En dat is nou niet overdreven veel. En als ze nou met een api ervoor komen wordt en blijft he dan nog steeds nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 12:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

BasieP schreef op 18 augustus 2002 @ 14:53:

Tja, ik kan je natuurlijk geen ongelijk geven!
Creepy zei 't ook al, en je zei 't zelf ook al eerder, het is een hobby en dat moet ook zo blijven! ;)

Ik had nog wel ff een vraagje...
Ik geloof dat 't bij deze versie opgelost is...

Ik had eerst Smartie 5.0 en als ik die aan had staan, wilde winXP niet afsluiten... Ik heb 't bij deze versie nog niet geprobeerd... Maar is dat een bekend probleem BasieP :?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 20-09 14:39
zwahiel schreef op 19 augustus 2002 @ 11:38:
[...]

Tja, ik kan je natuurlijk geen ongelijk geven!
Creepy zei 't ook al, en je zei 't zelf ook al eerder, het is een hobby en dat moet ook zo blijven! ;)

Ik had nog wel ff een vraagje...
Ik geloof dat 't bij deze versie opgelost is...

Ik had eerst Smartie 5.0 en als ik die aan had staan, wilde winXP niet afsluiten... Ik heb 't bij deze versie nog niet geprobeerd... Maar is dat een bekend probleem BasieP :?
Volgens mij was dat probleem verholpen in Smartie 5.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes heb de netwerk info werkend gekregen
nu werkt op de e-mail na alles :) ik is blij
perfect programma !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

weer een geweldig progsel _/-\o_ basiep

alles werkt hier perfect, en hou het bij je hobby :P

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
:P

ok
i will..
enneuh.. nog bugs?
anders breng ik morgne of overmorgen dat fixje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

hoe stel ik die pop 3 nou in??? ik kan nergens help oid vinden...

verder klasse!! ik heb hier nu een vfd display op zitten, waar ik naartoe kan echoen...

Electronics development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Laatst online: 08:58

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik heb ff een vraagje.
Hoe kan je je up/downstream instellen voor de kabel.
Staat een nummer achter maar welke moet je daar intikken.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001

VIPER2001

[GOT]The Source

3lmowww schreef op 19 augustus 2002 @ 23:00:
hoe stel ik die pop 3 nou in??? ik kan nergens help oid vinden...

verder klasse!! ik heb hier nu een vfd display op zitten, waar ik naartoe kan echoen...
setup en dan email
eerst de email gegevens in vullen (met slider naar de volgende)
en als ale emails ingevuld is
links-boven email 1 t/m 10 uitkiezen en insert indrukken

soms met 1 email account ff uit smartie gaan want de info van de vorige email wil wel es blijven staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001

VIPER2001

[GOT]The Source

tymiek schreef op 19 augustus 2002 @ 23:46:
Ik heb ff een vraagje.
Hoe kan je je up/downstream instellen voor de kabel.
Staat een nummer achter maar welke moet je daar intikken.
gewoon ff uitproberen (1)=netwerkkaart1 en (2)=netwerkkaart2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001

VIPER2001

[GOT]The Source

Enne bassiep top proggie hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Zekers top!
Ik vul nu 1 tot 10 in maar hij geeft niets en bij 10 en 11 gaat ie hangen :?
Draai winXP Pro, Wanadoo cable en een netwerkkaart en een FireWire kaart erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
misschien pakt ie wel geen firewire
so what jij pech

koop een normale kaart en stop met zeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 07:06:
misschien pakt ie wel geen firewire
so what jij pech

koop een normale kaart en stop met zeuren
Het gaat er niet om dat ik een firewire als i-net kaart heb, maar dat er dus ook nog zo'n kaart inzit. Dus ik heb een normale kaart waarbij ie niks doet.
En hoe zit dat met dat DutchWeather als je geen proxy nummer weet/heb bij Cable wanadoo.

Btw Ik zeur niet ik vraag! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
mmzit wat in (dat zuer/vraag ding)

maareug..
als je geen proxy weet heb je hem waarschijnlijk ook niet, dus vul je poort '0' in en '' bij adres..
dan heb je dus geen proxyserver

en w'rom jouw kaart het neit doet ozu ik echt niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceM
  • Laatst online: 09-10-2012
Is het ook mogelijk om naast je hd44780 ook nog een paar buttons te installeren.
of heb je daar per sé een seriele lcd voor nodig?
En als dat kan op welke manier :)

Verder is het een :9~ proggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ik heb die driver voor de HD44780 niet gemaakt.
maar ik heb wel gevraagt aan teabeats om als ie tijd heeft button support te maken (het kan wel namelijk)

dan breng ik een nieuwe release uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceM
  • Laatst online: 09-10-2012
Ik heb hier een mega groot lcd 4x40 met een lettergrootte van 5 bij 15 mm,
en het werkt alleen perfect met smartie.
Ga vooral door met je hobbie zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 13:52:
mmzit wat in (dat zuer/vraag ding)

maareug..
als je geen proxy weet heb je hem waarschijnlijk ook niet, dus vul je poort '0' in en '' bij adres..
dan heb je dus geen proxyserver

en w'rom jouw kaart het neit doet ozu ik echt niet weten
Hij doet het Thnx.
Vet progje man is dat nou moeilijk om door te krijgen...dat programmeren?

Ga ff alles nog rustig instellen...
Keep it up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:23

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Hey BasieP
top progje, gebruikte 5.0 al voor mijn mp3 bak, maar deze lijkt beter (lees stabieler) te draaien.
Alleen werken een aantal dingen niet helemaal... de harddisk bar werkt niet meer (zelfde probleem als Kingofdos heeft) en de functie om rechts uit te lijnen lijkt niet te werken...
maar de rest... PERFECT!!!

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
die hardisk zooi heb ik gefixed (nogal dom foutje)
verder moet je dat rechts uilijnen ff door hebben

$Right(blaat,6) werkt zo: je reserveerd 6 tekens voor de text 'blaat' das 1 meer als dat ie lang is dus krijg je ' blaat'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 20:51:
die hardisk zooi heb ik gefixed (nogal dom foutje)
verder moet je dat rechts uilijnen ff door hebben

$Right(blaat,6) werkt zo: je reserveerd 6 tekens voor de text 'blaat' das 1 meer als dat ie lang is dus krijg je ' blaat'
hmm als ik dat uitlijnen doe zoals jij zegt (in mijn geval: Total memory: $Right($MemTotalMb,5)), dan krijg ik een error (Total memory: error512Mb,5)

ik doe dan toch echt wat jij zegt...

verder kom ik er net achter dat alle netwerk dingen niet werken onder Win2K (onder 98se wel)

maar voor die hdd zooi komt er snel een updateje???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

$Right($NetSpDownK(1),$4%) 4 tekens reserverd..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
deepbass909 schreef op 20 augustus 2002 @ 22:00:

hmm als ik dat uitlijnen doe zoals jij zegt (in mijn geval: Total memory: $Right($MemTotalMb,5)), dan krijg ik een error (Total memory: error512Mb,5)

ik doe dan toch echt wat jij zegt...
nee niet echt (of ik zei het verkeerd)
je moet de $ voor en de % na het getal niet vergeten
dus:
"$Right($MemtotalMB,$5%))" <-- geeft --> " 64MB)"
"$Right($MemtotalMB,$5%)" <-- geeft --> " 64MB"
dat laatste heeft dus 4 tekens en vooraf een spatie (=5)
deepbass909 schreef op 20 augustus 2002 @ 22:00:
verder kom ik er net achter dat alle netwerk dingen niet werken onder Win2K (onder 98se wel)

maar voor die hdd zooi komt er snel een updateje???
euh.. is dat zo?
ik heb zelf geen winNT based OS (w2k/XP/NT) maar hebben nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

BasieP schreef op 21 augustus 2002 @ 16:00:
[...]

nee niet echt (of ik zei het verkeerd)
je moet de $ voor en de % na het getal niet vergeten
dus:
"$Right($MemtotalMB,$5%))" <-- geeft --> " 64MB)"
"$Right($MemtotalMB,$5%)" <-- geeft --> " 64MB"
dat laatste heeft dus 4 tekens en vooraf een spatie (=5)
ik probeer dat, maar lijkt niet te werken...
tekst wordt niet rechts uitgelijnt, maar blijft op dezelfde plek staan...
of doet die functie een x aantal plaatsen vast zeten, die je met spaties op de goede plek zet??? dus als je bijv de ene keer 3 getallen hebt, en de volgende keer 4, de tekste niet meer verspringt???

• BasieP
dat probeer ik je dus al 2x uit te leggen jah... |:(

• BasieP
note: nieuwe release is d'r wanneer je nu nog bugs hebt (in de nieuwe versie dus) dan heb je pech (of ze moeten echt heel lomp groot zijn)

anyway: $HD bug fixed en als het goed is (ik heb het nog niet getest) dan krijg je nu in win2k/XP ook geen melding meer "drive is empty, insert disk in drive xxx" (die verwijst naar je cd rom draaier, cd rom vuurder of je dvd speeldoos)

verder is de skin functie wat aangepast, je kan nu de voorgrond en achtergrond kleur van de text in't midden onderin veranderen.

weather.com werkt weer, en folding@home ook

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 09:18

Denhomer

Doh !

Niet om lastig te doen, maar nu crashed de pc bij de hd functies :)
Ik ga terug naar de vorige versie.

• BasieP
doe wat je niet laten kan :X

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

Nou ik ben hier errug blij met de nieuwe versie werkt hier perfect hoor

keep up the good work.......

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 21:28

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

Ships.... ik de nieuwe 5.1 geinstalled en had zoals meerdere onder ons last met het hd gebeuren.Ik zag vandaag dat er weer een update beschikbaar was (je kan alles van BassieP zeggen maar voorlopig doet hij het maar) voor de HD sectie .Ik deze gedowned en de 5.1 versie weggemieterd (spijt van............) Als ik nu in het pulldown menuutje van screen 6 kom slaat de pc vast .Ik kan dus niet terug naar de vorige 5.1 want ik heb hem niet meer :( .Maar ik ga er maar vanuit dat het wel goed komt ......Toch BassieP?
Ik ook met mijn updaten...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

BasieP schreef op 22 augustus 2002 @ 08:29:
dat probeer ik je dus al 2x uit te leggen jah... |:(
rechts uitlijnen werkt nu ja, werkt een beetje anders dan ik gewent ben (andere programma's plakken namelijk de variabele tegen de rechterkant van het scherm, en verwachte dat deze funktie dat ook zou doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alf schreef op 23 augustus 2002 @ 05:50:
Ships.... ik de nieuwe 5.1 geinstalled en had zoals meerdere onder ons last met het hd gebeuren.Ik zag vandaag dat er weer een update beschikbaar was (je kan alles van BassieP zeggen maar voorlopig doet hij het maar) voor de HD sectie .Ik deze gedowned en de 5.1 versie weggemieterd (spijt van............) Als ik nu in het pulldown menuutje van screen 6 kom slaat de pc vast .Ik kan dus niet terug naar de vorige 5.1 want ik heb hem niet meer :( .Maar ik ga er maar vanuit dat het wel goed komt ......Toch BassieP?
Ik ook met mijn updaten...
hier heb je hem, Smartie 5.1.0.0 ;)
http://kingofdos.digiskin.net/zooi/smartie51.zip
dat is de oude, ik had m nog liggen omdat ik niet zeker wist of 5.1.0.1 goed zou werken, dus daarom maar even oude behouden.
maar 5.1.0.1 draait hier goed, zeer goed zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazcarpteam

tazcarpteam

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:55:
[...]

hier heb je hem, Smartie 5.1.0.0 ;)
http://kingofdos.digiskin.net/zooi/smartie51.zip
dat is de oude, ik had m nog liggen omdat ik niet zeker wist of 5.1.0.1 goed zou werken, dus daarom maar even oude behouden.
maar 5.1.0.1 draait hier goed, zeer goed zelfs.
met vriendelijke groet _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazcarpteam

tazcarpteam

heb alles ff verwijderd en de nieuwste (updated) versie nog een keer geprobeerd ,maar als ik maar in het setup menu van screen 6 kom loopt smartie gelijk muurvast.Alles weer verwijdert ,opnieuw 5.1 erop (zonder update) kan ik wel gewoon in het setup menu van screen 6 komen .Daar werkt alleen de uitlezing van HD:C en niet de de andere drives.Wel vreemd dat het bij d een goed draait en bij de ander niet.Hoop dat er meer mensen zijn met het vage setup screen 6 zodat BassieP er toch nog is een blik naar kan werpen .

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Hij werkt hier (Ik had gewoon vanuit Winzip de files gekopieerd naar een directory ipv uitgepakt met de directory-info :P )
Ik vermijd screen 6 en alles (wat ik gebruik) werkt :)
Klasse _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je die LCD'tjes ook kant en klaar kopen, zonder dat je je de blaren hoeft te solderen? In het kader van stekker erin en klaar is kees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

Sebastiaan een kennis van mij wil zijn 4x 40 display kwijt staat op mijn site www.haller.nl/ruud stuur maar effe een mailtje naar mij dan stuur ik die door naar hem kan je hem om de prijs vragen of een bod doen.... ruud@haller.nl

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

geweldig progje ja, er is alleen een kleinigheidje (geen id of het al langsgekomen is) als ik smartie in de startup map zet, ipv het graden tekentje (ja, °) een vreemd teken komt te staan. Als ik smartie dan afsluit, en meteen weer aanzet, is het wel goed :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13:11

chromeeh

the Gnome

Ok ok nu we toch aant klagen zijn: (Just kidding)
Maar ik heb wel eens af en toe als ik Smartie afsluit dat m'n comp spontaan reset....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

er is nog wel de bug dat als smartie eerder geladen is als MBM dan doet hij nie echt gezond :(

[edit]
http://www.ccmod.com/nieuws.php/109
even een nieuwspsot voor je gemaakt.
(is geen spam, maar iedere maker heeft recht om te weten dat ik iets op ccmod post van hem, dat vind ik teminste)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2002 20:06 . Reden: newspost@ccmod ]

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Zijn er meer lui die bij de Seti stats ipv aantal WU done nu een halve html regel voorbij zien komen?

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazcarpteam

tazcarpteam

Mad_Demon schreef op 28 augustus 2002 @ 17:47:
Hij werkt hier (Ik had gewoon vanuit Winzip de files gekopieerd naar een directory ipv uitgepakt met de directory-info :P )
Ik vermijd screen 6 en alles (wat ik gebruik) werkt :)
Klasse _/-\o_
yep hier ook ,alles werkt behalve screen 6 dus die mijd ik ook nog maar ff .Wacht wel op de nieuwe update :+

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
komt er ook support voor HD66712 controller op LPT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
volgens mij is deze controller redelijk hetzelfde als de HD66701.
Ik zou zeggen vergelijk de datasheets, en probeer dat schema voor de HD66701 er is op..

eigen risico natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP:
speciaale request voor je ;)
kan je zorgen dat het bovenste stuk ook skinable is? dus de menubalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
BasieP schreef op 18 oktober 2002 @ 08:31:
volgens mij is deze controller redelijk hetzelfde als de HD66701.
Ik zou zeggen vergelijk de datasheets, en probeer dat schema voor de HD66701 er is op..

eigen risico natuurlijk ;)
ik kan me vergissen,... maar je kunt toch alleen maar kiesen uit parallel (HD44780) of serieel matrix of serieel cristal fontz ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:29:
[...]

ik kan me vergissen,... maar je kunt toch alleen maar kiesen uit parallel (HD44780) of serieel matrix of serieel cristal fontz ??
HD66701 is weer compatible met HD44780 meen ik :+
dus het zou gewoon moetten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
'k heb al vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat hoor

wel met lcdinf van creepy maar daar zitten lang zoveel futures niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:46:
'k heb al vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat hoor

wel met lcdinf van creepy maar daar zitten lang zoveel futures niet in
wel met lcdinf? welke instellingen? gewoon HD44780? zou toch echt moetten werken hoor(neem ik aan dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
hd66712 connection 1 gebruik ik met lcd inf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:58:
hd66712 connection 1 gebruik ik met lcd inf
basiep.... kan je hd66712 niet toevoegen aan smartie?

OliverBB....
probeer dan even andere software, als lcdinf niet genoeg instellingen heeft en smartie niet werkt.

b.v. LCD Studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
nee helaas

staat ook geen controller in die wil weken :( krijg niet meer dan 2 puntjes in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

De HD66712 is voor een deel backwards compatible met de HD44780. Je moet een extra initialisatie toevoegen EN de geheugenindeling is wat anders. Voor de rest blijven alle commando's gelijk. Het ding heeft wel een aantal mooie extra's zoals bijv. een horizontale smoothscroll (pixel voor pixel scrollen dus).
LCDStudio heeft er nog geen support voor, maar ik gok dat dit wel gaat komen aangezien ik de maker hiervan de spes van de HD66712 heb gegeven. Zo niet dan schrijf ik er waarschijnlijk zelf wel een plugin voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 19 oktober 2002 @ 12:32:
LCDStudio heeft er nog geen support voor, maar ik gok dat dit wel gaat komen aangezien ik de maker hiervan de spes van de HD66712 heb gegeven.
Ik was te lui om er zelf direct wat mee te doen en 'k had ook geen enkel mailtje gehad van wil je deze controller fixen? dus support stond/staat op low prio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 12:52:
[...]

Ik was te lui om er zelf direct wat mee te doen en 'k had ook geen enkel mailtje gehad van wil je deze controller fixen? dus support stond/staat op low prio ;)
Luie donder! ;)
Fix me up met de plugin specs en de nieuwe beta dan ;) Zal ik kijken of het me lukt om een plugin te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan er voor LCD smartie ook een plugin geschreven worden zodat ie "Zwahiel"-compatible wordt? Dan doel ik voornamelijk op het opschuivende regels probleem.

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Smartie ondersteunt geen driver plugins dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
d'r wordt iig weer over gesproken, dat is alweer wat.
Pagina: 1 2 Laatste