Ik wil graag in onze auto een mp3 speler.
Maar omdat deze nog aardig duur is kwam ik op een ander idee.
Ik heb hier nog een oude pc liggen 300mhz ofzo.
Het is een ATX systeem dus het kan werken op 12 volt.
Omdat de auto ook draait op 12 volt dacht ik, is het niet mogelijk om die pc in de auto te bouwen en die als mp3 speler en als oude spel computer te gebruiken.
Er zijn alleen een paar problemen.
Ik ben een aardige n00b in auto's dus daar weet ik vrij weinig vanaf.
Het display mag ook niet al te groot zijn (het liefst een lcd) waar kan ik die krijgen.
Hoe kan ik 12 volt van de auto op de 12 volt van de computer maken, en hoe moet dat met dat gedoe over de weerstanden, ampere enz enz (al die elektro schema's) en niet te vergeten de zekeringen in de auto want ik mag namelijk niet de hele boel opblazen.
Wie heeft hier voor mij schema's van hoe ik het kan doen.
Ik heb er nog nooit iets op internet van kunnen vinden of lezen hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Maar omdat deze nog aardig duur is kwam ik op een ander idee.
Ik heb hier nog een oude pc liggen 300mhz ofzo.
Het is een ATX systeem dus het kan werken op 12 volt.
Omdat de auto ook draait op 12 volt dacht ik, is het niet mogelijk om die pc in de auto te bouwen en die als mp3 speler en als oude spel computer te gebruiken.
Er zijn alleen een paar problemen.
Ik ben een aardige n00b in auto's dus daar weet ik vrij weinig vanaf.
Het display mag ook niet al te groot zijn (het liefst een lcd) waar kan ik die krijgen.
Hoe kan ik 12 volt van de auto op de 12 volt van de computer maken, en hoe moet dat met dat gedoe over de weerstanden, ampere enz enz (al die elektro schema's) en niet te vergeten de zekeringen in de auto want ik mag namelijk niet de hele boel opblazen.
Wie heeft hier voor mij schema's van hoe ik het kan doen.
Ik heb er nog nooit iets op internet van kunnen vinden of lezen hopelijk kunnen jullie mij helpen.