Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
so what jij pech
koop een normale kaart en stop met zeuren
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het gaat er niet om dat ik een firewire als i-net kaart heb, maar dat er dus ook nog zo'n kaart inzit. Dus ik heb een normale kaart waarbij ie niks doet.BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 07:06:
misschien pakt ie wel geen firewire
so what jij pech
koop een normale kaart en stop met zeuren
En hoe zit dat met dat DutchWeather als je geen proxy nummer weet/heb bij Cable wanadoo.
Btw Ik zeur niet ik vraag!
maareug..
als je geen proxy weet heb je hem waarschijnlijk ook niet, dus vul je poort '0' in en '' bij adres..
dan heb je dus geen proxyserver
en w'rom jouw kaart het neit doet ozu ik echt niet weten
of heb je daar per sé een seriele lcd voor nodig?
En als dat kan op welke manier
Verder is het een
maar ik heb wel gevraagt aan teabeats om als ie tijd heeft button support te maken (het kan wel namelijk)
dan breng ik een nieuwe release uit
en het werkt alleen perfect met smartie.
Ga vooral door met je hobbie zou ik zeggen
Hij doet het Thnx.BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 13:52:
mmzit wat in (dat zuer/vraag ding)
maareug..
als je geen proxy weet heb je hem waarschijnlijk ook niet, dus vul je poort '0' in en '' bij adres..
dan heb je dus geen proxyserver
en w'rom jouw kaart het neit doet ozu ik echt niet weten
Vet progje man is dat nou moeilijk om door te krijgen...dat programmeren?
Ga ff alles nog rustig instellen...
Keep it up
top progje, gebruikte 5.0 al voor mijn mp3 bak, maar deze lijkt beter (lees stabieler) te draaien.
Alleen werken een aantal dingen niet helemaal... de harddisk bar werkt niet meer (zelfde probleem als Kingofdos heeft) en de functie om rechts uit te lijnen lijkt niet te werken...
maar de rest... PERFECT!!!
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
verder moet je dat rechts uilijnen ff door hebben
$Right(blaat,6) werkt zo: je reserveerd 6 tekens voor de text 'blaat' das 1 meer als dat ie lang is dus krijg je ' blaat'
hmm als ik dat uitlijnen doe zoals jij zegt (in mijn geval: Total memory: $Right($MemTotalMb,5)), dan krijg ik een error (Total memory: error512Mb,5)BasieP schreef op 20 augustus 2002 @ 20:51:
die hardisk zooi heb ik gefixed (nogal dom foutje)
verder moet je dat rechts uilijnen ff door hebben
$Right(blaat,6) werkt zo: je reserveerd 6 tekens voor de text 'blaat' das 1 meer als dat ie lang is dus krijg je ' blaat'
ik doe dan toch echt wat jij zegt...
verder kom ik er net achter dat alle netwerk dingen niet werken onder Win2K (onder 98se wel)
maar voor die hdd zooi komt er snel een updateje???
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nee niet echt (of ik zei het verkeerd)deepbass909 schreef op 20 augustus 2002 @ 22:00:
hmm als ik dat uitlijnen doe zoals jij zegt (in mijn geval: Total memory: $Right($MemTotalMb,5)), dan krijg ik een error (Total memory: error512Mb,5)
ik doe dan toch echt wat jij zegt...
je moet de $ voor en de % na het getal niet vergeten
dus:
"$Right($MemtotalMB,$5%))" <-- geeft --> " 64MB)"
"$Right($MemtotalMB,$5%)" <-- geeft --> " 64MB"
dat laatste heeft dus 4 tekens en vooraf een spatie (=5)
euh.. is dat zo?deepbass909 schreef op 20 augustus 2002 @ 22:00:
verder kom ik er net achter dat alle netwerk dingen niet werken onder Win2K (onder 98se wel)
maar voor die hdd zooi komt er snel een updateje???
ik heb zelf geen winNT based OS (w2k/XP/NT) maar hebben nog meer mensen hier last van?
ik probeer dat, maar lijkt niet te werken...BasieP schreef op 21 augustus 2002 @ 16:00:
[...]
nee niet echt (of ik zei het verkeerd)
je moet de $ voor en de % na het getal niet vergeten
dus:
"$Right($MemtotalMB,$5%))" <-- geeft --> " 64MB)"
"$Right($MemtotalMB,$5%)" <-- geeft --> " 64MB"
dat laatste heeft dus 4 tekens en vooraf een spatie (=5)
tekst wordt niet rechts uitgelijnt, maar blijft op dezelfde plek staan...
of doet die functie een x aantal plaatsen vast zeten, die je met spaties op de goede plek zet??? dus als je bijv de ene keer 3 getallen hebt, en de volgende keer 4, de tekste niet meer verspringt???

anyway: $HD bug fixed en als het goed is (ik heb het nog niet getest) dan krijg je nu in win2k/XP ook geen melding meer "drive is empty, insert disk in drive xxx" (die verwijst naar je cd rom draaier, cd rom vuurder of je dvd speeldoos)
verder is de skin functie wat aangepast, je kan nu de voorgrond en achtergrond kleur van de text in't midden onderin veranderen.
weather.com werkt weer, en folding@home ook
Ik ga terug naar de vorige versie.

keep up the good work.......
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Ik ook met mijn updaten...
rechts uitlijnen werkt nu ja, werkt een beetje anders dan ik gewent ben (andere programma's plakken namelijk de variabele tegen de rechterkant van het scherm, en verwachte dat deze funktie dat ook zou doen...)
Verwijderd
hier heb je hem, Smartie 5.1.0.0Alf schreef op 23 augustus 2002 @ 05:50:
Ships.... ik de nieuwe 5.1 geinstalled en had zoals meerdere onder ons last met het hd gebeuren.Ik zag vandaag dat er weer een update beschikbaar was (je kan alles van BassieP zeggen maar voorlopig doet hij het maar) voor de HD sectie .Ik deze gedowned en de 5.1 versie weggemieterd (spijt van............) Als ik nu in het pulldown menuutje van screen 6 kom slaat de pc vast .Ik kan dus niet terug naar de vorige 5.1 want ik heb hem niet meer.Maar ik ga er maar vanuit dat het wel goed komt ......Toch BassieP?
Ik ook met mijn updaten...
http://kingofdos.digiskin.net/zooi/smartie51.zip
dat is de oude, ik had m nog liggen omdat ik niet zeker wist of 5.1.0.1 goed zou werken, dus daarom maar even oude behouden.
maar 5.1.0.1 draait hier goed, zeer goed zelfs.
met vriendelijke groetVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:55:
[...]
hier heb je hem, Smartie 5.1.0.0
http://kingofdos.digiskin.net/zooi/smartie51.zip
dat is de oude, ik had m nog liggen omdat ik niet zeker wist of 5.1.0.1 goed zou werken, dus daarom maar even oude behouden.
maar 5.1.0.1 draait hier goed, zeer goed zelfs.
Ik vermijd screen 6 en alles (wat ik gebruik) werkt
Klasse
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Maar ik heb wel eens af en toe als ik Smartie afsluit dat m'n comp spontaan reset....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
[edit]
http://www.ccmod.com/nieuws.php/109
even een nieuwspsot voor je gemaakt.
(is geen spam, maar iedere maker heeft recht om te weten dat ik iets op ccmod post van hem, dat vind ik teminste)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2002 20:06 . Reden: newspost@ccmod ]
yep hier ook ,alles werkt behalve screen 6 dus die mijd ik ook nog maar ff .Wacht wel op de nieuwe updateMad_Demon schreef op 28 augustus 2002 @ 17:47:
Hij werkt hier (Ik had gewoon vanuit Winzip de files gekopieerd naar een directory ipv uitgepakt met de directory-info)
Ik vermijd screen 6 en alles (wat ik gebruik) werkt
Klasse
Ik zou zeggen vergelijk de datasheets, en probeer dat schema voor de HD66701 er is op..
eigen risico natuurlijk
Verwijderd
speciaale request voor je
kan je zorgen dat het bovenste stuk ook skinable is? dus de menubalk.
ik kan me vergissen,... maar je kunt toch alleen maar kiesen uit parallel (HD44780) of serieel matrix of serieel cristal fontz ??BasieP schreef op 18 oktober 2002 @ 08:31:
volgens mij is deze controller redelijk hetzelfde als de HD66701.
Ik zou zeggen vergelijk de datasheets, en probeer dat schema voor de HD66701 er is op..
eigen risico natuurlijk
Verwijderd
HD66701 is weer compatible met HD44780 meen ikOliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:29:
[...]
ik kan me vergissen,... maar je kunt toch alleen maar kiesen uit parallel (HD44780) of serieel matrix of serieel cristal fontz ??
dus het zou gewoon moetten werken.
wel met lcdinf van creepy maar daar zitten lang zoveel futures niet in
Verwijderd
wel met lcdinf? welke instellingen? gewoon HD44780? zou toch echt moetten werken hoor(neem ik aan dan).OliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:46:
'k heb al vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat hoor
wel met lcdinf van creepy maar daar zitten lang zoveel futures niet in
Verwijderd
basiep.... kan je hd66712 niet toevoegen aan smartie?OliverBB schreef op 19 oktober 2002 @ 00:58:
hd66712 connection 1 gebruik ik met lcd inf
OliverBB....
probeer dan even andere software, als lcdinf niet genoeg instellingen heeft en smartie niet werkt.
b.v. LCD Studio
LCDStudio heeft er nog geen support voor, maar ik gok dat dit wel gaat komen aangezien ik de maker hiervan de spes van de HD66712 heb gegeven. Zo niet dan schrijf ik er waarschijnlijk zelf wel een plugin voor.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ik was te lui om er zelf direct wat mee te doen en 'k had ook geen enkel mailtje gehad van wil je deze controller fixen? dus support stond/staat op low prioCreepy schreef op 19 oktober 2002 @ 12:32:
LCDStudio heeft er nog geen support voor, maar ik gok dat dit wel gaat komen aangezien ik de maker hiervan de spes van de HD66712 heb gegeven.
Luie donder!Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 12:52:
[...]
Ik was te lui om er zelf direct wat mee te doen en 'k had ook geen enkel mailtje gehad van wil je deze controller fixen? dus support stond/staat op low prio
Fix me up met de plugin specs en de nieuwe beta dan
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Always outnumbered, never outgunned!