WWW.BOOKTHEDJS.TK

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
Ik heb deze site nu voor een gedeelte af, maar ik wou es ff kijken wat men ervan vind. Het design enzow

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

Mooie site maar een beetje standaard. Misschien kun je het wat opleuken met wat graphics (hoeven geen honderden animated gif's te zijn, maar een banner/logo o.i.d.)
Ook zou het mooier zijn als je de randen bij de tabellen weghaalde.

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk dat je dan naar www.sitechecks.nl moet gaan, dit mag niet dacht ik volgende de FAQ

Verwijderd

FAQ:

Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:13

DeFeCt

je wéét toch

tis allemaal niet zo moelijk :)

Flickr

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

Voordattie dichtgaat... nofi, maar ik vind het nix.... saaie kleuren, fout schalende tabbelen, verschillende uitlijningen en totaal niet geschikt voor 800x600

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Beginpagina al teveel knipperende/bewegende dingen, da's erg irritant

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:21
Lijkt mij duidelijk :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.